Aktuální nabídka inzerátů Mitsubishi Carisma

Zkušenosti majitelů s Mitsubishi Carisma


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Carisma 1,8 DiD 2004 hatchback

    Mám ji už 5 let, nejdříve jsem zainvestoval do rozvodů, brzd, tlumičů atd pravidelně servisuju a měním olej. Aktuálně nájezd 180k km (najel jsem 70k) a stále jsem naprosto spokojený. Podle mě jedno z nejlepších aut poměr cena/výkon. 1,9 turbodiesel šlape skvěle, zrychlení, opotřebení i spotřeba jsou nad očekávání (dlouhodobý průměr 5,5 l /100). Okta v podobném setupu by vyšla na 2x tolik a Micka je přitom minimálně srovnatelná a přitom pohodlnější. Pořizoval jsem tehdy za 60k cca 20k jsem do ní za první rok vložil, dnes by šla stále prodat za 40k cca., zatím stále nerezne, a to ji nemám garážovanou. Samozřejmě to může být o štěstí na daný kus, ale pokud uvažujete o levném starém autě, které bude přitom dobře a zalevno jezdit, tak Carisma je skvělá volba.

    Klady:
    Motor/výkon - svižný se solidním tahem díky turbu
    Spotřeba - cca 5 - 6 l/100 (dle prostředí a stylu jízdy)
    Úložný prostor (verze hatchback - spousta místa po sklopení sedadel)
    Navíc vypadá i v 16ti letech pořád k světu :-) (antracit/metalíza)
    Zápory:
    trochu problémy s přístrojovou deskou (osvětlení, kontrolka nádrže)
    výrobce šetřil na zpracování interiéru

    varangian, 05.03.2020 v 08:46 neutrální recenze

  • Moje druhá Carisma 1,6

    Po zkušenosti s prvním autem jsem ji po pár letech prodal a sehnal nový model též 1.6, světle modrá metalíza rok 2004, koupená v ČR KODECAR. Pak vývoz na SK a pak zase zpět do ČR. Sháněl jsem dlouho auto bez koroze ale fakt jako zázrakem je (Taky kdo si jde kupovat auto do zahraničí na Východ...) . Předchozí majitelky lékařka a zdravotní sestra nejezdily prostě v zimě a v soli. Tuhle už mám dva roky najeto cca 23 tisíc km celkově 156 tisíc. Auto mělo neznačkový ale velmi dobrý servis i servisní knihu.a doklady od oprav. Já pak jen preventivně vyměnil rozvody - 5000 korun za značkovou sadu INA i s prací. Závady za moje dva roky - prkotiny - tlačítko mlhovky - oprava mula 10 minut práce podle návodu z mitsubishi fóra, jedna fajfka na svíčce. 700 korun originální díl objednaný od ofiko dealera. Servis Mitsubishi v České Třebové - parádní přístup. diagnostiku neúčtují - je jakoby v ceně dílu. Jinak vše chodí jak má. Oleje filtry brzdový desky - garážový servis pro kutila za spořivé náklady - je to jednoduchej stroj s nesmrtelným motorem a i jede celkem slušně. Olej je mu jedno - kupuji v supermarketu polosynt 10W40 (předepsáno) ale měním co 10 tisíc km. Na longlajfy a zázraky nevěřím. Dlouhodobá spotřeba 7.2 a to jezdím dost nešetrně. Jednou ročně dávám do pěti nádrží po dvou ferocenových tabletách na "vyhnání pavouků" - úsad a karbonu. Emise lepší než nové auto. Spotřeba oleje jedno deci za 10 tisíc km. Delší trasy se dá jet kolem 6.2-6.5 - cestování na pohůdku. Zadní multilink funguje parádně. Pořád jeden původní výfuk !!! ???. Ceny dílů přiměřené, co je drahé dá se sehnat za desetinu na vrakáčích. To auto je prostě miláček a sen každého staromilce spolehlivosti, garážové údržby a spořílka...

    Klady:
    Nízké provozní náklady, téměř žádné závady, pohodlí i na delší cesty, parádní jízdní vlastnosti - krásně sedí, přitom to není prkno jako třeba oktávka té doby. Smrt autu hrozí pouze od nehody nebo koroze.
    Zápory:
    Těžko se dá sehnat nerezatý kus. Zpracování interiéru je levné a v porovnání s evropskými vozy té doby zastaralé. Kůže na volantu nekvalitní. Není kontrolka na tlumená a obrysová světla - prostě Japonec (i když Made in NedCar). Starý model s papírovým výkonem 66 kW jede lépe a úsporněji než nový který má v dokladech 76 kW. V NL stále velmi oblíbený model chudých lidí a dovoz do ČR se tedy nevyplatí - snažší je sehnat Space Star-a.

    honza.hasic, 20.04.2018 v 09:39 kladná recenze

  • carisma 1,8 85kw

    carismu mám asi 8 let a nejel jsem s ní cca 60 tisíc km(při koupi tam bylo 165 tisíc,nevím jestli originál?) ted je jí 21 let,carisma má dost tvrdé pérování a někdy si připadám jako v žebřináku,lancer z roku 89 měl krásně měkké pohodlné péra:) ,dále bych vytknul naklánění se do boku žřejmě vinou měkké stabilizační tyče,dále se mi začala jaksi propadat sedačka u řidiče, nevím jestli to už nebylo načato při koupi,možná s ní jezdil nějaký vyžranec a sedačku zničil:),převodovka je renault,je odolná a zdá se mi, že má dost pomalé kvalty,v létě při přehřatí se hůře řadí(ale to pozoruji snad uvšech aut) a při dávání zpátečky škrčí přes zuby,takže nejdřív dám za jedna a pak teprve zpátečku to pomůže,(předtím jsem měl lancera z roku 89 a tam bylo řazení lanky ,a kvalty tam skákali jako po másle,takže u carismy je to krok zpět,tuhé řazení táhlem),jinak motor super.a ted opravy :kotouče,deštičky,výfuk,2x vlnovec výfuku,strhané lanko u okna(ale to už blblo při koupi),vyrzel mi mechanismus ruční brzdy u zadního kola kotoučové brzdy,takže byl malý účinek,řešení sehnal jsem z vrakáče,začal blbnout startér(je tam valeo)s tím že za studena točil a po zahřátí to cvaklo,ale netočilo(s tím jsem se nadrbal jak pes, protože jsem nevěděl čím to je)po urputném boji jsem zjistil že je tam docházející uhlík,tak jsem obrousil uhlík ze starteru škody 100 a dal ho tam,nepomohlo,nakonec jsem zjistil že je opálený spínací mědění kontakt,tak jsem jej podložil a ok,musím říct že tohle bazarové auto mám nejdýl ze všech, a že mi nejvíc posloužilo,navíc je mu 21 let takže co bych chtěl že.

    Klady:
    super motor,celkově spolehlivé
    Zápory:
    tvrdé pérování,při nerovné silnici se jakoby naklání do boku,zřejmě měěká stabilizační tyč,nekvalitní sedačky.

    xxooxx, 23.01.2017 v 18:09 neutrální recenze

  • Cvakající Myš

    Tak už dva roky vlastním tuto malou roztomilou myš. Kupováno po dovozu z DE. Prodejce hodnotit nebudu - soukromník, který mne pěkně natáhnul. ale s tím jsem tak nějak počítal. A teď k vozu. Myš z roku 2001, 1.8 GDI s 90KW a nájezdem cca 175tkm. Při koupi jen problém v horním uložení (asi trefene na kolo, tlumič vysekal ovál v kruhové "podložce"). Oprava za 1500 i s prací, paráda. Pak ale přišel ten výdrb, prodejce nalil do motoru "medík" aby motor šlapal krásně tiše. No jo, po výměně oleje v pohodě, po další výměně (po 3tkm) najednou začalo cvakání. A tak jsem vlezl na mitsubishiclub(a megaherz) a už to bylo. Všude psáno GDI - cvakající hydroštely. Při ceně 800 za ks jsem si řekl "jsem v rejži". Ale světe div se (já vím riskuji) ale 20tkm za námi myš furt cvaká, ale jezdí v průměru do 6.5l -7l (město 70%, mimo město 30%). Před 5tkm aplikován BG 44K a cvakání ještě intenzivnější. Aha! Asi vstřiky, cvakání při určitých otáčkách ustane a pak zesiluje s otáčkami. Ale co se týče interieru - přijemně tichá, ve vyšších rychlostech (150 ) jen aerodynamický hluk od zrcátek. A sedačky, prostor pro cestující - pohodlíčko. Často byly chváleny sedačky a boční vedení, přijemné vyhřívání sedaček, prostor pro nohy jak vepředu tak vzadu (mám 195cm). A co další opravy? Za 20tkm a 2 roky mě teď čeká již 3. výměna oleje, jinač jen jezdím, taknuju 100okt (AGIP) MOL benzín a spokojeně jezdím. Běžná spotřeba zatím jen kotouče s deskama a kůstky na přední a zadní nápravě. Po kontrole na STK tlumiče, čepy a další díly v pořádku. Co bylo nutné - výměna středového dílu tlumiče. Originální díl Mitsubishi neustál českou zimu. Zadní díl stále drží. Moje stará Myš za 40k Kč už přežila a zachránila 3 koncerny. Investice do auta za 2 roky mého provozu - do 10K kč a to má holka nové ATE kotouče i desky, kůstky na přední a zadní nápravě, středový díl výfuku (teď již) 3x měněn olej, doplněna klima... Já osobně jsem maximálně spokojen i když je to takové moje cvakátko. Jezdím sám za minimum peněz. Když naložím plný kufr, všichni 4 se pohodlně odvezeme i několik set km bez remcání a s malou spotřebou. Ceny oprav jsou super, autoservisy nemají problém se sehnáním dílů, práce není o nic náročnější než u jiných značek a ceny dílů velice příznivé(nedávám žádnou čínu, nejsem tak bohaty abych kupoval levné věci), při tankování 100okt benzínu opravdu čilá. Ve 2500 zátah "krouťáku" od 4000 ožívá výkonem a jede :) Takže na závěr - pokud hledáte úsporné auto, co vás pohodlně, bezpečně s nízkými náklady na opravu odveze kam potřebujete, potřebujete kufr a zároveň vozit i lidi (ne jen malé děti v případě OI nebo OI FL), tak Carisma je super volba. A třešnička na závěr - v Třinci jsme tady 4 a vždy se zdravíme, kolik lidí s koncernem tohle zažije?..

    Klady:
    Pohodlná, nic moc nežere, velký kufr a přitom místo pro normální lidi na zadních sedačkách, super výbava v téhle cenové, nízké provozní náklady, výkon, jízdní vlastnosti (drží fakt dobře), cenově dostupné ND (pro rýpaly - většina dílů stejná cena jak na vaše Octávie jen s menší četností výměny)
    Zápory:
    cvakající motor - bohužel typická vlastnost všech GDI motorů od MMC provozovaných v ČR (prostě je tu na prd benzín)..A ještě jeden zápor typický pro většinu japonců téhle generace - zadní lemy a kousek prahů začíná kvést..

    romanpopek, 24.12.2016 v 10:37 kladná recenze

  • Přimazávání ventilů

    Přimazávání ventilů je pro tyto motory nezbytnost Japonci to prostě mít musej. Tedy v případě, že ventily a pak celej agregát nechce poslat do kopru po 50 tisících. Na LPG jsem jezdil od r. 1998 do 2013 a vím o čem to je.

    honza.hasic, 20.08.2015 v 13:26 neutrální recenze

  • přimazávání ventilů

    je samozřejmě nesmysl a přímý vstřik LPG se tam taky nedává, pokud to není GDI, tak se dává sekvenční vstřikování.

    molinki, 12.04.2015 v 13:28 neutrální recenze

  • Spotřeba 1.6 benzín - plyn LPG

    Spotřeba 1.6 benzíňáku se dá držet kolem 6,5 pokud nebudete jezdit vyloženě couračky, zatáčky na okreskách mazat 120 a na dálnici 180, nebo tahat vozík do lesa na dříví. S LPG je to horší. Tento motor musí mít bezpodmínečně plynový přímovstřik a přimazávání ventilů. Čímž se investice zvýší na cca 28 tisíc - počítám - li toroidní nádrž. Navíc spotřeba jde dost nahoru víc než u 8V motorů. Dlouhodobě 9/100 bez "závodění". Takže když nejedete 10-12 tisíc ročně tak se to moc nevyplatí (nutno totiž započítat roční revize plynového zařízení, plynové emise i spotřebu oleje na mazání ventilů). Od r. 1998 do r. 2012 jsem měl všechny auta na LPG ale u carismy se to prostě nevyplatí.

    Klady:
    - superspolehivost, minimální nároky na údržbu, nízké provozní náklady kutil ji zvládne sám, ohromnej kufr nízká spotřeba , nikdo ji neukradne
    Zápory:
    více koroze než na oktávkách či citroenech, nízký "japonský" posaz, model co mám já (1999) je skoro až škaredý

    honza.hasic, 20.03.2015 v 17:32 kladná recenze

  • ? spotřeba 1,6 76kW LPG ? (2003)

    chci se zeptat na spotřebu tohoto motoru, hlavně na LPG. máte někdo zkušenost? Nové auto kupuji kvůli spotřebě, budu hodně jezdit. Děkuji

    palkoskad, 08.03.2015 v 11:28 neutrální recenze

  • carisma

    carisma r.v.1995 1.8 benzin 85kw mohu jen doporučit super tichý motor spotřeba kolem 6 l výbava a pohodlí na ty roky velmi slušná

    Klady:
    jízdní vlastnosti výbava spotřeba
    Zápory:
    koroze

    romann.colt1911, 22.10.2014 v 21:35 kladná recenze

  • Nadprůměrnost

    Carisma 1.8,85kW r.v.1996 nám sloužila 13let a naprostá spokojenost.Super auto,s nízkou spotřebou s bezporuchovým motorem. Teď se jezdí ve Space Staru.Carisma zůstala v rodině :)Díky Bohu.

    Klady:
    Spolehlivé a pohodlné auto.Cenově přístupné náhr.díly.
    Šíbr,který je super :)
    Zápory:
    Rez

    4g93, 30.05.2014 v 21:24 kladná recenze

  • 1.8 GDI,rv.1998,dovoz CH

    Chci se taky podlit o zkušennost s tímhle netuctovým autem.Přestěhoval jsem se na venkov a dojíždění do Phy do práce se docela prodražovalo a tak jsem zkoumal,co by se dalo za rozumný peníz pořídit za auto,které má normální velikost a lze s ním i cestovat třeba do Chorvatska a mělo rozumnou spotřebu.Strávil jsem 3 dny na netu a chozením po bazarech a nakonec koupil tohle auto dovezené z CH v bezvadném stavu,čisté,nevymlácené se všemi doklady po 1 ženě.V autě se nikdy nekouřilo,mělo najeto 143000 a servisní knihu.Dlouhodobou spotřebu ukazoval pořítač 7.1 a mělo kromě zimních kol i letní hliníky s úplně novýma Michelinama.Vyšlo mě i s přihlášením,českými doklady a technickou na 50 000.Vyměnil jsem svíčky, olej,filtry,nechal převážit oboje kola a od té doby jen jezdím.Auto celkem pěkně sedí až do té doby,kdy je to na hraně,pak se projeví nedotáčivost předokolky,ale velmi záleží na tom,jestli je dobře nastavená geometre.Nejdřív auto nesedělo,tak jsem jí nechal udělat a je to skutečně velmi znát.Mám ho od června 2013 a zimní spotřebu jsem měl 6.6 a teď co je teplo,tak se vejdu do 6 litrů.Přitom je to 16 let stará benzínová 18stovka,i když s přímým vstřikem,takže do ní nejde namontovat LPG.Musím ale říct,že se o takovou spotřebu snažím.Přítelkyně jezdí o půl litru více.Na dálnici při ustálené rychlosti okolo 140-160 to ukazuje 6.4.Auto je tiché a pohodlné.Ani po 400 km člověka nic nebolí a necítí se unaven.Sem tam se ozvou hydroštely,ale zase ztichnou a objevuje se tam to o čem už tu bylo psáno a sice že při ustálené rychlosti auto sem tam škubne.Trvá to jen desetinu vteřny,jako když tam nejde benzín.Je to tím,že auto je konstruované na bezsirnatý benzín a naše limity ho asi 9 krát překračují,takže se zanášejí vstřky.Chce to obřas nalít do nádrže roztok na čištění vstřiků a to pomůže,i když u takhle starého auta se závada úplně neodstraní.Ještě jsem ale neměnil palivový filtr a jestli je tam původní,mohlo by to být jím.Většinou lidi ani nevědí že tam je.Napadlo mě to asi před 2 dny a budu měnit olej,tak to udělám najednou a pak dám vědět.Když to shrnu,tak ten,kdo je zvyklý na německá auta,bude se cítit jako v konfekci která uspokojí,ale nenadchne.Přitom tam všechno funguje a není si na co ztěžovat,ale tenhle pocit mám ze všech Japonských aut.Je to prostě jiné.Všechno jde velmi lehce,tiše,ale pocit solidnosti a bytelnosti tam není.Také v nárazových testech mělo jen 3 hvězdičky a to už dnes nemá žádné auto.S takovým hodnocením by dnes žádný výrobce nepustil auto do prodeje.Jak ale říkám,všechno vyvažuje spotřeba naftového auta,malá hlučnost,absolutní nenáročnost a pohodlí.Také musím dodat,že Švýcarská verze vypadá o poznání lépe.Myslím vnitřek.Takže pokud někdo chce slušné levné auto na každodenní ježdění,můžu jen doporučit.

    Klady:
    Pohodlí,spotřeba,hlučnost,prostor.
    Zápory:
    Pocit papírového výrobku.

    bill.dvorak, 05.04.2014 v 18:08 kladná recenze

  • Spotřeba 1.6 16V 66 kW - zkušenost po roce provozu ojetiny

    Doplňuji po roce provozu mé stařešiny: Najeto za rok cca 11 tisíc Km. Závada jedna - rozpadnutý čudlík ovládání okýnka (vrakoviště 200 Kč). Dlouhodobá spotřeba při ježdění couraček po městě 50% a dojíždění do práce cca 18 km denně - 50% - 6,8 l/100 - extra lehkou nohu nemám. Tankuju cokoliv - levný i drahý benzín je to pořád stejný. Ten motor je super, takový už se dnes nevyrábí....

    Zápory:
    Doporučuju vyměnit sedadlo řidiče za jiné, kde se dá seřizovat tvrdost opěradla v oblasti bederní páteře. Přece jen je to dobrá věc a když si na to zvyknete, může to chybět...

    honza.hasic, 18.12.2013 v 07:53 neutrální recenze

  • můžu doporučit

    Máme Carismu v rodině od 99. Je to 1,6m 74 kW. Za celou tu dobu běžná údržba, výměna převodovky a pakny, které byly trochu dražší. Já s tím jezdím asi 3 roky a nemůžu si stěžovat. Krasavec to úplně není, ale svů účel plní. Na dlouhých tratích pohodlné. Spotřeba sice okolo 9, ale zas tak ho nešetřím. A má opravdu velkorysý kufr!

    Klady:
    spolehlivé
    prostorné
    pohodlné
    Zápory:
    vzhled
    výkon

    krystofk, 28.10.2013 v 23:38 kladná recenze

  • Carisma 16.16V 66 kW 1999 - dobrá volba za ty prachy

    Najedu málo a tak mi toto starší auto stačí. Mám ji pouze 9.000 Km ale už teď mohu říct že jsem udělal dobře že jsem nekoupil octavii.

    Klady:
    Spotřeba - super - dálka 3 lidi bagáž na týden - 5,3-5,5, Město kolem 7,5 průměr kolem 6,5. Hodně místa uvnitř, pohodlí, sedí na silnici krásně - vzadu multilink. Superlevné díly na vrakáčích. Po 15 sezónách vše funguje včetně centrálu a alarmu. Nekrade se, není to tuctovka. Motor je exxxcelentní, kdo neví, typoval by nejméně 1.8 litru.
    Zápory:
    Dražší díly na brzdy, koroze u aut jetých v ČR a v soli. Seřizovací šrouby na světla rozpadlé (model do 1999) světla - made in Czech. Lze řešit levně domácím kutěním ale chce to nápad. . Převodovka - renault nic moc- špatně řadící jednička lze levně opravit a není to vinou převodovky ale jejího uložení. Interiér působní levně ale ani u 15 let starýho auta nic není roztrhaný.

    honza.hasic, 12.09.2013 v 13:58 kladná recenze

  • re

    Už prosím nelež na tom sluníčku.Hrabe ti z toho.Vyhledej odbornou pomoc.

    petr.dpd, 17.07.2012 v 15:31 neutrální recenze

  • re

    čarodějky se zrodily z popela dračího tak požádej ďábla samotného jenž umři!kdo si to přečet tak do 5 dnů umře musela jsem to napsat jinak bych umřela do 5 dnů kdo si to přečet tak to napište do jinýho blogu nebo umřete do 5 dnů a to fakt!!!!!

    Klady:
    nj
    Zápory:
    jn

    davidkeck, 14.06.2012 v 18:03 neutrální recenze

  • Japonec jezdí do servisu nakonec

    Carismu mám 11let a nedám na ní dopustit.Motor super 1.8 16V 85kW,170 000km. Měnil jsem 2x rozvody,1x tlumiče v předu,zadek neměněn,2x desky,1x kotouče,1x vlnovec,1x střed.díl ,1x zadní díl výfuku,2x stabilizátory,2x čepy řízení.Pakny zatím neměněny.Z výroby horší lak,trochu chycený zadní lemy.Méně výkonné světlomety.Spotřeba 8/7/6,2 Max.rychlost 210km/h-vlastní zkušenost-jela by dál,ale vytrácí se zpětná vazba od kol na volant.Měl jsem pocit,že předek je ve vzduchu.Max.dojezd 940km-můj osobák-dovolená Chorvatsko.Více na http://www.mitsubishiclub.cz/

    4g93, 14.03.2012 v 22:39 kladná recenze

  • maximální spokojenost

    mam Carismu rok 99 1,6 73kW. Ke dnešnímu dni má nalítáno 190 000 km a já s ní najezdil 15 000 poruchy zatím nic, kromě oleje, filtrů a destiček žádná investice. Motor si přede jako novej a co se týče dymaniky vozu tak to taky není úplně špatný, když je potřeba tak jede pěkně. Jinak s námi absolvovala cestu 2x do chorvatska a na dlouhých trasách je spotřeba 5 - 6 litrů ve něstě cca 8. Dokonce loni jsem jel Brno - Primoštěn a zpět za 5,3. Jediná věc co mi v autě chybí je automatická klima. Jinak kdo bude kupovat Carismu tak pozor na motory 1,8 GDI dost čato jsou pěkně zřízený - jako když zapnete šicí stroj cvakaj a cvakaj. Jinak samý pozitiva a to hodnotím podle Hondy Civic 98 a Mazdy 323 96.

    miroslavSpacek, 25.05.2011 v 20:15 kladná recenze

  • palivo X startováníXvýkonXspotřeba

    Jen dodatek - jakmile budete tankovat nejlacinější palivo u ONO čerpacích stanic- motor netáhne,zanáší se....spotřeba vyšší-až o 2,5 l/100 km,takže to bude velmi drahá oprava ! dražší,než kvalitní palivo !

    maholenka, 27.04.2011 v 01:28 záporná recenze

  • Carisma 1,6 - 1998,1999

    Měla jsem Carismu 1,6 -benzín skoro 9 let-najezdila jsem naprosto v pohodě a ve velmi svižném tempu přes 180,000 km bez nehodičky,kromě prasklé hadice od chladiče neměla poruchu!velmi pohodlné auto,nebolí záda ani po 900 km na jeden zátah do Chorvatska, Itálie, horka.zimy,mrazy a sníh na horách v Rakousku-pořádně obout, v létě Micheliny pneu a jezdíte jak po mechu! nedám na ni dopustit!Samozřejmě pravidelný a kvalitní servis ! jako každé používané auto! Vendulka

    maholenka, 27.04.2011 v 01:24 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání