Aktuální nabídka inzerátů Nissan LEAF

Zkušenosti majitelů s Nissan LEAF


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Nissan Leaf

    Tento EV Nissan Leaf s baterií 30kWh používám již 4 roky každý den léto,zima. Najeto 62.000 km zcela bez závady. Pominu-li asijský design, nemohu si na nic stěžovat. Auto je velmi praktické, spolehlivé, bezproblémové a tiché ! Pro denní používání do zdáleností 100-150km ideální kombinace. Úspora provozu je enormní, obsluha a ovládání jednoduché. Nepotřebuji veřejné nabíječky, dobíjím v práci nebo doma v noci akumulační sazbou. Jako druhé auto v rodině dokonalé. Také z těchto důvodů i zůstatková hodnota není špatná. Ve srovnání s jakýmkoli vyběhaným starým spalovákem v podobné ceně s budoucí drahou a věčnou údržbou je starší EV ekonomicky velmi smysluplné. Skutečně jediná povinnost majitele bude častější nabíjení. Nicméně zde platí - EV pokud nejede tak se nabíjí.

    Klady:
    jako druhé rodinné auto dokonalé, extremně levný provoz
    Zápory:
    žádné

    stryhal, 30.12.2019 v 13:33 kladná recenze

  • Leaf jako firemní auto

    Vozidlo máme ve firemním poolu. Tříleté auto má najeto 24 tisíc km, což je 4x - 5x méně, než ostatní stejně stará vozidla. Důvod je, že se mu zaměstnanci vyhýbají a berou ho jako poslední možnost. Vozidlo totiž zaměstnance doslova šikanuje nutností shánět dobíjecí místa, kde stráví desítky minut času, případně musí dobíjet doma za soukromé peníze. Jeho ergonomie je doslova otřesná a v podstatě nelze najít dobrou řidičskou polohu - poloha volantu, pedálů zrcátek je neřešitelný problém. Jedinou výhodou je možnost vyrazit z firmy s "plnou nádrží", vzhledem k maximálnímu dojezdu je to stejné, jako u spalovacího auta vyjíždět s necelou čtvrtinou nádrže, tedy žádná výhra. Ekonomicky je vozidlo naprostá katastrofa - pořizovací cena byla 780 tisíc Kč. Nyní je jeho hodnota podle jediného bazaru, který je ochoten ho vykoupit, cca 270 tisíc Kč. S ohledem na najeté kilometry vychází jeho provoz mnohem hůře, než Audi A8 našeho generáního ředitele. Případné zájemce upozorňujeme, že vzidla se ani nelze rozumně zbavit. Většina bazarů je odmítá vykoupit a dokonce i vzít do komise! Drže se od něj co nejdál.

    Klady:
    lze vyjet s plnou baterkou, pokud máte nabíjení doma nebo na firmě
    Zápory:
    brutální ztráta hodnoty
    nemožný další prodej
    zcela neergonomické
    malý dojezd
    u služebního auta domácí dobíjení za soukromé peníze

    twoway, 24.11.2019 v 18:28 záporná recenze

  • Firemní Leaf

    Nissan Leaf máme ve firmě již 3 roky, máme ho na pohyb ve městě a to dokonale splňuje, náš Leaf je ještě se slabší baterií 24 kWh s reálným dojezdem 120 - 150 km. Za tři roky provozu nám proti benzínovému autu šetří cca 38 000,- Kč ročně, na voze za celou dobu používání jediná závada. Najeto má už 95 000 km a z kapacity baterie neztratil nic. mohu jen doporučit. Asi ho koupím i domů jako druhý vůz.

    Klady:
    úspora financí při provozu, povinné ručení, silniční daň, servisní prohlídka (do 1000kč), spolehlivost, ticho, akcelerace, pohodlí
    Zápory:
    design, malý dojezd ale na město dostačující, malá síť dobíjecích stanic

    stichauer, 30.11.2017 v 16:28 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání