Aktuální nabídka inzerátů Nissan Primera

Zkušenosti majitelů s Nissan Primera


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Nissan Primera 2.2 Di - nejhorší koupě života

    Přidávám vlastní zkušenost. Primera r.v. 2002, 2.2 Di, Auto jsem kupoval a mělo být v pořádku. Bral jsem, protože je to japonec a je tam rozvod řetězem. 2.2 Di je ještě japonský motor. Myslel jsem, že japonci jsou kvalita. Mělo najeto 197 tis. Na takto velký motor a diesel mělo držet. Po třech měsících prvně odešly vstřiky. Naštěstí mě to nechalo doma a ne někde v pr....Sehnal jsem odzkoušené repasy (přes chlápka z nissan servisu) , ale neměl jsem zkušenost s opraváři dieslů. Ne každý umí diesly opravovat , i když to tvrdí(drahá zkušenost !). Nějaký dřevák v Auto Čáp Plzeň Letná při výměně vstřiků nedali pod vstřiky nové podložky. Prý jsem jim to neřekl. Auto po převzetí sice jede, ale pod vstřiky se vám postupně dostává nafta . Při cestě z Varů se mně začalo kouřit z motoru a vylítly otáčky. Samozápal. Zastavil jsem, vyndal klíček a motor točil dál na maximální otáčky..Strašně kouře, šílený. To trvá, asi hoooodně dlouhou minutu až dvě. Pak to chcípne. To vše cca měsíc po výměně vstřiků. Mělo mě varovat to, že při převzetí nějaký idiot z Auto Čáp Plzeň Letná ještě přehodil jinak hadici sání.. Ne každej kdo má montérky, díru do zadku a napsáno autoopravna , tak umí auta opravovat a zvláště diesly. Motor po vychladnutí nastartoval, ale cinkal. Na melouch to udělal specialista na diesly z autor. servisu. Brousila se hlava, nový výbrus a už nevím co ještě. Auto mělo v podstatě nový motor. Jezdilo asi rok a něco v pohodě. potom EGR ventil. Vyndal se a auto jelo dál, i když ztratilo cca 10 % výkonu. STK prošlo. Potom ještě asi 2x vstřiky a nakonec začaly klesat a zvyšovat otáčky a motor ztácel výkon, po přidání plynu to jelo dál normálně. Začal z toho téct olej a začalo to žrát neskutečně olej... Auto neprošlo technickou. Chtěl jsem prodat někomu , kdo si to dá dohromady bez technické, ale ani nedojel domu. Pět firem co nabízí odkupy nepojízdných aut a likvidaci japonce v dieselu nechtělo. Nakonec prodáno za 2 tis k likvidaci. Náklady. pořizovací cena 120 tis a najeto 197 tis. Prodáno po pěti letech za2 tis a najeti 320 tis. Náklady hrůůůza a noční můra. Bojíte se, kde vás to nechá.

    Klady:
    -prostorné auto, které když jede, tak za rozumnou spotřebu, já kolem 6 litrů, ale snažím s k autům chovat slušně
    -dost prostoru pro všechny
    - ovládání palubky je na zvyku
    -prostorný kufr
    Zápory:
    -když se serrrrrrrre...tak se serrrrrrrrrrre.....a můžete se k němu chovat sebevíce slušně a měnit zavčasu olej
    -méně dílů a drahé
    -s vyšším nájezdem téměř neprodejné a pokud jo, tak s obrovskou ztrátou
    -moc lidí neumí japonce opravovat, je potřeba spec. přípravky
    - špatně vidět do strany kvůli širokému sloupku u řidiče
    -několikrát mě nechal na cestě

    yeti.y, 24.03.2019 v 12:25 záporná recenze

  • Motory dci

    Rozhodně nebrat dci-renault slabé uložení motoru,vibrace,poloosy,axiální ložiska na klice po 200 tis.jsou hin.

    rondruch, 30.03.2017 v 10:57 záporná recenze

  • Motor 1,8 nebrat!

    Dobrý den, měl jsem Almeru N16 r.v. 2001 motor 1,8 a můžu jen potvrdit fakt, že má spotřebu oleje jako Trabant. Na každou nádrž (60 l benzínu) jsem musel dolívat skoro 1 l oleje. Zas je ale výhoda, že se nemusí měnit olej, protože se průběžně mění sám. :-)

    sourecek, 02.09.2010 v 15:51 záporná recenze

  • ???

    Tohle byli dobry kary jen do ty doby nez tam dali motor z toho vehiclu z Francie DCI-SAMY PROBLEM.

    LBrok, 22.12.2009 v 19:19 záporná recenze

  • Zapojení do debaty

    Náhodou jsem přečetl tuto debatu,a tak se chci taky trochu zapojit.Od r.1988 - nissan bluebird,kombík - nej,nej,nej auto!! Já jsem s ním ujel po celé Evropě 1 150 000 km s orig. motorem! Po 650 000 vyměněna převodovka-špatná 5-tka.Jinak 2 alternátory,2 startery,jedno ložisko v kole a oba přední homokyn,klouby!(nepočítám běžnou údržbu-výfuky,obložení,destičky) Jinak jen 1 ložisko v předním pravém kole a za celou dobu neměněny tlumiče-vše OK! Potom to nešlo udržet jen pro korozi karoserie-dělal jsem servis lodí a jezdil 130000 - 185000 km ročně! Potom už já nissan P10 hatchback - drží do teď,syn almerku a dcera se zetěm P11-kombi! (mají děti)To snad hovoří za vše! Kdo by chtěl nějaké detaily nebo upřesnění,rád zodpovím!

    BrejsaK, 08.12.2009 v 22:43 záporná recenze

  • ana ano

    souhlasim mam 1.9dci r.v.2003 a rve mi to i pred to ze je tam vse vymeneny a stoji to moc

    spidaci, 17.10.2009 v 02:22 záporná recenze

  • uuu

    souhlasim mam ji ted 1.9dci a rve to hrozne ma to vymeneny cely streva a je to hruza

    spidaci, 17.10.2009 v 02:20 záporná recenze

  • Katastrofa

    Mám Nissan Primera P12 2.2 DCi r.v. 2003 Koupil jsem na doporučení, ale bohužel auta NISSAN nemůžu chválit. Ve 120 tisících mi odešla spojka, oprava 30 tisíc, náhradní díly jsou velice drahé a těžko dostupné. Nákup tohoto auta opravdu nedoporučuji, mám i podobné zkušenosti s X TRAILEM. Auta NISSAN prostě nebrat, jsou to poruchový krámy a žasnu jak to tady může někdo vychvalovat, jo předcházející typy jsou možná držáci, ale u nových je kvalita hodně špatná.

    dolezaljirka, 15.02.2009 v 20:23 záporná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání