Aktuální nabídka inzerátů Nissan Primera

Zkušenosti majitelů s Nissan Primera


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • NISSAN P12

    Měl jem auto v benzínu 1.8 celkem 8 let ročník 2002,naprosta spokojenost,pohodlí a jizdní vlastnosti super.S naftou nemám zkušenost.Klasika udržba,výměny oleje a filtru každoročně.Spotřeba mezi 5.5 -7,5l na 100km. Pro ty co tvrdí ,že je to francouz tak neví o čem mluví,Auta se vyráběly v Anglickém Soudrlendu kde v roce 2007 skončila výroba,poněvač se nissan spojil s Renaultem a sedany se přenechaly renaultu a nissan se vydal jinou cestou.Jedině nissan primera p12,1,8 v benzínu

    Klady:
    p12 mají řetěz a odpadá výměna,výjmečný dezign a na parkovišti okamžitě ropoznatelný,jízdní komfort,
    Zápory:
    Za celou dobu byl problém s předním světlometem,ale v servise uspěšně vyřešen.Několik drobností ,ale to nestojí ani za řeč,

    kdano, 26.04.2019 v 18:38 kladná recenze

  • Primera P12 2.2 DCI

    Po třech letech od koupi ,pisu sve zkušenosti,jizda perfektni,spotreba 6-7 litru nafty ,ale vesmes kratke vzdalenosti,nebo s vozikem.Za 3 roky investice,kotouce přední i zadní a desticky,3x vyměna oleje,jednou zlomeny vyfuk ve spoji ,utrzeny zemnici kabel a zaslepeny EGR,vadily mu kratke vzdalenosti a 2ks xenonovych vybojek.Jinak jezdi ,STk bez problemu,motor chyta poradi v zime bez problemu.Celkova spokojenost maximalni.V aute je dost mista ,pokud sednu do sluzebni nove oktavky ,tak neni co srovnavat,ani kvalitou ani prostorem a ivybava u skodovky pokulhava,na to ze mam vybavu tekna a je to r.v 2002 tak je toho v aute fakt hodne a stale to funguje!Jen dodatek do nafty pri tankovani davam malinko kvalitniho 2t oleje,rada mechanika,pry tim zvysim zivotnost vstrikovacu .

    Klady:
    Vybava
    Spolehlivost
    Zápory:
    Ke vsemu je horsi pristup,nemoc prevzata z francie.

    egon.tp, 30.01.2017 v 09:13 kladná recenze

  • Nissan co není Nissan

    P12 se vyráběla ve francii v režii Renaultu a bohužel z něj podědila některé bolístky. Jako třeba kvalitu zpracování a špatnou pověst motorů dCi. Navíc její, na tehdejší dobu, příliš moderní až extravagantní design zájemce odrazoval. Proto je těchto vozů tak málo a za takové ceny. Vlastnil jsem 1,9 dCi r.v. 2003 a i přes některé nepříjemné problémy ho mohu z klidným svědomím doporučit. Ceny některých dílů jsou dost nepříznivé a i proto je třeba dobře vybírat(základ mích problémů). Např. hučící ložiska mohou znamenat větší investici a při zanedbání s sebou vezme i náboj. Odcházejí ale až kolem 300tis.km. a stejně tak opotřebený alternátor(vyřešil repas za 1000 kč). Příliš spadlá přední část je známkou unavených pružin a většího nájezdu. DCi má mít klidný tichý projev, takže hlasíté "chrochtání" jako u TDi zde značí nějaký problém. Také plechové zvuky od řemenic nejsou uvolněný drnčící kryt, ale odcházející dvouhmotová řemenice drážkového řemene (na klice), která umí poškodit rozvodový řemen. Atd. Nakonec jsem u své primery dohledal skutečný nájezd 650tis. km. Bez zásahu do motoru, s původním turbem, vstřiky i čerpadlem, výfukem, pár rezavých flíčků na podvozku a spotřebou do 6l. Přes špatnou pověst se motor 1,9 dCi 88 kW zcela vymyká a je nejlepší volbou. Mohu toto vozidlo klidně doporučit, jen opravdu dobře vybírejte.

    pupe28, 29.01.2016 v 13:06 kladná recenze

  • Super kočár

    Super auto. Mám 1,9dci a ač sem měl při koupi lehké pochybnosti(chtěl sem 2,2 v řetězu), tak musím uznat, že jsem max.spokojen. V podstatě jsem několik měsíců ležel na netu a hledal ideální auto v poměru kvalita/cena a vyšla mi z toho mimojiné Primera. A jsem teď moc rád, že jsem jí koupil. Jak říkám - nejpodhodnocenější auto na našem trhu. Asi i díky nekonvenčnímu vzhledu - mě se tím spíš ovšem líbí... Rozhodně bych nekupoval kousek přes 100 tisíc, jak se dívám, že jsou v nabídce. Já sem u soukromníka kupoval mojí 2005 za 75 tisíc (165 tis. najeto údajně).

    Klady:
    6. převodovej stupeň
    parkovací kamera
    senzor děště
    zatmavení zpětného zrcádka
    Přes obavy budíky uprostřed
    design
    Zápory:
    opravdu lehce se mi chytá spodní lišta na 5. dveřích (koroduje)
    není to v zatáčce žádnej držák, ale nejsem závodník a nějak mě to netrápí

    need4beer, 01.03.2015 v 20:06 kladná recenze

  • P12 palubka

    Ta palubka s budíky uprostřed je perfektní, vše je perfektně vidět. Já s tím jezdím 10 let a plně mi to vyhovuje, kdo to kdy kritizoval a neměl to vyzkoušené, tak si vymýšlel, aby byl zajímavý. Vše je na tom autě držák, samozřejmě brzy a čepy se občas musí opravovat, na těch rosekaných silnicích nemůže nic vydržet.

    Klady:
    Prostor, výhled, perfektní přední i zadní náprava.

    ladislav.musil, 27.10.2014 v 13:02 kladná recenze

  • Primera P12 2,2di

    Měl jsem P11 1,8 skvele auto,koupě P12 byla z duvodu koroze predchozího nissana,dle hodnocení,je to jiné auto,víc na pohodlí a dá se říct že předběhlo dobu,proto je i dnes hezké,koupě byla horší,zkušenosti kazí hlavně bazary ,raději jsem si nakonec připlatil za starší ,ale opečovávané a motor bych neřekl že je horší než koncerny,něco je lepší ,něco má své mouchy ,hlavně nešetřit na kvalitě nafty.Ja jen doporučuji,je vic rodinné,než na sport.

    Klady:
    Výbava,prostor,vzhled,oktavka i z pozdější doby je chudak,nekradou se.
    Zápory:
    Jen,otevirani kufru tlacitkem,a BAZARY kdyby pravdivě uvaděli stav vozidel člověk by nejezdil zbytečně.

    egon.tp, 08.06.2014 v 17:29 kladná recenze

  • NISSAN FOREVER

    Nemohu si stěžovat ani v nejmenším P10, ale je rok výroby 1997 a najeto cca 225000 a tak se poohlížím po novějším. Co myslíte Almera nebo Primera do roku 2002 ? Bez francouzských experimentů. A jinak tu P10 prodám levně.

    Klady:
    Pohodlná, prostor, ale hlavně rozjezd i na trojku, nechcípá, držák
    Zápory:
    spojení s Renaultem (později)

    terrafelix, 07.03.2014 v 21:32 kladná recenze

  • Jedině Nissan

    Začínal jsem s nissanem Sunny - poslední verze 2,0 d Slx a dokud mi ho jeden šikovný brňák nezrušil, byl jsem navýsost spokojen. Další byla Primera P 10 se stejným motorem a to už nebyla taková pohoda , ale to bylo spíše předchozí "péčí", než kvalitou. Ale potom jsem si pořídil Opel Vectra b s dvoulitrem tdi, motoricky sice někde jinde- výkon. O nějaké spokojenosti ale nemůže být řeč. V porovnání s Nissánky je to šmejd!!! Takže prodávám a vracím se zpět k Nissanu

    vladislavmatula, 17.07.2013 v 18:18 kladná recenze

  • P11/ 1,8

    mám toto auto čtvrtým rokem a možná jsem měl dobrou ruku, ale olej mi nežere vůbec(nebo tak min. že nemusím dolévat)šlape pěkně odspodu a spotřebu mimo město 6,5l ve městě jezdím tak 7,2-7,5 - čistě poskakování po městě.U auta jsem dělal akorát brzdy a měnil vodní pumpu(cca 3000kč).Jinak naprostá pohoda.Manželka mám Almeru a musím objektivně říct, že je taky perfektní, ale jedinné v čem má navíc jsou měkčí sedadla.

    Klady:
    Prostor, spotřeba, spolehlivost, výbava
    Zápory:
    velký poloměr otáčení(maly rejd), trochu háklivější na korozi(kliky, zadní blatníky), tvrdší podvozek a sedadla.

    sojer222, 22.04.2013 v 14:30 kladná recenze

  • Nissan - opravdvé auto

    Měl jsem Primeru SLX 2,0i rok 1994. V roce 2002 mě sejmul polák s Transitem max. Auto po celém boku rozpárané, na střeše boule a na zrušení. Jelo nás v Primeře pět a nikdo ani škrábanec.S autem celou dobu žádný problém, motor dříč, podvozek úžasný a ani náznak koroze a dílenské zpracování super.. Pak jsem koupil Ford Mondeo, ale s Primerou se nedá srovnat.Chystám se měnit vozový park a už koukám jen po Primerách.

    mil.suchy, 10.08.2011 v 15:28 kladná recenze

  • Když ojetinu,tak Nissana

    Zdravím.Chci také přispět svou zkušeností,jelikož jsem byl koupí Nissana dost překvapen.Měl jsem tři Escorty,všechny skončily vypáleným motorem díky levnýmu benzinu z Unicornu z Vinohrad.Po smrti toho posledního,to bylo loni v únoru,jsem pořídil za patnáct tisícovek Primeru P10,z pětadevadesátýho roku,1.6 16V 75kW a musím říct,že Angličani byli vážně oproti Němcům šikovnější.Motor má za sebou už 318 tisíc a pořád skvěle frčí.Hlavně od 4 tisíc otáček.Nikde nic neteče,olej jsem ještě neměnil a ani nepřilíval a to už jsem na něm najel skoro třicet tisíc.Všecko šlape jak hodinky,jen mě odešly přední tlumiče a nejspíš i ložiska,ale pořád jezdím,jen se trochu snížil účinek brzd a mírně plave na nerovnostech,ale ve srovnání s Escortem a tím stejným problémem,s Escortem se jet nedalo.Musím už ale na servis,ať to nezhuntuju úplně.Nemám totiž v úmyslu zatím auto měnit,protože jsem s ním nadmíru spokojenej a je fakt spolehlivý.Holt Angláni to maj skoro nesmrtelný.

    somi79, 18.04.2011 v 10:43 kladná recenze

  • Pro gashgai cvt

    Ta převodovka je super! Nejvyšší převod je tak dlouhý, že při 2000ot motoru jede auto kolem 110km/h. pokud se převodovka zbytečně neprovokuje k řazení, tak na dálce se spotřeba srazí až k 6l/100km. To mě ale nesmí rozhodit "šofér" co by se mi lepil na kufr. Na druhou stranu, pokud se rozhodnu předjíždět kamion do kopce, šlápnu na plyn a stačí pár sekund a jsem před ním. V tom se převodovkce nedá nic vytknout.

    11vilda11, 04.03.2011 v 17:14 kladná recenze

  • qashqai cvt

    Ahoj. Cvt máme. Ohledně dinamiky je to sporadický. Tím že je to bezestupňový tak s tím můžeš jet až do cca 80 km/hod na nějakých 1250 ot. a nebo prostě prošlápneš plyn a vyletí to do maximálních otáček a v těch to drží furt a lineárně to zatahuje. Takže "neztrácíš" čas kvůli přeřazování ať už manuálu nebo klasickýho automatu. No a spotřeba, neuvedl jsi jaký motor. Mám to v benzínu a díky tomu, že mám možnost jezdit s dost nissanama tak ve srovnání s benzínem v manuálu má CVT zhruba o půl litru nižší spotřebu. Jediný co, tak je potřeba se s CVT naučit jezdit.

    valek.rad, 02.03.2011 v 11:34 kladná recenze

  • Motorizace 1.8

    Zdravím, nedá mi abych nereagoval na vyloženě negativní infa k tomuto motoru. Mám Almeru s tímto motorem, r.v. 2002, najeto cca. 112 tkm. Oleje mi to to spotřebováva asi 3 dcl na 1 tkm. Vzhledem k uvedené zkutečnosti nemá smysl dotovat ho supr předraženým značkovým olejem. Na 10 tkm mám takhle náklady cca. asi o 500 Kč vyšší, což není k ceně paliva cca. 22 tkč zas tak mnoho, že ??? Jinak motor táhne dobře už odspodu a ochotně se vytáčí až k omezovačí někde na 6,5 k otáček. Při mé průměrné spotřebě asi 7 litrů není dynamika vůbec špatná. A přiznejme si, 16 V motorů které žerou olej je celkem více. Tímhle trpí např. Toyota Avensis 1.8, Oplácky motor 1.6 taky a i moje předešlé mazda 323F 1.8 si při 100 tkm taky něco vzala. Obecně 8V motory měli nižší spotřebu oleje. Když někdo napíše, že že jeho 16 ventilka při nějaké kilometráži kolem 120 tkm a více vůbec nespotřebuje olej ,tak tomu moc nevěřím. .-)

    Kubinec.J, 19.11.2010 v 21:56 kladná recenze

  • Motor 1.8, pozn.

    Není moc směrodatné, když jsem někdo napíše nebrat motor 1.8, nebo ho naopak vychválit až do nebe. Každý máme nějaké zkušenosti, ale dle mého názoru vám auto vydrží podle toho, jak se k němu chováte a jak s ním jezdíte. Všeobecně je známo, že japonská auta jsou spolehlivější než ostatní. A proto i já si před ctyřmi roky koupil Nissan Primera 1.8 r.v.2000 5dv. a jsem nad míru spokojen. Je to krásné a spolehlivé auto...

    Gavlas.Petr, 16.09.2010 v 11:10 kladná recenze

  • Skvělá volba

    Vlastním primeru 98, 1,6 kombi a nemůžu si toto vozidlo vynachválit. Jede dobře, jízdní vlastnosti jsou výborné, variabilita interiéru je taky perfektní. Nejvíce bych vyzdvihl spolehlivost. Opravdu dobrá volba, zvláště pro mladé rodiny s dětmi.

    CarinoFirme, 12.08.2010 v 23:28 kladná recenze

  • Primera P11 kombi

    Koupil jsem jí jako hodně jetou asi před rokem. Po koupi jsem odstranil vůle a vrzání v horních ramenech, pak bývají vychozená pouzdra čepů stěračů, dále mě čeká vyměnit poloos, je dost ohnilá pod gumovým závažím, dvoulitr si vezme nějakej ten olej. Jinak auto má po 200tis km pořád originál tlumiče, kotouče a komplet výfuk. Na kastli se občas najde trochu rzi, hlavně na přední kapotě. Motor 2,0 není žádný trhač asfaltu, ale dokáže jezdit do 7l benzínu, po namontování LPG do 8l plynu. Jinak prostorné a spolehlivé auto, které se dá koupit za pár peněz.

    certikbertik076, 21.07.2010 v 09:01 kladná recenze

  • NEJČASTĚJŠÍ ZÁVADY

    · vůle v horních ramenech přední nápravy · opotřebená synchronizace pátého převodového stupně (do 1993) · zanesená hydraulická zdvihátka ventilů · prasklý rozvodový řemen (diesel) · prasklá hlava válců (diesel) · selhávající těsnění pod hlavou válců (diesel zejména do 1998) · proražené zapalovací kabely s následkem nepravidelného chodu (po nesprávném mytí motoru) · krátká životnost výfukového potrubí · závady dobíjení · úniky oleje z motoru (do 1992) ..... Takže když vemete benzín z roku 1993+ tak nejsou celkem žádné závady

    FilipVak, 16.07.2010 v 19:11 kladná recenze

  • Max Spokojenost P11-144

    Prostě Japonec neni co dodat!

    Z.Zejbrlik, 07.07.2010 v 08:31 kladná recenze

  • NIISAN PRIM..

    MÁM PRIMERU 2002 (P11) NENÍ NA CO SI STEŽOVAT POUZE MENÍM OLEJ A JEZDÍM... NO A BRZDOVÉ DESTIČKY.. MÁM PLNOU VÝBAVU A S ELEKTRONIKOU ŽÁDNEJ PROBLÉM UŽ PUJDU JEDINĚ DO NISSAN, NISSAN=SPOLEHLIVOST :-)

    medic005, 02.06.2010 v 12:15 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání