Aktuální nabídka inzerátů Nissan Primera

Zkušenosti majitelů s Nissan Primera


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • NISSAN P12

    Měl jem auto v benzínu 1.8 celkem 8 let ročník 2002,naprosta spokojenost,pohodlí a jizdní vlastnosti super.S naftou nemám zkušenost.Klasika udržba,výměny oleje a filtru každoročně.Spotřeba mezi 5.5 -7,5l na 100km. Pro ty co tvrdí ,že je to francouz tak neví o čem mluví,Auta se vyráběly v Anglickém Soudrlendu kde v roce 2007 skončila výroba,poněvač se nissan spojil s Renaultem a sedany se přenechaly renaultu a nissan se vydal jinou cestou.Jedině nissan primera p12,1,8 v benzínu

    Klady:
    p12 mají řetěz a odpadá výměna,výjmečný dezign a na parkovišti okamžitě ropoznatelný,jízdní komfort,
    Zápory:
    Za celou dobu byl problém s předním světlometem,ale v servise uspěšně vyřešen.Několik drobností ,ale to nestojí ani za řeč,

    kdano, 26.04.2019 v 18:38 kladná recenze

  • Nissan Primera 2.2 Di - nejhorší koupě života

    Přidávám vlastní zkušenost. Primera r.v. 2002, 2.2 Di, Auto jsem kupoval a mělo být v pořádku. Bral jsem, protože je to japonec a je tam rozvod řetězem. 2.2 Di je ještě japonský motor. Myslel jsem, že japonci jsou kvalita. Mělo najeto 197 tis. Na takto velký motor a diesel mělo držet. Po třech měsících prvně odešly vstřiky. Naštěstí mě to nechalo doma a ne někde v pr....Sehnal jsem odzkoušené repasy (přes chlápka z nissan servisu) , ale neměl jsem zkušenost s opraváři dieslů. Ne každý umí diesly opravovat , i když to tvrdí(drahá zkušenost !). Nějaký dřevák v Auto Čáp Plzeň Letná při výměně vstřiků nedali pod vstřiky nové podložky. Prý jsem jim to neřekl. Auto po převzetí sice jede, ale pod vstřiky se vám postupně dostává nafta . Při cestě z Varů se mně začalo kouřit z motoru a vylítly otáčky. Samozápal. Zastavil jsem, vyndal klíček a motor točil dál na maximální otáčky..Strašně kouře, šílený. To trvá, asi hoooodně dlouhou minutu až dvě. Pak to chcípne. To vše cca měsíc po výměně vstřiků. Mělo mě varovat to, že při převzetí nějaký idiot z Auto Čáp Plzeň Letná ještě přehodil jinak hadici sání.. Ne každej kdo má montérky, díru do zadku a napsáno autoopravna , tak umí auta opravovat a zvláště diesly. Motor po vychladnutí nastartoval, ale cinkal. Na melouch to udělal specialista na diesly z autor. servisu. Brousila se hlava, nový výbrus a už nevím co ještě. Auto mělo v podstatě nový motor. Jezdilo asi rok a něco v pohodě. potom EGR ventil. Vyndal se a auto jelo dál, i když ztratilo cca 10 % výkonu. STK prošlo. Potom ještě asi 2x vstřiky a nakonec začaly klesat a zvyšovat otáčky a motor ztácel výkon, po přidání plynu to jelo dál normálně. Začal z toho téct olej a začalo to žrát neskutečně olej... Auto neprošlo technickou. Chtěl jsem prodat někomu , kdo si to dá dohromady bez technické, ale ani nedojel domu. Pět firem co nabízí odkupy nepojízdných aut a likvidaci japonce v dieselu nechtělo. Nakonec prodáno za 2 tis k likvidaci. Náklady. pořizovací cena 120 tis a najeto 197 tis. Prodáno po pěti letech za2 tis a najeti 320 tis. Náklady hrůůůza a noční můra. Bojíte se, kde vás to nechá.

    Klady:
    -prostorné auto, které když jede, tak za rozumnou spotřebu, já kolem 6 litrů, ale snažím s k autům chovat slušně
    -dost prostoru pro všechny
    - ovládání palubky je na zvyku
    -prostorný kufr
    Zápory:
    -když se serrrrrrrre...tak se serrrrrrrrrrre.....a můžete se k němu chovat sebevíce slušně a měnit zavčasu olej
    -méně dílů a drahé
    -s vyšším nájezdem téměř neprodejné a pokud jo, tak s obrovskou ztrátou
    -moc lidí neumí japonce opravovat, je potřeba spec. přípravky
    - špatně vidět do strany kvůli širokému sloupku u řidiče
    -několikrát mě nechal na cestě

    yeti.y, 24.03.2019 v 12:25 záporná recenze

  • Motory dci

    Rozhodně nebrat dci-renault slabé uložení motoru,vibrace,poloosy,axiální ložiska na klice po 200 tis.jsou hin.

    rondruch, 30.03.2017 v 10:57 záporná recenze

  • Primera P12 2.2 DCI

    Po třech letech od koupi ,pisu sve zkušenosti,jizda perfektni,spotreba 6-7 litru nafty ,ale vesmes kratke vzdalenosti,nebo s vozikem.Za 3 roky investice,kotouce přední i zadní a desticky,3x vyměna oleje,jednou zlomeny vyfuk ve spoji ,utrzeny zemnici kabel a zaslepeny EGR,vadily mu kratke vzdalenosti a 2ks xenonovych vybojek.Jinak jezdi ,STk bez problemu,motor chyta poradi v zime bez problemu.Celkova spokojenost maximalni.V aute je dost mista ,pokud sednu do sluzebni nove oktavky ,tak neni co srovnavat,ani kvalitou ani prostorem a ivybava u skodovky pokulhava,na to ze mam vybavu tekna a je to r.v 2002 tak je toho v aute fakt hodne a stale to funguje!Jen dodatek do nafty pri tankovani davam malinko kvalitniho 2t oleje,rada mechanika,pry tim zvysim zivotnost vstrikovacu .

    Klady:
    Vybava
    Spolehlivost
    Zápory:
    Ke vsemu je horsi pristup,nemoc prevzata z francie.

    egon.tp, 30.01.2017 v 09:13 kladná recenze

  • Nissan co není Nissan

    P12 se vyráběla ve francii v režii Renaultu a bohužel z něj podědila některé bolístky. Jako třeba kvalitu zpracování a špatnou pověst motorů dCi. Navíc její, na tehdejší dobu, příliš moderní až extravagantní design zájemce odrazoval. Proto je těchto vozů tak málo a za takové ceny. Vlastnil jsem 1,9 dCi r.v. 2003 a i přes některé nepříjemné problémy ho mohu z klidným svědomím doporučit. Ceny některých dílů jsou dost nepříznivé a i proto je třeba dobře vybírat(základ mích problémů). Např. hučící ložiska mohou znamenat větší investici a při zanedbání s sebou vezme i náboj. Odcházejí ale až kolem 300tis.km. a stejně tak opotřebený alternátor(vyřešil repas za 1000 kč). Příliš spadlá přední část je známkou unavených pružin a většího nájezdu. DCi má mít klidný tichý projev, takže hlasíté "chrochtání" jako u TDi zde značí nějaký problém. Také plechové zvuky od řemenic nejsou uvolněný drnčící kryt, ale odcházející dvouhmotová řemenice drážkového řemene (na klice), která umí poškodit rozvodový řemen. Atd. Nakonec jsem u své primery dohledal skutečný nájezd 650tis. km. Bez zásahu do motoru, s původním turbem, vstřiky i čerpadlem, výfukem, pár rezavých flíčků na podvozku a spotřebou do 6l. Přes špatnou pověst se motor 1,9 dCi 88 kW zcela vymyká a je nejlepší volbou. Mohu toto vozidlo klidně doporučit, jen opravdu dobře vybírejte.

    pupe28, 29.01.2016 v 13:06 kladná recenze

  • Rada

    Dobrý den... Mám tak trošičku malé dilema, plánuji zakoupit ojeté vozidlo....A teď si nemohu vybrat, buď to.......... Nissan Primera Traveller 1.9 dCi visia ......... A nebo...... Nissan Primera Traveller 2.2 Di acenta,Klima...... Prosím kdo má jakékoliv zkušenosti s těmito vozy aby mi poradil.... Předem moc děkuji...J.Vítek

    Klady:
    Prosím kdo má jakékoliv zkušenosti s těmito vozy aby mi poradil....
    Zápory:
    Předem moc děkuji...J.Vítek

    bitlss, 21.10.2015 v 02:17 neutrální recenze

  • Nisan Primer P12

    Zajímalo by mně kdo máte zkušenosti s dieselou Primerou od r.2004, popř. s 1,8 benzínovou. Jsou rozvody v řetězu nebo řemenu a celkově jak je spolehlivé. Mám Toyotu a uvažuji o přechod na Primeru v kombíku. Děkuji. PW

    info-purewater, 13.05.2015 v 11:31 neutrální recenze

  • Primera P11 vs. P12-motor 1.8 rozdíly?

    Zdravím, vím, že u verze P11 je motor 1.8 v benzínu vybaven rozvodovým řetězem a celkově by mělo jít o spolehlivou a dostatečně pružnou motorizaci s rozumnou spotřebou... Jak je to ale u novější P12? Je ten motor totožný s P11 a pokud ano, má stejný projev i spolehlivost?Většinou se ty novější modely různě uparvují kvůli emisím a motoru-jeho výkonu a průběhu to většinou dost uškodí a někdy i co se spotřeby týče. P12 používá nějaké díly od Renaultu? Díky za info

    maraml, 10.03.2015 v 13:34 neutrální recenze

  • Super kočár

    Super auto. Mám 1,9dci a ač sem měl při koupi lehké pochybnosti(chtěl sem 2,2 v řetězu), tak musím uznat, že jsem max.spokojen. V podstatě jsem několik měsíců ležel na netu a hledal ideální auto v poměru kvalita/cena a vyšla mi z toho mimojiné Primera. A jsem teď moc rád, že jsem jí koupil. Jak říkám - nejpodhodnocenější auto na našem trhu. Asi i díky nekonvenčnímu vzhledu - mě se tím spíš ovšem líbí... Rozhodně bych nekupoval kousek přes 100 tisíc, jak se dívám, že jsou v nabídce. Já sem u soukromníka kupoval mojí 2005 za 75 tisíc (165 tis. najeto údajně).

    Klady:
    6. převodovej stupeň
    parkovací kamera
    senzor děště
    zatmavení zpětného zrcádka
    Přes obavy budíky uprostřed
    design
    Zápory:
    opravdu lehce se mi chytá spodní lišta na 5. dveřích (koroduje)
    není to v zatáčce žádnej držák, ale nejsem závodník a nějak mě to netrápí

    need4beer, 01.03.2015 v 20:06 kladná recenze

  • P12 palubka

    Ta palubka s budíky uprostřed je perfektní, vše je perfektně vidět. Já s tím jezdím 10 let a plně mi to vyhovuje, kdo to kdy kritizoval a neměl to vyzkoušené, tak si vymýšlel, aby byl zajímavý. Vše je na tom autě držák, samozřejmě brzy a čepy se občas musí opravovat, na těch rosekaných silnicích nemůže nic vydržet.

    Klady:
    Prostor, výhled, perfektní přední i zadní náprava.

    ladislav.musil, 27.10.2014 v 13:02 kladná recenze

  • Koupě Nissanu P12

    Ahojte všichni,chci se vás zeptat,rozhoduji se mezi Citroenem C5 nebo Nisaanem Primerou P12 v kombíku obě auta,nejspíš s motorem 2.2 v naftě,co je podle vás lepší a chci se zeptat u Nissana na tu palubovku,mě se to moc líbí,ale u některých aut ty budíky jsou vidět a u některých až když se dá klíček do zapalování,tato verze se mě líbí víc,u jakýho typu to je?Díky všem za odpověd a za radu

    mrca71, 18.10.2014 v 21:08 neutrální recenze

  • Primera P12 2,2di

    Měl jsem P11 1,8 skvele auto,koupě P12 byla z duvodu koroze predchozího nissana,dle hodnocení,je to jiné auto,víc na pohodlí a dá se říct že předběhlo dobu,proto je i dnes hezké,koupě byla horší,zkušenosti kazí hlavně bazary ,raději jsem si nakonec připlatil za starší ,ale opečovávané a motor bych neřekl že je horší než koncerny,něco je lepší ,něco má své mouchy ,hlavně nešetřit na kvalitě nafty.Ja jen doporučuji,je vic rodinné,než na sport.

    Klady:
    Výbava,prostor,vzhled,oktavka i z pozdější doby je chudak,nekradou se.
    Zápory:
    Jen,otevirani kufru tlacitkem,a BAZARY kdyby pravdivě uvaděli stav vozidel člověk by nejezdil zbytečně.

    egon.tp, 08.06.2014 v 17:29 kladná recenze

  • NISSAN FOREVER

    Nemohu si stěžovat ani v nejmenším P10, ale je rok výroby 1997 a najeto cca 225000 a tak se poohlížím po novějším. Co myslíte Almera nebo Primera do roku 2002 ? Bez francouzských experimentů. A jinak tu P10 prodám levně.

    Klady:
    Pohodlná, prostor, ale hlavně rozjezd i na trojku, nechcípá, držák
    Zápory:
    spojení s Renaultem (později)

    terrafelix, 07.03.2014 v 21:32 kladná recenze

  • Primera p11 2.0 Td

    Najeto s autem za 6.let 80 tis Km bez vážné závady,měnil jsem jen olej rozvody na 205 tis a homokinetické klouby.Starty i -25C v pohodě.Jinak bezporuchový velmi spolehlivý vůz s výbornými jízdníma vlastnostmi.Spotřeba 6.5-7.2 litrů.

    Klady:
    Držák
    Zápory:
    žádné.

    efendi5, 30.10.2013 v 14:27 neutrální recenze

  • Jedině Nissan

    Začínal jsem s nissanem Sunny - poslední verze 2,0 d Slx a dokud mi ho jeden šikovný brňák nezrušil, byl jsem navýsost spokojen. Další byla Primera P 10 se stejným motorem a to už nebyla taková pohoda , ale to bylo spíše předchozí "péčí", než kvalitou. Ale potom jsem si pořídil Opel Vectra b s dvoulitrem tdi, motoricky sice někde jinde- výkon. O nějaké spokojenosti ale nemůže být řeč. V porovnání s Nissánky je to šmejd!!! Takže prodávám a vracím se zpět k Nissanu

    vladislavmatula, 17.07.2013 v 18:18 kladná recenze

  • nissan-kvalita

    začnu asi P10 byla to 1.6 73kw,luxus,prodaval jsem ho při 320000,.a autu nebylo nic,chtel sem novejsiho nissanka,.Koupil jsem opět primeru P12 combi rv2002,motor 1.8,a to byla katastrofa obrovsky auto a ten obsah autu proste delal velke problemi,a navic už to byl napul rencek,a to bylo neco name,tak muselo jit z domu.koupil jsem almerku 1.4 pro pritelkini no a proste opět luxus.a ja ted prave čekam na nakou primerku,tak uvidime.

    m.puc, 02.06.2013 v 16:12 neutrální recenze

  • P11/ 1,8

    mám toto auto čtvrtým rokem a možná jsem měl dobrou ruku, ale olej mi nežere vůbec(nebo tak min. že nemusím dolévat)šlape pěkně odspodu a spotřebu mimo město 6,5l ve městě jezdím tak 7,2-7,5 - čistě poskakování po městě.U auta jsem dělal akorát brzdy a měnil vodní pumpu(cca 3000kč).Jinak naprostá pohoda.Manželka mám Almeru a musím objektivně říct, že je taky perfektní, ale jedinné v čem má navíc jsou měkčí sedadla.

    Klady:
    Prostor, spotřeba, spolehlivost, výbava
    Zápory:
    velký poloměr otáčení(maly rejd), trochu háklivější na korozi(kliky, zadní blatníky), tvrdší podvozek a sedadla.

    sojer222, 22.04.2013 v 14:30 kladná recenze

  • Nissan Primera 2,0TD 66KW

    to:swobodacek jj jede v letě liji jenom řepkovy olej jinač jezdim na bio100 a jednou za čas to proženu vysoko cetanovou naftu na pročištěni

    vojtechherman, 26.01.2013 v 12:08 neutrální recenze

  • Nissan Primera 2,0TD 66KW

    zdravím ,máte někdo zkušenost s ježděním na rostliný olej nebo na bionatfu jedná se o nissan primera p11 - 2,0td 66kw děkuji za vaše zkušenosti a rady

    swobodacek, 03.06.2012 v 11:31 neutrální recenze

  • Primera 2.0 Automat.

    Zdar Nissaňáci,mam takovej dotázeček.Primera 2.0 16v r.v. 2002 v automatu se sekvenčním řazením je čtyřkvalt,či pětikvalt???Kolik tak papá těch 103Kw v primeře???Díky za odpověď.

    hambalek.jiri, 03.04.2012 v 22:02 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání