Aktuální nabídka inzerátů Opel Insignia

Zkušenosti majitelů s Opel Insignia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Insignia 2.8 V6 turbo 4x4 2013

    Po prodeji Lexusu 400h jsem zakoupil tento vůz ( původně jsem chtěl Forda Mondeo). Překvapila mě nízká cena - 225 000 Kč, doložený nájezd 180000 km, původ Č.R., kompletní servisní historie a plná výbava vozu včetně origo nezávislého topení. Do vozu jsem vzhledem k vysoké spotřebě nechal nainstalovat LPG a po půl roce provozu mohu hodnotit. Opravdu vynikající podvozek 4x4 s adaptivními tlumiči, kderý snad nelze ,,utrhnout", skvělá vyhřívaná a odvětrávaná přední sedadla, bohužel sedadlo spolujezdce je pouze částečně el. nastavitelné a co naprosto nechápu, sedadlo řidiče které pro lepší vystupování po vypnutí motoru samo odjede dozadu, se po nastartování nevrátí do původní polohy, ale je nutné zmáčknout tlačítko první paměti nastavení sedačky, ale ani to nestačí, toto tlačítko musíte držet dokud se sedadlo nevrátí do původní polohy !!! Takže jsem tuto funkci zrušil. Obrovská škoda Lexus toto uměl bez nějakého mačkání. Jinak jízda je maximálně tichá, na šestiválec až moc. Výkon je dostatečný, přesto jsem nechal vůz čipnout. Spotřeba město 14, mimo pod 13. Nedá mi srovnání s Lexusem který jezdil město za 9, ale zřejmě i díky hybridnímu pohonu. Mnohokrát kritizované vrzání plastů neznám, teda kromě zadního plata. Hudba je naprostá katastrofa, i přes instalovaný subwoofer jsou basy nulové. Geniální jsou natáčecí bixenony s automatickým zapínáním a vypínáním dálkových světel s přisvětlováním do zatáček, opravdu super. Vůz je velmi těžký a tento motor i s čipem je na hraně minimálního výkonu ( 220 kW ) pokud chcete opravdu bezpečně někoho předjet, automat je totiž poněkud vlažný. Adaptivní tempomat bohužel na dálnici nepozná v zatáčce vůz jedoucí před vámi v pravém pruhu, takže zabrzdí, což je velmi nepříjemné. Dobře si rozmyslete koupi tohoto vozu s jiným, myslím slabším motorem, aby jste nebyli překvapeni, že dvoutunový vůz má stejnou akceleraci, jako vaše stará tunová felicie.

    Klady:
    Design
    Podvozek
    Motor 2.8 V6
    Adaptivní bixenony
    Přední sedadla
    Velký kufr
    Cena ojetiny
    Zápory:
    Rukojeť zavýrání pátých dveří vpravo - jako řidič zavírám kurf vždy vlevo
    Nepochopitelný návrat sedadla řidiče do původní polohy
    Vysoká spotřeba
    Široký středový tunel z neměkčeného materiálu - vadí pravé noze
    Není kam odložit mobil
    Ne zcela funkční adaptivní tempomat

    mapi65, 18.10.2019 v 11:53 kladná recenze

  • Opel Insignia ST 1,6 147/200k, 2019

    Koupil jsem nové v 5/2019. Je to můj první opel, a zatím mohu jen chválit. Design je individuální věc, nicméně za mě palec nahoru - fakt nádherné auto (mám i OPC exteriérový paket). Interiér konzervativní, ergonomicky v pořádku. Posez nízko, sportovnější. Sedačky vynikající. Vzadu mraky místa. Kufr přiměřený, je však hodně dlouhý a plytší. Podvozek komfortní, na naše rozbité silnice ideální. Vynikající auto na delší cesty. Motor je výborný a nesežere mě zaživa. Dá se s ním jezdit v pohodě a v klidu, nenutí Vás za každou cenu závodit. Ale, když mu dopřejete otáčky, tak se s ním dá ale i trochu zablbnout (spíše velmi svižná jízda, rychlé předjíždění apod.). Není to OPC či GSI, takže závodní auto to prostě není (komfortněji nastavený podvozek Vám to totiž neumožní). Průměrnou spotřebu mám 7 litrů (jezdím lehce nad rychlostními limity a občas ho proženu). Myslím, že s lehkou nohou lze jezdit i kolem 6,5 litrů, pokud ho budete honit tak 8-9. A cena byla vynikající. Oproti srovnatelnému Superbu, Passatu, Mazdě 6 nebo Mondeu úspora ve statisících. Proč je tak málo vidět na silnicích je mi trochu záhadou.

    Klady:
    pořizovací cena
    elegantní, velké, reprezentativní a velmi komfortní
    vynikající motor s rozumnou spotřebou
    Zápory:
    hlasová navigace je dost úsměvná, je to taková "dobrá češtin" z googlu

    rstanky, 30.09.2019 v 13:59 kladná recenze

  • dotaz

    Dobrý den,auto mam 4 měsíce a zatím ok,ale asi odešlo otevíraní kufru u sedanu,ma někdo skusenost? Nevim jak to otevřit,děkuji...

    coufal.ml, 22.01.2019 v 19:15 neutrální recenze

  • Nový model Opel Insignia od 2017

    Nové modely Insignia jsou bomba !!! Nedá se porovnávat s předchozí generací. Je to nebe a dudy !!! Bílé vs černé. Pohodlí, výbava,řízení, motory, podvozek akorát - ne tvrdý VW ani ruský žigulík, špičková rychlá navigace, smysl úplné ovladání topení, žádné opatlané dotykové obrazovky. Nyní najeto 66tis km a jen benzín a 2.běžné servisky (první za 3,5tis kč a druhá 7tis Kč). 1. svolávací akce, po dobu náhradní vůz gratis. Opel nyní dost zabral. Chválím.

    Klady:
    Tiché, pohodlné na našich silnicích, nízká cena harajního pojištění- na to , že je to němec, velmi slušná cena auta vs výbava an úrovní BMW
    Zápory:
    Menší servisní síť po ČR a SR.

    jokar, 19.12.2018 v 09:58 kladná recenze

  • Opel Insignia nekupovat

    U tohoto auta si dejte velký pozor na motor, ze všech stran je slyšet, že se zadírají motory !!! je to výrobní vada, tohle auto raději nekupovat !!!

    Zápory:
    Zadřený motor, ikdyž to vypadá, že je plný oleje

    phantasmagoria123, 10.07.2018 v 15:29 záporná recenze

  • Insignia HB 125 kW 4x4 (2016)

    Mám ho přes půl roku, koupené jako rok a půl staré (28tis km) z Mototechny (AAA). Problém akorát s radarovým čidlem - opraveno v rámci záruky (v AAA mi ale nabízeli, ať si adaptivní tempomat vyzkouším, takže to neberu jako jejich vinu). Celkem najeto 10 tis km. Zpětně to zatím považuji za velmi dobrý kup. I když pokukuji po nové Insignii, tak to bych do autosalonu nesměl jet tou mou současnou :) Zkrátka se mi líbí stejně jako ta nová.

    Klady:
    design
    cena
    perfektní podvozek (flexride) - skvělý rozdíl mezi nastavením normal a sport.
    světla (bixenony) - prakticky netřeba dálkových
    pohodlné
    pohodlné sedačky (ty polokožené)
    spotřeba (reálná 6,5l - při použití Verva Dieselu - jiné palivo přes 7 l). Svižná jízda.
    perfektně fungující asistent vycouvávání (hlásič vozidel)
    velká nádrž (reálně jsem načerpal i 70l) - takže dojezd přes 1000km
    EURO 6
    malá, ale velmi přehledná zrcátka
    Start/Stop lze vypnou hardwarovým tlačítkem, a to dokonce ještě před nastartováním vozu.
    dostatek odkládacíc prostorů
    útulné, interiér mne obklopí (pro někoho to může být zápor)
    3 x zásuvka 12V v dosahu řidiče.
    Zápory:
    - Ovládaní teploty (dotykově, nepřesné a bez odezvy)
    - Adaptivní tempomat (nelze zrušit adaptivnost - v reálu omezená použitelnost - brzdí i když je blinkr,atd.)
    - občas vrže středový panel
    - poziční čáry v couvací kameře neznamenají obrys vozu)
    - zadní sedačky pro osoby max. 175 - 180 cm
    - v případě špatného počasí velmi často (klidně co 20s) vyskakuje hláška "nefunkční detekce dopravního značení" což působí rušivě a nejde trvale odkliknout.
    - rádio se vypne po vyndání klíčku (a ne až po otevření dveří jako v Astře K)
    - zmatené vypínání automatických dálkových světel - když chci rychle vypnout, tak je naopak zapnu, atd.
    - vyšší hluk pří rychlostech nad 120km/h (víc než bych čekal u auta střední třídy, týká se jak motoru, tak vzduchu)
    - menší odpich než bych čekal u tohoto typu motoru a 4x4 (ale na běžný provoz dostatečný)
    - fakticky nelze úplně vypnout displej infotainmentu Navi 900 (ono teda lze takovým komplikovaným a určitě nezamýšleným trikem
    - není plastová odkládací plocha na levou nohu (lze za pár korun dokoupit pěkná hliníková a tu nalepit)
    - relativně plochý kufr (bussines edition) oproti jiným verzím, které mají "schod". Zato spousta místa v prostoru pro rezervu.
    - TPMS ventilky (funkčnost OK, ale kvůli prodražení provozu bych to oželel)
    - parkovací kamera se hned zašpiní (není zaklapovací a je nízko).
    - pouze jedno madlo na zavírání kufru (na pravé vnitřní straně)
    - horší řazení stupňů 1 a 2
    - možná by to chtělo lepší zpřevodování do rychlosti 50 km/h - po městě se daleko lépe jezdí např. s Merivou

    dusanpecha, 24.03.2018 v 21:07 kladná recenze

  • Insignia HB 125 kW 4x4 (2016)

    Mám ho přes půl roku, koupené jako rok a půl staré (28tis km) z Mototechny (AAA). Problém akorát s radarovým čidlem - opraveno v rámci záruky (v AAA mi ale nabízeli, ať si adaptivní tempomat vyzkouším, takže to neberu jako jejich vinu). Celkem najeto 10 tis km. Zpětně to zatím považuji za velmi dobrý kup. I když pokukuji po nové Insignii, tak to bych do autosalonu nesměl jet tou mou současnou :) Zkrátka se mi líbí stejně jako ta nová.

    Klady:
    design
    cena
    perfektní podvozek (flexride) - skvělý rozdíl mezi nastavením normal a sport.
    světla (bixenony) - prakticky netřeba dálkových
    pohodlné
    pohodlné sedačky (ty polokožené)
    spotřeba (reálná 6,5l - při použití Verva Dieselu - jiné palivo přes 7 l). Svižná jízda.
    perfektně fungující asistent vycouvávání (hlásič vozidel)
    velká nádrž (reálně jsem načerpal i 70l) - takže dojezd přes 1000km
    EURO 6
    malá, ale velmi přehledná zrcátka
    Start/Stop lze vypnou hardwarovým tlačítkem, a to dokonce ještě před nastartováním vozu.
    dostatek odkládacíc prostorů
    útulné, interiér mne obklopí (pro někoho to může být zápor)
    3 x zásuvka 12V v dosahu řidiče.
    Zápory:
    - Ovládaní teploty (dotykově, nepřesné a bez odezvy)
    - Adaptivní tempomat (nelze zrušit adaptivnost - v reálu omezená použitelnost - brzdí i když je blinkr,atd.)
    - občas vrže středový panel
    - poziční čáry v couvací kameře neznamenají obrys vozu)
    - zadní sedačky pro osoby max. 175 - 180 cm
    - v případě špatného počasí velmi často (klidně co 20s) vyskakuje hláška "nefunkční detekce dopravního značení" což působí rušivě a nejde trvale odkliknout.
    - rádio se vypne po vyndání klíčku (a ne až po otevření dveří jako v Astře K)
    - zmatené vypínání automatických dálkových světel - když chci rychle vypnout, tak je naopak zapnu, atd.
    - vyšší hluk pří rychlostech nad 120km/h (víc než bych čekal u auta střední třídy, týká se jak motoru, tak vzduchu)
    - menší odpich než bych čekal u tohoto typu motoru a 4x4 (ale na běžný provoz dostatečný)
    - fakticky nelze úplně vypnout displej infotainmentu Navi 900 (ono teda lze takovým komplikovaným a určitě nezamýšleným trikem
    - není plastová odkládací plocha na levou nohu (lze za pár korun dokoupit pěkná hliníková a tu nalepit)
    - relativně plochý kufr (bussines edition) oproti jiným verzím, které mají "schod". Zato spousta místa v prostoru pro rezervu.
    - TPMS ventilky (funkčnost OK, ale kvůli prodražení provozu bych to oželel)
    - parkovací kamera se hned zašpiní (není zaklapovací a je nízko).
    - pouze jedno madlo na zavírání kufru (na pravé vnitřní straně)
    - horší řazení stupňů 1 a 2
    - možná by to chtělo lepší zpřevodování do rychlosti 50 km/h - po městě se daleko lépe jezdí např. s Merivou

    dusanpecha, 24.03.2018 v 21:07 kladná recenze

  • BUĎTE OBEZŘETNÍ !!

    Doporučil bych všem co si hodlají koupit tento vůz z AAA AUTO, aby byli velmi obezřetní a pořádně si prověřili kupovaný vůz. Koupil jsem si Opel Insignii a bohužel jsem se dosti důsledně nezajímal o historii zakoupeného vozu. Čistý velký techničák už mi měl napovědět, že nebude vše tak jak se tváří. Pro zakoupený vůz jsem udělal maximum pro jeho funkčnost a tím myslím třeba to, že jsem nechal dělat výměnu rozvodů a samozřejmě všech náplní. Bylo to málo . Po 30 tisících ujetých kilometrech se zadřel motor a škodu nikdo neřeší. Áčka mě vyfakovali. Pojištěné bylo auto jen na 15 tisíc km. Bohužel ročně najezdím přes 70 tisíc km , takže jsem měl smůlu. Nekupujte pokud bylo z Itálie !!! Jinak je to nádherný pohodlný atomobil. Ale bohužel mám v garáži auto se škodou 14 tisíc Euro. Což je něco málo přes 350 tisíc Kč. A to se opravovat nevyplatí. BUĎTE DOOPRAVDY OPATRNÍ !

    Klady:
    Krásný velký vůz. Pohodlný a luxusní. Ale musí být pojízdný :-)

    petrkoura, 24.12.2017 v 15:09 záporná recenze

  • Individuální dovoz aut z německa

    www.nemecka-auta.cz

    ajeto.ajeto, 23.11.2016 v 19:27 neutrální recenze

  • Insignie nebo Superb

    Zdravim vsechny Poradre kdo ma zkusenosti s Audi A 6 Superb II Insignie. Premyslim o koupi mezi temito vozy. Diky za info

    jardikburgr, 04.09.2016 v 15:34 neutrální recenze

  • Opel Insignia 2.0biTurbo 2015 business

    S autem jezdím necelý rok. Předtím jsem jezdil s Octavii III, BMW 320d, a Passatem. S každým autem jsem najel nejméně 50tis km. Auto používám denně k práci, najezdím okolo 40tis km ročně. Jednoduše to shrnu takto: Insignia biturbo business je nedodělaný Volkswagen - auto je hlučné, automat řadí při otáčkách nad 2000 a ten zvuk se nedá poslouchat, při normální jízdě průměrná spotřeba daná počítačem kolem 9ti litrů, reálně je to přes 10 - katastrofa. S bmw jsem jezdil za 7 a bylo svižnější, s biturbo passatem kolem 7. Vnitřní plasty vržou (mám auto od novoty), při delším dešti mi palubní počítat píše chybu elektroniky. Auto nedoporučuji nikomu, za ty peníze máte můžete mít auto, které je o jednu ligu výše. Standardně komentáře nepíšu, ale auto mě k tomu donutilo:) Naštěstí ho mám na operák přes firmu a za měsíc dostanu laurina octavii - konečně :)

    Klady:
    design
    Zápory:
    spotřeba
    hluk
    nekvalitní zpracování
    váha auta
    řazení

    zawislakd, 10.04.2016 v 21:28 záporná recenze

  • Opel Insignia 125kw 4x4 business (2015)

    Skvělé auto, relativně svižné, tiché

    Klady:
    Spotřeba (Pod 7l/100km)
    Parkovací kamera
    Kamera na rozpoznání značek
    Hlídání mrtvého úhlu
    Hlídání vyjetí z pruhu
    Dvouzónová klimatizace
    Adaptivní tempomat
    Pohodlí
    Adaptivní světlomety
    Ozvučení "Bose"
    4x4 drží na cestě... Testuji teď v zimě. :-)
    Zápory:
    Větší osoby mohou mít pocit stísněného prostoru (Ve srovnání s Passatem)
    V dané výbavě chybí vyhřívání sedadel - WTF?

    richiefm, 08.01.2016 v 00:44 kladná recenze

  • Opel Insignie 2.0 Cdti Sports Tourer 2011/118 kw - 4x4

    Zdravím všechny co mají zkušenost s tímto vozem. Mazla jsem koupil letos se 189000 km. Předchozí žihadla - Peugeot 406 2,1 td, Kia Ceed 1,6 crdi, Chevrolet Captiva 2.0 VCD, Renault Espace 1.9 dci a taky jsem sedlal Sorenta v naftě do roku 2010. Naprosto z něj učůrávám ;D .......zavazadelník neřeším - na stěhování mám Grand Espace ;) a i tak to pro rodinu dostatečně stačí (na píčo..ny mám rakev ;)) mám provedení v hnědé palubce s krémovou polokůží na 19 palcových goodyearech. Auto je to do nálady - když mám přemýšlivou, tak jedu ,,za důchodce" v kombinaci do 6 litrů, když mám za zadkem nadranej koncern a dostanu amok ;), tak to jedu za 10, ale normálně v kominaci to ukazuje 7,6. Když je podtočenej, tak to plasty oznámí, ale proti ostatním nic až tak vyjímečného (asi) . Na palubku jsem si zvykl hned, ovládání je taky cajk a tím, že jsem ze starý školy, kdy byla tlačítka nej, nej, tak se mi to dokonce líbí ;D. Budeme spolu asi dlouho - pokud osud dovolí - snoubí eleganci, sportovní nádech, praktičnost a emoce, takže u mě je za vítěze. ;) m.

    Klady:
    vše
    Zápory:
    není lakově imunní na dementy na parkovištích ;)

    milan.krajmer, 16.10.2015 v 20:56 kladná recenze

  • Opel Insignie 2.0 Cdti Sports Tourer 118 kw

    Dobrý den všem jsem vlastníkem již 3 Oplu. Před tím jsem měl Vectru B i C. Opel Insignii mám již 4 roky.

    Klady:
    Slušná výbava Cosmo
    Dobrý motor 2,0 CDti
    Slušná spotřeba do 7 L na 100
    Dobré řízení
    Pěkný interiér
    žádné zásadní problémy - běžný servis
    Zápory:
    Těžké auto,
    Malá zavazadlový prostor o proti konkurenci
    Stísněný interiér
    Laciné a hodně vrzající plasty !!!!!
    Po 4 letech mě praskají sedáky u Cosmo výbavy

    vitek.dos, 06.09.2015 v 11:31 neutrální recenze

  • Insignia 2.0CDTI 118 KW COMBI

    Auto je dost těžké, 2.2 tuny, proto je vhodnější min 96 Kw, lépe 118 Kw. Spotřeba v kombinaci kolem 6,5-6.8, max 7,0 litru. Delší cesty kolem 5-5,5 litru.Podvozek je tužší i hlučnost motoru je trochu vyšší s porovnáním s Vectrou C, 1.9 CDTI kombi, kterou také vlastníme. Auto r.v.2011 bylo zakoupeno v Gregocaru, máme ho víc než rok. Zatím provedena výměna chladícího boxu EGR, který praskl, možno sehnat v OPELu výměnný set za cca1500 Kč těsnění a hadičky(hrazeno v 6.měsíční záruce prodávajícím). Další závada, nefunkční zámek dveří táhlo, nutná výměna, pouze originální díly OPEL práce (cca 5000 Kč, bude řešeno v rámci 6.měsíční záruky), zjištěna závada v těsnění sání motoru, předběžně 5000 - 6500 Kč díly a práce (po 6.měsíční záruce), prasklá umělá kůže sedadla řidiče/část,předběžná cena opravy 5000 Kč(po záruce). Jinak hodnotím auto jako velmi dobré.

    Klady:
    malá spotřeba, bezpečnost, vzhled, slušné jízdní vlastnosti, síla motoru,
    Zápory:
    hlučnější motor, tvrdší podvozek, zavazadlový prostor,

    zdenal1965, 25.05.2015 v 22:08 neutrální recenze

  • Jaký motor

    Zdravim vás , chci se zeptat , chci si koupit Insignii , poraďte mi jaký si mám vybrat motor . A na co bych si měl dát pozor při koupi . Chci si koupit 2011 v kombi . Zajímá mě zda třeba nevíte jaký kw nebo motory jsou nejlepší . Do teď mám vw B6 - 2.0 Fsi a musim říct že motorově dobrý ale po městě jezdim za 14 litru . A to si myslim že je to dost . A hlavně sedan a do kufru nic nedám . Děkuji za rady

    tomashanzli, 22.05.2015 v 19:23 neutrální recenze

  • insignia 2.0 118 kw

    zdravim je to proste krasny a sportovni auto a moc mi to jezdi v pohode a rychly auto ;)

    Klady:
    superrr je to
    Zápory:
    nema

    a.abdullah87, 03.11.2014 v 01:32 kladná recenze

  • Nesmysl!!!

    Měl jsem auto cca měsíc. Je to auto "super", pokud do té doby jezdíte s Felicií... Neřeším, že je to Opel, ale kvalitu, prostor a pohodlí... Na to, že je to "premiový" vůz značky, tak nemá s německou kvalitou nic společného!!! Pocit z jízdy je, že jsem byl vydrncaný, málo prostoru a pocit v sedadle katastrofální... Nikdy v životě... Byl jsem šťastný, když jsem začal jezdit opět A6 v normální výbavě, takže žádný full. Hlavně prostor, pohodlí a blaho... Jinak je Insignia zvenčí pěkné auto.

    Klady:
    Pěkný exteriér
    Zápory:
    pohodlí
    kvalita matriálu a pocit z něj
    prostor
    ergonomie
    audio navigace

    kbstavby, 27.10.2014 v 10:31 záporná recenze

  • opel insignia nebo skoda superb II ?

    poradte, díky

    mc.bari, 23.07.2014 v 11:57 neutrální recenze

  • Opel Insignia 2,0 CDTI 118 kW

    Zdravím a mám dotaz ohledně tohoto vozu. Mám tuto Insignii a stalo se mi, že jsem z ničeho nic nemohl zařadit 1 a 2 rychlostní stupeň (ostatní rychlosti bez problému). Věděl jsem, že je potřeba vyměnit dvouhmotový setrvačník, protože už byl znatelně slyšet a tak proběhla výměna včetně spojky, jenže po ujetí několika km se tento stejný problém se zařezením 1 a 2 objevil znovu. Když auto vychladlo (cca 1 hodina), tak jsem naskočil a v klidu dojel domů a řadil všechny rychlosti úplně v pohodě. Dokonce na to koukali i v autorizovaném servisu a na převodovce nic nenašli a doporučili výměnu toho setrváku. To jsem nechal udělat, ale problém je tu stále. Nevíte někdo, co by to mohlo způsobovat? Auto jinak jede jako mašina a není s ním jediný jiný problém. Díky

    suk.radim, 15.04.2013 v 13:05 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání