Aktuální nabídka inzerátů Opel Insignia

Zkušenosti majitelů s Opel Insignia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Opel Insignia nekupovat

    U tohoto auta si dejte velký pozor na motor, ze všech stran je slyšet, že se zadírají motory !!! je to výrobní vada, tohle auto raději nekupovat !!!

    Zápory:
    Zadřený motor, ikdyž to vypadá, že je plný oleje

    phantasmagoria123, 10.07.2018 v 15:29 záporná recenze

  • Insignia HB 125 kW 4x4 (2016)

    Mám ho přes půl roku, koupené jako rok a půl staré (28tis km) z Mototechny (AAA). Problém akorát s radarovým čidlem - opraveno v rámci záruky (v AAA mi ale nabízeli, ať si adaptivní tempomat vyzkouším, takže to neberu jako jejich vinu). Celkem najeto 10 tis km. Zpětně to zatím považuji za velmi dobrý kup. I když pokukuji po nové Insignii, tak to bych do autosalonu nesměl jet tou mou současnou :) Zkrátka se mi líbí stejně jako ta nová.

    Klady:
    design
    cena
    perfektní podvozek (flexride) - skvělý rozdíl mezi nastavením normal a sport.
    světla (bixenony) - prakticky netřeba dálkových
    pohodlné
    pohodlné sedačky (ty polokožené)
    spotřeba (reálná 6,5l - při použití Verva Dieselu - jiné palivo přes 7 l). Svižná jízda.
    perfektně fungující asistent vycouvávání (hlásič vozidel)
    velká nádrž (reálně jsem načerpal i 70l) - takže dojezd přes 1000km
    EURO 6
    malá, ale velmi přehledná zrcátka
    Start/Stop lze vypnou hardwarovým tlačítkem, a to dokonce ještě před nastartováním vozu.
    dostatek odkládacíc prostorů
    útulné, interiér mne obklopí (pro někoho to může být zápor)
    3 x zásuvka 12V v dosahu řidiče.
    Zápory:
    - Ovládaní teploty (dotykově, nepřesné a bez odezvy)
    - Adaptivní tempomat (nelze zrušit adaptivnost - v reálu omezená použitelnost - brzdí i když je blinkr,atd.)
    - občas vrže středový panel
    - poziční čáry v couvací kameře neznamenají obrys vozu)
    - zadní sedačky pro osoby max. 175 - 180 cm
    - v případě špatného počasí velmi často (klidně co 20s) vyskakuje hláška "nefunkční detekce dopravního značení" což působí rušivě a nejde trvale odkliknout.
    - rádio se vypne po vyndání klíčku (a ne až po otevření dveří jako v Astře K)
    - zmatené vypínání automatických dálkových světel - když chci rychle vypnout, tak je naopak zapnu, atd.
    - vyšší hluk pří rychlostech nad 120km/h (víc než bych čekal u auta střední třídy, týká se jak motoru, tak vzduchu)
    - menší odpich než bych čekal u tohoto typu motoru a 4x4 (ale na běžný provoz dostatečný)
    - fakticky nelze úplně vypnout displej infotainmentu Navi 900 (ono teda lze takovým komplikovaným a určitě nezamýšleným trikem
    - není plastová odkládací plocha na levou nohu (lze za pár korun dokoupit pěkná hliníková a tu nalepit)
    - relativně plochý kufr (bussines edition) oproti jiným verzím, které mají "schod". Zato spousta místa v prostoru pro rezervu.
    - TPMS ventilky (funkčnost OK, ale kvůli prodražení provozu bych to oželel)
    - parkovací kamera se hned zašpiní (není zaklapovací a je nízko).
    - pouze jedno madlo na zavírání kufru (na pravé vnitřní straně)
    - horší řazení stupňů 1 a 2
    - možná by to chtělo lepší zpřevodování do rychlosti 50 km/h - po městě se daleko lépe jezdí např. s Merivou

    dusanpecha, 24.03.2018 v 21:07 kladná recenze

  • Insignia HB 125 kW 4x4 (2016)

    Mám ho přes půl roku, koupené jako rok a půl staré (28tis km) z Mototechny (AAA). Problém akorát s radarovým čidlem - opraveno v rámci záruky (v AAA mi ale nabízeli, ať si adaptivní tempomat vyzkouším, takže to neberu jako jejich vinu). Celkem najeto 10 tis km. Zpětně to zatím považuji za velmi dobrý kup. I když pokukuji po nové Insignii, tak to bych do autosalonu nesměl jet tou mou současnou :) Zkrátka se mi líbí stejně jako ta nová.

    Klady:
    design
    cena
    perfektní podvozek (flexride) - skvělý rozdíl mezi nastavením normal a sport.
    světla (bixenony) - prakticky netřeba dálkových
    pohodlné
    pohodlné sedačky (ty polokožené)
    spotřeba (reálná 6,5l - při použití Verva Dieselu - jiné palivo přes 7 l). Svižná jízda.
    perfektně fungující asistent vycouvávání (hlásič vozidel)
    velká nádrž (reálně jsem načerpal i 70l) - takže dojezd přes 1000km
    EURO 6
    malá, ale velmi přehledná zrcátka
    Start/Stop lze vypnou hardwarovým tlačítkem, a to dokonce ještě před nastartováním vozu.
    dostatek odkládacíc prostorů
    útulné, interiér mne obklopí (pro někoho to může být zápor)
    3 x zásuvka 12V v dosahu řidiče.
    Zápory:
    - Ovládaní teploty (dotykově, nepřesné a bez odezvy)
    - Adaptivní tempomat (nelze zrušit adaptivnost - v reálu omezená použitelnost - brzdí i když je blinkr,atd.)
    - občas vrže středový panel
    - poziční čáry v couvací kameře neznamenají obrys vozu)
    - zadní sedačky pro osoby max. 175 - 180 cm
    - v případě špatného počasí velmi často (klidně co 20s) vyskakuje hláška "nefunkční detekce dopravního značení" což působí rušivě a nejde trvale odkliknout.
    - rádio se vypne po vyndání klíčku (a ne až po otevření dveří jako v Astře K)
    - zmatené vypínání automatických dálkových světel - když chci rychle vypnout, tak je naopak zapnu, atd.
    - vyšší hluk pří rychlostech nad 120km/h (víc než bych čekal u auta střední třídy, týká se jak motoru, tak vzduchu)
    - menší odpich než bych čekal u tohoto typu motoru a 4x4 (ale na běžný provoz dostatečný)
    - fakticky nelze úplně vypnout displej infotainmentu Navi 900 (ono teda lze takovým komplikovaným a určitě nezamýšleným trikem
    - není plastová odkládací plocha na levou nohu (lze za pár korun dokoupit pěkná hliníková a tu nalepit)
    - relativně plochý kufr (bussines edition) oproti jiným verzím, které mají "schod". Zato spousta místa v prostoru pro rezervu.
    - TPMS ventilky (funkčnost OK, ale kvůli prodražení provozu bych to oželel)
    - parkovací kamera se hned zašpiní (není zaklapovací a je nízko).
    - pouze jedno madlo na zavírání kufru (na pravé vnitřní straně)
    - horší řazení stupňů 1 a 2
    - možná by to chtělo lepší zpřevodování do rychlosti 50 km/h - po městě se daleko lépe jezdí např. s Merivou

    dusanpecha, 24.03.2018 v 21:07 kladná recenze

  • BUĎTE OBEZŘETNÍ !!

    Doporučil bych všem co si hodlají koupit tento vůz z AAA AUTO, aby byli velmi obezřetní a pořádně si prověřili kupovaný vůz. Koupil jsem si Opel Insignii a bohužel jsem se dosti důsledně nezajímal o historii zakoupeného vozu. Čistý velký techničák už mi měl napovědět, že nebude vše tak jak se tváří. Pro zakoupený vůz jsem udělal maximum pro jeho funkčnost a tím myslím třeba to, že jsem nechal dělat výměnu rozvodů a samozřejmě všech náplní. Bylo to málo . Po 30 tisících ujetých kilometrech se zadřel motor a škodu nikdo neřeší. Áčka mě vyfakovali. Pojištěné bylo auto jen na 15 tisíc km. Bohužel ročně najezdím přes 70 tisíc km , takže jsem měl smůlu. Nekupujte pokud bylo z Itálie !!! Jinak je to nádherný pohodlný atomobil. Ale bohužel mám v garáži auto se škodou 14 tisíc Euro. Což je něco málo přes 350 tisíc Kč. A to se opravovat nevyplatí. BUĎTE DOOPRAVDY OPATRNÍ !

    Klady:
    Krásný velký vůz. Pohodlný a luxusní. Ale musí být pojízdný :-)

    petrkoura, 24.12.2017 v 15:09 záporná recenze

  • Individuální dovoz aut z německa

    www.nemecka-auta.cz

    ajeto.ajeto, 23.11.2016 v 19:27 neutrální recenze

  • Insignie nebo Superb

    Zdravim vsechny Poradre kdo ma zkusenosti s Audi A 6 Superb II Insignie. Premyslim o koupi mezi temito vozy. Diky za info

    jardikburgr, 04.09.2016 v 15:34 neutrální recenze

  • Opel Insignia 2.0biTurbo 2015 business

    S autem jezdím necelý rok. Předtím jsem jezdil s Octavii III, BMW 320d, a Passatem. S každým autem jsem najel nejméně 50tis km. Auto používám denně k práci, najezdím okolo 40tis km ročně. Jednoduše to shrnu takto: Insignia biturbo business je nedodělaný Volkswagen - auto je hlučné, automat řadí při otáčkách nad 2000 a ten zvuk se nedá poslouchat, při normální jízdě průměrná spotřeba daná počítačem kolem 9ti litrů, reálně je to přes 10 - katastrofa. S bmw jsem jezdil za 7 a bylo svižnější, s biturbo passatem kolem 7. Vnitřní plasty vržou (mám auto od novoty), při delším dešti mi palubní počítat píše chybu elektroniky. Auto nedoporučuji nikomu, za ty peníze máte můžete mít auto, které je o jednu ligu výše. Standardně komentáře nepíšu, ale auto mě k tomu donutilo:) Naštěstí ho mám na operák přes firmu a za měsíc dostanu laurina octavii - konečně :)

    Klady:
    design
    Zápory:
    spotřeba
    hluk
    nekvalitní zpracování
    váha auta
    řazení

    zawislakd, 10.04.2016 v 21:28 záporná recenze

  • Opel Insignia 125kw 4x4 business (2015)

    Skvělé auto, relativně svižné, tiché

    Klady:
    Spotřeba (Pod 7l/100km)
    Parkovací kamera
    Kamera na rozpoznání značek
    Hlídání mrtvého úhlu
    Hlídání vyjetí z pruhu
    Dvouzónová klimatizace
    Adaptivní tempomat
    Pohodlí
    Adaptivní světlomety
    Ozvučení "Bose"
    4x4 drží na cestě... Testuji teď v zimě. :-)
    Zápory:
    Větší osoby mohou mít pocit stísněného prostoru (Ve srovnání s Passatem)
    V dané výbavě chybí vyhřívání sedadel - WTF?

    richiefm, 08.01.2016 v 00:44 kladná recenze

  • Opel Insignie 2.0 Cdti Sports Tourer 2011/118 kw - 4x4

    Zdravím všechny co mají zkušenost s tímto vozem. Mazla jsem koupil letos se 189000 km. Předchozí žihadla - Peugeot 406 2,1 td, Kia Ceed 1,6 crdi, Chevrolet Captiva 2.0 VCD, Renault Espace 1.9 dci a taky jsem sedlal Sorenta v naftě do roku 2010. Naprosto z něj učůrávám ;D .......zavazadelník neřeším - na stěhování mám Grand Espace ;) a i tak to pro rodinu dostatečně stačí (na píčo..ny mám rakev ;)) mám provedení v hnědé palubce s krémovou polokůží na 19 palcových goodyearech. Auto je to do nálady - když mám přemýšlivou, tak jedu ,,za důchodce" v kombinaci do 6 litrů, když mám za zadkem nadranej koncern a dostanu amok ;), tak to jedu za 10, ale normálně v kominaci to ukazuje 7,6. Když je podtočenej, tak to plasty oznámí, ale proti ostatním nic až tak vyjímečného (asi) . Na palubku jsem si zvykl hned, ovládání je taky cajk a tím, že jsem ze starý školy, kdy byla tlačítka nej, nej, tak se mi to dokonce líbí ;D. Budeme spolu asi dlouho - pokud osud dovolí - snoubí eleganci, sportovní nádech, praktičnost a emoce, takže u mě je za vítěze. ;) m.

    Klady:
    vše
    Zápory:
    není lakově imunní na dementy na parkovištích ;)

    milan.krajmer, 16.10.2015 v 20:56 kladná recenze

  • Opel Insignie 2.0 Cdti Sports Tourer 118 kw

    Dobrý den všem jsem vlastníkem již 3 Oplu. Před tím jsem měl Vectru B i C. Opel Insignii mám již 4 roky.

    Klady:
    Slušná výbava Cosmo
    Dobrý motor 2,0 CDti
    Slušná spotřeba do 7 L na 100
    Dobré řízení
    Pěkný interiér
    žádné zásadní problémy - běžný servis
    Zápory:
    Těžké auto,
    Malá zavazadlový prostor o proti konkurenci
    Stísněný interiér
    Laciné a hodně vrzající plasty !!!!!
    Po 4 letech mě praskají sedáky u Cosmo výbavy

    vitek.dos, 06.09.2015 v 11:31 neutrální recenze

  • Insignia 2.0CDTI 118 KW COMBI

    Auto je dost těžké, 2.2 tuny, proto je vhodnější min 96 Kw, lépe 118 Kw. Spotřeba v kombinaci kolem 6,5-6.8, max 7,0 litru. Delší cesty kolem 5-5,5 litru.Podvozek je tužší i hlučnost motoru je trochu vyšší s porovnáním s Vectrou C, 1.9 CDTI kombi, kterou také vlastníme. Auto r.v.2011 bylo zakoupeno v Gregocaru, máme ho víc než rok. Zatím provedena výměna chladícího boxu EGR, který praskl, možno sehnat v OPELu výměnný set za cca1500 Kč těsnění a hadičky(hrazeno v 6.měsíční záruce prodávajícím). Další závada, nefunkční zámek dveří táhlo, nutná výměna, pouze originální díly OPEL práce (cca 5000 Kč, bude řešeno v rámci 6.měsíční záruky), zjištěna závada v těsnění sání motoru, předběžně 5000 - 6500 Kč díly a práce (po 6.měsíční záruce), prasklá umělá kůže sedadla řidiče/část,předběžná cena opravy 5000 Kč(po záruce). Jinak hodnotím auto jako velmi dobré.

    Klady:
    malá spotřeba, bezpečnost, vzhled, slušné jízdní vlastnosti, síla motoru,
    Zápory:
    hlučnější motor, tvrdší podvozek, zavazadlový prostor,

    zdenal1965, 25.05.2015 v 22:08 neutrální recenze

  • Jaký motor

    Zdravim vás , chci se zeptat , chci si koupit Insignii , poraďte mi jaký si mám vybrat motor . A na co bych si měl dát pozor při koupi . Chci si koupit 2011 v kombi . Zajímá mě zda třeba nevíte jaký kw nebo motory jsou nejlepší . Do teď mám vw B6 - 2.0 Fsi a musim říct že motorově dobrý ale po městě jezdim za 14 litru . A to si myslim že je to dost . A hlavně sedan a do kufru nic nedám . Děkuji za rady

    tomashanzli, 22.05.2015 v 19:23 neutrální recenze

  • insignia 2.0 118 kw

    zdravim je to proste krasny a sportovni auto a moc mi to jezdi v pohode a rychly auto ;)

    Klady:
    superrr je to
    Zápory:
    nema

    a.abdullah87, 03.11.2014 v 01:32 kladná recenze

  • Nesmysl!!!

    Měl jsem auto cca měsíc. Je to auto "super", pokud do té doby jezdíte s Felicií... Neřeším, že je to Opel, ale kvalitu, prostor a pohodlí... Na to, že je to "premiový" vůz značky, tak nemá s německou kvalitou nic společného!!! Pocit z jízdy je, že jsem byl vydrncaný, málo prostoru a pocit v sedadle katastrofální... Nikdy v životě... Byl jsem šťastný, když jsem začal jezdit opět A6 v normální výbavě, takže žádný full. Hlavně prostor, pohodlí a blaho... Jinak je Insignia zvenčí pěkné auto.

    Klady:
    Pěkný exteriér
    Zápory:
    pohodlí
    kvalita matriálu a pocit z něj
    prostor
    ergonomie
    audio navigace

    kbstavby, 27.10.2014 v 10:31 záporná recenze

  • opel insignia nebo skoda superb II ?

    poradte, díky

    mc.bari, 23.07.2014 v 11:57 neutrální recenze

  • Opel Insignia 2,0 CDTI 118 kW

    Zdravím a mám dotaz ohledně tohoto vozu. Mám tuto Insignii a stalo se mi, že jsem z ničeho nic nemohl zařadit 1 a 2 rychlostní stupeň (ostatní rychlosti bez problému). Věděl jsem, že je potřeba vyměnit dvouhmotový setrvačník, protože už byl znatelně slyšet a tak proběhla výměna včetně spojky, jenže po ujetí několika km se tento stejný problém se zařezením 1 a 2 objevil znovu. Když auto vychladlo (cca 1 hodina), tak jsem naskočil a v klidu dojel domů a řadil všechny rychlosti úplně v pohodě. Dokonce na to koukali i v autorizovaném servisu a na převodovce nic nenašli a doporučili výměnu toho setrváku. To jsem nechal udělat, ale problém je tu stále. Nevíte někdo, co by to mohlo způsobovat? Auto jinak jede jako mašina a není s ním jediný jiný problém. Díky

    suk.radim, 15.04.2013 v 13:05 neutrální recenze

  • brzdy Brembo

    Vázený pane Hambálku. Uplně jsem nepochopil Váš příspěvek. Pokud si myslíte, že snad já jsem řidičem tzv. lepmlem, tak musím nejprve od vás zjistit, co míníte slovem lemp ve smyslu vztahu k danému vozidlu. Můj problém se zvlněnými kotouči se nakonec velmi dobře vyřešil. Sevis, který navštěvuji je v tomto směru na velmi dobré úrovni a při dalším vyhodnocení problému technici zjistili vadu náboje kola ( asi již od výroby) a s tím spojené problémy již v příspěvcích uváděné. Po výměně nábojů se tato závada již neobjevila, a to jsem do dnes najel dalších cca 40 tis. km. Pokud to shrnu, tak váš odhad pane Hambálku, byl více než mylný.

    mgr.vaclav.vevoda, 21.12.2012 v 12:32 neutrální recenze

  • Zvlněné kotouče

    Prosím, chci zde uklidnit všechny kteří by se zalekli , že Insignie má nekvalitní br. kotouče. Problém není v brzdách, ale v jejich servisu (to se týká všech vozidel). Pokud je auto nové nebo máte po výměně kotoučů s destičkama je důležité, aby se kovové okraje destiček potřely spec. pastou na br. destičky a mohly se volně pohybovat v br. třmenu. Pokud se tato záležitost neudělá, tak časem začnou okraje destiček vlivem tepelného namáhání a vody (v zimě slané) rezavět a postupně se přestanou ve třmenu volně pohybovat. Pokud je destička stále (stačí i nepatrně) v kontaktu s kotoučem, způsobuje to jeho nadměrné přehřívání a následné zvlnění.(pokud je kotouč hodně zahřátý a destičky se při zastavení stále dotýkají jeho povrchu, vzníká v tomto místě tzv. nerovnoměrné chladnutí kotouče, jelikož jeho zbytek mnohem rychleji vychladne) Každý pořádný svědomitý mechanik to na garančce rozhodí , destičky zkontroluje a okraje pěkně ošetří pastou nebo tukem na toto spec. určeným. ( třeba zn. WURTH). No a pokud to neudělá tak určitě už dnes víte proč :-)

    r.burival, 06.11.2012 v 21:20 neutrální recenze

  • Insignia

    Svezl jsem se, vyzkoušel jsem, koupil jsem. Vynikající, opravdu spokojenost. Myslím, že příští auto bude zase Insignie.

    dejvidrr, 23.10.2012 v 17:54 kladná recenze

  • Insignia

    Dobrý den, kotouče se vlní proto, že je auto těžké. Stejné problémy jsme měli se služebníma A8čkama. Moje zkušenosti s Insigniou jsou vynikající!

    jaroslaw86, 04.10.2012 v 18:20 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání