Auto domů

Auto domů

Máte vyhlídnuté auto, ale současný stav vám nedovoluje zajet se na něj podívat? Nevadí. Vybraní prodejci vozidel nově nabízejí službu, kdy vám přivezou vůz k prohlídce až před váš dům. Přesné podmínky služby vám sdělí konkrétní inzerent.

Aktuální nabídka inzerátů Opel Omega

Zkušenosti majitelů s Opel Omega


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Omega a pár set tisíc km

    Omega je ideální auto pro toho, kdo so umí vychutnat zadní náhon s ideálním rozdělením hmotnosti, prostorný interiér a přimhouří oko nad průměrnou ochranou proti korozi, hlavně u zadních lemů. Některé auta rezaví méně viditelně, některé více okatě (MB-E). Za srovnatelné peníze se těžko hledá srovnatelně velké a pohodlné auto. V roce 96 jsem začal s Omegou 1988 2.0LPG a Omegou 1987 3000 LPG, dnes mám Omegu 2000 MV6 LPG a 2001 2.2dti Caravan. V letech minulých jsem jezdil s 1992 Caravan 2.0 LPG, 1989 Caravan 2.4, 1991 Caravan 2.6A, 1993 Caravan 2.3TD, 1996 Caravan 2.0, 1998 MV6 LPG. S každým autem jsem najezdil pár desítek tisíc km, takže mám celkem jasno o provozních nákladech. Kromě běžných provozních nákladů jako třeba olej, brzdové destičky, sem tam nějaký čep - jedná se téměř o bezporuchové auto. Asi 350tkm znamená 1x servo, 2x výfuk, 1x zámek ve dveřích řidiče (táhlo nevysune kolík dost vysoko), 1x brzdové kotouče a hodně pneumatik. Životnost čepů, brzdových destiček i pneumatik se dá hodně ovlivnit jízdním stylem. Velice bohatá výbava u vyšších stupňů výbavy, některé prvky nejsou zcela běžné ani dnes - zavření všech oken včetně střešního po otočení klíčem už v roce 1988? (Omega 3000), palubní počítač, velké rádio může obsahovat kazetu, CD, kazetu CD, navigací CD changer, telefon kazetu CD changer a součástí palubní desky je ... bodový diplej nebo grafický barevný LCD, ovládání i na volantu, na zadním okně elektrická roleta, samozatmavovací zpětné zrcátko. Někdo měl pocit, že omega je "amík", což je strašně super, protože amíci umí, takže Omega je převzatý Cadillac Catera, protože bylo třeba vyřešit 2 mouchy jednou ranou. Cadillac Catera se vyrábí od roku 1996 v Russelheimu, takže je to stejný američan jako Opel Omega B, vyráběný od roku 1993 na té samé lince = Cadillac potřeboval nějaký modernější low-end, tak vzali to nejlepší od Opla v nejlepší možné výbavě, přidalí pár v americe obvyklých budíků (voltmetr a tlakoměr oleje), sedadla vyměnili za luxusnější a poslali do ameriky jako Cadillac. Pokud někdo vybírá autopodle spotřeby, která záleží hlavně na hmotnosti auta a odvze vzdálit se od povolených limitů, tak jsou pouze 2 možnosti: čtyřválce se spotřebou od 7 (ekosadomaso) - 15 (nadoraz), nafta o litr méně nebo šestiválce spotřebou od 7.5 (ekosadomaso) - 18 (při rychlostech hodně nad maximem pro čtyřválce). Při velmi pomalé jízdě je R4 trochu úspornější, s rostoucí rychlostí ale spotřeba roste rychleji než u V6, takže při dlouhém dálničním přesunu vysokou rychlostí může být V6 úspornější než R4

    Klady:
    Výborné jízdní vlastnosti, velmi dobře odhlučněný interiér, aerodynamický hluk se projevuje až kolem 190km/h (MV6), TZ na 1900kg (2.2DTi), MV6 skvěle maskuje skutečnou hmotnost při rozumné spotřebě = dlouhodobá spotřeba se dá udržet kolem 9L, ale udržet 155kW na dohled od povolených limitů není snadné, Samosvor pro všechny MV6, pro 2.5V6 aspoň za příplatek. Mechanicky odolné naftové čtyřválce, které sice moc nejedou, ale nejsou citlivé na kvalitu nafty a rozvod řetězem je prakticky nezničitelný.
    Servotronic (aspoň u V6), takže s rostoucí rychlostí přijemně tuhne řízení.
    Zápory:
    3.0 V6 má o 100 koní více než 2.2DTI , ale na tažném pouze 1850kg, brzdy spíše průměrné = 160kW verze nemá výrazně lepší brzdy než 74kW verze, zadní lemy náchylnější ke korozi, slabé motorizace bylo možné koupit s velmi chudou základní výbavou = v elektrice vůbec nic, posun sedadel ruční, zrcátka tyčkama, švihadla na oknech a k tomu funkční klima u 17 let starého auta trochu překvapí. Sociální edice nabízí i výkon pod 100kW, což je na 17 metráků na hranici masochismu.
    Čtyřválce nemají samosvor, takže na sněhu velice snadno protočí jedno zadní kolo.

    heinert, 19.02.2018 v 21:19 kladná recenze

  • Pro Caramara

    Tak je jasný,že srovnávat omegu s ochcávkou nejde.Omega je o level výš.Jinak závady taky řeším.Odchází vstřikovací čerpadla,respektive elekronický vrch,ramena na předku,závady má asi každé starší auto.Přesto si myslím,že spolu s Citroenem Xantia,Xm nebo Fordem Scorpio se jedná o nejlepší ojetinu za pár korun-dle stavu kolem 20-35tisíc s nadstandartní výbavou a komfortem o kterym se nezdá ani majitelům novějších aut.Problém je,že jako nová stála kolem mega a jako ojetým málokdo dopřával pravidelný servis nebo součástky nutné k provozu.A pak každý jen nadává,jaký ty Fordy,Citroeny nebo Opely jsou sráče.Moje další auto bude zase Omega.A vím proč.

    Klady:
    Komfort,výbava,po 500km jízdy v tahu vylejzám z omegy odpočatej jak z kina.Pocit bezpečí-dvě tuny železa a šestiválec podél mi v tom utvrzuje.
    Zápory:
    Dohromady skoro žádný.Mám dvacetiletou omu,která má nalítáno přes 300tisíc km a pořád jezdí.To beru jako plus,na rozdíl od dnešní produkce usmrkaných tříválců,kde 80000km je motor na generálku nebo výměnu.Obsah nenahradíš.Asi tskm

    dee36, 19.07.2017 v 17:46 kladná recenze

  • Opel Omega Caravan 2.5Tds

    Zdravim,jsem tu opet po dvou letech.Nechápu,že za tu dobu nepřibyla žádná recenze na tak skvělá auta,jakými Omegy bezesporu jsou a dlouho zůstanou.Vlastním už třetí Tds,nyní ve výbavě CD-vyhřívané sportovní sedačky Recaro,tempomat,tažné na dvě tuny,klima,stavitelná výška volantu,xenony.Nyní jsem si nechal předělat origo sání za sání BMW a tím se odstranil Egr ventil,který je u tohoto motoru zcela zbytečný a jen zasírá motor.U žádného se nevyskytl žádný problém,nyní vyzkoušeno v tomto týdnu při teplotách okolo 31C provozní teplota při jízdě kolem 180km/h nepřesáhne 95C.Kvůli teplým startům jsem nechal za pár korun nastavit čerpadlo a Omega chytá jak mladice.Minulý týden jsem jí prohnal od Plzně do Brna kam jsme jeli na koncert kapely Kiss chvílkami i 205km/h a bez úniku hladiny vody i oleje.Po příjezdu ji nechávám běžet pár minut na volnoběh a vše ok.Ačkoliv je má omega dvacetiletá a má 300000km nájezd,jezdí pořád jak o život.A blbečkum druhé třídy VW alias ochcáfky tdi dá pokaždé za vyučenou i když si dají loket z okna a chovají se jak piloti vesmírných raket.Na závěr-chod a síla šesti cilindrů pod kapotou s řetězovými rozvody při správném provozování zaručuje nesmrtelnost a pohodlný povoz při průměrné spotřebě 7-9l ropy s výbavou o které se může podělit se superby v plné palbě.Opel Omega Das Deutschland Autos.Smrt usmrkaným třívalcům,které po nájezdu 60tisíc skončí kvůli motorům na vrakovištích.Obsah nenahradíš.Vyzkoušejte a uvidíte!

    Klady:
    Síla šestiválce,nadstardantní výbava,super pohodlí.Omega je štika na dálnici.S pomocí tempomatu při spotřebě okolo 6.5l.Při třech tisicích otáčkách motor ševelí po dálnici 150km/hod.
    Zápory:
    Koroze,po zimě přebrušuju a barvím.Zadní náhon není pro amatéry.Dokáže za deště nebo v zimě nahnat adrenalin do žil.Zato v létě za sucha projet zatáčku kolem stovky je super odměna a požitek.Kdo to umí,užívá si.

    dee36, 31.05.2017 v 20:54 kladná recenze

  • Opel Omega 2.5Td Caravan 96kw

    Zdravim, rozhodl jsem se přispět svým názorem na Omegu s motorizací šesti hrnců 2.5 TD v kombi.Auto jsem si pořídil i přes názory na různých fórech o problematice s praskáním hlav,korozí, špatné elektrické soustavě,problémy s teplými starty a buhvim co ještě. Chtěl jsem auto za pár korun a to jsem sehnal v solidním stavu s minimální korozí za cenu ohnile feldy.Komfortní jízda i na dnešní poměry a solidní výbava,která i po letech zazdiva dnešní střední třídu. Po kaufu jsem řešil podtlakové a přepadové hadice od vstriku,kvůli teplým startům odpojil čidlo zhaveni a vyměnil olej v motoru.Omega teď chytá na otočení teplá i studena a motor má neskutečně hladký chod.Od 2.400 otáček tahá turbo a to je pak mazec.Ve 3tisicich na petku Omega seveli na dálnici 140km a majitelům ochcavek v kopcích směle ukazuje čeho je schopna i po letech.Spotřeba kombinovaná město a jízdy kolem 12km je kolem 7.5-8l,pokud ji popustim uzdu na dálnici kolem 4-5000 otáček je to k 9l,ale síla šestiválce kdy motor zrychluje přes 190km i v prudkých krpalech směrem k Brnu lecos ospravedlni nejen v mých očích. Pri klidně jízdě kolem 2000 otáček je spotřeba kolem 6l na delší trase.S motorem nemám absolutne žádný problém,jen po ostřejší jízdě hned nevypinam motor,ale nechává ho za chodu zchladit Dnes bylo venku 33C a teplota motoru při svizne jízdě nesla nad 95C.Omega v kombi verzi nabizi hodně pohodlí i prostoru.V kufru může člověk vozit i čtyři mrtvé tchyně. Tento model od Oplu vřele doporučuji.

    Klady:
    Komfortni jízda, chod šestiválce,velký prostor v kufru,výbava, povedený design.Beckova Omega vypadá i po letech lip jak dnešní tuctove ničím neprekvapujici tříválce.Pocit bezpečí, robustní vzhled.Chod a tah motoru od 2 do 5tisic otáček.
    Zápory:
    Koroze starších kousků,spotřeba kolem 7-9l dnes u diesla moc neoslni.

    dee36, 04.07.2015 v 23:51 kladná recenze

  • Omega 3.0 MV6

    Pročítal jsem si zkušenosti některých lidí co vlastnily Omegu a plakali že za rok do toho vrazily 80 táců tak sem si řek že taky napíšu k tomuto autu své postřehy. Mám Opel Omega 3.0 mv6 manuál,rok výroby 2001,auto vlastním necelé 4 roky a za tu dobu odešla pouze vodní pumpa,měnil jsem brzdové destičky,olej, vysypal se levý katalyzátor a vzhledem k tomu že dostane občas nálož tak už odešly 3 hardyspojky na kardanu jinak auto naprosto bez problému. Stav tachometru už se pomalu dotáčí ke 300 000 km a stále jezdí jako zamlada. Pravda chtělo by to přetěsnit víko ventilů jelikož chytré hlavy z Opelu tam nacpaly plastové a ty se časem zkroutí a je trochu hlučnější diferenciál ale jinak nemůžu na Omu říct křivého slova s minimální údržbou mě vozí v maximálním pohodlí a i v dnešní době nevypadá jako uplná pastouška. Auto je ve vyšších rychlostech dost houpavé to na pocitu jistoty moc nepřídá ale na dálnici do cca 200 km/h se to dá...samozřejmě ten motor má na víc i když žádný převratný letadlo to neni díky její váze. Na Ethanol jezdí bez přestavbové jednotky uplně v pohodě a vůbec neprotestuje. Samozřejmě zaléží na jaký kousek narazíte a asi je možný že se do ní za rok nebo dva dá bez problému nacpat 80 tisíc ale já měl asi štěstí a za ty necelý 4 roky sem do ní dal okolo 10-12 000 kč. Takže za mě můžu Omegu pouze doporučit

    Klady:
    Pohodlí
    Výbava
    Docela silný motor
    Velký kufr
    Spoustu prostoru pro cestující
    Zápory:
    Moc měkký podvozek
    Koroze
    Jak trochu naprší tak i při lehkym přidání plynu cestuje zadek sem a tam což někomu může připadat super ale když to člověk nečeká neni to dobrý ale docela to redukuje TC.
    V zimě to nikam nevyjede

    kuklux01, 25.02.2015 v 09:35 kladná recenze

  • Mario brácho

    Hezky napsané, mám 2.6 V6 a i za tak starým autem se lidé ohlížejí a když vezmu kruháč bokem tak čumí. Motor má 330tis a stále mladík...xenony, dvouzónová klima, vše v elektrice a plno dalších vychytávek, to jsou všechno věci za které si lidi kupující nové auta připlatí nemalé peníze. Škoda, že nemám el. výhřev čelního okna, měl jsem ho na 21 let starém mondeu a tady mi trošku chybí...

    Klady:
    Komfort, zádohrab, velmi bohatá výbava...
    Zápory:
    Bohužel tyhle auta už začínají trpět na korozi...

    glumol, 06.10.2014 v 22:23 kladná recenze

  • omega2.5td

    Auto vlastním 11let a za tu dobu odešlo pouze čerpadlo a svíčky jinak nic kromě běžné údržby brzdy,čepy atd....pokud někomu praskla hlava je to bohužel stářím či chováním řidiče a astronomickým nájezdem Km těchto vozů.Spotřebu mám průměrnou 8L po Praze 11L na dnešní dobu už to neoslní ale komfort cestování je neskutečný krom mercedesu neznám konkurenta a to ani v dnešní době.Auto mám od prvopočátku chipnutý,motor si nestěžuje a já taky ne.

    Klady:
    Komfort cestování
    Výbava
    xenony
    Zápory:
    -rez
    -některé dražší díly
    -už se nevyrábí

    ofegus, 19.03.2014 v 16:29 kladná recenze

  • točí,točí,ale nechytne

    Pro miloska.a-nemusí to být jen čerpadlo,pokud bliká kontrolka motoru,je to pravděpodobně čidlo vačky a nebo jestli ho máš,relé od čerpadla. Zkus napřed tohle,než se pustíš do výměny čerpadla.

    Klady:
    Nikdy nezklame,všechno odveze. Jedinečný vůz za super peníze.
    Zápory:
    Kromě koroze žádné nemá.

    petrgura, 18.04.2013 v 22:52 kladná recenze

  • opel omega

    nazdarek zkušenost krasna jen jen par oprav pparadicka nemužu si stěžovat ale mam problem autiko dosluhuje a nechci ho dat v ty vybave na vrakoviste mam vni kozenej interier cernej a jeste par veci cobyse dalo pozit nez ji začnu davat zbohem timto ji chci jeste nabidnout na nd po kusech kdy mel nekdo zajem tak piste na mail 4C93955@seznam.cz dikk

    4c93955, 03.04.2013 v 23:27 kladná recenze

  • omega 2.5 DTI 150K

    Jelikož vlastním tohle vozidlo v plné výbavě, dovolim si k tomu něco napsat. Auto jede nehorázně, táhne pořát. Když ve 150 šlápnete plnej plyn stále cítíte te tah. Podobné vozidla této kategorie neznám pohodlnější. Sklopim zvadu sedačky a v klidu se i natáhnu, žádný schod je to rovné. Na dlouhé cestování nádhera. Po 4 hodinám cetování vylezu a nebolí mě záda. Je radost v takovém autě zejdit. Motor nejde slyšet. Když si vspomenu na oktávii TDI tak v tom se ani nedá normálně bavit. Jízda mi připomíná traktor. Co se týče dovezených aut, nikdy nevěřte kolik to má KM. I servisky už se falšují. Když chcete mit opravdu jistotu kolik má auto KM, zavolejte si do autorizovaného servisu z razítra ze servisky a optejte se. Oply nemají evidenci oprav jako např u škodovky. Jen v autorizovaném servise se dovíte co a kdy na tom autě bylo děláno. Jestli vám řeknou že poslední servis byl dělanej před 5 lety a auto mělo najeto 200tis, nyní má 150 tak tam asi něco v pořádku nebude. U aut kopených v ČR je to hračka. Nemusíte řešit překlady pokud neumíte např. německy. Tyto motory jsou velice dobré. Kazili se na nich akorát čerpadla, ale to kolem 30tis km, v rámci záruky se měnili. Takže pokud máte natejo víc jak 50, čerpadlo OK. Chce to ale, jako do každého comonrailového motoru, lít kvalitní naftu, jednou za čas přidat nějaké aditivum. Další a dosti závažné poruchy se týkají výřivých klapek. Jsou v plastovém sání u hlavy a otvírají se podtlakem. Časem se zakarbonují, utrhnou se a padnou na ventil, v horšim případě do válce kde udělají paseku. Sám jsem měl hlavu dole, zbylé klapky jsem vyházel a vše je OK. Proto všem, kteří chtějí jit do tohoto motoru, doporučuji, aby si nechali v servisu sání sundat, skontrolovat klapky a když už bude to sání dole tak vymontovat žhaviče a změřit tlaky. Není to náročná oprava, za hodinu je sání dole. Mám najeto 450 Tis, motor pravidelně servisován a stále klape jako hodinky a táhne jako dábel.

    docid, 19.01.2012 v 11:37 kladná recenze

  • čau opláci

    mám takový malý problém s omegou B dvoulitr,100kw,1997.při startování mi asi 5-8sekund nejde jiskra na svíčky.vyměnil jsem rozdělovač a problém trvá.může mi někdo poradit,čím to ještě může být.co může být příčinou pozdního zapalování.předem díky za jakoukoliv radu

    Jaroslav.Semberk, 08.01.2012 v 15:53 kladná recenze

  • Omega B MV6 3.0 Z4AC

    Dobrý den,mám ji již 6 let,v plný palbě,a těžko hledám za jaký auto bych to vyměnil,spotřeba kolem 9(215 koní),TCS-výborná stabilita kdykoliv,servis-jsem měnil destičky a zadní brzdiče,rozvody a jinak držák,akorát slabší ruční brzda.((pokud by se něco stalo s motorem-tak to nemá cenu generálkovat (cca 80tis kč)to je lepší sehnat jinej motor(pro dr.gino)a rozhodně to reklamovat-oni ho zničili))

    jchn, 15.12.2011 v 11:31 kladná recenze

  • Omega 2.0-16V - po faceliftu

    Zdravím příznivne i nepříznice vozu Opel Omega 2.0-16V -100kW - sedan. Vůz jsem si pořídil v roce 2004 jako 3 a půl roku starý, najeto 112 t. km. Dnes mám najeto 288 t. km. Provádím pravidelný servis (rozvody, oleje, vodní pumpa, benzínové čerpadlo, svíčky, tlumiče, silentbloky, výfuky, brzdové deštičky, xenonové výbojky (vysvítí se, zvláště při celodenním svícení).. ). Nepravidelné opravy: výměna svodů výfuků - praskly při lehčí bouračce, kdy jsem byl bourán zezadu na Kladně, ve 180-ti t. výměna katalyzátoru (4500,-)(uklepal se), ve 200 t. výměna lambda sondy (2400,-), ve 225 t. mi odešel alternátor (3500,-)(ten bohužel oproti škodováckemu (PAL) ze Škody 136-GL vydržel hodně málo), ve 250t. odešlo čidlo na vačce (něco kolem 2000,-), jo a jednou spínač brzdových světel (700,-) a váha vzduchu (4700,-). Jinak prevetivně ve 250t byla dělaná spojka-komplet (originál díly v autorizovaném servisu, ale kvalita asi nic moc, po roce slyším ložisko, takže bude reklamace), zadní ložiská. Ve 300t. proběhne první výměna brzdových kotoučů. Zimy se neobávám vůbec, je jasné, že se jedná o těžký vůz (1650 kg), spíš je to otázka umění zvládnout tak těžký vůz se zadním náhonem i ve nebo na sněhu. Někdo se s vozem ani nerozjede, mě se to ještě nepovedlo. Čtyřkolka to není, je to jiná kategorie vozu - pohodlný automobil na dlouhé trasy - sám jezdím téměř každý měsíc Praha - Michalovce se spotřebou 7-7.5 l (při dodržování rychlostních limitů spíš 7.0). Klidně bych si vůz pořídil znova, vadí mi jen reznoucí levý zadní blatník po výše zmíněné bouračce a začínající koroze na pravém podběhu. Vůz je ale den co den na silnici. Už přemýšlím, čím v budoucnu vůz nahradím. Nejspíš to bude sedan BMW-5.

    Marquis58, 04.12.2011 v 12:37 kladná recenze

  • Opel Omega

    Ahoj!! Dle mého názoru je Omega povedené auto. Jako první kousek jsem měl Omegu A sedan 2.0i 8v 85kw z roku 1990 manual (facelift). Motor super! Neměl jsem na něm žádnou poruchu. Jen snímač otáček klikové hřídele a běžnej servis (rozvody, olej, brzdy atd...) Jen jsem po 19.letech jeho života měnil plechovou nádrž. Omega B caravan 2.0i 16v 100kw z roku 1997 manual. Motor je docela dobrej, ale už to není takové jako u 8v. Omega B 2000 2.0 DTI 16v z roku 2001 s motorem jsem byl spokojenej. Sice měl jen 74Kw na dost velkej kočár, ale stačil. Jen jsem dva týdny po pořízaní měnil vodní pumpu. S tempomatem při 90 km/h si vzala cca 8,9l Po těchto modelech jsem se vrátil k modelu B z roku 1998. 2.0i 16v CD 100kw. Dle mého názoru je hezčí jak interierem i maskou než facelift B 2000. S autem jsem velice spokojenej! Omega je velice pohodlné a prostorné auto (caravan i sedan)! Ten kdo kupuje 2.5l a více nikdy nemůže řešit spotřebu. Dle mého názoru se těžko dostane pod 10L. Já jezdím po městě s lehkou nohou u 2.0i 16v za 9.8l. Ten kdo se v autech vyzná a hledá pohodlí a luxus za málo peněz mohu jen doporučit!!

    michal-kovar, 12.10.2011 v 18:24 kladná recenze

  • zkušennost-k motoru 2.5DTI

    V zasade je to velmi dobry motor BMW s vysoku najezdnosti. Jen je potreba hlidat, aby se v plasovem sani neuvolnily vyrive klapky, ktere muzou spadnout primo do sacich ventilu a oprava pam muze byt docela nakladna. A hlavne tankovat kvalitni naftu kvuli vstrikum systemu commonrail! S touto motorizaci mam bohate zkusenosti :-)

    pragosound.sklik, 12.10.2011 v 13:22 kladná recenze

  • poskytnu rady ptejte se

    s omegama B mam bohate zkusenosti se vsema motorizacema...znam ty auta do sroubku tak se klidne ptejte na cokoli...ted mam 3,0 V6 lpg a nemuzu si ji vynachvalit...pokud omegu koupite a date ji hned dohromady po predchozim majiteli a par veci vymenite preventivne skvele se vam odvdeci...muj posledni priklad - koupil jsem ji za 14tis ve stavu "nic moc" udelal jsem rozvody vymenil jsem celou predni napravu pretesnil cely motor vymenil rizeni a hardyspojku...stalo me to cca 20tis (bez prace pac jsem to delal sam a navic mam slevu na dily) ale ted mam auto v perfektnim stavu a vim co v nem mam a ze me nesklame...jinak dily na omegu jsou velmi levne i bez slevy (teda krome rozvodu pac ty komplet vyjdou na 10tis material + 10tis prace v servise(ja je mam za 5600 a delal jsem je sam)

    Marabiker, 16.09.2011 v 00:44 kladná recenze

  • 2.0 16v 85kw 2.0 16v 100kw

    opel omega combi za mě palec hore ! levné silné pohodlné spolehlivé auto ! 500kg v autě tuna na přívěsu a auto prostě jede !

    viper1, 26.08.2011 v 00:07 kladná recenze

  • RE:Olej ve svíčkách

    Tak problém vyřešen... Skutečně bylo jedno ze dvou gumových těsnění roztržených... Takže cena nového 990,- + lepidlo(pro jistotu abych měl klid) Takže ted už zase Oma šlape jako hodinky.... Ještě udělat nový výfuk,nalakovat po opravách a hotovo,bude jak nová :)

    33233, 15.08.2011 v 14:38 kladná recenze

  • hligan

    když sundáš tapec ze dveří tak na ovládacím mechnizmu kliky dveří je tyčka a takovej plastovej konec-ten má závit-takže odklapnout ten plast z kuličky trochu ho dotáhnout(zkrátit délku tyčky)a mělo by to chodit..

    jirka.kiml, 15.07.2011 v 09:33 kladná recenze

  • omega omega a jen omega

    ahoj kam se hrabe w 124 m5 nebo audi a8 na omegu lotus 3.6 turbo nema nikdo ve sve dobe jela pres 290km a jeste dobra je vectra A 2000 16 v v digitalu jel jsen s ni po dalnici 260km omegu jsem mel taky 3.0i 24v a jela 250 omezovac ji nenechal vic ahoj napiste mi mate li nejaky dotaz k vozu omega na mail omegalotus@seznam.cz a odpovim na vse 26 let jsem delal jen s oplama a prevazne omegy a vectry tak ahhooojjjj

    omegalotus, 14.07.2011 v 22:41 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání