Auto domů

Auto domů

Máte vyhlídnuté auto, ale současný stav vám nedovoluje zajet se na něj podívat? Nevadí. Vybraní prodejci vozidel nově nabízejí službu, kdy vám přivezou vůz k prohlídce až před váš dům. Přesné podmínky služby vám sdělí konkrétní inzerent.

Aktuální nabídka inzerátů Opel Omega

Zkušenosti majitelů s Opel Omega


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Omega stále super auto za pár korun

    Mám už čtvrtou omegu.Kupuji v Německu s nájezdem do 200.000km.Cena mezi 30-40 tis.Běžná údržba.Pravidelné intervaly Oleje.Kastle dělaná rast stop a nerezaví.Spotřebu neřeším..chci se svézt.Dodnes jen min.závady.Vše za pár kaček.

    vnoucekx, 08.07.2019 v 01:09 neutrální recenze

  • Omega a pár set tisíc km

    Omega je ideální auto pro toho, kdo so umí vychutnat zadní náhon s ideálním rozdělením hmotnosti, prostorný interiér a přimhouří oko nad průměrnou ochranou proti korozi, hlavně u zadních lemů. Některé auta rezaví méně viditelně, některé více okatě (MB-E). Za srovnatelné peníze se těžko hledá srovnatelně velké a pohodlné auto. V roce 96 jsem začal s Omegou 1988 2.0LPG a Omegou 1987 3000 LPG, dnes mám Omegu 2000 MV6 LPG a 2001 2.2dti Caravan. V letech minulých jsem jezdil s 1992 Caravan 2.0 LPG, 1989 Caravan 2.4, 1991 Caravan 2.6A, 1993 Caravan 2.3TD, 1996 Caravan 2.0, 1998 MV6 LPG. S každým autem jsem najezdil pár desítek tisíc km, takže mám celkem jasno o provozních nákladech. Kromě běžných provozních nákladů jako třeba olej, brzdové destičky, sem tam nějaký čep - jedná se téměř o bezporuchové auto. Asi 350tkm znamená 1x servo, 2x výfuk, 1x zámek ve dveřích řidiče (táhlo nevysune kolík dost vysoko), 1x brzdové kotouče a hodně pneumatik. Životnost čepů, brzdových destiček i pneumatik se dá hodně ovlivnit jízdním stylem. Velice bohatá výbava u vyšších stupňů výbavy, některé prvky nejsou zcela běžné ani dnes - zavření všech oken včetně střešního po otočení klíčem už v roce 1988? (Omega 3000), palubní počítač, velké rádio může obsahovat kazetu, CD, kazetu CD, navigací CD changer, telefon kazetu CD changer a součástí palubní desky je ... bodový diplej nebo grafický barevný LCD, ovládání i na volantu, na zadním okně elektrická roleta, samozatmavovací zpětné zrcátko. Někdo měl pocit, že omega je "amík", což je strašně super, protože amíci umí, takže Omega je převzatý Cadillac Catera, protože bylo třeba vyřešit 2 mouchy jednou ranou. Cadillac Catera se vyrábí od roku 1996 v Russelheimu, takže je to stejný američan jako Opel Omega B, vyráběný od roku 1993 na té samé lince = Cadillac potřeboval nějaký modernější low-end, tak vzali to nejlepší od Opla v nejlepší možné výbavě, přidalí pár v americe obvyklých budíků (voltmetr a tlakoměr oleje), sedadla vyměnili za luxusnější a poslali do ameriky jako Cadillac. Pokud někdo vybírá autopodle spotřeby, která záleží hlavně na hmotnosti auta a odvze vzdálit se od povolených limitů, tak jsou pouze 2 možnosti: čtyřválce se spotřebou od 7 (ekosadomaso) - 15 (nadoraz), nafta o litr méně nebo šestiválce spotřebou od 7.5 (ekosadomaso) - 18 (při rychlostech hodně nad maximem pro čtyřválce). Při velmi pomalé jízdě je R4 trochu úspornější, s rostoucí rychlostí ale spotřeba roste rychleji než u V6, takže při dlouhém dálničním přesunu vysokou rychlostí může být V6 úspornější než R4

    Klady:
    Výborné jízdní vlastnosti, velmi dobře odhlučněný interiér, aerodynamický hluk se projevuje až kolem 190km/h (MV6), TZ na 1900kg (2.2DTi), MV6 skvěle maskuje skutečnou hmotnost při rozumné spotřebě = dlouhodobá spotřeba se dá udržet kolem 9L, ale udržet 155kW na dohled od povolených limitů není snadné, Samosvor pro všechny MV6, pro 2.5V6 aspoň za příplatek. Mechanicky odolné naftové čtyřválce, které sice moc nejedou, ale nejsou citlivé na kvalitu nafty a rozvod řetězem je prakticky nezničitelný.
    Servotronic (aspoň u V6), takže s rostoucí rychlostí přijemně tuhne řízení.
    Zápory:
    3.0 V6 má o 100 koní více než 2.2DTI , ale na tažném pouze 1850kg, brzdy spíše průměrné = 160kW verze nemá výrazně lepší brzdy než 74kW verze, zadní lemy náchylnější ke korozi, slabé motorizace bylo možné koupit s velmi chudou základní výbavou = v elektrice vůbec nic, posun sedadel ruční, zrcátka tyčkama, švihadla na oknech a k tomu funkční klima u 17 let starého auta trochu překvapí. Sociální edice nabízí i výkon pod 100kW, což je na 17 metráků na hranici masochismu.
    Čtyřválce nemají samosvor, takže na sněhu velice snadno protočí jedno zadní kolo.

    heinert, 19.02.2018 v 21:19 kladná recenze

  • omega 2.2 benzin

    jo velky auto ale liny

    Klady:
    i po 500 km vylezete NEUNAVENI ne jako treba mondeo 1..........A nerezavi jak tady spousta lidi pise
    Zápory:
    stary automat moc zere ale vsude dojede ......vule v rizeni ..vule v packy blikacu ale to je i u vektry a corsy

    vavrik39, 08.02.2018 v 13:23 neutrální recenze

  • Pro Peřinu

    Pokud motor nemá výkon-z 90% jsou na vině podtlakové hadičky od sání nebo Egr ventilu.Buď zpuchřelé nebo špatně zapojené.

    dee36, 23.07.2017 v 22:31 neutrální recenze

  • opel omega 2.5td

    zdravim koupil jsem omegu 2.5td combi a potreboval poradit nema zadnej vykon menil sem turbo,kopletne celej vejfuk a vzduchotechniku a porad nic motor bezi krasne chyta na skrtnuti turbo piska ale proste nejede chova se to jak nejaka 1.6 v benzinu diky.

    Klady:
    pohodli dvouzonova klima robustnost a krasa.
    Zápory:
    koroze je treba to hlidat

    perina.vl, 23.07.2017 v 14:50 neutrální recenze

  • Pro Caramara

    Tak je jasný,že srovnávat omegu s ochcávkou nejde.Omega je o level výš.Jinak závady taky řeším.Odchází vstřikovací čerpadla,respektive elekronický vrch,ramena na předku,závady má asi každé starší auto.Přesto si myslím,že spolu s Citroenem Xantia,Xm nebo Fordem Scorpio se jedná o nejlepší ojetinu za pár korun-dle stavu kolem 20-35tisíc s nadstandartní výbavou a komfortem o kterym se nezdá ani majitelům novějších aut.Problém je,že jako nová stála kolem mega a jako ojetým málokdo dopřával pravidelný servis nebo součástky nutné k provozu.A pak každý jen nadává,jaký ty Fordy,Citroeny nebo Opely jsou sráče.Moje další auto bude zase Omega.A vím proč.

    Klady:
    Komfort,výbava,po 500km jízdy v tahu vylejzám z omegy odpočatej jak z kina.Pocit bezpečí-dvě tuny železa a šestiválec podél mi v tom utvrzuje.
    Zápory:
    Dohromady skoro žádný.Mám dvacetiletou omu,která má nalítáno přes 300tisíc km a pořád jezdí.To beru jako plus,na rozdíl od dnešní produkce usmrkaných tříválců,kde 80000km je motor na generálku nebo výměnu.Obsah nenahradíš.Asi tskm

    dee36, 19.07.2017 v 17:46 kladná recenze

  • pro dee 36

    Zdravím.Srovnáváš vozy úplně jiné třídy Octávka-Omega.Já Omegu měl cca 7 let.Nebylo to Tds,ale 2,2 DTI a zase takovej zázrak to není.Když jela tak OK,ale tolik věcí co se na ní vysralo,to ještě na žádném jiném autě.

    Klady:
    Zadní náhon na "blbnutí",jinak utrpení.Obrovskej kufr
    Zápory:
    Hnije,bez xenonů špatně svítí,na to jak je to velké auto,na zadních sedačkách žádné místo na nohy.

    caramara, 14.07.2017 v 08:48 neutrální recenze

  • Opel Omega Caravan 2.5Tds

    Zdravim,jsem tu opet po dvou letech.Nechápu,že za tu dobu nepřibyla žádná recenze na tak skvělá auta,jakými Omegy bezesporu jsou a dlouho zůstanou.Vlastním už třetí Tds,nyní ve výbavě CD-vyhřívané sportovní sedačky Recaro,tempomat,tažné na dvě tuny,klima,stavitelná výška volantu,xenony.Nyní jsem si nechal předělat origo sání za sání BMW a tím se odstranil Egr ventil,který je u tohoto motoru zcela zbytečný a jen zasírá motor.U žádného se nevyskytl žádný problém,nyní vyzkoušeno v tomto týdnu při teplotách okolo 31C provozní teplota při jízdě kolem 180km/h nepřesáhne 95C.Kvůli teplým startům jsem nechal za pár korun nastavit čerpadlo a Omega chytá jak mladice.Minulý týden jsem jí prohnal od Plzně do Brna kam jsme jeli na koncert kapely Kiss chvílkami i 205km/h a bez úniku hladiny vody i oleje.Po příjezdu ji nechávám běžet pár minut na volnoběh a vše ok.Ačkoliv je má omega dvacetiletá a má 300000km nájezd,jezdí pořád jak o život.A blbečkum druhé třídy VW alias ochcáfky tdi dá pokaždé za vyučenou i když si dají loket z okna a chovají se jak piloti vesmírných raket.Na závěr-chod a síla šesti cilindrů pod kapotou s řetězovými rozvody při správném provozování zaručuje nesmrtelnost a pohodlný povoz při průměrné spotřebě 7-9l ropy s výbavou o které se může podělit se superby v plné palbě.Opel Omega Das Deutschland Autos.Smrt usmrkaným třívalcům,které po nájezdu 60tisíc skončí kvůli motorům na vrakovištích.Obsah nenahradíš.Vyzkoušejte a uvidíte!

    Klady:
    Síla šestiválce,nadstardantní výbava,super pohodlí.Omega je štika na dálnici.S pomocí tempomatu při spotřebě okolo 6.5l.Při třech tisicích otáčkách motor ševelí po dálnici 150km/hod.
    Zápory:
    Koroze,po zimě přebrušuju a barvím.Zadní náhon není pro amatéry.Dokáže za deště nebo v zimě nahnat adrenalin do žil.Zato v létě za sucha projet zatáčku kolem stovky je super odměna a požitek.Kdo to umí,užívá si.

    dee36, 31.05.2017 v 20:54 kladná recenze

  • Opel Omega 2.5Td Caravan 96kw

    Zdravim, rozhodl jsem se přispět svým názorem na Omegu s motorizací šesti hrnců 2.5 TD v kombi.Auto jsem si pořídil i přes názory na různých fórech o problematice s praskáním hlav,korozí, špatné elektrické soustavě,problémy s teplými starty a buhvim co ještě. Chtěl jsem auto za pár korun a to jsem sehnal v solidním stavu s minimální korozí za cenu ohnile feldy.Komfortní jízda i na dnešní poměry a solidní výbava,která i po letech zazdiva dnešní střední třídu. Po kaufu jsem řešil podtlakové a přepadové hadice od vstriku,kvůli teplým startům odpojil čidlo zhaveni a vyměnil olej v motoru.Omega teď chytá na otočení teplá i studena a motor má neskutečně hladký chod.Od 2.400 otáček tahá turbo a to je pak mazec.Ve 3tisicich na petku Omega seveli na dálnici 140km a majitelům ochcavek v kopcích směle ukazuje čeho je schopna i po letech.Spotřeba kombinovaná město a jízdy kolem 12km je kolem 7.5-8l,pokud ji popustim uzdu na dálnici kolem 4-5000 otáček je to k 9l,ale síla šestiválce kdy motor zrychluje přes 190km i v prudkých krpalech směrem k Brnu lecos ospravedlni nejen v mých očích. Pri klidně jízdě kolem 2000 otáček je spotřeba kolem 6l na delší trase.S motorem nemám absolutne žádný problém,jen po ostřejší jízdě hned nevypinam motor,ale nechává ho za chodu zchladit Dnes bylo venku 33C a teplota motoru při svizne jízdě nesla nad 95C.Omega v kombi verzi nabizi hodně pohodlí i prostoru.V kufru může člověk vozit i čtyři mrtvé tchyně. Tento model od Oplu vřele doporučuji.

    Klady:
    Komfortni jízda, chod šestiválce,velký prostor v kufru,výbava, povedený design.Beckova Omega vypadá i po letech lip jak dnešní tuctove ničím neprekvapujici tříválce.Pocit bezpečí, robustní vzhled.Chod a tah motoru od 2 do 5tisic otáček.
    Zápory:
    Koroze starších kousků,spotřeba kolem 7-9l dnes u diesla moc neoslni.

    dee36, 04.07.2015 v 23:51 kladná recenze

  • radohanno

    Tvoje info o nájezdu km na plnou nádrž zdají se mi nesmyslné a nepravdivé,píšeš tu že s 3.0 V6 najedeš 1140 na nádrž což je brutální nesmysl :-)Když vezmu v potas že Omega 2.5 TD 96kw měla dojezd na plnou nádrž 800-900km podle toho v jakym prostředí sem s ní jezdil a to byl DIESEL :-) Omegu B 3.0 MV6 sem též vlastnil a když sem s ní jezdil palbu tak si v klidu řekla i o 14 litrů,nikdy se mi nepovedlo s ní jed za spotřeby tebou uvedenými,nejmín sem s ní jel asi 8,9 a to krátkodobě na dálnici,dlouhodobá průměrná byla okolo 9-10 litrů.Ted mám Omegu B facelift 2.2 16v 106kw a průměr mám 10,9 což sou převážně okresky,na dálnici to umí jed i za 8,2 ale to se mi povedlo jen jednou jinak spíš kolem 8,5 a vejš:-)Podle mě si nikdy Omegu neměl a už vůbec 3.0 MV6 :-)))) možná je to tvý vysněný auto na který si ještě nedosáhnul,páč v opačnym případě bys tady nepsal tyhle nesmysli,ale určitě si jí kup,je to pohodlný a příjemný auto na dlouhý tratě.

    mr3k, 14.03.2015 v 13:14 neutrální recenze

  • Opel Omega

    chlapi koupim doklady na Opel Omegu 2.0 16v CD PEK KAREL. Email -karllospekos@seznam.cz

    karllospekos, 06.03.2015 v 09:24 neutrální recenze

  • Omega 3.0 MV6

    Pročítal jsem si zkušenosti některých lidí co vlastnily Omegu a plakali že za rok do toho vrazily 80 táců tak sem si řek že taky napíšu k tomuto autu své postřehy. Mám Opel Omega 3.0 mv6 manuál,rok výroby 2001,auto vlastním necelé 4 roky a za tu dobu odešla pouze vodní pumpa,měnil jsem brzdové destičky,olej, vysypal se levý katalyzátor a vzhledem k tomu že dostane občas nálož tak už odešly 3 hardyspojky na kardanu jinak auto naprosto bez problému. Stav tachometru už se pomalu dotáčí ke 300 000 km a stále jezdí jako zamlada. Pravda chtělo by to přetěsnit víko ventilů jelikož chytré hlavy z Opelu tam nacpaly plastové a ty se časem zkroutí a je trochu hlučnější diferenciál ale jinak nemůžu na Omu říct křivého slova s minimální údržbou mě vozí v maximálním pohodlí a i v dnešní době nevypadá jako uplná pastouška. Auto je ve vyšších rychlostech dost houpavé to na pocitu jistoty moc nepřídá ale na dálnici do cca 200 km/h se to dá...samozřejmě ten motor má na víc i když žádný převratný letadlo to neni díky její váze. Na Ethanol jezdí bez přestavbové jednotky uplně v pohodě a vůbec neprotestuje. Samozřejmě zaléží na jaký kousek narazíte a asi je možný že se do ní za rok nebo dva dá bez problému nacpat 80 tisíc ale já měl asi štěstí a za ty necelý 4 roky sem do ní dal okolo 10-12 000 kč. Takže za mě můžu Omegu pouze doporučit

    Klady:
    Pohodlí
    Výbava
    Docela silný motor
    Velký kufr
    Spoustu prostoru pro cestující
    Zápory:
    Moc měkký podvozek
    Koroze
    Jak trochu naprší tak i při lehkym přidání plynu cestuje zadek sem a tam což někomu může připadat super ale když to člověk nečeká neni to dobrý ale docela to redukuje TC.
    V zimě to nikam nevyjede

    kuklux01, 25.02.2015 v 09:35 kladná recenze

  • Mario brácho

    Hezky napsané, mám 2.6 V6 a i za tak starým autem se lidé ohlížejí a když vezmu kruháč bokem tak čumí. Motor má 330tis a stále mladík...xenony, dvouzónová klima, vše v elektrice a plno dalších vychytávek, to jsou všechno věci za které si lidi kupující nové auta připlatí nemalé peníze. Škoda, že nemám el. výhřev čelního okna, měl jsem ho na 21 let starém mondeu a tady mi trošku chybí...

    Klady:
    Komfort, zádohrab, velmi bohatá výbava...
    Zápory:
    Bohužel tyhle auta už začínají trpět na korozi...

    glumol, 06.10.2014 v 22:23 kladná recenze

  • :o)

    opel omega 3.0 MV6 je auto které mne mile překvapilo...... Nechápu ty rozmazlánky co dostanou od papánků audi,bmw a lezou sem mezi ty kteří vlastní omegu. Také jsem vlastnil A8 nebo Mercedes....k čemu, Opel omega pohatě postačí,žádne zápory nemám a kladů je tu tolik,že mi nebudou stačit písmenka. Jasný nějaká ta udržba tam je....vždyd ne nadarmo se říka "tak jak se člověk stará o své auto tak se stará i sám o sebe" A Omega musí být ára.....vždyd Evropa má Opel Omga a Amerika ma Cadillac Catera.....

    mario.bros, 10.09.2014 v 08:53 neutrální recenze

  • Omega 3.0 V6 po faceliftu - automat

    Po dvoulitru v kombíku a třílitru v béčkovém provedení padla na řadu i faceliftovaná Omega v motorizaci opět 3.0 V6 . Je jasný že na ostatní němce ztrácí hlavně kvalitou zprácování různých dílu at už v interieru či jinde po autě - doslova horor je vrtat se v motoru, ale tohle vše jen podrtrhuje to, jak se o tyto dříve milionové limuzíny předchozí majitelé chovali. Jinak je auto na svoje poměry pohodlné a na to že je skoro 15 let staré neskutečná výbava. Nejlépe mu sedí dálnice. Auto je i v rychlostech přes 150 km/h v interiéru tiché, má síly na rozdávání a opravdu jen málokdo muže rychlostně konkurovat.Spotřeba je svoje kapitola - je to auto pro srdcaře co mají rádi zvuk V6 a neřeší to. Je to má poslední omega a jako jediná splnila moje očekáváni ale celkově značka OPEL - už nikdy.

    Klady:
    - Pohodlné a i relativně bezpečné auto
    - Výbava
    - cenová dostupnost
    - RADOST Z JÍZDY
    Zápory:
    - REZ
    - Nákladná údržba automobilu
    - Elektronika - pro všechny vozy značky opel
    - Váha

    skylinetrash, 01.05.2014 v 15:24 neutrální recenze

  • Omegu 2.0 ecotec už nikdy !

    Omega bylo moje nejdražší auto v životě - za 3 roky jsem na opravách do auta vrazil cca 80tis kč - na autě odešla postupně veškerá čidla v motoru ( 1ks za 6tis/kč ) atd ......... na závěr se se mnou rozloučila tím že během jízdy vysadil 1 válec a jak se palivo dostalo do výfuku tak katalyzátoru se to vůbec nelíbilo - oprava cca 35 tis ........ Opel už mě nesmí do garáže !!!

    Klady:
    Perfektní svezení - luxusní pohodlný vůz
    Zápory:
    Elektronika motoru - odešlo postupně všechno co jen odejít mohlo !!

    pavel.nova, 01.04.2014 v 08:01 neutrální recenze

  • omega2.5td

    Auto vlastním 11let a za tu dobu odešlo pouze čerpadlo a svíčky jinak nic kromě běžné údržby brzdy,čepy atd....pokud někomu praskla hlava je to bohužel stářím či chováním řidiče a astronomickým nájezdem Km těchto vozů.Spotřebu mám průměrnou 8L po Praze 11L na dnešní dobu už to neoslní ale komfort cestování je neskutečný krom mercedesu neznám konkurenta a to ani v dnešní době.Auto mám od prvopočátku chipnutý,motor si nestěžuje a já taky ne.

    Klady:
    Komfort cestování
    Výbava
    xenony
    Zápory:
    -rez
    -některé dražší díly
    -už se nevyrábí

    ofegus, 19.03.2014 v 16:29 kladná recenze

  • Omega 3.2 V6

    http://www.sauto.cz/osobni/detail/opel/omega/13450689?goFrom=list LIDI POZOR NA TOTO AUTO!!!!!!!!! v inzerátu se uvádí že je nehavarované ale je havarované na předek na pravé zadní dveře přední světlo je každé jiné levé přední světlo je neoriginal včetně neorigo výbojky xenonů výhřev sedaček nefunguje ani v předu ani vzadu nefunguje roleta zadního okna nefungujou parkáče toto auto jsem vlastnil ale kupoval jsem s těmito poruchami za 25 000 kč udělal jsem rozvody technickou atd... a prodal jsem jí za podobné peníze do Třeboně a z třeboně byla inzerována na bazoši za 38 000 a ted už jí má pražský bazar za 69 999 takže jednoznačně na tom chtěj vydělat!!!!!!!!!!! auto odemě odcházelo v pohodě ale kdo ví když behem 3 mesíce je 3 majitel takže celkově už asi 7 !!! Serviska sice je ale neni dodržovaná takže k ničemu .............. Takže pozor!!!!!

    matys01, 26.07.2013 v 22:40 záporná recenze

  • Větrák KLIMATIZACE

    Zdravím,potřeboval bych poradit.Přestal mě jít větrák klimatiztace u Omy 2,2 Dti.Klimatizace se normálně rozsvítí a když přepínám různé polohy,tak slyším že přepne,ale nejde větrák.Nevíte někdo co by stím mohlo být?Díky moc za odpověď.

    caramara, 10.06.2013 v 14:59 neutrální recenze

  • Koupě Omegy

    Zdravím všechny,tudle jsem brouzdal po netu a koukal na různá auta,chtěl bych koupit nějakýho většího kombíka,ted jezdím ve formanu,jsem rybář a často jezdím po špatných cestách.No,když jsem narazil na inzeráty Omegy a když jsem viděl za jaký peníze se prodávají tak mě to docela nadchlo,ale pročítal jsem si všechny recenze zde a musím říct že jsem dost zklamaný,nevím,prostě dost těch špatných zkušeností člověka odradí.Je mi jasný že každé auto má svý,nezáleží na značce i když já se u jedný značky spálil a už nikdy víc.Co se týče mého auta co mám ted tak jsem s ním spokojený ale našel jsem si přítelkyni a ke vší smůle bydlí ode mě 350 km,a jako jezdit za ní ve formanu to teda nevím,sice motor je super,po starým pánovi,natočených poctivých 100tis. ale ta dálka :-D takže se porozhlížím ale prostě nevím popravdě co bych si koupil,potřebuju auto na každodenní ježdění,spolehlivý a né do toho cpát prachy.

    daniel.raba, 30.05.2013 v 20:24 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání