Aktuální nabídka inzerátů Opel Signum

Zkušenosti majitelů s Opel Signum


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Katastrofa

    V inzerátu inzeruji topove auto, podle servisu BS auto Opel Brno vše sedí. Domluva byla že přijedeme z Blanska na jihu Moravy, koukneme projede a můžeme odjet ale....... Vozidlo neodpovídá danému inzerátu, rozbité čelní sklo, rozbité obě mlhovky, všechny gumy na kaši s tím kdyby mě chytli vezmou mi i očkovací průkaz a rodný list.

    Klady:
    Nevypadá daně vozidlo špatně
    Zápory:
    Nedoporučuji vůbec kupovat, majitel bazaru neslevni ani korunu a odpoví vám váš problém nechcete odjedte.

    zbynaseat, 23.03.2019 v 14:22 záporná recenze

  • Signum 1.9 CDTI 110kW

    Měl jsem auto 3 roky, za tu dobu jsem s ním najel cca 120tis. km. Při prodeji mělo asi 260 tis.km. Dva roky jezdilo celkem v pohodě, až na klasické výměny, olej, brzdy, tlumiče, pneu atd. S tím se tak nějak musí počítat, i když ani to nejsou nejlevnější záležitosti, ale odpovídají třídě auta. Prostě není to felicie nebo oktávka. Ale co následovalo třetí rok co jsem ho měl bych nepřál nikomu. Do auta zahučelo 150 tis. Kč za vstřiky, nové řízení, spojku, dvouhmotový setrvačník, modul sání, ty lopatky jsou problém. Jako svezení v dnešní době za pakatel, sám jsem auto prodával za v té době velmi nízkou cenu, dnes jsou tyto auta za cenu hodně ojeté jedničkové fabie, což asi něco naznačuje. Je to zajímavý exot, ale kdo se do toho v dnešní době pustí a koupí si ho, tak at počítá s velkými náklady a problémy, které rozhodně překročí pořizovací cenu vozu.

    Klady:
    zvhled
    Zápory:
    skoro všechno
    jak praví staré německé přísloví: "Nur der Trottel fahrt mit Opel"

    jar.slezacek, 24.07.2017 v 23:11 záporná recenze

  • Signum V6 3,0 CDTI 135kw

    Mám ho už 5 let jako druhé auto a zatím můžu říct , že jsem sním hodně spokojený. Spotřeba je kolem 7-8 l pruměr(klidná jízda) po dálnici dokáže jit i na těch 6. já tam jsem za 9 :-) (a to nejezdím opatrně :P ) . Olej 100% měnit každý rok nebo podle najetých km max 15tis. já nejedu tak 5. Je to automat 6rychlostí najeto 110 000km a bezproblemů( člověk se o auto musí starat ) . Je spíš pro 4, 5 na krátkou vzdalenost, kuft dostačující (když se sklopí zadní sedačky je to letiště ) . Žádná koroze 10 let starý. Náklady zatím 0 ( tuk tuk ) nepočítam běžne naklady.

    Klady:
    výkon
    splehlivost
    luxusní prostor
    spotřeba ( kdo by chtěl jezdit za 6l s V6 )
    Zápory:
    je tvrdší

    sud7, 25.03.2017 v 06:47 kladná recenze

  • 2.2 DTI rv. 2003. Zatím super

    Já jako holka tomu nerozumím, ale za ty 4 roky, co to auto mám, jsem do toho vrazila jenom 12 tis. ( nepočítám běžnou údržbu ). A to levý brzdic a něco na topení -senzor nebo tak. Teď že budu dělat rozvody, ale technik řekl, že to ma řetěz, takže nic... Má to najeto 220 tis. a musím zatukat. V poho. Je teda pravda, že odešlo čidlo na seřízení světel, ale to mi seridili tak nějak doprostřed, takže dobrý. Hlavně se vejdu dozadu i JÁ, a to mám 186 cm :-) No za mě super!! Alice

    Klady:
    Prostor, je to hezký, ani kousek rzi, řetěz místo remenu, to auto mě nikde nenechalo, supr spotřeba, variabilita sedadel ( i předních ), pohodlné sedačky, ...
    Zápory:
    No je pravda, že to má spoustu čidel, chybí šestka, ...

    alicejirakova, 19.08.2016 v 21:16 kladná recenze

  • Signum 1.9 CDTi 110 kW

    pěkné neokoukané auto, s pěknými výbavami (já měl osobně maximální), ale s nákladným servisem a velkým množstvím případných problémů (klapky sání, řízení, dvouhmota, vstřiky atd.)

    Klady:
    neokoukané
    výkon
    odhlučnění kabiny
    velké množství odkládacích přihrádek i ve stropě, variabilita zadních sedadel
    luxusní svezení, za dnes již velmi málo peněz, ale...
    Zápory:
    velké množství různých senzorů, které odcházejí
    velmi vysoké ceny náhradních dílů (odpovídajících ceně vozu při nákupu jako nového což bylo kolem 1mil. Kč)
    celkově vysoké servisní náklady pneumatikami počínaje a motorem konče
    tvrdý podvozek, na české rozbité okresky nic moc
    spotřeba, kdo čeká, že 150 koní v naftě jezdí za 6 litrů - i když to ukazuje pal. PC - je naivka (real je 7,5 kombinovaná)
    nízká světlá výška, umocněná dlouho přídí
    luxusní auto, za luxusní peníze ovšem počítejte s vyššími náklady když se něco pokazí

    snuffix, 13.07.2014 v 19:40 neutrální recenze

  • Isuzu 3.0 V6

    Dával se do espace, vel satise, saab 9-5, opelu signum a vectra a nevím do čeho ještě. Je to tentýž motor. Je to celohliník. Jinak Martine na spotřebu kolem 6l zapomeň. V6 v naftě na takovou spotřebu snad může dosáhnout jen silným podtáčením motoru a rychlosti max 90 km/h. Nemám s tímto motorem osobní zkušenost, ale tipuji průměr někde kolem 7-9l dle stylu jízdy. Při dálničních 130-140 km/h tak kolem 7-8l. Těch 6 a míň je rozhodně utopie. Za hodnoty kolem 6l je schopen jezdit 1.9 CDTi 110kw, kterej sice nebude tak tichej a pružnej jako V6, ale rozhodně je to větší sázka na jistotu a navíc tyto motory již zná kdejaký mechanik. Jinak se co se týká servisu taky umí ozvat. Turba sice neodcházejí a o vstřikách taky nijak zvlášť nevím, ale dvouhmotový setrvák odchází běžně z důvodu dlouhých převodů a tudíž jízdách kolem 1500ot, což žádnýmu dieselu nesvědčí a také tento motor je spojen s filtrem DPF, který špatně regeneruje z důvodu velké vzdálenosti od motoru. Určitě pokud hodně najezdíš, kup 1.9CDTi 110 kw od roku 2007, kdy již byly vychytány i problémy s výřivými klapkami. Nebude to takový luxus jak s 3.0 V6, ale rozhodně je to sázka na jistotu. Šťastný kup ti přeji...

    zigi, 20.10.2013 v 21:22 neutrální recenze

  • 3,0 dCi a 3,0 CDTI není jeden motor?!

    Děkuji Vám za názory a vaše zkušenosti. Domnívám se však, že tyto motory jsou zcela rozdílné resp. od dvou různých výrobců, nebo ne? Spotřeba kolem 6l by mi vyhovovala. Akorát se trochu bojím toho servisu. Ne že bych nutně potřeboval šestiválec, ale na mé předpokládané využití, meziměstské a dálniční jízdy by jistě byl dobrou volbou. Jde mi o pohodlí, klid, uvolnění, radost z jízdy i dobrý pocit. Zaujal mě i postřeh o 1,9 CDTi. Co je podle vás lepší volbou z hlediska předpokládaného využití? Díky za vaše názory.

    martinplasil, 19.10.2013 v 16:02 neutrální recenze

  • 3,0 dCi a 3,0 CDTI není jeden motor?!

    Děkuji Vám za názory a vaše zkušenosti. Domnívám se však, že tyto motory jsou zcela rozdílné resp. od dvou různých výrobců, nebo ne? Spotřeba kolem 6l by mi vyhovovala. Akorát se trochu bojím toho servisu. Ne že bych nutně potřeboval šestiválec, ale na mé předpokládané využití, meziměstské a dálniční jízdy by jistě byl dobrou volbou. Jde mi o pohodlí, klid, uvolnění, radost z jízdy i dobrý pocit. Zaujal mě i postřeh o 1,9 CDTi. Co je podle vás lepší volbou z hlediska předpokládaného využití? Díky za vaše názory.

    martinplasil, 19.10.2013 v 16:02 neutrální recenze

  • 3.0CDTi atd

    Motor 3.0CDTi je velice náchylný na zacházení. Většinu těchto motorů zničily nebo načly zatracené longlife výměny oleje. Jenom blbec a ignorant mění olej po 30t km. Dokonce Opel ( a nevím zdali ještě někdo jiný ) měl jednu dobu intervaly výměny oleje na 50t km!!!! Větší idiotismus snad ani neexistuje. Zdravý rozum říká 15t km/rok! Olej má být v motoru max jednu zimu. Teď zpátky k motorům CDTi. 3.0 od faceliftu a výkonu 135kw není tak špatnej, ale jen pokud funguje. Jakmile na něm cokoliv odejde, ať už vstřik, EGR ventil, turbo...apod, tak jsme v cenových relacích, které jsou pro smrtelníky přehnané. Jinak výkon, pružnost, spotřeba, kultivovanost je nad míru kvalitní. Do Signumu luxusní pohon. Osobně bych šel trochu na jistotu a koupil 1.9CDTi 110kw, od 2007 jsou tyto motory naprosto spolehlivé, výkon mají dostatečný. Spotřeba kolem 6l, kultivovanost je lepší než PD motory od VW a navíc motory JTD ( což je 1.9CDTi od Fiatu ) umí opravit kde kdo. Je to 6q a takový dálniční expres, jelikož má dlouhé převody. Relativně líbivý design a neokoukatelnost hrají Signumu do karet. Spolehlivost také. Do tohoto auta bych ale nejradši stejně bral motor 2.8T V6 od Holdenu. To musí být ten pravý motor, max. luxus. I když 2.0T od Saabu s rozvodovým řetězem taky nemusí být špatný.

    Klady:
    2.8T V6
    2.0T
    1.9CDTi ( od 2007 kompletně vychytaný )
    3.0CDTi 135kw
    Nadčasový design
    Mohutnost
    Luxusní prostor pro čtyřčlenou posádku
    Spolehlivost
    Zápory:
    Nekomunikativní řízení
    Pro někoho příliš "baculatá" záď
    Předek shodný s Vectrou ( což je škoda, Signum měl být trochu odlišen )
    Malý kufr
    Prostřední sedadlo vzadu pouze nouzové na krátkou vzdálenost
    Strohý interier

    zigi, 16.10.2013 v 18:58 neutrální recenze

  • Opel Signum

    Zdravím všechny majitele! Uvažuji o výměně mého letitého Clia do roku za novější vůz a zhlédl jsem se v Signu. Známý ho měl a párkrát mě s ním svezl. Byl jsem naprosto nadšen. Měl 2,2 DTI - parádní zátah, luxusně vybavený, tichý a pohodlný. Je mi 23, mám řidičák už skoro pátým rokem, najeto hodně přes 60 000 km různými vozy, upřednostňuji klidnou, plynulou jízdu. Jezdím meziměstské a dálkové trasy. Roční nájezdy se pohybovaly kolem 20 - 25 000 km. Proto uvažuji nad dieselem. Zalíbil se mi tu kousek s 3,0 CDTI V6. Celkově nevím o tomto modelu nic. Zajímalo by mě, jaké máte se Signem zkušenosti a také s tímto šestiválcem. Poradíte mi co do spolehlivosti, ND i vhodnosti volby? Díky. Pláša35

    Klady:
    Nádherné, zajímavé, praktické a neokoukané auto. Skvělý zátah motoru 2,2 DTI silně vnímaný i vzadu. Pohodlí, ticho a klid. Jen klid svůj tichý mít, víc po ničem netoužit...

    martinplasil, 03.10.2013 v 21:20 neutrální recenze

  • Opel Signum 1.8 benzín (2004)

    Nejprve musím souhlasit s Bakanek,jak se ktomu autu chovaš,tak ti to i vrací a to není jenom Opel. Vím že každa liška chvalí svůj ocas,ale tady to jinak napsat nejde:-) Přitahl jsem si ho z Němec,v Čechach jsem si nějak nemohl vybrat ze signumů,asi víte proč.Spotřeba-je poměrně slušna 6,5mimo mesto,ve městě si lokne víc.podvozek je slušný,trošku tvrdy na naše silnice,interier pohodlný,jednoduchy a přehledny.5spolujezdec trosku trpý,není pro nej hold místa.-)),a jeste sedí na pidi sedatku, Není to zadny sportak ani lenoch,uvítal bych 6převod,ostřikovaní zadního okna shora,chladnička je dobra vec,isox uchyty,paskajicí pred.pružiny.

    Klady:
    Prostorny,
    pohodlný,
    ,tichy,
    brzdy,
    ,světla,síly ma dost
    ,Exot
    Zápory:
    6/převod.stupen ,
    ostrikovaní zadního okna,
    přední pružiny

    lekvii, 20.05.2013 v 10:34 kladná recenze

  • Zajímavé čtení.

    Mame Signum 3.0CDTI ročník 5/ 2007 s motorem Z30DT 135kw.Nájezd 166tis km.Poctivých!!!!Auto koupeno nové v Opel Plzeň samozřejmě serviska a nejvyšší výbava COSMO.Bi-xenon,navi,vše v elektrice atd,atd atd prostě hodně moc věcí.Palubní počítač v češtině a jiné blbůstky .Je to neobyčejné auto které se nedá srovnávat s každým autem.Záleží co od auta čekáte.Pokud si myslíte že budete jezdit jako se sporťákem tak to vás zklamu na to je moc veliký a těžký.Jo síly a chutě jet mu rozhodně nechybí.A sedan to taky není ani combi.Vzadu místa i pro dvoumetrovýho člověka.Žádné drhnutí koleny o přední sedačku kam se hrabou jiný značky aut.Jen to prostřední sedátko je spíš taková rezerva.Přední sedadla jsou vyhřejvaný a seřiditelný ve všech možných směrech to je i s volantem.Je to jako by jste si sedly do ředitelskýho křesla.Vše je při ruce,všude samá přihrádka a odkládací prostory nad hlavou v celý dýlce až ke spolujezdcům.Uprostřed palubovky na vás zasvítí velký barevný displej na kterém vidíte vše co potřebujete.Podvozek je slušný ale spíš se hodí na kvalitnější silnice než na ty šílený výtluky kterých je spousty uplně všude.Ale zase mě ukažte auto pokud to není Off road kterýmu by takový silnice nevadily.Hrdině s nima bojuje seč mu síly stačí.Brzdy jsou slušné,svítí to krásně,pohodlí fakt supr,spousty místa a na závěr supr spotřeba.Motor je 3.0CDTI Z30DT je o proti verzi Y30DT vylepšen.Má krásných 135kw a perfektní kroutící moment 400 NM.Motor jde krásně od nizkých otáček uplně ůžasně.Žádná prodleva turba se nekoná.Při normální jízdě turbo začíná zabírat okolo 1700otáček.Pokud se někomu toto nelíbí stačí si zmáčknout tlačítko modu SPORT a to co se děje po té je jen o otevřených ůstech.Podvozek vytvrdne,zpení se řízení a motor začíná turbem zabírat uplně od samého počátku otáček.To je jako by jste si sedly do praku a někdo vás vystřelil takový je to pocit.Jinak podle servisní knížky i podle manualu je výměna oleje po 30tis km.Což jsem si taky říkal nesmysl ale je to tak.Ale člověk nic nezkazí výměnou po 15tis km.Rozvody na 150tis km nebo po 10letech.Spotřeba nafty je odvislá od jízdy.pokud budete jezdit jako z benzínem tak spotřeba je 7litru.Pokud mu budete občas šlapat na přezky využívat 6stupeň jezdit okolo 100km/h tak je spotřeba od 5,5-6,2l.Když někdo u nafty píše že má spotřebu 10-12litru je jasné že jezdí hodně ale opravdu hodně krátké trasy.To chlastá každý auto a to samé poskakování po městě.Na to si nemusí kupovat nafťáka.Motr je jako každý jiný.Pokud se o něj nebudu starat budu ho dřít od studenýho startu tak můžu počítat že bude KO a pak to všude napíšu jak je ten a ten motor špatnej.Ale pokud se s motorem budu jakoby mazlit což znamená studený motor necham proklapat aby s ohřál po delší jízdě a vyších točkách necham motor na volnoběh klapat aby stihlo schladnout turbo budu měnit olej 1 za rok nebo 15tis km,dávat mu slušnou naftu případně i aditivum tak si myslím že bude jezdit hodně hodně dlouho.Když někdo napíše že předchozí motory měly problémy s přehříváním a následovně praskaly hlavy tak nad tímto jen kroutim hlavou.On je v autě teploměr chladící kapaliny a zároveň hlásí i palubní počítač že je nízká hladina kapaliny v chladiči.Na toto je jediná odpověď:ŘIDIČ JE PRASE KTERÝ NEVÍ ŽE JE POTŘEBA SLEDOVAT KOMPLETNĚ CELOU PALUBNÍ DESKU ZDA JE VŠE V POŘÁDKU DŘE MOTOR DO POSLEDNÍ DECHU A PAK MÁ TU DRZOST NAPSAT JAK JE TEN A TEN MOTOR ŠPATNEJ ŽE SE PŘEHŘÍVÁ.Spíš by se měl zamyslet sám nad sebou auto není myslící člověk nejezdí samo ale sedí v něm člověk který udělal řidičák a tam mu řekly co a jak aby předešel případný závadě.Ale lidi jsou různý.My jsme s autem spokojený.Jen je fakt že už jsme jen dva takže se koukáme po něčem menší.Mít rodinu tak je toto idealní auto.Když se dívá člověk na ty ceny Signumu tak se jen diví.Ročník 2006 s nájezdem 161tis km za 135tis?????S tímto nájezdem km nekoupíte ani v Německu.Jo český človíček nekouká na to odkud auto je,kolik má najeto ale podctivě což tady u těchto aut silně pochybuju v jakým je stavu atd atd.NE!!! Český človíček kouká na to kolik stojí jaký je to rok VÝROBY za takovou SUPR cenu a že má hrozně málo NAJETO.Lepší to už nebude.

    Klady:
    Perfektí pohodlí na zadních sedačkách zároveň i na předních
    všude spousty odkádacích míst
    tichý,kultivovaný,silný a zároveň se supr spotřebou motor 3.0CDTI 135kw Z30DT
    spousty výbavy které nemají mnohdy ani auta vyrobené teď.
    nekrade se.
    je ojedinělý nemá ho každý druhý
    Zápory:
    Na těchto silnicích trpí podvozek ale který podvozek netrpí
    sedačka zadní uprostřed jen rezervovka

    bakanek, 19.05.2013 v 18:12 kladná recenze

  • postřeh o najetých km

    Opel není moje top značka ale konkrétně tohle auto má charakter a vypadá vážně dobře! A pokud jde o ty km 314tis považuju za rozumné a hlavně solidní jednání od prodávajícího. Sám už 2 měs hledám solidní Octavii a 29 ze 30 maj stočeno min 150tis pokud si někdo chce koupit 10 let staré auto s 135 tis km tak mu držim palce a závidim mu jeho naivitu,stačí se podívat na mobile.de a hned uvidíte jaká je realita

    BIIB, 18.01.2012 v 02:09 neutrální recenze

  • janplan a vubu

    To janplan: 314 000 km mají najeto všechny auta (nejen) v českých bazarech, kterým se na Vás z tachometru usmívá číslovka 130 000km. Tady to alespoň přiznali a cena je tím pádem adekvátní. To vubu: "Olej se měnil asi po prvních třech letech provozu, (cca 75tis. km), takže..." buď to není pravda anebo majitel (provozovatel) není inteligenčně v pořádku. A pak si kupujte auta z druhé ruky... Jinak Signum je výborné auto s výhodami ojedinělého modelu (nekrade se na prodej ani na náhr. díly).

    JBroucek, 05.11.2011 v 20:54 neutrální recenze

  • Pro kozoroh

    Kupovat auto s 314 000 km může akorát naivka,při takovém nájezdu může odejít cokoliv kdykoliv.

    janplan, 21.08.2011 v 15:18 neutrální recenze

  • Motor 3,0CDTi

    Ten motor je možná nejhorší,ale ne z hlediska výdrže,servis na něm požaduje dost zkušeností a protože jich nebylo tolik,co v menším obsahu,jsou i ceny dílů někde jinde,stejně jako u aut,které nejsou běžné.Vyndat čerpadlo značí sundat rozvody,vstřikování,prostě na holý polomotor.Nechtělo se do toho ani značkovému servisu v Brně,ale dával jsem vždycky všechny svoje auta do jediného servisu,a to od r 95(A to jsem jich měl už 27).Malý servis v Líšni,pan PERAT,a udělali vždycky všechno.Motor má teď 320 tis a jede v pohodě se spotřebou 6,2 dle počítače.Na 3litr to jde.Automatická klima,dvouzonová,pohodlí jako v křesle u televize.Zadní sedačky polohovatelné jak vpřed tak náklon,počítač,NAVI,prostě kočár.Jen to nesmí hodnotit někdo,kdo tohle auto neměl.Je to sice EXOT,ale pohodlný a úsporný vůz,pokud se něco nepokazí.Když šlápnu na plyn a za mnou je sice černá clona,ale zarazí mě to do sedačky,je to pocit,který znají mladí,co se hádají na netu,které auto je lepší,a opravdu těch 130 kW v dieselu je dost na běžnou couračku po okreskách.Dálnice tomu hov líp.Ale i ve městě to nevezme víc než 7 litrů,pokud se jen nepopojíždí po 5 metrech.

    kozoroh620, 09.07.2011 v 22:55 neutrální recenze

  • 3.0CDTi

    Bohužel tento motor je ten nejhorší, co se do Signumu dával. I v Opel servisu jej nechválili a jeho závady bývají velmi nákladné. Nevím už teď přesně, co se na něm sere, ale doporučuji když už diesel, tak osvědčenou 1.9CDTi ať už s 88 nebo 110kw.

    zigi, 23.05.2011 v 11:20 záporná recenze

  • Signum

    Tohle auto jsem koupil v bazaru,kam jsem se původně přišel podívat na Volvo S80,a docela mě zaujalo.Motor 3,0CDTi,najeto docela dost,314000,firemní auto,bez nějakých větších škrábanců,velice zachovalé,vzal jsem si i s sebou příjmacího technika od Toyoty,auto bez problémů jezdilo,ale po 500 km začalo zlobit,nešlo do otáček.Po diagnostice(3 týdny než bylo možno zjistit,kde je závada,bazar mi nepomohl,jen odkázal na jiný servis!!!) -vada v čerpadle a investice 28 500Kč,bazar se zachoval velice pro mě neférově,nepomohli mi ani s diagnostikou,ani servisem,a když jsem přinesl fakturu z jiného servisu,kde mi opravu dělali,řekli,že to není od nich,a mám si opravu zaplatit sám.Takže pozor-AUTOBAZAR A SERVIS DaV ROUSÍNOV U BRNA.Paradox je v tom,že jsem měl Renault Scenic který jsem dal do tohoto bazaru v době koupě Signuma a tekl z něj olej,takže jsem nechal udělat hlavu a s budoucím kupcem jsem to měl řešit 50:50,kupec auto uvařil,protože prý?nevím,byl v háji odpor ventilátoru a já zaplatil novou opravu hlavy a chlazení,takže za Scenica jsem dostal 16500???!!

    kozoroh620, 21.05.2011 v 23:15 neutrální recenze

  • Dotaz

    Není důležité co mám pod kapotou, ale je důležité abych to auto uměl řídit. Jak píše corlis. Nevim jestli musí mít 3.2 v benzínu nebo bůh ví jak nadupaný auto. Potom to na silních tak vypadá. Všichni jezdí jak závodníci. Ono je málo mrtvých nebo zmrzačených.:( No ale ted k autu. Budu si pořizovat bud Opel Signum nebo Vectra. Mohl by jste mi někdo doporučit jaký motor do toho? Mockrát díky.

    PavelVorac01, 18.01.2011 v 18:09 neutrální recenze

  • velmi spokojen

    Co se týče názoru na kasli, je podle mého i po osmi letech velmi neokoukaná a rozhodně zaujme. Jestli pozitivně, nebo negativně, to už záleží jen na subjektivním vnímání. Za passatem, či octávkou se lidé většinou neotočí. U signa je to většinou naopak :) Motoricky s motorem 2.2 16V 155hp opravdu nemám problém. Spotřeba kolem 8l/100km. Olej se měnil asi po prvních třech letech provozu, (cca 75tis. km), takže ho to fakt moc nežere. Vřele doporučuju. Auto se rozhodně nikdy neztratí v davu.

    vubu, 17.01.2011 v 16:15 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání