Aktuální nabídka inzerátů Opel Signum

Zkušenosti majitelů s Opel Signum


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Signum 1.9 CDTi 110 kW

    pěkné neokoukané auto, s pěknými výbavami (já měl osobně maximální), ale s nákladným servisem a velkým množstvím případných problémů (klapky sání, řízení, dvouhmota, vstřiky atd.)

    Klady:
    neokoukané
    výkon
    odhlučnění kabiny
    velké množství odkládacích přihrádek i ve stropě, variabilita zadních sedadel
    luxusní svezení, za dnes již velmi málo peněz, ale...
    Zápory:
    velké množství různých senzorů, které odcházejí
    velmi vysoké ceny náhradních dílů (odpovídajících ceně vozu při nákupu jako nového což bylo kolem 1mil. Kč)
    celkově vysoké servisní náklady pneumatikami počínaje a motorem konče
    tvrdý podvozek, na české rozbité okresky nic moc
    spotřeba, kdo čeká, že 150 koní v naftě jezdí za 6 litrů - i když to ukazuje pal. PC - je naivka (real je 7,5 kombinovaná)
    nízká světlá výška, umocněná dlouho přídí
    luxusní auto, za luxusní peníze ovšem počítejte s vyššími náklady když se něco pokazí

    snuffix, 13.07.2014 v 19:40 neutrální recenze

  • Isuzu 3.0 V6

    Dával se do espace, vel satise, saab 9-5, opelu signum a vectra a nevím do čeho ještě. Je to tentýž motor. Je to celohliník. Jinak Martine na spotřebu kolem 6l zapomeň. V6 v naftě na takovou spotřebu snad může dosáhnout jen silným podtáčením motoru a rychlosti max 90 km/h. Nemám s tímto motorem osobní zkušenost, ale tipuji průměr někde kolem 7-9l dle stylu jízdy. Při dálničních 130-140 km/h tak kolem 7-8l. Těch 6 a míň je rozhodně utopie. Za hodnoty kolem 6l je schopen jezdit 1.9 CDTi 110kw, kterej sice nebude tak tichej a pružnej jako V6, ale rozhodně je to větší sázka na jistotu a navíc tyto motory již zná kdejaký mechanik. Jinak se co se týká servisu taky umí ozvat. Turba sice neodcházejí a o vstřikách taky nijak zvlášť nevím, ale dvouhmotový setrvák odchází běžně z důvodu dlouhých převodů a tudíž jízdách kolem 1500ot, což žádnýmu dieselu nesvědčí a také tento motor je spojen s filtrem DPF, který špatně regeneruje z důvodu velké vzdálenosti od motoru. Určitě pokud hodně najezdíš, kup 1.9CDTi 110 kw od roku 2007, kdy již byly vychytány i problémy s výřivými klapkami. Nebude to takový luxus jak s 3.0 V6, ale rozhodně je to sázka na jistotu. Šťastný kup ti přeji...

    zigi, 20.10.2013 v 21:22 neutrální recenze

  • 3,0 dCi a 3,0 CDTI není jeden motor?!

    Děkuji Vám za názory a vaše zkušenosti. Domnívám se však, že tyto motory jsou zcela rozdílné resp. od dvou různých výrobců, nebo ne? Spotřeba kolem 6l by mi vyhovovala. Akorát se trochu bojím toho servisu. Ne že bych nutně potřeboval šestiválec, ale na mé předpokládané využití, meziměstské a dálniční jízdy by jistě byl dobrou volbou. Jde mi o pohodlí, klid, uvolnění, radost z jízdy i dobrý pocit. Zaujal mě i postřeh o 1,9 CDTi. Co je podle vás lepší volbou z hlediska předpokládaného využití? Díky za vaše názory.

    martinplasil, 19.10.2013 v 16:02 neutrální recenze

  • 3,0 dCi a 3,0 CDTI není jeden motor?!

    Děkuji Vám za názory a vaše zkušenosti. Domnívám se však, že tyto motory jsou zcela rozdílné resp. od dvou různých výrobců, nebo ne? Spotřeba kolem 6l by mi vyhovovala. Akorát se trochu bojím toho servisu. Ne že bych nutně potřeboval šestiválec, ale na mé předpokládané využití, meziměstské a dálniční jízdy by jistě byl dobrou volbou. Jde mi o pohodlí, klid, uvolnění, radost z jízdy i dobrý pocit. Zaujal mě i postřeh o 1,9 CDTi. Co je podle vás lepší volbou z hlediska předpokládaného využití? Díky za vaše názory.

    martinplasil, 19.10.2013 v 16:02 neutrální recenze

  • 3.0CDTi atd

    Motor 3.0CDTi je velice náchylný na zacházení. Většinu těchto motorů zničily nebo načly zatracené longlife výměny oleje. Jenom blbec a ignorant mění olej po 30t km. Dokonce Opel ( a nevím zdali ještě někdo jiný ) měl jednu dobu intervaly výměny oleje na 50t km!!!! Větší idiotismus snad ani neexistuje. Zdravý rozum říká 15t km/rok! Olej má být v motoru max jednu zimu. Teď zpátky k motorům CDTi. 3.0 od faceliftu a výkonu 135kw není tak špatnej, ale jen pokud funguje. Jakmile na něm cokoliv odejde, ať už vstřik, EGR ventil, turbo...apod, tak jsme v cenových relacích, které jsou pro smrtelníky přehnané. Jinak výkon, pružnost, spotřeba, kultivovanost je nad míru kvalitní. Do Signumu luxusní pohon. Osobně bych šel trochu na jistotu a koupil 1.9CDTi 110kw, od 2007 jsou tyto motory naprosto spolehlivé, výkon mají dostatečný. Spotřeba kolem 6l, kultivovanost je lepší než PD motory od VW a navíc motory JTD ( což je 1.9CDTi od Fiatu ) umí opravit kde kdo. Je to 6q a takový dálniční expres, jelikož má dlouhé převody. Relativně líbivý design a neokoukatelnost hrají Signumu do karet. Spolehlivost také. Do tohoto auta bych ale nejradši stejně bral motor 2.8T V6 od Holdenu. To musí být ten pravý motor, max. luxus. I když 2.0T od Saabu s rozvodovým řetězem taky nemusí být špatný.

    Klady:
    2.8T V6
    2.0T
    1.9CDTi ( od 2007 kompletně vychytaný )
    3.0CDTi 135kw
    Nadčasový design
    Mohutnost
    Luxusní prostor pro čtyřčlenou posádku
    Spolehlivost
    Zápory:
    Nekomunikativní řízení
    Pro někoho příliš "baculatá" záď
    Předek shodný s Vectrou ( což je škoda, Signum měl být trochu odlišen )
    Malý kufr
    Prostřední sedadlo vzadu pouze nouzové na krátkou vzdálenost
    Strohý interier

    zigi, 16.10.2013 v 18:58 neutrální recenze

  • Opel Signum

    Zdravím všechny majitele! Uvažuji o výměně mého letitého Clia do roku za novější vůz a zhlédl jsem se v Signu. Známý ho měl a párkrát mě s ním svezl. Byl jsem naprosto nadšen. Měl 2,2 DTI - parádní zátah, luxusně vybavený, tichý a pohodlný. Je mi 23, mám řidičák už skoro pátým rokem, najeto hodně přes 60 000 km různými vozy, upřednostňuji klidnou, plynulou jízdu. Jezdím meziměstské a dálkové trasy. Roční nájezdy se pohybovaly kolem 20 - 25 000 km. Proto uvažuji nad dieselem. Zalíbil se mi tu kousek s 3,0 CDTI V6. Celkově nevím o tomto modelu nic. Zajímalo by mě, jaké máte se Signem zkušenosti a také s tímto šestiválcem. Poradíte mi co do spolehlivosti, ND i vhodnosti volby? Díky. Pláša35

    Klady:
    Nádherné, zajímavé, praktické a neokoukané auto. Skvělý zátah motoru 2,2 DTI silně vnímaný i vzadu. Pohodlí, ticho a klid. Jen klid svůj tichý mít, víc po ničem netoužit...

    martinplasil, 03.10.2013 v 21:20 neutrální recenze

  • postřeh o najetých km

    Opel není moje top značka ale konkrétně tohle auto má charakter a vypadá vážně dobře! A pokud jde o ty km 314tis považuju za rozumné a hlavně solidní jednání od prodávajícího. Sám už 2 měs hledám solidní Octavii a 29 ze 30 maj stočeno min 150tis pokud si někdo chce koupit 10 let staré auto s 135 tis km tak mu držim palce a závidim mu jeho naivitu,stačí se podívat na mobile.de a hned uvidíte jaká je realita

    BIIB, 18.01.2012 v 02:09 neutrální recenze

  • janplan a vubu

    To janplan: 314 000 km mají najeto všechny auta (nejen) v českých bazarech, kterým se na Vás z tachometru usmívá číslovka 130 000km. Tady to alespoň přiznali a cena je tím pádem adekvátní. To vubu: "Olej se měnil asi po prvních třech letech provozu, (cca 75tis. km), takže..." buď to není pravda anebo majitel (provozovatel) není inteligenčně v pořádku. A pak si kupujte auta z druhé ruky... Jinak Signum je výborné auto s výhodami ojedinělého modelu (nekrade se na prodej ani na náhr. díly).

    JBroucek, 05.11.2011 v 20:54 neutrální recenze

  • Pro kozoroh

    Kupovat auto s 314 000 km může akorát naivka,při takovém nájezdu může odejít cokoliv kdykoliv.

    janplan, 21.08.2011 v 15:18 neutrální recenze

  • Motor 3,0CDTi

    Ten motor je možná nejhorší,ale ne z hlediska výdrže,servis na něm požaduje dost zkušeností a protože jich nebylo tolik,co v menším obsahu,jsou i ceny dílů někde jinde,stejně jako u aut,které nejsou běžné.Vyndat čerpadlo značí sundat rozvody,vstřikování,prostě na holý polomotor.Nechtělo se do toho ani značkovému servisu v Brně,ale dával jsem vždycky všechny svoje auta do jediného servisu,a to od r 95(A to jsem jich měl už 27).Malý servis v Líšni,pan PERAT,a udělali vždycky všechno.Motor má teď 320 tis a jede v pohodě se spotřebou 6,2 dle počítače.Na 3litr to jde.Automatická klima,dvouzonová,pohodlí jako v křesle u televize.Zadní sedačky polohovatelné jak vpřed tak náklon,počítač,NAVI,prostě kočár.Jen to nesmí hodnotit někdo,kdo tohle auto neměl.Je to sice EXOT,ale pohodlný a úsporný vůz,pokud se něco nepokazí.Když šlápnu na plyn a za mnou je sice černá clona,ale zarazí mě to do sedačky,je to pocit,který znají mladí,co se hádají na netu,které auto je lepší,a opravdu těch 130 kW v dieselu je dost na běžnou couračku po okreskách.Dálnice tomu hov líp.Ale i ve městě to nevezme víc než 7 litrů,pokud se jen nepopojíždí po 5 metrech.

    kozoroh620, 09.07.2011 v 22:55 neutrální recenze

  • Signum

    Tohle auto jsem koupil v bazaru,kam jsem se původně přišel podívat na Volvo S80,a docela mě zaujalo.Motor 3,0CDTi,najeto docela dost,314000,firemní auto,bez nějakých větších škrábanců,velice zachovalé,vzal jsem si i s sebou příjmacího technika od Toyoty,auto bez problémů jezdilo,ale po 500 km začalo zlobit,nešlo do otáček.Po diagnostice(3 týdny než bylo možno zjistit,kde je závada,bazar mi nepomohl,jen odkázal na jiný servis!!!) -vada v čerpadle a investice 28 500Kč,bazar se zachoval velice pro mě neférově,nepomohli mi ani s diagnostikou,ani servisem,a když jsem přinesl fakturu z jiného servisu,kde mi opravu dělali,řekli,že to není od nich,a mám si opravu zaplatit sám.Takže pozor-AUTOBAZAR A SERVIS DaV ROUSÍNOV U BRNA.Paradox je v tom,že jsem měl Renault Scenic který jsem dal do tohoto bazaru v době koupě Signuma a tekl z něj olej,takže jsem nechal udělat hlavu a s budoucím kupcem jsem to měl řešit 50:50,kupec auto uvařil,protože prý?nevím,byl v háji odpor ventilátoru a já zaplatil novou opravu hlavy a chlazení,takže za Scenica jsem dostal 16500???!!

    kozoroh620, 21.05.2011 v 23:15 neutrální recenze

  • Dotaz

    Není důležité co mám pod kapotou, ale je důležité abych to auto uměl řídit. Jak píše corlis. Nevim jestli musí mít 3.2 v benzínu nebo bůh ví jak nadupaný auto. Potom to na silních tak vypadá. Všichni jezdí jak závodníci. Ono je málo mrtvých nebo zmrzačených.:( No ale ted k autu. Budu si pořizovat bud Opel Signum nebo Vectra. Mohl by jste mi někdo doporučit jaký motor do toho? Mockrát díky.

    PavelVorac01, 18.01.2011 v 18:09 neutrální recenze

  • re:re

    hodne dobra recenze je na tipcars od p. vaculika /recenze ojetin: opel vectra c/signum/.

    corlis, 20.09.2009 v 10:15 neutrální recenze

  • zdravim všechny

    Zajimaji me veškere nazory na tento vuz.Nazoru je malo,mi se autičko libi a neni jich moc.Zvažuju 2003-5 vektru nebo tady Signuma.diky všem za rady

    Dubicek1234, 12.05.2009 v 00:11 neutrální recenze

  • OLEJ

    COŽE???MĚNIT OLEJ CO 50 000 KM!!!!TAK TO NECHCI VIDĚT TEN MOTOR.

    Libor.Morcinek, 08.05.2009 v 23:38 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání