Aktuální nabídka inzerátů Opel Vectra

Zkušenosti majitelů s Opel Vectra


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Opel Vectra 2.6 V6 AT

    Poctivej 6válec bez turba, prostě motor pro chlapy, jj musím souhlasit že třeba na režim S-sport není převodovka už tak rychlá na reakce plynu ale pořád je to auto s nadčasovým desingem a karoserie elegantně konkuruje o dost mladším autům a motoricky je to prostě stará škola která je prostě osvědčena a 6valce i ted stále preferují premiové automobilky takže za ty prachy je to slušná úroveň na dneší dobu.

    Klady:
    - nadčasový vzhled
    - premiová motorizace
    - full výbava
    - spolehlivost
    - zážitek z jízdy
    Zápory:
    - trochu vyšší spotřeba
    - specifická motorizace ( USA ) verze

    vectra2.6, 01.02.2017 v 20:17 kladná recenze

  • Opel vectra 1,6 rv.1998

    Koroze karoserie a náprav.Motor má zvuk jak stará mlátička.Zlatá Felície.Na ní se sežene vše za pár korun.

    jos.majvald, 30.01.2017 v 20:11 záporná recenze

  • Vectra 2.0 benzin

    Koupena zhruba osm měsíců zpětně od soukromého majitele za rozumnou cenu. Na první pohled byla udržovaná, předchozí majitel si s tím autem vyhrál (byl mechanik). Přiznám se, moc jsem si nefandil, že by mohl mít Opel slušné auto za poměrně málo peněz, ale říkal jsem si, možná lepší "druhořadý" Němec, než asijské auto. Nechci nic zakřiknout, ale zatím fakt v pohodě. Nějaké mouchy tam jsou, varování před tím, že to žere olej bylo pravdivé, zrovna tak převodovka fakt není přesná a spojka zabírá až nahoře. Ale v porovnání s předchozím autem (Kia Shuma 1.5) to nelze vůbec porovnávat. Pravda, do kopce nejede jako drak, ale po dálnici, to je jiná. Navíc, vůbec nebolí záda a na vozovce drží jak přilepená. Kdo nemá zase tolik prachů, tak pokud se povede vychytat Vectru v dobrém stavu, bude spokojen. Akorát ta spotřeba (v Praze), řeči, jak někde jede s tímhle motorem okolo 7 l - možná v menším městě, kde není takový provoz, ale v Praze, na to fakt zapomeňte, desítku to prostě vezme, na druhou stranu, auta s motorem 1.8 si berou kolem osmičky.

    Klady:
    Hodně prostoru, vzadu, vepředu i v kufru
    Spolehlivé starty za každého počasí
    Na vozovce drží jak přilepená
    Nadčasový vzhled
    Nezajímá zloděje
    Spousta náhradních dílů za rozumné ceny
    Zápory:
    Žere trochu víc oleje
    Nepřesná převodovka
    Spotřeba (benzin)

    gyulla, 18.01.2016 v 22:33 neutrální recenze

  • Vectra 1600 B,caravan,modrá edice,74Kw sport .

    Auto jsem dovezl s Německa.Po rozebrání jsem našel muslimské vzkazy.První závada alternátor složený s A a B,výfuk díra.Jinak OK,Po ujetí 2000km začalo auto cukat při rozjezdu.Není to noha ale vadné těsnění pod hlavou do benzínu se dostává voda s chladiče.Přestalo topit.V chladiči žádná voda.Za mnou oblaka páry a výfuku teče voda.Motor Ecotec je asi dobrý ,těsnění má omezenou životnost.Maximálně 90 000 Km.Spotřeba je fakt záhada.Letní pneu 2,2 KpM jízda do 90km/h od 4,2 - do 5,2l/100Km.Zima obutí drsný protektor, spotřeba 7 - 10 l/100km.Olej to nebere.Svítí oranžov kontrolka - zaslepit váhu vzduchu - plechem.Displej nic neukazuje mechanik ohl konce.Dálkové ovládání pravý motorek kaput,plasty odpadaji křehnou,žádné úložné prostory na kabelku s doklady.Zatím nerezne ale musí se co dva roky stříknou spodek.Dobré auto ale maličkosti s něj dělají horor.například výměna žárovky v předu H7 je tak na hodinu práce pokud to znáte.Zadek věčně nesvítí -brzdy,covačky.Katalyzátor odejde po 90 tisíc.Zadek mlátí -nejde o pera ale uložení šál - šlendrianský materiál.Prostě je to auto tak na leto.Pozor na maximální rychlost maximum je 180!Opel mě dost sklamal.

    Klady:
    Celkově pěkný vzhled,velký úložný prostor,rodiné auto,nebere olej,netahne na stranu jako VW,sedí jak přibité,tahoun,vynikající muzika,dlouhé tratě žádná únava,dobře akceleruje,živé i do města
    Zápory:
    Vysoká spotřeba,načasované závady(těsněni),vytahovač peněz,žádné úložné prostory pro řidiče,chudé vybavení,závadová elekrtoinstalace,špatná manipulace s odstraněním zadní rolety kufru nasazení ještě horší,špatně svítí večer únavné,

    charon9, 19.12.2015 v 15:42 neutrální recenze

  • Opel Vectra C GTS 1,8 16V 90KW r.v. 2003

    Co se týká jízdních vlastností tak v zatáčkách dobře drží za podmínek že máte 17 palc. kola. Protože s autem dojíždím denně do práce zvolil jsem přestavbu na LPG spotř. 9l plynu. Úmyslně jsem preferoval benzín oproti dieslu neboť neřešíte vstřiky, čerpadla,popř. dvouhmoťák.Co se týká motoru Z18XE, tak to není žádnej dravec na předjíždění. Myslím že vectře by slušel silnější motor ale zase benzín. S autem na LPG jsem najezdil za posledních 5 let asi 150 000km a stále bez problémů. Při koupi auta v roce 2010 naběháno 114 000km, ted stav 265 000km. Osobně jsem si pro něho zajel do Německa. Co se týká mechanických částí jako jsou čepy, tlumiče, brzdy zde neřeším - spotřebák. Protože jsem fanda LPG systému, jak kolegové říkají - sporák:-), škoda jen že výrobci odpouštějí od výroby klasických atmosférických motorů. Neboť v budoucnu bych volil zase nějaký novější atmosférák.

    Klady:
    Bezproblémový motor
    Dostupnost náhr. dílů
    Velký kufr
    Zápory:
    Snížený podvozek díky němu se z auta hůř vysadá oproti kombíku
    Skoro žádné přihrádky na odkládání věcí v kabině
    Na zadních sedadlech méně místa na kolena

    patriksevcik, 31.10.2015 v 09:46 kladná recenze

  • Opel Vectra 1,9CDTi-150k,verze GTS

    Měl jsem tento vůz od 2008 po prvním majiteli z ČR(dovozům nějak nefandím,10let starý auto se 120-140t na tacho je nesmysl).Rok výroby 2004.Motor 1,9CDTi-150koníků.Ve verzi GTS-od výroby jiné nárazíky,prahy,snížený o 2cm,víceprvková zadní náprava,interiér v polokůži.Před rokem bohužel musel pryč,protože jsme se trochu rozrostli,ale u Oplu jsme zůstali(Zafira 1,9CDTi-zase 150k).V 2014 měl najeto 291000km,což odpovídá cca 30000km ročně.Po celou dobu v mém vlastnictví bylo auto v pohodě-dostatečný výkon,max rychlost 220km/h,spotřeba do 6L ale na okreskách kolem 4L-jsem nechápal... Motor 1,9CDTi-prakticky bezúdržbový,kromě žhaviček,rozvodů(2x) a pravidelných výměn oleje jsem o něm vůbec nevěděl,což se nedá říct o 2,0DTi,který jsem měl v předchozí Astře G-50000Kč za palivové čerpadlo(jsem šel do kolen).Ještě,že pak Opel začal kupovat super motory(CDTi) od Fiatu(u nich JTD).Asi v 200t.km se dělala spojka se setrvačníkem a pak se měnil chladič klimatizace,kotouče a brzdy neřeším-spotřebka,jinak nic.Ramena,tlumiče a čepy vše původní.Karoserie je velice dobře antikorozně upravená a při prodeji nikde nic a spodek auta to stejné-prostě to nerezne(po 90.letech se Opel asi chytl za hlavu).Jízdní vlastnosti super-v zatáčkách drží jak přilepený(na Michelinech)a na dálnici pořád vlevo.Tento vůz mohu jenom doporučit,ale pouze s motorem 1,9CDTi.Jinak jsem u firmy měnil A4-1,9TDi za B51,9TDi-PD a A6-2,5Tdi(tomu se líbilo moc v servisu).Nějak jsem tyto vozy nechápal...vysoká pořizovací cena/hrozný motory(2x turbo) a plavající podvozky

    Klady:
    Velký výkon/Nízká spotřeba
    Nezájem zlodějů
    Jen tak se neokouká-moc GTS nejezdí
    Komfortní vnitřek
    Ceny ND
    Super motor
    Zápory:
    Blbě se shání-málo GTS na trhu
    Dovozy/stočené km

    martinkratochvil, 24.03.2015 v 21:29 kladná recenze

  • 2.8 V6 Turbo - reálná spotřeba

    Ahoj, chci kopit Céčko s motorem 2.8 V6 Turbo. Máte někdo zkušenosti s reálnou spotřebou? Díky.

    kozakvojtech, 13.03.2015 v 07:51 neutrální recenze

  • 2.0DTI 97

    2015 - nefunkční čerpadlo, při ceně vozu nula - cena a investice nejistá. Nekupovat... vrakáče jsou plné tohoto typu.

    Klady:
    vrakáče jsou plné tohoto typu - tz- dílů
    Zápory:
    absolutní nespolupráce výrobce na ceně závadových dílů. Vysoké ceny náhradních dílů - zásadních pro jízdu.

    smigac, 31.01.2015 v 16:47 záporná recenze

  • Co si máme myslet o serioznosti prodejců aut.

    Mám Vectru B Combi /1999 1600ccm Motor Ecotec - jsem s ní spokojen.Jako každé auto to potřebuje nějakou údržbu.Sem tam promazat.Trochu hnije v zadní části kolem blatníků.Palubovka to jeden problém za druhým.Jednak k tomu je neskutečně špatný přístup.Centrální ukazatel tepoty,času je napojen na jakéhosi ježka - takže se ukazuje něco jako půl číslic.Pak oranžová kontrolka závada na motoru.Hlavně při volnoběhu a s kopečka.Auto straší řidiče úplně zbytečně.Další záhada je spotřeba.Němci udávají 5,1/100km ovšem jakého paliva.Za jakých podmínek.Při jaké rychlosti ? Údajně se jedná o průměr.Těch neseriozností na Vechtře a Oplech vůbec bude asi více.Výkon motoru není 101 koní a pokud ano tak jsou na dlouhou trať dost líní.Maximálně 190km/h jinak odpich ve městě dobrý.

    Klady:
    Klady jsem neshledal žádné - naprosto průměrné auto.
    Zápory:
    Vysoká spotřeba.Hnijící karoserie.Nepozinkovaná karoserie.

    soch.alan, 30.01.2015 v 12:12 neutrální recenze

  • Opel Vectra 1.9 CDTI

    Dobrý den chci si pořizova Vectru 1.9 CDTI muže mi někdo poradit jaký jsou tydlety motory jaký jsou necastejší poruchy a naco bych si měl dat pozor a jak jeto se spotřebou

    mety123, 29.11.2014 v 16:27 neutrální recenze

  • OPEL VECTRA A

    Ja mam opla uz osm let beninoveho a spolehlivějsi auto neznam je to stara potvora ale spolehliva .

    Klady:
    spolehivost motoru
    Zápory:
    koroze zadni časti karoserie

    paja.litausky, 23.07.2014 v 20:58 kladná recenze

  • Opel vectra 2.0 turbo

    Když Opla tak jedině benzin,mám již třetího Opla nyní vectra 2.0 turbo motor saab zatím po dvou letech provozu bez problémů akorád po zakoupení ojetiny problémy s elektronikou po výměně CIM modulu opět pohoda.Motor příjemný výkon 129 kw k tomu 6 kvalt manual,podle všech recenzí nejlepší kombinace ve Vectře C. Prostorné a pohodlné auto s dostatečným objěmem kufru ,model 2004 již vdobré cenové relaci ale motoryzace 2.0 turbo jako šafránu

    Klady:
    Výborný motor -vnitřní prostor - dostupnost nahradních dílů - pohodlný podvozek
    Zápory:
    trochu problematická elektronika -nepraktické zapínání směrovek -větší spotřeba paliva,vyřešil jsem přestavbou na LPG

    flymen3301, 17.02.2014 v 15:49 kladná recenze

  • OPEL VECTRA 1.8i r.v.1999 caravan

    Mám vectru už 8 let a jsem nadmíru spokojen.Mám najeto 240 000 km a jede perfektně.Stačí měnit jen pravidelně olej.Spočítal jsem že mě opravy za těch 8 let vyšli na zhruba 15 tisíc(převodovka,krokový motorek,stabilizátory a koroze....bohužel koroze je u vectry samozdřejmostí,kterou už neřeším).Nikdy mě nenechalo ve štychu,bylo -30 a startlo bez zaváhání...rok jsem ho používal na navážení materiálu na stavby a fakt se tam vejde hodně.průměrná spotřeba 8,1L na 100km,maximální rychlost v německu s naloženým autem 195 km/h.Nedávno syn udělal řidičák a vectru dostal jako dárek a já si koupil SAAB 95.Nedávno syn natankoval špatný benzín,motor zněl jak traktor tak jsem hned natankoval naturál 98 a rozdýchala to...byl jsem tedy na té pumpě a tam mi řekli že jsem první který to rozjezdil bez oprav.Měl jsem hodně aut a většinou naftové motory a vectra byla první v benzínu a už u toho taky zůstanu,nafta=problémy a pocit díky zvuku jako bych jezdil s traktorem a kvalita nafty u nás je žalostna.Ted mám Saab 95 2.3i turbo a je to prostě perfektní!!!!

    Klady:
    Spolehlivost
    Vnitřní prostor
    Perfektní motor
    Velký kufr
    Cena a dostupnost náhradních dílů
    Spotřeba
    Zápory:
    KOROZE KAROSERIE
    NETĚSNOST SERVA(ROČNĚ DOLÍVÁM ZHRUBA LITR)
    NEPŘESNÉ ŘAZENÍ
    PŘEDNÍ STABILIZÁTORY MĚNÍM KAŽDÝ ROK
    ZÁMEK ZADNÍCH DVEŘÍ NEFUNGUJE(ZANESENÝ NEČISTOTAMI ....99% KOMBÍKŮ)A NEJDE VYČISTIT.

    libor.morcinek, 08.02.2014 v 21:43 kladná recenze

  • opel

    opel vectra r.v.2004 74 kw nafta černá barva krasavec tmavá okna prostě kus ale to je asi tak všechno asi po měsíci od koupi se stalo že se motor sám od sebe zastavil při jízdě celkem nepříjemné když vám najednou nejde servo po nastartování hned naskočí tato závada se opakuje asi každých 1000 km na diagnostice nic nezjištěno pokud má někdo podobný problém budu rád za nějaké info jo motor je 2.0 dti 74kw najeto 190000km po jednom majiteli

    Klady:
    vzhled výbava
    Zápory:
    menší spolehlivost

    romann.colt1911, 01.01.2014 v 22:43 neutrální recenze

  • 2.0DTI 97

    zdravim hned na uvod pokud nemate zkusenosti s podobnym autem nebo dieslem tak nedoporucuji,je to strasne kazove nic to nevydrzi dily jsou drahe jen se kouknete na netu kolik se jich rozprodava na dily protoze je skoda to opravovat mi se to jako prvni diesel vubec nevyplatilo,hned ze startu ,cerpadlo ,vstriky,podtlak,vyveva,tlumice,padani nafty a nesledne hledani chyby,a zvlaste dost obtizne ovzdusneni je hodne for na netu tak pred koupi doporucuji podivat na ty fora,je to smejd auto naftu z nadrze ze zadu taha 1 cerpadlo takze je to na houby a nejdrazsi vec co si muzete privodit svou vinou treba dojde nafta nebo spatne ovzdusnite

    Klady:
    cena dostupnost na srotakach
    Zápory:
    od O po L cerpadlo ,vstriky,padani nafty hadicky k podltaku turbo no proste vse zasadni

    misute, 14.12.2013 v 23:23 záporná recenze

  • opel vectra b scháním radu

    zdravím potřeboval bych poradit jak vyměnit žarovičky pod pod přístrojovou deskou některé už nesvítí nevím jestli se to dá sundat ze předu nebo jestli je prostor ze zadu díky za rady...

    Klady:
    mám opel vectra b 18i 16v mám tam motor 2.0i 100kw jezdím na etanol takže to lítá :-)
    Zápory:
    bouchá zadní náprava :-(

    cvalda333, 28.10.2013 v 20:45 neutrální recenze

  • 2.0DTi vs 2.2DTi

    Obě motorizace jsou 16V. 2.2DTi je o hodně živější z důvodu turba VGT. Volba motorizace není jednoduchá, jelikož 2.2DTi mnohem lépe jede, ale její typ čerpadla VP44 nelze zrepasovat a nové se pohybuje kolem 30t Kč a odchází díky české naftě relativně často a za to by mi to nestálo. 2.0DTi taktéž pohání VP44, ale trochu jiný typ a ten lze repasovat, tyto repase se pohybují kolem 10t Kč, což už je relativně rozumné. Ano, motor je slabší, ale za mě radši trochu sázka na jistotu a koupě motoru 2.0DTi 74kw od roku 2003 , kdy již mají tyto motory tuším 230Nm, což už vozu zaručuje dobrou dynamiku.

    zigi, 14.10.2013 v 15:51 neutrální recenze

  • 2,0 dti 16V vs 2,2 dti

    Pokud se někdo rozhodujete mezi těmito dvěma motory (74 vs. 92 kW), ať už ve Vectře, Astře nebo Zafiře, jednoznačně jděte do 2,2 dti. Měl jsem možnost dlouho jezdit v Zafiře 2,2 dti a Vectře 2,0 dti a přestože je papírově rozdíl jen 18 kW a Zafira je těžší, jede oproti Vectře neskutečně lépe. Rozdíl je v nástupu točivého momentu. 2,2 dti mohutně zatahuje už při cca 1500 až 1600 ot./min, kdežto 2,0 dti až při 2000. V praxi to je obrovský rozdíl, ať už při jízdě po městě nebo mimo město. Pokud člověk přesedne z 2,2 do 2,0 dti a má potřebu trochu svižněji akcelerovat, ve Vectře člověk stojí na plynu a pořád nic a než se ručička otáčkoměru dostane ke 2000 trvá dost dlouho. Je to znát prakticky na všechny rychlostní stupně, i na jedničku, když se člověk potřebuje svižněji rozjet a to má Vectra i Zafira velmi podobné zpřevodování. 2,0 dti má naopak zase menší spotřebu cca o 0,5 až 0,7l (pokud by se porovnávala Vectra - Vectra, bude rozdíl o něco menší). I přes o něco vyšší spotřebu bych však vždy bral 2,2 dti, protože i při běžném ježdění je tento motor z důvodu podtatně vyššího točivého momentu a jeho průběhu příjemnější na jízdu.

    d.rybka, 01.10.2013 v 22:36 neutrální recenze

  • špatna akcelerace

    nazdarek koupil sem si vectru rv 2000 2.5 v6 sport kombi jizda poho vse oka jen tetka zacla stavkovat skace jak kdyby sla na 5 valcu ale diaknostika napisala OTAČKOVI SIGNAL PŘI STARTU PORADITE NACO JUKNOUT MAM . sem stoho spatnej dik za rady piste na email 4c93955@seznam.cz

    4c93955, 26.09.2013 v 21:44 neutrální recenze

  • vectra 1.6 16ventil 1998

    cau chlapy vlastnim vectru 1.6 16ventil 98 rozsvicuje se mi oranzova kontrolka pri dlouhe jizde sviti porad ale pri vyhozeni rychlosti za par vterin zhasne po opetovnem zarazeni se za par vterin rozsviti ,prosim o radu predem dik

    Klady:
    jinak v pohode
    Zápory:
    olej ,klimatizace

    dvorscakfm, 16.09.2013 v 19:07 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání