Aktuální nabídka inzerátů Peugeot 5008

Zkušenosti majitelů s Peugeot 5008


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Peugeot 5008 ano nebo ne?

    Rád bych se s vámi podělil o vlastní zkušenost s tímto vozem, který jsem vlastnil jak ve verzi 1.6 HDi tak i 2.0 HDi. Ten 1. byl zakoupený jako nový a ten 2. jako ojetý po 1 majiteli s 55tis. km. Moje odpověď na prvotní otázku by nejspíše vyjádřilo typické německé slovo Jain, když se chcete vyjádřit neutrálně. Především je potřeba si uvědomit, že se jedná o typickou francouzkou designovku, kde to v podstatě začíná a zároveň končí. Asi jediná motorizace, která u tohoto modelu přichází v úvahu je starý dobrý 2.0HDi jehož kvality myslím není potřeba zvýrazňovat, mohu snad jen říci, že se jedná o spolehlivý a velmi pružný motor se silným záběrem už od nízkých otáček a průměrnou spotřebou 6L/100km /- 1L/100km dle stylu jízdy. Motorizace 1.6HDi je spíše pro méně náročné motoristy nevyžadující vyšší dynamiku s průměrnou spotřebou kolem 5.5L/100km a hlavně pro ty kteří nepotřebují tahat obytný karavan, protože k mému překvapení v případě sedmimístné verzi můžete zapřáhnout přívěs s maximální hmotností pouhých 900kg (v 5ti místné variantě 1050kg). Na jakékoliv benzínové variace tohoto modelu raději předem zapomeňte, pokud se chcete vyhnout problémům a nechcete být pravidelní sponzoři autoservisů. Nicméně designově se tento vůz dle mého názoru velmi povedl a to jak exteriér tak interiér a ani dnes nevypadá vůbec zastarale až na prehistoricky vyhlížející grafiku originálního autorádia a palubního počítače, což se dá pořešit moderním android rádiem do 10tis. Interiér je velice stylově i prakticky řešený se spoustou odkládacích schránek a variabilním uspořádáním 2. řady sedadel, která disponuje 3 samostatnými sklopnými a posuvnými sedačkami vč. ukotvení ISOFIX. Po sklopení všech 3 sedadel vám běhen chvilky vznikne obrovský nákladový prostor s rovnou podlahou o celkové délce cca 180cm. 5ti místná verze má navíc místo 2 sedadel ve 3. řadě další úložný prostor pod podlahou. Zadní sedáky ve 2. řadě mají poměrně krátké sedáky i opěráky a vyhovují spíše dětem nebo osobám do výšky max. 160cm. Jízdní vlastnosti tohoto vozu je kategorie sama pro sebe a jedním slovem mohu říci KATASTROFA. Podvozek je až prapodivně naladěný a ten kdo čeká typickou francouzkou měkkost, bude velmi zklamaný. Ten je naopak velmi tvrdý (pozor nezaměňovat se slovem tuhý) a jízda s tímto vozem po českém tankodromu je vyložený očistec. Pokud se budete pohybovat po kvalitních západoevropských silnicích budete pravděpodobně spokojeni. Jízda s tímto vozem po typických českých vytlučených silnicích je velmi nepříjemná a ve vyšší rychlostí až skoro nebezpečná. Nejen, že posádka celkem bolestivě vnímá každý sebemenší výmol (a že jich u nás je jak máku), ale i řidič má co dělat, aby takový vůz na takové silnici udržel v požadovaném směru jízdy. Při mírně prudším zatáčení má vůz tendenci a snahu vás neposlouchat a pokračovat prostě rovně a vy cítíte ve volantu jak se pneumatiky perou s vozovkou. V případě průjezdu zatáčky se sebemenšími nerovnostmi cítíte axiální uskakování zadní nápravy kamsi do škarpy. Tato zkušenost vás vyškolí natolik, že si příště svižnou jízdu s tímto dynamicky vyhlížejícím vozem rozmyslíte a budete volit raději rozvážnou a poklidnou. Nicméně vše na voze tak nějak funguje jak má, slícování dílů vypadá poměrně precizně a dohání v těsném závěsu německou konkurenci. Avšak při bližším zkoumání je celková kvalita zpracování typicky francouzská a občas vám připomíná čínskou hračku z vietnamské tržnice (zkuse si například vzít do ruky přední kruhové mlhovky nebo kruhové tubusy štítu přístrojů, zarazí vás jejich překvapivá chatrnost a takových míst a věcí na celém voze je celá řada). Finální verdikt je velmi rozporuplný a není na to jednoznačná odpověď ano nebo ne. Nejspíše bude vyhovovat méně náročnému řidiči, který víc než jízdní vlastnosti ocení jeho celkový vzhled, vnitřní velikost, ale zároveň kompaktnost a variabilitu za nízkou cenu. Vlastní názor ať si udělá každý sám, ale za sebe mohu říci, že po 3. už bych si tento vůz jako hlavní dopravní prostředek nejspíš nepořídil. Měl jsem dříve i vozy 1.generaci po prvním FL VW Touran i 2. generaci Opelu Zafira a kdybych si mohl vybrat mezi těmito třemi kandidáty, tak když u VW pominu celkem zastaralý a nudný design se starou koncepci upevnění zadních 3 sedadel tak by to byla jasná volba co se týká jízdního komfortu a vlastností. Opel Zafira na mne působila jako kdybyste si nazuli lyžáky a chtěli si jít zaběhat do parku. Jako nejvhodnější alternativou mezi těmito 3 vozy by mohl být Ford S-Max, který sice nemám osobně odzkoušený, ale vzhledem k tomu, že 1. generace disponovala podvozkem od Mazdy mohlo by jít o velmi dobrou volbu ovšem vykoupenou vyšší pořizovací cenou.

    Klady:
    Líbivý a stále moderní design
    Prostornost
    Variabilita uspořádání interiéru
    Spoustu úložného prostoru
    Spolehlivý a úsporný motor 2.0HDi
    Relativně nízká cena ojetin
    Levné náhradní díly
    Zápory:
    Horší kvalita zpracování
    Tvrdý a nepřesný podvozek
    Nepohodlné a krátké zadní sedačky
    Minimální výběr z nabízených motorizací

    motorinzert, 16.03.2019 v 13:07 neutrální recenze

  • Peugeot 5008 2,0 HDI 110 kW, RV: 2012, koupeno jako ojeté se 126.000 km

    Známý se na mě obrátil za účelem dovozu ze SRN. Byl si vyzkoušet v jednom jihočeském bazaru tento typ auta a vcelku byl příjemně překvapený z jízdy, a to i když mělo auto pod kapotou horší a méně výkonnou jednotku 1,6 HDi. Ovšem ten jsem mu z důvodu spolehlivosti rozmluvil. Obzvlášť, když se zmínil, že auto s udávanými 90.000 km mělo ošoupaný volant. Cca 400 km od českoněmeckých hranic jsme nalezli 2,0 HDi s nízkým nájezdem. Za pomoci mechanika jsme vůz prověřili (diagnostika, jízdní test, měření vrstvy laku, vizuální kontrola). Auto při nájezdu 126.000 km nevykazovalo žádnou závadu ani zjevné opotřebení (natož pak ošoupaný volant). Pro jistotu jsme auto prověřili v servisu Peugeot, z nějž byly všechny záznamy v servisní knize. Záznamy se shodovaly. Jízdní testy probíhaly na asi 20 km dlouhé trase. Přesné řazení, pevný podvozek, slušné jízdní vlastnosti (na to, že se jedná o MPV). Velmi dobře vybavené auto (mj. navi, head-up displej, park. senzory apod.), síla motoru točivý moment (ideální pro rodinný vůz o váze 1.720 kg) a pohodlná křesla (plnohodnotných 5 míst) dělají z tohoto auta zajímavou volbu. Servisní náklady po dovozu do ČR jsou přijatelné, výměna motorového oleje filtrů za 2.500,- Kč, výměna rozvodů vč. vodní pumpy a práce do 8.000,- Kč (výměna by měla nastat ve 150.000 km). Pro všechny, kdo by chtěli před koupí auta poradit, pomoct nebo si jej chtěli nechat dovézt - kontaktujte mě na: proskleno@seznam.cz.

    Klady:
    prostornost
    spolehlivost 2,0 HDi (při správné péči)
    jízdní vlastnosti
    výbava vozu (asistenční prvky)
    poměr cena/výkon
    Zápory:
    oblíbený vůz a s tím spojeno stáčení km u ojetin
    náchylné na kvalitní naftu (rail vstřiky DPF)

    proskleno, 04.02.2019 v 11:37 neutrální recenze

  • POZOR na staceni km

    Peugeot 5008 2.0 HDI digi. klima, DPH, TOP, najeto pry 83.822km ma stacene km. VIN: VF30ARHE8BS316706 Dle reportu AutoDNA melo auto najeto 19.7.2016 185.125km, tedy stoceni o 100.000km dle aukce, kde bylo vozidlo zaevidovano a pote zakoupeno za 5600 EUR netto. Prvni registrace vozidal 1.1.2012 a ne 2/2012 Velka zlodejna prodejce. Dejte si na nej pozor.

    paprda.paprda, 11.11.2016 v 17:28 záporná recenze

  • 5008 andu auto

    Chpatni auto lakovano nepriemni vedoucí pozor pozor

    petion, 29.05.2015 v 18:54 záporná recenze

  • Praha

    Špatně auto naeto 298000 km práva strana Burana lakovana moc chpatni

    Zápory:
    Prodavač. Nepriemni!!!!!!!!

    petion, 29.05.2015 v 18:22 záporná recenze

  • 5008

    2.0 HDi premium pack - super rodinné auto, obrovský kufr - 7 míst, skvělá spotřeba.

    Klady:
    bezporuchové, svižný motor - nízká spotřeba. Výborný poměr cena - kvalita
    Zápory:
    nemluví česky

    petr.taylor, 06.03.2013 v 16:31 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání