Aktuální nabídka inzerátů Peugeot 508

Zkušenosti majitelů s Peugeot 508


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • 508 SW 2,0 HDI 120kw r.v.2012

    Auto jsem koupil po operativním leasingu z Belgie.Zatím mám ujeto 5.000km a musím říct,že jsem s ním plně spokojen.Spotřeba se prozatím ustálila na 5,8 lVelké prostorné auto s veškerými vymoženostmi jako je 4 zonová klima,vyhřívaná el. kožená sedadla,navigace,el.kufr.Za tyto peníze bych jiné auto v takové výbavě nenašel.Nechal jsem si nahrát do auta češtinu za 2.500 kč.Musím říct,že už jsem pár aut měl(vectra,A4,mazda6,WV golf kombi) Ale tohle auto je co se týká pohodlí a komfortu asi nejlepší.Každou jízdu si užívám.Je pravda,že jsem s ním neměl ještě žádné problémy.Rád bych ještě napsal lidem,kteří o tomto autě uvažují ať se nenechají zvyklat řečmi,že je to jen"francouz"

    Klady:
    Prostorné
    Pohodlné
    Vnitřní komfort
    Vzhled
    Zápory:
    Málo odkládacích ploch,ale s tím se člověk vyrovná

    mstvan, 25.04.2017 v 10:29 kladná recenze

  • Peugeot 508 1,6 HDI sedan

    Najeto cca 135000 bez větších závad

    Klady:
    - prostorné a hezké auto
    - velmi malá spotřeba mimo město 4,1l/100km
    - průměrná spotřeba 4,8L/100km
    - pohodlná jízda
    Zápory:
    - málo odkládacích ploch
    - palubní počítač neumí česky

    vd66, 07.09.2016 v 14:02 kladná recenze

  • 508 sw

    Výborný spolehlivý motor..nízká sporeba,velky vnitřní prostor,pohodlne,vyborna výbava,vypada skvěle...líp než nějaký Mondeo,...dobrá cena náhradních dilu. Mam 2,0 hdi 103 kw!!! Panoramaticka střecha!!

    Zápory:
    Málo odkládacích míst,ale to není to nejdůležitější...

    jmalinovsky, 01.08.2016 v 00:27 kladná recenze

  • Peugeot 508 1,6eHDI automat

    Auto jsem koupil s nájezdem 100.000km z roku 2012 cca před 2 měsíci,nejsem žádný závodník ani šnek, jezdím tak jak se má a mile mě překvapila spotřeba, najet 5.000km a spotřeba se ustálila na 4,8l kombinované spotřeby, jestli Vám někdo tvrdí že je to na takové auto slabý motor tak se koukněte na Octavie 1,6 kolik mají kW (77) a tohle jich má 82 kW, je pravda že Škodovka je asi o 50-60kg lehčí no a co :-))))) Jinak jsem mile překvapen z pohodlí a designu, je pravda že se musíte s některými věcmi trochu sžít, ale je to intuitivní a jednoduché ostatně jako u jiného auta :-) Před tímto vozem jsem jezdil Citroen C4 1,6 HDI a taky žádný problém a ekonomický vůz !!!! Ať si kdo chce říká co chce je to skvělý auto za super peníze a konkuruje německý autům na plné čáře, jak jízdními vlastnostmi, tak konfortem aluxusem, Já osobně nechci zkoušet nic jiného z německé nadídky

    Klady:
    - spotřeba
    - hlučnost
    - komfort
    - prostpr
    - design
    - pořizovací náklady 300.000 kč
    Zápory:
    zatím nic nevím a doufám že to tak vydrží dlouho

    axa.kopejsko, 20.07.2015 v 12:03 kladná recenze

  • Peugeot 508 sw 2,0 120kw r.v.2011

    Upozornění na stav km dle Cebia u Peugeot 508sw 2,0Hdi 120kw r.v.2011 (2012) dovoz Francie v Carlux VIN: VF38ERHH8BL096703. Stav km 5/2015 194 000 km.

    eva.beberova, 12.07.2015 v 15:57 záporná recenze

  • P 508 sw hdi 2.0 103kW r.v. 2012

    Mohu doporučit. Koupil jsem jako ojeté auto s nájezdem 150.000 km, zatím jediná závada, že se mi po čase nespustilo RT6 rádio s navigací. Oprava cca 12 tis. Prý výměna vnitřních komponent za nové (už se mi to prý nestane o problému se prý ví). Kdybych si prý sehnal jiné tak by to mohlo udělat to stejný. Spotřeba: počítač ukazuje 5,7l podle doplnění do nádrže to je ale 6l. I tak je to na takový auto perfektní. Moc dolů to už asi nesleze. Je pravda že jezdíme do práce 4 a nejezdím na krev. Převodovku mám manuální. Do pátýho stupně se jede normál, šestka je na delší úseky a dálnice. I u ní ale cítím že se motoru pořád chce zrychlovat. S předjížděním nemám problém. Je ale potřeba počítat s malým spožděním při rychlé akceleraci, je to prostě nafťák. Ještě jsem si nezvykl na parkování. Je to dlouhý auto a ne vždy se mi podaří zaparkovat u obchodňáku napoprvé pěkně podle čar :) Co bych vytknul, tak při nižších teplotách se ozývají z různých míst nepříjemný zvuky. Není to ale vždy. Někdy ze střešní roletky, pak z budíků, a při vyšších rychlostech trošku hučí náprava. Mám obutý Mišeliny a je to opravdu paráda. Každou jízdu si užívám. Pažouta mám asi půl roku a zatím spokojenost.

    Klady:
    odhlučnění
    spotřeba
    elektronika, telefon, bluetooth, výstup na různý média USB, AUX, MP3 z telefonu
    pohodlný auto
    vzhled, vevnitř i z venku
    na asistenta rozjezdu do kopce si zvyknente hodně rychle
    Zápory:
    - už vím že se černá perla opravdu špatně udržuje v čistotě
    - na větší závady teprve čekám (kromě rádia)

    ozvoldik.r, 09.07.2015 v 09:46 kladná recenze

  • P 508 sw hdi 2.0 103kW r.v. 2012

    Mohu doporučit. Koupil jsem jako ojeté auto s nájezdem 150.000 km, zatím jediná závada, že se mi po čase nespustilo RT6 rádio s navigací. Oprava cca 12 tis. Prý výměna vnitřních komponent za nové (už se mi to prý nestane o problému se prý ví). Kdybych si prý sehnal jiné tak by to mohlo udělat to stejný. Spotřeba: počítač ukazuje 5,7l podle doplnění do nádrže to je ale 6l. I tak je to na takový auto perfektní. Moc dolů to už asi nesleze. Je pravda že jezdíme do práce 4 a nejezdím na krev. Převodovku mám manuální. Do pátýho stupně se jede normál, šestka je na delší úseky a dálnice. I u ní ale cítím že se motoru pořád chce zrychlovat. S předjížděním nemám problém. Je ale potřeba počítat s malým spožděním při rychlé akceleraci, je to prostě nafťák. Ještě jsem si nezvykl na parkování. Je to dlouhý auto a ne vždy se mi podaří zaparkovat u obchodňáku napoprvé pěkně podle čar :) Co bych vytknul, tak při nižších teplotách se ozývají z různých míst nepříjemný zvuky. Není to ale vždy. Někdy ze střešní roletky, pak z budíků, a při vyšších rychlostech trošku hučí náprava. Mám obutý Mišeliny a je to opravdu paráda. Každou jízdu si užívám. Pažouta mám asi půl roku a zatím spokojenost.

    Klady:
    odhlučnění
    spotřeba
    elektronika, telefon, bluetooth, výstup na různý média USB, AUX, MP3 z telefonu
    pohodlný auto
    vzhled, vevnitř i z venku
    na asistenta rozjezdu do kopce si zvyknente hodně rychle
    Zápory:
    - už vím že se černá perla opravdu špatně udržuje v čistotě
    - na větší závady teprve čekám (kromě rádia)

    ozvoldik.r, 09.07.2015 v 09:46 kladná recenze

  • Úsporný robotický automat s 1.6 HDi

    Peugeot 508 je pohodlné auto nejen na dlouhé cesty, ale i do města. V kombinaci s úsporným motorem 1.6 HDi, který má 82kW a šestistupňovým automatem, dokáže jezdit za neuvěřitelné nízkou spotřebu a to se řidič nemusí nutit do nějaké pomalé jízdy. Automat řadí v optimálních otáčkách, motor je tichý, v tomto modelu velmi dobře utlumený a automatická robotická převodovka využívá maximálního kroutícího momentu, takže prakticky jezdíte úsporně stále. Po prvních tisících, které jsem najel kombinovaně město Praha a většinou dálniční trasy mimo, jsem dosáhl na tak velké auto neuvěřitelné spotřeby 5.1 na 100 km. Při jízdě pouze v Praze, v létě, kdy mám stále puštěnou automatickou klimatizaci na nastavených 22 stupňů, při častých popojížděních na semaforech, je spotřeba na 5.8 l na 100 km. A teď k pocitům z jízdy. Moje jsou výborné. Při jízdě se známým,, kdy jsme jeli ve třech chlapech po dálnici, mi nevěřil, že toto auto má "jen" obsah 1.6, myslel si, že jedeme v mnohem silnějším vozidle. Tichá jízda kolem 140 km/h po rovince, skutečně ukazuje na palubním počítači okamžité hodnoty spotřeby kolem 3 litrů. Samostatnou kapitolou, je pak pocit z jízdy s robotickou převodovkou. Spolujezdec, který neřídí, nebude vnímat nic divného, jen pozornější jedinec bude pozorovat, jak vlastně to auto řadí. Jako řidič jsem si na tuto převodovku rychle zvykl, ale úplně první jízda byla vážně překvapením. Hodně záleží na tom, jak razantně chcete jezdit. Při klidné a plynulé jízdě, je přeřazení nenápadné, nahradí citlivého a vyježděného řidiče, který jemně spouští pedál spojky. Pocit, kdy se z prvního stupně řadilo na dvojku při snaze o ostřejší jízdu, je již pocitově pro řidiče horší, jdete na chvilku přeřazení tzv. "na hubu". Tedy auto při přeřazení pocitově přestane táhnout a zařazení vyššího stupně opět jemně zabere. Zvyknout se na to dá rychle, teď už to ani nevnímám. navíc se dá řadit manuálně, jak řadící pákou, tak pádly pod volantem. Toto stejně využívám jen když jedu z táhlého kopce a chci brzdit motorem, tam tam cvaknu nižší rychlost pádlem, ale auto je stále v režimu automat, takže si mohu i v tomto režimu řadit zase výš, nebo přidám plyn a zařadí se vyšší rychlost. Tempomat i omezovač rychlosti pracují dobře a to i v nízkých rychlostech, pod 50 km. Asistent rozjezdu do kopce pracuje tak, že po silnějším sešlápnutím brzdy, drží v kopci auto ještě cca 2 sekundy, aby necouvlo vzad, než se rozjede, takže ani člověk, který si není jistý v rozjezdech do kopce, nemusí mít obavy. Rozjezd je plynulý, bez jakéhokoliv couvnutí.

    Klady:
    Tichý a prostorný vůz, s neuvěřitelnou spotřebou.
    Zápory:
    Zápory žádné nevnímám. Ve 135 000 jsem musel vyměnit plochý řemen pro pohon alternátoru, výměna se provádí včetně napínacích kladek. Řemen sice nepraskl, ale začal se třepit. Jeho výměna má plánovaný servisní interval, doporučený ve 120 000 Km. Příjemným překvapením byla svolávací akce servisu Peugeot, kdy mi přehráli zdarma software říddící jednotky motoru a navíc vyměnili i rozvodový řemen, což proběhlo ve 138 000 km, takže z toho jsem měl nakonec radost. Jinak vše v pohodě a bez problémů.

    xmap, 26.08.2014 v 13:14 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání