Aktuální nabídka inzerátů Peugeot

Zkušenosti majitelů s Peugeot


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Peugeot a jiná el auta

    S vozem této platformy (Citroen C-zero,Mitsubischi- Miev,Peugeot-Ion) mám najeto víc než 10000km. Pokud máte doma fotovoltaické panely ,tak přez léto super využití elektřiny z jejich výroby. Škoda že je jen čtyřmístné-tedy pro dospělé, Všechna auta platformy z 90% mají japonské díly, tudíž si myslím i kvalitní (už neplatí "Japonec nakonec!". Deklarojezd 150 km jsem využil asi jen 5x a to jsem dojížděl na symbol "želvy" který se vám zobrazí na display a k dobíjece jsem dojížděl se zbytkovými 3% energie!

    Klady:
    Svižné auto do městského a příměstského provozu, dopravu dětí do školy a na různé aktivity. Nemusíte čekat na zahřátu a hned na to můžete šlapat! Zatmavená zadní okna již z výroby. Ale cena za kilometr v mém případě cca 0,26 Kč za šťávu a k tomu opotřebení pneumatik........
    Zápory:
    Vysoká pořizovací cena nového auta, starší rozumně ojeté auto vychází levněji. Rozměry předních kol, hodně se sjíždějí-hlavně přední kola. Nesmyslná mřížka na palubce by mohla být nahrazena úložným boxem. Absence chademo kabelu-majitel si musí pokud chce najíždět více kilometrůrat sám. Veškeré díly dražší.

    liblas, 13.05.2015 v 07:39 kladná recenze

  • Peugeot iOn,Citroen C-Zero

    Jsem majitelem tohoto vozu a za rok používání jsem s ním po technické stránce neměl žádný problém. Na ježdění do práce i jinam po okolí dojezd 100km naprosto vyhovuje. Ve větších městech je možno nabíjet zdrama a nebo za minimální poplatek. U rychlonabíječek jste za půl hodiny nabití na 80 procent kapacity baterií. Záruka na baterky 5let a minimálně 1500 plných nabíjecích cyklů. Koupit se dá už za cenu 260tisíc v zahraničí s rozumným nájezdem kilometrů. V zimě zatopíte rychle, ale je potřeba si zateplit výměník topení,aby byla tepelná setrvačnost delší a nemuseli jste pořád topit z baterek. Tady výrobce pozapoměl na severnější státy. Může se dodatečně zateplit i ve dveřích. Nemám nic z toho a zimou jsem nijak zvlášť netrpěl.Hlavní je,že řešení se nabízí. Náklady na provoz směšné,žádná spojka,výfuk,svíčky. Do města svižné auto. Benzínové auto mám,ale to víc stojí jak jezdí. A cena nových baterek? To budete řešit třeba až za 10-15 let a tu nikdo teď neodhadne.

    Klady:
    Směšné náklady na provoz, méně pohyblivých částí na možnost poruchy, svižná jizda, snažší parkování díky velikosti.
    Zápory:
    je jen pro čtyři, není vás v nižších rychlostech slyšet, topení je potřeba doladit svépomocí,pak topení nezatěžuje tolik baterky.

    jiri.arnost, 04.08.2014 v 13:48 kladná recenze

  • Praktické zkušenosti

    S tímto autem jsem najezdil skoro 200 km během dvou dní. Auto je to maličké, ale to hodnotit nechci. Zajímalo mě hlavně chování elektrického pohonu. Já i každý kdo si auto se mnou vyzkoušel byl nadšen. Obrovské překvapení přihlížejících na bezhlučný provoz (jsou slyšet jen valivé odpory). Je to ideální auto na popojíždění po městě.

    Klady:
    Perfektní zátah motoru. Bylo jedno jestli v autě sedí jeden nebo čtyři chlapy. Rozjezd byl stejně svižný při jakémkoliv obsazení. Výborná dynamika.
    Zápory:
    Malý dojezd a použití topení, klimatizace, vyhřívání sedaček a podobných "hloupůstek" tento hendikep ještě zhoršuje.

    turekt1, 09.04.2012 v 22:06 kladná recenze

  • KONEČNĚ

    Zatím auto nemám a neměl bych zde psát,ale neodolal jsem v opojení nad touto událostí-tedy prodej aut na el. pohon. Cena je vysoká,ale během 3r bude cena novych aut na el. pohon na 50% současne ceny. Snad do té doby stat nevymyslí obdobnou dan na el. jako je na paliva,jenž zdražuje na neunosne ceny...:-(

    129, 15.03.2012 v 19:55 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání