Aktuální nabídka inzerátů Peugeot Partner

Zkušenosti majitelů s Peugeot Partner


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Partner s automatem.

    Zdravím se žádostí o zkušenosti s autom. převodovkou u Partnera. Díky, Milan

    milda99, 28.08.2018 v 11:58 neutrální recenze

  • Partner 2.0HDi r.v. 2005

    Někdo tu psal u motoru 2.0HDi šílenou spotřebu, mám auto více jak šest let (najeto více jak 270 tis) a nikdy jsem nepřesáhl průměrnou spotřebu 6,1 L /100km. Jezdím jak město tak vzdálenosti do 100km. Takže pán má buď totálně zničený motor a nebo jezdí jako důchodce !!! :o) Ať si všichni nadávají na francouzský auta, ale naftové motory prostě umí a jsou jedni z nejlepších. Howgh! :o)

    Klady:
    Pohodlné, prostorné a hlavně úsporný provoz.
    Zápory:
    Těžší motor a s tím spojené častější výměny spodních ramen a tyček stabilizátoru.

    jezekpavel, 10.10.2017 v 20:00 kladná recenze

  • Partner Tepee Active 2013 1,6 HDI

    Koupili jsme Partnera Teppee a prozatim jsou me zkusenosti takove. Prostornost vyborna, prakticnost take. Fantasticka spotreba motoru 1.6 HDI, a to celkovy dlouhodoby prumer 5.1 l. Motor na to ze ma 68 kw i jede, ale pouze ve meste na dalkove jizdy je uz slaby. Hlucnost bych rekl prumerna. Nejvetsi slabinou je ubouchany a poskakujici podvozek. Meli jsme predtim Citroen Berlingo First a ten proti Peugeotu plaval tise a houpave. Peugeot je proste od podvozku hlucny, na nerovnsotech boucha a triska a je vylozene tvrdy. Druhe auto v rodine mame Hondu CRV 2006 a tam, kde CRV prepluje brzdici prah bez sebemensi chybicky Peugeot bouchne a zatrepe se. . Ze zacatku jsem myslel, ze musi byt nejaka vule v naprave, ale pote jsem se projel i jinym novym Partnerem a vysledek je stejny. Tohle je velka slabina tohoto modelu.Celkove je i Honda tissi ve vsech rezimech a rychlostech. Razeni je dlouhe ale zvyknete si rychle. Dalsi vec co mi vadi, je pri me velikosti nohy 45 , ze pedaly jsou strasne blizko sebe. Spatne se to ovlada. Dalsi divna vec je, ze Peugeot nema kontrolku zhaveni...alespon u meho vozu. Dobre a ucinne brzdy. A bezpecnost neni take zadna slava, jak pasivne tak aktivni, viz NCAP crash test.

    Klady:
    Prostornost, prakticnost, kufr
    Spotreba
    Brzdy
    Zápory:
    Hlucny podvozek
    Pedaly
    pouze 5 stupnu prevodovka
    Hlucnost na dalnici

    veleba4, 15.10.2014 v 22:22 neutrální recenze

  • Podvozek

    Četl jsem vaše problémy s podvozkem a nemohu říct, že bych u Partnera, nebo Berlinga zažil něco podobného. V obou modelech jsem najel desítky tisíc. Jen u HDI byly problémy s motorem. Stejné problémy jsem měl pouze s úplně novým Rapidem, který měl tlumiče přední nápravy namontované už z továrny s nějakou aretací pro převoz. V servise to spravily a auto se chová normálně. Před tím jsem na každém hrbolu šel na dorazy. Tlumiče jakoby tam nebyly.

    zdenzar, 21.02.2014 v 20:38 neutrální recenze

  • Parťák

    Auto máme čtyři roky, převážně s ním jezdí manželka s dětmi. Jistě není to žádný závoďák ani srdce nad ním neplesá, ale jako rodinné auto je to naprosto výborné. Praktické, prostorné a bezpečné. Výborný výhled, velká zpětná zrcátka, tři nezávislé sedačky vzadu, výborný přístup k zadním sedačkám, je vyšší, pěkně se do něj nastupuje... Po technické stránce bezproblémový.

    Klady:
    jednoznačně brzdy, praktičnost
    Zápory:
    motor by mohl být výkonější, na řazení je třeba si zvyknout, ale je bezproblémové, v zatáčkách se projevuje vyšší stavba, ale jak jsem řekl - závoďák to není

    jan.vorisek, 07.02.2014 v 11:57 kladná recenze

  • Cukání motoru

    Závadu na motoru budu asi mít tu stejnou, auto mám od 06/12, najeto 20 tisíc a jdu na servis, tak jsem zvědavý.....

    bretyk, 05.04.2013 v 22:55 neutrální recenze

  • Partner Teepee 1,6 HDi 92k Euro 5

    Partner Teepee 1,6 HDi 92k Euro 5, rok a čtvrt starý najeto asi 18000 km, od novoty má závadu, která se objevuje sporadicky, projevuje se tím, že se auto rozklepe a cuká, motor má nepravidelný chod ztratí výkon, dělá to ve všech režimech jízdy (většinou při předjíždění a jízdě do kopce ale i na rovině při plynulé jízdě) a náhodile se opakuje, někdy je to co 20 km někdy až po 500km v létě např až po 3000 - 4000 km. servise na nic nemohou přijít a stále nahravají jen řidící jednotku, když přijedu domu tak to chvily vydrží a pak se to opakuje. Nemáte někdo podobné potíže? Nemá náhodou někdo s tím osobní zkušenost případně už vyřešeno?

    Klady:
    Prostor
    Zápory:
    zpracování
    opakující se zavavda motoru
    nápravy - pérování, uložení, velice hlučne

    frantik-9, 27.02.2013 v 21:51 záporná recenze

  • Partner 1.6 HDi 55kW (2012)

    Auto jsem dostal jako nové ve firmě, nyní má najeto 17tkm. Vnitřní prostor je výborný, dá se převést opravdu leccos. Sedadla proti minulým Partnerům o 100% lepší. Je tam i spousta přihrádek, ale naprostá katastrofa je jejich využitelnost, praktičnost a celkově ergonomie auta. 1,5l láhev musíte do kapsy ve dveřích narvat. Chcete mít po ruce telefon? Máte smůlu. Když ho dáte do přihrádek u rádia a topení, tak při rozjezdu vypadne.... Takže mám telefon v "popelníku" pod řazením. Vozíte složky formátu A4? Opět smůla. Do dveří ani přihrádky před spolujezdcem se nevejdou a z přihrádky nad hlavou u předního skla při jízdě vypadnou... Ovládání oken je na "podlaze" u řazení, ovl.zrcátek utopené pod volantem. Řazení je doslova tragédie, nepřesné, dlouhé a gumové. Pocitově bylo ve staré 205ce lepší... V autě od novoty drnčí zadní okna (jsou pouze výklopná), 2x reklamováno, dotaženo, levé drnčí pořád.... Do toho se od nějakých 9tkm přidalo vrzání a klepání z přístrojovky, reklamováno, ale vše je OK, takže drnčí dál. Dost otravné. Poslední dobou se začíná ozývat klepání z přední nápravy. Od novoty proražené těsnění u zadních bočních dveří, reklamováno, ale neuznáno - prý jsem si to udělal sám, a to do té doby vzadu neseděl ani jsem tam nic nevezl.... Motor 55kW je dost slabý, raději připlaťte za silnější. Naproti spotřeba vcelku ujde. Dá se v pohodě jezdit kolem 6l i s klimou a i když se motor vytáčí, tak do 7,5-8 se vejdu vždycky. Topení je slabé i s příd.elektrickým topením. Starší Partnery postupně "povolovaly ve švech" a vypadá to, že i nový Partner na tom bude stejně. Sám bych si takové auto nekoupil ani kdybych sháněl "pracanta". prostor je sice fajn, ale zbytek stojí za starou bačkoru. Cena nových aut se musí někde projevit a jsem zvědavý, jak dlouho auto vydrží, resp. kolik se narve během doby do servisu, který mimochodem není zrovna nejlevnější. Zkušenosti kolegů - sice s předcházejícími Partnery - jsou děsivé, z velkých oprav v 70tkm nová spojka, v 90tkm skoro upadla zadní náprava, do toho občas vyskratovaná elektrika, takže nenastartovali (museli odpojit a a znova zapojit baterii), mezitím pořád nějaké drbky....

    Klady:
    - vnitřní prostor
    - pohodlná sedadla
    - na takovou "krávu" docela ucházející spotřeba
    Zápory:
    - tragická kvalita montáže, neustále něco drnčí a klepe
    - nepraktické schránky a přihrádky, ergonomie
    - řazení
    - občas ztuhne posilovač řízení (při otáčení volantem musím překonat odpor, něco jakoby lupne a můžu točit dál)
    - slabé topení
    - přístup a ceny servisu

    petr.mal1, 09.01.2013 v 19:10 záporná recenze

  • 1,4 Partner 55kW

    Mam 1,4 benzin 55kw rok 2003 a motoricky si jej nemohu vynachvalit,je to delnik,kazdodenni cca 150km v mraze i lete.Spotreba cca 6,8l pri nejlehci noze.Karoserie a hlavne prosklena verze bohuzel nema spatny vzhled,ale volba materialu neni stastna,vsechno jsem rozebiral a odhlucnoval gumovymi paskami a podlozkami,ponevadz vsechno vrzalo a skripalo,coz se nedalo poslouchat.Vozidlo naprosto bezporuchove,vyjma standartnich veci jako netesnosti,rozvody,cepy a kladka plynu.

    martin.paldus, 16.12.2012 v 12:01 neutrální recenze

  • Bacha podvod

    Po komunikaci s údajným prodejcem (je španěl po ztrátě zaměstnání u Čezu v ČR) Auto by poslal pomocí přepravní spolenosti která neexistuje a když tak jen jako sběrač peněz těch důvěřivých. Viz.http://www.spotrebitele.info/doprava_auto/clanek23a2.shtml?AA_SL_Session=b5e239b57a415f766dcbd072942e90c9

    tyty.nek, 24.09.2012 v 21:01 neutrální recenze

  • peugeot 1.4

    dobry den chtel sem se zeptat jestli mate s peugeotem 1.4 dobre si spatne zkusenosti predem dekuju

    mexwell21, 06.08.2012 v 17:44 neutrální recenze

  • REAKCE NA ""PODVOD""

    Tento anonym se snad netýká mojeho vozu. Jsem z Ostravy a auto je po prvním majiteli. Navíc zálohu nežádám. .....že by si někdo chladil žáhu z toho, že nemůže prodat??????? Jinak benzín 1.4i bez problémů, 6l spotřeba. A uveze i koně , sic nadvakrát. Petr Ostrava

    Klady:
    Jednoduchý servis, dostupnost dílů na vrakovištích, prostorné a variabilní.
    Zápory:
    Lámou se kliky při hrubším zacházení.

    neuwirthpeta, 05.08.2012 v 21:55 kladná recenze

  • Peugeot Partner 2,0 hdi nikdy více

    Zkušenosti více než strašné.Měl jsem vždy peugeoty.106,205,309,405.J5 vše v dieselu. Neváhal jsem a koupil Partnera 2,0 hdi najeto 200000km.Po měsíci měněné těsnění pod hlavou.Dále chladič.Spodní ramena.Váha vzduchu.Neustálé šištění ventilku na čerpadle.Kontrolka na diagnostiku stále svítí.Spotřeba při norm. jízdě neklesne pod 7,5l.Pokud jezdim ostře jde i nad 8 l.Jinak v autě vše vrže a klepe.Na 2001 je to děs.

    Klady:
    Jediný klad je vnitřní prostor.
    Zápory:
    Velká spotřeba.Drahé díly.Poruchovost el.Vše elektronické kolem motoru se prostě sere.A není to jen má zkušenost.Pokud budete jezdit měsíc co měsíc na diagnostiku tak poznáte.Nepohodlné.Pokud máte na další velké ivestice,tak Partnera doporučuji :-(

    vlvanek1, 23.07.2012 v 18:38 záporná recenze

  • 1,8 benzin (r.v. 1999)

    Zdravím všechny řidiče a Peugeotku zvláště. Mám tohle autíčko už 10let a ještě nikdy mě nenechalo uprostřet pole. Poslední 3roky už jezdím i s přívěsem a není problém převážet i 700kg na přívěsu a do auta nacpu dalších 500kg. BEZ ŠOFÉRA!!! Jen se musí jezdit opatrněji. A auto vyžaduje jen benzín, výměnu oleje a vzduchového filtru. Což beru jako maličkosti, jelikož s ním jezdím jak dobytek.

    marry.dr, 18.07.2012 v 23:57 kladná recenze

  • Trochu lepší Kangoo

    V rozvážce po městě máme Renault Kangoo, Ford Connect a tenhle Peugeot, který je z uvedených asi nejlepší. Všechno je to v benzínu, neb se jezdí krátké trasy do 10 km (a s delšíma přestávkyma) na kterých by se nafťák rychle ničil. Škoda, s nafťákem byla nižší spotřeba, ale těch oprav hned po 30 tis. km s prvním Fordem Connect nás vyléčilo. Nechápu proč výrobci tuhle otázku neřeší. Asi chtějí aby každý měl dvě auta. Do města na krátké pojížďky benzín a na delší trasy po dálnici jednoznačně naftu. Pamtuji časy kdy byla nafta dobrá i do města, ale to byly ještě staré dieseláky bez filtrů pevných částic, aditiv, cirkulace spalin, turba, spousty senzorů, na kvalitu nafty choulostivého vstřikování. jako by se výrobci domluvili, že co motorista uštří za naftu, to musí dvakrát přeplatit v servisu. Tenhle Peugeot je naše nejmladší auto a tak máme zatím spokojenost, byť má jen 30 tis. km. Škoda, že máme variantu s výklopnými dveřmi. Pro nakládání peklo.

    Klady:
    Pohodlné, velké, variabilní, benzínový motor zatím bez poruch. Odešel alternátor a posilovač, ale to bylo v pohodě, bylo to v záruce, takže od nás nešla ani kačka, tedy vyjma brzdových destiček a pneumatik co odešly předčasně, neb někdo asi vlítl do díry a nenechal pak překontrolovat přední nápravu. Spotřeba na benziňák přijatelná.
    Auto je docela elegantní.
    Zápory:
    Typicky francouzské gumové řazení, řízení a brzdy by taky měly trochu přidat. Ale tomu se řidič umí přizpůsobit. Brzy začalo hučet ložisko a odešlo spouštění okna. Ve městě to není to co byl starší model pežotu co se týče přehledu kde jste na cestě. Hlavně v porovnání s trochu dražším Nissanem NV 200 který jsem dostal příležitost vyzkoušet a se kterým byla radost proplétat se městem. Bohužel tehdy vyhrál pežot nad japoncem cenou.

    bobrobr, 23.04.2012 v 02:08 záporná recenze

  • škubání

    Dobrý den nemáte někdo zkušenosti z motorem 1.9D 51kw.při malích otáčkách auto škube./když jedu ve městě 50kmh.na čtyřku a jenom to šolícham tak to škube a když se malinko přidá tak to přestane/nevím jestly je to normální nebo ne.palivoví filtr je noví.děkuji.

    Pepcak81, 07.01.2012 v 20:13 neutrální recenze

  • pohoda

    má už druhého Partnera. první klasika 1.9D dodnes jezdí s jednou paní za volantem a stále drží. teď mám 2.0HDI Ranger kryty světel,zvýšený, maximální komfort za 180tis.kupoval jsem ho v roce 2008 r.v.2004 a doposud valí jako ďas. silný, uveze i 800 kg v kufru (hřebíky na paletě :))) a nemám žádné negativní zkušenosti. pohodlné nastupování, svižný i plně naložený, na pětku spotř.6,3 trošku klepou čepy ale dá se to přežít, denně jezdí a když ho nablejsknu tak ta akční oranžová metalíza... hodně lidí se otočí i dneska, když je všude tolik nových aut jo jo jo ten novej se jim designově podle mne moc nepoved. R.

    adminunanov, 20.12.2011 v 19:59 neutrální recenze

  • 1,4i

    Dobrý den, prosím o info, jestli někdo máte zkušenosti s motorem 1,4i 55kw r.v.2005? Auto mám spíš pro ježdení do práce cca 100km za den. Děkuji

    weleta, 13.12.2011 v 14:18 neutrální recenze

  • 2.0Hdi 66kw

    Zdravím, díly nejsou nejlevnější, neznačkové zase nic nevydrží.Máme tohle auto v 1.9D a je to trochu slabé. 2.0Hdi máme v 307mičce a je to parádní svezení.Na Partneru jsme opravovali jen zadní nápravu a jinak jen spotřební věci. Máme rok 2000 a najeto přes 400000 a tak se mi ten údaj 130tisíc nezdá.To máme na té Třistasedmě která je rovněž 2003 ale ta stojí věčně v garáži a slouží jen občas, kolikrát nevyjede celý týden.

    alf166hlx, 03.12.2011 v 17:22 neutrální recenze

  • nevim jestli si ho poridit

    Dobry den chtel bych se zeptat jake jsou tyto auta mam vybrane toto vozitko,2.0 hdi 66kw r.2003 a najeto asi 130tis.chtel bych vedet jak je ten vuz spolehlyvy a jake jsou ceny nahradnich dilu a nejcastesi zavady.Predem dekuji za odpoved a preji mnoho stastnych kilometru

    POISEL.Ladislav, 02.08.2011 v 15:38 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání