Aktuální nabídka inzerátů Porsche Cayenne

Zkušenosti majitelů s Porsche Cayenne


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Cayenne neni BMW

    porschebmw je mentál

    Klady:
    Je to Porsche. A není to BMW
    Zápory:
    Bude Vás prudit potrat oslího incestu zvaný porschebmw s tím jak autům rozumí.
    Všude ho znají poněvadž jsme se mu v servisu smáli, jaký je to retard.

    j.sedlacek.j, 06.04.2018 v 20:05 neutrální recenze

  • Cayenne neni BMW

    porschebmw je mentál

    Klady:
    Je to Porsche. A není to BMW
    Zápory:
    Bude Vás prudit potrat oslího incestu zvaný porschebmw s tím jak autům rozumí.
    Všude ho znají poněvadž jsme se mu v servisu smáli, jaký je to retard.

    j.sedlacek.j, 06.04.2018 v 20:05 neutrální recenze

  • Pro porschebmw a jiné genetické anomálie

    Ano pane BMWATAKDAL Porsche mám teprve 8 lel, což je hodně krátce a najel jsem sním pohých 230tis. a mezitím jsem pořídil 911 a pro přítelkyni Boxstera, poraďte tedy prosím, zda jsem koupil správně. Jednou v životě jsem měnil filtr na škodě 120, tak abych to na kajenovi udělal správně, ten samý mi tam totiž moc nepasuje....moc mě totiž vaše názory zajímají víte? Ne vím co znamená vaše BLÍBENÉ auto , ale musí být fajn. A nad vaším autem jsem rozhodně neslintal, odebírám poze čtyřlístek a slintám výhradně na Fifinkou!

    Klady:
    Fajn auto, spíš srdcovka, je potřeba počítat s tím, že servis bude dražší.
    Zápory:
    Jelikož tyto auta jsou z jiné planety, tak jim nikdo jiný jež POTRATBMW nerozumí.

    j.sedlacek.j, 12.01.2018 v 20:13 kladná recenze

  • Pro rejpaly..

    Pane j.sedlacek, nenavážejte se.. O vaší neinformovanosti se dá říct jediné.. Toto ojeté auto máte velice krátce. Den, dva?? Užívejte si pohodlné jízdy v něm... A až navštívíte jakýkoliv servis s Porsche v ČR s tím, že vám auto nejede a bliká jako vánoční stromeček.. Vzpomeňte si na mne. Můj vůz i mne v těchto servisech znaji, ale mé auto mne tam vždy přiveze ráno a večer zase odveze domů.. A to jen v době pravidelného servisu, jinak neee.. A co Vaše vozidlo? Co kované písty, hliníková slitina hlav válců a LPG?? Jste zkrátka blázen. Tak tu nehazejte bludy.. Kdo nevěří, tak ať do Porsche běží.. ;-) A bludy o stejných dílech s VW?? To jste ještě neměnil ani filtr.. Jen jeden typ VW MA SHODNY FILTR. A to tzv. Piechovo 1% výroby Tuaregů. Kdo má rozum, při koupi tohoto vozu udělá alespoň jednou návštěvu do autorizovaného servisu, jelikož právě kvůli takovým jako vy pak následným kupců vznikají astronomické náklady za opravy. A jelikož toto luxusní vozidlo dokáže skvěle maskovat neduhy, pak často jen znalý člověk pozná o jakou potíž jde. Vzduchový podvozek má 3 úrovně nastavení a pokud je jak říkáte horší, než meďour, tak je prostě už unaven stářím a kilometry a zralý dávno na výměnu měchů. Jak říkám.. Auto máte opravdu krátce...a nic o něm nevíte. Mějte se a NEOTRAVUJTE

    Klady:
    Úžasné auto...svého času zachránilo celou značku. I přes horentní sumu při pořízení poskytlo více pohodlí a luxusu i lepší průjezdná a rychlost, než BMW, Mercedes, Audi i Volkswagen. Natož pomalý Land Rover..
    Zápory:
    Samý jelito, co toto auto nezná.. A pak se jen emaily ptá co s jeho nepojizdnym kusem. A že těch emailů mám již dost.. Hlavně těch, co zde sebevědome psali o LPG, etanolu a za půl roku, rok.. Brečí a řeší každou kačku. Já tyto auta jezdím už dlouho.. Roky.. Roky.. A své blíbené více než desetiletí. A pro rejpaly, o mém voze najdete článek v Autohitu. Dost z Vás nad ním slintalo... Asi i vy pane j.sedlacek. Tak nepruďte a jezděte. V klidu, bez nehod...

    porschebmw, 04.01.2018 v 20:08 neutrální recenze

  • 4,5 S

    Porsche Cayenne musí být srdcovka obzvláště starší ročník. Díly drahé a spoteba nesmysl. Dá se jezdit za 16l, ale i za 26:) Vyřešil jsem LPG, jako předchozí auta. Je to pořád WV. Co se týče komfortu pokud přesednete ze superba, budetede nadšeni, pokud z MB třídy S, budete zklamáni. PS: co řešíte spotřebu, raději se porozhlédněte po něčem jiném a pro porschebmw ty musíš být

    Klady:
    Celkem neokoukané a zajímavé auto s V8
    Zápory:
    Jako každé jiné bez V8.
    Budou prudit porschebmw, za to jak máte nakládat se svými penězi a žvanit něco o svatokrádežích :-)

    j.sedlacek.j, 24.11.2017 v 20:34 kladná recenze

  • cayene 4,8

    Zdravím před koupí motoru 4,8 jsem si pročítal řady recenzí a názory chytráků co tohle auto videlo možná někde na křižovatce až jsem po týdnu přemýšlení sesbíral odvahu a vozidlo koupil. Pravdou je, že jsem dostal takovou cenovou nabídku kterou by odmítla asi jen blázen, ale i přesto jsem váhal. Mám jíž třetí porsche a opět jsem nadšený. Pravdou je, že s motorem 4,8 mám zkušenosti jíž z panamery kdy se spotřeba pohybovala cca někde kolem 10l, ale přeci jen je to vyšší auto tak jsem byl nervozní co mě čeká. Koupil jsem rok 2012 nájezd cca 100 000 km za tři měsíce co vozidlo vlastním jsem najel cca 20.000km a dlouhodobou mám 11,2l jinak se dá běžně jezdit po okreskách i za 8,5l a to opravdu nejsem blb co jezdí do stovky (ted mi přišel pozdrav z rakouska za 170 E, před měsícem z itálie za 220E). Co se týče servisu neznám standartní ceny, ale v prodejně kde vozidla kupuji mi je i pravidelně servisusují a nyní jsem měnil olej filtry a přední desky za cca 6800,- s dph a prací což mě příjde super. Co se týče poruch jen výměna baterky v klíčku jinak jezdím a jezdím. Pokud někdo taky váhá neváhejte auto je absolutně bezúdržbové spolehlivé a co se nákladů na servis týče tak oproti firemním korejcům úplná sranda!!

    Klady:
    Každý den usednout do vozidla od Porsche je radost a všem doporučuji.
    Zápory:
    u Porsche nejsou!!!

    lukyn1987, 25.04.2017 v 22:55 kladná recenze

  • cayenne

    Cayenna jsem si přál tak jsem si ho pořidil,měl jsem ho jeden rok a jen za servis jsem dal cca 100t fajnové auto když jezdí...jen ty závady?běžný servis jsem udělal brzdy,oleje atd to se dalo čekat ale pak to přišlo eletronika oken,spínací skřinka,převodovka a řídící jednotka,popsilovač brzd a mnoho dalších drobností které u takového vozu opravdu nečekáte?nejhorší auto co jsem měl jak se říká máš na opici musíš mít na banany...

    Klady:
    výkon
    Zápory:
    snad vše

    jiri.kvasa, 30.03.2017 v 15:21 záporná recenze

  • Porsche cayene 3.2

    D.den sice auto nevlastnim dlouho ale ze skusenosti by,se dalo zhodnotit asi takto....motor 3.2..je velkymprekvapenim ve spotrebe necekal jsem spotrebu cca 19.litru to je celkem zklamani jezdisnim zena a opatrne to mne prijde opravdu dost...jinak vesmes za 255tis 2005..najeto 104tis km...teda karu za cenu fabie ..mne prije super....motor prede jak kote radi jak samet.jezdi krasne zena,je moc spokojena. A myslim ze je toi rozumna varianta co se tyce udrzby. Vymena olej motor a automat..v autorizaku..65tis!!..v normalnim servise 6900kc...je totuareq a castecne i q7..nic desiveho......doporucuju to brat tak ze chudej clovek si koupi karu za par kacek....a nestezovat si na,drahe dily...nove stalo 2.5mil co taky,cekat....4.5 a turba bych se bal z duvodu dilu. Tady neni proc mimo.spotreby je to krasne auto pro.mou krasnou zenu. )))...ja auto doporucuju. Vsechny auta se sypou mimo toyot a subar..ale ty zase nejsou tak cool...)))...a cim novejsi auto mne prijde ze tim horsi...))))..a je to porad porsche...

    Klady:
    Krasny vzhled a interier za super cenu
    Zápory:
    Spotreba u 3.2((..17_19..je opravdu dost...nejezdi po dalnici...jen mesto..

    roman.sandrik, 09.02.2017 v 16:19 kladná recenze

  • Cayenne Diesel Turbo S 4,2l

    Má zkušenost s tímhle autem je vynikající! Model diesel S je nejlepší dieselový motor, jaký můžete v současnosti mít v SUV. Výkon srovnatelný s benzinovými špičkovými motory, spotřeba cca 10l. Opravdu jedinečné auto se sportovním motorem, splňující i ty největší nároky na luxus limuzíny a v terénu udrží krok i s opravdovými offroady!!! Prostě tři v jednom . Tohle auto je opravdu TOP v SUV, a kdo jen trochu rozumí autům, mi dá určitě zapravdu!!!!

    Klady:
    Výkon, univerzálnost, spolehlivost
    Zápory:
    cena

    david.pal, 23.09.2016 v 12:34 neutrální recenze

  • Cayenne S

    Zdravim,měl bych dotaz. Přemýšlím o koupi Cayenne S a tak hledám zkušenosti s tímto autem,nebudu řešit spotřebu a které auto je lepší atd. Ve zkušenostech které jsem četl se parkrát opakoval problém s rozvody,muselo se to čas od času znovu nastavovat,tak jsem se chtěl zeptat jestli jste někdo něco takového řešil...dikas

    lubosek.nojge, 23.02.2016 v 19:15 neutrální recenze

  • Cayenne Turbo

    Cayenne Turbo jsem kupoval jako nové koncem r.2004. Bylo kurevsky drahé, na to že je to převlečený VW. Tenkrát mě přesvědčila značka když jsem se rozhodoval mezí ním a Range Roverem. Byla to chyba. Když vynechám že interier Cayenne je o třídu horší než u Range (to jsem ale věděl) tak po konci záruky a 106t. km jsem řešil vzduchové pérování. S prodejcem nebyla řeč, o nějaké kulanci nechtěl slyšet. U auta za více než 2,5mil bych očekával jiný přístup, oprava stála 110t. Jinak blblo celkem často audio - nepamatovalo si stanice, výpadky repro. Ovšem to nejhorší přišlo po 130t km. Na dálnici ve vyšší rychlosti problikla kontrolka oleje a než jsem dobrzdil motor se zadřel. Totálka. Před tím naprosto bez varování, auto bylo necelé 4t po servisní prohlídce a výměně oleje v autorizáku. A dle vyjádření servisu za ty necelé 4t motor sežvejkal všechen olej (!!!) a zadřel se. Auto nijak neupozornilo na nízkou hladinu oleje, a sorry, u takového auta fakt nebudu kontrolovat olej před každou jízdou jak mi vyčetl šéf servisu. Málem tenkrát dostal facku. Auto jsem prodal s rozbitým motorem a obrhromnou ztrátou. Spotřebu jsem měl průměr okolo 18 -25l, to ale nepovažuji za vadu. Nijak jsem ho nešetřil, nebyl důvod. Porsche se všude chlubilo jak je to sportovní SUV tak jsem to tak používal. Takže Cayenne před faceliftem nebrat, s motorem V8 4,5 je problémů spousta. Proto jsou tak levná, většina je těsně před smrtí. Po fcl se dávala V8 4,8 a ta už je lepší. Ovšem já už to netestoval. U mě Porsche má utrum. Když vidím jak se trápí kamarád s Panamerou tak jsem i rád. Pokud máte do 500t achcete Cayenne v LPG kupte si ... Tuarega. Jeho motor 4,2 V8 je sice méně výkonný, ale spolehlivostí strčí Porsche do kapes a LPG zvládá uplně bez problémů. Navíc VW je schopnější v terénu. Spousta dílů, hlavně elektroniky, by v klidu pasovala z Tuarega - ale Porsche si dělá jiné konektory. :D Proč asi... Toho Range jsem si pořídil následně a i když to nebyl vyloženě průser jako to Porsche další auto byl Lexus. A mám klid.

    Klady:
    Když jezdí tak je to král silnic - tedy na rovině. Zatáčky to nerado.
    Výborné sedačky
    Velmi kvalitní kůže
    Zápory:
    Vzhled
    Spolehlivost
    Přístup prodejce
    Bezdůvodně vysoká cena - na tom autě neni vidět. Na Range to vidíte všude.
    Chroustá pneumatiky jak králík mrkev

    astr4, 08.02.2016 v 23:56 záporná recenze

  • K recenzím a komentářům

    Zdravím... Pro kolegy z recenze - můj email je porschebmw@seznam.cz. Pokud budu vědět, poradím. Auto Porsche Cayenne znám /užíval jsem a denně jezdím/ ve variantách s 8 válci a biturbo. Mnoho let mám Cayenne turbo. Jezdil jsem i s Cayenne /motor V8/, Cayenne S a Cayenne GTS. A souhlasím s tím, že se tady bohužel často psalo jen o LPG. Bohužel se to zde projevilo jako imigrantská krize, než jako recenze....

    Klady:
    Vynikající auto.
    Každý kilometr jízdy s tímto autem je prostě nádherný pocit.... vhodné na jaro, léto, podzim, zimu... na dovolenou k moři, nebo na hory do hlubokého sněhu, na chalupu projet úvozem s mokrou trávou, natož na silnici, nebo dálnici, kde to tzv. natřete komukoliv s Octavkou RS, či jiným vozem... A to i s plně naloženým kufrem a rodinou. Robustní plechy Vám přitom dají pocit tanku.... a ochrání v nouzi jak nejlépe dovedou.
    V tahání přívěsu na 3,5t je také supr. Můj Cayenne turbo má např. i el. stabilizaci přívěsu.
    Zápory:
    Jako každé jiné auto stářím více potřebuje oprav, ale je to strojovna, které v ČR bohužel dost lidí nerozumí. I když se rádoby tváří, že jsou mechaniky... Závady např.na elektro, motoru atd. neopraví jen tak kdokoliv.
    Pak je tu cena dílů - prostě segment prémiový. Ale je to to nejlepší auto, jaké jsem kdy každý den v roce jezdil, jel, vlastnil...

    porschebmw, 30.01.2016 v 13:18 neutrální recenze

  • Češi

    Toto je recenze, tak přestante si dopisovat jako bukvy a konečně někdo napište své skušenosti s tímto vozem.Některé budoucí majitele tohoto vozu to zajímá ale zde se recenze nedočká jen keců ohledně LPG. To si montujte do škodovek a neotravujte tady stím, česká povaha-drahé silné auto ale spotřeba nejlépé4,5l.Kdo to auto nemá tady vůbec nemá co otravovat.

    bulikkk, 24.01.2016 v 12:44 neutrální recenze

  • for porschebmw

    Ahoj, lze s tebou komunikovat přes email? Díky reznikphone@gmail.com

    prdesign, 17.01.2016 v 19:49 neutrální recenze

  • ... pane filipp.ross (nebo jak si to říkáte) :-)

    ... tak opět se známé tváře, nebo řekněme rádoby recenzisté vracejí. :-) Nicméně, opravte mne přiloženým odkazem na Vaše foto s vozem Porsche Cayenne turbo, nebo videeem... avšak vy tady dáváte rádoby rady, ale vůz této značky NEVLASTNÍTE. Je jasné, že u turbomotoru (zde biturbo), kterému nějaké jelito naloží pořádný kouř hned po startu při nezahřátém motoru a naopak po doslova ostré jízdě s plným zápřahem jej hned vypne, tedy nedodrží jakýkoliv logický princip (natož doporučení výrobce), tak odrovná po nějakém čase motor. Ať už u Porsche Cayenne turbo, nebo např.Passat biturbo, ...nebo BMW X6M. To by nedala ani Fabia s turbomotorem.... Tedy ŽÁDNÉ auto. Co se týče LPG, tedy radíáte do renomované firmy??? Fajn... Jistě klientům poradí přímo v zastoupení značky. Což je pro každého doslova renomovaná firma. A co Vám poradí??? Zajděte tam sami, přesvědčete se. Zajděte ke zdroji. Ne k rádoby machrům.... A že auta využívám... je nasnadě. Denně používám. :-)

    porschebmw, 19.11.2015 v 22:07 neutrální recenze

  • ...

    No přátelé, dlouho jsem tu nebyl, ale koukám nic se tu nezměnilo:-D.. porschebmw se stále nedokázal smířit s jinou funkcí porsche cayenne, než jako leštěnka pro člena porsche clubu a ostatní by chtěli slyšet dokonalý rozbor auta se všemi poruchami, tak aby ho mohli koupit s nejmenším rizikem, pravděpodobně tam lupnout LPG a za cenu rapidu jezdit s porsche :-D . Pane porschebmw(nebo jak si to říkáte), jestli máte porsche cayenne jako miláčka do důchodu, tak jo, je to Vaše volba, ovšem nejednomu autonadšenci vyvolá smích na obličeji. Ale jestli si myslíte, že si i někdo jiný koupí cayenne jen jako volnočasového miláčka, pak jste zkrátka naprosto vedle. To je jako kdybyste jezdil na plážovou dovolenou na Aljašku(Aljaška je sice exkluzivní dovča,ale z uplně jiného důvodu než koupání) Jediné uplatnění těchto aut z první generace pro kupce kategorie do 500tis. je zkrátka to, co jsem říkal s tím rapidem. No a teď trochu k vozům a LPG. Pro radu při výběru motorizace odkáži na adresu, kde se již řešily rozdíly u ojetin cayennů http://auto.idnes.cz/porsche-cayenne-z-bazaru-08w-/auto_ojetiny.aspx?c=A130531_152431_auto_ojetiny_fdv No a k LPG bych řekl toto: Udělat si LPG u cayenne první generace je zkrátka jediná možnost, jak toto auto opravdu reálně denně používat (protože jiný význam u 2t praktického rodinného SUV opravdu nevidím) a je úplně jedno jestli ho vyrobil fiat, nebo rolls-royce. Ale opravdu si VELMI DOBŘE rozmyslete, kde si ho necháte namontovat, protože to je to hlavní na čem záleží. Určitě bych si to nenechal dělat někde, kde takové auto nikdy nedělali a pokud by to bylo trochu možné chtěl bych i kontaktovat onoho majitele cayenne, kterému LPG montovali. Pokud je LPG správně namontované a hlavně VYLADĚNÉ, opravdu nemůže způsobit totálku motoru. Nehledě na to, že motor lze po montáži LPG na poruchy způsobené LPG pojistit. A ještě neodolám k řečem pana porschebmw. Nepochybuji ani vteřinu, že jakákoli porucha na přestavěném autě s LPG bude " LPG odborníky" z porsche přisouzena LPG. Když to přeženu - upadlo kolo?...viník LPG :-DD Já osobně jsem viděl cayenne turbo s totálkou válců na 150tis. km i bez jakéhokoli zásahu LPG a jak by jistě potvrdili mechanici z porsche, tak to není u turba zase tak ojedinělé. No dovedete si všichni doufám představit,co by řekli, kdyby takto vyřízené auto mělo namontovaně LPG. Stejně ale také nepochybuji, že existují cayenny, kde za totálku opravdu může NEODBORNĚ uděl ané LPG. Ale nelze to paušalizovat,jako to dělá porschebmw. Stejně jako kritizujete lidi kteří tu píší o vozu,který nemají, tak i Vy si nechte nejprve ODBORNĚ nainstalovat LPG a pak tady rozdávejte rady.

    filip.ross, 15.11.2015 v 18:17 neutrální recenze

  • K recenzi

    K recenzím a zkušenostem majitelů ohledně vozu Porsche Cayenne, Cayenne S, Cayenne turbo se stačí podívat jen do starší minulosti, pročíst si stránky v recenzích. Nemá tedy smysl se opětovně rozepisovat. Čím to, že je Cayenne při prodeji tak levný (oproti např.zmiňované X5)? Působí zde hodně faktorů, hlavní je však servis. Moc dílů z druhovýroby zde nenajdete. A řada servisů toto auto prostě nezná, neumí jej opravit, nemá vybavení, velkou diagnostiku.... A dalším faktorem je cena pojistky a historie vozu. Mimochodem, pane Jkracmer, proč byste sem nemohl psát??? :-) Klidně... Souhlasím však, že zatím zde byla hodně velká lobby zastánců paliv, než příznivců auta jako takového. Mimochodem, mýlíte se v tom, že Ti, kteří si takové vozy kupují nové sem nepíší. Nebo lépe řečeno tento vůz. :-) Ovšem srdcově mám jen ten jeden jako nejmilejší, nejlepší. A snad mi vydrží i jako veterán v (do)důchodu. :-) Mějte se.

    Klady:
    Vynikající vozidlo
    Zápory:
    Nákladný servis - díly jsou často potřeba originál (krom běžně vyměnitelných spotřebních komponentů)

    porschebmw, 15.10.2015 v 12:59 neutrální recenze

  • porschebmw

    Narazil jsem na tuto "recenzi" a musím říct jedno, nedozvěděl jsem se vlastně nic co by mě zajímalo, zkušenost s tímto autem nemám, tak jsem čekal, že u ojetých aut, pod niž tyto články jsou , se dozvím o konstrukčních chybách, jaký motor je nejlepší a jaký povedený není, u jiných modelů Porsche jsem viděl prasklé bloky ve kterých nejsou vložky válců(pak to musí třikrát ven a zpět)... a další nepříjemné opravy, navíc tedy netuším proč jsou ceny těchto aut tak nízko oproti třeba x5 atd, když jsou tak skvělé, v autě jsem tedy nikdy nejel ani neseděl, nevím tedy jestli jsem můžu vůbec psát:)řeší se tady na 4. stránkách LPG a to je vše, budu muset zabrousit někam jinam, kde se dozvím něco podstatného. A mimochodem znám několik lidí, kteří si kupují vozy těchto rozměrů a výkonů nové, ale Ti se psát nikdy nebudou, ani neví že něco takového existuje:)

    jkracmer, 11.10.2015 v 18:10 neutrální recenze

  • K té poznámce o hezkém vypravování....

    Že se dá dát jakýkoliv alternativní zdroj PHM do jakéhokoliv auta, souhlasím. To je jako s houbami, jedlé jsou všechny... jenže některé jen jednou. :-) Já prostě jsem zastáncem benzínu, nebo nafty, tedy s palivem, jak Porsche tyto auta vyrábí. Co se týče zkušeností, viděl jsem již dost klientů s kyselým úsměvem v servise po vyslovení cifer... po jakýchkoliv řekněme alternativních zásazích. A já ve svém Porsche Cayenne turbo opravdu ani náhodou neuvažuji na montáži jiného PHM. A posléze nechávání tohoto drobečka venku mimo podzemní parkingy ve městských obchodních zónách, úpravu motoru, montáži nádrže /vyhození subwoferu/ a riskování odrovnání motoru, minimálně rapidní snížení jeho životnosti, výkonu... Proč také??? Ale to je každého názor. Můj je nechat si něco tak, jak to bylo vymyšleno, postaveno, včetně několikaletého vývoje a zkušeností z praxe, provozu. Mějte se.

    porschebmw, 08.10.2015 v 16:47 neutrální recenze

  • porschebmw

    Hezké vypravování, ale zkušenost žádná. Lpg jde dát do každého auta. Výdrž motoru je jiná věc.

    majzlik08, 06.10.2015 v 23:30 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání