Aktuální nabídka inzerátů Renault Clio

Zkušenosti majitelů s Renault Clio


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Clio IV 1,2 54KW

    Clio IV mám přes dva roky.Spokojenost.Na delší jízdy,a to se necourám,spotřeba 5 - 5,4 l/100km.Prozatím žádná závada.Snadno ovladatelné,příjemné svezení.Interiér dostačující,nic nevrže.Bezvadná navigace a jiné,aktualizace navigace ale přijde na cca 100 evro.

    Klady:
    dobré jízdní vlastnosti
    solidní spotřeba
    pěkný vzhled
    Zápory:
    zatím žádné

    jirik.3, 17.05.2017 v 22:34 kladná recenze

  • Prosim o vaše zkušenosti s...

    Zdravím vás všechny a chci se zeptat,zda máte někdo zkušenosti s Cliem II a motorem 1.6 79 kw?Dost uvažuju o koupi.Zajímala by mě spotřeba,spolehlivost motoru i celýho auta.Zkušenosti s lidma,který auto povětšinou vlastnili.Co víte,prosím pište:) díky,ahoj

    wuwrob, 18.04.2017 v 13:18 neutrální recenze

  • Clio IV 1.2 87kw automat intens

    máme ho měsíc doma, najeto 2000 a max. spoko, poměr váha a výkon je to pila, spotřeba 6.5 přesný průměr podle nájezdu a tankování sedí s počítačem, jestli vydrží bez poruch tak super kup

    Klady:
    zatím vše
    Zápory:
    výbava intens dost kur....k tak snad to bude šlapat

    j.kirschner, 13.03.2017 v 17:40 kladná recenze

  • Renault Clio IV 1,2 54 Kw

    Vůz jsem zakoupil 4,4,2016 jako nový. Jedná se o velmi líbivé vozidlo s nízkou spotřebou. Má dobré jízdní vlastnosti a příjemně se ovládá. V interiéru je znát snaha po úsporách, povrzávající plasty, které se snadno podřou. Problémová převodovka asi vadný synchron 2 rychlostního stupně. Zatím řešeno v rámci záruky. Dojmy z n ového vozidla a kvality - velmi rozpačité

    Klady:
    Pěkný vzhled
    dobrá cena
    solidní spotřeba
    dobré jízdní vlastnosti
    Zápory:
    dílenské zpracování
    levné nekvalitní plasty v interiéru
    špatná převodovka
    doufám, že už nic

    seidlerjan, 24.10.2016 v 18:01 záporná recenze

  • Clio 2002 43 kW - rok 2002 - jednoduché auto pro levný provoz

    Auto jsem koupil jako druhé, třetí až čtvrté s tím že se ujede ročně do 3 tisíc km prostě na popojíždění po městě. Přímej dovoz z německa, podle německého TP si ho v roce 2002 koupil 75 letý pán. Zánovní již měněné brzdy, nový výfuk měněné rozvody. Interiér stav nového na autě žádná rez ani odřenina lak téměř jako nový. Zánovní aku Bosch silver. Nové čelní sklo. Oba klíče s DO funkční. Serviska vedená do 120 tisíc, najeto 150 tisíc. Motorová vana i celý prostor - naprosto suché ani kapka oleje mimo. Jako u japonce (to už jsem nechápal vůbec).... Možná pro Německý trh frantíci dělali krapet kvalitnější auta. Takže investice - jen výměna svíček obou filtrů a oleje. Záležitost na hodinku pohodového garážového kutění s nákladem cca 1500 Kč. Za rok jsem na auto nešáhnul v provozu je každý den, nula problémů. A spotřeba ? Město 6 mimo město cestovní pohodovka po okreskách 5,2-5,5 ve dvou až třech lidech. Kdo by chtěl šetřit tak se dá jet i za 5. Auto má 4 airbagy, el. okna 5 dveří, centrál a ABS. žádné vychytávky ale pro ježdění po městě co chcete víc za cenovku 39 tisíc korun ???. Výkon 43 kW je zdánlivě malý ale kdo se s autem sveze nebude tomu moc věřit - jede to moc pěkně protože prd váží a je dobře zpřevodováno. I když je to 8V do otáček jde moc pěkně (může to být i svíčkama - dávám jen a jen vždy NGK) Mohu doporučit tomu kdo chce opravdu extrémě levný provoz a téměř žádné starosti. Ale je třeba dobře vybrat - auto z D nebo NL. Vybydleninu a rachotinu po třech majitelích v Česku - nebrat.

    Klady:
    Jednoduché auto, nemá se co podělat, základní údržbu zvládne kutil v garáži. Nízká spotřeba velmi levný provoz. Překvapivě velký kufr podle mě větší než fabia. Nerezatí (model 2002) .
    Zápory:
    Málo místa vzadu. Pro lidi nad 185 cm i vepředu.
    Signaliazce zapnutých světel někdy jde někdy ne a za rok se nám nepodařilo zjistit proč.
    Vzhled - je to obluda které bojí snad i zloději.

    honza.hasic, 26.09.2016 v 13:53 kladná recenze

  • Clio 3

    Renault bych uš nechtel ani zdarma pořad se sere uš od zakoupení . Najeto mám 48600km a jako druhé auto mám kia rio a manželka najela uš bez problemu 73500km.Jezdí dene a já taky ale problem clio ser sere..........H_____m zdar...

    Klady:
    nic.
    Zápory:
    díly Itelské.................................................vše france kaput.

    erical, 03.03.2016 v 00:32 záporná recenze

  • Clio II 1.2 16V

    Celkem dlouho jsem hledal napříč auty v této kategorii náhradu za druhé dosluhující auto v rodině Fabii I 1.4 MPI v plné výbavě, coby čistě městské vozítko. Priorita pro mě byla co nejmenší velikost automobilu, kvůli snadnému parkování ve městě, verze hatchback, benzín, malej, ale dostatečný výkon motoru do města, pohodlný interiér, slušnější výbava na úrovni Fábie I (posilovač řízení, ABS, přední okna a zrcátka v elektrice, posilovač řízení, klimatizace, dálkový centrál), dále v zadu jakž takž místo na nohy a samozřejmě nízká spotřeba paliva. Francouzům jsem se tady poněkud vyhýbal, protože mě každý od toho odrazoval. Nicméně ojetiny jiných značek s rokem výroby nad 2001 v cenové relaci do 100 000kč byl samej šrot a už jsem myslel, že tady není nic, co by navíc vzhledem nepůsobilo jako krabice na kolech a v čem by nebyl doslova stísněný prostor. Pak mi padlo do oka za velmi dobrou cenu Clio II v dosti dobré výbavě, projel jsem se v něm a překvapil mě jeho super stav a jízdní projev přesto, že jsem zvyklí na úplně jinou třídu vozu. Na tak malé autko a malej obsah poměrně svižný motor a slušné jízdní vlastnosti ve své třídě a to vše za pořizovací cenu 50 000kč. Do auta jsem nasypal sice dalších 10 000kč za základní věci, jako olej, filtry, rozvody, jedno zadní ložisko a nové pneu, ale auto je jako nové a nemá chybu. Pořizoval jsem jej původně jako náhradu za Fábii I pro manželku a dceru, ale občas si jej vezmu na jízdu po městě i já, protože je rozdíl hledat parkovací místo pro skoro 5m dlouhého kombíka (Subaru Legacy) a tenhle veselej bonbón na kolech, ve kterém se vždycky rád svezu :-)

    Klady:
    slušný interiér
    jednoduchá a přehledná palubovka
    svižný motor 1.2 16V
    nízká spotřeba paliva po městě
    slušné jízdní vlastnosti
    malá velikost vozu a přesto třeba oproti Peugeot 206 mnohem více místa vzadu na nohy
    má na zadní nápravě vinuté pružiny a ne ten nesmysl, co např. P206
    rezerva v kufru a ne zespodu vozu
    dají se jezdit i kratší tratě po dálnici
    zatím nerezne
    Zápory:
    poněkud měkké sedačky, takže na delší tratě to moc není
    vyšší otáčky motoru nad 120km/h (přes 4000 ot.), ale tohle není auto primárně určeno pro dálniční provoz ale do města
    divné tvarování a velikost volantu
    není standardem palubní počítač pro aspoň několik základních údajů
    oproti Fabii I trošku dražší ND, ale nic strašného
    trpí na ložiska

    speedg, 13.02.2015 v 23:11 kladná recenze

  • Clio III, 1,5 dCI, 50 kW, r.v.2008

    Ještě k předešlému vzkazu. Clio má klimu, CD přehrávač, el.stahování předních oken, el.ovládání zrcátek, ovládání rádia na volantu, Parrot. Toto auto a v této výbavě stálo v r.2008 cca 380 - 400.000 Kč a já ho po třech letech koupil za 107.000,- Kč. Opravdu této koupě nelituji.

    podesva.vit, 12.02.2015 v 22:37 neutrální recenze

  • Renault Kangoo 1,2, 43 kW, r.v.2001, najeto 147.000, Renault Clio III kombi, 1,5 dCi, 50 kW, r.v.2008, najeto 179.000 km

    Clio III, 1,5 dCI máme 4-tým rokem, koupeno od leasing.společnosti po 3 letech provozu, pravidelně servisován v Renault servisu, mělo najeto téměř 160.000, ale vypadalo a stále vypadá hodně zachovale a to i interiér. Zatím jen vyměněný olej a filtry a kontrola v servise Renault. Letos vyměním rozvody, vlezu se 100% do 5.000,- Kč (nepůjdu už do zn.servisu, ale k známému). Super tiché, spolehlivé, výborně topí i super brzdí. Super spotřeba 3,5 - 4,5 l dle stylu jízdy. Renault Kangoo 1,2, 43 kW, r.v.2001 jsem koupil před 2 lety, auto bylo po 1.majiteli (firmě) a mělo najeto cca 125.000 km. Po vzhledové stránce vnějšku i interiéru bylo a stále je ve velmi hezkém stavu, zadní lavice asi nikdy nebyla sklopena, protože nikde ani škrábaneček (trvalo mi než jsem ji rozchodil). Předchozí majitel se k autu choval opravdu výborně, za což mu děkuji. Velké a prostorné auto, starty kdykoliv na 1.škrtnutí, brzdy ostré jak břitva, jen u tohoto motoru a u tohoto modelu strašná spotřeba benzínu cca 8-10 l / 100 km (město a opravdu krátké jízdy). Letos jen vyměním olej, filtry a provedu STK. Radím v dobrém všem motoristům, po cca 4-5-ti letech nechte svým plech.miláčkům vystříkat dutiny (nejlépe tekutým voskem, vyjde vás to tak na 4.000 Kč a ošetřujte podlahu). Toto snad nepotřebuje jedině Octávka, Fabia a audina.

    Klady:
    CLIO kombi 1,5 dCI: prostorný kufřík, brzdy, velmi výkonné topení, spotřeba, vcelku líbivý model
    Kangoo 5-ti dveř., 1,2: prostorné auto, super brzdy a topení (topí opravdu rychle a pekelně), dobře svítí, jednoduchý a spolehlivý motor
    Zápory:
    CLIO: zatím žádný zápor nevidím a proto ho také mám a neměním
    Kangoo: vysoká spotřeba motoru 1,2 (v Cliu nebo Twingu by byla nižší tak o 2 litry)

    podesva.vit, 12.02.2015 v 22:22 kladná recenze

  • CLIO III - 2009

    Vlastním CLIO III od r.2009 a mám motorizaci 48 kW. Vozidlo zakoupené nové. Do současné doby provádím běžný servis předepsaný výrobcem. Parkuji pouze venku a běžně myji v myčce. Nyní najeto cca 80.000 km. Jezdím převážně po městě a brněnském tankodromu D1. Vozidlo jezdí bez problémů, ale chybí mu trochu síly při plném zatížení. Brzdou provozu však není. Spotřeba dle stylu jízdy v létě ve městě cca 5,2 - 5,4 l. a na D1 při cca 130 km/h 5,6 - 5,8 l. Mimo pravidelný servis jsem měnil dvě přední H7. Jednu po roce a druhou nyní po skoro pěti letech.

    Klady:
    dobrý výhled z vozidla, lehká manipulace s vozem ve městě při parkování, slušná spotřeba, běžný servis, doposud žádné pazvuky v interiéru, palubní elektronika doposud bez závad
    Zápory:
    horší přístup k předním žárovkám

    venda.vales, 11.12.2014 v 10:16 kladná recenze

  • Renault Clio II 1.2 43Kw, r.v. 2000, 5 dv.

    Clio mám již 10 let. Ujel jsme s ním 100T km. Celkem má najeto 140T. Kdybych neměl rodinu a nepotřeboval větší kufr, nedal bych ho ani za nic. Je pravdou, že větší výkon by se občas hodil ( klidně i těch 55 kw u verze 12.16V). Všem dopuručuji, spolehlivé jednoduché auto se spotřebou do 6 l. Xkrát jsme s ním byl v Chorvatsku, IT, atd., a to i ve 4 lidech s rakví na střeše. Vše zvládlo bez problémů a s důstojností. Zadní sedadlo je víceméně rovná lavice, ale přední sedadla jsou dle mého názoru výtečné. Plasty uvnitř nejsou žádná topka, člověk se k nim musí chovat slušně, jinak se vše láme a praská, zejména kliky dveří a ventilace. Plán do blízké budoucnosti: Clio Grandtour, 1.2 16V 55 Kw, r.v. kolem 2009-10 a doufám, že opět vydrží dalších 10 let a více :-) Čau Ondra , PS: nejsem důchodce :-)ale člověk, který od auta žádá službu a ne neustálé investice, či strach, že mi ho šlohnou.

    Klady:
    Spotřeba
    Motor 1.2
    Jízdní vlastnosti ( do 110km/h)
    Přední sedadla
    Jednouchost
    Antokorozní úprava
    Zápory:
    Menší kufr
    Náchylnost náprav na zdejší vozovky
    U vozů s vyšší výbavou může asi haprovat přebujelá elektronika, já mám totální základ, bez centrálu atd - vše ale dosud šlapě jak hodinky

    ondrejskrabal, 22.08.2014 v 21:31 kladná recenze

  • Renault Clio II, 1,5dCi, 60kw

    auto jsem koupil jete z bazaru a jako ve vsech takovych autech se v tom nejaky troubove neodborne hrabali. Nicmene po cca pul roce, kdy jsem povymenoval vsechny oleje, filtry, vycistil vstrikovace a nechal vymenit tesneni pod hlavou, nechal udelat nove rozvody a pumpu (to je ale bezna udrzba) a odstranil ucpane prisavani nadrze jezdi auto celkem bez problemu i v zime dobre startuje. Jo jeste jsem menil předni tlumič a spodni cep kola. Nedavno jsem na technicke celkem bez problemu prosel. Tankuju kvalitni naftu, pridavam aditiva VIF. Na spatnou naftu je auto hodne citlive. S autem jsem najel uz pres 25tis (ted mam na tach. asi 137tis) a svuj ucel druheho usporneho auta v rodine plni dobre.

    Klady:
    - velmi nizka spotreba cca 3,7l/100km
    - na tak male auto slusny komfort
    - celkem ucinna manualni klima
    - slusne tahne jiz od nejnizsich otacek
    - dobra vybava na to ze je to rok vyroby 2003
    - olej neubyva
    Zápory:
    - citlive na spatnou naftu
    - kdyby byl 6 rychl stupen bylo by to skvele
    - klasicky problem renaultu - turbo mirne propousti olej zpet do sani (ale to je bezna zavada u vetsiny renaultu s timto motorem, ktera se neresi, protoze to dela i nove turbo - dle informaci ze servisu)

    jirka.bwc, 28.11.2013 v 14:52 neutrální recenze

  • Renault Clio 2,0

    Dobry den,ma nekdo prosim zkusenost s timto modelem? Spolehlivost,spotreba... Dekuji za reakce, s pranim krasneho dne Lada

    l136, 15.10.2013 v 10:19 neutrální recenze

  • t800t

    nevěřte tomu že to bylo stočené, já měl kilometry prokázané a nestočené a stejně ten motor začal odcházet ve 120000. (1.5 Dci) vstřikování delphi nezachrání ani kvalitní nafta, je to prostě šunt. Renault dodává tyhle motory Mercedesu do Amodelu, jenže upravené a se vstřikováním Continental- dříve Siemens, zpevněný na klice, vačkou s povrchem diamantového kompozitu. Staré Dci nekupovat ani po dědovi z vesnice!!! 1.2 16V vám bude běhat mnoho let, i když je to slabší motor, je spolehlivý a od Renaultu asi nejlepší benzín co udělali. Ono je vůbec s podivem že se renault nepostavil k Dci čelem a nezajistil v případě tohodle průšvihu opravy výměnným způsobem za slušnou cenu. Konstrukční přehmat se dál cpe do všeho možného a v případě takového Scenicu je to investiční sebevražda naivního kupujícího.

    gornerstefan, 17.09.2013 v 14:43 záporná recenze

  • RENAULT CLIO II 1.5 DCI 60KW

    Renault clio II 6/2002 1.5dci 60kw (dovoz Rakousko). Auto jsem koupil při 100tis. km z autobazaru v Brně. Dnes si dovolím říct, že při koupi mělo najeto tak 300tis. km! Nejkrásnější na tomto motoru je jeho spotřeba paliva, dlouhodobý průměr 4,2 l/100km viz. palubní počítač. Také tichý chod. Při řízení mou ženou se spotřeba dostala i na 3,8 l/100 km. Auto bylo z 95% ježděno v městě. Už při jízdě z autobazaru auto z ničeho nic kleklo na dálnici (už tehdy jsem ho chtěl vrátit), ale nestalo se tak. Při 115tis. auto začalo zlobit, špatně chytalo, chytlo vždy na druhý pokus, toto se stávalo i při dojetí a opětovném nastartování cca po 15-ti min. V servise se seřizovalo čerpadlo. Při 125tis. km začalo papat olej a čoudit, takže repas turba 8 000 Kč. Po repasu turba autu zůstalo papáni oleje a mírná dýmivost. Takže šel motor ven, sundáni hlavy a zjištění!!!! vůle pístu ve vložkách válce viditelná už z dálky. Nastalo shánění motoru, který jsem sehnal na autovrakovišti v B...cena 15 000 Kč (holomotor) nové rozvody práce, no mazec! Auto jsem si chtěl nechat po těchto opravách, ale zanedlouho jsem zjistil, že mám puchířky na zadním podběhu. Auto jsem proto prodal, už jsem v něm neměl důvěru. Závěrem pokud DCI, tak koupit po prvním majiteli s km do 50tis. a hlavně pravidelně měnit olej a to nejlépe po ujetí 10tis. km!!! Stále věřím, pokud tento motor nemělo PRASE a nebyl stočen o 200 000 km, je to dobrý motor. Nehodí se však do větších modelů, tam se přidíral, asi velká váha na tento motor. RENAULT mě neodradil, nyní sháním CLIO III 1.2 benzín 55kw., ale při výběru budu rozhodně důslednější. S pozdravem DAF220k

    Klady:
    1. SPOTŘEBA
    2. TICHÝ CHOD MOTORU
    3. SPOUSTA ND
    4. LEVNÉ DÍLY
    Zápory:
    1. EGR
    2. STÁLE NĚJAKÉ DROBNOSTI VLIVEM PŘEDCHOZÍCH PRASAT!

    t800t, 18.07.2013 v 12:12 neutrální recenze

  • Motory pro CLIO III - benzín nebo nafta

    Naftové motory 1,5 dCi 3. generace nemají dobrou pověst, protože většina má vstřikování Delphi, které moc nevydrží a ojniční ložiska jsou taky poddimenzovaná( verze 50 a 63 kw). Lepší je motor se vstřikováním Simens (77 kw lepší ložiska), který ale u nás neseženete. Motory dCi 4. generace se vstřkováním Bosch (55 a 66 kw) by už měly mít slabiny vyřešené. Např. povrch vaček potažený umělým diamantem, aby se vačka neopotřebovávala. Motory dCi 4 gen. se tam ale dávali až poslední rok výroby, takže jich je taky málo. Raději vsaďte na benzín 1,2 55kw, který se vyrábí už delší čas a měl by už být vychytanej a má i malou spotřebu.

    vat1234, 08.05.2013 v 16:07 neutrální recenze

  • Clio 1,5 Dci

    Spolehlivost tak do stodvaceti tisíc. Pak se ho rychle zbavit-1.5 Dci už nikdy. navíc různé zvuky z karoserie u pět let staráho auta. Levná koupě, dvakrát zaplacená.

    Klady:
    malá spotřeba

    gornerstefan, 01.05.2013 v 11:03 záporná recenze

  • palubka

    Zdravim,nutně sháním palubovku na Renault Clio,rok 1999,1.2 obsah,spěchá,kdyžtak pište na 606533136,děkuji

    lukaskryll, 19.03.2013 v 17:21 neutrální recenze

  • RENAULT CLIO II 1999,1.4i 55kw

    kdyz jsem pred dvema lety kupoval toto auto,nekteri lide mne odrazovaly od koupi Renaulta.nakonec jsem do nej stejne sel,protoze jsem chtel male auto za dobry peniz,a pokudmozno svizne a benzin(jelikoz jezdim jen kratsi trasy).ihned po koupi jsem nechal udelat rozvody,vymenil predni i zadni brzdy,jinak nic.pouze casem jsem nechal vymenit olej a znovu rozvody.jinak je auto spolehlive a nikdy mne nikde nenechalo.a to ho vubec nestrim.mam rad sviznejsi jizdu a to tento motor na tuto hmotnost absolutne v klidu zvlada.sedacky jsou pohodlne,tak akorat(mam 182cm)jiz nas zavezl na nejvzdalenejsi cip slovenska,do chorvatska atd....na to ze je to 14let stare auto,tak je furt ve skvele kondici(bohuzel jsem pred tydnem havaroval na predek a oprava stala 15tisic.od te doby i po oprave obcas mlati vetrak chlazeni,ale to nebude draha oprava)...jinak najet nyni 115000km(kupovano v bazaru pred dvema lety za 55tisic s 92000km.tezko rict jestli byli poctive ci ne,ovsem interier byl jako novy,motorove take skvely)

    Klady:
    maly,prakticky
    Zápory:
    neni to auto na dlouhe trasy,i kdyz je zvladne

    fatcapp, 13.03.2013 v 13:25 kladná recenze

  • Uvádějte proboha aspoň základní data, jinak to jsou kecy o ničem

    Ostatní dikutující nejsou jasnovidci, aby věděli jaký máte rok výroby auta, starší, či novější model, kolik to má najeto, jaký máte motor, případně spotřebu. Jinak podle statistik Dekry patří CLIO III podle najetých kilometrů mezi 3 nejspolehlivější auta třídy malých aut. Oproti Oplu Corsa či Toyotě Yaris má levnější díly. Je to tím, že Clio III postavili na dílech MEGANA I, tedy má naddimenzované a prověřené díly. Žádný jiný Renault tak spolehlivý není. Nellepší je benzín 1,2 55kw(spotřeba 6 - 6,5 litrů), protože většina diselu má vstřikování Delphi, které vydrží jen 150 000 až 200 000 tisíc a musí se repasovat.

    koumes123, 24.02.2013 v 09:07 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání