Aktuální nabídka inzerátů Renault Kangoo

Zkušenosti majitelů s Renault Kangoo


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Renault

    Měl jsem kdysi Renaulta v pick-up'u. Auto celkem solidní, jednoduché, dající se opravit v každé vesnické dílně nebo i jak řikám "na obrubníku" (najedete kolmo na obrubník, zvednete a máte hodně místa pod autem). Naposled jsem jezdil Peugeotem, na kterém jsem si krom rozvoďáku udělal všechno (vepředu ložiska, poloosy - na repasi a zpět, přední tlumiče komplet, brzdy, vzadu tlumiče atd.). Cena ND je přijatelná, velký výběr - doporučují nekupovat vždy to nejlevnější (ložisko předního kola SKF bylo asi za 1200 Kč, tlumiče po 800 Kč a pod.). Nechápu jak si vůbec může nějaké auto pořídit chlap, který na tom neumí (!!!) skoro ani vyměnit kolo, brzdové kotouče nebo desky, nedokáže si vyměnit olej, filtry, pozdotahovat šroubky, vyměnit prachovky... a raději zaplatí za opravy bratru 60.000 Kč !!!

    Klady:
    - Francouzská auta jsou vesměs konstrukčně jednoduchá
    (občas je třeba sehnat zvláštní klíč nebo ořech).
    - Nízká spotřeba oproti užitkovosti.
    - Dostupné a levné náhradní díly (je třeba ale trošku pohledat na netu), i na autovrakovištích
    (tam doslova za babku).
    - Pokud se o auto zběžně staráte, vydrží najet i 300 - 400 tis. kilometrů.
    - Auto velmi měkké a pokud jsou dobré gumy, i bez zadního náhonu (4x4) vyjede - projede hodně.
    Zápory:
    - Pro někoho příliš hranatý vzhled a "pí..a" na kapotě.
    - Nemá zvučné jméno jako koncernová auta.

    hw-37, 20.10.2019 v 17:28 kladná recenze

  • Kango 1.2 16 V r.v. 2004

    Koupil jsem z firmy při 90.000, teď 240.000 musím přiznat že jezdí skvěle, tahám vozík a přesto pořád funguje jak má. Kromě klasických udžovacích prací jsem jen měnil kabeláž od svíček. Aktuálně trochu zlobí jednotka komfortních fcí (kolísá takchometr). Nekoroduje, velice praktické a příjemné svezení. Pro živnostníka vřele doporučuji.

    ondrejbuchta, 06.09.2017 v 22:41 kladná recenze

  • Kangooo !

    Musim to sem napsat !...to auto jsem mel ...z nemecka koupeno od posty 1.5D ...super auto! 60000 poctivejch ! Sedacka po postakovi jak furt vysedal a nasedal na kasi ! Jinak gutt ! Jednoduchy , levny , nikdy zadnej problem !!!! A ma to muj soused ted taky , jiny ne to moje....ten chlap je totalni mega hovado ! A furt mu to jezdi coz nechapu ....a Vy co tady nadavate ? Ste blbecci ! Koupite auto co ma nalitano pul mega a je stoceny na stopade a pak nadavate ....nadavejte sobe ze jste blbci ! Ja vemu 2000 kc dam to nekomu ze servisu , odvezu ho tam at mi to proklepne kdyz nevim .....nasledne si vzdy ukecam slusnou slevicku aby se mi dvojcicka vratila a verte !...nikdy sem neprohloupil , hezky deeen a pokud ?...tak kouknete na kontrolatachometru.zc...teda cz pokud auto neni z nemecka ....

    napismisemna, 13.11.2016 v 17:45 kladná recenze

  • Kangoo 1,5dci 88kw

    .Už bych do toho nešel.

    Klady:
    výborný motor ,dobrá spotřeba,prostor
    Zápory:
    po roce vrzají dveřní plasty a sedačky ,lak na autě bída, všude pod klikama odřený lak a to nemám prstýnky

    ludekpospisil, 07.11.2016 v 19:08 neutrální recenze

  • kangoo 1,5dci 88kw

    tak jsem se stal hrdym majitelem noveho kangoo 1,5dci/ 110k

    Klady:
    super pohodlne auto kde vsechno odvezu, neuveritelna spotreba na tak velke auto, 5-6 litru
    Zápory:
    sedadla nemaji dobre bocni vedeni:-( a display na kterm toho ve dne neni moc videt!:-((

    langi67, 12.04.2016 v 14:26 kladná recenze

  • Kango a Renault všeobecně

    Máme ve firmě jenom Renaulty a u nejstaršího je nájezd přes 460000km (ten už se začíná sypat). A u ostatních je vše OK. Ale pozor Kango brát hlavně aby mělo šestku. U benzínu 1,6 se musí počítat že si vezme. Máme 1,5dci a spotřeba 6,6, až 7l podle jak se jezdí. Spokojenost.

    ales2711, 01.12.2015 v 17:51 neutrální recenze

  • Dotaz na Kangoo 4x4

    Protože s Ladou Nivou už to pro max nespolehlivost již nejde, rád bych koupil R. Kangoo 4x4 v nějaké benzinové verzi. Jaké jsou vaše zkušenosti a jak hodnotíte v Renaultu LPG? Děkuji za odpověď. R. S.

    stonjek, 02.10.2015 v 14:58 neutrální recenze

  • Kango 1,9 dci

    Mám 4x4 1,9dci -najeto 300tis - využívám jako pracovní čtyřkolku. Auto téměř bez investic - nepočítaje běžný servis jako na každém autě při nájezdu 300tis. Super auto do Terénu- velká světlá výška. Obrovský kufr- naložíte cokoliv. Duporučuju.

    Klady:
    Je jich mooooc !Super zvládnuté praktické auto.
    Zápory:
    Dražší náhradní díly.

    sk8gr, 11.07.2014 v 20:00 kladná recenze

  • kangoo 1.5dci 2005

    Nejhorší auto jaké jsem kdy měl,po 150.000km se měnily všechny 4 vstřiky čerpadlo,po dalších 10.000km odešelo čidlo airbegu atd......celkem nainvestováno za opravy během 1 roku cca 60.000kč.Kangoo už nikdy více.

    tomik7979, 16.06.2014 v 21:13 neutrální recenze

  • Kangoo 1,5 dci rv2009, 120000km

    Používám tohle auto jako služební, denní nájezd cca 200-400km, s vytížením 300-500kg, nemůžu si vynachválit, spotřeba mezi 5,7-6,2l nafty, jízdní vlastnosti jsou v pohodě- platí pro nenáročného uživatele, který se potřebuje dostat z bodu "A" do bodu "B" a zpět. za tyto km se na autě měnily zadní desky, přední kotouče a desky, na přední nápravě stabilizátory, čepy zatím jsou původní.Většinou jezdím po okreskách Zlínský,Olomoucký, Moravskoslezský kraj, občas dálnice Vsetín-Brno, Vsetín -Piešťany. Na autě hodnotím kladně spotřebu, velkou užitkovost-přeprava materiálu, jednoduchost, přehlednost, spolehlivost.ještě mě nenechalo ve štichu, v zimě při -28 chytá taky normálně. Tohle auto je dvoumístné, určitě si jej pořídím i domů v 5 ti m ístné verzi, převoz kvasu ve 110l sudech, můžu jen doporučit.

    Klady:
    spotřeba
    prostor za mezistěnou
    spolehlivost
    skvělé brzdy
    dobrá svítivost-rozložení osvětlené plochy je dobré
    Zápory:
    hluk v kabině od 100km /h výše
    nemožno seřídit volant ve dvou osách

    pepikcervik, 16.03.2014 v 18:54 kladná recenze

  • Kangoo 1.2 1999 lpg-335000km,kango 1.6 lpg-30000km

    Staré kangoo - velká většina uváděných závad mě taky potkala,ale na ty roky a ujeté km mi to taková hrůza nepřijde.Oprava prasklé torzky za 15000 se mi zdá hodně.Koroze lemy,prahy....Auto jsem koupil v Německu-najeto178000km,výfuk tam je celý původní kromě gum závěsů a 3ks objímek.Jinak se dělalo snad vše- komplet brzdy,tlumiče,ramena,čepy,tyčky řízení,manžety,torzka dvakrát,zadní ložiska kol,alternátor,přední pera,chladič......,za těch zhruba 9 let co ho mám mi posloužilo moc,naložím i míchačku,nebo v.desku 220kg a odvést cca 500-600kg jde taky.Spotřeba když ho nešetřím cca 10l lpg.

    Klady:
    staré - pracant,odveze vše,jednoduché vozidlo
    nové - auto pro rodinu,proti starému větší pohodlí,výbava
    Zápory:
    staré - koroze,opravy,1.2 je slabá
    nové - zatím žádné poruchy ani závady,autu rozhodně schází šestka

    jninger, 04.02.2014 v 09:04 kladná recenze

  • 1,5 nafta

    Tak tuto podobnou 1,5dCi co inzerujou v Ačkach jsme měli v práci a super. Hodně místa, v zimě to vyjelo skoro všude. Hlavní rozdíl renaultu proti německým podvozků je všeobecně známá měkkost, která neopadne ani po delším nájezdu km a na ty naše silnice je k nezaplacení. S žádnou jinou značkou se mi to ještě nestalo, že bych necítil ty naše děravé silnice. Osobně bych mohl doporučit. A za tu cenu co to tady mají je to fajn a caddyho nebo berlingo za to neseženete.

    Klady:
    podvozek
    cena
    výhled
    Zápory:
    nevím jak náhradní díly
    není to zrovna krasavec, ale ty zatmavenné skla super

    5samic, 28.01.2014 v 22:22 neutrální recenze

  • motor 1,4 benzín

    prosím mám problém na mém Kangoo které jsem bohužel koupil v bazaru s prasklým blokem motoru ,jsem vyměnil motor a současná spotřeba je 15l/92km v čem je problém děkuji

    dixie23, 24.01.2014 v 20:42 neutrální recenze

  • Renault Kangoo 1,2i 1999 - nekvalitní auto

    Koupil jsem velmi zachovalé nezrezlé s nájezdem 98tis. km. Rovněž bylo levnější než konkurenční podobné typy. Musím uznat, že je to příjemné auto na provoz, líbí se mi jak je jednoduché a na nic si nehraje. Většina oprav je snadná a díly jsou k dostání. ALE!!! Co jsem vše musel za ty tři roky provozu řešit, to bych nikomu nepřál. Asi každý z nás potřebuje auto aby jezdilo a ne aby řešil opravy - to je případ Renaultu všeobecně. Závady, které se pravidelně opakují ve všech diskuzích na internetu a staly se i mě: Nefunkční imobilizér (auto nejde nastartovat) - velmi vtipné, když jste někde hodně daleko od domova - prostě otočíte klíčkem, červená kontrolka začne zběsile blikat a auto nenastartujete. Hloupý bylo, že to zlobilo zcela náhodně a nepředvídatelně, takže dlouho trvalo, než jsem přišel na to, že to dělá klíček. Druhý funguje vpohodě, takže vyřešeno. (diagnostika cca 1500,- kč) Selhání těsnění pod hlavou - toto bych deset let starému autu asi odpustil, to se dá čekat (5000,- kč) Za jízdy náhlé zvýšení otáček a zhasnutí motoru, po nastartování vše OK - vadné čidlo množství nasávaného vzduchu (diagnostika 600,- čidlo z vrakoviště 700,-; nové stojí 3500,- kč) Prorezlý chladič (2500,- kč) Urezlý držák střední části výfuku (pouze jednu sezónu po výměně, 500,- kč práce) Prasklé manžety poloos Nefunkční motorek ostřikovače Nefunkční zámek centrálního zamykání Prasklá torzní tyč zadního pérování (15000,- kč) Tak, kdo má ještě zájem si toto auto domů koupit? Blázen?

    Klady:
    Prostorný
    Sympaticky jednoduché auto
    Variabilní
    Zápory:
    OBROVSKÁ PORUCHOVOST VŠEHO

    veskrna, 17.01.2014 v 09:16 záporná recenze

  • kango 1.4

    kango už nikdy víc nejhorší co muže bejt při koupi najeto 140 tisíc nyní 165 tisíc za tu dobu se dělali brzdy poloosy ložiska hlava motoru nekolikrát náprava a spousta dalšího takže za tři roky co ho mám na opravách 60000 tisíc a věčně stojí

    Klady:
    hodně uveze pokud chvíli jezdí
    Zápory:
    těch je moc

    simmson, 22.10.2013 v 13:56 záporná recenze

  • 4x4

    Ta 4x4 je dobrá když funguje,ale většinou to nefunguje,nejdřív v cvaká a pak to přestane fungovat úplně. Problém je s gelovou spojkou-nedá se to opravit,nová tušim 20-30-tis. Dál je problém s ložiskem kardanu které je v gumové manžetě,když se roztrhá musí se měnit celý kardan.

    oberfirer, 30.07.2013 v 22:14 záporná recenze

  • Renault Kangoo 1.6 16V 4x4

    zdravím, uvažuji nad pořízením tohoto modelu pro krátké denní dojíždění do práce. Můžete mi někdo prosím sdělit klady a záory tohoto typu? děkuji! P.s.mám v současnosti VW Passata 1,9TDi, ale začíná mě rozčilovat-když u nás na vysočině napadne sníh, tak se člověk v noci nikam nedostane a ceny náhr.dílů taky nejsou z nejlevnějších...proto uvažuji nad Renault Kangoo 1.6 16V 4x4. Lowi

    low.petr, 08.04.2013 v 15:08 neutrální recenze

  • Kangoo benzin po 10tis.km

    Bez poruch a závad, výkon 78kw mi stačí (ale nejezdím plně naložen).

    Klady:
    Spotřeba pořád 7,2 - ochladilo se a dávám mu víc pokouřit.
    Systém sklápění sedadel je geniální a odveze toho moc.
    Zápory:
    Krátké sedáky, hlavně vzadu. Uvítal bych delší 5-ku.

    josefzlatopramen, 21.10.2012 v 09:38 neutrální recenze

  • Mám už druhé Kangoo

    Vlastním Kangoo 1,5 v naftě rok výroby 2009. Každý, kdo si toto auto pořizuje volí mezi užitností a pohodlím.Promiňte, ale přirovnat toto auto k novodobému trabantu je celkem mimo (pokud nešlo o žert). Jsem živnostník a mám rodinu. Říkám ideální volba. Pro tuto kombinaci je to dobré řešení. Nemohu si stěžovat, před lety jsem toto auto měl v 1,9 dTi a od té doby se v interiéru a pohodlí udělal celkem posun. Když jedeme k moři, 4 členové a velký pes, v pohodě se naložíme. Když v zimě jedeme na hory, 4 členové a velký pes, v pohodě se naložíme. Technicky. Žárovky bez problému měním sám. Spousta vychytávek. vše dostupné. Spotřeba pod šest litrů nafty. Oceňuji, praktický prostor a možnosti uložení nákladu. Jen mohu doporučit.. Zavěsím sako a kabát, nebo naložím paletu s nákladem :-)

    Klady:
    Těch je mnoho
    Zápory:
    Těch je podstatně méně

    p.vyhy, 07.09.2012 v 22:16 kladná recenze

  • novodobý trabant

    Náš Renault Kangoo 1.2i 43 kW slouží zejména k rozvozu dětí a na nákupy - pojížďky kolem komína. Celkově je auto jednoduše konstruované a mechanické věci snadno opravitelné, též ND na vrakovištích lze relativně snadno sehnat. Druhá věc je elektroinstalace - všechny problémy, které jsem dosud řešil byly spojené s elektroinstalací. Vždy ve mě hrklo, manželka s dětmi v 35°C vedru kdesi nemůže nastartovat a volá mi. Zajímavé bylo, že závada se objevovala zcela nepravidelně, sama po několika pokusech zmizela a auto jelo vpohodě dál. Nakonec byly zjištěny tyto závady - vadná svorkovnice na kabeláži, vadné čidlo množství vzduchu a stávkující imobilizér. Smrtelný koktejl. Svorkovnice (400 kč) s čidlem z vrakoviště (500 kč) přišly na pár korun, nové prý stojí 3500,-. Problémy s imobilizérem zůstávají. Vypozoroval jsem, že zlobí jen jeden klíč, tak používám ten druhý a vše ok. No, do Chorvatska bych s tim nejel, ale zdá se to jako velmi laciné přibližovadlo, které je velmi prostorné. Jeho spartánskost je ideální pro mé nenechavé děti, které mohou všechny ty koženky a gumové koberečky pěkně upatlat. Je mi to auto svým způsobem velmi sympatické a mám ho upřímně rád. Jízda v něm je vždy dobrodružství.

    Klady:
    Vnitřní prostor, kromě elektroinstalace velmi jednoduchá konstrukce, možné opravy svépomocí, příjemné manévrování, dobrý výhled.
    Zápory:
    Spolehlivost, koroze, tvrdé odpružení, častý stávkující imobilizér, nedoporučuji na delší cesty

    veskrna, 14.08.2012 v 22:39 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání