Aktuální nabídka inzerátů Renault Modus

Zkušenosti majitelů s Renault Modus


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Modus ještě jednou

    Měl jsem atmosféru 1.2 benzín, 75 koní, 10 let provozu bez vážných závad, r.v.2008, novější model, Grand Modus. Supr posez, výhled, pro rodinu dostačující. Vloni jsem se rozhodl prodat a najít VW Touran s rozumným nájezdem za rozumné peníze (haha). Nicméně jsem narazil na Moduse v turbu 1.2 benzín se 100 k výkonu, koženým paketem, všemi okny v elektrice atd.a navíc s ověřenými skutečnými 29 000 km po 1.majiteli. Svého jsem prodal a šel do tohoto a rozhodně nelituji. Oproti atmosféře je to žihadlo, jede "jak z praku". Je fakt, že na pohodu jedu za 6.4 l na sto, v případě že "jedu pilu", tak klidně za 8.4/100 (při průměrné rychlosti kolem 90/100).

    Klady:
    Nerezaví, živý motor v turbu (pozor, jde o o původní držák, nikoliv o moderní problematickou 1.2 cpanou do Daciíí, Capturů aj.).Bohatá výbava (centrál, klima, tempomat, okna a zrcadla v elektrice, 6x airbag, výškově stav.sedalo a volant aj.). Vysoká spolehlivost, bez vážných závad, jen klasický spotřební materiál.
    Zápory:
    Mini MPV oproti dnešní módě maxi SUV, pro někoho lacině vyhlížející interiér, relativně drahé rozvody s pumpou v origu za 12tis.Ne/přístupnost motorového prostoru přes trojí kryty (ale dá se).

    smrzovak, 08.08.2019 v 21:16 kladná recenze

  • Renault Modus 1.4

    Mám toto autíčko pár měsíců,docela svižné a chválím si opravdu otočení na pětníku,Spotřeba dobrá.

    Zápory:
    Ještě bych dodal,že výrobce taky už mohl zamontovat do zadních dveří reproduktory včetně natažení drátů od rádia k reproduktorům

    harry.j, 15.05.2019 v 22:44 neutrální recenze

  • Renault Modus 1.4

    Mám toto autíčko pár měsíců,docela svižné a chválím si opravdu otočení na pětníku,Spotřeba dobrá.

    Zápory:
    Když jsem chtěl demontovat rezervu s knihou v ruce se mě podařilo aby kolo spadlo,ale dát ho zpět jeden člověk nezvládně ani omylem.Nepochopil jsem pojem "naviják" naviják je tam aby člověk měl rukavice a za to lanko vytáhl 20kg kolo nahoru a druhou či spíše třetí rukou uchytil plastovou matici.

    harry.j, 15.05.2019 v 22:40 neutrální recenze

  • Renault Modus Grand 1.2 16v

    1.vlastník, koupen r.2008 nový, prodloužená verze Grand, slušná výbava - manuál.klima, tempomat, okna a zrcadla v elektrice aj. Výhodou zadní posuvná lavice. Tuhá karosérie (5 hvězdiček v testech),navíc absolutně nerezne. Isofixy vzadu. Do auta se suprově nasedá a vysedá, vyšší posez a výborný přehled kolem vozu. Podvozek vzhledem k vyšší stavbě auta překvapivě drží stopu a nechá se svižně jezdit. Spotřeba se u 1.2 pohybuje od 6.0 l /100 km na dlouhých trasách po 7.3 při krátkém popojíždění.

    Klady:
    - spolehlivost, během 9 let žádná závada, která by znamenala nepojízdnost
    - nerezaví
    - výborná manévrovatelnost, velký rejd
    - vysoká úroveň pasivní bezpečnosti
    - výborný výhled z auta
    Zápory:
    - pouze průměrný výkon motoru (55 kW/75k)
    - přístupnost motorového prostoru (ale pozor, u této 2.generace už žárovky v předních světlometech lze vyměnit z motor.prostoru bez nutnosti demontáže nárazníku nebo čehokoliv dalšího)

    inyvlt, 11.09.2017 v 11:44 kladná recenze

  • Renault Modus 1.2 16v 55 kw

    Renoltíkem jezdí rodiče, ale to mi vůbec nebrání v tom o něm něco napsat. Sedí se v něm vysoko, jako v autobuse řekl bych. Což ovšem vůbec není na škodu. Starší lidé jistě ocení, když při nasedání lehce pootočí pozadím a sedí!. Žádné prostocviky nejsou potřeba. A ten výhled! Modus má velká okna, která jsou hodně nízko, takže se z něho nekouká jako z tanku. Navíc ve spodní části těchto oken je široký parapet o který je radost se opřít. Vážně! Motůrek je opravdu malý,že ani není vidět. A ani slyšet. Skoro. Aby s krabičkou zvanou karoserie dostatečně hýbal, má krátké převody. Na dálnici je to znát. Ve 130 km h je motůrek docela slyšet a i spotřeba není nejmenší. Jářku 7 litrů to jistí. Podvozek není až tak francouzky měkký, což však není na škodu. V zatáčkách se docela drží. Spotřeba při běžném ježdění se motá kolem 6 litrů. Co mě na tomhle autě dostalo je jeho délka. Všude, kde jsem parkoval, nechával jsem za sebou nejméně metr. Nevěřil jsem tomu, že je tak krátký. A rejd? Neznám auto, snad až na Smarta, které by se otočilo div ne na pětníku. Měl jsem nedávno možnost se svézt v nové Dácii Logan ze stejným motorem. Jestli za to můžou emise, nebo dlouhé převody nevím, ale v tak latergickém autě jsem už dlouho nejel. Modus plní euro 4 a jede na svůj objem znamenitě.

    bouska67, 16.11.2016 v 21:35 neutrální recenze

  • 1.5 Dci

    Úsporný motor ať je v jakémkoliv modelu. Se spolehlivostí ale průšvih jak hrom. V životě bych si diesel od Renaultu už nikdy nekoupil.

    Klady:
    Spotřeba
    Zápory:
    Vstřikování, turbo, ložiska na klice. Zlatá 1.2 16V v benzínu.

    gornerstefan, 21.02.2016 v 11:58 neutrální recenze

  • Modus 1,5 dCi 48kW

    Ahojky. Koupil jsem ojetyho Moduse se zarucenymi 120 tis. km (italska servisni knizka) - 1.5 dCi 48kW. Vykon nic moc, diky vysoke stavbe je vyssi celni odpor. Jinak na dalnici to jede - podminkam primerene - slusne, dnes uz bych to s tim motorem NEKOUPIL, a to jezdim vetsinou sam.. Plny auto si opravdu neumim predstavit ani ve snu. Manzelka ma Thalii II s tim samym motorem. Je o poznani tissi, rychlejsi a sviznejsi (urco je i lehci). Jinak spotreba dlouhodoba, podle pocitace je ted, v zime, 4.0 l/100, v lete 3.7 - 3.8, podle snahy. Ted se nesnazim setrit a jsem na 4,0 litrech. Pokud jde o pohodli, je to slusny, zadni posuvna sedacka je bomba, da se vykouzlit velkej plac, ovsem na ukor kufru, coz mi nevadi. Vadi mi nasledujici veci: radio nezvlada MP3, neda se celkem nicim nahradit, aby byla zachovana funkcnost ovladani pod volantem a displej u tachometru, o absenci USB, pripadne ctecky karet nemluvim. Poresil jsem pripojenim xboxu jako CD menice. Dal mi vadi necekane neprijemna citlivost packy blinkru: nechal jsem si namontovat LED denni sviceni, takze packou prevazne prepinam blinkry. Nicmene skoro pokazde aktivuju, nechtene, svetelnou houkacku. Blby. Soucasne packa pusobi hooodne subtilne, az poddimenzovane, mam strach, ze ji, pri castem prepinani dalkovych svetel, ulomim. Dal je blbe umistena paka vysoveho staveni sedadla. Pri vystupovani si na ni vzdycky sednu, co to udela s mechanizmem.... Naprostej ulet je umisteni zamku bezp. pasu!!! Zamky jsou tak nesmyslne utopeny na bocich sedadel, ze normalni zasunuti zapadky je temer nemozne. Resim to tak, ze zapadku otacim o 180 stupnu tak, ze je zasunuta tak, ze ohnuta cast smeruje OD sedadla, nikoliv K nemu. Thalie ma zamky na ocelovych lanech, coz jim dava vynikajici pristupnost.. Samostatna kapitola je opravitelnost - hlavne vymena zarovek. Vyhoda - tankovat naftu lze i z dieselu max - naprosto v pohode, neni nutno cekat ve frontach u levnych pump. Mam nasledujici problem a rad bych se dozvedel, oc muze jit: Po pridani plneho plynu se za ca. 7 - 8 vterin rozsviti varovna kontrolka STOP. Nechapu... Maze to, chladi to, tak co se deje?!? Po ubrani plynu je to zase ok. Ale neni to normalni, protoze obcas taky musim predjizdet kamion, i dva, casto do kopce a to se, pri tom slabym moturku, bez plnyho plynu neobejde. Mate nekdo nejakej napad? Predem diky, Petr

    Klady:
    Design - nestarnouci, temer neokoukatelny
    Velky vnitrni prostor, velmi variabilni
    Velke mnozstvi uloznych prostor - v podlaze u ridice i spolujezdce, v sedadle spolujezdce
    Posuvna zadni lavice
    Pohodli, ani po ujeti 1600km na jeden zatah zadna zvlastni unava
    Vyborny vyhled
    Velmi usporny
    Zápory:
    Priserny pristup k zamkum bezp. pasu (vyreseno prekrucovanim pasu u zamku - viz nahore)
    Obtizna vymena zarovek a cehokoliv v motorovem prostoru
    V interieru hlucnejsi motor
    Radio bez MP3, USB, obtizna nahraditelnost pri zachovani kompletni funkcnosti (vyreseno k plne spokojenosti))
    Motor 48kW je vylozene slaby (vyreseno precipovanim)
    Packa blinkru - viz nahore

    pjotri, 02.03.2015 v 17:29 kladná recenze

  • GRAND MODUS 1.2 TCE

    Vlastním auto modus 7let a jsem naprosto spokojen.Jezdím denně a o nějaké závadě se nedá hovořit. nejlepší auto co jsem měl.Auto škoda se stím nedá srovnat-hrůza.

    j.sutak, 17.06.2014 v 12:59 kladná recenze

  • MODUS 1,5 DCI

    Popisuji další zkušenost a navazuji na předchozí zápis.Zhruba v 78000km začal svítít porucha motoru.Na diagnostice jsme zjistili vadný EGER ventil.Zakoupil jsem tedy ,ovšem né originál,což byla chyba .Stál kolem 2500Kč a vydržel asi 1000Km.Pak se závada opakovala.Musel jsem koupuit nový,už oryginál od Renaultu a pohoda.Stál sice kolem5000,ale doporučuji nešetřit na nepravém místě.Jinak dlouhodobá spotřeba -asi 8000km-stále 4,3l.Nyní najeto 80000km.

    kradus, 23.11.2013 v 19:05 kladná recenze

  • MODUS 1.5 DCI

    Dobrý den.Rád bych se podělil o první dojmy z koupě ojetého Modusu. Dlouho jsem jezdil se Suzuki Wagon .1.3 na LPG.Po mechanické stránce nemělo autíčko chybu a za celou dobu (130000km .)jsem nemusel měnit ani jeden čep a kromě zadního dílu výfuku prostě nic.Problém byl s tím,že pokud se vyskytl nějaký drobný problém s motorem,nechtěly servisy auto s plynem opravovat . Rozhodl jsem se pro podobně prostorné a vyžší autíčko,tentokrát na naftu.Nejdříve jsem měl problém se stím naučit jezdit.Vždy jsem měl benzin,a i když nejsem žádný závodník,vytáčel jsem běžně motor do 4000ot.To u nafty jaksi nejde. Nejvíc mne ale překvapila spotřeba,kdy po městě s klimou byla jen 4,2,když původní majitel měl podle záznamu palubního počítače 5,2.Možná to způsobila výměna všech filtrů,které do té doby asi nikdo moc neměnil.Zátěž ovšem byla dovolená ve Slovinsku.Vozidlo obstálo na výbornou,a se spotřebou 3,9 se v ceně na 1km můžu klidně měřit s původním autem na LPG,které bralo 9l.Momentálně mám najeto 72000km Myslím,že pro člověka,který není závodník a většinu roku jezdí v městském provozu je to velmi vyhovující vozítko.A pokud zde někteří popisují drobné nedostatky a špatný přístup,např.při výměně žárovky,myslím že se u každého auta najde něco.Pokud to nebude nic horšího a bude se kazit jen ta žárovka rád si ji nechám vyměnit.

    Klady:
    Malá spotřeba,na dízl velmi příjemný a tichý chod motoru,výborné nastupování díky velkým dveřím a výšce sedadel,dobrý výhled .
    Zápory:
    Jako u každého auta po ujetí 70000km.klepou stabilizátory,mírně se projevuje házení kotoučů brzdy.To ale asi nejsou zápory vozu,ale dřívějšího majitele.

    kradus, 16.07.2012 v 08:45 kladná recenze

  • super auto

    mam uplne stejne, a zatim maximalni spokojenost

    kacikuc, 03.06.2012 v 16:27 kladná recenze

  • nikdy bych si ho nekoupil

    najeto 120000 km,nejhorsi auto jaké jsem mel,proste smejd.

    Bubak51, 07.05.2011 v 22:15 záporná recenze

  • neutralní

    jakákoliv oprava je problem.vše je zadeklované.jen výměna žárovky trvá u kamarada v servisu pul hodiny když se to umí.jinak spokojenost nikdy mne nezradil.jedná se o model 1.4 16v 2006

    hradcovsky.ota, 12.01.2011 v 17:10 neutrální recenze

  • Rada

    Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat na zkušenosti s tímto vozem( ať už Modus nebo grandModus). 1). s motorem K9K 1.5dci 78kw 2). s motorem 1.2 TCE 74kw 3). s motorem 1.6 16V 82kw Zvažuji koupi některého z výše zmíněných motorizací a ještě váhám, kterou konkrétně. Za vaše postřehy předem děkuji

    juraburina, 31.07.2010 v 16:52 neutrální recenze

  • zavazadlový prostor

    Dobrý den. Můžete mi prosím někdo napsat jak velký zavazadlový prostor se udává. Vejde se du kufru středně velký pes?

    S-tomas, 19.11.2009 v 22:19 neutrální recenze

  • Renault Modus 1.5 dCi

    Dobrý den, vlastním toto vozidlo přes čtyři roky, a tak mohu potvrdit, že se jedná o dobré auto. Jeho kvality se potvrzují, zraje jako víno. Dnes mám najeto 65.000 km, přičemž auto používám denně pro jízdu do práce. Jízdní vlastnosti Modusu jsou "francouzské", což je fakt se kterým jsem se dlouho vyrovnával. Podvozek je měkčí, nikoli však tak měkký jako u Citroënu, či Peugeotu. Na nekvalitních silnicích sice budete mít z počátku problém s plavností vozu, ale časem si zvyknete. Musíte, jelikož na našich silnicích to ani jinak nejde. Dieselový agregát o výkonu 50kW/68k vozu postačuje. Není problém s autem předjíždět. Vůz má velmi dobrou spotřebu, která nepřekračuje 6 litrů. Já jezdím přibližně za 4,8 litrů, ale je možné jet i za míň. Auto je také velmi praktické, i když se to nezdá. Kufr si neoplývá objemem, ale bohatě postačuje. Vnitřní uspořádání vozu je velmi velkorysé. Zadní sedačky jsou polohovatelné jak do stran, tak dopředu i dozadu. To je velký klad, protože to umožňuje lépe využít variability vozu. Na co jsem si dlouho zvykal, a prakticky mi vadí tato skutečnost dodnes, je nestandardní uspořádání palubní desky. Digitální kaplička uproštřed palubky není zrovna nelepším řešením. Ovšem jde o zvyk a brzy se s ní zžjijete, je totiž vcelku přehledná. Renault Modus mi vyhovuje, jelikož splňuje všechny požadavky naší rodiny na vozidlo. Je pravdou, všeobecně se to ví, přišel jsem k němu jak slepý k houslím, ale nelituji svojí koupě, která byla vesměs nutností. Renault Modus doporučuji rodinám, které už mají odrostlé dětí, jako já (33 a 32 let) nebo starším párů, které mají děti už z baráku, jako já. Auto jim bude věrně sloužit. S pozdravem Václav Pavlata

    vaclavpavlata, 16.10.2009 v 21:32 kladná recenze

  • Modus 1.5 dci

    Auto mám půl roku, zatím jezdí skvěle, průměrná spotřeba i s klimou 4.6 l.

    jaroslavmuta, 11.09.2009 v 10:42 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání