Aktuální nabídka inzerátů Renault Thalia

Zkušenosti majitelů s Renault Thalia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Thalia

    Kdysi jsem tady popsal moji Thalii, po dvou letech jsem se na to podíval a zjistil , že to tam pořád je. Mrzí mne že nepřibývají recenze o těch nových, 1,2, už tu Natálku nemám, jen jsem chtěl vědět jak ty 1,2 fungují, protože Fa.také neznám, jenom bych rád věděl zda je to také HTP hov. to pojede. Hlásám staré heslo výkon ničím nenahradíš a 1,2 nikdy nekoupím. Napište, mýlím se.?

    w311, 24.10.2017 v 01:13 kladná recenze

  • Thalia 1,4 16V klimatronic 72KW 2005

    Mám ji 5let. Najeto má 80000 km.Spotřebu ve městě mohu těžko hodnotit, většinou s vlekem a couračky. Dovolená Itálie cca 6 l a to ji nešetřím. S tímto motorem akcelerace výborná (majitel Ocetkavky nechápal...).Neví co je kopec. Letos zkouška mé odvahy......na dálnici v Rakousku 170 km. No pak už jsem se bál ale šla by bez problémů i výš. Poruchy? Jedenkrát čep řízení, moje blbost. Přezutí kol u jakéhosi soukromníka, mezi 120 až 130 vibrovalo řízení. Ale oprava jen 280 Kč. Druhá závada, auto druhý den nešlo nastartovat. Levná diagnostika z Číny (82 Kč i s poštovným) komunikující s mobilem, odhalila závadu v řídící jednotce. Stačilo vytáhnout konektor, vystříkat kontaktolem a jezdíme dál. Thalia má blbou pověst, prý novodobý trabant. Já měl oba dvoutakty z NDR a tak si myslím, že je to pro Thalii pochvala. Kam se Škoda 120 hrabala na Warana (Wartburga). Hezký den a ať se daří!.....Nejen na silnici.....

    Klady:
    Spotřeba, výbava, nekoroze, ceny dílů, cena vozu, nekradou se,.......atd.....atd!
    Zápory:
    No, občas musím natankovat. Nejlépe v Rakousku. V nějakém městě. Benzín až o 3 Kč levnější než nejlevnější v Česku

    ok1je, 23.09.2017 v 20:33 kladná recenze

  • Thalia 1.4, 2003, 55 kw

    Chtěl bych uvést, že tohle auto hodnotím jako (na to co zatím jsem měl) spolehlivé. Možná taky protože nemá žádnou výbavu (klima, el. posilovač, stahování oken). Pro mladou rodinu vzhledem k vnitřnímu prostoru k nepožití, jen jako druhé auto. Za ty peníze koupíte větší. Za tři roky jsem měnil cívku 1500, těsnění pod hlavou. celkem 6200, no a ložiska kol. Ložiska jsou asi hlavní pohromou tohoto auta. Přední ložiska Vás až tak nevyjdou draho i s prací cca 1200, ale zadní to je větší zátěž. Ty jsou vlisovaná v brzdicím bubnu, no a když už má něco najeto přece nebudete nové lisovat do starého bubnu. Nové ložisko stojí cca 1100 práce. Nový buben s ložiskem od TRW 1700 500 čelisti, jak je to rozhozené tak i prasátko 400 = cca 2500, nepočítaje za práci dělal jsem to sám. Tak takové zadní ložisko, které hučí a vyměnitéto v páru Vás klidně vyjde jen za mat. na 5000, což je rána, ale zase klid. Na co spolehlivější ložiska, když za cca 100 tis. Km musíte stejně vyměnit vyžité brzdy. Originál 1 ks buben stojí 7500. U takového typu auta je to docela podpásovka. Ještě jsem měnil lanko plynu 1100, nejde sehnat druhovýrobu a dva díly výfuku cca 2500. Spekuloval jsem i ze svíčkama nejlepší jsou, ale originály jinak to nejede. V Renaultu se dají sehnat Motrio nesou tak drahé a jsou super. Rozhodně nechci nikoho od auta odrazovat jiné mě dokázaly vytrestat daleko víc, tohle jsou jen spotřební položky.

    Klady:
    - dobrá průjezdnost po lesních cestách.
    - myslím, že se tak až nekazí
    - nikde není viditelná rez
    Zápory:
    - vnitřní prostor
    - při nákupu ND není jasné, který v daném ročníku tam bude z katalogu pasovat. Zmatek oproti vozům "D"
    - vysoké ceny. Nové stálo cca 200 tis. po 12 letech 50 tis. To stojí i auta větší a v kombi, tak proč Thalia za stejno.

    thehall, 25.01.2017 v 20:11 neutrální recenze

  • Thalia II

    Mám Thalii rok výroby 2012 kupoval jsem ji novou.Mám najeto 110000km.Za to dobu jsem dělal standartní servis.Jinak se závada žádná neobjevila.Měnil jsem jen přední destičky kvuli opotřebení a zadní pakny protože jse odlepilo při 90000km obložení.Není to přijemné kdyz se vám zasekne kolo.Jinak thalie mě ušetrila hodně peněz za servis protože jse nic nepokazilo.

    Klady:
    Spolehlivé
    Levné dily-ale neni co spravovat když se nekazí.
    Když jsi je koupite ojeté tak mladé auto za dobré peníze.
    Zápory:
    Mohly být pakny přinétované.
    Nepraktický kufr na vetší předměty.

    vazomil, 27.04.2016 v 14:49 kladná recenze

  • Zkušenosti Renault Thalia 2 - motor 1,2 55 KW - rok 2010

    Auto jsem koupil v AAA AUTO , čehož jsem se obával ještě po mladé slečně , která za 5 let neměnila ani jednou olej .Auto mělo najeto 90 000 a cena byla za rok výroby 2010 86 000 kč.Auto jede pěkně , pro běžný provoz lepší auto nenajdete .Nyní mám auto jede rok , starám se o něj nadprůměrně , najeto 105 000 a je bez závad.

    Klady:
    Olej všechny filtry vás vyjde do 700kč když si ho vyměníte sami.
    Komplet přední brzdy vás vyjdou na 2200kč když si je vyměníte sami.
    Po 5 letech podvozek bez sebemenších vůlí a závad --top stav !!!!!
    Zápory:
    Výměna snímače plnícího tlaku vzduchu 2500 kč.což patří u thalie asi k nejdražším závadám.

    t.tandler, 22.03.2016 v 07:49 kladná recenze

  • Držák za malý peníz

    Mám Thalii od novoty. Kupovaná v prosinci 2008 v Renaultu. Auto mám jako přibližovadlo do práce atd, jako druhé auto v rodině. Najeto 58tis. Za celou dobu jenom měnim provozní kapaliny a tankuji. Měnil jsem pouze brzdové destičky a kotouče. Motor 1.2 16V 55kw na normální ježdění plně dostačující a hlavně spolehlivý. Auto mám v "plné" výbavě a vše funguje bez problému. Držák. Mohu doporučit nenáročnému řídici.

    Klady:
    Velký kufr, spolehlivý motor, za ty peníze slušná výbava, levné náhradní díly......
    Zápory:
    Zatím se žádné neprojevily.

    inseminator991, 02.06.2015 v 13:34 kladná recenze

  • THALIA 1,4

    Super , něčím mi připomíná Wartburga co jsme ve své éře měli vždy v rodině. Pro všechny to byl smradlavej klump se zastaralým hřebenovým řízením jak velorex, předním náhonem, plechovým bouchaním dveří atd. Jen se člověk o něj nemusel skoro starat . A ejhle poslední Škody 125 už měli skvělé hřebenové řízení a Favorit dokonce i přední náhon a byl bezporuchový že? A tak už nechme toho podivného čecháčství, přestaňme tento vůz srovnávat s vozy nad 500 000,- kč a kouknem se na klady.

    Klady:
    Velikostí vozu a pořizovací cena víc než solidní, znak, no nevím, překlad je věčnost ve smyslu života, takže asi ano, ale nevím jak to ve své době mysleli Francouzi, asi to hnali na věčnost výdrže aby konkurovaly ozubení citroena. Jinak dobrá vysoká kára, lehká, vše projede, rychlá a bez posilovače se líp řídí než nová xxxjeep mojí manželky s posilovačem, řekla že je jen slabší při parkování, nechal jsem ji v tom a myslím že to na ukázku stačí. Mám ji totiž v základu, na barák mi to stačí. Vše pobere, náhradní díly za ceny jako u felicií. Mimochodem to bylo taky poslední provozně levný a dobrý auto na práci ve své době. A když vynechám vsuvku,,,, který auto má dneska výměnu motorového oleje po 30 000 až 40 000 km, pozinkovanou karoserii, bezúdržbovou táhly ovládanou převodovku, kufr jak Seat, nebo Wartburg, slušný interier a nežloutnoucí světla? Skvělá F.. to taky nebude že? A to nemluvím o těch penězích, taky jsem ji měl. A nemluvím do větru ty auta jsem měl taky jako nová a za balík, tehdy. Jen měla silnější nerezonující plechy které ale jen rezly, co zrezne na pozinku a plasových předních blatnících,?
    Zápory:
    Ten znak, hned řeknou co jsi, to máš na kapotě, asi jako kdysi s těmi Warťasy., No ale zas , nemusím se o to auto starat. Debil tehdy, debil dnes, lidi se nemění a to už od starého Říma

    w311, 18.02.2015 v 02:11 kladná recenze

  • Thalia 2012

    Dobrý den ja mam thalia 1,2 16v mam najeto 70000km ale zatim měním jen olej.Jinak zadna zavada se za tu dobu neprojevila.Tak asi pan co hodnotil předemnou tak musel koupit opravdu špatný kus s prominutím křáp.

    Klady:
    Spotřeba
    cena
    spolehlivé jsem spokojen.
    Zápory:
    Do kopce by chtělo vetší vykon.

    vazomil, 09.11.2014 v 12:21 neutrální recenze

  • Křáp, který je hlavně o ceně

    Auto jsem koupil nové na podnikání a dostává při krátkých trasách poměrně dost zabrat, takže si myslím, že jeho kvality jsem prověřil celkem dobře. Auto má u mě nájezd cca 30tkm ročně. Závady: 10 tkm - úniky oleje z převodovky 20tkm- výměna zámku kufru 28tkm- výměna držáku sluneční clony (clona padala) 29tkm- netěsní víčko nádobky ostřikovače, v zatáčkách vytékala kapalina 39tkm- svítí kontrolka airbag 50tkm - kotouče ojeté na předepsané minimum, ale snad ještě vydrží 69tkm- vydřená poloosa, díky pouze drobnému poškození manžety z výroby se problém projevil až teď 70tkm- po přebrodění potoka voda v řídící jednotce, utržený přední podběh (ostatní běžná auta projela bez problémů) 79tkm- odlepené pakny 80tkm- zvlnění brzdových kotoučů, brzy nutná výměna 82tkm- vadné přední tlumiče Navíc v průběhu záruky se stále řešilo drhnutí spojkového pedálu , což autorizovaný servis vždy řešil promazáním, což pomohlo vždy jen na chvíli. Problém je u spojkového ložiska, ale to by pro ně bylo moc práce rozebírat. Určitě jsem na některé závady zapomněl, ale pro představu o spolehlivosti tohle jistě stačí.

    Klady:
    Pokud někdo koupil nové auto levně jako já (130-140 tisíc kč ), tak cena. Velký zavazadlový prostor, úsporný motor, který ve vyšších otáčkách na svůj obsah (1,2), docela i jede.
    Zápory:
    Nevalné brzdy, z nízkých otáček se auto rozjíždí pomalu jak šnek. Zavazadlový prostor má omezené využití díky zadní přepážce a malému nakládacímu otvoru.
    Životnost dílů je někde na úrovni Škody 120, ovšem jejich ceny odpovídají spíš Mercedesu. Auto nesedí dobře v zatáčkách, je dost poruchové, autorizované servisy jsou neochotné řešit závady v záruce. I u zánovního auto nejde spousta věcí opravit standardními postupy. Často se při rozebírání musí používat autogen, takže opravy svépomocí před barákem jsou značně ztíženy.

    avs, 05.11.2014 v 08:34 záporná recenze

  • thalie 1,2 rok.2009

    auto sem koupil nove plna vybava dnes ho mam 5 let najeto 65tis první problém ve 22tis zadni brzdy rospadly se od te doby je menim rok co rok vždy se rozpadnou čelisti při 60tis porucha špatne spalovani vyměna startovaci cyvky nebyt tyh brzd mužu říct spolehlive auto spotřeba kolem 6,2litru což de

    Klady:
    pohodlne
    Zápory:
    levne materiály rychle odchazej

    marcelotipka, 27.10.2014 v 13:24 neutrální recenze

  • Thalia 1,4, 55 kW

    Mám ji jen krátce (4 měs.) koupenou z druhé ruky. Měl jsem ze značky Renautl velké obavy, tak jsem si vybral úplné holátko. Co v autě není se nepokazí. Velice mě překvapil mot., který je velice svižný. Přestavěl jsem ji na LPG a mám spotřebu cca 7,4 l. No, čekal jsem i menší. Za auto používám velký vozík se kterým si velmi dobře poradí. Velice oceňuji, že i po 10 létech není vidět nikde rez. Auto používám denně jen jsem si musel zvytknout na celkem zvláštní posed za volantem. Týden jsem se vrtěl, po 14 dnech si usednul a teď mi to ani nepřijde. Velice dobře hodnotím i průjezd lesními cestami, celkově je to neuvěřitelný hraboš. Nebál bych se ve dvou jed i do Chorvatska, ani ve třech..než se drncat v autobuse. Při koupi jsem musel vyměnit cívku 1500, a koupit nové pneu, samozřejmě oleje, a rozvody s prací 3400. Pro dva rozumné lidi i rodinu (nás je pět, ale máme ještě Galaxy) velmi dobrá volba. Pokud nejste rozhodnuti vyzkoušejte, možná se Vám zalíbí. Pozor na první dojem za volantem, zvyknete si. Jen jeden nepříjemný postřeh. Foukání teplého vzduchu je směřováno nad kotníky a výš, takže pod 3 C mám nohy zmrzlé jak rampouchy - katastrofa! Nahoře jsem uvařený a dole zmražený.

    thehall, 11.05.2014 v 22:17 kladná recenze

  • Thalia

    Motor 1,4 je určitě lepší volba. 1,2 je hodně slabá. Já mám 1,4 benzín a nemůžu si stěžovat. Šlape jak hodinky. Měním akorát olej. Rozvody jsem samozřejmě udělal hned po koupení- asi 4000kč, vyměnil jsem i olej v převodovce-pro jistotu a jinak jen jezdím. Já se zaměřil při kupování na čísla motoru atd, rok výroby na všech oknech stejný, podle technika bourané nebylo, takže problém nemám. moc elektroniky tam není, takže žádná velká porucha ani nehrozí. Za ty peníze jsem spokojený!!

    Klady:
    Bez investic
    Nereziví
    Spoustu věcí si dokážu udělat sám doma
    Zápory:
    Nic

    mvybiral, 23.04.2014 v 16:54 kladná recenze

  • Thalia 2

    Auto mam rok a pul a měnim jen olej po 30000km,motor mam 1,2 55kw.mam na ni najeto 48000km.rozvodový řemen se mení po 120000km podle servisní knížky.Auto je sice hlučnější,ale spolehlive.za ty prachy nenuže člověk čekat zazraky.Ale ojete auto už nechci!!!!!!Protože do ojetiny cpe člověk jen prachy.Auto se už nové koupit nedá.

    Klady:
    Skvělá spotřeba
    Dobrá cena
    Dvojková řada povedené auto za tychle peníze.
    Levně díly oproti ostatnim autum.
    Levné auto

    vazomil, 04.04.2014 v 10:56 neutrální recenze

  • Jaký motor?

    Můžete prosím poradit s kterým motorem (1.2 nebo 1.4) koupit tohle auto?Ani ne tak s ohledem na výkon,jako spíše na spolehlivost,životnost,servisní náročnost,nebo případně spolehlivost rozvodů (rozvod řetězem?).Chci ho jako druhé auto na ježdění "kolem komínu" na krátké tratě.Resp. na co se při koupí staršího nejvíce zaměřit?Díky P.S.:dá se ještě sehnat nové ?

    stepe, 31.03.2014 v 10:01 neutrální recenze

  • Thalia 1.2

    Auto nemam prilis dlouho a mozna je problem, ze jsem drive jezdil pouze v Peugeotu 807 a Mercedesu R320, takze na podobny segment nejsem prilis navykly. Auto mam pouze docasne, nez si rozmyslim, ktery dalsi vuz poridit. Nicmene, je potreba zminit, ze tento automobil pri sve porizovaci cene pusobi nadstandardne a ridi se skvele...tedy predevsim po meste. Spotrebu kolem 5 litru bohuzel nemohu potvrdit, ja jezdim minimalne za 6,5, a to se musim snazit udrzet pravou nohu v klidu. Pravdou take je, ze s plynem clovek stejne mnoho dynamickych akceleraci nevykouzli. I pres zdanlivou kritiku jsem s vykonem relativne spokojen vzhledem k cene a obsahu motoru. Urcite je treba zminit prostornost vozu, je skutecne relativne pohodlne pojmout 5 osob a jeste bagaz. Ja mam pouze problem s vyhledem a prehlednosti situace na vozovce - zrdcatka jsou mensi, nez na co jsem zvykly, vyhled z predniho okna je komplikovanejsi predevsim kvuli moji vysce (193cm) a neprilis velkym moznostem nastaveni sedadla ridice. Dale bych rad zminil zrejme nejvetsi slabinu vozu a tou je jizda ve vyssich rychlostech na dalnici (110 - 130), kdy ma vuz problem s nachylnosti vuci bocnimu vetru. Rekl bych, ze nekdy me dokonce dostaval do nebezpecnych situaci, pricemz roli na tom ma i ne zcela presne ovladani vozidla, volant nereaguje okamzite a ma nekolik cm do kazde strany, kdy auto nezahyba (byl jsem i v servisu a je to ted trochu lepsi, nicmene stale ne jako ve vozech vyssi kvality). Jak jiz nekdo zminoval, ve vyssi rychlostech je citit vitr profukujici dovnitr vozu. Rovnez "zehleni" povrchu vozovky neni nijak zavratne, avsak opet vzhledem k cene se to da chapat. Shrnuto podtrzeno, Renault Thalia je vuz odpovidajici kvality a je radost se v nem svezt, predevsim pokud jezdite vyhradne po meste. Delsi cesty take zvlada, ovsem v tomto ohledu bych volil spise jina auta.

    Klady:
    Funkcnost
    Prostor
    Naklady
    Vzhled (v ramci segmentu)
    Zápory:
    Jizdni vlastnosti pri vyssich rychlostech
    Utesneni vnitrniho prostoru
    Chovani podvozku na nepravidelnem povrchu

    kubecjan, 17.03.2014 v 12:45 neutrální recenze

  • thalia 1,4

    mam thaliu a je s tim autem jenom zazitek!!!mala spotreba,levny provoz!!!neuveritelne povedene auticko!!!nemuzu ho vynachvalit!!!!

    Klady:
    jenom klady!!!!

    vitasuk, 20.12.2013 v 22:00 kladná recenze

  • koroze

    Já mám tedy sice Thálii, ale je to pozink a ani jsem nikdy žádnou zeravou neviděl-oproti třeba Fábii, některou jsem viděl a byla jako liška. Jak je to u Clia nevím. Ale za mě spokojenost!

    mvybiral, 13.12.2013 v 18:01 kladná recenze

  • Clio je skvělé auto

    S Renaulty mám všeobecně dobrou zkušenost. Máme Clio a slouží naprosto skvěle. Motor 1,2 navíc na LPG, takže 1 Kč na 1 km. Podle mě se inteligence člověka nepozná podle toho, jak drahé auto si koupil, ale podle toho, jak zbytečně drahé auto si nekoupil. Clio, které máme, skvěle startuje, je výborně ovladatelné, skvěle je z něho vidět nejen dopředu, ale i při couvání. Kdyby se Renault zlepšil v antikorozní úpravě, tak není co řešit. Naprosto praktické interiéry, které Renault má, jsou další předností.

    Klady:
    - provozní náklady
    - pořizovací náklady
    Zápory:
    - antikorozní úprava

    aab112, 12.12.2013 v 11:23 kladná recenze

  • Thalií do Anglia

    V rámci školní akce jsme vyrazili do Anglie v dieselové Thalii - 5 lidí, plný kufr a ještě rakev na střeše. Vzhledem k ceně vozu se jednalo o příjemné překvapení - jsem zvyklý na nové Passaty a Octavie. O kvalitě materiálů a zpracování se mluvit nedá, ale u podobných aut si hledím pouze spolehlivosti a použitelnosti. Jeli jsme po dálnici 140-170 a spotřeba byla 6,9l.

    Klady:
    poměr cena/výkon
    žádné experimenty - jednoduchá a prověřená technika :)
    Zápory:
    není pro 5 osob a zhýčkané řidiče z dražších aut

    schmiedl, 09.10.2013 v 22:12 kladná recenze

  • Jirka z Brna

    Je to výborné rodinné auto za rozumnou cenu pro jízdu po městě i na dovolenou: 1x Hvar, 1x Zadar, opakovaně Tatry, Krkonoše, Maďarsko a pod. Bez poruchy. Jezdím podle předpisů, tak co to říkáte o 170 km/h.? V Chorvatsku a Rakousku jela slušně, po D1 to drncá každému. To je najednou odborníků a specialistů. A v čem jezdíte vy? A kam s tím jezdíte a kolik a jak si vyděláte, už máte splacený leasing? A vlastním nebo podnikovým. To je jak rozhovor puberťáků na základce, kdo má lepší džíny nebo mobil.. Jistě, položte na stůl 500.000, hotově, a můžete si vybrat lepší. A co tím vyřešíte? Budete pořád stejní snobi, jen se budete štychovat s jinýma autama. A kdo na to opravdu má, tak tyto komentáře nečte a jezdí Audinou. A jaké máte hodinky, boty, slipy, košile ...

    Klady:
    Spolehlivost.
    Spotřeba 5,4 benz./ 100 km
    Kufr
    Zápory:
    Není pro závodníky a zakomplexované

    jeef, 29.08.2013 v 19:27 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání