Auto domů

Auto domů

Máte vyhlídnuté auto, ale současný stav vám nedovoluje zajet se na něj podívat? Nevadí. Vybraní prodejci vozidel nově nabízejí službu, kdy vám přivezou vůz k prohlídce až před váš dům. Přesné podmínky služby vám sdělí konkrétní inzerent.

Aktuální nabídka inzerátů Saab 9-5

Zkušenosti majitelů s Saab 9-5


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • saab x velorex

    saab 96 super veteran asi č 1 své doby u nás

    Klady:
    [05:00:33] w: No teda není toho už dost? Člověk chápe radost i nadšení. Několik velorexů mi jako automechanikovi prošlo rukou. Jrdnoho jsem dovezl i z polska. Opravoval jsem je a rozumím jim. Žadného jsem neprodal nad 40000 než se svět asi před osmi lety zbláznil. Dokonce jsem jednoho slušného prodal a za utržené peníze koupil SAAB 96 a smál jsem se naivně že jsm vyměnil největší bídu své doby za nejvyšší možný luxus stejného období. Nechtěl by se už někdo chitit za nos a uvědomit si žě i v spopularizovaném filmu Vrchní prchni přece velorex poukazoval na nemajetnost, tehdejší možnou bídu hlavního hrdiny. Vždyť je to přece nebrzdící osádce nebezpečný a nepohyblivý krám pro socky, smrdící do kabiny. Jediná výhoda proti opravdovým rekonstrukcím veteránů je v tom, že není nutné nějak odborných svárů, když ve sběrně narazíte na slušný rudlík nebo kolečko tak máte průměr trubek včetně těch nejčastěji zrezlých částí už hotové. Jen vyměnit a dovařit a ani ne mistrovsky, protože original sváry od postižených nebyly také A1. Taky se to nemusí kytovat a brousit a pěkně nalakovat. Přece stačí natáhnout plachty. Tak proč proboha takové ceny za pytel na mrzáky, připadáte si všichni normální ?
    Zápory:
    velorexy a jejich podivná chiméra

    w311, 30.03.2018 v 05:13 kladná recenze

  • Saab 9-5 rv 98 2,3LPT s LPG

    Po řadě Subaru (Imprezy a Outbacky) jsem zkusil Saaba. Výše uvedený a najeto 340tis. Co vám mám napsat?? Nejlepší a NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ auto co jsem měl. Ta trakce se se Subaru nedá srovnat, není to čtyřkolka, ale jede skvěle. Jediné závady co jsem řešil bylo protékající servo a trable s centr.zamykáním. Dále možná SID display, ten si žije vlastním životem, ale to je výrobní vada. Jinak, jak jsem psal - spolehlivé a kultivované auto. Kvalitní olej co 10tis. a po 40tis. vyčistit vanu. Nechat zahřát motor před rozjezdem a před vypnutím motoru nechat chvíli točit na volnoběh., Toť vše.

    Klady:
    SPOLEHLIVOST
    Jízdní vlastnosti
    Kultivovanost
    Dynamika
    Zápory:
    Centrální zamykání
    SID display

    hohner, 21.11.2017 v 00:42 kladná recenze

  • 2.0t 110kw

    Motor náročný na údržbu. Olej je dost tepelně namáhán díky výfukovým svodům, takže je nutné dělat výměnu oleje po 10 max 15tkm a na oleji nešetřit.Je nutné občas vyčistit olejovou vanu a hlídat si odvětrávací sadu. Saab má specifické polovodičové zapalování kdy jeho závada muže způsobit závažná poškození motoru.Zapalovací kazeta je dost drahá.Problémové je i palivové čerpadlo a podtlaky. Za mě saaba už ne

    Klady:
    Jízdní vlastnosti
    Design
    pohodlí
    Zápory:
    náročný na údržbu

    pavel.jachymstal, 15.09.2017 v 14:40 záporná recenze

  • 3,0tid

    tak za 1) 3l v naftě jsou poruchove a dají se opravit tak že už potom jsou nesmrtelné vada je už ve vyrobě usazení vložek.mám 2 tyhle motory auto jsem koupil už propadlou vložkou skoro o milimetr.tak že jsem nechal udělat nove vložky nalisoval s přesahem srovnal blok atd.a světe ráno když spěchám tam mu i za studena prostě šlápnu na krk.od opravy cirka 177tis km!!než ten motor se rozpadne to bude dřive v pekle zima.vyroba valcu kus 1500kč krát 6 cena 9tisic. i s palicemi do 30tisic oprava motoru.

    116.ronin, 04.03.2017 v 21:00 neutrální recenze

  • Nový SAAB 9-5 (YS3G)

    Zkušenost dobrá, v motorizaci 2.0 TTid, 140kW motor jede velmi pěkně, velký tah a malá spotřeba, na dálnici pořád v levém pruhu, krásné designové provedení, velmi bezpečné auto, výborně sedí na silnici v zimních podmínkách, vyhovuje mi víc než německé auta, po roční zkušenosti ale vím že některé díly prostě jen tak neseženete. Trošku víc elektroniky než by bylo nutné, ale to je teď asi v každém autě. Jinak to auto žádnou vážnější chybu nemá.

    Klady:
    perfektní jízdní vlastnosti, spolehlivost, vysoká bezpečnost, velice nízká spotřeba - 6l/100km (nádrž vydrží 1000km), hravě podělá BMW 5 a Audi A6 ve dvoulitru.
    Zápory:
    některé díly sháníte velmi dlouho, když odejde dvojité turbo - připravte si dvojité peníze

    radarstop.cz, 03.01.2017 v 12:11 kladná recenze

  • 3.0 TiD ...nebrat!!!

    Velice nepovedený a draze poruchový isuzu motor!

    Zápory:
    NEKUPOVAT 9-5 3.0 TiD !!! stejně jako 9-3 2.2 Tid!!! Saab uz prostě dojezdil.

    kur, 28.10.2015 v 18:12 záporná recenze

  • SAAB 9-5 2.3 T 162KW automat

    jedno z najlepsich aut ake som kedy mal... jediny handicap pri tomto vykone bola tak trosku spotreba... neda sa na nom jazit vobec pomalu... je to velmi zive a laka vas stlacit pedal az pod podlahu... AUTOMAT nema ziaden problem.. radi hladko a nemyka s nim... Na oploch Insignia ho trha uz po 130000 KM... ja mam na mojom 242424 a je futrt super... menil som aj retaz ale to len pre moj pocit v servise tvrdia ze netreba...

    Klady:
    pohodlie a vykon motora... relativne nizke vydavky na udrzbu...
    Zápory:
    ZE SA UZ NEVYRABA!!! Naj auto...

    pedro391, 02.10.2015 v 16:57 kladná recenze

  • saab 9-5 automat

    Ahoy premejslim poridit si saaba 2,3 T nasel sem par peknejch kousku ale vetsina jich je v automatu. Jak je na tom prevodovka v techto autech? diky za info

    visnicka, 07.09.2015 v 13:10 neutrální recenze

  • Saab 9-5 3,0 tdi

    Také vlastním již zde zmíněnou problémovou motorizaci. Když jsem sábika koupil, denně jsem s ním jezdil 250 km, vesměs dálnici, auto plně naložené, takže motor dostával své. Při nájezdu 295.000 km ( z toho já cca.80.tisíc) začaly problémy s topením a klimou, pak se přidal nouzák a ubývající voda. V servisu šel ven motor, vyvařovala se dvakrát hlava, odborníci rokovali a mě to stálo 45.tisíc. Pak jsem dostal auto zpět s tím že je opravené. Po pár kilometrech ale byla nádržka znovu bez vody. Začal jsem se tedy pídit po informacích sám a když jsem zjistil, že tyto motory se prostě opravit nedají, naučil jsem se holt jezdit jinak. Žádné akcelerace ála stovka za tři sekundy, rychlost při předjíždění překročí na krátkou dobu i 150, ale opravdu jen na předjetí, dálnice na tempomat předpisových 120 km/hodinu. Mám už vychytané, kdy je třeba zastavit a upustit tlak v nádržce, občas doleju trochu vody, v zimě je to trošku horší ( nemrznoucí směs), ale zas ne tolik. Dnes mám najeto 356.tisíc ,a to i dlouhé štreky 400 - 500 km/den,do podzimu, než "našetřím" na dalšího Saaba, kterého mám již vyhlédnutého to ještě s občasným doléváním odjezdím, je však jasné že auto je neprodejné a půjde rovnou na vrakáč.

    Klady:
    Saab je AUTO a jen tak se od něj nedá utéct i při takových problémech
    Zápory:
    Málo infa pro kupující, kteří by asi jinak takovouto motorizaci nikdy nekoupili - ani já bych to neudělal, kdybych o těch problémech motoru věděl

    d.severin, 28.04.2015 v 20:48 neutrální recenze

  • Přátelé - VELKÉ VAROVÁNÍ!!!

    SAAB 3.0 TiD VECTOR diesel Pokud někdo uvažujete o koupi tohoto modelu SAAB - a NEDEJ BOŽE snad na leasing nebo na úvěr - NEDĚLEJTE TO!!!!!!!!!!!!! Tento model SAAB - který vznikl spoluprací mezi firmou ISUZU a GM je opravdu něco,co Vám tak neuvěřitelně zkomplikuje život a připraví Vás o nervy,že jen uvažovat o tomto modelu je průšvih! Problém je v tom,že při výrobě motoru byla použita absolutně nešťastná technologie - válce jsou totiž VLOŽKOVÁNY!! Na tento obrovský motor je navíc použit tak nedostačující system chlazení,že je to až nepochopitelné!! Co se stane?A STANE SE TO URČITĚ - VLASTNÍ ZKUŠENOST:-(!! Motor má neskutečný zátah - na diesel - připadáte si jako král silnic!SAAB sedí na 16´´ jako přibitý a spotřeba nafty je na tento motor "směšná" - cca.6 - 7litrů!To auto "lítá" - a to je právě to "vražedné"ukolébání Vašeho řiďičského EGA! Chlazení totiž při vyšších rychlostech prostě nestačí - pohybujeme se někde mezi 180 až 230Km za hodinu - což pro tento vůz není vůbec problém! Začne to tím,že najednou si jednoho dne všimnete,že "trochu"ubývá voda!!PRVNÍ VAROVÁNÍ!!! Pokud na tento signál nebudete dbát - najednou zjistíte,že Vám stoupá teplota i třeba při 130Km/hod! Pokračuje to tím,že před každou jízdou kontrolujete stav vody - a doléváte a doléváte!!! DRUHÉ VAROVÁNÍ - kolem expanzní nádržky je rozstříkaná voda!!! Hned vedle expanzní nádržky SAAB strašně nešťastně umístil "životně"důležitou"elektriku!Asi jako kdyby jste vedle postýlky s kojencem položili chřestýše s tím,že je přece ochočený:-(! Najednou vůz nechce startovat! Najednou se Vám začne zdát,že auto pocukává! Najednou spadnete do režimu,kdy stojíte na plynu a auto leze!! Přestávají fungovat dálková světla - A TO JE UŽ POZDĚ! Voda je už všude - protože si ten obrovský tlak hledá cestu kudy to jde! A jednoho dne STOJÍTE v domnění...to asi odešlo těsnění pod hlavou... NE!To jste právě pohřbili svého SAABA!! V přehřátém motoru už byl tak neskutečný tlak,že píst "přibral na objemu"a kudy ven?Hlavu motoru píst nesrazí - tak to "odnese"vložka ve válci - milimetrová skulinka,kudy se okamžitě do motoru pod tlakem nahrne vařící voda - motor se zadře nebo rovnou roztrhne blok.....a jste majitelem neprodejného VRAKU - který - věřte mi - je problém prodat i na vrakoviště!!! VŠECHNO VLASTNÍ ZKUŠENOST!!! SAAB je vynikající auto s osobností - ale tento model 3.0 TiD VECTOR je TREST!!! Taky ho přestali asi po třech letech honem vyrábět!! ISUZU vyrábí senzační motory do lodí nebo do autobusů nebo do TIR - ale tohle se hodně nepovedlo! SAABA kdykoliv - ale na tento model - ve vlastním zájmu - zapomeňte!!!!!!!! Plno šťastných kilometrů Vám přeje Motorista

    graham.pantomime, 15.07.2014 v 10:54 neutrální recenze

  • SAAB 2.3T Arc LPG 220HP

    neuveritelne auto... jazdne vlastnosti aj spolahlivost. co je to ale platne ked ludia sa toho boja. Mam 18 rocneho syna a bojim sa mu auto dat. je to doslova zbran na cesty. vyslo aj v zime tam kam sa ine nedostali. je to ale otazka skusenosti a stylu jazdy. zrychlenie uzasne a konfort jazdy lepsi ako u mnohych nemeckych aut... SAAB 95 je o 3 triedy lepsie auto ako Nova INSIGNIA ktoru som kupil lebo som veril ze sa mu vyrovna nevyrovna sa mu nikdy!!! Dufam ze to nie su prazdne reci a SAAB znovu zacne vyrabat... uz sa tesim... KUPIM dalsi a teraz 4x4 2.8... juju nech uz to je...

    Klady:
    jazdne vlastnosti a spolahlivost..
    Zápory:
    nepoznal som ziadny zapor... je to skutocne spicka...

    pedro391, 07.11.2013 v 10:17 kladná recenze

  • 9-5 2,3 turbo AERO

    Najeto 320 tis, mám ho 6 let, stáří 2004, na plyn. Brutální zátah - 250 BHP, točí se lehce a radostně, stále jsem král silnic. Bezpečnost např. dle dle euro ncap můžou německé vozy mnohem mladší jen závidět, jízdní vlastnosti jak by smet. Levné a dostupné díly. Pro mě jasná volba.

    honza.adamec, 27.07.2013 v 02:09 kladná recenze

  • 9-5 2,3 Turbo

    Měl jsem rok 2005 a nebýt nehody, mám ho dodnes. Elegantní, rychlý, neokoukaný, pohodlný... Jediné, co se mu dalo vytknout je zavěšení motoru v rámu na asi 12 silentblocích se životností max. 90 000 km, pak se začnou za jízdy ozývat podivné zvuky a čeká vás jejich kompletní výměna, naštžěstí při ceně cca. 400,-/ks. Jinak je to velmi sportovně laděné auto, 220 HP je za jízdy opradu znát. Opravy ale svěřujte jen odborníkům na Saaby, ne nějakému garážmistrovi, protože v tomhle autě je všechno trochu jinak než u ostatních vozů.

    Klady:
    výkon motoru
    image
    design
    pohodlí
    Zápory:
    neustálé odstraňování původců podivných zvuků za jízdy ;o)

    j.klimesjr, 24.05.2013 v 14:17 kladná recenze

  • 2.2DTi Saab 9-5

    Mám 2.2TiD 88kW od GM(opel),kombi s výbavou ARC ve světlé kůži.Povedla se mi koupě z Německa 11 let staré auto s 110ti.km se servisní historii po prvním majiteli v opravdu zachovalém stavu. Bohužel musím říci,že na tak těžké auto je těch 120 koní/280Nm jen tak tak. I když se snaží držet papírově silnějších TDi od konkurence urputně. Výhodou je téměř lineární průběh kroutícího momentu od 1800 do 3500ot/min..To je příjemné hlavně v městském provozu a při zrychlování.Třeba při předjíždění,kdy při přeřazení ve 3000ot/min. na vyšší stupěň je cítit silné nakopnutí a příjemné zrychlení k dokončení předjetí.Je to také dáno kratší převodovkou,kdy auto do 130km/h ujde,více už znamená zvýšené otáčky a spotřebu. Bohužel při plném využití nosnosti auta to už tak svižně nezrychluje.Samozřejmě pro klidnější povahy upřednostňující normální jízdu dostačující,navíc s celkem příjemnou spotřebou do 7l nafty oproti vyšší spotřebě benzínové motorizace. Tento diesel nikdy tichostí neoplýval a i když se Saab snažil pro jeho odhlučnění udělat maximum,přesto pro fajnšmekry tichích benzíňáků to není.Po delší jízdě může působit rušivě,ale po zkušenostech ze služebních koncernových aut je to pořád lepší.Přes všechny klady asi auto přenechám manželce a sám budu jezdit v 2.3LPT a nechám nahrát soft na E85. Abych to shrnul.Není to zas tak špatná volba,pominu-li neopravitelné naftové čerpadlo a pro někoho hlučnější projev motoru. Doufám,že pokud se podaří koupit vůz v tak zachovalém stavu je snad i možnost najetí mnoha km bez poruch velmi pravděpodobná i s motorem 2.2TiD.

    Klady:
    prostor
    pohodlí
    bezpečnost
    image
    spotřeba
    Zápory:
    horší dynamika ve vyšších ryhlostech
    zvýšená hlučnost oproti benzínovým motorům

    jift, 15.03.2013 v 20:34 kladná recenze

  • motor

    dieslovy motor pochazi z koncernu fiat a je to multijet JTD ktery se pouziva v Fiat,Lancia,Alfa Romeo,Opel, Saab. Jehož objem je 1910cm3 a vykonove varianty 88kw,103kw,110kw

    Klady:
    rozšířený motor u více značek
    dostupnost nahradních dílu a druhovýroby
    spotřeba
    spolehlivost
    kultivovany chod
    dostatečný výkon
    Zápory:
    FAP filtr

    psamaj, 21.06.2012 v 22:22 kladná recenze

  • SAAB 1.9TiD

    Diesel sice do SAABU nepatří,ovšem verze 110Kw se povdela, motor je pružný, na velikost vozu má příjemnou spotřebu a spolehlivost i ceny náhradních dílů jsou v pohodě. Mám najeto skoro 200tis. km.

    Klady:
    - spotřeba
    - výkon
    Zápory:
    -filtr pevých částic (jako skoro každé co plné Euro4 :)

    sperl.patrik, 02.04.2012 v 00:26 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání