Aktuální nabídka inzerátů Škoda 120

Zkušenosti majitelů s Škoda 120


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Pouze pro zarputilé fandy na krátké tratě.

    Měl jsem Š120 - před 22 lety. Opravit se dala na cestě kladivem, šroubovákem a kombinačkami. Do dnešního provozu už to auto není. Nebezpečné při nehodě, malý výkon a spousta hluku uvnitř. Viděl jsem srážku Octavie se stodvácou na kruháči - 4 mrtví ve stodvacítce. Nebrat, nebrat

    Klady:
    Opravy za korunu
    opraví to každý kdo umí držet šroubovák
    na výměnu termostatů si člověk zvykne a bere je jako rutinu
    Zápory:
    brzda provozu
    velmi špatná koncová světla, snadno ji přehlédnete mezi ostatními
    z pohledu bezpečnosti snad to nejhorší na současné scéně
    doba škodovek 105,120 už je pryč
    a kdybych zapomněl na korozi asi byste mě ukamenovali

    uvici, 31.12.2018 v 21:48 neutrální recenze

  • Auto pouze pro nadšence a sběratele

    Do dnešního provozu se už tohle auto nehodí, aby si jej člověk koupil musel by být velký fanda.

    Klady:
    Údržba pomocí kleští a kladiva. Opravu zvládne téměř každý, žádná elektronika.
    Zápory:
    Nepraktický kufr, brzda na silnici, horší topení.

    uvici, 28.09.2017 v 11:53 neutrální recenze

  • ZA 120 5000KČ?????

    Nechci tu psát špatné klady(a že jich je!!)ale chtít dneska za tenhle vrak a pojízdnou rakev 5000 kč a ještě bez TP a SPZ to už radši feldu s papírama než tohle.

    Klady:
    žádné
    Zápory:
    vše je na tom špatné,a byla to kraksna už za totality

    sacharin, 01.12.2016 v 11:35 neutrální recenze

  • Servis

    Nevíte někdo o normálním servisu, kde by bez řečí a za rozumnou cenu vyvařili Škodu 120 ? Jde o výměnu blatníků, prahů, drobné opravy dveří a podlahy. Nejlépe jižní Čechy, Vysočina, Praha. Dát za tyto práce 30 tisíc a víc se mi zdá moc. Moje auto po 35 letech služeb potřebuje opravu karoserie, což udělám, aby dál sloužilo k mojí plné spokojenosti.

    betymoravova, 03.05.2015 v 18:34 neutrální recenze

  • kobylka303

    To mě těší, že jezdíte i na motorce, já jezdil na větších kubaturách, teď už jen na skůtru. Můžu říct a mám to i zažité, z motorky můžete při krizovce šikovně spadnout, tzv. to řízeně položit když to je nutné. Případně vzít to do škarpy. Nesmí tam být ovšem strom. Stalo se mi párkrát že jsem nedostal přednost, auto přede mnou nečekaně vybočilo vlevo a zvládl jsem to vždy s pár odřeninama.Nebo jen s bušícím srdcem když se mi podařilo z té škarpy vyjet zpět na silnici aniž bych si tam ustlal Předpoklad je oblečení- nevím jak bych dopadl v kraťasech a tričku. Z auta neutečete a ve Škodovce bych nemusel přežít i ten výlet škarpou. Být vystřihován ze zmuchlané stodvacítky?. Pěkně děkuji. Když se ve své Š120 cítíte bezpečně, mohl by jste se cítit jako v tanku už ve Fabii s dvěma airbagy a ABS. Dost lidí by mohlo potvrdit že Fabie I je velmi bezpečné auto, řekl bych že ještě bezpečnější než Octavia nebo Golf.

    gornerstefan, 25.01.2014 v 18:58 neutrální recenze

  • Čepy

    Mám auto 2 dny po úspěšném absolvování STK. Ten čep jsem potřeboval rychle, proto jsem bral, co bylo hned. Časem snad seženu i náš, nejlépe ještě kvalitní z 80. let. Ve STK se jim nelíbily brzdové trubičky, jsou původní, takže zkorodované (zvrchu). Oplastované moderní trubičky přímo ke Škodě 120 jsem nesehnal. Nebo je někdo přímo pro naše vozy vyrábí? Jinak GORNERSTEFAN : vím, že moderní auta jsou bezpečnější, ale mám i motorku, obsah 250, jezdím na ní v létě a to je někdy skoro o život. Proti ní je Škoda 120 bezpečný tank. Auto, v němž bych se cítil opravdu bezpečně, je asi jedině Hummer.A na něj prostě finančně nedosáhnu. Takže tolik...

    kobylka303, 25.01.2014 v 11:05 neutrální recenze

  • kobylka303

    Čínský čep vám vydrží pár kilometrů,to je prostě bláto....české se pořád dají sehnat,stačilo pár kliknutí na internet.....nevím nejsem si jistý jestli nejsou stejné s favorit/felicia

    rambo-x, 23.01.2014 v 23:46 neutrální recenze

  • kobylka303

    Na tu Ladu 2103 za chvíli budete potřebovat víc peněz než na ojetou Fabii. Že se vám chce jezdit v normálním provozu veteránem, no je to vaše volba a váš život. Já bych jel tak v neděli pro radost, jezdit dneska denně v autě bez bezpečnostních prvků, to ne, také bych mohl nakonec mohl jezdit na vozíku s joystykem v puse. Bezpečné auto se dá pořídit i levně. A ta Lada, tam skončil motor při nárazu v kabině. To už na normální ježdění nepřipadá v úvahu ani z legrace.

    gornerstefan, 20.01.2014 v 18:21 neutrální recenze

  • rambo-x

    Tehdejší oleje - M5AD Mogul Speciál.-M8AD Mogul Super.- M7ADX Mogul Super Stabil. Oleje M6AD ještě tak do 1000MB, M6A se používal často místo M2T, líp mazal dvoutakty a ještě tak na řetězy do pil. Ty čepy zas tak rychle neodcházely když si člověk uvědomí,že lidé nenajeli tolik kilometrů za rok. Většina lidí pracovala ve svém bydlišti, veřejná doprava byla na lepší úrovni než dnes. Nebylo myslitelné aby se lidi nedostali z odpolední směny protože poslední autobus jede v 17h. Jako je to dneska. Já jsem tenkrát najel ročně s bídou 10tisíc a to jsem polovinu najel přes léto na dovolenou a po víkendech.Takže když něco odešlo ob rok, tak jsem to nebral jako tragédii. Dneska s bydlištěm na vesnici je člověk bez auta jako bez ruky. Proto také v té době stodvacítka vyhovovala víc než když ji máte dnes. Na takové vytížení v denním provozu není stavěná. Pokud s ní dneska někdo jezdí do práce( nikoho takového ve svém okolí neznám) tak při nájezdu denně, dejme tomu 30km plus do obchodu a podobné krátké trasy, tak se v ní bude hrabat každé dva měsíce. Shrnu to- zajímavý dnes ještě dostupný veterán, na běžné používání škoda. pozn. Toto se týká hlavně modelu před rokem 1984.

    gornerstefan, 14.01.2014 v 23:25 neutrální recenze

  • gornerstefan

    Konkrétně u nás to nebylo tak hrozný....škodovku 120 jsme taky mívali a vydrželo to poměrně dost,teda Mko....nepamatuju si přesně všechno,ale nepřipadá mi že by tam všechno tak rychle odcházelo... K tomu mazání čepů-to se dělá preventivně aby se nedostala vlhkost dovnitř,čepy samotné mají vlastní tukovou náplň....dělá se to jednou za rok pokud si dobře pamatuju...... Tehdejší motory vydržely tak málo právě kvůli těm olejům.....pokud ten motor jezdí na nějaký kvalitní dnešní olej,může najet neporovnatelně více než pokud se provozuje na tehdejší(tuším M6A)....ten rozdíl je neporovnatelný

    rambo-x, 14.01.2014 v 22:47 neutrální recenze

  • rambo x

    Kdyby jste pozorně četl, došlo by vám že to bylo kdysi. Dělal jsem v servisu do roku 1992, pak nám servis zprivatizovali a nový majitel se po roce zabil v autě, Ne vlastní vinou, potkal za horizontem náklaďák v protisměru. Tím to skončilo definitivně a já se pak věnoval něčemu jinému. Takže výrobce byl nejspíš ten samý co dodával do Škodovky. Vzhledem k tomu jakou měly kvalitu tehdejší silnice a tlumiče PAL tak čepy moc nevydrřely a není se čemu divit. Ač hodně lidí nadává na stav silnic dneska, tenkrát to bylo o hodně horší. Z Číny se vozila tak akorát rýže a čaj. Zlaté časy pro toho kdo má krátkou paměť. Motor ve své 120 jsem měl po 85tisících volný na klice a dva válce s tlaky pod normu. Díky ještě obtokovému filtru a dostupným olejům. Na druhou stranu rejdové čepy jsem si vyměnil na zvedáku i bez sundání kola a za 130Kčs kus, GO motoru mě vyšla na 2500 za materiál. Měl jsem kliku že jsem sehnal jugoslávskou spojkovou lamelu. Ta vydržela 60tisíc, ty české šunty byly sjeté za třicet tisíc na nýty, to byl stejný krám jako ty čepy. Zlepšení nastalo až v modeluM kde byly talířové přítačáky. Já měl užovku,ještě tedy model s pacičkama. Ty packy byl právě důvod nízké výdrže spojky. Stodvacítka servisovaná dnes může být jistě na lepší úrovni, dají se koupit kvalitní díly. Tenkrát nebyly ani pořádné kabely ke svíčkám takže kdo nevozil kus na výměnu, mohl také dodrnčet domů na tři válce. A to jak srovnal kobylka Superb se 120cítkou ?? Ani ten Superb po 300tisících nemůže mít vše původní. To je nesmysl. Co jste psal níže o mazání čepů, K tomu toto: Rejdový čep nenamažete jinak než pod krycí gumu natlačit vazelínu, namažete víceméně jen tu manžetku, to by jste musel čep odmontovat z těhlice a pořádně s ním zahýbat aby to mělo nějaký účinek. Pak by jste ovšem musel zkontrolovat sbíhavost. Svislé čepy mají bronzová pouzdra s pracovní plochou z plastu. Po zalisování do těhlice se musí výstružníkem upravit na přesný rozměr, což bývá "jak se zrovna povede, tolik to vydrží." Čepy samotné můžou mít různou toleranci při výrobě, výstružník má mechanik v dílně počítám jen jeden pro všechny. Takže i výdrž svisláků může být různá. Málokdo asi leze každou sobotu pod auto a maže čepy. Tak asi takhle. Hezký den.

    gornerstefan, 14.01.2014 v 11:16 neutrální recenze

  • gornerstefan

    Můžu se jen tak zeptat jakého výrobce byly ty čepy?.....to by musely snad být z blata aby to po 20 tis bylo na odpis....přední náprava škodovky není nijak moc namáhaná,motor je v zadu a že by řídící čep byl po 20 tis KO se mi teda fakt nechce věřit,leda že by to byla china

    rambo-x, 12.01.2014 v 20:46 neutrální recenze

  • jenten , kobylka

    Jenten jezdí s polystyrenem pod víkem, to se mi zdá nedůstojné když se to dá řešit moderně- kvalitní přetlakové víčko na nádobě, umístit spínač pro ventilátor chladiče přímo k motoru na výstupní hadici. Dá se i namontovat kvalitnější chladič. Pro kobylku303 - To vám vydržely čepy sakra dlouho, svisláky byly běžne volné po 50tisících, čepy klepaly každých 20tisíc. Dělal jsem kdysi v servisu a tohle byla jedna z nejčastějších oprav. Pak měly bídnou výdrž přední brzdy a lanka na ruční brzdu. Tekoucí vodní pumpa, to byl už zákon, těsnění se měnila jak housky na krámě. Dneska je Š120, zatím jen "užovka" už docela vyhledávaný youngtimer. Co se týká reakcí na starou šáde, mě taky vadí na silnici, ale jen ti co se bezdůvodně plazí po státovce 80kou, když by mohli v pohodě držet 90-95 a pak klidně jedu za nima. Teda pokud mají auto v cajku, některým to smrdí plynem nebo vyběhaný motor a vyluzují čoud se spáleného oleje. S odstupem času jim už celkově fandím.

    gornerstefan, 12.01.2014 v 19:35 neutrální recenze

  • kobylka303

    Na stav komponent nemá vliv jen nájezd,ale i věk,tuším že svislé čepy na škodovce mají plastová pouzdra,ty můžou věkem spuchřet a rozpadnout se....hodně záleží taky kde jezdíte,pokud po hlavních tazích které nejsou moc rozbité tak podvozek vydrží daleko déle než když jezdíte třeba celý život po rozbitých okreskách.....nám vydržel podvozek na 120 hodně dlouho,nezdá se mi že by to najelo jen 70 tis a byly v tom vůle že by to klepalo To že se musí čepy na škodovce mazat asi víte....kdyby se to nedělalo tak to by taky mohlo mít vliv na sníženou životnost Stará škodovka působí na lidi s velkým platem a malým něčím jako rudý hadr na býka,to je známá věc,pokud chcete tohle auto provozovat,budete se to muset naučit ignorovat

    rambo-x, 04.01.2014 v 14:04 neutrální recenze

  • chlazení

    V době kdy jsem měl stodvacítku jsem s ní jel také k moři. Měl jsem propojený spínač ventilátoru na palubovku a při jízdě v horku jsem jej prostě zapnul dřív než se voda ohřála natolik aby sepnul termostatický spínač u chladiče . Ten spínal pozdě a voda se už nestačila uchladit a vylítala ven. Přitom těsnění pod hlavou bylo v pořádku. Takže jsem v horku zapínal preventivně, hlavně při kolonách nebo průjezdu městem. Dnes by se asi dal sehnat jiný spínač nastavený na nižší teplotu. Ruční je ovšem jistota.

    gornerstefan, 20.08.2013 v 07:59 neutrální recenze

  • Chlazení..

    To vypadá na těsnění pod hlavou....

    rambo-x, 14.08.2013 v 00:55 neutrální recenze

  • Chlazení

    Ted' v teplech se mi občas stane, že moje 120 vychrstne až 1 litr vody a krátce vaří. Voda vytéká v kufru odvzdušnovacím kohoutkem(?), což je mi divné. Vše jsem prošel, nic nenašel. Termostat funguje. Poradíte co s tím? Koncem srpna bych rád se svojí 120 k moři, ale v tomto stavu je to nereálné.

    kobylka303, 05.08.2013 v 18:58 neutrální recenze

  • Jo a co se týče těch motorů...

    Tak i škodovka měla dobrý motory....ve výdrži se 1,3 fav/fel může směle postavit vedle konkurence,mnohdy ji i předčí......asi nejlepší ŠKODOVÁCKÝ motor vůbec

    rambo-x, 11.07.2013 v 00:38 neutrální recenze

  • To si trochu pleteš...

    .....Dva karbecy neznamenají bohatou směs,spíš přípravu směsi pro větší výkon....na to aby se to uchlastalo v pohodě stačí jeden karbec....aby auto mohlo mít dva karbecy musí být i jinak upravené,upravenou hlavu,upravený klikový mechanizmus,větší ventily,laděné svody atd,atd.....aby měly ty dva karburátory nějaký smysl........tím že zvýšíš bohatost směsi a ještě se to drží pod plynem se sytičem tak to chudák motor,to nemůže spálit a pak je logické že se mu nechce..................a odpovídá tomu i to,že když je motor zahřátý je schopný spalovat bohatší směs takže pak to už jede...........my jsme taky experimentovali s motory,dali jsme na š 130 upravenou hlavu,pořádný svody,karburátory weber,vačku 110R a jela jak urvaná z řetězu-felda 1,6 se nechytala....i já jsem se tomu divil jak to jede...............jinak to nic nemění na mém názoru,že mít pořádného mechanika,co dané věci trošku rozumí,musela by jet jak po másle,ani silné opotřebování motoru nezpůsobí to,že auto nestartuje.....kdysi tady jezdila jedna 105,motor vylágrovaný jak něco,klepalo to jak u kováře v dílně,kouře se za tím valilo mraky ale chytla vždycky na druhé převalení motoru......nějakou závadu jste prostě museli přehlédnout nebo něco špatně seřídit

    rambo-x, 11.07.2013 v 00:32 neutrální recenze

  • ..............

    asi to neznáš ale já mam na svym bravu posunutý rozvody o pul zubu udělanej rychlejší předvstřik a naforovaný na max a to auto za 3 hrabe a když to už je let jsem měl fáčko a zkoumal jsem jak mu přidat trošku štávy tak mi ten samej borec dal větší trysku aby byla bohatší směs pošteloval trysku od vzduchu a fáčko s mim překvapenim celkem jelo i když žralo o pár litru víc ale do toho jsem šel a škodovka ze 37kw neni fakt nic rychlího a když koukneš trošku do hystorie spousta závodních aut 70-80letech už měli 2 karbece pro lepší spalování a když koukneš na upravy karbecu na internetu tak se tam dozvíš dost zajímavých věcí a škodovka jela akorát nechtěla nastartovat když jsem jí táhnul tak 30-40km v hodině tak tam hodil za 3 a chytla pak už krom toho že hulila než se zahřál motor bylo vše normál otáčky drželi nic motor jak byl ohřatej chytal hned nesměl vystydnout za dobu co jsem ted prošel kolik aut tvrdím jednu věc škodovka nemá dobrý auta ani ted nový když je v koncernu wv ani když je dělala za sebe jedinej motor co uznávam je v superbu 1.9tdi 96kw

    puntoalda, 10.07.2013 v 18:55 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání