Aktuální nabídka inzerátů Škoda 120

Zkušenosti majitelů s Škoda 120


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Omlouvám se za další příspěvek

    Tam kde stojí na sněhu a ledě všechny moderní auta "stodváca" jede. Pohon zadních kol a motor vzadu s trochou citu to auto vytáhl kamkoliv jste si vzpomněli.

    Klady:
    V zimě k nezastavení :-))

    uvici, 31.12.2018 v 22:15 kladná recenze

  • Stodvacítky

    Měl jsem 105S i 120L. Na auto stačil šroubovák a kleště, NIKDY mně nenechalo ve štychu když pominu blbosti jako byl termostat, Mnoho vody v chladiči znamenalo pomalejší topení, ale jinak to bylo spolehlivé, náhradní díly za děkuji. Na cesty do 100km zlaté. Nepotřebuji klimu, ABS, a jiné nesmysly, potřebuji se dostat z místa A na místo B a zpět. Stačí mi střecha nad hlavou a rádio.

    Klady:
    opravu zvládne téměř každý
    náhradní díly za pár korun
    Zápory:
    snad jen kufr, ale tohle není nákladák

    uvici, 22.10.2014 v 19:27 kladná recenze

  • Škoda 120

    Mám škodu 120 1987 v životě ě nikdy nikdě nenechala a to jsem s ní jezdil na dovolenou Čechy Slovesko Německo. Levné opravy a zvládne to každý kdo není uplný osel.

    Klady:
    Jednoduchá oprava , levné náhr díly. Doporučuji
    Zápory:
    Drobná koroze ale kuťil si umí poradit.

    ludeknovotny009, 23.02.2014 v 13:46 kladná recenze

  • Majitelé

    Pánové, díky za reakci. Moje Š 120 LS je z roku 1980, tedy úzká. To klepání byl kulový čep. Vydržel těch 70 tisíc km. Koupil jsem jiné, prý čínské, naše už se údajně nedělají. Jsem zvědavý, kolik vydrží tyto, z druhovýroby. Spojku mám asi 25 tisíc km, zatím je dobrá. Problém je s výfukem. První vydržel asi 10 let , poslední, polský, 1 rok. Vloni jsem měnil lana ruční brzdy, za rok naježděno asi 5 tisíc km a jedno už bylo přirezlé. . . to jsou problémy asi všech starších aut. A před 14 dny mi na původním prahu urezl držák heveru a auto mi spadlo. Práh se jinak zdá zdravý. Přesto bych jiné auto nechtěl, ještě tak Ladu 2103, ta se mi líbí. Snad nám naše stodvacítky budou ještě dlouho sloužit. Do důchodu ještě pár let, ale ny jiné asi stejně nebude.

    Klady:
    Levné díly
    Jednoduchý servis
    Zápory:
    Koroze

    kobylka303, 20.01.2014 v 15:31 kladná recenze

  • Náprava

    Kolik kilometrů asi vydrží přední náprava v původním stavu? Mám u své 120 LS najeto 75 tisíc km za 33 let a klepe asi nějaký čep. O to klepání nejde, spíš o to, že náš podnikový Superb má najeto přes 300 tisíc za 6 let a vše je původní a bez vůlí...nezdá se mi ten nepoměr. Jinak 120 šlape jako nová, jen letos upadl po 1 roce (!) výfuk. Souhlas s Jentenem99. Navíc bohužel většina řidičů moderních aut nás má za "obtížný hmyz", asoň se mi tak zdá z jejich chování vůči nám, řidičům starších škodovek.

    kobylka303, 28.12.2013 v 17:07 kladná recenze

  • Chlazení

    Chlazení ve vedrech - jednoduchá věc - pootevřu víko motoru, podložím to polystyrénem a připevním na gumu -- a chladí to i v 40stupnových vedrech.

    Klady:
    Kdyby nebylo EKO--K.O. dane pro nejchudší -- jezdily by jich dodnes desetitisíce a krásně by se prodávaly, lépe než křápy vyrobené po převratu 1989!!!

    jenten99, 17.10.2013 v 19:14 kladná recenze

  • ŠKODA 105/120 zima, benzin...

    Já mám zajímavou zkušenost z nedávných mrazů: starty výborné, baterku jsem vyndaval, ale: během jízdy v -10°C špatně reagoval plyn a místy to škubalo, i když byl motor horký. Jinak, já mám štěstí, já mám ve svém okolí 3 pumpy, kde mají SPECIÁL.

    michal.zdenek01, 08.03.2012 v 19:22 kladná recenze

  • LPG do auta

    Přestavba na LPG se pohybuje podle typu auta,na staré karburátorové škodovky klidně i 10 000,na novější auta kolem 25 000 a nová auta klidně i 40 000,přesné ceny neznám,jsou podle typu auta,složitosti přestavby,použitým komponentům atd...ale obecně platí že přestavba na plyn se vyplatí jen v dobrém servisu,domácké přestavby rozhodně nejsou dobré a životu nebezpečné Myslím že každý rok se musí jezdit na revize LPG,cena za prohlídku kolem 600kč a každých 10 let vyměnit nádrž,ale to je hodně velký časový interval,a samozřejmě se někdy musí auto projet i na benzín,jinak benzín který se vůbec v trubičkách nepohybuje tak je zachvíli dokonale rozežere a v případě potřeby přepnutí na benzín auto nejede,takže občas se musí jet i na benzín(cca jedenkrát za 14 dní) Takže řekněme když by jste přestavoval 120tku,za přestavbu cca 12 000 možná nějaké práce okolo 1000,tzn 13 000,za 13 000 nakoupíte 351 litrů benzínu,při spotřebě 9 litrů/100 km 3900 km ujedete,po této době se investice začíná vracet a pak už šetřite Negativa jsou vyšší spotřeba LPG cca o litr,nižší výkon,nemožnost vjezdu do podzemních garáží Ale celkově se dá říct že se přestavba na LPG vyplatí,teda dokud náš perfektní stát neuvalí na LPG zase nějakou super daň po které bude LPG stát místo 17 korun 37 korun

    rambo-x, 25.02.2012 v 12:37 kladná recenze

  • kobylka303

    Já jsem teda zatím velké problémy nezaznamenal,včas jsem auto na zimní provoz připravil(kapaliny,dobrá baterie,zimní pneu)a auto vždy na druhý pokus chytne,nejhůř na třetí,ale to už málokdy......nechám to minutu,dvě protočit na volnoběh aby se to nekuckalo a normálně můžu vyjet,motor necuká,normálně jede Spíše jsem zaznamenal problém se startérem,nebýt toho tak to chytá na první otočení,no problém spočívá v tom že když ráno přijdu,zapnu klíček tak startér se sotva převaluje,vždycky pomůže klíček vypnout a opakovat,při druhém zapnutí už startér točí normálně,takže slabá baterie to být nemůže Já mám auto v garáži,ale moc tepleji tam není,a i když stojí několik hodin před školou tak taky není problém Takže na otázku jestli se může vyrovnat ve startech novým autům......odpověď je nemůže,už z konstrukčních důvodů,vždycky se musí přičíst čas na napumpování benzínu a aktivování sytiče,a ještě minutu na ohřátí aby se motor nedusil.......ale když jsou komponenty jako karburátor a zapalování dobře seřízené tak se jim může hodně přiblížit Ale ještě škodovka na tom není zdaleka nejhůř,zejména staré diesely teď teda nestíhají absolutně

    Rambo-x, 07.02.2012 v 15:52 kladná recenze

  • Supr auto

    Dobrý auto nebejt dvou volů který okouka někam do pr...tak jezdí do teď

    Marcelo2, 30.01.2012 v 00:38 kladná recenze

  • Počty

    Jsem z jižních Čech, dnes jsem byl v našem okresním městě a potkal jsem za obě cesty, to je 50 kilometrů, 5 vozů 105,120,130.Počítal jsem je.Proto se mi nezdá, že by těmito auty jezdili jen chudáci nebo retardi, jak tu kdosi napsal.Sám se za chudáka nepovažuji, z platu neušetřím nic ale na provoz auta mám, jiní jsou na tom hůř.K platům se nevyjadřuji, průměrný jihočeský plat je asi 21000 korun.Zdaleka je nemám ani v hrubém.Praha? Stát ve státě, to už uznávají i novináři a nedivím se, že nás "venkovany ve škodovkách" nemají moc rádi...

    kobylka303, 06.12.2011 v 11:03 kladná recenze

  • Pane Kristiane,

    Ano, líbí se mi Rover 45, ale i jiná auta, třeba Lada 2103.Nechci se zpovídat, ale finančně neušetřím vůbec nic, mám děti na VŠ a to není levná věc.Proto raději průběžně investuji do své Škody 120 a dělám to rád.Za současné situace je to možná i nouze, ale moje 120ka bude muset jezdit do "roztrhání těla". Jen znovu zdůraznuji, že ji nepovažuji za nejlepší auto na světě, nicméně pro dnešní běžný provoz zcela dostačující.

    kobylka303, 04.12.2011 v 17:21 kladná recenze

  • Pánové havelko, kristiane a podobní

    Nevím, v čem jezdíte vy, ale já se za svojí udržovanou 31 let mladou Škodu 120 vážně nestydím.Jsem zvědavý na vaše auto až bude 31 let staré. Umíte si udělat předstih, nastavit rozvody, odvzdušnit brzdy apod. ? Pokud ne,dáváte si asi auto do servisu. Já nemusím.To je dnes, pro mně, obyčejného dělníka velké plus. A do té Itálie bych vás vzal klidně s sebou,abyste viděli, že Š 120 opravdu bez problémů projíždí Alpy, ne po dálnici, ale přes Steyr, Judenburg a až v Itálii jede po dálnici stálou rychlostí 100 km v hodině až do Bologne.Je mi jasné, že stodvacítka na vás působí jako červený hadr na býka, ale s tím nic neuděláte.Já se svým opečovávaným vozem mám v plánu jezdit stále a dlouho.Jen prosím dodržujte předpisy, zrovna dnes mě v obci předjela asi 3 auta minimálně osmdesátkou a já musel dost brzdit za tím třetím "šikulou", pro něhož moje auto taky asi bylo nestravitelné a on musel prudce brzdit.Jeden z kolegů má Trabanta, nemůže si ho vynachválit.Mně se Trabant moc nezdá, ale taky mu ho nehaním a neposílám ho do šrotu.Každý má právo jezdit v tom, v čem chce a nikdo ho nesmí omezovat.Pokud auto projde STK, proč ne?A mimochodem v STK jsem vždy prošel bez úplatku a dokonce se jednou divili, jak je možné Š 120 udržet ve stavu skoro jak z továrny.Hezký večer všem a Š 105 A 120 TŘIKRÁT ZDAR!

    kobylka303, 03.12.2011 v 21:08 kladná recenze

  • michal.zdenek01

    Tak víte co,pro dnešního řidiče s velkým platem a malým p***em působí škodovky jako rudý hadr na býka,za každou cenu dohnat,dojet předjet aby si zvýšili ego Pro takové jsou rychlostní předpisy jen něco napsané na papíře nebo na té roztomilé cedulce u silnice co se nemusí respektovat a škodovka jedoucí povolenou rychlostí je pro ně brzda která patří do šrotu,protože když něco jede proti musí chtě nechtě zpomalit a počkat na předjetí,a to je něco co mnoho dnešních lidí dokáže vynervit na takovou míru že by zabíjeli

    Rambo-x, 03.12.2011 v 19:24 kladná recenze

  • Benny.XXL

    Já jsem také jezdil delší cesty,sice jen po republice ale taky zrovna blízko to nebylo,nikdy s technikou žádný problém nebyl,akorát jednou mi ulítlo ze zadního kola vyvažovací tělísko a kolo házelo,nandal jsem rezervu a pohoda,jezdil jsem tyto dlouhé trasy hlavně v létě,teplota 30°C ve stínu,jeli jsme jen s drobnými zastávkami a teplota nepřelezla 85°.......technickou jsem taktéž absolvoval legálně,jen s třemi lehkými závadami typu netěsnost gufer polonáprav,prosakuje olej,drhnutí mechanizmu ruční brzdy a vůle v řadící páce,vůbec nic vážného ani nebezpečného S emisemi to sice bylo na hraně,museli mi rozhasit karbec protože já jsem to měl seřízený ne na sptřebu,ale na co nejlepší výkon a jízdní vlastnosti,ale nakonec taky legálně Spotřebu tak nízkou nemám,město kolem 9,mimo město tak 8 a při konstantní jízdě tak 7 Jestli budu mít na příští rok lepší finanční situaci tak bych taky rád podnikl nějakou cestu po evropě,lákalo by mě Španělsko,tam by muselo být toto auto unikát

    Rambo-x, 02.12.2011 v 15:17 kladná recenze

  • Benny

    Je radostí číst váš příspěvek.Já byl v létě se svojí Š 120 LS v Itálii, najety přes 3 tisíce kilometrů, taky bez problémů.Jen v Římě při asi 30 stupních šla v koloně teplota vody lehce přes 80, ale nic vážného.Letos mám auto taky po TK, nelíbilo se jen volnější řízení, mám šroub a matici.Jinak si opravdu nestěžuju, i když autu věnuju hodně času,možná i dvě, tři hodiny týdně na něm dělám.Vyplatí se to.

    kobylka303, 02.12.2011 v 10:56 kladná recenze

  • pozdrav milovnikum 120tek

    tak jsem se opet uspesne vratil s mou milovanou Skodou 120L r.v.84 z meho vyletu z Brna do Aachenu v NSR, delka jedne cesty je 980km, kterou jsem jel kompletne po dalnici bez prestavek (jen pro natankovani a WC), asi za 11hodin, konstantni teplota motoru 80°C, jel jsem prumerne mezi 90km/h az 110km/h ojedinele 130km/h, prumerna spotreba paliva za celkove najete kilometry i s jezdenim po meste 6,1 litru . (bohuzel jsem ji musel krmit naturalem 96 Oktanu a dolivanim aditivu, po Brne je zvykla na special 91) ale nebyl zadny problem :-)Na aute mam udelanou novou nepodplacenou!! STK a protoze jsem menil kompletne brzdy a silentbloky zadni napravy, ulozeni motoru a prevodovky, vymena tesneni pod olejovou vanou a vymena tesneni vodni pumpy,a nova membrana benzinoveho cerpadla, tak prosla na jednicku bez chyb. naklady na opravy 0Kc, dostal jsem 2 bedny novych originalnich dilu od jednoho starsiho pana zadarmo. Jinak emise mam taky udelane, podle norem, perfektne me seridili karburator na diagnostice, proto asi ma tak malou spotrebu. mam radost :-), jinak komfort jizdy byl akceptovatelny, topila nadherne, hlucnost motoru nebyla na obtiz, protoze jsem si sam vylepsil odhlucneni mezi motorem a zavazadlovym prostorem. a to ze jsem nebyl nejrychlejsi me nevadi, vychutnaval jsem si jizdu :-) a nebyl pro nikoho zadnou brzdou i v huste sjizdenych dalnicich uprostred Nemecka. A jinak vam reknu ze jsem byl stredem pozornosti vsude, mladi i stari se za mou Skodou otaceli:-))a kdyz jsem u supermarketu otevrel predni kapotu a daval nakup do kufru tak lide udivene kroutili hlavou, kdepak mate motor? :-)) No zkratka byla to cesta plna zazitku a adrenalinu, protoze jsem sebou nemel zadny nahradni dil, jen vercajk, ktery jsem nastesti nepotreboval. A to vam reknu ze jsem po ceste videl spoustu odstavenych aut s poruchou novejsi zapadni vyroby. Takze preji vsem, hodne najetych kilometru a zazitku. At ziije Skoda 120L Made in Czechoslovakia!

    Benny.XXL, 02.12.2011 v 01:34 kladná recenze

  • 65akinom

    Plně souhlasím,hlavně s tím opelem,měl jsem ho chvíli a nejadši bych to hodil z meze,to auto daleko více nejezdilo než jezdilo,pořád něco rozbitý,na povrchu to sice vypadalo dobře,ale podvozek zhnilý daleko hůře než ta škodovka,motor 220 000 a byl KO,s renaulty nemám žádnou zkušenost,ty nemůžu soudit......jinak z aut co bych se nebál doporučit je š105/136,favorit,felicie,octavie,určitě hodně japonských aut není k zahození,z francouzů možná peuegot,co se týče německé techniky tak už bych do německého auta asi nešel,zážitky s tím opelem mě teda vyléčily asi na pořád,i když třeba mercedes taky nemusí být úplně k zahození Se škodou 120 zatím mám docela dobré zkušenosti,nějaké semtam mouchy už to auto má,je mu přece jen 26 let,ale v celku je spolehlivé,levné na opravy a hlavně v zimě dokáže velice příjemně překvapit svojí fenomenální průjezdností zimním terénem.....hodlám ještě ke škodověnce přikoupit nějaký rapid,nejradši typ 136,abych měl i poslední české kupátko......škodovkám zdar,ať nám naše stroje ještě dlouho spolehlivě slouží

    Rambo-x, 21.11.2011 v 16:43 kladná recenze

  • Spolehlivé auto

    Čtu zde vaše komentáře.Už dlouho máme doma Škodu 120, tu "úzkou", 30 let starou.Kromě ní máme i jiné auto, Opela Astru a měli jsme Renaulta.Mohu napsat, že škodovka 120 je z nich nejlepší.Levný servis, spolehlivost,pohodlí.Jako žena nemám problém se servisy.Opel je dost poruchový,má drahý servis a Renault byl v servisu také dost často.Dávám Škodovkám 120 kladné hodnocení.A zdravím všechny majitele těchto velmi spolehlivých vozů.

    65akinom, 21.11.2011 v 15:43 kladná recenze

  • 105/120

    Kdyby lidé dodržovali dopravní předpisy ,tak by Škodovka bezpečná byla.Není chyba v autě ,ale v části ,která je mezi volantem a sedačkou.Auto nikdy neudělá nic samo od sebe.Tento vůz nemám z důvodu ,že bych byl chudák.Nemám rád nová auta je v nich podle mě plno zbytečných blbostí.Rád si na autě opravím závady sám a ne ,aby dával auto kvůli každé blbosti do servisu kde mě naučtují i to co na autě nebylo a udělaj to ,tak kvalitně ,že jsem tam do měsíce znovu.Toto se mě u škodovky nestane.Je to jednoduché a spolehlivé auto. Jezdit stím chci a také budu.Nebudu se jí zbavovat jen díky tomu ,že nemá airbagy a rok výroby není 2008 a výš.

    Jamaican123, 05.11.2011 v 08:33 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání