Aktuální nabídka inzerátů Škoda 125

Zkušenosti majitelů s Škoda 125


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • kobylka303

    Asi tak jak píšete......rozdíl mezi škodou 125 a 130 je že škoda 125 má motor 1147 ccm/38kw a pětikvalt,škoda 130 má motor 1289 ccm/43kw a pětikvalt,rovněž škoda 130 by měla mít vlečenou zadní nápravu Já osobně chci jako mazlíka koupit škodu rapid 136(celohliníkový OHV motor s osmikanálovou hlavou,skoro stejný co se následně užíval ve favoritech a feliciích,obsah 1289 ccm,výkon 46kw......vlečená zadní náprava,pětikvalt)

    Rambo-x, 12.12.2011 v 16:35 kladná recenze

  • Zlín

    Pánové, nehádal bych se o název města.Mezi lety 48 a 89 to byl Gottwaldov, takže historicky vzato Škoda 125 koupená v roce 89 pochází z Gottwaldova. Takový Favorit z roku 91 je ze Zlína. To nemění nic na tom, že Škodu 125 bych docela rád koupil, ale ještě lépe Škodu 130. Jen mi není jasný rozdíl mezi oběma vozy.Sám jezdím v běžné ŠKODĚ 120 a ten pátý převodový stupen zvlášt' na dálnici někdy chybí...

    kobylka303, 12.12.2011 v 08:57 neutrální recenze

  • tonda547

    To je jedno,já vím že předtím se to jmenovalo také Zlín,ale když vlak402 zřejmě tu škodovku kupoval tak se to prostě jmenovalo Gotwaldov,tak nevím proč by měl psát Zlín když to tehdy nebyl Zlín

    Rambo-x, 11.12.2011 v 14:18 neutrální recenze

  • Rambo-x

    Akorát,že tenkrát (původní název asi do r.1949)byl také Zlín,tamto byla zrůdnost,kterou udělala komunistická pakáž,dobře si pamatuju,jak lidi v r.1990 hromadně zahazovali z aut "espézetky" začínající GT...,GV...,hezký večer Toník.

    tonda547, 10.12.2011 v 18:40 neutrální recenze

  • tonda547

    Tak tenkrát to prostě byl Gotwaldov,s tím prostě nic neudělám ani já ani vy,nevím jakou cenu by to mělo překrucovat Naše vesnice se také jmenovala před 500 lety jinak než dnes,a budu ji říkat původním názvem???asi ne

    Rambo-x, 10.12.2011 v 11:47 neutrální recenze

  • vlak402

    V jakém "Gottwaldově" ? - FUJ ! snad ve Zlíně,ne ?!!! .

    tonda547, 09.12.2011 v 21:56 záporná recenze

  • Pětikvat - Š 125L

    Stodvacetpětka - jede jak čert - údržba olej+fitry svíčky, tot vše - pak už jen benzin 5,5 litru při devadesátce na pětku, který "moderní auto" má takovou spotřebu a takové náklady na údržbu - tu si udělá každý sám - spořeba možná ale servis""". Prostě auto k nezaplacení, koupil jsem ji v Mototechně Gottwaldově a jezdí bez poruch denně.

    vlak402, 20.11.2011 v 13:42 kladná recenze

  • ...............

    Myslíte si že jsem neřídil nikdy nic jiného než škodovku,můžu ti vypsat výčet aut co jsem řídil....škoda 120,škoda favorit,škoda octavia 1 generace,opel vectra,opel frontera,trabant 601,chevrolet spark a renault 19,možná jich je více,ale už si nevzpomínám Elektronika je určitě prospěšná,já neříkám že ne,ale pořádný řidič by měl dle mého názoru umět jezdit i bez ní,o vazbě na kola vím svoje,určitě mají lepší cit ve volantu auta bez posilovače než s ním,to je známá věc,a hřebenové řízení škoda je z těchto aut co jsem vypsal tak někde v půlce,netvrdím že je nejlepší,ale špatný rozhodně není....

    Rambo-x, 12.10.2011 v 20:29 neutrální recenze

  • rambo

    Vy jste prostě beznadějnej případ. Snad si jednou pořídíte pořádné auto aby jste poznal co je vazba od volantu na kola. A elektronika, tím myslím ABS, ASR,ESP, ta už zachránila hodně řidičů v krizových situacích, zachránila jim jak plechy tak zdraví. Tak si to někdy někde vyzkoušejte.

    alf166hlx, 10.10.2011 v 23:00 neutrální recenze

  • rambo

    Ještě jsem se nikdy v zimě nedostal do situace kdy bych uvízl a že by mě někdo tahal.Stačí kvalitní zimní pneumatiky a nemá problém ani auto s předním pohonem. Žijete v představách z doby minulé. Problémy mají pouze lajdáci na sjetých gumách.A o tom jak má sedět auto na silnici a reagovat na řízení asi nevíte nic, jinak by jste nenapsal chválu na řízení ve Škodě i když s hřebenem. To maticové to byla ubohost sama.

    gornerstefan, 09.10.2011 v 20:48 neutrální recenze

  • gornerstefan

    Zase nesdílím názor uživatele pavel.0318 že škoda 105/136 je nejgeniálnější auto,ale jedno rýpnutí si neodpusím,už se těším na zimu,až my škodováci budeme ty dokonalé koncepce s motorem v předu tahat z příkopy.....to je v zimě moje největší pobavení na silnicích,jak ti frajírci vˇˇdokonalých´´autech jsou nuceni pozorovat jak jim stará šáde mizí v kopečku z dohledu,a jejich auto se ani nehne,vždycky se dívám do zpětného zrcátka,kdyby pohled zabíjel tak já už jsem dávno mrtvola,zvlášť u nás na vysočině je to hodně často k vidění....jo a o tom plavání na silnici,tos viděl kde,možná ses pak probudil a měl mokrý kalhoty......:-)vím teda o dost i novějších autech co plavou daleko více,hřebenové řízení škoda je jedna z hodně povedených věcí

    Rambo-x, 09.10.2011 v 18:47 kladná recenze

  • motor vzadu

    pane pavle.0318,zapoměl jste na Záporožec,Renault 4cv, Renault 8, bylo těch aut víc. Škoda s motorem vzadu je technická historie, ne geniální auto. Motor vzadu ano, ale u sportovního auta o stovkách kw a ne u plavající relikvie z dob totality.

    gornerstefan, 09.10.2011 v 08:10 záporná recenze

  • pavel.0318

    To je dobrý, je to legrace, že jo.

    alf166hlx, 03.10.2011 v 20:49 kladná recenze

  • ..tonda547

    Toníku,když už jsme tady rozváděli bezpečnost škodovek,neříkal jste,že náhodou jste měl starého VW Golf Tady jsem si připravil nějaká videa o bezpečnosti Škoda 100-felicia...http://www.youtube.com/watch?v=_gQR2F9XIx0 VW golf....http://www.youtube.com/watch?v=CyzCswJ_tkk

    Rambo-x, 03.10.2011 v 20:09 kladná recenze

  • Poslední socialistický " univerzální auto

    Škoda 125L - auto které jede 150km/h po dálnici - a Superby a jejich kočí blednou závistí - strachy-šokem končí v poli. Š125L - auto které v terénu projede tam kde končí rúzná MPV, SUV i čtyřkolky, motor vzadu a pohon zadní nápravy má už jen Š120 a Porsche. Škoda125L - GENIÁLNÍ AUTO!!!!

    pavel.0318, 20.09.2011 v 18:06 kladná recenze

  • ..tonda547

    Jo,ale zase taky nejde srovnávat pojmy´´velká pasivní bezpečnost a špatný mezikus mezi volantem a sedačkou´´......bohužel takových je dneska víc než dost,a takoví jsou sobě i lidem okolo mnohonásobně nebezpečnější než slušný řidič ve škodovce......nechci říkat že škodovka je nějak zvlášť bezpečný auto,protože opravdu ve srovnání s dnešními vozy není(i když věřím že někdy spíš opravdu závisí na štěstí),ale v případě čelního střetu s kamionem nebo když vjede člověk pod vlak tak i to nejmodernější TDI je jen směšná hračka která se zmačká do kostky...... V první řadě je potřeba nemít v hlavě piliny,to pak i řidič s nejmodernějším TDI je smrtelně nebezpečný sobě i okolí,a s rizikem že mě někdo sejme už člověk musí počítat,a ani nejmodernější technika nezaručí to že vás ten agresor nezabije,i když je to třeba daleko menší pravděpodobnost,ale jistotu nemůže dát nikdo

    Rambo-x, 25.08.2011 v 13:06 neutrální recenze

  • Naprostý souhlas

    Souhlasím s názory pánů alf166hlx a kerguelen - toto jsou rozumné názory,nemůžu přeci zaměňovat pojmy "mizerná pasivní bezpečnost a štěstí/náhoda".Toník.

    tonda547, 24.08.2011 v 07:12 neutrální recenze

  • alf166hlx

    Jo ale zase na někoho má to moderní vybavení přesně opačný účinek,místo toho aby jel normálně tak jede jak prase a připadá si v autě až příliš nezranitelný,to je dmeska dost častý problém a pak nějaký osud jde stranou.......no a když se mrkneš do statistik tak zjistíš že moc smrtelných zranění neubylo od dob 80.let,jistě v té době jezdilo méně aut,ale na to co dneska do nových aut cpou za všelijaké bezpečnostní kravinky mě to číslo přijde stejně dost vysoké....je to dané tím že lidi strašně spoléhají na to že je elektronika ochrání ve všech situacích,ale i pro ni platí fyzikální zákony....já teda nejezdím moc dlouho,nehod jsem viděl pár,ale většinou to byly auta jako bavorák,audi a podobný,starý auto nabouraný jsem viděl jednou a ještě to i na to jak to z dálky hrozivě vypadalo jsem si myslel že v tom nikdo nemůže přežít,a holt řidič sám vylezl ven a po ošetření ho pustili domů.......prostě každá nehoda je věc štěstí

    Rambo-x, 12.08.2011 v 16:52 neutrální recenze

  • Rambo X

    Nedělám z tebe lháře, jsou lidi co vylezou z auta na placku a nic jim není, jsou to ale vyjímky. Jestli že je všeobecně prokázáno že úmrtnost díky vybavení aut bezpečnostními prvky klesla, vážné následky nehod také, tak to asi vymýšlí statistici proto aby měli lepší pocit.Ten v tom Citroenu nemusel být připoutaný, pak je mu deset airbagů na nic.Já byl očitým svědkem nehody mopedu na kterém jel mladík tak čtyřicítkou a při pádu do pangejtu si srazil vaz.Sám jsem měl nehodu na Kawasaki 600 kdy jsem si odřel kolena a narazil rameno a to jsem spadl v zatáčce v devadesátce když jsem najel na štěrk na jinak všude čisté silnici. Měl jsem prostě větší štěstí než ten kluk.Tyhle nehody jsou prostě někde dané v osudu. Jen jezdit dobrovolně v autě s bezpečností někde na úrovni let osmdesátých je zbytečné zkoušení jakou bude mít náš osud s námi trpělivost.

    alf166hlx, 11.08.2011 v 20:49 neutrální recenze

  • alf166hlx

    Já píši co jsem viděl,statistiky můžou být jakékoliv,já píšu čeho jsem byl očitým svědkem,aspoň se ze mě nesnaž dělat lháře,to je zoufalý

    Rambo-x, 09.08.2011 v 21:13 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání