Aktuální nabídka inzerátů Škoda Citigo

Zkušenosti majitelů s Škoda Citigo


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • citigo 55kw

    malé, ale vyníkající. tohle bude asi bouda. normálně se s tímto ročníkem a nájezdem pohybují v ceně 150- 170 tisíc

    janojirak, 17.07.2019 v 15:02 neutrální recenze

  • Citigo 55kW LPG

    Zdravím, již jsem zde psal v roce 2016 a nyní se chci podělit o nové zkušenosti. Goučko mám v Elegance verzi s přestavbou na LPG a přimazáváním. Motor má profi chip na 62kW. S autem jsem doposud najel 120tis. a spotřeba je stále okolo 4,5 litrů běžnou jízdou, když to přišlápnu vezme i 6 litrů. LPG Stag je bez problémů a pravidelně jej kontrolují v Autogas Opava, každých cca 40tis. Chip je dost znát do táhlých a prudkých kopců. Tam kde jsem dříve jezdil na 3 nebo 4 rychlostní stupeň, jedu nyní o kvalt výš a auto není tak zadýchané. Na goučku bylo vyměněno ZP ložisko cca v 50tis. a 3x přední kotouče a desky (to dávám za vinu nízkému brzdnému účinku litrového motoru), zadní obložení při poslední výměně před. brzd bylo na 60%. Zbytek údržby klasika po 15tis. olej a filtrry. Po 120tis. provozu na LPG a chipu má motor stále stejný charakteristický projev bez klepání a jiných zvláštností. Z přední nápravy se jen po velmi špatné cestě začínají ozývat stabilizační tyče. Interiér nevrže ani nepraská. A co musím vyzvednout je osazení zadními podběhy z UPa. Jednu chybu to ale má a to, že zde nebyla příplatková navigace Move.

    szukalski, 24.06.2019 v 22:42 kladná recenze

  • ?

    Jestli tento model někdo považuje za luxusní, tak ať to zkusí prakticky porovnat třeba s Fiatem Pandou.

    vjonak1, 19.02.2018 v 21:31 neutrální recenze

  • autíčko

    Nelze napsat nic jinýho než D.O.K.O.N.A.L.O.S.T. . Nikde žádný nesmysly, velikost dostačující pro 2 lidi, v nouzi pro 4. Stejně nikdo furt nejezdí ve 4 lidech. Spotřeba pohádkových 4,5l na sto. Při dodržování dopr.předpisů naprosto bez problémů. Spolehlivost supr - nemá se co pokazit :) . Jinými slovy, takhle si představuji soukromé auto. Levný, nízký náklady na provoz, jednoduchý bez zbytečnejch kudrlinek.

    Klady:
    Spolehlivost, spolehlivost, spolehlivost. Nízká spotřeba, všude se vejde, po ČR všude bez problémů dojede za málo peněz.
    Zápory:
    Paradoxně nikdo ho moc nechce, nechápu :D .Nemá zadní podběhy - vyřešeno dodatečnou montáží z VW eUP! luxus.

    davidek1107, 16.01.2018 v 19:40 kladná recenze

  • Citigo

    Auto máme,jako druhé auto v rodině manželka do práce.Perfektni auto bez problémů.

    Klady:
    Nízká spotreba
    Zápory:
    Nemám

    imros, 28.12.2017 v 19:29 neutrální recenze

  • Příspěvek

    Máme Cittigo 55 kW s robotizovanou převodovkou 2.rok jako 2.druhý vůz v rodině původně na nákupy v rodině a jízdy do nejbližšího okolí.Postupně se stal téměř celoročním autem a osud dalšího zvažujeme-prodej,sdílení...Najeto cca 10 000,automat funguje bez problémů,na zadních sedačkách máme 2 holky 7 a 10 roků -na cesty po ČR nemají problém. Jistě si chceme Citigo ponechat pro jeho vlastnosti.Servis v místě bydliště funguje také dobře.Ivacar Ivančie 1,5 roku používáme Citigo 55 kw s robotickou převodovkou-zpočátku kvůli manželce nyní oba.. Moc přjíemné řízení je na ovládání-je to jako s motokarou,je to o malé auto a ve ve 4 rozích má kola Po zhruba 10 tis.najetých, km-předovka funguje bez problémů. Když řídím já kompenzuji tempo manželky a po dálnici jsem byl bez problémů na 170/km v hod.-jistě v Německu...,auto se chovalo naprosto stabilně.

    Klady:
    Na malé auto dostatek prostoru pro 2 2 na menší vzdálenosti
    Vynikající ovládán při řízení í a podvozek
    Velmi dobré jízdní vlastnosti -akcelerace, max,rychlost
    Účinné brzdy
    Za pořizované peníze velmi slušný vntiřní komfort pro 4 os.
    Zápory:
    pokud se nevyskytnou dodatečné zatím případné skryté závady pak není co nahrazovat a piřpomínat

    rudakratky7, 24.12.2017 v 15:13 neutrální recenze

  • citi bod

    Nevím jestli tohle je pro někoho auto ale pro mě určitě ne,vzhled děs.Vlastnil sem tohle auto na zkoušku na měsíc,spotřeba zklamala,dávat LPG nemá smysl.Jezdí svižně ale na silnici k rychlejší jízdě se cítil nejistě.Interiér obyčejný cena drahá,byl sem rád že ho mohl vrátit.

    Klady:
    nízká pojistka
    Zápory:
    cena vozu

    pelin126, 26.03.2017 v 11:49 záporná recenze

  • Mám také Citigo

    Koupil jsem zánovní Citigo Ambition s najetými 7000 km za 155.000,- i když mělo stále 3 roky tovární záruky, neváhal jsem a předělal na LPG. Přestavba byla za 20.500,- V autorizovaném servisu Škoda mě utvrdili v tom, že záruka na vůz přestavbou nepadla, maximálně by mohl být problém při řešení inkriminovaných součástím motoru - ventily, hlava. V ostatních závadách by bylo záruční plnění bez diskuze. Třívaĺcový motor je jednoduchý a v Citigu je pro montáž LPG velmi vhodný. Dlouhodobá spotřeba se pohybuje kolem 6 litrů LPG na 100 km. V zimě je vyšší spotřeba a vyšší cena LPG - vychází to na 0,85 hal/km, letní rekord mám 0,62 Kč/km. Auto má vynikající stabilitu v zatáčkách a chová se lépe než kolikrát větší auto. Má kvalitní podvozek a teď v zimě oceňuju vynikající trakci, protože vyjede všude. Můžu jen doporučit, není to rodinný vůz, jak už kolikrát lidi hořekují, že je to malé, ale vpředu je místa jako v Rapidu, Fabie je dokonce o 5 cm na šířku uvnitř menší. Vnější rozměry jsou malé a je to výhoda, mám 3 dv. verzi, 5 dvéřová je praktičtější, ale zase ve srovnáni s 3dv příšerná. Verze 44kw má dlouhé kvalty, ve 160 km/h točí 4000 ot. na 5. stupeň. Teoreticky pokud by se dosáhlo maxima 6000 ot na pětku, pojedete 240 km :-), motor se rád vytáčí a má pěkný dravý zvuk největší zátah je od 3 do 5,5 tis. otáček. Výhodou je možnost dlouhého vytáčení rychlostí 3. st. např až do 140 km/h a na to že je to jen litrový motor dokáže velmi překvapit a zaskočit...

    Klady:
    Výborný podvozek MQB
    Tichý a jednoduchý motor
    Jednoduchá a levná zástavba LPG
    Nízká spotřeba
    Zápory:
    Absence zadních plastových nadkolí
    V kufru jsou holé plechy, je vidět že docházel rozpočet ve výrobě
    Chybí mi osvětlení kufru

    jan.douda, 26.01.2017 v 10:48 kladná recenze

  • XX

    Taková rakev a ještě si tam dejte plyn, nevadí že jezdíte na bombě, hlavně že ušetříte. Znal jsem jednoho, co jezdil s podobnou smrtkou. Jednou jsem ho potkal s velkým autem s automatem. Musel ho mít, protože přišel o nohu při havárce. Říkal, že by už nikdy nechtěl takový krám, mohl být v pořádku. Jasně hlavně ušetřit. Bezpečný auto by si měl člověk koupit před nehodou, po nehodě už to někdy ani nejde.

    44sturm44, 21.01.2017 v 21:18 neutrální recenze

  • CitiGO CNG

    Chtěl bych upozornit ty, co mají zájem o CNG CitiGo na jednu nesrovnalost. Ve všech aktuálních prospektech (alespoň ty, co se mi dostaly pod ruku) je spotřeba paliva uváděna v m3/100km. U pumpy v ČR je však inzerována cena za kg. Vztah mezi těmito jednotkami je 1 kg zemního plynu = 1,4m3.

    sivulka, 04.08.2016 v 17:47 neutrální recenze

  • sivulka

    Absolutně neřeším podíl značky Fiat na českém trhu. Na druhou stranu neznám autorizák, který by nebyl ochoten toto servisovat - aspoň v našich končinách. Nic nepropaguji a taky nic neprodávám. Jen jsem se zmínil o možnosti si koupit auto na LPG. Pokud to nedělá koncern, nezbývá než hledat jinde.

    seppdietr, 12.06.2016 v 19:21 neutrální recenze

  • To seppdietr

    Jsem trochu alergický na příspěvky jakobyprodejců jiných značek v sekci zkušenosti majitelů škodovek. Ale když už tu chcete propagovat Fiat s 1,5% podílem na trhu, zkuste sem hodit seznam autorizovaných servisů Fiat, které servisují auta na plyn. Základní kriterium pro nákup plyňáka je vzdálenost servisu, který má potřená razítka, vybavení a je ochoten vám takové auto servisovat. Mám osobní zkušenost, že mne u jiné značky prodejce od plyňáka odrazoval. Právě kvůli servisu.

    sivulka, 04.06.2016 v 23:55 neutrální recenze

  • LPG

    Auto na LPG lze koupit i jako nové se zařízením namontovaným přímo z výroby, nevím jestli to je možné u Škody, ale u Fiata to není problém a dokonce to tam fungluje bez problémů. CNG je dražší a nevýhoda je omezená možnost tankování, Třeba u Octavie tankujete každých 300 kilometrů a lze pouze s motorem 1,4 TSi ( což je hodně zlobivý motor)

    seppdietr, 20.04.2016 v 20:36 neutrální recenze

  • CITIGO CNG vs. LPG

    To je pro mne zajímavá konfrontace. Myslím, že není univerzální odpověď, ale každý sám musí zvážit svoji situaci a zahrnout do toho i svůj žebříček hodnot. Například kdo to má k nejbližší CNG stanici 100km, ten samozřejmě sáhne po LPG. Výhodou CNG je zástavba přímo z továrny, máte plnou záruku od výrobce na celý vůz a lze ji prodloužit za rozumný poplatek na 5 let.. Také si myslím, že zástavba CNG je ještě více nezajímavá pro zloděje než benzínová verze CITIGO. Pro mne z Prahy ze sídliště je to velké plus. Tlakové nadrže pro CNG opravdu váží 100kg, což zhorší dynamiku vozu, na druhou stranu zátěž je vzadu blízko nápravy a významně to zlepší stabilitu a jízdní vlastnosti vozu. Jel jsem i ve verzích benzínových 44 i 55kw (obsazena pouze přední sedadla) a z obou jsem měl pocit, že mám na zadku splašenou kozu. Pozor, CNG verze je pouze čtyřmístná, což pro někoho může být také důležitý faktor. Výhodou CNG paliva je jeho jednoduchost (prakticky čistý metan jako u plynového sporáku). Nehrozí vám nekvalitní směska jako u LPG či s příměsí síry, jako se už stalo. Motor na CNG má tišší běh. Avšak nyní, v roce 2016, se již dá pořidít starší CITIGO a zastavět na LPG. Přestavba staršího vozu na CNG nedává smysl. U verze CNG je trochu o trochu menší zavazadlový prostor, protože podlážka kufru je výše (cca o 1-2cm). CNG verze je na tom trochu lépe ohledně parkování v hromadných garážích. LPG se drží při zemi, ale CNG je lehží než vzduch. Některé hromadné garáže vjezd CNG nezakazují a myslím si, že se to bude časem ještě víc zlepšovat. Tolik postřehy, jak mi přišly na mysl. Snad to někomu pomůže.Osobně, kdych stál znovu před volbou koupě auta, nyní přemýšlím mezi koupí tříleté ojetiny na přestavbu LPG nebo koupí nového vozu na CNG. Na první volbě se dá ušetřit, na druhé volbě je zase zajímavých až pět let bez starostí v rámci prodloužené záruky a 100% znalost stavu vozu při koupi.

    sivulka, 17.04.2016 v 20:43 neutrální recenze

  • Citigo LPG/CNG

    Přestavba na LPG byla provedena u Autogas Opavě. Byl namontován systém Stag s 41 litrovou nádrží, tankovacím adaptérem pod víčkem nádrže a podtlakové předmazávání a to v celkové ceně 24.600Kč.

    szukalski, 01.04.2016 v 14:13 neutrální recenze

  • Citigo LPG/CNG

    Dobrý den, zvažuji koupi CTG a jelikož nyní prodávám Octávii III CNG viz. http://auto.bazos.cz/inzerat/58399653/Octavia-III-14TSi-CNG-Active.php rád bych se zeptal pana Sivulky jestli by bylo možné kontaktovat a popř. probrat Citiho osobně. A ještě otázka na pána Szukalski : kolik stojí přestavba na LPG marccell@email.cz

    compact316ti, 22.03.2016 v 14:30 neutrální recenze

  • Citigo 55kW LPG

    Zdravím, Citigo mám již rok a najeto 36 000km. Kupoval jsem ho na cestování do práce. Jako nové se surovým motorem bralo 6l asi do té doby než jsem najel 7000km a poté spadla průměrka na 4,5l. Spotřeba je hodně o noze, protože ekomickou jízdou do práce (50km) jsem se dostal pravidelně i na 3,6l průměrem a když jsem spěchal domů bylo to i 6,3l, ale to jsem se pohyboval hodně nad 120km/h. Po přestavbě na LPG jsem byl celý zděšený. LPG jsem montoval v zimě a náklady na 1km byly do koruny. Prostě super. V létě jsem se zase zděsil když jsem počítal spotřebu na 1km, tak to vyšlo na 0,63 haléřů. Při dnešních cenách LPG mám průměrnou spotřebu 0,75 haléřů na kilometr tj. při natankování plné plynu za 400Kč vychází dojezd na nádž okolo 530km. Zkoušel jsem i CNG ale je to strašně líné, jelikož jen bomby na plyn mají cca 100kg když jaou prázdné a v kopcích je to hodně poznat, nehledě, že má motor 51kW. Jízdní vlastnosti jsou skvělé a o to lepší s 15ctkama, pak to sedí jak motokára. Zatím nic nevrže a nebouchá. Motor je klidný a tichý až do 130km/h pak už o sobě dává znát. Nejvíce mi vadila absence zadních podběhů, protože zvonily kamínky o kastlu, tak jsem koupil podběhy z VW UP! a namontoval (citigo má pod barvou přípravu pro uchycení) nevím proč to tam ty pitomci nedávájí od výroby, jelikož to auto o tolik neprodraží, ale ten konfort je sto a jedna.

    Klady:
    spotřeba
    prostorný na to jak je malý
    velmi dobré jízní vlastnosti
    Zápory:
    absence zadních podběhů (podběhy se dají namontovat z VW UP!a
    ovkádání el. oken v předu

    szukalski, 06.01.2016 v 21:18 kladná recenze

  • CITIGO CNG po dvou letech a 50 000km

    Vážení, právě mi končí dvouletá záruka: Najeto 50tis. km (přibližně 1/3 město, 2/3 dálnice). Celková průměrná spotřeba podle počítače3,5kg/100km , podle tankování 300Kč (plná nádrž) nájezd v průměru 320km. Pokud máte lehkou nohu na okreskách, dá se jet za 0,7Kč/km, pokud valíte po dálnici s nohou na podlaze, tak 1,2Kč/km.

    Klady:
    - reálná úspora za 50 000km je 60tis. Kč
    Zápory:
    - servisování pouze v servisech vybavených odsáváním

    sivulka, 26.11.2015 v 20:08 kladná recenze

  • avds ....................počítejte s životností motoru pod 400 000 km

    A to o dost nižší. Není tam jedna nula navíc? Teď ta ložiska na klice ...........

    Klady:
    *
    Zápory:
    *

    kabat.petr, 14.05.2015 v 20:55 neutrální recenze

  • Citigo s ASG převodovkou

    Koupil jsem auto jako druhé do rodiny. Po slevě v autosalónu za 220 000 Kč. Abych to manželce co nejvíce ulehčil, nechal jsem si tam dát robotizovanou převodovku. Překvapilo mě, že je řazení až nečekaně pěkné. Myslel jsem, že je to něco mezi automatem a manuálem, ale ne. Člověk si do toho sedne, řadící páku dá dopředu, zmáčkne plin a to je všechno. Pro ženskou do města nakoupit, do práce a rozvést děti do školky naprosto dostačující. Narazil jsem na pána, který má s touto převodovkou najeto 60 000 km bez jediné poruchy. S nájezdem 6000 km ročně nemám strach, že by se s ní něco dělo. Utopil jsem už hodně peněz do ojetých aut. Nové je nové a ať si ostatní říkají co chtějí.

    Klady:
    ASG převodovka
    otočí se s ním na místě
    snadné parkování
    pro nenáročného člověka perfektní volba
    5 dveří nemá chybu
    skvělý a hlavně úsporný motor
    Zápory:
    dveře a vnitřek kufru jako v citroenu saxo z 98 roku

    dalikj, 06.05.2015 v 09:41 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání