Zavřít okno

Vaše nahlášení závadného obsahu bylo úspěšně odesláno.

Zavřít okno
Při odesílání nastala chyba. Červeně vyznačené položky jsou povinné a nebyly vyplněny.
Zadaný kód je chybný!

Pokud se domníváte, že je tento inzerát závadný, vyberte prosím z následujících možností:

*
*
Cena: 269 000 , 222 314 Kč (možnost odpočtu DPH)
Poznámka k ceně:Cena bez DPH 222 314 Kč
Rok výroby:2018
V provozu od:7/2018
Tachometr:19 980 km
Palivo:benzín
Objem:999 ccm
Převodovka:manuální (6 stupňová)
Klimatizace:manuální
VIN: TMBER6NJ5JZ
xxxxxx

Skrytá část VIN

Část VIN označená xxxxxxxx je na přání prodejce skryta.

Další informace o autě

Motor

Výkon:81 kW (110 koní)

Historie a dokumenty

První majitel:ano
Servisní knížka:ano
Země původu:Česká republika
V provozu od:7/2018
STK:7/2022

Specifikace vozu

Počet airbagů:1
Karoserie:hatchback
Stav:ojeté
Barva: červená, základní
Počet dveří:5
Počet míst:5

Výbava

  • 6 rychlostních stupňů
  • manuální klimatizace
  • Start/Stop systém
  • ABS
  • mlhovky
  • tónovaná skla
  • dálkové centrální zamykání
  • nastavitelný volant
  • USB
  • dělená zadní sedadla
  • originál autorádio
  • venkovní teploměr
  • el. ovládání zrcátek
  • palubní počítač
  • vyhřívaná sedadla
  • ESP
  • parkovací senzory
  • vyhřívaná zrcátka
  • imobilizér
  • posilovač řízení
  • zadní stěrač
  • isofix
  • protiprokluzový systém kol (ASR)

Doplňující informace

Prodloužená tovární záruka 5 let / 100 000 km.

Informace o modelu

Videorecenze

Vybíráte Fabii? A jste si jistí, jaký motor zvolit? Jestli ne, určitě vám pomůže náš test.

Zkušenosti majitelů s Škoda Fabia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Motory

    První fábie byla s motorem HTP a byl to otřes, věčně v servisu a placení nebralo konce a tak se rychle prodala a zakoupila se nová fábie ale bohužel s TSI motorem o kterém jsem nevěděl že je také tak poruchový a tak šla z domu i tato škodověnka a více mi to do domu nesmí.

    Klady:
    Po mých zkušenostech žádné.
    Zápory:
    Nespolehlivost
    Vysoká cena

    liborek2311, 17.08.2019 v 11:00 záporná recenze

  • Fabia 2 1.6 TDI 66Kw r.v.2013

    Auto jsme kupovali před 2 lety jako ojetinu s 90000 najetých Km, dnes má najeto 142000 Km - provoz zatím naprosto bez poruch a investic. Výbava: klima, el. okna, el. zrcátka, orig rádio, centrál na d.o.pal. počítač, couvací senzory. Střeba: město 6.5 l. mimo město 5.5l. Olej měním po 15000 Km, naftu tankuji nejčastěji "prémiovou" u Globusu. Motor má dobrý zátah a je i celkem dobře odhlučněný. Podvozkově je Fabia 2 velmi podobná F.1, takže relativně komfortní svezení. Velmi příjemný je vyšší posez, Oproti F 1 jsou menší okna, takže je hůř vidět z auta, Za mě je Fabia 2 dobrým pokračovatelem Fabie 1, motor 1.6 TDI rozhodně doporučuji,

    Klady:
    Spolehlivost, výbava, nízká spotřeba, prostornost, výkon motoru.
    Zápory:
    Nehezká palubní deska, malá okna.

    kerguelen, 14.07.2019 v 09:55 kladná recenze

  • Fabia 1,2 Htp 40kw

    Máme Fabii 1.2Htp 40kw, r.v.2003,kdy jsme ji kupovali novou.Nyní najeto cca 155tis.km.Absolutně bez problémů.Za celou dobu odešlo jen čidlo teploty na chladiči a samozřejmě spotřební díly.Pravidelně měním olej v motoru po 10 tis.km. Fabia s tímto motorem není určena na dlouhé dálniční přesuny,je to auto spíše do města.Při správném zacházení a častější výměně oleje v motoru najezdí tohle auto spoustu dalších kilometrů.Jsme s ní spokojeni.

    Klady:
    Spolehlivost
    Levné spotřební díly
    Pěkný vzhled
    Slušná spotřeba při jízdě po městě
    Zápory:
    Žádné

    rada.michal, 09.05.2019 v 04:20 kladná recenze

  • 1,9TDI 74kW

    Měl jsem služebního kombíka 1,9TDI 74kW r.v.2002 - najel jsem s ním 220tis.km bez závad, pak postupoval ve firmě dál, prodávali jsme ho při nájezdu 550tis.km. Turbo původní, spojka a setrvačník se měnily někdy ve 400 tis.km, motor chodil stále jako hodinky, olej nebral téměř vůbec. Neuvěřitelné auto, rád na něj vzpomínám. Spotřeba zima 5,2 l/100, léto 4,8 l/100, po dálnici tacho 220 km/hod.

    Klady:
    Na svou dobu neskutečné auto - kdo nezkusil, neuvěří.....
    Zápory:
    Na nic jsem nepřišel

    kazm, 24.04.2019 v 13:36 kladná recenze

  • FABIE II 1,2 44KW rv.2010

    Mám Fabii II devět let tahám přívěs ,je pra vdou,že na 1,2 obsah je 60 koní málo.Ale proč Všichni Fabii zatracují ? To Mě vždycky nadzvedne ! JáJsem sni spokojen .Za těch devět let nebyla žádná porucha, a to jezdím denně.

    Klady:
    Měřím 193 cm a bohatě se do ní vejdu. Tak co brbláte ,že je malá!
    Zápory:
    Mohla by mít o nějaký ten koník více.

    jirinabulinova, 10.03.2019 v 17:33 neutrální recenze

  • 1.4 MPI

    1.4 MPI jako český 8 ventilový motor se vyráběl do roku 2003 doprodej o rok déle.U nás se prodával jen v Euro 2 s jednou lambda sondou a Euro 4 se dvěma sondami před a za katalyzátorem s vyšší spotřebou 7,0 litru 0,2 litru Platí pro 44 kW motor. V roce 2001 šlo koupit v obou verzích. Také byl v 50 kW verzi opět EU 2 EU 4,s jiným softvérem a jiným sáním,díky ktrému prý lépe jela a spotřeba o 0,2 litru nižší. Motory jsou seškrcené,aby nelezly do zeli 16v verzím VW.Fabie 1 Mohla mít přední sedačky s naklápěním hlavové opěrky.V mém klasiku omylem.Tak bych je za ta ze dvojkové neměnil i kdyby to šlo. Protože jsou plošší sedáky i opěradla.

    Klady:
    Motor na původní řetěz 215,000 km.Už trochu brumlá.60 koní je bída,ale ceny dílů to kompenzují.
    Zápory:
    Sákl mi olej do chladící kapaliny.Odešlo čidlo úhlu natočení volantu a jedna lambda sonda.

    stisamartin, 01.03.2019 v 19:59 kladná recenze

  • Přední sedačky Fabia 1 a 2

    Pánové máte nějakou zkušenost,zda jdou bez větších úprav namontovat přední sedačky z Fabie 2 do Fabie 1 ?,mám SDI z r.2000 (430000 km),auto věrně a spolehlivě slouží,začínající korozi - přechod prahů a př. blatníků jsem podchytil,ale zejména sedačka řidiče je značně prosezena,mám možnost sehnat právě zánovní z Fabie 2,ale nevím zda to půjde bez problémů vyřešit,díky za vaše zkušenosti.Martin.

    kolisek.mv, 31.01.2019 v 08:32 neutrální recenze

  • Fabia I 1,4MPI LPG

    Dobrý den,mám takový dotaz pro znalce těchto aut.Do jakého roku se vyráběla Fabia 1,4 MPI ,a všiml jsem si,že bazary píšou u některých Fabii 1,4 MPI ,že plní Euro 2 a u některých Euro 3.Tak se ptám,asi žádná Fabie s motorem 1,4 MPI není v normě Euro 4 ?.Ptám se proto,že od příštího roku bude zaveden daň za provoz starých aut a ještě Euro 3 má platit každoročně 4 tis. kč,Euro 2 má platit 8 tis,Euro 1 má 10000 kč a Euro 0 má 16000 kč.Tohle je přísnější varianta,ta mírnější uvažuje platit pouze za Euro 0 a 1.V některých státech Západní Evropy se tahle daň již platí a je to všude ta přísnější varianta.Proto jsem se rozhodl prodat svá dvě auta z roku 1994 a 1999 a koupit Fabii nejlépe s jednoduchým motorem 1,4 MPI a pokud možno Euro 4 nebo v nejhorším Euro 3.Ten Babiš nás motoristy brzo zničí.Už zdvojnásobil pokuty a opět chce Ťok zpřísnit bodový systém,zas se posunuly ekodaně při přepisu už na Euro 3,velmi přísné a drahé STK...Teď se chystají každoroční daně za provoz aut vyrobených pod rok 2005.

    Klady:
    Jezdil jsem 5 let Fabií combi I pracovně a perfektní a hlavně bezporuchové auto.
    Zápory:
    Jenom mě trochu sr..o to otlačené pravé koleno o středový tunel.

    kelenda, 15.01.2019 v 09:26 kladná recenze

  • měnit olej

    Pane BOUSKA, asi jsme si nerozuměli,,,,,měl jsem na mysli olej ,,LONG,,,s životností dva roky a ja za ty dva roky najedu asi těch patnáct tisic km. a tak by ta moje teoretická uvaha měla být správná.\jste radikálním zastáncem měnit olej ročně ,,,,,mám dlouholetou zkušenost s Oktávkou ,,20letou ,,kde jsem měnil olej asi tak za rok a půl i déle ,,nebyl ,,,loong,,, a Oktovka stále jezdí téměř s nulovou spotřebou oleje.Považuju roční výměnu s malým nájezdem km. za přehnanou pečlivost na kterou jsou zatíženi šofeři amateři bez hlubších zkušeností a znalosti.Jsem už ,,starý pán,,a převážnou část mojí pracovní činosti jsem strávil na silnici ,nebo v dílně ,ale pořád se rád přiučím novým věcem. A k tomu naftku v tak malým autě ,,,,,to je pro lehkou Fabku přehnaně mohutný motor.Není divu že s ním tak cvičí.Měl jsem v naftě čtyři auta ale až na Golfa jsem s nimi moc spokojený nebyl . Nafta prostě do malýho auta nepatří.

    vaclav396, 10.01.2019 v 21:44 neutrální recenze

  • Zajímavé zkušenosti

    Já jsem to tu mnohokrát popsal - osobní zkušenosti s jedničkovýma Fabiema jak 1.9 SDI,tak 1.2 HTP 40 kW,no opeakuju se,ale tyto vozy jsou každá tak dalo by se říci básnicky "na jiném břehu",ale zaujal mi příspěvek od bouska67 s Fabkou 1.9 TDI PD 74 kW a mohu jen potvrdit ač jsem ji sám nikdy neměl,ale můj švagr ji má asi 2 roky (koupil staršího kombíka asi s 200 000 km),párkrát jsem s ní jel a opravdu jede jak z praku a on prý jezdí kolem 5 litrů,tedy stejně jako já s tím SDI (samozřejmě akcelerace je někde jinde,spolehlivost je snad taky dobrá,ale v případě nějaké větší opravy to pochopitelně jak je psáno vyjde dráz než u toho SDI).Ať už máte zkušenosti jakékoliv,hlavně vždy v r. 2019 šťastně dojeďte do cíle,přeje Martin.

    kolisek.mv, 02.01.2019 v 13:09 neutrální recenze

  • jisubik

    .... libi se mi jak jste pekne popsal F 1,2 / 40 kw a myslim to uprimne ...... jenom by me zajimal r.v. a jestli Vam nerezne !

    doca.vm, 01.01.2019 v 09:54 neutrální recenze

  • škoda fabia l 1.9 tdi

    Pane Václave, výfuk je dvouplášťový. I když je zrzavý, vydrží ještě mnoho let. S ním si starost nedělejte. Co se týká oleje. Je jedno jestli najedete 5 nebo 7000 km ročně. Měňte ho každý rok. Nemusíte do něj lít nějaký předražený značkový, stačí ten co má správnou viskozitu. Olej časem degraduje a když ho tam necháte dva roky, přestane motor pořádně mazat. Zpátky k tématu. Měl jsem půjčenou, je mi docela líto že jí nevlastním, jedničkovou Fábii 1.9 tdi. Z roku 2000. Měla najeto přes 300 tisíc. Prý sto koní. A bez čipu. No zkrátím to. Jela jako blázen! Pravda v zimě dlouho trvalo než začala topit, to bylo ale všechno co se jí mohlo vytknout. Pružné zrychlení bylo opojné a spotřeba i při blbnutí nepřesáhla 6 litrů. Je fantastické, že i po tolika kilometrech je Fábie tak živé a úsporné auto.

    Klady:
    Na to, že je to nafta, má ráda otáčky 5000 snese bez problému a uvadá až nad nimi. Střela co nežere. Díly nejsou drahé.
    Zápory:
    Je to diesel, turbo, vstřiky, dvouhmota, to když začne zlobit tak si připravte peněženku. Na druhou stranu, máte zase na 200 až300 tisíc km pokoj.

    bouska67, 30.12.2018 v 20:05 kladná recenze

  • rezatý výfuk

    Mám Fabku dva roky a při garančce na zvedáku jsem koukal jak je výfuk orezlý ,,,je to blbý ...nechci po třech letach kupovat nový výfuk ,,máte někdo vyzkoušený nějaký nátěr ..na výfuk ,který by prodloužil jeho životnost ? A taky se mě nechce vyměnovat každý rok motorový olej ,když najedu tak asi 7000Km ,,,co takhle olej ,,,long,,na dva roky ,,to najedu asi těch 15000Km Je to dobrý řešení ??????

    vaclav396, 18.12.2018 v 21:59 neutrální recenze

  • Fabia 1,2/40 kW Junior

    Je to takový "žebráček", není tam nic v elektrice, žádný posilovač, atd. Mám ji 7 let, nehoním ji, starám se o ni a jsem s ní naprosto spokojený. Nikde mě nenechala a to má motor už 194000 km. A se spotřebou se motám mezi 6,0 - 6,5 l Naturalu....... Jinak - jsem 42 let za volantem náklaďáku, z toho táhnu už 26 let v mezinárodním provozu, a mám "nalítáno 3,2 milionu km....... a proto tvrdím : Jiné auto , ( než tuhle Fabku) už bych nechtěl. Taky se mi na ni líbí, že nemá tu spoustu pitomostí, co mají nová auta, jako jsou různí asistenti na couvání,rozjezdy do kopce, parkování a spousta jiných hovadin.Můj názor je -- když to neumíš, tak do toho nelez !!!!!...... A poslední věc : ((( jak jsem si tady přečetl )))....srovnávat Fabku 1,2/40kW s dvoulitrovou "nadupanou" naftou, může jen -- naprostý..( píp ). Harry

    Klady:
    všechno
    Zápory:
    neznám

    jisubik, 16.12.2018 v 06:59 neutrální recenze

  • Fabia 2 1.9 tdi 77Kw

    Dobrý den, Hlavně né tříválec je jedno jestli naftu nebo benzín. Pokud je o to budete starat pečlivě ta to vydrží. Já ma 2008 naftu 1.9 77kw najeto poctivých cca 390000km. A co se motoru týče tak se ve 340000 dělal turbo. Jinak nic ( pouze běžný servis) olej filtry destičky atd. Za mě maximální spokojenost ( až na ten vzhled. Ale to je na úkor ceny) dlouhodobá spotřeba je pořád od 4.6 - 4.8. Jezdím dálky ale nejezdím pomalu.

    zandasimek, 10.12.2018 v 06:52 neutrální recenze

  • lola.hlava

    Svižně s hatlapatkou, no to bych chtěl vidět, mám dvou litr v naftě 120kW ford focus r.v.12 a s tím se dá jezdit "svižně" Hatlapatku jsme měli ve fabce, moc to nejelo a když trošku jo, tak to žralo 9 litrů. Ale byli jsme s ní 3X v chorvatsku ve čtyřech a s klimou a nebyl problém.. jo a byla na lpg.

    Klady:
    jednoduchý servis
    Zápory:
    u škodovky a koncernu všeobecně se připlácí za kdejakou kravinu kterou mají ostatní automobilky v základná ceně.

    glumol, 29.11.2018 v 16:20 neutrální recenze

  • FABIA 1.2 47 KW kombi r 2007

    Dobry den, tyhle auta jsou bez problemu ja jezdim svizne jak okrsky tak dalnice za 6.4l . Mam najeto 96000km a jsem spokojeny, zalezi jak se o auto staras.

    Klady:
    vse
    Zápory:
    zadne

    lola.hlava, 21.11.2018 v 20:59 kladná recenze

  • octapema

    Opravdu nechálu proč máme prodávat své diesely,jednak cena nafty opravdu někde o pár haléřů vyšší je,někde nikoliv,dejme tomu,že cena je v průměru stejná (to je někdy v zimním období),ale co je podstatné - spotřeba je vždy nižší,je rozdíl jezdit za 5 nafty nebo za 7 naturalu na sto km,co se týče dražšího servisu - tak já mám zkušenosti právě opačné,staré obouchané SDI jezdí bezproblémově bude mít okolo 400 tisíc km a na motoru se řešily akorát rozvody,žhaviče,alternátor,spotřeba oleje zanedbatelná,starty i v zimě pokud se dá kvalitní nafta VIF aditv bezproblémové,zato u Fabie 1.2 HTP 40 kw,kterou měla tchyně od nové (už naštěstí dávno nemá)se v 30 tis km měnila celá hlava motoru,jezdilo to mezi 7-8 litry na sto,akcelerave,tah do kopce podstatně horší i než to bezturbové a staré SDI,jako druhé auto mám Seata Leona 1.9 TDI 81 kw a motoricky také v pohodě,svezení slušné,spotřeba taky kolem 5 litrů na sto - tak kde je pravda ? Martin.

    kolisek.mv, 15.11.2018 v 08:39 neutrální recenze

  • benzin versus nafta

    tak chlapci co tu obhajujete naftu už prodávejte své miláčky, nafta už je dražší a k tomu ten servis oproti benzinu

    octapema, 12.11.2018 v 11:01 neutrální recenze

  • Mě s ní jezdí můj muž!

    Pořídila jsem si tuhle Fabii 1.0 TSI 70kW a jezdí mě s ní můj muž který má Wrangler! Občas mě to auto prostě sebere a říká že je to normálně dospělý auto s živým motorem že tak pocitově nejezdily dřív ani podstatně větší starý passaty s benzínem. Já sama jsem hodně spokojená, předtím jsem dojížděla dvanáct let Fabii 1.4 16V a co se týče motoru, tak tohle fakt jezdí, můžu srovnávat. Co s týče poruch tak zatím nic, jezdím rok.

    Klady:
    70kW subjektivně zátah, fakt pohodlný rychlý autíčko, lehký ovládání, s lehkou nohou málo žere, u mě tak 4,8-5,5 okreska - město. Šest mě to ani ve městě (35 tis obyvatel) nedá. Velká spokojenost.
    Zápory:
    Zvuk tříválce. Už jsem si zvykla ale zezačátku to trhalo uši. Prostě to při nízkácých otáčkách rachtá. Chce to víc otáček a čas - člověk si zvykne. Auto týhle velikosti za mě bez chyby.

    vlahalova, 03.10.2018 v 14:37 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání