Aktuální nabídka inzerátů Škoda Fabia

Zkušenosti majitelů s Škoda Fabia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Fabia 1.4 mpi kombi

    Po 14 dnech od koupě auta z bazaru jsem musel investovat 25 tis. Kč za výměnu posilovače řízení. Pak už jsem řešil jen zaseknutý termostat. Standardní závada Škodovek. Měl jsem Š 100, Š 110, Š 120 a vždy jsem s tím měl problém. Proto doporučuji 1x ročně nechat pročistit chladící soustavu. Pak už jen výměny brzd, brzdových kotoučů, nábojů kol.... Prostě české cesty. Ale jinak spokojenost.

    Klady:
    Velký ložný prostor. Jednoduchá obsluha. Laciné náhradní díly.
    Zápory:
    Zasekává se termostat. Rezaví. Nejčastěji u předního kola ( mezi prahem a předním blatníkem).

    habapavel, 19.09.2018 v 10:06 neutrální recenze

  • Fabia SDI nebo benzín

    Samozřejmě nebudu jezdit jen do prace ale všude dik.

    jakubkalis, 16.09.2018 v 09:36 neutrální recenze

  • Fabia SDI nebo benzín

    Zdravím chtěl bych se zeptat SDI nebo benzin mám to 10 km do práce, nevím jsem rozpolcen. Moc moc děkuji

    jakubkalis, 16.09.2018 v 09:11 neutrální recenze

  • fabia 2018 1.0 tsi 81kw

    Najeto 5000km.Město,okresky se tam dálnice.Výkon motoru dostačující na jízdu i předjíždění.Hlučnost motoru v pohodě.Takze na courání po meste a mimo a sem tam dálníce uplě v pohodě.Na delsí trasy něco pohodlnějšího a aspon 100kw.Jo a neřitte se podle ukazatele řazení jinak to budete podtáčet jak píča.

    Klady:
    dobrá pořizovací cena
    super výbava
    v pohode motor,ten tříválec
    v pohode servis i dily
    Zápory:
    neni to na dlouhé trasy to si kupte něco pohodlnějšího a aspon 100kw.

    lukas.ira.ml, 07.09.2018 v 13:31 kladná recenze

  • brzdová kapalina

    V dřívější oktávce jsem měnil brzd.kapal. po čtyřech letech ,,někdy i déle ,,a nikdy za celých dvacet let provozu jsem neměl s brzdama žádné problémy.Tedy při výměně a její následné kontrole byla kapalina dost tmavá ale dle mechanika bezproblémová...no a akorát zralá na výměnu. Je ale u Fabky dost důležitý měnit vzduch. filtr při každý výměně oleje ,,protože její výkoný turbo saje vzduch hned za čističem,a ta výměna dost zvyšuje životnost turba. Já mám ještě čtyřválec ,,81KW a když jedu někam dál ,,tak to dost kalím ,,,,,,,měl jsem štěstí,,,,ještě jsem neplatil,,,,,tomu autu otáčky vyloženě svědčí,,,ani spotřeba nepřesahuje moc přes šest litrů. Má někdo zkušenost s tím olejem ,,long interval ,,ale najedu za ty dva roky jen něco málo přes patnáct tisíc .Tak snad sedmnáct tisíc,,olej 5/30W

    vaclav396, 22.08.2018 v 20:48 neutrální recenze

  • P.S.

    ....jo a svicky vymena v 60000km delany asi tak

    doca.vm, 20.08.2018 v 16:41 neutrální recenze

  • 1.2 tsi

    ... taky se divim tech aut uz jezdi hodne ... uz jsem se tady ptal ... tak za me a nejsem odbornik F 2 .... 1.2 tsi 63 kw ... rv . konec 2013 najeto 63000 km vse puvodni O oprav pouze olej filtry kazdy rok a kazde 2 roky brzdovka /nevim proc/ palivovy filtr budu menit letos / 60 000 km ? / taky nevim ale udelam .. pocit zatim dobry spotreba 5.8 - 6.3 max . pridavam aditiva taky nevim proc ale olej urcite menit !!!!

    doca.vm, 19.08.2018 v 20:21 neutrální recenze

  • Pořád jen MPI

    Moc nikdo tady se nezminuje o TSI ačkoliv už jezdí skoro pět let a určitě hodně majitelů má s nimi zkušenosti . mám TSI dva roky ,, zvollil jsem interval výměny oleje dva roky ,,,,protože za ty dva roky tak těch 15 až 17 tisíc najedu.Je to dobrá volba ,,,ten dvouletý interval ????? Jezdím tak půl na půl ,,,často dálkové jízdy 1500Km do východní Evropy ,,,ostrým tempem ,abych to ujel za dva dny.Mám tam olej 5/30W Jaký olej dát příští výměnu???? Co říkají Vaše zkušenosti ???????

    vaclav396, 04.08.2018 v 20:03 neutrální recenze

  • 1.4MPI

    právě,že se opravářů a těch co se v tom léta hrabou ptám.jeden bydlí cca 50 metrů ode mně.na HTP se mi vysmál,což bych i pochopil,ale když se ví jak tenhle motor funguje tak jede dobře a na otázku jaký motor do fabie mk1 tak mi bylo doporučeny škodovácký 1.4.žádný zázrak to není,ale motor vydrží.říkal,že je to tak jednoduchej motor,tam se nemá co po......a to je chlap,kterej se hrabe v motorech pomalu 40 let. jinak rozvody neřeším ani u jednoho a veškerý filtry měním s olejem a vše šlape jak hodinky.a do paliva nic nepřidávám,tak jak natankuji tak jezdím a zatím se mi nic nevymstilo.a na to,že si to dělám sám před barákem na chodníku tak o to víc mě to těší. a jedno bys měl vzít v úvahu,srovnávat naftu s benzínem je nereálné.a jsou auta s MPI a některý jsem měl možnost i sám vidět,kde tachometr už měl natočeno či mu moc nechybělo s půlmilionem na bedrech.někde jsem četl i o třičtvrtě milionu.a to si myslím,že zas tak málo není. Jirka

    brejlovec74, 08.07.2018 v 17:58 kladná recenze

  • Jirko sorry

    Ne 4 mega km,ale 400 tisíc km,to by ani věhlasné SDI nedokázalo,sorry přátelé.Martin.

    kolisek.mv, 07.07.2018 v 15:42 neutrální recenze

  • 1.4 MPi

    Jirko máš pravdu,ale jen částečně,samozřejmě,že dnešní auta jsou čím dál složitější a čím dál větší spotřebáky,nejsou dělány na výdrž,ale na to aby se po poměrně krátkém čase koupily opět nové a během provozu se dalo vydělat servisu - ano,ale já jsem bral v úvahu vozy staré koncepce,tedy staré 1.4 MPi (1.3 u Feldy) a staré SDI a tady si dovolím tvrdit,že zkrátka na to SDI jak ve spotřebě,tak spolehlivosti zkrátka staré MPi NEMÁ,zeptej se opravářů v širokém okolí,samozřejmě rozvody si musím hlídat,ale nevidím v tom žádný problém po 90000 km je nechat vyměnit (u známého cca 5000 i s vodní pumpou,sada INA),olej měním vždy s filtrem po 10000 km,ostatní filtry vždy po 30000 km,čerpadlo vstřiky původní (dávám aditiv VIF)motor přede jak hodinky a to mu pomalu naběhne 4000000 km ,tak to snad mluví za vše ? nemyslíš ? a kdyby přišla nějaká fatální závada na motoru - jak píšeš,tak se podívej třeba na BAZOŠ kolik je tam celých dobrých motorů 1.9 SDI (typ ASY) v cenových relacích 7 - 10 tis ,a proč jsou takto levné ? - protože NEPADAJÍ ,a kolik peněz jsi už ty Jirko PROVAŘIL u pumpy na benzínu - no vidíš,nic ve zlém,měj se fajn a ať ti (či tvojí paní) MPi či HTP dál slouží k plné spokojenosti.Martin.

    kolisek.mv, 07.07.2018 v 15:39 neutrální recenze

  • 1.4MPI

    to máš pravdu Martine,každý máme jiný měřítko.radši za 7-7.5 a pořád než sice o 2 litry méně,ale už ne bez obav jestli mi vydrží vstříkovače či čerpadlo díky "kvalitní" naftě a pravidelně myslet na rozvody.a tohle já řešit nemusím,nic z toho.oni to dneska píšou dobře-nafťák jede velmi dobře,tiše a úsporně,ale až přijde na řadu oprava a ta že přijde tak to bude hodně drahý. Jirka

    brejlovec74, 07.07.2018 v 11:13 kladná recenze

  • 1.4 MPi

    Máme zkrátka to měřítko "žravosti" každý jinde,já tvrdím,že průměrná spotřeba 7 litrů na sto na auto velikosti Fabie je prostě hodně - dá se jezdit podstatně levněji i s benzínovým autem s jiným motorem či jinou značkou,sám jsem vlastnil Felinu v kombi 1,3 MPi 50 kw a nějak s ní problémy opravdu nebyly,jen ji poměrně dost trápila koroze,ale jezdila kolem 7,5 - 8 litrů což bylo dost (zase moje měřítko),dnes už bych ji opravdu nechtěl,po přesedlání na Fabii 1.9 SDI to byla úplně jiná káva,ať si každý myslí co chce,to je prostě moje osobní zkušenost.Martin.

    kolisek.mv, 04.07.2018 v 21:37 neutrální recenze

  • 1.4MPI

    za 7 litrů a žravé??těsnění pod hlavou jsem řešit nikdy nemusel,ani rozvody,nesežralo mi to ani kapku oleje.a stará koncepce možná,ale čím to,že jsem nikdy neslyšel a ani nečetl o tom,že by systém OHV kdy trpěl fatálními závadami,což se o OHC či DOHC říct nedá a taky OHV se používal jako rozvod do lokomotiv(to jen na okraj),ale ještě stále se montuje v Americe. on i diesel,když se nepovede tak to není žádná výhra.i tím se "proslavil"nejen "slavný" VW.a ano HTP 40 kW je nepovedený,ale manželka ho má už 8 let a za celou dobu bez problému.za sebe MPI a jednou těsnění pod hlavou než do budoucna pár potenciálních problémů a dalších věcí. Jirka

    brejlovec74, 04.07.2018 v 20:29 kladná recenze

  • 1.4 MPi

    To klidně Jirko můžu,ale opět se budu opakovat - je pravdou,že tyto motory jsou jednoduché konstrukce,ale na druhou stranu jsou poměrně žravé,hlučné,trpí tím známým selháváním těsnění pod hlavou a následným únikem oleje do chladícího okruhu,celkově trpí únikem oleje a netěsnostmi - prostě stará koncepce,přiznej si,že třeba SDI či TDI je někde ale úplně jinde,samozřejmě i s pořizovací cenou,na druhou stranu bych ale volil raději to české MPi než paskvil HTP 40 kW se kterým jsme měli v rodině velmi špatné zkušenosti,asi tak.Martin.

    kolisek.mv, 03.07.2018 v 23:39 neutrální recenze

  • 1.4MPI

    1.4MPI žádný zátrak???můžeš tady napsat v čem??jediný problém o kterém vím já,ale není to na závadu a není to nutné tak je těsnění pod hlavou.tyto motory jsou schopny nalítat při správný péči bez problémů i půl milionu a více,nemá to drahý závady,rozvody řetězem který nepadá a nepřeskakuje,spotřeba 6.5-7.5 a nžere to olej.a navíc neznám nikoho,kdo by měl s tímto motorem jakýkoliv problémy.v rodině jsme měli jeden čas 3 MPI a se žádným nebyl po technické stránce jeden jediný problém. Jirka

    Klady:
    motor,který si nechá hodně líbit a na benzínový poměry neskutečná výdrž a odolnost
    Zápory:
    jsou hlučnější,jinak jsem za skoro 20 let s těmito motory na nic nenarazil a s ničím nesetkal

    brejlovec74, 03.07.2018 v 20:56 kladná recenze

  • Fabia 1

    Asi bylo v předchozí recenzi myšleno 50 kW (nikoliv 50 km ?,"zamykat " - vyjmenovaná slova),motor 1.4 MPi žádný zázrak,jinak Fabka 1 je kvalitní a vcelku bezproblémový vůz,chce to volit motorizaci 1.4 16V 55 kW,1.9 SDI,1.9 TDI 74 kW,sám užívám (celá rodina SDI z roku 2000,nalítáno okolo 360000 km a v pohodě,běžné opravy,motor co se týče spolehlivosti a spotřeby = bezkonkurenční),na rodinné ježdění a na dovču máme Leona 1.9 TDI 81 kW a taky supr kára,která jezdí za 5 nafty.Martin.

    Klady:
    - SDI,TDI PD,1.4 16V 55 kW
    Zápory:
    - 1.2 HTP,1.4 MPi

    kolisek.mv, 01.07.2018 v 14:09 neutrální recenze

  • 1,4,MPI 50 km FAB1

    závady

    Klady:
    kastle nerezne ,motor dobrej
    Zápory:
    servo servo servo ,imobilizér ,lambda
    koupil jsem v bazaru , servo už bylo chycený ,nevěděl jsem co to bude za boj , nový jsem za 20tis nechtěl kupovat, sehnal jsem jetý náklady s výměnou 6tis po pár týdnech nejde ,bez něj technickou neudělám , taky mi odešel imobilizér naštěstí doma z práce jsem odjel ,ještě ten den jsem měl jet znovu a už neodjel , opravu jsem provedl u někoho deaktivací za 1,500 , jinak motorově pro mě v poho na ježdění do práce v létě na mašině , taky zámky ,opravná sada je za pár korun , ale auto už roky nezamikám

    bohumil.silhar, 30.06.2018 v 10:01 záporná recenze

  • Fabka TSI

    Umyslně jsem vyměnil 20letou Oktávku za Fabku 1.2 tsi a divím se že je natolik spolehlivá jako věhlasná Oktávka . Po dvou letech a najetých 24tisíci km. ani jedna závada ,,,,,ani drobná!!!! Jezdím s ní dost daleko na jih Evropy a nechtěl bych řešit nějaké technické problémy někde v Rumunsku.Musím ujet asi 800km za den a tak po cestě dost pospíchám . Až na konec Madarska je to hlavně po dálnici ,,,takže ji dost šlapu na plyn.Spotřeba je pod šest litrů i když mám plný kufr různého nákladu.Ani jsem nečekal takovou spolehlivost pod takovým zatížením.Dle porovnávání je o dost živější čtyřválec než tříválec ,,při stejném výkonu.Na porovnání ,,cena -- výkon ,,je hodně nadprůměrná.

    Klady:
    Kombi má dost objemný kufr ani uvnitř se mě ve dvou ve předu nesedí stísněně na tak malej vůz.

    vaclav396, 24.06.2018 v 22:45 kladná recenze

  • Fabia kombi,1,2 TSi, 81kW,6man,Style

    Můj předchozí vůz byl Mazda6,2004,D,mimochodem skvělý vůz,kdyby nehnila karoserie mám ji asi dodnes.Fábia,pokud si ji chcete pořídit,musí vám být jedno,že se na vás dívají,jako že jezdíte ve Fabii,tečka.Asi rok jsem vybíral,které auto si pořídit,nakonec jsem skončil u škodovky,která vyhrála boj mezi asi 5 značkami,za zhruba stejné peníze.Koupeno v květnu 2017.Musím říci,že jsem nadšen z jízdních vlastností,pohodlí a motoru.Na to,že je to 1dvojka,motor skvěle táhne už odspodu,svižná jízda není problém.Nyní mám najeto 14000 km,spotřeba v zimě 5,5-5,9 léto v pohodě 5,1-5,3 a to z 90% jízda do práce a zpět cca 25 km.Výbava skvělá,až nyní zjištuji,že by se hodily ještě vychytávky,které jsem myslel,že nepotřebuji,příště budu chytřejší.

    Klady:
    podvozek
    motor
    spotřeba
    ovladatelnost
    Zápory:
    vzadu méně prostor
    příplatkové asistenty drahé
    mohla by být ještě trošku širší-vypadala by lépe

    misa.minarik, 25.05.2018 v 15:21 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání