Aktuální nabídka inzerátů Škoda Fabia

Zkušenosti majitelů s Škoda Fabia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Fabie II, 1,6 TDI Cr, 55 kW

    Jakou máte zkušenost s tímto motorem? Koupil jsem Fabii a jsem trochu zklamán s výkonem a s převody, 5 r.s. je moc rychlý. Minulá Fabie 1,9 SDI absolutně bez problémů. Spotřeba 4,12 - 5,1 . Je na prodej, protože nemá klimu. Díky za reakce na 1,6 TDI. Tonda.

    Klady:
    Zatím nevím.
    Zápory:
    Moc rychlá pětka.

    sfarm, 11.02.2018 v 18:27 neutrální recenze

  • fabia 1.4 mpi

    vynikajici jizda

    Klady:
    jeto moderni auto s motorem felicie
    Zápory:
    moc zere na to jak je to male auto....stala vada motor posilovace rizeni cena 5 tis,,a z vrakace je to blbost

    vavrik39, 08.02.2018 v 13:28 neutrální recenze

  • 1.2TDi Greenline

    nejlepší auto na světě, vynikající motor, jde krásně do otáček jako benzín, pocitově tak na 90koní, není problém rychlost okolo 120km/h furt, výborně nastavená převodovka, moc pěkný design, velmi nízká spotřeba

    Klady:
    nízká spotřeba
    vynikající jízdní vlastnosti
    velmi pěkný design
    radost pro oko
    dokonalé auto
    Zápory:
    žádné, auto nemá žádnou chybu

    rvenhavr, 26.01.2018 v 19:06 kladná recenze

  • Spotřeba

    Ještě ke zde hodnocenému MPi.Konec roku je období bilancování.Vypočítal jsem spotřebu za celý rok,na 99% šlo o trasy po městě,s prázdným autem,většinou do 5 km,s následným vychladnutím před další jízdou.Výsledek mně docela příjemně překvapil: 6,5l !Takže za mně,já tyto motory ještě nezatracuji.

    davcerven, 30.12.2017 v 19:50 neutrální recenze

  • MPi

    Je pravda,že tyto motory trpí na těsnění pod hlavou,ovšem jeho výměna není tak drahá,nebo složitá záležitost.Ventilový rozvod OHV je sice zastaralý,ovšem ani při hodně vytahaném řetězu se nestane,že by přeskočil.Maximálně se to projeví tou hlučností.Výměna tohohle rozvodu také není drahá v porovnání s rozvody OHC.Při případné koupi ojetiny s tímhle škodováckým motorem je ale potřeba dát si pozor na to,že jak je u škodovek zvykem,existuje více variant,některé neplní EURO 3,takže budete muset případně zaplatit ekodaň.

    Klady:
    levné náhradní díly,snadné opravy

    davcerven, 01.12.2017 v 17:39 neutrální recenze

  • Hlučnost MPi

    s tou hlučností je to sice pravda,pokud se bavíme o původních škodováckých MPi,ale že by zastaralé???už se nevyrábí v takových seriích jako před 15-20 lety,ale stále to jsou velmi spolehlivé motory.a to i při velkých nájezdech,což se třeba o TSIčkách říct až tak moc nedá.za mně radši hlučné MPi se 7mi litrovou spotřebou,než moderní maloobjemové TSI s nadupaným výkonem a za 5 litrů,ale bohužel už ne tak kvalitní tak jako "zastaralá" MPI nebo i to HTP,které máme už téměř 8 let a nepotkal nás žaden problem. Jirka

    brejlovec74, 29.11.2017 v 09:43 kladná recenze

  • Hlučnost MPi

    Záleží v jakém stavu ten motor je.Obecně jsou Fábie 1 odhlučněny lépe,než Fábie 2.MPi sice je zastaralý motor,ale pořád je to čtyřválec s pravidelným chodem.Pokud přesednete do MPi z HTP,tak neslyšíte téměř nic.

    davcerven, 19.11.2017 v 14:30 neutrální recenze

  • OCTA 19TDI 77KW

    Pokud kopite auto s najezdem cca 200 a nebylo na aute nic meneno tak to logicky ceka vas nasypete pade a mate jistotu ze tam mate novy veci .komplet spojka .turbo .loziska kol.tandemovka .klima .rozvody.atd .verim ze pak vas to donuti si to nezhuntovat.ale zalezi jak ho hcete mit dlouho .jo dpf nema .repas zadni napravy desitka.no a kastle to je taky na roman. Jo soudruzi ze skodovky udelali jednickovou a sakra pak se podrbali na hlavach a udelali dvojkovou.no uvidime co udela cas s tsickama .ale v necom jezdit musime .jo kdo z nas ,ma vlastne auto

    Klady:
    I poletech vypada zanove.kupujou si je i mlady a ty si myslej mam tdi tak jim slapou. ty motory chtej svi..
    Zápory:
    Smir se nebo prodej.

    plochjarda, 18.11.2017 v 23:31 neutrální recenze

  • Motor 1.4 MPi

    Zastaralý motor s rozvodem OHV,poměrně vysoká spotřeba paliva,trpí často na vadné těsnění pod hlavou s následkem úniku oleje do chladicí kapaliny,poměrně vysoká hlučnost - nedoporučuju,mnohem lepší volba 1.4 16V OHC 55 kw,SDI či vynikající 1.9 TDI 74 kw .Martin.

    kolisek.mv, 18.11.2017 v 22:43 neutrální recenze

  • Fábia 1.4MPi

    Pokud máte problémy se servem,jako pisatel pode mnou,servo jakoby vynechává,chvilkami jde volant lehce,chvilkami ztuha,pokud stojíte v po tmě v koloně aut někde u semaforu a vidíte na odrazu vašich světel na autě vepředu,jak vám světla blikají podle otáček motoru,zpravidla je na vině snímač polohy volantu.Tuhle věc nedoporučuji kupovat někde na vrakovišti,ale novou.Výměna není složitá a budete nejspíš překvapeni výsledkem.Tyhle MPi motory také trpí na svítící oranžovou kontrolku elektroniky motoru.Příčin může být mnoho.Tady se docela vyplatí nějaká čtečka chybových kódů,kde si sami zjistíte,v čem je problém a kterou se dá kontrolka zhasnout.Jsou i tací,kteří si kontrolku jednoduše přelepili.

    davcerven, 18.11.2017 v 17:41 neutrální recenze

  • Fabia 1.4 Mpi 50kW

    Auto vyborne,hlavne motor,pokud je OK,spotreba mesto do osmi litru, na dalku klidne i pod sest,pokud jede clovek sam a nejede na dalnici stopadesat.

    Klady:
    1.4. Mpi motor
    docela pohodli na tak male auto
    Zápory:
    rizeni,servo
    nekupovat v bazarech zvlaste AAA,ESA

    vladimir.vecka, 17.11.2017 v 21:11 kladná recenze

  • medvěd

    Až pro ní půjdete, tak ji vyzkoušejte : 4 lidi do auta a zkuste se rozjet do kopce - schválně, jak vám to půjde. Na rovinu, pokud za to dáte 300 tisíc, dobrý kup a lze i zavřít oči nad nějakou tou mouchou, ale pokud by chtěli víc, tak je i lepší volba.

    44sturm44, 16.11.2017 v 17:15 neutrální recenze

  • Škoda Fabi 1.0 TSI-81KW

    Máte někdo už zkušenost s tímto motorem?Ten obsah 1.0 je malej ,ale krouták je na 200 Nm.Co to turbo a celej motor asi vydrží?

    Klady:
    Cena
    Náhradní díly
    Zápory:
    Výdrž motoru

    xxx.cool.xxx.medved, 17.10.2017 v 17:39 neutrální recenze

  • Fabia II 1,9 TDI PD 77 kW

    Prosím někoho o sdělení zkušeností s tímto vozem,spotřeba a svezení jistě super,ale jak ostatní ? Poruchovost,náročnost servisu ? Domnívám se,že ječtě nemá DPF ? Díky,Martin.

    kolisek.mv, 27.09.2017 v 07:06 neutrální recenze

  • Škoda Fábia kombi 1.2TSI 63kW rv.12/2010

    Najeto necelých 60 tisíc km všechno na voze původní, každý rok pravidelná servisní prohlídka servis Škoda

    Klady:
    velmi slušná spotřeba
    tiché a pružné vozidlo
    dálka i město bez problémů
    dostatek prostoru
    bez koroze
    Zápory:
    zatím nic

    svestka.z, 05.09.2017 v 12:09 kladná recenze

  • Fábie II kombi HTP 51kw, r.v.2009 aneb hitlerova tajná pomsta :-)

    Auto jsem koupil jako nové, výbava Elegance. Předtím jsem měl Fábii I HTP 40kw a ta byla o řád lépe odhlučněná jak od motoru, tak od podovzku. Fábie II napatřila nikdy k pěkným autům a bohužel ukazuje se, že koncern si věrných zákazníků moc neváží. Nejenže motor HTP má problémy i po faceliftu(CGPA, CGPB), ale navíc přidává chuťovky jako lámání kabelů v předních dveřích, které nevyřešil po celou dobu prodeje Fábie II !!! Když se přidá poddimenzovaná přední náprava a výfuková soustava, tak vlastně člověk neví co má pochválit, snad jen komforní podvozek, lepší sedačky a lehký běh pedálů :-)

    Klady:
    - komforní podvozek, dobře filtruje i špatnou cestu
    - lehké řízení i řazení
    - dostatek místa na nohy i hlavu v zadu
    - kombik má slušný kufr
    Zápory:
    - nespolehlivý motor HTP, který Škoda neumí ani zgenerálkovat a rovnou vám dá servis nový polomotor za 50000kč práce. Naštěstí existují v ČR šikovné servisy co to za 30000kč udělají, včetně práce
    - zalomení kabelů vedoucích do předních dveří, některé servisy vám vymění celou elektriku i motorek ve dveřích, než jim dojde o co jde
    - poddimenzovaný přední podvozek - počítejte po 100tis.km postupnou výměnu kdečeho :-)
    - slabě brzdí, teda verze s bubny vzadu
    - nestabilní podvozek při bočním větru a na sněhu, neustále korekce volantem
    - nekvalitní výfuková soustava, mě po 100tis.km odešly oba výfukové tlumiče, vevnitř se rozsypaly, vlnovec byl natržený - originál velmi předražené
    - sumasumárum jako ojetina je to nevhodné auto, velmi doporučuji obyčejný Ford Focus II 1.6 :-)

    robert.paluch, 09.08.2017 v 13:32 záporná recenze

  • fabie RS

    96kw nesmrtelny motor

    Klady:
    žadny
    Zápory:
    to si dělate srandu prodavate auto v takovem stavu za 95 000 už jen podle vzhledu nemá ty kilometry co píšete kdyby jste to dali opravit tak bych ho vzal za 95 000 ale toto je humus takhle ho nechat špinavé a lepicí pasku na dveřích kdo ví proč to tam je bude větší zajem oni když bude uklizena a opravena

    luky.kafe, 04.08.2017 v 16:55 záporná recenze

  • m.m2009

    Těžko poradit,já jsem měl jak Feldu 1.3 MPi 5O kW,která sice nebyla porchová,ale koroze značná,bezpečnost mizerná,spotřeba nic moc,kolem 8 litrů,to se třeba s Fabiií 1 s SDI motorem vůbec nedá srovnat - tento vůz máme stále druhý v rodině a je to neskutečně odolný služebník s minimálními náklady a se spotřebou do 5 litrů na sto,ač je to veterán starý 17 let !,tak kvalitní auto už nikdy nikdo nevyrobí - vše novější je jen spotřebák materiálově ošizený a předurčený na neustál investice,já za sebe - pokud vám nejde o závodění,ale o spolehlivost,nenáročnost při minimálních nákladech jak za opravy,tak za provoz bych volil znova tento vůz s touto nesmrtelnou a mimořádně úspornou motorizací - byť po faceliftu,tedy rok 2005 - 2006 - sice se bude zdát starý - ale dbrý a osvědčený,Felicie je už dávno za zenitem po všech stránkách,tedy mimo pořizovací ceny.Hodně štěstí,Martin.

    Klady:
    - SDI
    - TDI
    Zápory:
    - HTP

    kolisek.mv, 07.07.2017 v 14:14 neutrální recenze

  • motory

    Snaha výrobce vyrábět co nejlevněji. Zvlášť po nedávných událostech v zámoří, kdy budou dost platit jsou úspory dost aktuální.

    44sturm44, 03.07.2017 v 20:52 záporná recenze

  • chlapi poraďte...

    Jsem na konci svoji životní cesty,a tak jsem si na těch pár zbývajících let chtěl koupit lehce ojetou Fabii.Moje Felda ještě jezdí ale už se v ní bojím jezdit..Po neutuchající kritice na motory HTP jsem se rozhodnul si teda ještě došetřit,něco prodat a koupit si lehce jetou Fabku III Mpi.Když ale vidím jak se ta auta mohutně prodávají,a to už po dvou letech,tak jsem z toho zmatený.Jestli je to kvůli tomu že ten litrový motor je slabý,tak to mi nevadí,nejsem závodník.Ale jestli přišel tam od nich ze západu pokyn že zkrátka Škoda se musí sypat,tak jsem z toho zklamaný.VÍ někdo proč tomu tak je ..martin m.

    Klady:
    auto by mi stačilo jak výkonem,tak prostorově.Navíc ta bezpečnost proti FELICII bude větší..
    Zápory:
    ...pokud se ten motor sype,tak to by mi nestačil na opravy důchod,a přesedlám na vlak,ale ne všude se dostanu...díky..

    m.m2009, 02.07.2017 v 12:44 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání