Aktuální nabídka inzerátů Škoda Fabia

Zkušenosti majitelů s Škoda Fabia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Fabia I 1,4MPI LPG

    Dobrý den,mám takový dotaz pro znalce těchto aut.Do jakého roku se vyráběla Fabia 1,4 MPI ,a všiml jsem si,že bazary píšou u některých Fabii 1,4 MPI ,že plní Euro 2 a u některých Euro 3.Tak se ptám,asi žádná Fabie s motorem 1,4 MPI není v normě Euro 4 ?.Ptám se proto,že od příštího roku bude zaveden daň za provoz starých aut a ještě Euro 3 má platit každoročně 4 tis. kč,Euro 2 má platit 8 tis,Euro 1 má 10000 kč a Euro 0 má 16000 kč.Tohle je přísnější varianta,ta mírnější uvažuje platit pouze za Euro 0 a 1.V některých státech Západní Evropy se tahle daň již platí a je to všude ta přísnější varianta.Proto jsem se rozhodl prodat svá dvě auta z roku 1994 a 1999 a koupit Fabii nejlépe s jednoduchým motorem 1,4 MPI a pokud možno Euro 4 nebo v nejhorším Euro 3.Ten Babiš nás motoristy brzo zničí.Už zdvojnásobil pokuty a opět chce Ťok zpřísnit bodový systém,zas se posunuly ekodaně při přepisu už na Euro 3,velmi přísné a drahé STK...Teď se chystají každoroční daně za provoz aut vyrobených pod rok 2005.

    Klady:
    Jezdil jsem 5 let Fabií combi I pracovně a perfektní a hlavně bezporuchové auto.
    Zápory:
    Jenom mě trochu sr..o to otlačené pravé koleno o středový tunel.

    kelenda, 15.01.2019 v 09:26 kladná recenze

  • měnit olej

    Pane BOUSKA, asi jsme si nerozuměli,,,,,měl jsem na mysli olej ,,LONG,,,s životností dva roky a ja za ty dva roky najedu asi těch patnáct tisic km. a tak by ta moje teoretická uvaha měla být správná.\jste radikálním zastáncem měnit olej ročně ,,,,,mám dlouholetou zkušenost s Oktávkou ,,20letou ,,kde jsem měnil olej asi tak za rok a půl i déle ,,nebyl ,,,loong,,, a Oktovka stále jezdí téměř s nulovou spotřebou oleje.Považuju roční výměnu s malým nájezdem km. za přehnanou pečlivost na kterou jsou zatíženi šofeři amateři bez hlubších zkušeností a znalosti.Jsem už ,,starý pán,,a převážnou část mojí pracovní činosti jsem strávil na silnici ,nebo v dílně ,ale pořád se rád přiučím novým věcem. A k tomu naftku v tak malým autě ,,,,,to je pro lehkou Fabku přehnaně mohutný motor.Není divu že s ním tak cvičí.Měl jsem v naftě čtyři auta ale až na Golfa jsem s nimi moc spokojený nebyl . Nafta prostě do malýho auta nepatří.

    vaclav396, 10.01.2019 v 21:44 neutrální recenze

  • Zajímavé zkušenosti

    Já jsem to tu mnohokrát popsal - osobní zkušenosti s jedničkovýma Fabiema jak 1.9 SDI,tak 1.2 HTP 40 kW,no opeakuju se,ale tyto vozy jsou každá tak dalo by se říci básnicky "na jiném břehu",ale zaujal mi příspěvek od bouska67 s Fabkou 1.9 TDI PD 74 kW a mohu jen potvrdit ač jsem ji sám nikdy neměl,ale můj švagr ji má asi 2 roky (koupil staršího kombíka asi s 200 000 km),párkrát jsem s ní jel a opravdu jede jak z praku a on prý jezdí kolem 5 litrů,tedy stejně jako já s tím SDI (samozřejmě akcelerace je někde jinde,spolehlivost je snad taky dobrá,ale v případě nějaké větší opravy to pochopitelně jak je psáno vyjde dráz než u toho SDI).Ať už máte zkušenosti jakékoliv,hlavně vždy v r. 2019 šťastně dojeďte do cíle,přeje Martin.

    kolisek.mv, 02.01.2019 v 13:09 neutrální recenze

  • jisubik

    .... libi se mi jak jste pekne popsal F 1,2 / 40 kw a myslim to uprimne ...... jenom by me zajimal r.v. a jestli Vam nerezne !

    doca.vm, 01.01.2019 v 09:54 neutrální recenze

  • škoda fabia l 1.9 tdi

    Pane Václave, výfuk je dvouplášťový. I když je zrzavý, vydrží ještě mnoho let. S ním si starost nedělejte. Co se týká oleje. Je jedno jestli najedete 5 nebo 7000 km ročně. Měňte ho každý rok. Nemusíte do něj lít nějaký předražený značkový, stačí ten co má správnou viskozitu. Olej časem degraduje a když ho tam necháte dva roky, přestane motor pořádně mazat. Zpátky k tématu. Měl jsem půjčenou, je mi docela líto že jí nevlastním, jedničkovou Fábii 1.9 tdi. Z roku 2000. Měla najeto přes 300 tisíc. Prý sto koní. A bez čipu. No zkrátím to. Jela jako blázen! Pravda v zimě dlouho trvalo než začala topit, to bylo ale všechno co se jí mohlo vytknout. Pružné zrychlení bylo opojné a spotřeba i při blbnutí nepřesáhla 6 litrů. Je fantastické, že i po tolika kilometrech je Fábie tak živé a úsporné auto.

    Klady:
    Na to, že je to nafta, má ráda otáčky 5000 snese bez problému a uvadá až nad nimi. Střela co nežere. Díly nejsou drahé.
    Zápory:
    Je to diesel, turbo, vstřiky, dvouhmota, to když začne zlobit tak si připravte peněženku. Na druhou stranu, máte zase na 200 až300 tisíc km pokoj.

    bouska67, 30.12.2018 v 20:05 kladná recenze

  • rezatý výfuk

    Mám Fabku dva roky a při garančce na zvedáku jsem koukal jak je výfuk orezlý ,,,je to blbý ...nechci po třech letach kupovat nový výfuk ,,máte někdo vyzkoušený nějaký nátěr ..na výfuk ,který by prodloužil jeho životnost ? A taky se mě nechce vyměnovat každý rok motorový olej ,když najedu tak asi 7000Km ,,,co takhle olej ,,,long,,na dva roky ,,to najedu asi těch 15000Km Je to dobrý řešení ??????

    vaclav396, 18.12.2018 v 21:59 neutrální recenze

  • Fabia 1,2/40 kW Junior

    Je to takový "žebráček", není tam nic v elektrice, žádný posilovač, atd. Mám ji 7 let, nehoním ji, starám se o ni a jsem s ní naprosto spokojený. Nikde mě nenechala a to má motor už 194000 km. A se spotřebou se motám mezi 6,0 - 6,5 l Naturalu....... Jinak - jsem 42 let za volantem náklaďáku, z toho táhnu už 26 let v mezinárodním provozu, a mám "nalítáno 3,2 milionu km....... a proto tvrdím : Jiné auto , ( než tuhle Fabku) už bych nechtěl. Taky se mi na ni líbí, že nemá tu spoustu pitomostí, co mají nová auta, jako jsou různí asistenti na couvání,rozjezdy do kopce, parkování a spousta jiných hovadin.Můj názor je -- když to neumíš, tak do toho nelez !!!!!...... A poslední věc : ((( jak jsem si tady přečetl )))....srovnávat Fabku 1,2/40kW s dvoulitrovou "nadupanou" naftou, může jen -- naprostý..( píp ). Harry

    Klady:
    všechno
    Zápory:
    neznám

    jisubik, 16.12.2018 v 06:59 neutrální recenze

  • Fabia 2 1.9 tdi 77Kw

    Dobrý den, Hlavně né tříválec je jedno jestli naftu nebo benzín. Pokud je o to budete starat pečlivě ta to vydrží. Já ma 2008 naftu 1.9 77kw najeto poctivých cca 390000km. A co se motoru týče tak se ve 340000 dělal turbo. Jinak nic ( pouze běžný servis) olej filtry destičky atd. Za mě maximální spokojenost ( až na ten vzhled. Ale to je na úkor ceny) dlouhodobá spotřeba je pořád od 4.6 - 4.8. Jezdím dálky ale nejezdím pomalu.

    zandasimek, 10.12.2018 v 06:52 neutrální recenze

  • lola.hlava

    Svižně s hatlapatkou, no to bych chtěl vidět, mám dvou litr v naftě 120kW ford focus r.v.12 a s tím se dá jezdit "svižně" Hatlapatku jsme měli ve fabce, moc to nejelo a když trošku jo, tak to žralo 9 litrů. Ale byli jsme s ní 3X v chorvatsku ve čtyřech a s klimou a nebyl problém.. jo a byla na lpg.

    Klady:
    jednoduchý servis
    Zápory:
    u škodovky a koncernu všeobecně se připlácí za kdejakou kravinu kterou mají ostatní automobilky v základná ceně.

    glumol, 29.11.2018 v 16:20 neutrální recenze

  • FABIA 1.2 47 KW kombi r 2007

    Dobry den, tyhle auta jsou bez problemu ja jezdim svizne jak okrsky tak dalnice za 6.4l . Mam najeto 96000km a jsem spokojeny, zalezi jak se o auto staras.

    Klady:
    vse
    Zápory:
    zadne

    lola.hlava, 21.11.2018 v 20:59 kladná recenze

  • octapema

    Opravdu nechálu proč máme prodávat své diesely,jednak cena nafty opravdu někde o pár haléřů vyšší je,někde nikoliv,dejme tomu,že cena je v průměru stejná (to je někdy v zimním období),ale co je podstatné - spotřeba je vždy nižší,je rozdíl jezdit za 5 nafty nebo za 7 naturalu na sto km,co se týče dražšího servisu - tak já mám zkušenosti právě opačné,staré obouchané SDI jezdí bezproblémově bude mít okolo 400 tisíc km a na motoru se řešily akorát rozvody,žhaviče,alternátor,spotřeba oleje zanedbatelná,starty i v zimě pokud se dá kvalitní nafta VIF aditv bezproblémové,zato u Fabie 1.2 HTP 40 kw,kterou měla tchyně od nové (už naštěstí dávno nemá)se v 30 tis km měnila celá hlava motoru,jezdilo to mezi 7-8 litry na sto,akcelerave,tah do kopce podstatně horší i než to bezturbové a staré SDI,jako druhé auto mám Seata Leona 1.9 TDI 81 kw a motoricky také v pohodě,svezení slušné,spotřeba taky kolem 5 litrů na sto - tak kde je pravda ? Martin.

    kolisek.mv, 15.11.2018 v 08:39 neutrální recenze

  • benzin versus nafta

    tak chlapci co tu obhajujete naftu už prodávejte své miláčky, nafta už je dražší a k tomu ten servis oproti benzinu

    octapema, 12.11.2018 v 11:01 neutrální recenze

  • Mě s ní jezdí můj muž!

    Pořídila jsem si tuhle Fabii 1.0 TSI 70kW a jezdí mě s ní můj muž který má Wrangler! Občas mě to auto prostě sebere a říká že je to normálně dospělý auto s živým motorem že tak pocitově nejezdily dřív ani podstatně větší starý passaty s benzínem. Já sama jsem hodně spokojená, předtím jsem dojížděla dvanáct let Fabii 1.4 16V a co se týče motoru, tak tohle fakt jezdí, můžu srovnávat. Co s týče poruch tak zatím nic, jezdím rok.

    Klady:
    70kW subjektivně zátah, fakt pohodlný rychlý autíčko, lehký ovládání, s lehkou nohou málo žere, u mě tak 4,8-5,5 okreska - město. Šest mě to ani ve městě (35 tis obyvatel) nedá. Velká spokojenost.
    Zápory:
    Zvuk tříválce. Už jsem si zvykla ale zezačátku to trhalo uši. Prostě to při nízkácých otáčkách rachtá. Chce to víc otáček a čas - člověk si zvykne. Auto týhle velikosti za mě bez chyby.

    vlahalova, 03.10.2018 v 14:37 kladná recenze

  • Ještě ke spotřebě SDI

    Na delší trase jde bez problému jet okolo 4 litrů nafty,krátké trasy okolo 5 - co dodat v dnešní ceně paliv,míval jsem kdysi Feldu 1.3 MPi v kombíku,jezdila sice vcelku spolehlivě,ale stěží jsem se dostal pod 8 lirů naturalu .

    kolisek.mv, 20.09.2018 v 14:49 neutrální recenze

  • Fabia 1 SDI nebo benzin

    Tak toť je otázka,já osobně mám velkou zkušenost právě s tím SDI a nedám na něj dopustit,co se týče spotřeby,spolehlivosti,nenáročnosti a odolnosti - za mě 1A,je ale potřeba počítat s trochu línější akcelerací při předjíždění a trochu se déle ohřívá motor (pomalejší nástup topení),jinak najeto už hnedle 340000 km a akorát víceméně běžný servia a údržba,z dražších dílů se měnil akorát alternátor (byl starší z vrakáče za 1500 Kč),olej mezi výměnou nedolévám vůbec (dávám Castrol diesel magnatec 10W-40 vždy po 10000 km),zimní starty na drc,pokud benzín - asi bych volil 1.4 16V 55 kw ,1.4 MPi či 1.2 HTP bych se z dálky vyhnul.Martin.

    kolisek.mv, 20.09.2018 v 14:43 neutrální recenze

  • Fabia 1.4 mpi kombi

    Po 14 dnech od koupě auta z bazaru jsem musel investovat 25 tis. Kč za výměnu posilovače řízení. Pak už jsem řešil jen zaseknutý termostat. Standardní závada Škodovek. Měl jsem Š 100, Š 110, Š 120 a vždy jsem s tím měl problém. Proto doporučuji 1x ročně nechat pročistit chladící soustavu. Pak už jen výměny brzd, brzdových kotoučů, nábojů kol.... Prostě české cesty. Ale jinak spokojenost.

    Klady:
    Velký ložný prostor. Jednoduchá obsluha. Laciné náhradní díly.
    Zápory:
    Zasekává se termostat. Rezaví. Nejčastěji u předního kola ( mezi prahem a předním blatníkem).

    habapavel, 19.09.2018 v 10:06 neutrální recenze

  • Fabia SDI nebo benzín

    Samozřejmě nebudu jezdit jen do prace ale všude dik.

    jakubkalis, 16.09.2018 v 09:36 neutrální recenze

  • Fabia SDI nebo benzín

    Zdravím chtěl bych se zeptat SDI nebo benzin mám to 10 km do práce, nevím jsem rozpolcen. Moc moc děkuji

    jakubkalis, 16.09.2018 v 09:11 neutrální recenze

  • fabia 2018 1.0 tsi 81kw

    Najeto 5000km.Město,okresky se tam dálnice.Výkon motoru dostačující na jízdu i předjíždění.Hlučnost motoru v pohodě.Takze na courání po meste a mimo a sem tam dálníce uplě v pohodě.Na delsí trasy něco pohodlnějšího a aspon 100kw.Jo a neřitte se podle ukazatele řazení jinak to budete podtáčet jak píča.

    Klady:
    dobrá pořizovací cena
    super výbava
    v pohode motor,ten tříválec
    v pohode servis i dily
    Zápory:
    neni to na dlouhé trasy to si kupte něco pohodlnějšího a aspon 100kw.

    lukas.ira.ml, 07.09.2018 v 13:31 kladná recenze

  • brzdová kapalina

    V dřívější oktávce jsem měnil brzd.kapal. po čtyřech letech ,,někdy i déle ,,a nikdy za celých dvacet let provozu jsem neměl s brzdama žádné problémy.Tedy při výměně a její následné kontrole byla kapalina dost tmavá ale dle mechanika bezproblémová...no a akorát zralá na výměnu. Je ale u Fabky dost důležitý měnit vzduch. filtr při každý výměně oleje ,,protože její výkoný turbo saje vzduch hned za čističem,a ta výměna dost zvyšuje životnost turba. Já mám ještě čtyřválec ,,81KW a když jedu někam dál ,,tak to dost kalím ,,,,,,,měl jsem štěstí,,,,ještě jsem neplatil,,,,,tomu autu otáčky vyloženě svědčí,,,ani spotřeba nepřesahuje moc přes šest litrů. Má někdo zkušenost s tím olejem ,,long interval ,,ale najedu za ty dva roky jen něco málo přes patnáct tisíc .Tak snad sedmnáct tisíc,,olej 5/30W

    vaclav396, 22.08.2018 v 20:48 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání