Aktuální nabídka inzerátů Škoda Fabia

Zkušenosti majitelů s Škoda Fabia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • 1.4MPI

    právě,že se opravářů a těch co se v tom léta hrabou ptám.jeden bydlí cca 50 metrů ode mně.na HTP se mi vysmál,což bych i pochopil,ale když se ví jak tenhle motor funguje tak jede dobře a na otázku jaký motor do fabie mk1 tak mi bylo doporučeny škodovácký 1.4.žádný zázrak to není,ale motor vydrží.říkal,že je to tak jednoduchej motor,tam se nemá co posrat.a to je chlap,kterej se hrabe v motorech pomalu 40 let. jinak rozvody neřeším ani u jednoho a veškerý filtry měním s olejem a vše šlape jak hodinky.a do paliva nic nepřidávám,tak jak natankuji tak jezdím a zatím se mi nic nevymstilo.a na to,že si to dělám sám před barákem na chodníku tak o to víc mě to těší. a jedno bys měl vzít v úvahu,srovnávat naftu s benzínem je nereálné.a jsou auta s MPI a některý jsem měl možnost i sám vidět,kde tachometr už měl natočeno či mu moc nechybělo s půlmilionem na bedrech.někde jsem četl i o třičtvrtě milionu.a to si myslím,že zas tak málo není. Jirka

    brejlovec74, 08.07.2018 v 17:58 kladná recenze

  • Jirko sorry

    Ne 4 mega km,ale 400 tisíc km,to by ani věhlasné SDI nedokázalo,sorry přátelé.Martin.

    kolisek.mv, 07.07.2018 v 15:42 neutrální recenze

  • 1.4 MPi

    Jirko máš pravdu,ale jen částečně,samozřejmě,že dnešní auta jsou čím dál složitější a čím dál větší spotřebáky,nejsou dělány na výdrž,ale na to aby se po poměrně krátkém čase koupily opět nové a během provozu se dalo vydělat servisu - ano,ale já jsem bral v úvahu vozy staré koncepce,tedy staré 1.4 MPi (1.3 u Feldy) a staré SDI a tady si dovolím tvrdit,že zkrátka na to SDI jak ve spotřebě,tak spolehlivosti zkrátka staré MPi NEMÁ,zeptej se opravářů v širokém okolí,samozřejmě rozvody si musím hlídat,ale nevidím v tom žádný problém po 90000 km je nechat vyměnit (u známého cca 5000 i s vodní pumpou,sada INA),olej měním vždy s filtrem po 10000 km,ostatní filtry vždy po 30000 km,čerpadlo vstřiky původní (dávám aditiv VIF)motor přede jak hodinky a to mu pomalu naběhne 4000000 km ,tak to snad mluví za vše ? nemyslíš ? a kdyby přišla nějaká fatální závada na motoru - jak píšeš,tak se podívej třeba na BAZOŠ kolik je tam celých dobrých motorů 1.9 SDI (typ ASY) v cenových relacích 7 - 10 tis ,a proč jsou takto levné ? - protože NEPADAJÍ ,a kolik peněz jsi už ty Jirko PROVAŘIL u pumpy na benzínu - no vidíš,nic ve zlém,měj se fajn a ať ti (či tvojí paní) MPi či HTP dál slouží k plné spokojenosti.Martin.

    kolisek.mv, 07.07.2018 v 15:39 neutrální recenze

  • 1.4MPI

    to máš pravdu Martine,každý máme jiný měřítko.radši za 7-7.5 a pořád než sice o 2 litry méně,ale už ne bez obav jestli mi vydrží vstříkovače či čerpadlo díky "kvalitní" naftě a pravidelně myslet na rozvody.a tohle já řešit nemusím,nic z toho.oni to dneska píšou dobře-nafťák jede velmi dobře,tiše a úsporně,ale až přijde na řadu oprava a ta že přijde tak to bude hodně drahý. Jirka

    brejlovec74, 07.07.2018 v 11:13 kladná recenze

  • 1.4 MPi

    Máme zkrátka to měřítko "žravosti" každý jinde,já tvrdím,že průměrná spotřeba 7 litrů na sto na auto velikosti Fabie je prostě hodně - dá se jezdit podstatně levněji i s benzínovým autem s jiným motorem či jinou značkou,sám jsem vlastnil Felinu v kombi 1,3 MPi 50 kw a nějak s ní problémy opravdu nebyly,jen ji poměrně dost trápila koroze,ale jezdila kolem 7,5 - 8 litrů což bylo dost (zase moje měřítko),dnes už bych ji opravdu nechtěl,po přesedlání na Fabii 1.9 SDI to byla úplně jiná káva,ať si každý myslí co chce,to je prostě moje osobní zkušenost.Martin.

    kolisek.mv, 04.07.2018 v 21:37 neutrální recenze

  • 1.4MPI

    za 7 litrů a žravé??těsnění pod hlavou jsem řešit nikdy nemusel,ani rozvody,nesežralo mi to ani kapku oleje.a stará koncepce možná,ale čím to,že jsem nikdy neslyšel a ani nečetl o tom,že by systém OHV kdy trpěl fatálními závadami,což se o OHC či DOHC říct nedá a taky OHV se používal jako rozvod do lokomotiv(to jen na okraj),ale ještě stále se montuje v Americe. on i diesel,když se nepovede tak to není žádná výhra.i tím se "proslavil"nejen "slavný" VW.a ano HTP 40 kW je nepovedený,ale manželka ho má už 8 let a za celou dobu bez problému.za sebe MPI a jednou těsnění pod hlavou než do budoucna pár potenciálních problémů a dalších věcí. Jirka

    brejlovec74, 04.07.2018 v 20:29 kladná recenze

  • 1.4 MPi

    To klidně Jirko můžu,ale opět se budu opakovat - je pravdou,že tyto motory jsou jednoduché konstrukce,ale na druhou stranu jsou poměrně žravé,hlučné,trpí tím známým selháváním těsnění pod hlavou a následným únikem oleje do chladícího okruhu,celkově trpí únikem oleje a netěsnostmi - prostě stará koncepce,přiznej si,že třeba SDI či TDI je někde ale úplně jinde,samozřejmě i s pořizovací cenou,na druhou stranu bych ale volil raději to české MPi než paskvil HTP 40 kW se kterým jsme měli v rodině velmi špatné zkušenosti,asi tak.Martin.

    kolisek.mv, 03.07.2018 v 23:39 neutrální recenze

  • 1.4MPI

    1.4MPI žádný zátrak???můžeš tady napsat v čem??jediný problém o kterém vím já,ale není to na závadu a není to nutné tak je těsnění pod hlavou.tyto motory jsou schopny nalítat při správný péči bez problémů i půl milionu a více,nemá to drahý závady,rozvody řetězem který nepadá a nepřeskakuje,spotřeba 6.5-7.5 a nžere to olej.a navíc neznám nikoho,kdo by měl s tímto motorem jakýkoliv problémy.v rodině jsme měli jeden čas 3 MPI a se žádným nebyl po technické stránce jeden jediný problém. Jirka

    Klady:
    motor,který si nechá hodně líbit a na benzínový poměry neskutečná výdrž a odolnost
    Zápory:
    jsou hlučnější,jinak jsem za skoro 20 let s těmito motory na nic nenarazil a s ničím nesetkal

    brejlovec74, 03.07.2018 v 20:56 kladná recenze

  • Fabia 1

    Asi bylo v předchozí recenzi myšleno 50 kW (nikoliv 50 km ?,"zamykat " - vyjmenovaná slova),motor 1.4 MPi žádný zázrak,jinak Fabka 1 je kvalitní a vcelku bezproblémový vůz,chce to volit motorizaci 1.4 16V 55 kW,1.9 SDI,1.9 TDI 74 kW,sám užívám (celá rodina SDI z roku 2000,nalítáno okolo 360000 km a v pohodě,běžné opravy,motor co se týče spolehlivosti a spotřeby = bezkonkurenční),na rodinné ježdění a na dovču máme Leona 1.9 TDI 81 kW a taky supr kára,která jezdí za 5 nafty.Martin.

    Klady:
    - SDI,TDI PD,1.4 16V 55 kW
    Zápory:
    - 1.2 HTP,1.4 MPi

    kolisek.mv, 01.07.2018 v 14:09 neutrální recenze

  • 1,4,MPI 50 km FAB1

    závady

    Klady:
    kastle nerezne ,motor dobrej
    Zápory:
    servo servo servo ,imobilizér ,lambda
    koupil jsem v bazaru , servo už bylo chycený ,nevěděl jsem co to bude za boj , nový jsem za 20tis nechtěl kupovat, sehnal jsem jetý náklady s výměnou 6tis po pár týdnech nejde ,bez něj technickou neudělám , taky mi odešel imobilizér naštěstí doma z práce jsem odjel ,ještě ten den jsem měl jet znovu a už neodjel , opravu jsem provedl u někoho deaktivací za 1,500 , jinak motorově pro mě v poho na ježdění do práce v létě na mašině , taky zámky ,opravná sada je za pár korun , ale auto už roky nezamikám

    bohumil.silhar, 30.06.2018 v 10:01 záporná recenze

  • Fabka TSI

    Umyslně jsem vyměnil 20letou Oktávku za Fabku 1.2 tsi a divím se že je natolik spolehlivá jako věhlasná Oktávka . Po dvou letech a najetých 24tisíci km. ani jedna závada ,,,,,ani drobná!!!! Jezdím s ní dost daleko na jih Evropy a nechtěl bych řešit nějaké technické problémy někde v Rumunsku.Musím ujet asi 800km za den a tak po cestě dost pospíchám . Až na konec Madarska je to hlavně po dálnici ,,,takže ji dost šlapu na plyn.Spotřeba je pod šest litrů i když mám plný kufr různého nákladu.Ani jsem nečekal takovou spolehlivost pod takovým zatížením.Dle porovnávání je o dost živější čtyřválec než tříválec ,,při stejném výkonu.Na porovnání ,,cena -- výkon ,,je hodně nadprůměrná.

    Klady:
    Kombi má dost objemný kufr ani uvnitř se mě ve dvou ve předu nesedí stísněně na tak malej vůz.

    vaclav396, 24.06.2018 v 22:45 kladná recenze

  • Fabia kombi,1,2 TSi, 81kW,6man,Style

    Můj předchozí vůz byl Mazda6,2004,D,mimochodem skvělý vůz,kdyby nehnila karoserie mám ji asi dodnes.Fábia,pokud si ji chcete pořídit,musí vám být jedno,že se na vás dívají,jako že jezdíte ve Fabii,tečka.Asi rok jsem vybíral,které auto si pořídit,nakonec jsem skončil u škodovky,která vyhrála boj mezi asi 5 značkami,za zhruba stejné peníze.Koupeno v květnu 2017.Musím říci,že jsem nadšen z jízdních vlastností,pohodlí a motoru.Na to,že je to 1dvojka,motor skvěle táhne už odspodu,svižná jízda není problém.Nyní mám najeto 14000 km,spotřeba v zimě 5,5-5,9 léto v pohodě 5,1-5,3 a to z 90% jízda do práce a zpět cca 25 km.Výbava skvělá,až nyní zjištuji,že by se hodily ještě vychytávky,které jsem myslel,že nepotřebuji,příště budu chytřejší.

    Klady:
    podvozek
    motor
    spotřeba
    ovladatelnost
    Zápory:
    vzadu méně prostor
    příplatkové asistenty drahé
    mohla by být ještě trošku širší-vypadala by lépe

    misa.minarik, 25.05.2018 v 15:21 kladná recenze

  • ŠKODA FABIA 1.4 16V-55KW

    Super auto,robustní kontrukce a nestárnoucí design.Jízdní vlastnosti jsou jedním slovem prostě super,drží zvolenou stopu naprosto ůžasně.Co se týče motoru,to je kapitola sama pro sebe.Klidný a pravidelný chod,a je tichý.Zátah motoru mě dostačuje,je to 16.ventil,tak je potřeba motor trochu více vytáčet.Výkon,ale hlavně točivý moment je posazen trochu víš.Ale co je ůžasné je spotřeba,mimo město není problém jezdit do 5 l/100km.Na dálnicí jsem jel plně zatížen,ale nepřekračoval jsem rychlost 120 km/h,a spotřeba?,5,3 l/100km.Ve městě se vejdu do 7 l/100km.Jen je potřeba věnovat stylu jízdy trochu pozornosti,a zbytečně nevytáčet motor,když není potřeba.Neměnil bych za jiné,naprostá spokojenost.Ceny náhradních dílů jsou nízké,tedy v kontextu s konkurencí.

    Klady:
    Výborné jízdní vlastnosti,odolnost proti korozi,bytelný vůz,nízká spotřeba-1.4 16V
    Zápory:
    Nic

    hank.1974, 23.05.2018 v 22:48 kladná recenze

  • Není slabých motorů, jsou jen slabí řidiči :)

    Motor 1,4 MPI ve Fabii I není slabý na "občasnou delší cestu po dálnici", přinejmenším je-li v dobrém stavu. Kolik chcete, Lucko, po dálnici jet? Když se trochu zapomene noha na plynu, je tam klidně 145. On není na běžné cestování (ne závodění) vůbec slabý. Musí se umět řadit. Vědět, ve které rychlosti je který stupeň nejsilnější, a to není u té pětistupňové převodovky žádná věda: trojka je slabá ve třiceti, trochu silná tak od 45, silná v šedesáti, běžně se na ní dá rozjet na 90, na doraz by to bylo na 120, ale tam už ji nemá smysl hnát. Čtyřka je slabá ve čtyřiceti, trochu silnější od 60, silná tak od osmdesáti do sto dvaceti; dál je zbytečné ji hnát. Pětka je slabá, ale úsporná a použitelná, tak od padesáti – po rovině na udržování rychlosti to stačí. Na dvojku lze vyjet z kruháku, trochu to sešlápnout a dát tam třeba rovnou pětku, pokud dál jedu po rovině… Pětka je silná zhruba od stovky. Chci-li vyjet kopec na silnici první třídy na pětku a nepodřadit, musím to pod ním rozjet na 100. Před křižovatkou nebo kruhákem dvojku, snad jako v každém autě s ručním řazením; na sjezdech a nájezdech trojku, a když už jsem se zařadil a mám rychlost, rovnou pětku, a není co řešit. Pokud nehodlám závodit, ale dojet odněkud někam, stačí správně řadit, lechtat plyn, a jedu. Nevím, k čemu jsou silnější auta. Spotřeba samozřejmě kolísá podle cesty. Po dálnici na pohodu může být 6,5. Delší cesta střídavě dálnice a silnice první třídy může vyjít tak na 5,9. Ovšemže plynulou jízdou, a ne stylem brzda-plyn. Krátké jízdy ze studena po městě mohou samozřejmě vyskočit třeba k devíti. Kolísá to i podle toho, co člověk natankuje. Když se nezadaří a chytne se „vyjetý friťák“, pojede to hůř a za víc.

    pakos.m, 09.05.2018 v 23:08 neutrální recenze

  • diky za info

    ..... slo mi o "1.2 tsi "

    doca.vm, 18.04.2018 v 07:49 neutrální recenze

  • fabia 1,2HTP-47kw

    Najeto 438000km...z toho 240000km s plynem,výměna alternátoru a nic víc

    Klady:
    malá spotřeba
    Zápory:
    nevím

    j.sukdolak, 14.04.2018 v 22:52 kladná recenze

  • P.S.

    ... kolik kdo take zatim najel a nazor na vydrž motoru ....

    doca.vm, 13.04.2018 v 10:07 neutrální recenze

  • 1.2 tsi

    ... zdravim prosim objektivni zkusenosti s timto motorem ...

    doca.vm, 13.04.2018 v 10:02 neutrální recenze

  • Kolik km 1.4MPI

    Ahojky do kolika km se vyplatí koupit jedničkový fabie 1.4mpi není ten motor slabej na občasnou delší cestu cca 200km po dálnici jednou za měsíc a co říkáte na tuto https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/fabia/17644523?tab=discussion#tabs luckalad@post.cz děkuji ;-)

    luckalad, 23.03.2018 v 16:35 neutrální recenze

  • Škoda Fabia, 1,6 TDi, 55 kW

    Spolehlivý vůz, mám najeto přes 200tis km a na voze to není poznat. Obrovský kufr, dlouhodobá spotřeba je kolem 4,9 l/100 km, na dlouhých trasách i méně. Vzhledem k hysterii kolem dieselových aut se vůz dá pořídit za příjemnou cenu. Z tohoto pohledu je zde optimální poměr výkon:cena, za dané peníze lze získat kvalitní vůz se solidním výkonem a nízkou spotřebou, který na rozdíl od tříválcových alternativ vydrží bez problémů 1/2 mil.km.

    Klady:
    Nízká spotřeba
    Solidní výkon zvláště v tahu
    Fortelné provedení
    Solidní životnost
    Relativně nízké pořizovací náklady, které jsou nižší, než u benzínových alternativ
    Zápory:
    Relativně vyšší servisní náklady u dieselu, které jsou ale vykompenzovány nižšími náklady na PHM a vyšší životností naftového agregátu

    jarosto, 04.03.2018 v 14:09 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání