Aktuální nabídka inzerátů Škoda Fabia

Zkušenosti majitelů s Škoda Fabia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Škoda Fábia kombi 1.2TSI 63kW rv.12/2010

    Najeto necelých 60 tisíc km všechno na voze původní, každý rok pravidelná servisní prohlídka servis Škoda

    Klady:
    velmi slušná spotřeba
    tiché a pružné vozidlo
    dálka i město bez problémů
    dostatek prostoru
    bez koroze
    Zápory:
    zatím nic

    svestka.z, 05.09.2017 v 12:09 kladná recenze

  • Fábie II kombi HTP 51kw, r.v.2009 aneb hitlerova tajná pomsta :-)

    Auto jsem koupil jako nové, výbava Elegance. Předtím jsem měl Fábii I HTP 40kw a ta byla o řád lépe odhlučněná jak od motoru, tak od podovzku. Fábie II napatřila nikdy k pěkným autům a bohužel ukazuje se, že koncern si věrných zákazníků moc neváží. Nejenže motor HTP má problémy i po faceliftu(CGPA, CGPB), ale navíc přidává chuťovky jako lámání kabelů v předních dveřích, které nevyřešil po celou dobu prodeje Fábie II !!! Když se přidá poddimenzovaná přední náprava a výfuková soustava, tak vlastně člověk neví co má pochválit, snad jen komforní podvozek, lepší sedačky a lehký běh pedálů :-)

    Klady:
    - komforní podvozek, dobře filtruje i špatnou cestu
    - lehké řízení i řazení
    - dostatek místa na nohy i hlavu v zadu
    - kombik má slušný kufr
    Zápory:
    - nespolehlivý motor HTP, který Škoda neumí ani zgenerálkovat a rovnou vám dá servis nový polomotor za 50000kč práce. Naštěstí existují v ČR šikovné servisy co to za 30000kč udělají, včetně práce
    - zalomení kabelů vedoucích do předních dveří, některé servisy vám vymění celou elektriku i motorek ve dveřích, než jim dojde o co jde
    - poddimenzovaný přední podvozek - počítejte po 100tis.km postupnou výměnu kdečeho :-)
    - slabě brzdí, teda verze s bubny vzadu
    - nestabilní podvozek při bočním větru a na sněhu, neustále korekce volantem
    - nekvalitní výfuková soustava, mě po 100tis.km odešly oba výfukové tlumiče, vevnitř se rozsypaly, vlnovec byl natržený - originál velmi předražené
    - sumasumárum jako ojetina je to nevhodné auto, velmi doporučuji obyčejný Ford Focus II 1.6 :-)

    robert.paluch, 09.08.2017 v 13:32 záporná recenze

  • fabie RS

    96kw nesmrtelny motor

    Klady:
    žadny
    Zápory:
    to si dělate srandu prodavate auto v takovem stavu za 95 000 už jen podle vzhledu nemá ty kilometry co píšete kdyby jste to dali opravit tak bych ho vzal za 95 000 ale toto je humus takhle ho nechat špinavé a lepicí pasku na dveřích kdo ví proč to tam je bude větší zajem oni když bude uklizena a opravena

    luky.kafe, 04.08.2017 v 16:55 záporná recenze

  • m.m2009

    Těžko poradit,já jsem měl jak Feldu 1.3 MPi 5O kW,která sice nebyla porchová,ale koroze značná,bezpečnost mizerná,spotřeba nic moc,kolem 8 litrů,to se třeba s Fabiií 1 s SDI motorem vůbec nedá srovnat - tento vůz máme stále druhý v rodině a je to neskutečně odolný služebník s minimálními náklady a se spotřebou do 5 litrů na sto,ač je to veterán starý 17 let !,tak kvalitní auto už nikdy nikdo nevyrobí - vše novější je jen spotřebák materiálově ošizený a předurčený na neustál investice,já za sebe - pokud vám nejde o závodění,ale o spolehlivost,nenáročnost při minimálních nákladech jak za opravy,tak za provoz bych volil znova tento vůz s touto nesmrtelnou a mimořádně úspornou motorizací - byť po faceliftu,tedy rok 2005 - 2006 - sice se bude zdát starý - ale dbrý a osvědčený,Felicie je už dávno za zenitem po všech stránkách,tedy mimo pořizovací ceny.Hodně štěstí,Martin.

    Klady:
    - SDI
    - TDI
    Zápory:
    - HTP

    kolisek.mv, 07.07.2017 v 14:14 neutrální recenze

  • motory

    Snaha výrobce vyrábět co nejlevněji. Zvlášť po nedávných událostech v zámoří, kdy budou dost platit jsou úspory dost aktuální.

    44sturm44, 03.07.2017 v 20:52 záporná recenze

  • chlapi poraďte...

    Jsem na konci svoji životní cesty,a tak jsem si na těch pár zbývajících let chtěl koupit lehce ojetou Fabii.Moje Felda ještě jezdí ale už se v ní bojím jezdit..Po neutuchající kritice na motory HTP jsem se rozhodnul si teda ještě došetřit,něco prodat a koupit si lehce jetou Fabku III Mpi.Když ale vidím jak se ta auta mohutně prodávají,a to už po dvou letech,tak jsem z toho zmatený.Jestli je to kvůli tomu že ten litrový motor je slabý,tak to mi nevadí,nejsem závodník.Ale jestli přišel tam od nich ze západu pokyn že zkrátka Škoda se musí sypat,tak jsem z toho zklamaný.VÍ někdo proč tomu tak je ..martin m.

    Klady:
    auto by mi stačilo jak výkonem,tak prostorově.Navíc ta bezpečnost proti FELICII bude větší..
    Zápory:
    ...pokud se ten motor sype,tak to by mi nestačil na opravy důchod,a přesedlám na vlak,ale ne všude se dostanu...díky..

    m.m2009, 02.07.2017 v 12:44 neutrální recenze

  • Problém s motorem

    No asi jak s kterým,máme doma SDI z roku 2000,natočíno kolem 340000 km a právě s motorem defakto žádné problémy nikdy nebyly,řešill se spíš alternátok,nějaké ložisko,tlumiče,brzdy a samozřejmě běžný servis,auto slouží jako druhé v rodině a to vzhledem k jeho stáří a porci km spolehlivě a nenáročně - takový auťák už nikdy nikdo nevyrobí (spolehlivost,nenáročnost a i po těch letech vlastně bez koroze s minimálními provozními náklady),příbuzný má 1.9 TDI 74 kw v kombi a také maximální spokojenost,co měla kdysi tchyně 1.2 HTP 40 kw - tak to byl opravdu problémový motor,takže není Fabie jako Fabie,jak je odolný motor 1.4 TDI neznám,ale určitě nebude mít vysokou spotřebu,tu mělo na svůj výkon právě nepovedené HTP.Martin.

    Klady:
    SDI,TDI
    Zápory:
    HTP

    kolisek.mv, 11.06.2017 v 06:36 neutrální recenze

  • Problém s motorem

    S Fabií mám bohužel negativní zkušenost. U dřívějších modelů byl problém především s těsněním, díky čemuž z vozidel vytýkal olej, to už teda u novější generace díkybohu není. Současné Fabie mají problém především s motory, kdy to výborně shrnul článek na http://kralmotoru.cz/media/skoda-fabia-poruchy-motoru . 1.4 TDI tříválcový diesel je velmi oblíbený, ale brzy se začne přetěžovat a vznikají problémy, nehledě na vyoskou spotřebu. U tříválce 1.2 HTP dochází k brzkému opotřebení katalyzátoru či prasklému řemenu. Fabia RS s motorem 1.9 TDI/96kW má naopak problémy s dvouhmotovým setrvačníkem. Jeho životnost je poměrně krátká. No prostě do Fabie bych už nešel, to si raději připlatit a koupit Octavku, která má také své mouchy, ale nemá jich tolik jako tento vůz.

    slepicka1989, 09.06.2017 v 12:32 záporná recenze

  • Ojetinu bez odborné pomoci už nikdy

    Koupili jsme kdysi Fabii 1,4 16v, již po pár desítkách kilometrů se objevili první problémy a motor šel pomalu do kopru, při bližším zkoumání bylo zjištěno, že motor byl již měněn a navíc i tento vyměněný byl stočen, opravdu perfektní koupě a s prodejcem jsme u soudu. Na koupi jiného vozu jsme kontaktovali na doporučení od známého odborník z firmy Kontrola vozu a mohu jen doporučit..Skvělý přístup, pomoc s výběrem vozu, jeho kontrola, takže vím co jsem koupil, opravdu přínosná věc a jak jsem slíbil, doporučuji je vřele dále a věřím, že i vy budete spokojeni. w w w . k o n t r o l a v o z u . c z

    jan.kessner, 01.06.2017 v 14:00 kladná recenze

  • 1.2 Tsi 63kw

    Problemy z rozvody. Nachylne na kvalitu benzinu. Kuny! Podvozek vrže a skřipe.

    Klady:
    6L na 100Km při svižnem stylu jizdy
    Turbo
    Žive
    Vysoka zustatková hodnota vozů
    Zápory:
    Rozvody
    Podvozek po 100Tis KO
    Kvalita benzinu problem ze sanima a lamba sonda pote problem na Stk
    Kuny maji kabely na TSi jak delikatesu auto začne škubat.
    Vysoka cena ojetin

    kubla.jan, 01.04.2017 v 22:53 neutrální recenze

  • jelítka

    Vy jelítka co tady píšete o konkretním autě... Když to píšete k fábii, tak Váš komentář se ukáže u VŠECH zkušeností k fábim. A je jedno jestli je to fabka z roku 2000 ne 2017. viz. hlasek88 o tři řádky pode mnou, to je úkaz jak noha. Ještě tam napíše TOTO AUTO....

    glumol, 30.03.2017 v 12:33 kladná recenze

  • Pro hlasek 88

    Dobrý den příteli, to co chcete udělat,není vůbec nic dobrého pro Vás.Je to jen fotka vašeho vozu,nic co by společnos AAA mohlo rozházet a pochybuji,že se s Váma budou vůbec bavit o takové banalitě. Pokud to dáte k soudu, je tak malá šance, že to vyhrajete a hlavně si to budete muset zaplatit a ruku na srdce ohledně nějaké fotečky.Jinak tady tyto recenze neslouží k nějaké veřejné omluvě. To že tato společnost bohužel tropí jisté neřesti je známá věc, ale to dnes i jiní prodejci vozů. Abych to shrnul, maximálně bych si jim zpětně zavolal a poprosil, ať váš vůz vyřadí s databáze fotek a více bych to neřešil, chápu vás, že vás to podráždilo, ale jsou věci mnohem důležitější a hlavně závažnější, které se musí řešit.

    davidstrnadek, 21.03.2017 v 07:17 neutrální recenze

  • Ještě k tomu HDI

    Asi v roce 2012 jsem projížděl Peugeota 206 1,4 HDI. Motor řval jako traktor, nic moc netahal. Pro srovnání s benzínem docela katastrofa. Auto se skvělou historií, servisem a cenou. Nakonec jsem koupil něco šikovného od Fiata a udělal jsem dobře. Ještě zde píšou o oktávce, Moje zkušenost - diesel je hlučný, benzín nejede a je tam málo místa. Zvenku se zdá velká, ale uvnitř to tak slavné není.

    vjonak1, 11.03.2017 v 20:02 neutrální recenze

  • Pro Davida

    Nelze jinak než souhlasit,v Leonu mám také staré TDI jako v 1 Oktávce a maximální spokojenost,jezdím v poho do 5 litrů a síly habaděj,předjíždění pokud je potřeba je bezproblémové,ač se s nikým nehoním a nemám potřebu se předvádět.Martin.

    kolisek.mv, 11.03.2017 v 11:04 neutrální recenze

  • Pro JIrku

    Pokud ti bere HTPčko olej jsou v tahu stírací kroužky a bude to jen horší,protože to začne tak kouřit,že to bude nesnesitelné,stk s tímto motorem neprojdeš,musí se vše vytáhnout z auta i převodovka a udělat překrouškování,těsnení atd,kolik na ni máš najeto.Píšeš HDI,já nevím to raději pohledám sdi z 300000km a nebo zrovna 1 octávii v tdi,i když to bude mít najeto tak to bude chodit,servis musí proběhnou na každé káře,dnes bych si nové auto v tdi nekoupil,za prvé na něho nemám a za druhé je mě líto vyhodit pul mega za něco co mě bude stát u paneláku na pospas všem těm hodným lidem okolo,co si ničeho neváží a omlátí kde co.Mínus 20 neřeším mám vyhřívané sedačky.Podívej, co člověk to jiný názor,teď mám 2 octávii,nikdy jsem takový vůz neměl,je to fajn,když cestuji a jedu za 4.8l/100l a někdy i méně.Výkonu mám nadbytek , je radost cestovat.U toho juniora nevím co by tam na té dvojce mohlo být, mě to chodilo dobře.Ahoj Jirko.David

    davidstrnadek, 11.03.2017 v 08:33 neutrální recenze

  • vjonak1

    1.4hdi jsem v provozu viděl a mrtvý mi to nepřipadalo,o kraválu nemluvě,ale i tak díky za info.Jirka

    brejlovec74, 09.03.2017 v 22:07 neutrální recenze

  • pan brejlovec

    Nové nebo novější auta jsou podstatně bezpečnější, ale ať si každý koupí co chce a na co má. Určitě je lepší stará fábka za hotové než nová okta na dluh. Ještě k tomu 1,4 HDI - nevím jestli jste to někdy projížděl, já ano a mohu vám sdělit, že toto ani náhodou. Dělá to kravál a je to mrtvý.

    vjonak1, 09.03.2017 v 20:40 neutrální recenze

  • Davide

    mě nafta nevadí,ale vzhledem k tomu,že to máme do města pár kilometrů tak by se ani nevyplatil,protože by se ani neohřál a ono v -20 jet v tomhle do práce???dej pokoj.jinak novej nafťák je drahej jako prase a olítanej zase riziko všemožných závad počínaje stočeným tacháčem.jediným v úvahu přicházejícím,ale dnes již nevyráběným je a byl 1.4hdi.o něm jsem dost dlouho uvažoval.teď máme haťapku a za tu dobu co ji máme nás nic nepotkalo a to už jsme s ní nalítali přes 50tis. km.a i když to žere olej tak to jezdí pěkně.před měsícem jsem si pořídil Juniora a až na trochu divně fungující 2.RS,která má jakoby prodlevu než zabere tak to jezdí pěkně.ve 40km/h tam vrazím za 5 a pohoda a zvládne to i tacho 170km/h,což mě na výkon jaký to má docela mile překvapilo.za cca 2 měsíce to jde na chip tak jsem zvědav. Martine,opakovaný vtip není vtipem,ale to,že když vám HTP nefungovalo a je jedno co bylo za důvod tak to neznamená že je to zavrženíhodná sračka.k dokonalosti MPIček jako ve felicii to má sakra na míle daleko,ale když se ví jak to nejlépe funguje tak není co řešit.dávám tomu plnou syntetiku,po nastartování se přikurtuju a pak teprve vyrážím.takhle to praktikuji celou dobu co to máme a ještě mi to nic nemilého nepřichystalo.ty máš SDI,já mám Juniora a manželka HTP a všichni jsme spokojený a tak by to mělo být.a tím to taky ukončíme.Jirka

    brejlovec74, 08.03.2017 v 23:09 neutrální recenze

  • HTP,SDI

    SDI a staré???a proč???když je vše v pořádku tak i kdyby mu bylo 20 let a pro mě rentabilní tak mi už stojí před barákem

    Klady:
    věčný to motor,co hodně snese

    brejlovec74, 08.03.2017 v 22:41 neutrální recenze

  • 1,2htp

    reagoval jsem na motor HTP, tam ta výdrž bude samozřejmě menší, o SDI nic nevím a ani není pro mě zajímavé, protože je staré.

    vjonak1, 08.03.2017 v 22:17 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání