Aktuální nabídka inzerátů Škoda Fabia

Zkušenosti majitelů s Škoda Fabia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Není slabých motorů, jsou jen slabí řidiči :)

    Motor 1,4 MPI ve Fabii I není slabý na "občasnou delší cestu po dálnici", přinejmenším je-li v dobrém stavu. Kolik chcete, Lucko, po dálnici jet? Když se trochu zapomene noha na plynu, je tam klidně 145. On není na běžné cestování (ne závodění) vůbec slabý. Musí se umět řadit. Vědět, ve které rychlosti je který stupeň nejsilnější, a to není u té pětistupňové převodovky žádná věda: trojka je slabá ve třiceti, trochu silná tak od 45, silná v šedesáti, běžně se na ní dá rozjet na 90, na doraz by to bylo na 120, ale tam už ji nemá smysl hnát. Čtyřka je slabá ve čtyřiceti, trochu silnější od 60, silná tak od osmdesáti do sto dvaceti; dál je zbytečné ji hnát. Pětka je slabá, ale úsporná a použitelná, tak od padesáti – po rovině na udržování rychlosti to stačí. Na dvojku lze vyjet z kruháku, trochu to sešlápnout a dát tam třeba rovnou pětku, pokud dál jedu po rovině… Pětka je silná zhruba od stovky. Chci-li vyjet kopec na silnici první třídy na pětku a nepodřadit, musím to pod ním rozjet na 100. Před křižovatkou nebo kruhákem dvojku, snad jako v každém autě s ručním řazením; na sjezdech a nájezdech trojku, a když už jsem se zařadil a mám rychlost, rovnou pětku, a není co řešit. Pokud nehodlám závodit, ale dojet odněkud někam, stačí správně řadit, lechtat plyn, a jedu. Nevím, k čemu jsou silnější auta. Spotřeba samozřejmě kolísá podle cesty. Po dálnici na pohodu může být 6,5. Delší cesta střídavě dálnice a silnice první třídy může vyjít tak na 5,9. Ovšemže plynulou jízdou, a ne stylem brzda-plyn. Krátké jízdy ze studena po městě mohou samozřejmě vyskočit třeba k devíti. Kolísá to i podle toho, co člověk natankuje. Když se nezadaří a chytne se „vyjetý friťák“, pojede to hůř a za víc.

    pakos.m, 09.05.2018 v 23:08 neutrální recenze

  • diky za info

    ..... slo mi o "1.2 tsi "

    doca.vm, 18.04.2018 v 07:49 neutrální recenze

  • fabia 1,2HTP-47kw

    Najeto 438000km...z toho 240000km s plynem,výměna alternátoru a nic víc

    Klady:
    malá spotřeba
    Zápory:
    nevím

    j.sukdolak, 14.04.2018 v 22:52 kladná recenze

  • P.S.

    ... kolik kdo take zatim najel a nazor na vydrž motoru ....

    doca.vm, 13.04.2018 v 10:07 neutrální recenze

  • 1.2 tsi

    ... zdravim prosim objektivni zkusenosti s timto motorem ...

    doca.vm, 13.04.2018 v 10:02 neutrální recenze

  • Kolik km 1.4MPI

    Ahojky do kolika km se vyplatí koupit jedničkový fabie 1.4mpi není ten motor slabej na občasnou delší cestu cca 200km po dálnici jednou za měsíc a co říkáte na tuto https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/fabia/17644523?tab=discussion#tabs luckalad@post.cz děkuji ;-)

    luckalad, 23.03.2018 v 16:35 neutrální recenze

  • Škoda Fabia, 1,6 TDi, 55 kW

    Spolehlivý vůz, mám najeto přes 200tis km a na voze to není poznat. Obrovský kufr, dlouhodobá spotřeba je kolem 4,9 l/100 km, na dlouhých trasách i méně. Vzhledem k hysterii kolem dieselových aut se vůz dá pořídit za příjemnou cenu. Z tohoto pohledu je zde optimální poměr výkon:cena, za dané peníze lze získat kvalitní vůz se solidním výkonem a nízkou spotřebou, který na rozdíl od tříválcových alternativ vydrží bez problémů 1/2 mil.km.

    Klady:
    Nízká spotřeba
    Solidní výkon zvláště v tahu
    Fortelné provedení
    Solidní životnost
    Relativně nízké pořizovací náklady, které jsou nižší, než u benzínových alternativ
    Zápory:
    Relativně vyšší servisní náklady u dieselu, které jsou ale vykompenzovány nižšími náklady na PHM a vyšší životností naftového agregátu

    jarosto, 04.03.2018 v 14:09 kladná recenze

  • Fabie II, 1,6 TDI Cr, 55 kW

    Jakou máte zkušenost s tímto motorem? Koupil jsem Fabii a jsem trochu zklamán s výkonem a s převody, 5 r.s. je moc rychlý. Minulá Fabie 1,9 SDI absolutně bez problémů. Spotřeba 4,12 - 5,1 . Je na prodej, protože nemá klimu. Díky za reakce na 1,6 TDI. Tonda.

    Klady:
    Zatím nevím.
    Zápory:
    Moc rychlá pětka.

    sfarm, 11.02.2018 v 18:27 neutrální recenze

  • fabia 1.4 mpi

    vynikajici jizda

    Klady:
    jeto moderni auto s motorem felicie
    Zápory:
    moc zere na to jak je to male auto....stala vada motor posilovace rizeni cena 5 tis,,a z vrakace je to blbost

    vavrik39, 08.02.2018 v 13:28 neutrální recenze

  • 1.2TDi Greenline

    nejlepší auto na světě, vynikající motor, jde krásně do otáček jako benzín, pocitově tak na 90koní, není problém rychlost okolo 120km/h furt, výborně nastavená převodovka, moc pěkný design, velmi nízká spotřeba

    Klady:
    nízká spotřeba
    vynikající jízdní vlastnosti
    velmi pěkný design
    radost pro oko
    dokonalé auto
    Zápory:
    žádné, auto nemá žádnou chybu

    rvenhavr, 26.01.2018 v 19:06 kladná recenze

  • Spotřeba

    Ještě ke zde hodnocenému MPi.Konec roku je období bilancování.Vypočítal jsem spotřebu za celý rok,na 99% šlo o trasy po městě,s prázdným autem,většinou do 5 km,s následným vychladnutím před další jízdou.Výsledek mně docela příjemně překvapil: 6,5l !Takže za mně,já tyto motory ještě nezatracuji.

    davcerven, 30.12.2017 v 19:50 neutrální recenze

  • MPi

    Je pravda,že tyto motory trpí na těsnění pod hlavou,ovšem jeho výměna není tak drahá,nebo složitá záležitost.Ventilový rozvod OHV je sice zastaralý,ovšem ani při hodně vytahaném řetězu se nestane,že by přeskočil.Maximálně se to projeví tou hlučností.Výměna tohohle rozvodu také není drahá v porovnání s rozvody OHC.Při případné koupi ojetiny s tímhle škodováckým motorem je ale potřeba dát si pozor na to,že jak je u škodovek zvykem,existuje více variant,některé neplní EURO 3,takže budete muset případně zaplatit ekodaň.

    Klady:
    levné náhradní díly,snadné opravy

    davcerven, 01.12.2017 v 17:39 neutrální recenze

  • Hlučnost MPi

    s tou hlučností je to sice pravda,pokud se bavíme o původních škodováckých MPi,ale že by zastaralé???už se nevyrábí v takových seriích jako před 15-20 lety,ale stále to jsou velmi spolehlivé motory.a to i při velkých nájezdech,což se třeba o TSIčkách říct až tak moc nedá.za mně radši hlučné MPi se 7mi litrovou spotřebou,než moderní maloobjemové TSI s nadupaným výkonem a za 5 litrů,ale bohužel už ne tak kvalitní tak jako "zastaralá" MPI nebo i to HTP,které máme už téměř 8 let a nepotkal nás žaden problem. Jirka

    brejlovec74, 29.11.2017 v 09:43 kladná recenze

  • Hlučnost MPi

    Záleží v jakém stavu ten motor je.Obecně jsou Fábie 1 odhlučněny lépe,než Fábie 2.MPi sice je zastaralý motor,ale pořád je to čtyřválec s pravidelným chodem.Pokud přesednete do MPi z HTP,tak neslyšíte téměř nic.

    davcerven, 19.11.2017 v 14:30 neutrální recenze

  • OCTA 19TDI 77KW

    Pokud kopite auto s najezdem cca 200 a nebylo na aute nic meneno tak to logicky ceka vas nasypete pade a mate jistotu ze tam mate novy veci .komplet spojka .turbo .loziska kol.tandemovka .klima .rozvody.atd .verim ze pak vas to donuti si to nezhuntovat.ale zalezi jak ho hcete mit dlouho .jo dpf nema .repas zadni napravy desitka.no a kastle to je taky na roman. Jo soudruzi ze skodovky udelali jednickovou a sakra pak se podrbali na hlavach a udelali dvojkovou.no uvidime co udela cas s tsickama .ale v necom jezdit musime .jo kdo z nas ,ma vlastne auto

    Klady:
    I poletech vypada zanove.kupujou si je i mlady a ty si myslej mam tdi tak jim slapou. ty motory chtej svi..
    Zápory:
    Smir se nebo prodej.

    plochjarda, 18.11.2017 v 23:31 neutrální recenze

  • Motor 1.4 MPi

    Zastaralý motor s rozvodem OHV,poměrně vysoká spotřeba paliva,trpí často na vadné těsnění pod hlavou s následkem úniku oleje do chladicí kapaliny,poměrně vysoká hlučnost - nedoporučuju,mnohem lepší volba 1.4 16V OHC 55 kw,SDI či vynikající 1.9 TDI 74 kw .Martin.

    kolisek.mv, 18.11.2017 v 22:43 neutrální recenze

  • Fábia 1.4MPi

    Pokud máte problémy se servem,jako pisatel pode mnou,servo jakoby vynechává,chvilkami jde volant lehce,chvilkami ztuha,pokud stojíte v po tmě v koloně aut někde u semaforu a vidíte na odrazu vašich světel na autě vepředu,jak vám světla blikají podle otáček motoru,zpravidla je na vině snímač polohy volantu.Tuhle věc nedoporučuji kupovat někde na vrakovišti,ale novou.Výměna není složitá a budete nejspíš překvapeni výsledkem.Tyhle MPi motory také trpí na svítící oranžovou kontrolku elektroniky motoru.Příčin může být mnoho.Tady se docela vyplatí nějaká čtečka chybových kódů,kde si sami zjistíte,v čem je problém a kterou se dá kontrolka zhasnout.Jsou i tací,kteří si kontrolku jednoduše přelepili.

    davcerven, 18.11.2017 v 17:41 neutrální recenze

  • Fabia 1.4 Mpi 50kW

    Auto vyborne,hlavne motor,pokud je OK,spotreba mesto do osmi litru, na dalku klidne i pod sest,pokud jede clovek sam a nejede na dalnici stopadesat.

    Klady:
    1.4. Mpi motor
    docela pohodli na tak male auto
    Zápory:
    rizeni,servo
    nekupovat v bazarech zvlaste AAA,ESA

    vladimir.vecka, 17.11.2017 v 21:11 kladná recenze

  • medvěd

    Až pro ní půjdete, tak ji vyzkoušejte : 4 lidi do auta a zkuste se rozjet do kopce - schválně, jak vám to půjde. Na rovinu, pokud za to dáte 300 tisíc, dobrý kup a lze i zavřít oči nad nějakou tou mouchou, ale pokud by chtěli víc, tak je i lepší volba.

    44sturm44, 16.11.2017 v 17:15 neutrální recenze

  • Škoda Fabi 1.0 TSI-81KW

    Máte někdo už zkušenost s tímto motorem?Ten obsah 1.0 je malej ,ale krouták je na 200 Nm.Co to turbo a celej motor asi vydrží?

    Klady:
    Cena
    Náhradní díly
    Zápory:
    Výdrž motoru

    xxx.cool.xxx.medved, 17.10.2017 v 17:39 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání