Aktuální nabídka inzerátů Škoda Favorit

Zkušenosti majitelů s Škoda Favorit


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Škoda Favorit 136 LS

    No nebylo to suprové auto - vlastnil jsem r. 1992 od nového,jen samé poruchy,zkrátka zklamání,v té době byl např. Golf 2 či Peugeot 205,309 (zejména s nafťákem) někde ale úplně jinde !

    tonda547, 16.10.2017 v 21:51 neutrální recenze

  • Malý nájezd u auta je velmi podezřelý

    a když auto nejezdí je to pro auto tím nejhorším. Raději Favorita který má nalítané, než "funglovku" která nevyjela dál, jak na dušičky na místní hřbitov.

    Klady:
    Levné náhradní díly
    Zápory:
    Bezpečnost a vybavení aut už je dnes někde jinde.

    uvici, 25.12.2016 v 21:53 neutrální recenze

  • Favorit

    Děkuji za info,byli to pouze špatně seřízené ventily.

    Klady:
    Stěžovat si nemůžu.Levné náhradní díly a při provozu na lpg spotřeba cca 8 litrů.Jezdim na zimních pneu a náklady jsou kolem 85heléřů na 1 km. Jako auto do práce naprostá spokojenost.

    petrb03, 06.08.2016 v 22:28 neutrální recenze

  • karburator pro petrb03

    Po namontování je potřeba provést nastavení celého sytiče.V autorizovaném servisu to dnes téměř nikdo neumí.Svého času jsem řešil to stejné,k tomu mě donutil servis škoda.Sehnal jsem servisní příručku a naučíl jsem se to dělat. info na tel. 603843674

    holekpetr, 18.03.2016 v 18:17 neutrální recenze

  • Favo

    Tak Favorita měli rodiče a horší auto snad kromě š120 není.Pořád nějaké problémy,na STK mělo auto problém projít již jako 6 let staré,nesouměrnost brzd zadní nápravy.Sice jsme ho doma udržely 15 let,ale jen díky automechanikovy v rodině,který se o auto nepřetržitě staral.Já mám staré japonské auto ještě dnes,je z roku 1987 a jezdí denně,poruchy žádné,jen plánované opravy jako olej,desky,rozvody.Spotřeba 5L/100km a start na brnknutí i v -20 stupních(před 3 roky),prostě držák.Dokonce i lak je stále po vyleštění jako nový,pouze spodek jsem natřel pogumovací barvou a mám klid.Srovnání mezí Škodou a Suzuki prostě nelze udělat.Felda byla lepší,poruchy neměla,ale rychle ji sežrala rez,Fabie je neštěstí(elektrika..)

    vasicko, 10.01.2016 v 18:32 neutrální recenze

  • faslo

    nechtěl bych ho ani kdybi mi 50 000 tisic doplatily .mněl sem ho dva měsíce .nejhorší zažitek v životě tohle auto bych nepřal ani nejhoršímu nepřítely .

    Klady:
    nic.............
    Zápory:
    všechno

    jirkaudas, 06.12.2015 v 19:50 neutrální recenze

  • Favo

    Těch 50000 za favo je za auto skoro neježděné, dá se říct z výrobní linky, bez rzi atd. Nečekám že si někdo bude kupovat favo za pade na ježdění denně a v zimě. Spíš je to už sběratelský kousek, proto ta cena. Za pade si samozřejmě koupíš jiné a lepší auto na ježdění.. A nebo si koupíš na ježdění favo za pětku. Takže už to chápeš jo?

    Klady:
    ...
    Zápory:
    ...

    klimajiri87, 07.04.2015 v 20:03 neutrální recenze

  • Sytič

    Zdravím,nemá někdo zkušenost se sytičem? Nejde mi automaticky sytič,dal jsem 2 jiné karburátory a s toho jeden přímo s auta na kterém fungoval a pořád nic.Nejde při startu po zahřátí se občas chytne a je poznat že trošku přidává ale při startování nejde nikdy.Díky

    petrb03, 27.11.2014 v 18:12 neutrální recenze

  • Favorit

    Docela mě překvapuje,že u inzerátů na Favorita málokdo uvede,jak je to s ekodaní.Přitom je to u daného vozidla ta nejdůležitější informace.Hlavně autobazary se tváří,že ekodaň žádná neexistuje.Psal jsem dotaz autobazaru na Favorita za 5000 kč a ptal se na ekodaň a odpověd přišla-Pojďte si auto vyzkoušet,je v dobrém stavu..O ekodani ani slůvko.Zřejmě chtějí nachytat někoho kdo o tom nic neví a u přepisu mu řeknou na dopravním inspektorátu přepis 10000 korun a daného nebo spíš podvedeného člověka to klepne.Chování autobazarů je víc než hnusné.Sám jsem prodával Favorita,krásného a bez rezu a to,že je na něm ekodaň 10000 kč jsem uváděl jako první věc(proto jsem také požadoval osobu ZTP).Favorita jsem neprodal,jelikož v celé ČR se nenašel zájemce s průkazem ZTP nebo ZTP-P.Mě to určitě nemrzí,jelikož raději neprodám než někoho podvést.Ano,volalo pár zájemců,kteří o ekodani nic nevěděli a já jim hned vysvětlil o co se jedná a kup jim rozmluvil.Raději jsem si auto nechal.Nemám žaludek jak bazarníci,kteří podvádějí jen se ráno probudí.Fuj!

    mavauh, 30.05.2014 v 14:57 neutrální recenze

  • Koupě

    Nakonec jsem nekoupil nic. Dcera si vyhlédla auto s automatem. To ani 105/120, ani Favorit nemají. Ten Favorit z roku89 byl zespoda stejně napaden korozí...

    kobylka303, 20.01.2014 v 15:37 neutrální recenze

  • kobylka303

    Karburátorová verze jede i s motorem 43kw, vstřikovací 40kw nebrat, je to chcíplá verze. Model z roku 1989 pokud má 46 kw tak má dlouhé kvalty a ty to zabijou také. Ideálně sehnat 1991,1992 s karburátorem. Nevržou, jsou v nich lepší sedadla a 1992 mají i výztuhy ve dveřích takže bezpečnější než 1989.

    gornerstefan, 12.01.2014 v 19:52 neutrální recenze

  • Karburátor

    Mám možnost koupit pro dceru Favorita z roku 1989 s karburátorem, nebo z roku 1993, vstřikování. Nikde jsem se nedočetl, co je lepší. Jaké máte zkušenosti? Osobně bych raději karburátor, ten si opravím, seřídím i doma. Vstřikování asi ne ??? U dcery je to ale asi jedno.

    kobylka303, 28.12.2013 v 17:19 neutrální recenze

  • Co se týče favorita...

    Měli jsme jich víc a nikdy s nima nebyly žádné extra problémy,spokojenost a to ty auta byly většinou na těžkou práci.......auta jdou do předu stále,favorit je oproti 120 pohodlnější,a zase je to stejné i s felicií,přímé srovnání felicia-favorit je jednoznačně pro feldu-líp sedí,líp jede,je tišší a pohodlnější a tak to je se vším

    rambo-x, 14.08.2013 v 00:59 neutrální recenze

  • kobylka

    Ba ne, není brzo, zkuste se zeptat u někoho kdo se zabývá veterány. až bude Favorit skutečně ve veteránském věku, bude o mnoho dražší.Tihle lidé co to kupují tak jen extra kousky, nebudou mít pak s renovací práci.Já jsem měl možnost koupit v roce 1990 Jawu 500OHC za deset tisíc a nekoupil, o rok dřív Ford Capri 3.0. za pouhých třicet tisíc. Také to byly voňavky, jen uložit a opečovávat. Místo toho jsem si koupil japonskou Kawasaki a olítaného Volkswagena. Kawasaki jezdí dodnes, VW je dávno ve šrotu. Kawa má dnes hodnotu tak 25000. Kdybych si koupil to první, byly by to pěkně uložené peníze.

    gornerstefan, 12.08.2013 v 11:27 neutrální recenze

  • kobylka

    Ba ne, není brzo, zkuste se zeptat u někoho kdo se zabývá veterány. až bude Favorit skutečně ve veteránském věku, bude o mnoho dražší.Tihle lidé co to kupují tak jen extra kousky, nebudou mít pak s renovací práci.Já jsem měl možnost koupit v roce 1990 Jawu 500OHC za deset tisíc a nekoupil, o rok dřív Ford Capri 3.0. za pouhých třicet tisíc. Také to byly voňavky, jen uložit a opečovávat. Místo toho jsem si koupil japonskou Kawasaki a olítaného Volkswagena. Kawasaki jezdí dodnes, VW je dávno ve šrotu. Kawa má dnes hodnotu tak 25000. Kdybych si koupil to první, byly by to pěkně uložené peníze.

    gornerstefan, 12.08.2013 v 11:27 neutrální recenze

  • Veterán

    Náhodou to není vůbec špatná volba,už se skupují zachovalé kousky některými sběrateli

    gornerstefan, 09.08.2013 v 23:00 neutrální recenze

  • Favorita??

    Tohle auto jsem měl jen půjčené (cca půl roku na každodenní jízdu do práce a tak) takže jak je to se servisem nevím, ale na jízdu.....žralo to tak 6 litrů na sto. Staří bylo tenkrát přibližně 15 let. Spolehlivost celkem dobrá, i když v zimě jsem s ním nejezdil, jenom problémy se světlama co sami se vypínali a zapínali, takže v noci to bylo úplně "super". Jinak koroze šílená, to auto bylo snad prožraný rzí úplně všude, i na střeše. Jinak to bylo pomalý, slabý, každej táhlejší kopec mu dal řádně zabrat. Neujeli jsme v něm na rovině ani vojákum v Tatře 815-ce. Takže tohle auto ne. Poté jsem si pořídil Renaulta Lagunu, stejný rok výroby, krásny design proti favoritu, silný rychlý a hlavně mnohem bezpečnější auto.

    Klady:
    dobrá spotřeba
    nenáročnost
    Zápory:
    hrozně moc rezne
    žádná bezpečnost
    slabý a pomalý

    miracerny, 07.06.2013 v 11:44 neutrální recenze

  • ŠKODA FAVORIT LPG

    Fávo jsem si koupil jako začátečník,je ve výborném stavu,je pravda že sem za něj dal 20 000 je to jako nové cena hlavně dělá LPG to je to auto skoro o polovinu dražší nový výfuk komplet nové komplet brzdy-trubičky,kotouče,destičky,kapalina atd.. auto v servisu podlaha stříkaná gumáčem s hodně drobným rezem téměř to nic není motor má najeto skoro 160 000 a výborné starty i v zimě není problém téměř bezúdržbové auto - jednou za měsíc kouknu na provozní kapaliny případně doliji mě olej nějak nežere teď mam na oleji najeto 5000km a zatím mam furd plno na rysce používám obyčejní olej výměna při cca 10 000 km ZÁVĚR: podle mě staré škodovky jsou nesmrtelné,brácha měl 120 3x jí zadržel nalil olej a jela furd jela huř ale jela :) nové auto zadřít tak se může motor vyhodit - i když dneska se ty motory sami zastaví když není olej elektronika si myslím že až bude autu z roku 2012 20 let jako favoritu což je 2032 tak že nebudou tak odolné jako fávo :) hlavně je to samej počítač u nového stačí aby přestalo svítit světlo a už vám tam svítí kontrolky u favorita můžu světla všechno vytrhat a jede to furd u favorita stačí jen kabely na baterku - startér-alternátor-cívka a jel bych Neberte to úplně do slova ale značím tu jak ty staré auta jsou nenáročné a nesmrtelné...

    Klady:
    malé auto s poměrně snadným ovládáním
    snadno dostupné a levné díly - plechařinu lze koupit na likvidaci aut,vrakárny cenově kolem 200Kč záleží na dílu a domluvě
    pořizovací cena také dobrá i když záleží na stavu kolem 5000 to bude nic moc
    a jenom by si do toho mohly rvát peníze
    zpátečka oproti jiným autům svítí úžasně svítí skoro jak tlumení světla :) skvěle se mi couvá v noci
    jezdil jsem s felicií tam zpátečka svítí že skoro nic
    Zápory:
    v zimě hůř topí- kus kartonu před chladič :)
    je to staré auto takže rez bude nebo začne
    moje spotřeba je 9 -10 litru na 100 ale je to LPG tak to papá víc ale furd je levnější LPG než BA 95
    v benzínu nemám vyzkoušené

    d.stifler, 24.03.2013 v 11:41 neutrální recenze

  • favorit

    měl jsem fáčko jako první moje auto kupoval jsem ho v roce 2005 stálo mě 16 tisíc byl to 91 rok karbec největší oprava stála 750kč startér jinak drobnosti rozvody jsem nedělal měl jsem ho jen pul roku vždycky mě dovezlo kam jsem potřeboval a když mě prdnul klínák 240km od domova na první benzínce jsem koupil i když delší a na 120 škodovku tak tam pasoval při jízdě pískal lehce ale auto chladilo tak jsem dojel oprava nouzová 65kč pro začátečníka doporučuju ale lidi rozumně jezdit bouračka by byla asi hodně špatná

    Klady:
    pořizovací cena nahr.díly pár korun
    Zápory:
    spotřeba 7-10l jak nic auto némá bezpečnostní zony ani arbec mě osobně po pár letech zkušeností by nevyhovoval ten slabej motor

    puntoalda, 10.12.2012 v 20:45 neutrální recenze

  • jivetalkin

    Pro začátečníka jako otloukánek je Fáčko docela dobrá volba. Kraluje cenou a dostupností dílů a nenáročnou údržbou. O provozních nákladech by se dalo diskutovat. Za 7 - 9l umí jezdit některé dvoulitry. Do 5000kč to bude hniloba a žádnou parádu neudělá, ale poslouží účelu. Osobně bych za toto auto víc nedal. Podobná a dle mě i lepší varianta je např. Golf. Samozřejmě je i spousta dalších v této ceně. (samozřejmě u ceny vůbec nepočítám s ekodaní. Potom takové auto nemá vůbec žádnou hodnotu.)

    pupe26, 16.06.2012 v 14:16 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání