Aktuální nabídka inzerátů Škoda Favorit

Zkušenosti majitelů s Škoda Favorit


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Škoda favorit 136 l

    S favoritem jsem byl velice spokojen, bylo to moje cvičné auto po autoškole v roce 1999 z autobazaru. Model to byl z roku 1992. Na tu dobu to bylo suprové auto.

    Klady:
    Levné náhradní díly a příslušenství, snadno vyměnitelné
    Zápory:
    Po letech koroze blatníků, vybrace volantu a jiné.

    mariomates, 11.06.2017 v 18:57 kladná recenze

  • Favoušek

    No starý koncept,ale mne nikdy nenechal na holičkách.Z práce do práce a na nákup na vsi ideální.Karoserie i přes věk lepší než u Felicie.Opravitelnost vlastními silami při prostřední zručnosti dobrá.Na ta léta držák.Jistě jsou i lepší avšak tento je náš.

    Klady:
    Levné náhradní díly kupodivu ještě na netu a vrakovištích sehnatelné!!!
    Zápory:
    Jen emise a to jen u nás v Evropě.Asie to neřeší.Tam IDEÁL!

    leo66a, 01.02.2017 v 19:47 kladná recenze

  • Fávo

    Myslím, že pro obyčejné ježdění z bodu A do bodu B se jedná o spolehlivé a nenáročné vozidlo. Velký kladen je celkem výkonný motor, který je nezničitelný a je zvyklý i na horší zacházení. Nevýhodou je vyšší spotřeba ta se pohybuje kolem 8l paliva a pokud je špatně nastavený předstih a karburátor, může spapat i 12l paliva, což je vzhledem ke kubatuře dost. Jinak co se týče jízdních vlastností, tak se řídí velice dobře a i na horších cestách je celkem pohodlný. Řízení je i přes absenci posilovače řízení dobré ale řazení je trochu tužší a nepřesné. Ale jako první auto pro mladého člověka nebo jen auto do práce je ideální, Jen je potřeba věnovat vyšší pozornost korozi karoserie

    Klady:
    Spolehlivý a téměř nezničitelný motor, jízdní dynamika, dnes již retro vzhled, prostorná kabina a útulný interiér, spolehlivost, snadná údržba a levné náhradní díly, levná pojistka, jízdní vlastnosti na poměr třídy, dobré brzdy.
    Zápory:
    Nepřesné řazení, spotřeba paliva, malý zavazadlový prostor, špatná antikorozní ochrana, horší odhlučnění motoru, malá tuhost karoserie,

    atos2007, 29.11.2015 v 13:02 kladná recenze

  • ŠKODA FAVORIT 1.3 LPG 93 Karburátor

    auto je malé dobře ovladatelné,s pohonem lpg cca o 50% levnější provoz. na lpg ekologický provoz. auto vlastním rok a půl - denně v provozu cca 30 000km vůči plynu a motoru jsem nic nedělal - jen olej,filtr co se týká výkonu tak na PLYN favorit jede lépe než na benzín ASPOŇ MŮJ

    Klady:
    Levný díly
    Levný provoz LPG cca 1,50h/km ... benzín cca 3,50/km
    Spolehlivost
    Nenáročné na údržbu
    Zápory:
    Horší topení na zimu..
    Koroze
    Na mě už nízký výkon,musí se roztahovat

    d.stifler, 29.06.2014 v 12:57 kladná recenze

  • favorit

    Na chalupu a do hypermarketu byl ideální.

    Klady:
    Jednoduchost oprav,levné nové díly.
    Zápory:
    Karburátorová verze má vyšší spotřebu,plyn je velká výhoda.Ostatní nelze porovnávat s moderními vozy.

    radko78, 21.02.2014 v 18:06 kladná recenze

  • kobylka303

    Já osobně bych bral vstřikování....dneska už je snadněji opravitelné než karburátor,s karburátory už plno lidí vůbec neumí a dílů už taky začíná ubývat..... Nehledě na vyšší spolehlivost vstřikování,lepší starty,nižší spotřeba,lepší průběh křivky točivého momentu atd.....dá se připojit na počítač a závadu hnedka vidíte Vstřikování žádné seřizování nepotřebuje,systém BMM je adaptabilní,tzn že se sám přizpůsobí podmínkám a sám vypočítá nejlepší poměr směsi,předstih atd....má čidla jako teplotu vody,tlak a teplota vzduchu,lambda sonda a pomocí těchto hodnot dokáže určit ve všech režimech ten nejlepší poměr paliva a všech hodnot,nejnižší spotřebu atd

    rambo-x, 04.01.2014 v 13:50 kladná recenze

  • škoda favorit 1994 - 50 kw

    Favorita z roku 1994 50 kw mám 5 let, za tuto dobu jsem vždy dojel tam kam jsem potřeboval a věřím že pokud autu dáte normální údržbu, tak motor přežije kastli. Byl jsem s námi v Beskydech, v Krkonoších, všude vyjel, neuvařil jsem ho. Teď ho prodávám, sehnal jsem zachovalou felicii. Nabízím někomu, kdo má k podobným autům vztah, nechám ho za 3 000,--, přídám 4 pěkné ráfky. Auto má i slušné radio. Lehká koroze, stk do 3/2014. Ekologická daň není uhrazena. Auto svítí, brzdí, letos nový chladič a střední díl výfuku. Ještě minimálně 2,5 roku může sloužit. Reakce na rv7525@seznam.cz

    Klady:
    Spolehlivost, celková výdrž, má svoje kouzlo nostalgie. Celková jednoduchost.
    Zápory:
    Pasivní bezpečnost, chce to hlídat korozi.

    rv7525, 06.10.2013 v 21:59 kladná recenze

  • Favorit? Proč ne ?

    Považovat Favorita za veterána je určitě příliš brzo, sám mám Š 120 starou 33 let a za veterána ji v žádném případě nepovažuju. Osobně jsem Favorita nikdy neměl ani neřídil, ale nelíbí se mi jednoznačné odsuzování tohoto auta. Kamarád Favorita měl a byl plně spokojen.Vozil jsem se v něm. Proti mojí Š 120 jezdil úsporněji( karburátor, do 7 litrů) , větší kufr a modernější koncepce. Ostatní je asi stejné jako u Š 120. Sám jsem nikdy neřídil modernější auto, než je Škoda 120, přesto si myslím, že z určitého pohledu je Favorit krokem vpřed.

    kobylka303, 10.08.2013 v 22:29 kladná recenze

  • Super dělník

    Není to krasavec a hodně hnije. Mám ho jako montérkové auto, jako druhé mám VW Sharana. Zatímco Favo mám rád, Sharana nic moc. Fávo je daleko spolehlivější o cenách oprav nemá cenu mluvit. Jenom v okolí mého bydliště je v okruhu 15 km 4 prodejny, kde je na Fávo vše. Prvního jsem ujel asi 300 000 km, když jsem jel na jeho poslední jízdu, upadla mu zadní osa - uhnilá. Teď mám asi 200 000 na druhém a je to to samé, jezdí a kromě velmi chatrné běžné údržby po mě nic nechce. Přitom za sebou tahám naložený vlek a dost často v terénu. Když nevyjede např na mokré trávě, nasadím sněhové řetězy a vyjede jak gazík. Samozřejmě mám LPG, takže nemusím počítat a jezdím. Až ho ojezdím, sehnat dalšího bez rzi už bude asi velmi těžké, zrovna tak Feldu a tak budu muset jít do dnešních neduživých srágor, kdy to bude o jiných cenách v servisu a výdrži. Favo je moje 15 té auto a mám najeto asi necelé 2 mil km. Zdraví R. S.

    Klady:
    Neuvěřitelná spolehlivost, bezvýznamná cena, levné náhr. díly, snadnost oprav
    Zápory:
    Je to staré auto s nemoderním vzhledem

    stonjek, 29.04.2012 v 08:17 kladná recenze

  • dobre auto

    Dobry den ja mam dobrou zkusenost s favoritem mnel jsem golfa feldu i fiat uno ale co se tyka nahradnich dilu a opravy je to jedno z nejlepsi auto hned po 120

    Havranek007, 21.12.2011 v 18:18 kladná recenze

  • na Frenka nikdy nezapomenu..

    Měl jsem ŠKODA 105/120/125 když jsem přesedlal do Favorita naprostá paráda citít náhon a motor ve předu na syndrom plavání a slabého podvozku jsem si zvykl koupil jsem ho za cenu 14 000 s lehčí korozí na lemech měl jsem ho 3 roky a nikdy nezklamal ještě jsem si ho lehce ozdobil decentním tuningem a jediný zavády které se na frankovi objevily za ty tři roky byly...špatné dobíjení což mi kamarád opravil generálkou alternátoru za 300kč a prasklé těsnění pod hlavou jinak jen manžety poloos,pravidelná výměna oleje,destičky,svíčky nic jiného jsem do tohoto auta neinvestoval pokud nepočítám zimmní obutí...bohužel to skončilo tak jak skončilo a dal sjem franka do sběru rok byla karoserie ve stejném stavu jak jsem jí koupil a pak začala ze dne na den šíleně rychle hnít....bohužel investice do vyvaření karoserie by se mi nevyplatila tak jsem franka dal do sběru....nedám na něj dopustit a dodnes rád na něj vzpomínám je a bylo to libové české vozítko s dostupným a snadným servisem....'

    Predeko.Predeko, 14.12.2011 v 23:50 kladná recenze

  • 120 vs Favorit

    S oběma auty mám zkušenosti tak je můžu nezaujatě srovnat Š120............ +lepší stabilita v zatáčkách,větší odolnost vůči korozi,velmi dobrá průjezdnost zimním terénem -nižší výkon,horší bezpečnost,horší brzdění na kluzkém terénu vlivem lehkého předku,větší spotřeba paliva Favorit.......... +lepší výkon a akcelerace,lepší bezpečnost,kultivovanější chod motoru,nižší spotřeba paliva -daleko větší náchylnost na korozi,v zatáčkách působí docela uskákaným dojmem,jízda v zimě v těžkých podmínkách je oproti Š120 utrpení + u obou aut..... jednoduchá a levná údržba,levné díly,docela dobrá výdrž - u obou aut..... docela velká hlučnost

    Rambo-x, 26.08.2011 v 18:38 kladná recenze

  • Favorit versus Lada

    Samozřejmě byla Lada lepší než Favorit, také je to vidět na silnicích,Žigulík na každém parkovišti a Favorita nevidíš jak je den dlouhý. Doba si vybrala co stálo za bačkoru a co přežilo. Hezký i když studený a mokrý den. alf

    alf166hlx, 03.07.2011 v 12:56 kladná recenze

  • Favorit v nouzi ano

    dduchon, máte pravdu, ještě bych dodal, že kdybych byl v nouzi tak bych v něm dokázal ještě jezdit, ve Š120 už ne, v té bych se už styděl.Jak tu píše mikulaskus, žere mu 9litrů a výkon nic moc? Asi má řádně vyběhaný motor, jinakFavorit jezdil v pohodě bez násilí stotřicet a max tak 160. (135 ls 1992) Tím nechci říct že to je vůz vhodný do dnešního provozu, hlavně vadnoucí brzdy a absence bezpečnosti. Ostatně na cesty kolem komína stále stačí.

    alf166hlx, 01.07.2011 v 16:23 kladná recenze

  • Favorit.... nesmrtelná legeda, rakev na kolečkách

    Mám 2 "Fáčka" v rodině, jedno 44kw, druhé 46kw. Auto je podle méhi určené na nenáročné ježdění s malými náklady. Obě Fáčka mají už skoro 200 tis. km, spotřeba jde i k 9l/100 km, výkon: nic moc, ale 110 na dálnici udělá adrží, maximum je tak do 140 - 150km, ale to už se třese, bezpečnost - nic moc, ale ... to je na každém, největší výhodou je, že jsou na to VELMI VELMI LEVNÉ ND - I NOVÉ a servis za pár stovek, nebo doma na koleně. Já přecházím na Felicii, v dieslu a v 1,6.... ale Fa byloé slušný auto, sice Octavia to není ale službu udělá.

    mikulaskus, 30.05.2011 v 12:30 kladná recenze

  • RE FILIPnej2 Nemas pravdu

    Skoda Favorit,Forman to jsou kundolapy,kdyz se o to majitel stara tak je to velmy dobre auto,ja jsem mel Skodu forman jen jsem vrazil 200kc za starter a jezdi do dneska bez zavad tedy 1,5 roku zatim,mam jeste zeleneho favorita ktereho jsem koupil pred 10 dny ma preskle tesneni pod hlavou ale po oprave bude 1.TY NAZORY CO TU PISES TY FILIPE,REKL BYCH ZE TI JE TAK 17-20........RADEJI SE DO SKODOVEK NESER HOVA.O.........Jsou to auta ktere mam u srdce

    c-system, 22.04.2011 v 10:38 kladná recenze

  • for tonda

    Jenom si dovolím něco k těm motorům OHV,to byly nejspolehlivější motory jaké znám,na původním motoru na 120tce jsem měl nalítáno skoro 500 000,na favoritu má kamarád najeto 370 000 a motor šlape jako hodinky,a i co byly ve feldách 1.3MPI byly velice spolehlivé.......jak do felícií začali z VW montovat motory tak většinou to bylo zklamání,ta 1.6 ještě docela šla,ale ta 1.9D to byl zastaralej propadák,kterej vesměs po 200 000 začíná pomalu odcházet a doslova devastoval přední nápravu s výkonem docela mizivým,takže aspoň ty osvědčené české motory nešpiňte,to byly tahouny jak prase,co na tom že měly klikovku na 3 ložiskách,fungovalo to fungovalo,tak co? Jo a pro alfa...škodovka měla opravdu k dispozici na testování podvozků polygony porsche,ne že by to byl podvozek od porscheho,ale testovalo se to tam,jo a myslím že tam nějaká spolupráce s porsche na tom byla,ale nejsem si jistý

    Rambo-x, 21.04.2011 v 20:45 kladná recenze

  • Favorit dnes a v "minulosti"

    když poprvé spatřili světla favorita svět psal se rok 1989 cena přitom byla 90 000 Kč kdo v té době žil vý že tenkrát to bylo hodně průměrně 25 platů auto mnělo podvozek od Porseho a o desing se postarala firma Bertone tenkrát když přišel na trh byl to průlom z 0 na 100 dá za nějakých 14 sekund tenkrát sem o to auto hodně stál nakonec se mi sen splnil a byl sem moc natšený dodnes s ním jezdím (spíše jako pracovní auto) a dnes slavý tenhle škodovácký dědeček 20 let I když mám Land Rover Freelander 2.4 a Chrysler Grand Voyager 2.8 na starýho dobrýho Škodu favorit 1.4 nedám dopustit. Pamatuju si že před pár roky jsme točily automobilový magazín a já mněl jet z Favoritem z Brna do Francie hodně jsem si to užil byla to zábava s tím autem ste prožily něco co s novými ne když otevřete dveře tak na vás dýchne kus historie a to je přece krása.

    petrheken, 13.04.2011 v 17:42 kladná recenze

  • Vyvrácení fám

    Co se týká bezpečnosti neni na tom o nic hůř než jiná auta te doby, spotřeba s poslednim motorem s jednobod vstřikem je kolem 6,5litru pri jizde kolem 100-110ti, jasné že s karburátorem a trasách kratších než 5km do práce to bude o dost víc, u mě favorit jezdi 100km denně a neříkám že neni lepšího auta, ale na poměr toho co za tu cenu jak pořizovací tak náhradních dílů vůči tomu co nabídne je víc než příznivý...

    sedfrt, 09.04.2011 v 17:58 kladná recenze

  • Přesně tak

    Co s tím kolikrát lidi dělají se až nechce věřit že to ještě jede,favorit toho zvládne hodně,chtěl bych vidět ty všechny nablejskaný auta za 300 papírů jak by toho odvozily tolik,určitě by to nevydržely ani měsíc,si pamatuju jak s tím fotr vozil obilí z družstva-vyrval zadní sedačky a narval tam 10 pytlů s obilím,a takhle to dělal hodně často,zadek pomale dřel o zem a vydržel to 11 let s absolutně skoro nulovou údržbou,za těch 11 let do toho snad narval tak 4000 korun,víc ne,jako auto na dlouhý cesty to není,to i ta 120tka se mi zdá pohodlnější,favorit je skákající koza(nemá ani stabilizátor přední nápravy který měla i škoda 105 S z roku 76)ale pracant to je vinikající za ty peníze a jezdit normální cesty se s tím taky dobře absolvovat dá:-):-)

    Rambo-x, 19.03.2011 v 11:19 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání