Aktuální nabídka inzerátů Škoda Favorit

Zkušenosti majitelů s Škoda Favorit


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Škoda Favorit 136 LS

    No nebylo to suprové auto - vlastnil jsem r. 1992 od nového,jen samé poruchy,zkrátka zklamání,v té době byl např. Golf 2 či Peugeot 205,309 (zejména s nafťákem) někde ale úplně jinde !

    tonda547, 16.10.2017 v 21:51 neutrální recenze

  • Škoda favorit 136 l

    S favoritem jsem byl velice spokojen, bylo to moje cvičné auto po autoškole v roce 1999 z autobazaru. Model to byl z roku 1992. Na tu dobu to bylo suprové auto.

    Klady:
    Levné náhradní díly a příslušenství, snadno vyměnitelné
    Zápory:
    Po letech koroze blatníků, vybrace volantu a jiné.

    mariomates, 11.06.2017 v 18:57 kladná recenze

  • Favoušek

    No starý koncept,ale mne nikdy nenechal na holičkách.Z práce do práce a na nákup na vsi ideální.Karoserie i přes věk lepší než u Felicie.Opravitelnost vlastními silami při prostřední zručnosti dobrá.Na ta léta držák.Jistě jsou i lepší avšak tento je náš.

    Klady:
    Levné náhradní díly kupodivu ještě na netu a vrakovištích sehnatelné!!!
    Zápory:
    Jen emise a to jen u nás v Evropě.Asie to neřeší.Tam IDEÁL!

    leo66a, 01.02.2017 v 19:47 kladná recenze

  • Malý nájezd u auta je velmi podezřelý

    a když auto nejezdí je to pro auto tím nejhorším. Raději Favorita který má nalítané, než "funglovku" která nevyjela dál, jak na dušičky na místní hřbitov.

    Klady:
    Levné náhradní díly
    Zápory:
    Bezpečnost a vybavení aut už je dnes někde jinde.

    uvici, 25.12.2016 v 21:53 neutrální recenze

  • Favorit

    Kdysi jsem vlastnil nového Favorita 136 LS (v.r. 1992) a můžu jen konstatovat - nejhorší auto co jsem kdy měl ! Opravdu to byl velký omyl ! Poruchovost od prvopočátku užívání !,vše ostatní taky horší než třeba u ojetin stejného roku výroby i starších (Peugeot 309,VW Golf),prostě to byl nepovedený zmetek .

    Klady:
    - levná pořizovací cena (ojetina téměř zadarmo)
    - levné náhradní díly (ale jsou potřeba pořád)
    Zápory:
    - mizerná bezpečnost (oproti konkurenci)
    - značná koroze
    - vysoká spotřeba
    - vysoká spotřeba pokud se jezdí na benzín
    - vysoká hlučnost
    - mizerný komfort (oproti konkurenci ze stejného období výroby)

    tonda547, 15.08.2016 v 07:18 záporná recenze

  • Favorit

    Děkuji za info,byli to pouze špatně seřízené ventily.

    Klady:
    Stěžovat si nemůžu.Levné náhradní díly a při provozu na lpg spotřeba cca 8 litrů.Jezdim na zimních pneu a náklady jsou kolem 85heléřů na 1 km. Jako auto do práce naprostá spokojenost.

    petrb03, 06.08.2016 v 22:28 neutrální recenze

  • karburator pro petrb03

    Po namontování je potřeba provést nastavení celého sytiče.V autorizovaném servisu to dnes téměř nikdo neumí.Svého času jsem řešil to stejné,k tomu mě donutil servis škoda.Sehnal jsem servisní příručku a naučíl jsem se to dělat. info na tel. 603843674

    holekpetr, 18.03.2016 v 18:17 neutrální recenze

  • Favo

    Tak Favorita měli rodiče a horší auto snad kromě š120 není.Pořád nějaké problémy,na STK mělo auto problém projít již jako 6 let staré,nesouměrnost brzd zadní nápravy.Sice jsme ho doma udržely 15 let,ale jen díky automechanikovy v rodině,který se o auto nepřetržitě staral.Já mám staré japonské auto ještě dnes,je z roku 1987 a jezdí denně,poruchy žádné,jen plánované opravy jako olej,desky,rozvody.Spotřeba 5L/100km a start na brnknutí i v -20 stupních(před 3 roky),prostě držák.Dokonce i lak je stále po vyleštění jako nový,pouze spodek jsem natřel pogumovací barvou a mám klid.Srovnání mezí Škodou a Suzuki prostě nelze udělat.Felda byla lepší,poruchy neměla,ale rychle ji sežrala rez,Fabie je neštěstí(elektrika..)

    vasicko, 10.01.2016 v 18:32 neutrální recenze

  • faslo

    nechtěl bych ho ani kdybi mi 50 000 tisic doplatily .mněl sem ho dva měsíce .nejhorší zažitek v životě tohle auto bych nepřal ani nejhoršímu nepřítely .

    Klady:
    nic.............
    Zápory:
    všechno

    jirkaudas, 06.12.2015 v 19:50 neutrální recenze

  • Fávo

    Myslím, že pro obyčejné ježdění z bodu A do bodu B se jedná o spolehlivé a nenáročné vozidlo. Velký kladen je celkem výkonný motor, který je nezničitelný a je zvyklý i na horší zacházení. Nevýhodou je vyšší spotřeba ta se pohybuje kolem 8l paliva a pokud je špatně nastavený předstih a karburátor, může spapat i 12l paliva, což je vzhledem ke kubatuře dost. Jinak co se týče jízdních vlastností, tak se řídí velice dobře a i na horších cestách je celkem pohodlný. Řízení je i přes absenci posilovače řízení dobré ale řazení je trochu tužší a nepřesné. Ale jako první auto pro mladého člověka nebo jen auto do práce je ideální, Jen je potřeba věnovat vyšší pozornost korozi karoserie

    Klady:
    Spolehlivý a téměř nezničitelný motor, jízdní dynamika, dnes již retro vzhled, prostorná kabina a útulný interiér, spolehlivost, snadná údržba a levné náhradní díly, levná pojistka, jízdní vlastnosti na poměr třídy, dobré brzdy.
    Zápory:
    Nepřesné řazení, spotřeba paliva, malý zavazadlový prostor, špatná antikorozní ochrana, horší odhlučnění motoru, malá tuhost karoserie,

    atos2007, 29.11.2015 v 13:02 kladná recenze

  • Favo

    Těch 50000 za favo je za auto skoro neježděné, dá se říct z výrobní linky, bez rzi atd. Nečekám že si někdo bude kupovat favo za pade na ježdění denně a v zimě. Spíš je to už sběratelský kousek, proto ta cena. Za pade si samozřejmě koupíš jiné a lepší auto na ježdění.. A nebo si koupíš na ježdění favo za pětku. Takže už to chápeš jo?

    Klady:
    ...
    Zápory:
    ...

    klimajiri87, 07.04.2015 v 20:03 neutrální recenze

  • 50 000,-

    Lidi Favorita za 50 000,- to si děláte ze mě srandu ?

    Klady:
    NIC
    Zápory:
    Spotreba
    Karoserie
    Motor
    Prevodovka
    Podvozek
    Zaveseni
    VSECHNO SPATNE NA TOMHLE AUTE

    alesmenschik, 29.03.2015 v 23:14 záporná recenze

  • Sytič

    Zdravím,nemá někdo zkušenost se sytičem? Nejde mi automaticky sytič,dal jsem 2 jiné karburátory a s toho jeden přímo s auta na kterém fungoval a pořád nic.Nejde při startu po zahřátí se občas chytne a je poznat že trošku přidává ale při startování nejde nikdy.Díky

    petrb03, 27.11.2014 v 18:12 neutrální recenze

  • ŠKODA FAVORIT 1.3 LPG 93 Karburátor

    auto je malé dobře ovladatelné,s pohonem lpg cca o 50% levnější provoz. na lpg ekologický provoz. auto vlastním rok a půl - denně v provozu cca 30 000km vůči plynu a motoru jsem nic nedělal - jen olej,filtr co se týká výkonu tak na PLYN favorit jede lépe než na benzín ASPOŇ MŮJ

    Klady:
    Levný díly
    Levný provoz LPG cca 1,50h/km ... benzín cca 3,50/km
    Spolehlivost
    Nenáročné na údržbu
    Zápory:
    Horší topení na zimu..
    Koroze
    Na mě už nízký výkon,musí se roztahovat

    d.stifler, 29.06.2014 v 12:57 kladná recenze

  • Favorit

    Docela mě překvapuje,že u inzerátů na Favorita málokdo uvede,jak je to s ekodaní.Přitom je to u daného vozidla ta nejdůležitější informace.Hlavně autobazary se tváří,že ekodaň žádná neexistuje.Psal jsem dotaz autobazaru na Favorita za 5000 kč a ptal se na ekodaň a odpověd přišla-Pojďte si auto vyzkoušet,je v dobrém stavu..O ekodani ani slůvko.Zřejmě chtějí nachytat někoho kdo o tom nic neví a u přepisu mu řeknou na dopravním inspektorátu přepis 10000 korun a daného nebo spíš podvedeného člověka to klepne.Chování autobazarů je víc než hnusné.Sám jsem prodával Favorita,krásného a bez rezu a to,že je na něm ekodaň 10000 kč jsem uváděl jako první věc(proto jsem také požadoval osobu ZTP).Favorita jsem neprodal,jelikož v celé ČR se nenašel zájemce s průkazem ZTP nebo ZTP-P.Mě to určitě nemrzí,jelikož raději neprodám než někoho podvést.Ano,volalo pár zájemců,kteří o ekodani nic nevěděli a já jim hned vysvětlil o co se jedná a kup jim rozmluvil.Raději jsem si auto nechal.Nemám žaludek jak bazarníci,kteří podvádějí jen se ráno probudí.Fuj!

    mavauh, 30.05.2014 v 14:57 neutrální recenze

  • favorit

    Na chalupu a do hypermarketu byl ideální.

    Klady:
    Jednoduchost oprav,levné nové díly.
    Zápory:
    Karburátorová verze má vyšší spotřebu,plyn je velká výhoda.Ostatní nelze porovnávat s moderními vozy.

    radko78, 21.02.2014 v 18:06 kladná recenze

  • Koupě

    Nakonec jsem nekoupil nic. Dcera si vyhlédla auto s automatem. To ani 105/120, ani Favorit nemají. Ten Favorit z roku89 byl zespoda stejně napaden korozí...

    kobylka303, 20.01.2014 v 15:37 neutrální recenze

  • kobylka303

    Karburátorová verze jede i s motorem 43kw, vstřikovací 40kw nebrat, je to chcíplá verze. Model z roku 1989 pokud má 46 kw tak má dlouhé kvalty a ty to zabijou také. Ideálně sehnat 1991,1992 s karburátorem. Nevržou, jsou v nich lepší sedadla a 1992 mají i výztuhy ve dveřích takže bezpečnější než 1989.

    gornerstefan, 12.01.2014 v 19:52 neutrální recenze

  • kobylka303

    Já osobně bych bral vstřikování....dneska už je snadněji opravitelné než karburátor,s karburátory už plno lidí vůbec neumí a dílů už taky začíná ubývat..... Nehledě na vyšší spolehlivost vstřikování,lepší starty,nižší spotřeba,lepší průběh křivky točivého momentu atd.....dá se připojit na počítač a závadu hnedka vidíte Vstřikování žádné seřizování nepotřebuje,systém BMM je adaptabilní,tzn že se sám přizpůsobí podmínkám a sám vypočítá nejlepší poměr směsi,předstih atd....má čidla jako teplotu vody,tlak a teplota vzduchu,lambda sonda a pomocí těchto hodnot dokáže určit ve všech režimech ten nejlepší poměr paliva a všech hodnot,nejnižší spotřebu atd

    rambo-x, 04.01.2014 v 13:50 kladná recenze

  • Karburátor

    Mám možnost koupit pro dceru Favorita z roku 1989 s karburátorem, nebo z roku 1993, vstřikování. Nikde jsem se nedočetl, co je lepší. Jaké máte zkušenosti? Osobně bych raději karburátor, ten si opravím, seřídím i doma. Vstřikování asi ne ??? U dcery je to ale asi jedno.

    kobylka303, 28.12.2013 v 17:19 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání