Aktuální nabídka inzerátů Škoda Felicia

Zkušenosti majitelů s Škoda Felicia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • trava

    moje felinka 1,3 mpi 50 kw 360000km,puvodni spojka,spotreba 6l,prvni predni desticky sem menil ve 150000km

    Klady:
    nahradni dily,spotrba
    Zápory:
    bezpecnost

    mirek.travnicek2014, 30.04.2019 v 06:36 neutrální recenze

  • ŠKODA FELICIA 1.3-MPI-50KW

    Já na tu moji ŠMOULINKU nedám dopustit,naprosto spolehlivé,nedokážu pochopit jak je možné že to ještě jezdí,udělala spoustu práce,mám ji už dvakrát zaplacenou,takže dnes už jezdím nadplán.Minule jsem jel,a dva kluci koukaly pod kapotu,MERCEDESU,no prostě jim to nejelo,tak si říkám hlavně že máte MERCEDES,ale už hezky vyrachtanej,nechtěl bych to ani zadarmo,jen jsou s tím starosti.

    Klady:
    Výborné auto,nenáročné a spolehlivé levné náhradní díly nezmar nezničitelný vůz
    Zápory:
    Bohužel to rezne

    hank.1974, 28.02.2019 v 17:15 kladná recenze

  • mám podobnou zkušenost

    prostě zničeho nic najednou auto zdechlo za chodu po natankování a nelze ho nahodit. eletrika jde, jiskra také , ale není slyšet čerpadlo po otočení klíčkem. nevím jestli to je relé , nebo čerpadlo , ale zjistil sem , že do pojistky nejde proud. a jde o relé čerpadlaa vstřikování u feldy, má označení 5 na schématu. nehledě k tomu , že to blbě topí

    Klady:
    mám to auto krátce , takže zatím klady nemohu posoudit
    Zápory:
    zatím jeden co se táká zapalování a zdá se mi že i baterie nevyhovuje a to je nová, nevím jak silnou to potřebuje

    claudiustiberius, 12.01.2019 v 20:37 záporná recenze

  • Felda 1.3 MPi 50 kW kombi 1997

    Vlastnil jsem tuto feldu a objektivně můžu říci,že sloužila celkem bezproblémově,investice minimální,odtahala plno materiálu při rekonstrukci baráku,to je pravda,na druhou stranu ale musím říct,že dnes bych ji rozhodně nechtěl (ani kdyby byla nová z automobilky),protože právě když se přesedne do něčeho lepšího,modernějšího,tak zpět se člověk těžko vrací,já jsem poté pořídil Fabku SDI starší obouchanou od firmy,rok 2000,ale to je teprve pravý nezmar,motor absolutně bez problémů,běžný servis,samozřejmě v jiných cenách než na feldu (např. rozvody),ale svezení,ovládání a hlavně spotřeba někde úplně jinde,velkou slabostí byla u feldy koroze a to značná,bezpečnost prachmizerná (naštěstí jsem se s nikým nebo s ničím nesčuch,prvky bezpečnosti žádné,spotřeba taky nic moc - jezdil jsem kolem 8 litrů,jak říkám - holka posloužila dobře,ale dnes už rozhodně ne.A jenom na závěr - psal jse nedavno také pan Toník,kterého osobně znám a velmi si ho jako odborníka a člověka s bohatými zkušenostmi vážím,narozdíl od nějakých "chytrých pisálků",ví která bije,toho člověka jsem doma osobně navštívil a mám na to úplně jiný pohled i když na některé věci mám i já jiný názor,ale rozhodně to není o tom někoho hrubě napadat,jak to někteří umí.Hezkou sobotu,Martin.

    kolisek.mv, 10.11.2018 v 11:21 neutrální recenze

  • Felda 1.3 50KW r.v 1999

    Za mě super první auto, nebo auto na camračky po městě. Feldu jsem měl jako první auto a zpětně když se na to podívám, tak to byla dobrá zkušenost. Absence posilovače, takže člověk cítil co auto dělá a kam sním může zajít, pro mě jako pro nováčka to bylo super. Nefunkční ručka mě naučila rozjíždět se přes brzdu skoro všude. Hlavně na feldě si člověk udělá spostu věcí sám. Např výměna žárovky cca 2 minuty na parkále před obchoďákem jen se povolí kryt světla vycvakne se žárovka odpojí se o konektoru nasadí nová zapojíse to zacvakne zašroubuje se kryt a hotovo, žádný byahování filtrboxů demontáže blatníků a podběhů. Alternátor 2 šrouby a jeden konektor. Výměna klínového řemenu od alternátoru a chladiče který je jen jeden ne dva a více jako u moderních aut povolí se jediné dva šrouby na alternátoru a sundá se starý nasadí nový alternátor se dá do pozice aby řemen byl akorát dotáhne se hotovo cca 20 minut. Výkon na dnešní dobu je dobrej tak do města, rozhodně né na dálnici. I když jela Felda na dálnici statečne 170 tachometrových ( nevím kolik reálně) tak už jsem to nechtěl nikdy opakovat. Auto při přesáhnutí 140 km/h přešlo do módu raketoplánu procházejícího atmosférou( Né že by byla tak rychlá, nebo hořela), ale najednou se to začlo třást neuvěřitelnej rachot a člověk neví jestli se stroj rozpadne nebo vydrží. Pro člověka kterej chce šetřit na lepší auto je tohle ideální varianta jak šetřit a zároveň jezdit. Díly jsou všude. Motor vydrží dost. Rozvod motoru řetězem opravy buďto sám nebo franta od vedle. Nevýhodou je většinou absence airbagu a bezpečnost obecně. Když vám nějaký SUV nedá přednost, tak to bude masakr.

    Klady:
    Levné díly
    Jednoduchost oprav většinu zvlládne člověk sám
    Rozvod motoru řetězem
    Jeden klínový řemen na vše
    Méně elektroniky míň problémů
    Spolehlivost
    Zápory:
    Koroze hnije a bude hnít bohužel
    Nízký výkon na dálnici.

    vintr.wolfman, 09.11.2018 v 22:50 kladná recenze

  • Tonda 547

    Pán řidič promluvil.Co dotkl jsem se toho tvého traktoru vid.A jinak,nepsal jsem co to bylo za kilowaty ta Fabka,ty ješitný diesláčku.Když tu urážíš felicie a nelíbí se ti tak jsem nelez.Akorát těmi keci co tu bleješ,tak tu zacláníš.Sedni si do toho tvýho traktoru a pust si tu klepavou muziku co to vydává.Třeba ti to pomuže se uklidnit.Já osobně proti tomuto pohonu nic nemám,jelikož mám ještě Golfa 1.9 tdi a jezdí bezvadně ale takovéhle uchyldiesli jako jsi ty jsou mi spíš pro smích.Tak se prober a už jsem nelez.

    vurmiccc, 03.11.2018 v 21:53 neutrální recenze

  • citunka,vurmiccc

    Utři si to mlíko co ti teče po bradě - až najedeš co jsem já v životě nacouval - můžem diskutovat !

    tonda547, 03.11.2018 v 19:18 neutrální recenze

  • Tonda 547 Ty jsi mimo mísu.

    To co píšeš jsis přečetl někde v prospektu vid.Co je na papíře nemusí být vubec pravda.Ten vergl 1.4 tédéí se zvukem traktoru co mu vynechává jeden válec má velice omezený tah.Z křižovatky ho setřesu neříkám lehce ale ujíždím.Psal jsem jen zkušenost.

    citunka, 03.11.2018 v 09:08 neutrální recenze

  • Neskutečné nesmysly ! vurmiccc - mimo mísu

    Srovnání felicia 1.3 MPi 40 kW versus Fabia 1.4 TDi 55 kW (to tříhrnkům zrovna nefandím)

    Klady:
    Fabia 1.4 TDi 55 kW
    - zrychlení 0-100 km/h 14,4 s
    - kroutící moment 195 Nm
    - max rychlost 170 km/h
    - průměrná spotřeba 4,6 l/100 km
    Zápory:
    Felicia 1.3 MPi 40 kW
    - zrychlení 0-100 km/h 15,5 s
    - kroutící moment 99 Nm
    - max rychlost 151 km/h
    - průměrná spotřeba 7,2 l/100 km

    tonda547, 02.11.2018 v 22:11 neutrální recenze

  • Felicia lx 1,3 40 kw

    Zdravím.Moje zkušenost s Feldou je dobrá.Mám nejslapší verzi MPI.Do kopce rozhodně nejezdím na dvojku,jak píše kolega předemnou.Asi máš neco s motorem.Ta má vyletí krpál ve čtyřech lidech na čtyrku ve stovce.A kamiony do kopce beru s lehkostí.Maximálku má přez 160 kmh rovinka.Kolony se za mnounikdy netvořili.Třeba taková fábia htp nebo 1.4 tdi a podobné tříválce se na rozjezd nechytají.A ostudu to nedělá.Má krásnou tmavě modrou metalízu bez koroze.

    Klady:
    Spolehlivá hned naskočí, ta moje má krásný lak,slušná spotřeba,oproti uškrceným atmosferickým moderním tříválcum lepší dynamika.
    Zápory:
    Starší konstrukce a to znamená nízká bezpečnost

    vurmiccc, 29.10.2018 v 10:21 kladná recenze

  • 1,3 LXi

    Už mě nebavilo huntovat eresovou fabii po lesních cestách kde často jezdim. Pořídil jsem Felicii 1,3 LXi. Super stroj, kde bych si Fabii při první cestě zničil Felicia jede krásně. Ke všemu na eresovou Fábii nelze dát legálně tažné zařízení. Abych nepřechválil, tak třeba materiálu co odvezla-super, ale např. když potřebuji vyjet delší kopec, a jsem klidně i v autě sám, neni nic vyjímečného že abych nepodtáčel motor, musim podřadit dokonce až na dvojku, předjíždějí mě kamiony, tvoří se za mnou kolony....prostě ostuda. V tu chvíli se vážně stydim. Taky parkování teda fuj: auto nemá vůbec rejd Na dnešní provoz nepoužitelná, na nějaký popojíždění po okreskách nebo horších cestách bohatě postačí. Konkrétně jsem koupil za 14 tisíc, po STK, se zaplacenou EKO, novými letními i zimními pneu a najeto 100 tis. Fakt pěkný auto. Ale dávno za zenitem. Tak v tom jezdim tam, kde bych s jinym nejezdil, vozim v tom psa, materiál a prostě ho nešetřim. Ale za ty prachy....prostě dobrý auto které splní co potřebuju. Kdybych měl víc peněz , koupim Samuraie nebo Yetiho...ale víc peněz jsem neměl

    Klady:
    Jsou levné
    Levné a snadno sehnatelné náhradí díly
    Lehce se opravuje
    Zápory:
    Asi spotřeba nebude nic moc
    Vážně rezne přímo před očima ( já jí totiž koupil jako garážovanu leštěnku)
    Výkon je i na dobu kdy se vyráběla vážně hodně poddimenzovaný a směšný

    chabrus2, 26.08.2018 v 17:29 kladná recenze

  • pro tonda547

    opět jste Toníku nezklamal.je celkem logické,že kdo si vozí podstatnou část svého motoristického života v naftě tak horko těžko uvěří že to umí i za 5.5.já jsem jí měl 14 let a k tomu nejslabší verzi a nebyl pro ní problém i pod 5.5.stejně tak nebyl problém po dálnici při ustálené tacho 140km/h za 6.max v prům.byl 7.8,ale to už dostávala sodu.kdyby nerezla,mám ji dodnes.ale jak říkám,zatvrzelému naftomilovi,jako jste vy nemá cenu nic vysvětlovat.vy jste jako dnešní puberťáci,dokud se sami nepřesvědčí,že melou kraviny tak si jedou svojí.jinak,teď mám jednotkovou fábii s jednolitrem a po počáteční skepsi jsem s ní docela spokojen. Jirka

    brejlovec74, 31.05.2018 v 12:31 kladná recenze

  • Felda po 8 letech a 350 tis km

    Tohle auto vlastním už 8 let a za tu dobu jsem s ním najezdil 190 tis km. V době koupě a několik let po té bylo zcela bezporuchové,teď už se na něm občas začíná podepisovat stáří a celkem vysoká zátěž. Na hranici 350 tis km už se začíná ozývat spojka,občas proklouzne a ložisko píská,brzo mě čeká výměna,v řízení přímo v převodce už je dost nepěkná vůle a rovněž to mě čeká na opravu. Jinak zatím pořád spíš jen spotřební věci jako všude jinde. Popisovat jízdní vlastnosti a další věci nebudu,to je tu omílané pořád dokola,mě to třeba stačí a vyhovuje že je to auto které skutečně řídím já a ne počítač,jinému to přijde málo...to prostě záleží na vkusu a prioritách každého. Co hodnotím velmi kladně je motor,ve 350 tisících jsem udělal rozborku stavu a není na něm znát žádné opotřebení,tlaky na všech válcích jsou pořád na jmenovité hodnotě,spotřeba oleje je zcela nulová a výkon měřený na brzdě nijak neklesl. Auto odjezdilo neskutečné dálky na dovolené všude možně,vždy bez jediného problému v obrovských teplotách. Denně v zápřahu na jízdy do práce a na přestavbu baráku,těžký vozíky s pískem a stavebním materiálem...auto staré skoro 20 let a v takovém zápřahu zvládá víc než obdivuhodně. S korozí je to jiná písnička,vzhledem k tomu aby neřidiči mohli v zimě jezdit,silničáři dělají ze silnic solné pláně a felda to nese velmi těžce-karoserie je opravovaná už nesčetněkrát,nové oba přední blatníky,vyvařované lemy a oba prahy,vyvařované už třetí páté dveře. Snažím se každý flíček hnedka ošetřovat,ale stejně je to spíš boj s větrnými mlýny a aby auto nevypadalo jak ementál,chce se tomu často věnovat a bohužel tomu obětovat i jisté finanční prostředky. Jako celek pořád hodnotím kladně,uvidím co ještě zvládne a možná sem za nějaký ten pátek zase napíši

    rambo-x, 15.05.2018 v 21:44 kladná recenze

  • ŠKODA FELICIA 1.3 MPI-50KW

    Tak jestli si měl nějakej bourák 3.0 V6,to se potom nedívím že ti byla Felicia slabá.A ta spotřeba je skutečnost,umím jezdit úsporně.Ten můj kousek opravdu hezky táhne,asi je dobře zajetej.

    Klady:
    Nenáročné vozidlo,levné díly
    Zápory:
    Koroze

    hank.1974, 03.05.2018 v 20:42 neutrální recenze

  • Felicia 1.3 MPi 50 kW

    Táhne obdivuhodně,dlouhodobá spotřeba 5,5 l/100 km - tak do je dobrý fór dne ! Felicia MPi = inovovanej Favorit !

    Klady:
    levná pořizovací cena,levné ND (ale jsou potřeba pořád),jednoduchá mechanika
    Zápory:
    značná koroze,poměrně vysoká spotřeba (těch 5,5 je utopie),líná,mizerná bezpečnost,hlučnost,úniky oleje (jak motor,tak rychlostka),chudá výbava - prostě celkově za zenitem

    tonda547, 03.05.2018 v 13:09 záporná recenze

  • ŠKODA FELICIA 1.3 MPI-50KW

    Tento vůz už vlastním dost dlouho,a nedám na něj dopustit.Je to nezmar,nikdy mě nikde nenechalo.Mě osobně motorově dostačuje.Jezdím většinou klidně,ale když je potřeba tak umí zabrat.Když jezdím okolo 110 km/h,tak táhne obdivuhodně.Myslím že to je tím,že se nacházím v oblasti největšího točivého momentu.Tudíž je výhodné jse držet v těchto otáčkách,myslím na dálnici.Co se týče spotřeby,tak dlouhodobě jezdím za 5.5 l/100km.A ceny náhradních dílů jsou oproti konkurencí,opravdu nízké.

    Klady:
    Prostorné vozidlo,spolehlivost,nízká spotřeba,ceny náhradních dílů
    Zápory:
    Bohužel rezne

    hank.1974, 22.04.2018 v 22:18 neutrální recenze

  • škoda Felicie 1.6

    mé zkušenosti z felicii jsou celkem dobré vždy dovezla kam měla A nebyla moc velká spotřeba benzínu Měl jsem i 1.9.D a ta byla nejlepší

    Klady:
    nízká spotřeba dobrý výkon interier dobrá do terénu jako offroad
    Zápory:
    nevyráběla se sériově z elektrickými okny a airbag

    melicharik14, 21.03.2018 v 12:24 kladná recenze

  • DOTAZ

    Nevíte tu někdo jaký je rozdíl mezi motorem 1,3 50 kw a 40 kw ? Kromě výkonu. Čemu dát přednost ? Děkuji.

    jb.tajfun, 06.03.2018 v 19:59 neutrální recenze

  • Felicia 1,3 Mpi ,50kW, nesmrtelný pracant.

    Koupil jsem ji před 10 lety, měla najeto 170 000km. Tenkrát vyhrala proti novému Ctroenu C3(sice roztomilý ale hrozná plechovka). Hned po koupi servis: brzdové kotouče,obložení, tlumiče pérování, termostat a čidlo teploty. Předchozímu majiteli se to již nechtělo řešit. Najel jsem s ní dalších 160 000 km(byla i ve Švýcarsku ;)). Jak kilometry přibývaly tak přišla výměna prorezlého chladiče, kulové čepy na př. nápravě, těsnění pod hlavou(normálně se po těch letech rozmočilo), čidlo otáček, alternátor, jinak jen běžný spotřebák. Servis i díly "za hubičku" (i ve škodováckém servisu)Nikdy nezůstala nikde viset .

    Klady:
    Na dobu vzniku povedené auto, slušná antikorozní ochrana skeletu(neplatí pro zadní dveře a blatníky). Tvrzená sedla ventilů, takže bezproblémový provoz na plyn. na svojí kategorii prostorné auto.
    Zápory:
    koroze blatníků a dveří, hlučnost , jízdní stabilita ve vyšších rychlostech nic moc. Slabé dobíjení, na denní svícení to chce domontovat diody.

    paclik.jan, 18.02.2018 v 10:42 kladná recenze

  • Příšerná šunka a křáp. Nikdy to nekupujte. Hrůza!!

    Jezdím s rodičů Felicí do práce a to auto je naprosto příšerné. Pořád rezne víc a víc. Bezpečnost nulová, už se bojím, až se někde zabiju v 50 Km/h až to do mě někdo napálí v protisměru! Neskutečně se naklání, při každém průjezdu kamionu se hrozivě zavlní a ztratí stabilitu, to samé při větru úplně plave ze strany na stranu. Při průjezdu zatáčkou má tendenci ke smyku, a to už při malé rychlosti. Prostě příšerné auto. To snad ani auto není, ale sr*čka. Parkování bez posilovače je i pro mě jakožto pro chlapa hrozně těžké. Vnitřní prostor je velmi stísněný, sedadla tak nepohodlná, že jsem po cestě z práce po 20 km rozlámaný a bolí mě pozadí. A teď to hlavní: MOTOR!! Strašlivě líný, slabý motor úplně na nic!!! Absolutně netáhne při rozjezdu, ani potom. Musím ho strašně vytočit, jinak se na mě auta všude lepí, na semaforech atd. Dyamika příšerná, při pětce dám pedál plynu až na podlahu a nestane se vůbec NIC! A to jezdím sám, při 5 lidech je třeba vytáčet motor tak, že spotřeba roste asi až k 10 l/100 Km!! JSem strašně otrávený z tohoto líného hnusu. Je to úplně na nic!! Srovnejte americká auta z té doby, a uvidíte samé výkonné vozy, které alespoň mají většinou od 100 kW a vysoký výkon!! Ne tyhle hnusné lemry!! Spotřeba když jedu sám jen mimo město 7 l, při naloženém autě 9-10 l!!! Prostě hnus, vůbec to nejede. A na lepší auto nemám. Musel jsem se z toho vypsat. Jsem socka, a na lepší auto nemám peníze!!! Proč se musí vyrábět takové hnusy jako je Felicia.!!!?!! Navíc příšerný hluk od motoru už od 75 km/h!!! Jsem zhnusen!! Jenom čekám, až se v tom zabiju. Stejně je život na nic...

    Zápory:
    Odporné hnusné slabé hlučné auto
    Komfort 0
    Ostuda, smějí se vám

    josef.soukromy, 31.01.2018 v 18:44 záporná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání