Zavřít okno

Vaše nahlášení závadného obsahu bylo úspěšně odesláno.

Zavřít okno
Při odesílání nastala chyba. Červeně vyznačené položky jsou povinné a nebyly vyplněny.
Zadaný kód je chybný!

Pokud se domníváte, že je tento inzerát závadný, vyberte prosím z následujících možností:

*
*
Cena: 1 040 600 , 860 000 Kč (možnost odpočtu DPH)
Rok výroby:2019
Tachometr:10 km
Palivo:benzín
Objem:1 999 ccm
Převodovka:automatická (7 stupňová)
Klimatizace:dvouzónová automatická
VIN: TMBLE9NS9K8069173
Prověřit najeté km

Prověřit najeté km

Dozvíte se, zda vozidlo není evidované jako odcizené, zda není zatížené leasingem či úvěrem, zda není omlazené, zda nemá stočený tachometr, zda nebylo havarované či jaká je jeho aktuální tržní cena.

Další informace o autě

Motor

Výkon:140 kW (190 koní)

Historie a dokumenty

První majitel:ano
Servisní knížka:ano
Země původu:Jiná

Specifikace vozu

Počet airbagů:10
Karoserie:SUV
Stav:předváděcí
Barva: bílá, metalíza
Počet míst:5

Výbava

  • 360° monitorovací systém AVM
  • LED denní svícení
  • senzor stěračů
  • automatická uzávěrka diferenciálu
  • LED světlomety plnohodnotné
  • Start/Stop systém
  • automatické svícení
  • litá kola
  • tažné zařízení
  • bezklíčkové ovládání
  • multifunkční volant
  • tempomat
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • nezávislé topení
  • USB
  • dělená zadní sedadla
  • nouzové brždění
  • vstup paměťové karty
  • el. ovládání oken
  • palubní počítač
  • vyhřívaná sedadla
  • el. ovládání zrcátek
  • parkovací kamera
  • vyhřívaná zrcátka
  • el. ovládaný kufr
  • parkovací senzory
  • vyhřívaný volant
  • el. seřiditelná sedadla
  • pohon 4 x 4
  • zásuvka na 220 V
  • el. sklopná zrcátka
  • regulace při jízdě ze svahu
  • závěsné zařízení v TP
  • ESP
  • regulace tuhosti podvozku
  • klimatizovaná přihrádka
  • satelitní navigace

Doplňující informace

Předváděcí vůz, Možnost předání - informace u našich prodejců, DCC Adaptivní podvozek, Nezávislé topení, AREA VIEW, Sound CANTON, Paket SAFETY, DAB, Mobilita PLUS 5let/100.000km Další výbavy: startování tlačítkem, zadní světla LED,

Zkušenosti majitelů s Škoda Kodiaq


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • kodiaq 2 TDI 4x4 manual

    Za pár dní mi končí dvouletá záruka,najeto 114 000,madla mi nevržou,teda nic nevrže,s převodovkou nemám problém,protože mám manual a řadím si jak potřebuji já.,občas zazlobí stahování oken,hlavně přes klíček,jinak pohodlné auto s dobrou spotřebou,průměr 6 l,jezdím dost po dálnici,ale i okresky,kola mám 17 a po 300 km jsem v pohodě.

    cernyads, 22.04.2019 v 21:13 kladná recenze

  • Auto je drahé a interier tak akorát 90 léta . Velké rodinné auto. Zkuste si ho naložit na dovolenou pro 4 členou rodinu.

    Celkem velké ale drahé a líné auto pokud nejezdíte sám.

    pavlistikjan, 19.02.2019 v 11:33 záporná recenze

  • Kodiag 140kw Dsg 4x4

    Dobrý den , měly jsme cca 25 aut většina s pohonem 4x4 od Audi , VW , Kia , Hyundai ,Suzuki. Kodiag je zklamáním , asi za to může ta neskutečně obrovská kladná reklama od novinářů , rádoby odborníků. Nemůžu zapomenout na pořad Autosalon , měl jsem pocit že Škoda vyrobila nejlepší auto na světě . Tak tedy co nám zapomněli ríci , u auta v této ceně bych očekával že nebudou praskat a vrzat madla dveří , plasty od volantu dolu výplně dveří bídné. Schránky před spolujezdcem jsou malé ,proč v dolní schránce která je klimatizovana je umístěna jednotka navigace ??? Nic se tam nevejde .Dojezdy oken hlučné ,zapraskaj dveře při zavření , vypínače na el. Okna nepříjemné ,tvrdé a ostré. Sedadla ve verzi Style nejspíše z prken potazene alcantarou prostě tvrdé. Zavírání dveří hlavně zadní, musí se dost bouchnout jinak se nezavřou. Kapitola sama pro sebe středový tunel a plynový pedál ,proč jsou na tunelu něco jako madla ,noha na plynu koleno v plastu. ! Nepříjemné. Je toho ještě dost ale nebudu psát romány. Co se týká koncernové techniky taky žádná sláva , nechci v SUV řezat zatáčky rad bych se vezl pohodlně , komfort na našich silnicích nic moc a to máme jen 18 kola , už teď občas něco zavrže a to má pouze 15000km. Motor převodovka. V režimu D tlačí motor někam 1350 otáček ,potřebujete zrychlit nebo přide stoupání vy lehce přidáte a ono nic tak víc plynu, převodovka podřadi a jen to cukne , dík ale koupil jsem SUV ne GTI. Jediná možnost zmírnění je převodovku do sportu pak je to lepší , jenže nevýhoda je že drží dlouho kvalit než odradí ale aspoň to pak tak necuka. Simple clever ? Proč my musí blikat blinkr v zrcátku do obličeje ?? Ve dne ok ale večer a za deště už nic moc. Ty dva deštníky s tou škrabkou na led si můžete strčit víte kam. Celkově nekvalitní pouze tak do záruky a to spíš se štěstím a nebo . Nejezdim nehuntuju.

    zimovah, 01.10.2018 v 16:34 záporná recenze

  • jos.dusek

    Devět let staré auto je samozřejmě něco jiného, nicméně Vám přeju, aby Vám toto auto vydrželo aspoň 9 let. Ale u auta za milion bych očekával, že bude perfektní po všech stránkách. Jinak můžete být klidný, LED světla oslňují a hlavně ty automatický ( zažil jsem to asi 3 X u Audiny - všechny měly pražskou RZ )) Osobně mám taky SUV - světla klasický. na mlhu mlhovky a ještě pár přídavných lampiček - kdyby nebylo vidět nebo pokud někdo zapomene ztlumit. Svítí to hodně dobře a není s tím problém.

    44sturm44, 17.01.2018 v 20:32 neutrální recenze

  • treborra

    20 TSI se vám už moc nerozjede, Jinak nevím jakou máte spotřebu, ale v jednom autě to žralo stejně jako čtyřlitr atmo. Převodovku si zkuste někde nechat přenastavit. Evropani to tak blbě mají skoro všude - Vito řadilo taky tak nějak nedobře. Lepší kombinace by byla 3,0 TDI f automatu (pokud je v nabídce) nebo 20 TDI v manuálu. Ale to vše je otázkou priorit každého jednotlivého soudruha....Pokud bych chtél automat, tak hodně dobrý uměla Toyota.

    44sturm44, 17.01.2018 v 20:08 neutrální recenze

  • reakce na spotřebu

    S Kodiaqem jsem dnešním dnem najel 34000 km,mám za sebou první servis,vše funguje tak jak má,už jsem si zvykl na jinak postavený motor než Honda CRV,ohledně spotřeby,jezdím teď v zimě ya 6,3,spotřeba stoupla,ale jezdím svižněji,auto opravdu na SUV skvělé jízdní vlastnosti,a to mám základ,2 TDI 110 kw,pravda je,že jezdím pouze na Vervu,ale to si myslím,že jezdí většina lidí s drahými motory.Se startem nemám žádný problém,studený motor automaticky počká,když je nažhaveno a nastartuje sám.Led světlomety nemám,takže ani v mlze jsem nezaznamenal problém..A jestli někdo pochybuje o spotřebě,nevím,na nádrž najíždím cca něco málo přes 900 km.

    cernyads, 19.12.2017 v 20:17 neutrální recenze

  • Bolesti - Svícení v mlze a startování v zimě

    Kodiaq 2.0 TDI, 4x4, Automat je moje druhé SUV. Předtím jsem měl 9 let Santa Fe 4x4 Manual. Kodiaq je o generaci jinde, lze tedy stěží porovnávat neporovnatelné. Má jednoznačně lepší jízdní vlastnosti, uvnitř více místa, avšak o něco menší (nižší a delší) kufr. Zbytečnosti jsem vypustil, kladl důraz na pohodlí (vyhřívání všeho možného nezávislé topení) a bezpečnosti (různé asistenty hlídající prostor před a za vozidlem, které se osvědčily. Mrzí mě jen, že jsem si nepřiplatil za proměnlivou tuhost odpérování a tlumičů. Nadšený jsem byl z LED světel do té doby, než jsem vjel v noci do první husté mlhy. Tlumená světla svítí příliš nahoru a vytváří tak před autem bílou tmu, něco podobného, jako když by si člověk v mlze rozsvítil dálková světla. Led světla jsou asi tak seřízena schválně, za jízdy horní hrana světla je nad protijedoucími auty, ale jejich řidiči neprotestují, zřejmě je to neoslňuje. Ale v husté noční mlze je to problém.

    Klady:
    Jízdní vlastnosti, dobře reaguje na volant a dobře drží stopu.
    Dostatečný prostor pro vzrostlé cestující
    Zápory:
    - Garážuji venku a v zimě (-5) občas dlouho startuje, automatický start občas nepočká na dokončení
    na žhavení.
    - Tlumená LED světla svítí příliš nahoru a v husté mlze vytváří před autem bílou tmu
    - U auta přes milion by člověk čekal, více dotažené technické detaily. Např. bezhlučné zavítání kufru, tříská
    to jako u Favorita či Feldy.
    - Výsuvné ochranné lišty na dveřích jsou bezva vynález, ale s dveřmi se musí více bouchat, jinak se nedovírají.

    jos.dusek, 12.12.2017 v 14:58 záporná recenze

  • Kodiaq 2.0 TSI

    Dobry den, jsem vasnivy motorista, aktualne soukromi uzivatel nekolika vozu skoda (Rapid 136, Octavia kombi 1.6,.Yeti 2.0 TDI 4x4 automat , Kodiaq 2.0 TSI 4x4 automat ). Novy Kodiaq jsem si poridil na zaklade vice jak rocni vyborne zkusenosti s vozem Yeti - vyborny motor a excelentni prevodovka. Kodiaq jsem si poridil s motorem 2.0TSI jen pro sve poteseni. Bohuzel musim po 9.000km konstatovat ze jsem velmi zklaman. Ocekaval jsem ze se motor po nekolika tisici kilometrech rozjede tak jak u Yeti . Nestalo se tak. Spojeni motoru 2.0TSI a automaticka prevodovka je mirne receno ponekud nestastne! Motor je neustale podtoceny, reakce na pridani plynu zoufale pomale nebo skoro zadne. V opacnem pripade rvouci vytoceny motor a k tomu po x vterinach chrcici a skubajici prevodovka. Spotrebu zde uvadet jiste nemusim. Kontrola v servisu zadnou vadu neodhalila. Takze jedeli vozidlo 50-90-130km/h je vse vlastne v poradku. Slavne "zalovaci" tlacitko sos je spise kapitola sama pro sebe a financovani pres vwfs.cz taktez. Timto bych chtel vsem rici, prosim, radne si vse vyzkousejte a pozorne prectete nez podepisete. Velmi zavadejici je slovicko " bez starosti ".

    Klady:
    Krasny elegantni obal!
    Zápory:
    Uvnitr tuctovy, fadni, neosobni. Technologiemi skoro az obtezujici. Hodnoceni noveho superbu Jeremy Clarksonem nebude asi az tak nesmyslne.

    treborra, 26.11.2017 v 20:56 záporná recenze

  • Pouze malá reakce na cernyads

    Promiňte, ale jezdit s dvoutunkou za 5 litrů??? Asi jste zapomněl na jedničku před tou pětkou.

    Klady:
    Velikánské předražené auto.
    Zápory:
    Skoda se vším všudy! 1,4 motor tam mohl naprojektovat pouze úchyl! Co myslíte, kolik toho vydrží?

    33355888, 20.11.2017 v 22:14 záporná recenze

  • kodiaq 2 TDI 4x4 manual

    Tak vidím,že jsem první.auto jsem převzal v půli května,nyní mám najeto cca 18 000 km.2,0 tdi,manuál,4x4 v základní výbavě,přidané tempomat,mlhovky,závěs,pětimístný,náhradní kolo,nic víc,ale základ je opravdu dostačující,samozřejmě bych si vybral více,ale spousta věcí se váže na vyšší výbavy,Předtím jsem měl Honda CRV,se kterou jsem za 5 let najezdil přes 300 000 km a Octavie s podobnými nájezdy.Zkusím popsat svůj názor na jednotlivé části auta.Podvozek,trochu tvrdší,ale ne nepohodlný,jsou dny,kdy najedu 600 km a jsem v pohodě,a to je mi 60 let,trží naprosto přesně stopu,není zrádný.pohodlné sedačky,mohly by být trochu měkčí,nastupování skvělé,proto ale jezdím takovým autem.prostor uvnítř je obří,velký kufr i s náhradním kolem,vozím v něm neustále okolo 100 kg náhradních dílů a podobně,vůbec to nevyndavám.Motor,původně jsem byl trochu znechucen,Honda měla rychlost poskládané tak,že se hodně překrývaly,tady je to dost striktní,vše má své místo,občas mi to vadí,motor do 1800 nedělá nic,mám pocit že umřel,pak zabere a letí do otáček,někdy je to nepříjemné,trochu mi chybí pružnost Hondy.ale zase ta spotřeba,dlouhodobý průměr od začátku je 5,7,a pomalu to klesá,a to jezdím dost svižně,dálnice 140 a normální silnice 120,kamionovou rychlostí bych jezdil za 5,a to s autem,které váží 2 tuny.to je špička.Pár věcí,které baví,závěs elektrický výsuv,paráda,jsem zvědavý,jak to bude fungovat za 4 roky,světla,když svítíte na plná světla a vytáhnete klíček,vše zhasne,nemůže se stát,že se vybije baterka když se zapomene vypnout.na závěr jsem si nechal palubní počítač,zatím jsem neřídil auto,které by to mělo tak perfektě,logicky vyřešené,neztrácím se v něm,vše je naprosto jednoduché,všechno to napíše i pro neznalé lidi,tady má i spousta prémiovek co dohánět,je to opravdu perfektní,samozřejmě to ocení ten kdo jezdí,kdo pojede k babičce pro vajíčka,tomu je asi jedno,jaká je teplota oleje,ale dojezd na močovinu se určitě podívá,i když je jí málo,auto upozorní,vtipné je na displeyi silueta auta,které se pohybuje v závislosti na stavu paliva pomalu ke stojanu,vše v dobré grafice.Na plnou nádrž najedu 1000 km..Dvě malé pihy,schránka na brýle se otvírá tlačítkem,které je kousek od nouzového tlačítka,už jsem ho dvakrát zmáčknul,ale čeká na potvrzení a když se nic neděje,tak začne někdo auto hledat,vypínač světel je umístěn dole,už jsem ho několikrát kolenem při vystupování zapnul.a samozřejmě stop gou,první věc co udělám po startu,vypnout.až najedu více,podělím se.jinak velice dobře udělaný a vymyšlený auto.Pavel

    cernyads, 11.09.2017 v 20:40 kladná recenze

  • auto

    Koupil jsem si ho mezi prvnimi v eshopu. Jezdim s nim po stole, nekdy po koberci. Pri zataceni trochu skripou kolecka, ale drzi dobre stopu. Zkousel jsem ho i venku na pisku, abych vyzkousel jeho schopnosti v terenu. Ani jednou nezapadl a to jsem mu pomoci bagru udelal opravdu narocnou drahu. Kdyz s nim jedu v pokojicku po zemi ohlednou se za nim vsichni indiani i kovbojove v polici. I medved v rohu kouka. Takze spokojenost

    Klady:
    Jezdi pekne
    Zápory:
    Nemam kovaky na to koupit si ho v meritku 1:1 :-(
    Nemuzu na nej balit holky. Nechcete se mi na nej slozit? :-)

    hopsalejsa, 31.03.2017 v 10:14 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání