Aktuální nabídka inzerátů Škoda Octavia

Zkušenosti majitelů s Škoda Octavia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • vynechávání motoru

    Jo a to cukání občas dělá asi v zapalování cívka proti detonačnímu klepání motoru ,,,,měl jsem na staré škodovce podobný problem,,časem se mě motor uplně zastavil ,,ale po zchladnutí normálně pokračoval..

    vaclav396, 20.02.2020 v 21:44 neutrální recenze

  • pro davida

    Mám nabijení v pořádku ,,dává při světlech na volnoběh 14.65,,,ale to jsem věděl ,,to jenom tehdy když je baterka polonabitá,,jakmile dosáhne baterka asi 12.4,,až 12.5,,tak už prestává nabíjet ,,jen při sundání nohy z plynu,,to dává až 16V ,,takže když vyjedu s plně nabitou baterkou 12.8Va ujedu třeba po dálnici 300km tak doma po asi dvou hodinách má 12.6V.Tak funguje intel.řízené nabíjení. Proto baterky po třech letech odcházejí ,,,,,já protože často dobijím nabíječkou ,tak mě baterka drží už čtvrtý rok .Proto chci až se baterka uplně podělá tak koupit padesátku a nějaký autoelektrikář by mě to snad předělal na klasické dobíjení,,jestli to bude technicky možné. Moc se tomu nediv a zjisti si že to tak opravdu funguje ,,,je to ta nová legistlativa o usporách ,,,,,totéž jako stop.start,,,,,,,,,,,,,,,,

    vaclav396, 20.02.2020 v 21:36 neutrální recenze

  • Pro Radka

    Povím to asi takto,tyto motory mají již plně elektronickou škrtící klapku, ta se nastavuje sama podle teploty motoru a dalších věcí co napoví řídící jednotka motoru.Pak je také háklivá na jakýkoliv přisávání vzduchu a váhy vzduchu samé, ale to už by měla zakročit jednotka a mělo by to vidět na Vagu a bude se hlásit kontrolka motoru.To kolísání otáček někdy kolísá od 1000 do 1200 a nejde to uklidnit,pak se to musí řešit,špatně se s tím jezdí,je tu pak vysoká spotřeba,takto se to chová nestandartně.Pokud vám to klesne na 850 a drží to,tak v tom nevidím nic zlého,oni se ty elektronický klapky chovají drobek jinak než ty s plynovým lankem od začátku výroby.Někdy se to řeší vyčištěním klapky a novým základním nastavením,pomáhá i smazázani nastřádaných chybových hodnot v řídící jednotce motoru.Proč jsem ptal na ty starty,u te své krásky jsme viděl velký rozdíl při otočení klíčku na hned a pak po pozhásínání kontrolek,motor šel stabilně bez kolísání a hlavně se s tím hned jinak jelo.Mějte se David

    davidstrnadek, 17.02.2020 v 08:39 neutrální recenze

  • Pro davidstrnadek

    S tím volnoběhem se mi zdá že sem tam kolísá, ale nic hrozného. A zdá se mi že když jedu a a pustím plyn, tak otáčky klesnou až tak za 2 sekundy. To nevím co znamená. Nechávám vždy zhasínat

    radek.dunaj, 16.02.2020 v 19:05 neutrální recenze

  • Pro Radka

    Pokud jste tam dal svíčky ty co tam mají opravdu být,tak nebude žádná špatná,osobně to vidím na pořádné palivo a musí to chodit,ještě se optám jak vám drží volnoběh,nekolísají otačky,další věc,jak startujete,nechate pozhasínat kontrolky,pak otočíte nebo do toho jdete hned.

    davidstrnadek, 16.02.2020 v 18:31 neutrální recenze

  • Pro davidstrnadek

    Děkuji za radu. :) No možná v tom palivu něco bude, protože už mi někdo něco podobného říkal. Je pravda že netankuji pravidelně benzín na jedné pumpě a to aditiva určitě vyzkouším - dobrej tip. Svíčky jsou všechny nový, ale je možné že třeba jedna může být vadná, nebo tak něco v těch kabelech.Mrknu na to. Děkuji za názor

    radek.dunaj, 16.02.2020 v 18:19 neutrální recenze

  • Pro Radka

    Dobrý večer,měl jsem tourku 2010 1.6 75kw,najeto 20000km,auto nové,to sápaní jsem také pozoroval,když jsem natankoval palivo jinde než jsem tankoval,možná shoda náhod nebo nevím,po natankování doma jsem problém odstranil,další věc jak tam máte dlouho svíčky a jak na tom jsou kabely ke svíčkám.Nastartujte v noci a jukněte pod kapotu, jestli se tu nejiskří.Možná by nebylo od věci zkusit tam nalit aditiva pro benzín a vzít lepší palivo a zvednout tomu drobek chuť do života.David

    davidstrnadek, 16.02.2020 v 17:52 neutrální recenze

  • Škoda Octavia Dotaz!

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat mám jedničkovou škodu Octavii 1.6 - rok 2005..benzín. Mám jeden problém, někdy mi auto trhá (cuká) a je jedno jestli jedu na 2 nebo na 5 a mám 2000 otáček nebo 5000 otáček. Co 14 dní jezdíme dlouhou trasu cca 300 km a trhne nám to třeba 1x a pak jedem na zpět a udělá to třeba 10x. Někdy najedeme i 500 km a neudělá to ani jednou a někdy jedete jenom 20 km a udělá to 4x a je to takové cuknutí (trhnutí) ,někdy v intervalech- jednou někdy 2x a někdy to dělá třeba 50m v kuse.Jako bych se snažil skoro stojící rozjíždět na dvojku. Přirovnal bych to k tomu, jako bych neměl otáčky a zkoušel se rozjet na dvojku. Nechápu to jednu dobu nám to dělalo pořád i 30x za 100 ujetých kilometrů, tetka třeba jenom párkrát za 100 km. Byl sem i u technika a měl to na diagnostice a nic nenašel, tak jestli by někdo měl z něčím podobným problém, nebo někdo by o tom vědět víc, budu rád za každé info a předem děkuji

    radek.dunaj, 16.02.2020 v 17:13 neutrální recenze

  • Pro Václava

    Zeptám se, kolik Vám dává alternátor se zapnutými světly a nastartovaným motorem, pokud 14.43 je vše v pořádku.Jak to měříte , máte měřák v zapalovači, tyto věci nejsou přesné, nebo klasický měřák na tyto hodnoty, předpokládám, že máte vše v pořadku,auto máte zánovní, to inteligentní dobíjení je tak ohledně stop startu,do toho bych se vůbec nepouštel a hlavně neřešil.Ty co to vymysleli tak to tak k něčemu dali, má to tu svoji funkci a opodstatnění.Ještě se zeptám stalo se vám někdy, že jste vůbec nenastartoval nebo že to bylo na hraně otočení.Děkuji David

    davidstrnadek, 03.02.2020 v 09:16 neutrální recenze

  • pro Davida

    Vůbec mě nejde o ,,stop,,start,,,ale že je na něj napojeno nějak ,intel.dobíjení,,toho bych se chtěl nějak,,inteligentně,, zbavit To co mě tady Davide připomínáte dávno vím ,,ta baterka 69AH je dost předimenzovaná ale stejně je pořád poloprázdná,,12.1 až 12.4 V je pořád málo na běžný provoz.Proto doma dobijím abych baterce prodloužil život. Jezdím tak průměrně,,přes týden jen po městě ale výkend vždy někam dál V létě bylo auto na Balkáně ,,až u Krymu,,,,takže malým ježděním to není.Nabíjení dává nejvíc když jedu bez plynu ,,,ale nejde jezdit pořád s nohou sundanou z plynu .Asi to bude chtít dost odborný zásah v řídící jednotce na což by měli zlatý český ručičky časem přijít .Nechci prostě vyhazovat za tři roky tak silnou a velkou baterku.

    vaclav396, 02.02.2020 v 20:17 neutrální recenze

  • Pro Václava

    Človíčku,pokud si koupíte auto se start stopep,tak to tam prostě máte,je tu tlačítko,kterým si ho můžete po startu vypnout,pak vám to nebude zhasínat motor na křižovatce,to že si myslíte, že to trápí baterku a startér není pravda,baterku máte silnější více odolnou,je tu jiný starter a hlavně jiný alternátor na dobíjení,pak je tu úplně jiný kabelový svazek k baterce,alternátoru,startéru.To že dobijíte baterku v domnění, že se Vám zdá přichcíplá,ji ničíte,jestli Vám vydrží 4 roky buďte rád,dnes už to není taková hitparáda spolehlivosti co vydrželo vše jako dříve.Máme v práci baterky lionky,tak to do nich mohu hrnout klidne v pulce vybytí,jsou na to přizpůsobené.Z minulích recenzí si říkám,že málo to auto větráte,nic ve zlém,ale drobek mu prohánějte koně,jinak vas bude trapit kupa nesmyslů,které jsou navěšené na těch dnešních pekáčích a jsou tam úplně k prdu,to mě věřte Václave.Mějte se David

    davidstrnadek, 31.01.2020 v 15:20 neutrální recenze

  • odpojit stop.start a int. dobíjení

    Mám v autě bohužel funkční,,stop.start a inteligentní dobíjení,!!! nejvíc mě štve to inteligentní dobíjení,,,,strašně týrá baterku ,,nikdy jí pořádně nedobije a tak bud doma dobijím nabíječkou ,,nebo baterka za asi čtaři roky odejde !!!! Mám jenom nepřesné informace ,,že u baterky se odpojí kontakt ,,který zruší zároven stop.start a intel.dobíjení.Nevim bohužel co na to řídící jednotka .Tak možná někdo má lepší informace nebo konkretní řešení. Hodně věděl ,,,Montesa,,,,,,zdali ještě žije ,,,ale věřím že je mezi škodovkáři už nějaké řešení nalezené.

    vaclav396, 26.01.2020 v 11:59 neutrální recenze

  • Škoda 2,0 Tdi

    Hrozný co mohlo se stalo.

    Klady:
    Nic
    Zápory:
    Škodu už nikdy.

    klempirstvi.pech, 11.01.2020 v 17:53 záporná recenze

  • Octavia II

    Zdravím. Chci se podělit o mé zkušenosti s Octavkou ll s motorem 2.0 tdi 103 kw, kód motoru bkd. Až budete někdo vybírat, tak vyrobenou po 6 měsíci 2006 a mladší. Lepší odlitky hlavy,které nepraskají.Každý straší,jak jsou tyto motory hrozný. Já měl dvě a obě šlapou do dnes bezproblému. Má má najeto 361 tisíc km a druhá, protože jsem ji prodával kamarádovi, tak vím, má najeto 383 tisíc. Nenáročné auto, které slušně jede a spotřeba od 5,5- 6,5 l/100 km. Tankuji na Onu a stále jen jezdím. Servis - ve 300 tisících na obou kompletní spojka, na 1 turbo ve 260 t km,na druhém ve 320 tis. km. Za mě vděčné auto.

    Klady:
    Svižné auto
    Slušná spotřeba
    Zápory:
    Tvrdší podvozek

    tomas.klima2, 11.11.2019 v 23:12 kladná recenze

  • Co v Praze...

    Jako mimopražák dojedu s Oktávkou na okraj Prahy....zaparkuju na sběrným parkovišti a chci pokračovat městskou. protože jsem senior nad 65let,,,tak bych mohl po Praze jezdit hromadnou zadarmo.,,,Pražáci poradte,,,,,,,musím si obstarat nějakou průkazku,nebo se stačí prokázat revizorovy občankou,,?????? To já jako venkovan nevím a po Praze mě dělá problem jezdit ,,ale hlavně zaparkovat.Má s tím někdo zkušenost ????

    vaclav396, 08.11.2019 v 11:34 neutrální recenze

  • Octavia 2 RS TFSI 2006

    Ahoj, před lety jsem to koupil coby 8 letou ojetinu, podle měření laku nebouráno. Měl jsem jí 4 roky. Na denní ježdění dobré auto, super ergonomie, tohle má koncern opravdu zmáknuté. Ale nijak to člověka nevezme za srdce, je to takové přibližovadlo, ani nijak dobré, ani nijak zlé. Zbytek v a - Při rychlostech nad 80 km/h se ozýval od zadních dveří nepříjemný aerodynamický hluk. Po gůglení jsem přišel na to, že je to v oktávách2 celkem běžné a dělá to to malé trojúhelníkové sklo v zadních dveřích. Je totiž z výroby špatně utěsněné a při vzrůstající rychlosti se ten hluk zhoršuje. Je tam prostě někde díra. Velice otrtavné, hodně to kazí celkový dojem z auta

    Klady:
    Výkon a zvuk motoru
    Spotřeba benzínu ( na ježdění "kolem komína" 9 litrů, což je na 200 koní fajn, na dálky klidně pod 7 ) )
    dobrá ergonomie
    Skvělé brzdy
    Dobře naladěný podvozek, i na denní ježdění celkem pohodlný. Žádný kostitřas.
    Dobře hrající audio. ( nevím, zda má RS lepší, než obyč )
    Skvěle naladěné ESP. Zasahuje až tehdy, kdy to člověk opravdu přežene, jinak do řízení nekecá.
    Zůstatková cena, po 4 letech jsem to prodal za 3/4 ceny, než jsem to koupil
    Zápory:
    Hrozně to rezne ( ale fakt dost , proto šla z domu )
    Spotřeba oleje cca litr na 2500 km ( což je prý u těchto motorů celkem normální )
    Pískající ventilátor topení při nízkých venkovních teplotách, nepomohlo ani promazání.
    Aerodynamický hluk od zadních dveří při rychlostech nad 90km/h. ( špatně utěsněné to malé okénko )
    Loupající se povrchová úprava interiérových ovladačů. Oloupe se černá a pak je to hnusně bílé.
    Automatické stěrače. Tuhle hovadinu už v autě nikdy nechci, zlatý časovač se štelováním intervalu
    Koroze karoserie. Už jsem to zmínil, ale považuji za nutné to napsat znovu.

    tony.19, 26.10.2019 v 03:13 neutrální recenze

  • Octavia 2 1.6 MPI 75 kw 2007

    Auto mám jako první majitel od roku 2007 dosud a pořád mne těší. Najeto skoro 300.000 Km a do stavu 210.000 km zcela bez problémů, pak jsem do něj ale v autorizovaném servisu nasypal desítky tisíc, které radši nemám sečtené (nové pružiny 11.000 Kč, originál výfuk 12.000 Kč, dvouložisko a spojka - 20.000 Kč, přední tlumiče 8.000 Kč, ložisko 2.000 Kč). Taky mne zaskočila koroze kabiny, takže nástřik podvozku za pár tisíc. Ale koroze mne dost naštvala, uvidím, jak to dál bude pokračovat. Žere to olej čím dál tím víc, nyní tak litr na 3.000 km, ale to už ani za problém nepovažuju. Ale užívám si to v tom autě pořád, od stavu 240.000 kč už jsem v servisu nebyl, tak jsem zvědavý, kam mne to až odveze.

    adresovat, 10.10.2019 v 20:29 neutrální recenze

  • Octavia II, pneu

    Zdravím všechny, s tou Octou 2.0 Tdi PD máte pravdu, že moc chvály na tyto motory není. Taky jsem o něm uvažoval a lecos o tom pročetl. Asi bych to zhrnul takto. Hodně záleží, jak se k tomu chovali před Vámi (interval výměny oleje a jiných části, zbůsub jízdy atd.). Praskajicí hlavy, by už měly být vyměněny, pozná se to podle označení hlavy C, navíc mám dojem že od roku 2006 už by to mělo být lepší. Každopádně, bych doporučoval vůz prověřit někým, kdo tomu rozumí- diagnostika, zkontrolovat vstřikovače a jiné úkony před koupí. Pokud máte typ tuším BMM s DPF, jeden kolega ho má s nájezdem hrubo přes 200 tis.km a šlape mu to dobře. Jinak hodně zkušeností tu má třeba David Strnadek. Jen okrajově ohledně pneu. Určitě jsem zastáncem přehazovat zimní a letní dle období, dobře to napsal p.montrehusa, ale každý má na to jiný názor. Všem přeji mnoho km bez nehod.

    terence11, 01.08.2019 v 10:57 neutrální recenze

  • II octavia 2,0tdi PD

    Ahoj vsicky...mam moznost koupe pekneho kousku z roku 2006 ale at ctu jak ctu,vsude jen sama spina na tyto motory. Ma nekdo nejake zkusenosti? Poradi nekdo? Predem dekuji za odpovedi

    l136, 31.07.2019 v 10:38 neutrální recenze

  • Stáří pneu

    Také jsem dříve za zimu najel tak 3-4 tis. km a po 7 letech a cca 25 tis. jsem zimní pneu raději prodal a koupil si nové. Letos jsem měl možnost koupě nových nikdy nejetých originál ALU disků na jedničkovu Octavii Elegant 205/60 R15, byly obuté na letních nikdy nejetých pneu Dunlop SP Sport 200E s rokem výroby 2003. Nejdřív jsem chtěl koupit gumy nové, ale pak jsem to s těmi Dunlopkami zkusil a kupodivu se s nimi jezdí naprosto normálně, a to jsem s nimi zažil prudké přívalové deště, a tam se chovaly také bez známek ztráty trakce, aquaplaningu apod. Takže u zimních gum bych stáří určitě řešil, u letních ne.

    marek.stetka, 27.07.2019 v 05:22 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání