Škoda Octavia 2.0 TDi RS-CHALLENGE,DSG.

Zavřít okno

Vaše nahlášení závadného obsahu bylo úspěšně odesláno.

Zavřít okno
Při odesílání nastala chyba. Červeně vyznačené položky jsou povinné a nebyly vyplněny.
Zadaný kód je chybný!

Pokud se domníváte, že je tento inzerát závadný, vyberte prosím z následujících možností:

*
*
Cena: 449 000 , 371 074 Kč (možnost odpočtu DPH)
Rok výroby:5/2016
V provozu od:5/2016
Tachometr:125 867 km
Palivo:nafta
Objem:1 968 ccm
Převodovka:automatická (6 stupňová)
Klimatizace:automatická
VIN: TMBAK7NE6G0
xxxxxx

Skrytá část VIN

Část VIN označená xxxxxxxx je na přání prodejce skryta.

Prověřit najeté km

Prověřit najeté km

Dozvíte se, zda vozidlo není evidované jako odcizené, zda není zatížené leasingem či úvěrem, zda není omlazené, zda nemá stočený tachometr, zda nebylo havarované či jaká je jeho aktuální tržní cena.

Další informace o autě

Motor

Výkon:135 kW (184 koní)

Historie a dokumenty

První majitel:ne
Servisní knížka:ano
Země původu:Česká republika
V provozu od:5/2016
STK:5/2020
Záruka do:5/2020

Specifikace vozu

Počet airbagů:1
Karoserie:hatchback
Stav:ojeté
Barva: bílá, základní
Počet dveří:5
Počet míst:5

Výbava

  • ABS
  • klimatizovaná přihrádka
  • regulace tuhosti podvozku
  • automatická klimatizace
  • kožené čalounění
  • regulace výšky podvozku
  • automatická uzávěrka diferenciálu
  • litá kola
  • satelitní navigace
  • bezklíčkové ovládání
  • malý kožený paket
  • senzor stěračů
  • bluetooth
  • mlhovky
  • sportovní sedadla
  • dálkové centrální zamykání
  • multifunkční volant
  • Start/Stop systém
  • EDS
  • nastavitelný volant
  • tempomat
  • el. ovládání oken
  • ostřikovače světlometů
  • tónovaná skla
  • el. startér
  • palubní počítač
  • USB
  • ESP
  • parkovací senzory
  • vyhřívaná sedadla
  • imobilizér
  • posilovač řízení
  • xenony
  • isofix
  • protiprokluzový systém kol (ASR)

Doplňující informace

MODE SELECT., sklopná zadní sedadla, sportovní volant

Informace o modelu

Ceny servisu a náhradních dílů

výměna oleje a filtru 3 200 Kč
výměna vzduchového filtru 900 Kč
výměna čelního skla od 5 300 Kč
výměna brzdových destiček přední nápravy 3 500 Kč
výměna rozvodů od 9 000 Kč
Ceny jsou orientační a nevyjadřují cenu daných služeb u tohoto prodejce. Zdrojem dat je firma Cebia.

Zkušenosti majitelů s Škoda Octavia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Pro Vendu

    Dobrý den pane Václave,vaše vysvětleni k longu beru jako opodstatněné,pokud za dva roky najedete do 15000km,nechte to tak jak to máte vymyšlené,long je velice kvalitní olej pro vyměnu po 30000km,je tepelně odolný a zachovává si mazací učinky, počítejte něco,že stojí, ale budiš.Občas mrkněte na měrku jak se to chová,pokud brzo černá tak za mě bych ho v benzínu vyměnil po roce a jak jsem již psal dříve tak za 5w-40 na 15000km.Vím o motorech, kde se musí měnit olej po 10000km,ty oleje jsou jak uhel,tyto motory jsou velmi tepelně namáhané a ten olej jde opravdu do kytek.Přál bych vám to vidět.Mějte se David

    davidstrnadek, 15.06.2019 v 21:06 neutrální recenze

  • Pro Davida

    Ještě trochu podrobností.....Mám motor TSI 3roky starý ted budu jezdit asi tak 6000km ročně.Už nebudu absolvovat dlouhé jízdy na Balkán. Proto jsem se rozhodl pro olej LONG ...ale najedu na něj asi 10,,12tis. km. To během asi dvou let. Nikdy na něj nenajedu vic . Zdá se mě zbytečné po roce olej měnit ,když mám na něm šest tisíc ,,,,,možná to bude v budoucnu i méně,,,,,,už prostě jezdím málo .Jako klasický důchodce: k doktorovi,,,do Lídlu,,,a na hřitov.Za rok budu mít po ,,tovární záruce a tak si budu auto servisovat sám .Ten LONG má asi větší odolnost vůči degradaci,,,znám lidi kteří najedou 2,3tis.ročně a od nich mám právě ten nápad. U nich to funguje už dost let. No a když nejezdím dávám auto do garáže .Ovšem pokud mě někdo řekne pádný argumenty ,,tak se nechám rád přesvědčit.

    vaclav396, 14.06.2019 v 15:15 neutrální recenze

  • Koupě vozu

    Zdravím Vás pánové, dlouho jsem tu nic nepřidal, tak to napravuji a musím se s Vámi podělit o další zkušenost. Na úvod musím říct, že se nejedná o mou koupi, kterou jsem tu nastínil níže, ale jedná se o koupi auta mé švagrové. Jí se změnila pracovní situace a musela si pořídit vůz. Jak to tak bývá a znovu jsem se o tom přesvědčil, že je stálé mezi kupujicími řekněme nerealistický pohled na ojetiny. Něco kloudného dle mého názoru jsem jí našel, ale záhy to bylo odmítnuto z důvodu: to má moc najeto, to je zase moc daleko a nebo to je diesel ten nechci. Jí by se TDi zrovna i oplatilo, její nájezd do práce je 22 km jedna cesta (takže denně min. 44 km) přes město a proudovku a navíc k tomu soukromé jízdy. Tady se narazilo i vlivem tchána, že určitě ne naftu z důvodu velké poruchovosti a že bude zákaz dieslů a problém na STK ap. Já jim vysvětlil, že už na takové cesty je třeba dostačující O1 TDi 66kw, stačí se cestou dobře ohřát, výborná spotřeba i dynamika a zkušenost v naší rodině byla vynikající... Zkrátka byli neoblomní a stáli si za svým, že se pořídí benzín. Já už jsem je v ničem nepřesvědčoval a nechal to na jejich úsudku, protože se to často může dřív nebo později otočit proti Vám a jak by byl nějáký problém, však to nemusím rozebírat... Takže se vybíral benzín a na jeden kus jsem se byl podívat v našem městě, viděl jsem jí na netu, jako inzerát. Jednalo se o O1 1.6 MPi 75 kw Ambiente. Nájezd necelých 200tis.km, původ ČR, prodávala to Škodovka tak si říkám OK. Už na první pohled na živo to byla katastrofa. Obité nárazníky, sešlý lak na střeše, kapotě a kufru, zrezlé kotouče. Tak to nechám nastartovat a svítí kontrolka motoru, to už bylo to poslední, že ruce pryč od toho, navíc byl už motor měněn. Navíc se při zkušební jízdě projevila spojka a brzdy na pokraji životnosti a hodně ztuha šla zařadit 1a2,no prostě katastrofa a past na kupujícího o záznamech v servisce ani netřeba mluvit. Takže rychle pryč. Pak napadlo švagrovou s tchánem jít do AAA. To si říkám, to snad ne, ale na druhou stranu snad si udělají obrázek sami. Řekl jsem jim po telefonu zakladní rady: rozdílny odstín karoserie, spáry ať jsou stejné a na výskyt koroze prahy, dveře ap. a u Fabie ať neberou HTP. A dobrá rada na konec. Byť maličkost nebo cokoliv se Ti na autě nebude zdát, ruce pryč a nebrat. Nakonec telefon, že nic nevybrali a hledalo se na novo. Ve hře byly tyto vozy, hlavně kvůli financím: Octavia, Leon a Golf 1.6 nebo 1.4 16V ta mohla být i ve Fabii. Nakonec se našlo něco podle její představy a blízko jejich bydliště VW Golf 4 1.4 16V 55 kw. Není to žádný trhač asfaltu, ale už z foto bylo vidět, že je o něj postaráno. Krásný tmavě modrý lesklý lak, liťaky,klima, komplet elektrika po STK a nějákem servisu. Měla ho paní jako druhé auto a šlo to opravdu vidět. Interier krásný, čistý vůbec nepotrhané sedačky i kufr byl jak nový. Poohlížel jsem se spíš po 1.6, ale nic jsem za podobné peníze nenašel nebo to bylo daleko, tak volba padla na toto. Samozřejmě jsem nechal vůz zkontrolovat v servisu a něco se našlo jako horší zadní péra, spojka zabírala později, ale ještě něco najede, horší letní pneu (hučí). U Auta z roku 2002 se vždy něco najde, ale i mechanik říkal, že na tak staré auto je podvozek, karoserie a interier ve velmi solidním stavu a nájezdu 192 tis.km by to mohlo odpovídat. Při měření laku zkoušečkou se našli pouze dvě místa, kde byla malá část dílu karoserie vlivem nejspíše odřeniny zastříkaná, ale celý díl lakován nebyl. To řekl, že tak často nevidí u Golfů takovou zachovalou dá se říct nelakovanou karoserii. Diagnostika taky dopadla dobře. Rozhodnutí bylo po předání informací na švagrové a ta si ho nakonec koupila. Za mě osobně benzín v G4 by u mě mohl být 1.8 Turbo do něj bych šel, ale zas byl u švagrové mimo finanční limit a ona by ho ani nevyužila. Tak já jí přeji hlavně mnoho šťastných km a co nejvíce bezstarostný provoz. Omlouvám se trochu jsem se rozepsal a možná to tu ani nepatří, ale chtěl jsem se s Vámi o tom podělit. Ať se Vám všem daří, Tery.

    terence11, 10.06.2019 v 07:22 neutrální recenze

  • Zdravím všechny vespolek

    Tož když kriticky.... ta moje 1.9 66kw už má taky lecos za sebou, hlavně tedy 22 let a 446tis km. Koroze předních blatníků vespod u prahu - oba vyměněny, koroze kolem víčka nádrže - navařen nový plech a namontován plastový podběh (zajímavý že se nemontoval od výrob, přestože díry na šroubky tam byly). Palivové relátko 2x, všechny stahovačky minimálně jednou, ale na pravých zadních dveřích, co se skoro nepoužívala, tak již 3x, 1x lanko kliky u šoféra, na levé straně vzadu odcházejí žárovky pravidelně v poměru 3:1 vůči pravé straně, nesvítí zpátečková světla - mechanický spínač odejde klidně po roce, 1x startér uhlíky a nedávno taky trochu vazelíny - hůře se vracel a po nastartování uměl nepěkně zahučet, 1x zarezlé stěrače, plastový šunt v ruční brzdě se taky lámal - prvně to řešily pérka z propisek, které ale vypadávaly, posléze se namontovala kovová ručka ze superbu a od tý doby pokoj, samořejmě minimálně jednou klasický věci na podvozku - čepy, pružiny tlumiče, brzdy, silentbloky řízení, baterka je tam již třetí, olej měním po 15tis 5w40 a rozvody lehce před dovršením 90tis km, párkrát se měnily žhaviče a myslím 2x termostat. Nejspíše jsem na nějaký drobnosti zapoměl, ale to je zhruba vše, motoricky bez vad.

    Zápory:
    No prostě auto s tolika investicema za 22let nechcete :-)

    sapphi, 08.06.2019 v 01:55 neutrální recenze

  • Pro Tondu547

    Máte odvahu s tím Q5.Q7 Tdi. Urřitě bych se tak nebál do toho Volva, ale z okolí kdo si pořídil tyhle dvě SUV od Audi tak se jich dost rychle zbavoval. Můj tip na spolehlivé a bezproblémové SUV je Mercedes GLK 2.2 Cdi

    gornerstefan, 01.06.2019 v 08:08 neutrální recenze

  • Pro Toníka a Davida

    Zdravím Vás pane Toníku, jsem rád že jste napsal svou osobní zkušenost, obzvlášť na fabku SDi. Vím, že je to nezmar a vychází jako velmi rozumná volba, ale já se rád i trochu svezu a v tu chvili, jak se znám bych litoval. Mě taky nic netlačí a můžu zapřemýšlet a zhodnotit to třeba i jinak. Přeji Vám nadále, ať Vám dobře slouží jak Octava i Fabka a šťastnou koupi Audiny popř. Volva. Tam by neuvážená volba mohla stát slušný ranec navíc, tak šťastnou ruku. Davide, ano i koncern má své a ty závady jste dobře vystihl. Já na mé předešlé Octě řešil následující: zámky 3ks, pdtlakové hadičky, brzdy s ručkou (věčný problém), spirála pro vyhřívání sedačky, tlumiče 4ks vč. uložení, 1x rozvody s pumpou a jinak oleje a jestě nějáké drobnosti. Takže žádná hrůza, ale je třeba s tím počítat, že si auto o to řekne. Nikdy nemohu počítat, že budu lít jen naftu, měnit olej a šlus. U auta nového i staršího platí, když mám na opici, musím mít i na banány, nic nového. Pánové přeji Vám úspěšný start do nového týdne. Mějte se.

    terence11, 13.05.2019 v 09:38 neutrální recenze

  • Pro všechny zdílejíci

    Drobek se tu rozepíší o těch TDI 66/81kw i klidně PD 74kw,když se o to člověk stará,kupuje lepší díly,mění olej a fitry,jezdíto.Další věci jsou ty,že ty káry už mají opravdu hodně za sebou,vůbec div,že to stále frčí.A co třeba tu napsat co je u těch aut nejvíce opravováno a měněno,nechci být zákeřný,mám škodovky rád,ale???začnu u banální věci samozamykání do 30 vteřin,díky vadnému spínači v samotném zámku dveří,či zatuhlé stěrače v táhlech a co třeba zatuhlé lopatky naklápění turba a padání do nouzáku,spuchřelé hadičky k egr ventilu a jinam co kde vedou,vadná palivová čerpadla bez davkování nafty,prostě to nenatočímé,další věc zatékání přes pirely a do kufru,ucpané dírky ve vodním kanále,pak to teče přes pylový filtry spolujezdcovy na kytary.Banalita padající dveře řidiče na pantech,nemluvím o brzdách,lanovodech to je kapitola na dlouhou dobu.Štít přístrojů,padající ručičky a co třeba dvouhmoty a špatné starty,proč to tu nikdo nenapíše je toho více než dost a to jsem to tu nenapsal všechno,neříkám,že se kazí jen škodovky,ale kdo to má k čertu vše platit a zpravovat,buď si koupím zánovní káru,i když to také není žádná výhra,nebo budu ladit a cpát kačky do starých aut,co na to říct asi nic.

    davidstrnadek, 12.05.2019 v 12:34 neutrální recenze

  • Zdravím vás pánové

    Koukám,že je tu opět zajímavé téma (aspoň pro mě),asi se budu opět opakovat,co dodat k čerpadlové klasice TDi 66/81 kW - to je to nejlepší co kdy koncern vyrobil,životnost,neníročnost,dobrý výkon a samozřejmě spotřeba,bohužel jsou to již dost stará auta,která ale při dobré a cenově rozumné údržbě stále věrně slouží,dnes je asi trochu oříšek sehnat auto aby opravdu bylo v solidním stavu - jak píšu - mají tyto vozy značné stáří a vysoké kilometrové proběhy,stále ale šance je a jezdí jich pořád velké množství,máme doma jak Oktu 81 kW s motorem ASV z roku 2004 (koupena tenkrán nová s max výbavou mimo el.sedačku a kůži),má najeto kolem 200 tis. km a pořád bez větších problémů,nyní s ní jezdí převážně dcera,já s manželkou jezdíme nejvíc ve Fabii SDi,kterou jsem si přivez z německa - co dodat,také nesmrtelný držák,jezdí za pár,údržba běžná,samozřejmě je to atmosferák motor - musí se počítat s pomalejší akcelerací při předjíždění atd.,ale dá se s tím v pohodě jezdit aniž by byl člověk brzdou provozu,je to asi absolutně nejjednodušší a nejspolehlivější motor od koncernu VW,jelikož mi letos bude 62 tak se (kvůli pohodlí) porozhlížím po něčem pohodlnějším,padá v úvahu nějaká Q5 nebo Q7 či Volvo (samozřejmě že v naftě - jak jinak),už jsem byl v německu se na něco podívat,ale nezdálo se mi to,počkám - boty mi netlačí,Tery zmiňujete se tu o Felicii 1.6 55 kW - tak do toho bych nešel v žádném případě,hnije to,bezpečnost mizerná,výkon,ani spotřeba žádná sláva,komfort mizérie - zkrátka Felicie = inovovaný Favorit (s tím jsem si užil své !),i když jsem možná dost konzervativní,nebál bych se ani motorů 1.9 TDi PD 74/77 kW,mám známé co mají jak Oktávii 2,tak Fabii 1 s TDI 74 kW a také velká spokojenost,u té Octávie 2 je asi největší problém,že je horší antikorozní ochrana než u Octavie 1 - aspoň dle mých poznatků,benzín já nemusím,to je o mě známo (naposled jsem měl LADU 1600 - dobrá a krátce právě onen Favorit 136 LS a ten by mne o nervy připravil),motory o objemu 1 litr mi zkrátka neoslovily a držím se konzervativního starého hesla - objem ničím nenahradíš.Asi tak,ať si Tery dobře vyberete a jestli opravdu sháníte něco spolehlivého a nenáročného jako druhé auto do rodiny - vůbec bych se toho koncernového SDi nebál.Přeji hezkou i když uplakanou neděli (ale vody je třeba jako sůl).Toník.

    tonda547, 12.05.2019 v 09:05 neutrální recenze

  • David

    Je to tak Davide, že ta doba jde kupředu a kdo ví co vše přijde. Já osobně moc důvěru v 1.0 TSi moc nemám, ale věřím, že jede slušně. Já mám malou zkušenost s 1.0 Ecoboost od Forda, jako jízdně celkem ok, ale spolehlivost? Tam to pozitivně nevidím, protože každý tomu naloží, dálniční tempo, jízda po městě... Do teď sleduji, jak lidé jezdí třeba s TDi. Nedochlazují turbo, drží to pod otáčkama, honí to studené ap. Tím chci říct, že ačkoli se pořád mluví o tom, jak se k autu chovat, pořád to není vžité. Ano, každý jsme jiní a vždy mě potěší, že jsou i Ti co si svých aut váží. Na tu Tourku jsem se mrknul a vypadala pěkně. Jako hlavní auto do rodiny je to solidní nabídka. Pro mé možnosti jako druhé záložní auto to ovšem není, mám případný cenový limit o dost níže (ale díky za konkrétní typ). Ještě se vrátím k té moderně, která dnes panuje. I právě z určité nostalgie uvažuju nad O1 a G4. Jsou to ještě poctivá dobrá auta i na dnešní dobu s rozumnými cenami servisu. Já se taky díval na sbazaru z Loun na O1 Tour TDi 66 kw a najeto 567000 km. Ty km na tom nejsou poznat (aspoň z foto) a šlo vidět, že se majitel stará. Pěkný lak i interier na ty km. Já vím, že za 50 tis. nekoupim Eleganci TDi 81 kw se 180 tis. km... Mě nevadí a spíš počítám vyšší nájezd, radši poctivých doložených a servisovaných např. 450 tis. km než bez servisky a jiných dokladů a na budíku bude svítit 210 tis. km. Díky Davide za pokec. Ať se daří. S pozdravem Tery

    terence11, 11.05.2019 v 14:12 neutrální recenze

  • Pro Teryho

    Felda 1.3 Mpi svatý motor,v této jednoduchosti se už nikdy nic nenajde,technika jde do předu a já nevím co budeme dělat s těmy novýmy motory až se pokazí. Píšem si tady o věcech,ale co bude za 5 let či 10.Budeme mít místo paliva dráty v zadnici,abychom šetřili emise. Ví to tady někdo vůbec.Momentálně mám zkušenost z 1.0 TSI 70kw v rapidu,tichost svižnost a výborná spotřeba,výborná věc,tady na forum se vůbec nepíše o nových věcech,je to drobek škoda,přišli by k chuti,teď mě dcera osedlala fábii 1.0 tsi 81kw ,je to pila, jede to potichu, žádná coura to není,myslím ta fábie.A jinak k 4 golfu,je to prostě jiná liga,měli jsme to doma v tdi 66kw,chová se to jinak než oktávie,je tu dojem hodnoty,různých vychytávek a materiálu a tak nějak to jde lepší do ruky.Tvrdím si,že je i hezčí ten vágen.Neboj se koupit vágena z PD systémem,jede to fajnově a pokud to nebude rujna, tak to bude chodit dál a dlouho.Tourky se neboj vím o jedné,hledej stříbrného combíka ve sport paketu z Nového města nad Metují na sbazaru,je dražší,ale myslím si,že by to stálo za to,má tam 1.9 TDI 74kw v super výbavě,rok 2008.Měj se Tery David

    davidstrnadek, 10.05.2019 v 23:41 neutrální recenze

  • Pro Davida

    Davide zdravím, moc děkuji za Váš náhled na věc. Vážím si Vaších zkušeností a příspěvku (samo, je Vás tu více). Celkem mě překvapily problémy u motoru 1.6 MPi 55 kw, měl jsem za to, že je to držák. Kdysi jsem jezdil 1.3 MPi 50 kw a celkem spolehlivost v pohodě. I když mám feldu rád a líbí se mi určité její modely, je to na dnešní dobu asi úlet. Pravda je, že ceny trochu stouply (zachovalé vybavené typy) a jako možnou investici, bych ji musel uložit do garáže a na to nemám možnosti, takže je to zbytečné (pouze moje doměnka na feldu). Co se týká TDi PD asi dám vždy, když to půjde přednost rotačce, pro můj subjektivní pocit spolehlivosti. S tím Golfem 4 máte úplnou pravdu, že je cenově mnohdy na tom lépe a hlavně interiér je trochu jinde než Octa, hlavně sedačky. Sice kufr je u Octy neocenitelný, vždy je co převážet, ale je to o prioritách na co to člověk chce. A navíc Octavu jsem měl i v rodině máme, ale G 4 jsem ještě neměl a ani neřídil...Octavu Tour právě moc nechci, přijde mi taková osekaná... Nejlepší Octavky považuju 2001-2004 (můj názor). Jak říkám, jsou to úvahy a není to na pořadu dne č.1 Je to další investice, ale tyto auta O1aG4 mám moc rád. Moc děkuji Davide za Váš přínosný příspěvek a doufám, že se ostatní připojí. Přeji Vám i ostatním pěkný víkend.

    terence11, 10.05.2019 v 22:39 neutrální recenze

  • Pro terence 11

    Buď zdráv kamaráde,na tvůj dotaz co koupit,určitě né tu feldu 1.6 či nějaký akční model,to bys musel sehnat takovou uloženku,aby byla zdravá a hlavně ji nezaplatíš a dávat cca 50000 za voňavou feldu mě připadá úplně zbytěčné,ty 1.6 to nebyly žádný extra fajn motory,škrtící klapky se sypaly jak na běžícím pásu,motorum se zapejkaly kroužky,pak to hltalo olej, klepání na klice a vyběhaná vačka v domečkách, toto bych asi zamítnul. Další věc máš moderní motor Cr ve VW,tyto motory jsou v pohodě, jsou tiché, dá se říct i spořivé s normální nohou na plynu.Co se týče motoru PD,nebál bych se toho,jsou ve fábiích,roomstrech,1 octávie a další auta.Měl jsem dvojkovou oktu 1.9 Tdi Bxe z 365000km v těle,fungovala perfektně,až na to rezavění.Podle mě dobrá volba 4 vágen,to auto je více v předu, lépe zpracované a vychytané než oktávie ,motor TDI jakýkoliv,doležená drobek historie,oni ty auta z německa při nájezdu 300000km vypadají daleko lépe jak ty u nás po 150000km.Když 1 oktávii tak rok aspoň 2005 tourka a zase drobek doložená historii.Hloupé je to ,že 4 golfa koupíš o 15000kč laciněji než oktávku v tdi a v hlavně v lepším stavu.A co sdi, je to lenoch, ale drží, velmi spolehlivá věc, bohužel to turbo tam chybí a také výkon,ale pro normální pohyb po silnici to dostačuje,nehaním pro ostatní.Koukej po celkovém stavu auta,musí tě oslovit,pokud se to v tobě bude vzpírat,nic nekupuj a hledej dál,nekupuj olezlé auto i sebevětší péče to zachraňavot se stejně dříve či později vyklube,moje zkušenost.Měj se hezky a dobře pořiď David.

    davidstrnadek, 10.05.2019 v 12:36 neutrální recenze

  • Zajímal by mě Váš názor

    Zdravím všechny automobilové nadšence. Aby to tu neumřelo, jak řekl p. David, zajímal by mě každý názor. Už delší dobu nemám Octavii 1.9 TDi, ale přesedlal jsem do VW 2.0 TDi se vstřikováním CR 81kw. Jsem velice spokojen. Začínám ovšem uvažovat o druhém autě. Musím se přiznat, že mě to opět laká si pořídit starou poctivou rotačku. Ovšem sleduju inzeráty a jsem nerozhodný, protože nabídka je pestrá. Mám rád koncern VW i když jsou jiné hezčí nebo pohodlnější auta. Asi se budete smát, ale přemýšlel jsem i o Felicii 1.6 MPI 55 kw v nějákem akčním modelu např. Sport Line nebo Mystery nebo vybavene GLX s klimou (možná to nebude do budoucna špatná investice, možná se mýlim). Problém je že cenově se to blíží hodně k Octavce byť má najeto hrubě přes 300 tis.(v lepším přiípadě). Což když srovnám tak Octa bude vždy bezpečnější a vybavenější než felda, navíc pod kapotou bude TDi... Cenově podobně vyjde třeba Fabia s klimou a elektrikou ve předu, ovšem s motorem 1.9 SDi 47kw, což je obrovský držák, ale jízdně by mi to asi nevyhovovalo i když rozumově je to velmi dobrá volba pro druhé auto do baráku. Jak se znám, kdybych něco pořídil, jezdil bych s tím častěji, než bych musel a asi by mi chyběl pověstný zátah turba a já bych litoval? Zatím se mi nejvíc zamlouvá VW Golf 4 1.9 TDi 66kw nejlépe kupodivu starší verzi bez naklápění lopatek typ AGR. Ovšem cenově podobné jsou verze ALH už s naklápěním lopatek nebo 81kw a objevují se i novější motory 1.9 TDi PD 74kw, v tuto motorizaci moc důvěry nemám respektive nemám žádnou zkušenost při nájezdu přes 300tis. km. Tento motor je i ve Fabii, což bych si uměl představit s tím jezdit víc než s SDi i když nebude takový držák. Zatím jsou to úvahy do budoucna. Beru v potaz servis, pojištění ap. Asi si řeknete, tak si kup to TDi, když o něm furt mluvíš, ale budu rád za Váš věcný příspěvek, jak na pohled na Feldu 1.6, na Fabku Sdi a TDi PD, pokud rotačka tak starší Euro2 AGR, AHF nebo s Euro3 ALH, ASV a jine postřehy a tipy. Všem děkuji za názory. Mějte se. A hlavně, ať to tu neumře!

    terence11, 09.05.2019 v 16:34 neutrální recenze

  • Super kára 1,9TDi-PD 74kW

    Pár řádků pro ty, kteří si myslí, že tohle auto je nesmrtelné. Kupoval jsem jako nové v srpnu 2010, cena s příplatky se oproti katalogové 302.900,- vyšplhala na 334.200,- a to nepočítám sadu zimních pneu, které prodejce dával k vozu jen při financování přes Škofin. S autem do 70-80 tisíc km nebyly žádné problémy, pak se ale projevila nekvalita dílů (na těchto posledních jedničkových Oktávkách) z prvovýroby. Kolem 77 tisíc vibrace při brždění - výměna předních kotoučů a destiček (původní Fedoro zkoroucené, nově Brembo), za dalších cca 7-8 tisíc nutná výměna přeních ložisek (nově SKF). Jsou to možná spotřební věci a na tohle auto lze pořídit za výhodné ceny (sada Brembo - dva kotouče destičky za 1.500,- Kč na pření a za 1000,- Kč na zadní nápravu) jedno ložisko za 600,- Kč, ale na předchozí Fabii 1,4MPi jsem nic takové při stejném nájezdu měnit nemusel, navíc byla vyrobená v roce 2001 a dodnes bez problému jezdí (jako druhé auto).

    Klady:
    - velikost, spotřeba
    - drobné opravy (výměny) lze dělat svépomocí
    - ceny náhradních dílů, pneumatik, apod.
    Zápory:
    - spartánská výbava (což ne každému vadí)
    - auto není na dlouhé cesty moc pohodlné (to asi vadit bude)
    - zvuk dieselu (třeba oproti dvojkové Octavii se stejným motorem)

    henstridge, 07.05.2019 v 08:19 neutrální recenze

  • I jiní borci tu pište

    připadá že jsme tu umřeli, nikdo se tu nebaví to máte všichni super káry. Nevěřím

    davidstrnadek, 05.05.2019 v 19:48 neutrální recenze

  • Pro Václava

    Dobrý den,za sebe bych ten olej měnil po roce klidně 5w-40 není to long,není drahý a ten motor si bude také lebedit.Vaše nastavení na 2 roky nebo 30000km je dnes běžná věc u nových vozů.Sám mám long 5w-30 v autě,které jsem koupil z německa ,měněno ještě v německu,mám na něm 7000km a neubívá,tak asi cajk.V řijnu 2019 ho budu měnit,nenechám ho tam do nájezdu 30000km,ročně nahrkám tak do 15000km tak to nahradím 5w-40 a budu ho měnit po roce.Nevím jestli máte staré TSI,tyto motory jsou hodně tepelně namáhané tak ta roční výměna oleje mu přijde k chuti.Další věc je ta,že výrobce píše,že tyto motory něco spolknou za provozu,ten long se vám potom prodraží.Uvidíte sám,nechci strašit.Mějte se hezky David.

    davidstrnadek, 04.05.2019 v 22:04 neutrální recenze

  • 1200 TSI

    Prosím vás pane, jestli chcete aby auto jezdilo a dlouho vám sloužilo, tak MĚNIT OLEJ KAŽDÝ ROK! Na nějaký LONG interval se vykašlete !!!!!!! A tím, že s autem nejezdíte...je taky špatně ! O to dřív bych vyměnil olej... Výměna oleje 1x za rok vás určitě nezrujnuje, proboha ! ! ! Vemte hezky slečnu/paní/děti na výlet a trošku si nové auto užíte. S pozdravem

    martin.heinz, 23.04.2019 v 08:19 záporná recenze

  • 1200 TSI

    Mám TSI dvanctistovku a nastavil jsem si interval výměny oleje na dva roky ,,,,,,protože za ty dva roky ujedu asi tak patnáct tisíc Km. a to si myslím že je ideální . Neujedu třicet tisíc na olej ale mám ,,LONG interval ,takže si myslím že jsem vymyslel ideání kombinaci. Co vy na to ,,,třeba ,,david strnádek ??????

    vaclav396, 22.04.2019 v 21:26 neutrální recenze

  • Octavia

    Žiji ve Francii a ještě se tady dá sehnat i pěkná Octavia 1.Teď je jedna na prodej v Chambéry,81 kw,kombi,rok 2004,tmavě zelená,242 tisíc,chce za to 1700 euro.Nevím,jestli to je levné nebo drahé.Tady se na těchto autech nestáčí kilometry,protože jich není tak moc a nikdo o ně nemá zvláštní zájem.Ať už z důvodu malé prestiže a asi hlavně z neznalosti.Sám jsem koupil Octavii 2,77 kw,mám ji 12 let,kolegové se diví,jak to,že se nekazí,když oni mají bavoráky a pořád nějaký problém.Prestiž holt něco stojí.

    lecerf, 07.04.2019 v 20:18 neutrální recenze

  • Octavia 1 v Combi je nepřekonatelné auto

    Plně dávám za pravdu davdik,mám také mnohaleté zkušenosti,také s motorizací 1.9 TDI 81 kW (motor ASV),sice ne v combi,ale liftback,ale došel jsem k úplně stejným názorům,dnes už je takřka zázrak sehnat "čerpadlovou" Octavii 1.9 TDI v solidním stavu u které jsou bezkonkurenční provozní náklady .

    montrehusa, 05.04.2019 v 18:12 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání