Aktuální nabídka inzerátů Škoda Octavia

Zkušenosti majitelů s Škoda Octavia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • dotaz

    máte někdo zkušenost z motorem 1,6 tdi.Dekuji

    koldusova.b, 18.02.2018 v 09:06 neutrální recenze

  • Octavia

    Zdravím, chci se zeptat, jestli na klasickou O1 1.8T jde dát nárazník z vrs? dekuji

    chujuvlas983, 26.01.2018 v 16:38 neutrální recenze

  • Hodnocení

    Hodnocení Ahoj pánové, chystám se prodat svou Octavii a potřeboval bych ji ohodnotit tak se obracím na ty z vás kdo s tímto autem máte bohaté zkušenosti. Já jí mam pouze dva roky. Je to octavia combi ve výbavě STYLE. je to dovoz z německa. Rok 2003, v provozu od 2004, tacho 230000km. Výbava: senzor stěračů, senzory parkování pouze zadní, odjímatelné TZ na 1300kg, dvojité dno kufru, vyhřívané sedačky a zrcátka el. zrcátka, airbag, ABS, ESP, ASR, maxi dot, multifunkční volant, tempomat, nezávislé topení a dvě sady kol. (letní r16 laurin

    j.krnac, 22.01.2018 v 11:42 neutrální recenze

  • Hodnocení

    Ahoj pánové, chystám se prodat svou Octavii a potřeboval bych ji ohodnotit tak se obracím na ty z vás kdo s tímto autem máte bohaté zkušenosti. Já jí mam pouze dva roky. Je to octavia combi ve výbavě STYLE. je to dovoz z německa. Rok 2003, v provozu od 2004, tacho 230000km. Výbava: senzor stěračů, senzory parkování pouze zadní, odjímatelné TZ na 1300kg, dvojité dno kufru, vyhřívané sedačky a zrcátka el. zrcátka, airbag, ABS, ESP, ASR, maxi dot, multifunkční volant, tempomat, nezávislé topení a dvě sady kol. (letní r16 laurin

    j.krnac, 22.01.2018 v 11:31 neutrální recenze

  • re

    Jízdní vlastnosti? asi si děláte legraci - zkuste v tom den jezdit jako spolujezdec vzadu. Nízký, tvrdý, je z toho blbě vidět - nevím co je na to dobrého. Jako náhrada starého Favorita asi ano, ale nic víc. Málo místa vzadu a navíc česky stočený kilometry a neplní emise - jsou snad lepší auta. A některý dokonce ani nerezaví ( prostě tolik nekorodují) .

    44sturm44, 17.01.2018 v 19:50 neutrální recenze

  • Pro Cendu

    Zdravím, za mě jestli mohu poradit, tak bych šel do 1.9 Tdi. Já razim zásadu: objem ničím nenahradíš. Je to sice mnohem větší chrochta než 1.6 Tdi, ale troufám si říct, že je to zase větší pracant. Známí s tím má hrubo přes 300 tis. km a v pohodě, žádné velké závady. Sice už to není klasická rotačka, ale pořád tento motor patří k těm "lepším". Záleží, jak se o to starali, před Vámi. Já osobně, bych si ovšem vybral 2.0 Tdi CR (Common Rail vstřikování) 103 Kw. Je dostatečně silný a ne až tak problémový pokud bych vybíral r.2012. U 1.9 Tdi si dejte pozor na problém s klikovou hřídeli, občas ráda praskne, doporučuje se vyměnit šrouby a "šály", ale to by Vám měl poradit mechanik. U CR zase na DPF filtr, aby tam byl a přes diagnostiku zjistit zanesení. Spotřeba bude si myslím o truchu lepší u CR. Jezdil jsem se známým ten měl OC II 1.9 Tdi 4x4 spotřeba nekecám dlouhodobá 7.3 l ( jak to, to nevím zdálo se mi to hodně a to jezdíval dálky). Potom měl Superba II Tdi CR 125 kw 4x4 a s ním jezdil za 5.8-6.0 l což byla super hodnota. Toť pouze má zkušenost, osobně jsem žadnou 4x4 neprovozoval pouze přední náhon, ale tím víc bych se poohlídl ve verzi 4x4 po 2.0 TDi CR, myslím, že to není špatná volba. Přeji hlavně dobrý kup.

    terence11, 09.01.2018 v 23:03 neutrální recenze

  • 1.9 TDI 77kw rok 2008 a 1.6TDI 77kw rok 2012 oba 4x4

    Zdravim. Nemate prosim někdo zkušenost s těmito motory? Spotreba,zivotnost a vůbec vse,co o nich vite? Predem dekuji za informace. čenda

    cenda.mxbaits, 04.01.2018 v 22:19 neutrální recenze

  • dotaz pro odborníky

    mám Octavia I 1,9 66kw, svítí oranžová kontrolka - nepravidelný obdélník po stranách s čárkami, připomíná vrtulníček, údajně porucha katalyzátoru, nebo řídící jednotky motoru. Dá se s tím jezdit nebo je to nějaká smrtelná závada? díky

    mraz.mira, 03.12.2017 v 09:05 neutrální recenze

  • mykosonic

    Zbytečně se rozčilujete, víte sám, kde je pravda. Komu se to nelíbí, ať jde jinam. Já kupuju takto: podívám se na ůčet kolik tam mám peněz, rozmyslím si jaké auto potřebuju a jdu do autosalonu a auto koupím nové. Potom mám 10 let pokoj a platím jen servis, pokud ho potřebuju. Po deseti letech auto prodám a koupím nové. Ekonomika skvělá, spolehlivost super a starosti žádné. Nevím jestli víte jak to s kilometrama dělají v cizině. Stačí, když vám ty servisní prohlídky přestanou zadávat do databáze. A potom vám upraví tacho na přijatelnější stav. Jinak souhlasím s tím, že dneska chodit pro auto do bazaru nebo k dovozci je celkem o problémy. Navíc u nás je dost aut u autorizovaných prodejců, které jsou o dost lepší.

    44sturm44, 16.11.2017 v 17:07 neutrální recenze

  • Spysniper

    Nám jezdila Octávka 2.0 103kw 16V kód bohužel už nevím svižně a za 4,5 dlouhodobý průměr. A to byla v automatu. Přišla po Passatu 96kw a ten na ní neměl. Rozdíl podstatný ve prospěch Octavie. Asi máte v autě nejakou skrytou vadu. Jinak to není možné. A že jsou drahé díly? Kde je kupujete? Do Kelly a APM zásadně nechodím, tam si to může dovolit jen servisák, co má slevy.

    gornerstefan, 04.11.2017 v 21:23 neutrální recenze

  • Škoda Octavia

    Musím po precteni nekterych hloupych recenzi reagovat. Ctu jak se tady hodne kyda hnuj na male dovozce ojetin. Ja auta dovazim a prodavam asi 30let,prevazne Škodovky a VW. Za ty roky jiz znam lidi od kterych nakupuji osobne a kupuji jen auta se servisni historii v dobrem stavu. A za celou dobu co auta delam jsem nemel problem,ze by mi auto nekdo chtel vratit. U vsech aut delam kontrolu ve sve dilne po dovozu do CZ a pokud je treba meni se bezne olej,nekdy rozvody,brzdy,spojka atd. aby auta byla pripravena k prodeji v bezvadnem stavu. Ale spis mam problem s lidmy,kteri toto nejsou vetsinou schopni ocenit a chteli by auto komplet oservisovane s novymi rozvody,spojkou a vsim co jde,se servisni knihou atd. za cenu kramu ktery se prodava nekde v bazaru bez jajekoli historie,mnohdy se stocenymi kilometry a v nuznem stavu... Tak potom je mi dost smutno kdyz ctu ty zasvecene reci o dovozcich,jaci jsou to vsechno podvodnici. Pokud koukate jen po tech nejlevnejsich nabidkach,je velice pravdepodobne,ze koupite auto ve spatnem technickem stavu. Je spousta nesolidnich kseftaru s auty,to se vi, ale nehazejte vsechny do jednoho pytle. Ono je to docela fuska sehnat dobre auto nekde v cizine za dobrou cenu aby se dalo s nejakym ziskem prodat,jet pro neho spoustu kilometru nekdy ve snehu a zime. Investovat jeste nejake penize do servisu a potom poslouchat reci jak je to drahe,ze jinde ho maji levnejsi atd. Ano jinde ho levnejsi maji,ale bez servisni historie,bez novych rozvodu,bez vymeny oleje atd... Tak se koupi pochopitelne tam jinde,kde ho maji levnejsi a potom kdyz prijde na investice do oprav,nadava se na vsechny dovozce aut,jaci jsou to podvodnici. To je nase takova mala ceska realita... Ono vzdy platilo a plati i dnes,ze za malo penez malo muziky... A to staceni kilometru..... pokud auto v koncernu VW jezdilo v minulosti do autorizovaneho servisu,kazda navsteva je zaznamenana v servisni databazi i se stavem tachometru pri kazde navsteve servisu. Tak takove auto se stocit neda a to co je jednou v databazi,jiz smazat nejde. At si tady rika kdo chce co chce,je to naprosty nesmysl,to zkratka nikdo nevymaze ani za penize.

    mykosonic, 04.11.2017 v 01:12 neutrální recenze

  • Š Octávia combi 1.9 PD, 4x4, šestikvalt, jedničková řada

    R.v. 2002, kupoval jsem ji rok starou a bouranou, najeto 19.000km. Výbava: lité disky,tažné, hagusy, vyhřívané sedačky, okna a zrcátka v el., xenony, tempomat, zamykání zpátečky, navigace DX. Přišla mě i s opravou na 375.000. Nová v té době s touto výbavou byla za víc jak 740.000. Za 14 let každodenního provozu, jsem najel 190.000km, z větší části po rozbitých okreskách a lesních cestách. Víc jak třetinu najetých kilometrů jsem absolvoval s naloženou károu. Většinu kilometrů jsem najel na bionaftu nebo na MAŘO, nerozpakoval jsem se nalít do nádrže i stolní olej, pokud byl lacinější než bionafta. Někdy vůz používám i jako traktor - tahám s ním klády z lesa. Za těch 14 let jsem do vozidla vrazil: 2x xenonovou výbojku, každý druhý rok palivový filtr, 3x akumulátor, 5x vzduchový filtr, 1x rozvodový řemen kladku, L P kulový čep řízení, L P kulový čep spodního ramene, pružinu levého předního tlumiče, výměna ložisek na přední i zadní nápravě, 1x doplnění klimatizace, 6x výměna oleje v motoru filtr, 4x pylový filtr, 4x ramínka předních stěračů, 1x ložiska alternátoru, 2x výměna oleje v haldexu, několik prasklých žárovek, manžetu pravé přední poloosy. Každý rok sundám brzdové kotouče a flexou odstraním nánosy rzi na okrajích kotoučů, každé dva roky přetočím kotouče na soustruhu (pokud už jsou slabé, přední pod 19mm, použiju a přetočím nějaké použité, které už někdo odložil), 3x nové přední i zadní brzdové destičky. Vloni jsem dal na repasy vstřiky (je s podivem, že vydržely tak dlouho, vzhledem k tomu na co jsem jezdil). Celoročně jezdím na zimních protektorech Vraník v hodnotě cca 900,-/ks. Auto myju 2x za rok, na jaře od soli a na podzim těsně před zimou od bláta. Letos mne asi čeká repase turba. Nezničitelný vůz. Spokojenost. Dvojková řada Oktávek by tohle už nevydržela.

    Klady:
    Stačí lít jen naftu a občas měnit olej v motoru
    Nenáročný vůz, který vás nenechá nikdy ve štichu
    Nemá problém v zimě ve sněhu projíždět vnepropluhovanou silnici, jen nesmí být vrstva sněhu vyšší než spodek motoru a podlaha - nesmí se zastavit
    nekoroduje (jen na 5. dveřích se dělají pod oknem puchýřky, ale stačí sundat sklo a dveře přestříkat a zas
    je na pár let pokoj)
    Po sklopení zadních sedaček se dá naložit 27 pytlů cementu nebo 46 betonových svahovek
    Po sklopení zadních sedaček a odložením sedáků vznikne dostatečná plocha, vhodná na hrátky s partnerkou
    Zápory:
    Vana motoru je moc nízko nad zemí, na lesní cestě není problém ji prorazit o nějaký kámen
    Motorizace 1.9 PD/74kW má ve městě a na okreskách o dost vyšší spotřebu než 1.9/66kW a 1.9/81kW
    V zimě po vypnutí motoru rychle vychládá vnitřní prostor

    bobis57, 28.10.2017 v 18:39 kladná recenze

  • Octavia I 81kW (110 HP) SLX TDI

    Hodně se tady píše o nových Oktávkách, tak napíšu zas něco o té své babče, r.v. 1998, kdyby někdo uvažoval o tomto "předpotopním" modelu s nejsilnější dieslovou motorizací. Jsem mladý člověk, který cestuje sem tam spíše delší trasy (ročně cca 18 000 km), téměř nepopojíždím, spíš větší přesuny, v pracovní dny auto stojí venku. Mám ji od 187 000 km, teď má 249 000 km, od 03/2014. Tuto ojetinu jsem kupoval s kamarádem, který dokáže jakékoliv auto lépe zhodnotit než já, v tolik (možná nechvalně) známých Áčkách. Do dvou let po koupi tohoto vozu bylo nutné popř. mi bylo doporučeno měnit z mého pohledu běžné věci jako tlumiče, brzdy, zadní uložení předních ramen kol, zpuchřelá anténa která odpadla, ložiska, ABS čidlo (svítlila kontrolka) a možná netypicky podtlak na turbo, ve kterém byla díra, takže turbo vypínalo a při znovunastartování opět šlapalo. Vše díly za běžné ceny. Nedávno jsme dělali rozvody a pumpu, výměnu ozubeného řemene, měnili dálkové ovládání, motorek na stěrač a vypínač světel. Zkrátka dvakrát za rok mi onen kamarád dělá takový ten běžný servis. Samozřejmě ceny by v servisu vyšly na 1,5 až 2 násobek toho, co platím já. I tak ale je tato ojetina spolehlivá, zatím mi auto VŽDY nastartovalo na poprvé, a to i v zimě, NIKDY nechcíplo, vyjelo KAŽDÝ kopec bez zakuckání či náznaku zpomalení i plně obsazené, spotřebu, kterou řeší každý průměrně vydělávající člověk, mám nízkou, ale sám nevěřím těm hodnotám. Ukazuje mi dlouhodobě 4,2-4,4, což měří každých 9.999km,pak se nuluje, ale pokud vím nikdy jsem neměl víc, když jedu fakt v klidu a sám, ukazuje mi 3,8-4,0. No, jestli je to měří reálné hodnoty, kdo ví, ale na nádrž najedu vždy 1.000 km, myslím, že maximálně jsem tankoval po 1.200 km,ale to už jsem jel na výpary :). Olej měníme jednou za necelý rok, tj. po najetí zhruba 13 - 15 000 km. Studený je motor hlučnější a turbo je slyšet, když se zaposloucháte, ale jak se zahřeje, v autě působí motor nehlučně. Občas mám za sebou černý obláček, když fakt potřebuju předjet slimáka. Když jedu jak prasátko, spotřeba mi stoupne k 5 litrům. Auto mi zatím nerezatí, což docela čumím, ale třeba jsem se jen blbě díval :) Na STK nikdy nic. Vzhledově mi na takto staré ojetině vadí některé vnější plasty černé barvy, např. na náraznících, zrcátku, které blednou a lehce mapovatí. Pokud nebudu muset, tak se tohoto auta nebudu zbavovat, přestože finančně pro mě není problém koupit si mnohem novější model. Doporučuji

    Klady:
    spotřeba, nižší náklady na provoz, levné náhradní díly
    relativní síla motoru (zatížení auta byť o jednu, dvě osoby je ale znát)
    nízká koroze
    fungující klimatizace, ABS, mlhovky, 4x airbag (u 19 let starého auta ne vždy standard)
    auto je "líbivé", i když je staré, kozatou blondýnu s tím ale neulovíte
    kufr - nacpete do něj zavazadla pro 4 lidi na dovolenou pod stan na 14 dní
    sežere jakoukoliv kvalitu nafty, vyzkoušeno na Balkáně - 100% černý obláček dýmu
    Zápory:
    potřeba pravidelného servisu a měnit běžné díly (na tyto věci kolem 1.000,- Kč měsíčně stranou, ale u kterého aute ne?)
    nechat motor delší dobu zahřát (prý měl by se prohřát i olej, tj. 40-50km), než začnu dělat psí kusy a hrát si na F1
    zadní světla občas blbnou - kontakty?, stačí dát facku zezadu a je na chvíli klid
    nízký podvozek, zejm. přední část - bacha ať si neurveš kule

    slavek.mismir, 18.10.2017 v 21:17 kladná recenze

  • Re

    No tak dvoulitr se 125 Kw bych zrovna nechválil, protože se několikrát celý měnil v záruční době, propálené svody,vadný katalyzátor - nebylo to zrovna levné, výfukové plyny v kabině - neznám jiné auto, které toto dělalo.Už to naštěstí nebereme. A dvoulitr s čerpadlem tryskou ani nehodlám komentovat. Ekonomicky by byl lepší třílitr v benzínu. Má cenu dnes kupovat auto, které neplní ani emise? O ceně náhradních dílů by se dalo polemizovat, ale pokud se někomu zdá málo dát za opravu 80000,- tak opravdu je tento druh aut vyloženě po něj.

    44sturm44, 11.10.2017 v 18:51 neutrální recenze

  • Octavia ll tdi 2.0 103kW

    Jeste jednu poznamku,spousta lidi tady nadava na motory 2.0tdi a opevuje 1.9tdi. Budte lidi trochu soudny,pokud koupite kram o ktery se predchozi majitel staral spatne,tak je uplne jedno jestli to je 1.9 nebo 2.0tdi. Mezi motory 1.9tdi je take rozdil,dobre jsou ATD, BXE,ale treba BLS maji problemy nekdy na klice,u Fabii green s 1.9 59kw BNV,BMS zase praskaji klikovky. Velmi dobre motory jsou 1.9tdi 96kW ASZ. Ale je to jako u vsech stroju,pokud se o ne dobre starate tak slouzi dobre az na nektere vyjimky,ktere potvrzuji pravidlo... ja auta delam leta a zivim se i prodejem a dovozem,hlavne Skodovek a tyhle auta funguji velmi dobre. Mam s nimi za ty roky dobre zkusenosti. Jen je treba vybirat a nechat si poradit,pokud tomu sami nerozumite,coz neni zadna ostuda. Kazdy rozumime necemu jinemu. Ja mam radeji 2.0tdi,jede o mnoho lepe nez 1.9 a spotreba je stejna a ma sestku,coz je hodne velka vyhoda. V spolehlivosti moc velky rozdil neni a ten motor na ktery tady hodne lidi nadava BKD... je podle mne s tech dvoulitru nejlepsi. Ja ho mam a jiny bych nechtel,a ze jsem jiz par dvoulitru mel. Nema FAP,coz je vyhoda,je to 16ti ventil,coz je podle mne i trochu znat na jizde. Pochopitelne se bavim o motorech PD. Common rail neresim. Ty jsou v Octaviich po faceliftu 2009 a vys krome par motoru 1.9 ktere tam take zpocatku davali. S temi tolik zkusenosti nemam,jelikoz v te zemi kde auta kupuji jsou vetsinou na prodej jen s motory 1.6 cr a ty se velmi spatne jako ojete prodavaji. Tak je ani nekupuji. Jak jsem,ale psal v predesle recenzi,mel jsem na prodej Superba s motorem 2.0 common rail 125kW ktery mel najeto 430000km. Jezdil jsem s nim asi pul roku a motor fungoval naprosto perfektne,nebral olej a spotreba byla uplne uzasna,myslim ze se dalo jezdit kolem 5l.Auto bylo ale kompletne po celou dobu servisovane v autorizovanem servise Skoda a bylo to na nem znat. Takze opet dukaz toho,ze ty kilometry na tachometru nejsou tim uplne nejdulezitejsim ukazatelem. Hlavni je jak a kdo s autem jezdil a jak se o neho staral. Hodne se da najit v servisce a neco take ukaze diagnostika a dost i zkusebni jizda pokud vite co hledat a na co se zamerit. Tak prosim na Skodovky nehubujte,ale spis na spatne predchozi majitele.Pokud by chtel nekdo poradit rad odpovim, jestli budu znat radu. Nejsem uplne vseved,ale neco trochu o tech autech za ta leta vim. Muj mail je mykosonic@seznam.cz. Jeste na zaver,take jsem tady cetl ze jsou na Skodovky drahe dily. Tak to si urcite nemysliml,pokud vite kde a co koupit tak jsou jedny z nejlevnejsich. Myslim ze majitele Hyundaii nejbo treba Renaultu by mohli vyprevet....

    Klady:
    Mnoho
    Zápory:
    Malol

    patvor, 07.10.2017 v 23:33 kladná recenze

  • Skoda octavia ll 2.0Tdi 103kW Pd

    Po tom co tady ctu nektere bludy, musim reagovat. Auty se zivim jiz vic jak 30 let,mam servis a dovazim ojeta auta. Prevazne Skoda a VW. Mam s temito auty dost zkusenosti. Mam nekolik let Octavii ll s motorem 2.0tdi 103kW BKD, u mnoha ,,znalcu"nejhorsi motor. Ja mam najeto 400000 a naprosto perfaktni stav,spotreba nekdy i 4.5 a prumer okolo 5litru. Menil jsem pouze dvouhmotu a pochopitelne rozvody,nak vse puvodni a jezdi perfektne. Je to pouze o tom,jak se s autem jezdi a hlavne o udrzbe. Olej je treba menit pravidelne a kvalitni a take palivovy filtr . Ja davam Castrol 5W40 po 10tis km . Olej za tu dobu neni ani treba dolevat,o,ej nezete. Prodaval jsem i Superba 2.0Tdi 125kW 2010 s najetymi 430000km v naorosto pwrfektnim stavu. Auto bylo od znameho z Danska ktery je dealerem Skoda a bylo po jeho manzelce,perfektne servisovane a udrzovane. Clovek ktery jej kupoval ani nechtel verit ze ma tolik najeto. Ja mam s temito auty jenom dobre zkusenosti,take proto ze dovazim pouze auta peclive vybrana,ktera jsou v dobrem stavu. Neni to jenom o najetych kilometrech. Mam auta rad a nikdy jsem nemel potrebu stacet kilometry,ale kdyz nekdy ctu co se o malych dovozcich pise a spousta lidi tomu veri,tak je mi z toho smutno. Mnoho lidi kteri autum nerozumi se necha lehce ovlivnit a potom ty bludy siri dal i kdyz vlastni zkusenost zadnou nemaji...Pokud by nekdo chtel radu ohledne auta rad poradim,moje specializece je ale Skoda,VW.

    Klady:
    Dobre motory,velmi trvanlivy interier,dobre jizdni vlastnosti,rozumne provozni naklady
    Zápory:
    Benzinaky nic moc motory,krome Tfsi se RSa

    patvor, 07.10.2017 v 21:58 kladná recenze

  • 2,0 TFSI

    Musím sdílet svou zkušenost s Octavia RS na našem trhu a asi to tak je i u dalších aut, ale u těch RS vážně peklo. Byl jsem se podívat na jedné s kamarádem, složil zálohu, pak až na doporučení nechal prověřit u firmy Kontrola vozu podle VINu a co jsem nezjistil? Auto venku hlášeno na totálku, měsíce to tu dávali šmatláci dohromady a já nic nepoznal. Nechal jsem si od nich pomoci s hledáním jiného vozu a jsme maximálně spokojen, mohu jen doporučit prověřování vozidel od firmy Kontrola vozu, neb mam vůz co je v pohodě a znám jeho minulost i na rizika a náklady do budoucna jsme byl upozorněn, nemam co vytknout a náš trh s auty je PRALES

    jan.ornell, 11.09.2017 v 15:06 neutrální recenze

  • Oktávie BKD 2.0 TDI

    Jen doplním, že za 2 roky mám najeto 52 000 km. Je to poměrně důležitý detail, pač auto využívám denně. A je to tak málo, protože mi díky jednotce motoru stálo opakovaně dohromady na dvoře asi 4-5 měsíců z hlediska oprav.

    spysniper, 11.09.2017 v 12:33 záporná recenze

  • Oktavie II BKD 16 V, 2006, 103 KW

    Nedoporučuji nikomu kupovat 2.0 TDI, 16V, BKD. Budu ho teď mít 2 roky. A jak jsem se na něm nazlobil.... Nikdy s 1,9 TDI nebyly problémy ,ale s tímhle vrakem je to hrůza. Koupil jsem ho a stav nasvědčoval "BER HO". Vzal jsem ho. Po půl roce se začali objevovat zamaskované rysy jako namalovaný volat (ošoupaný). Stahovaní okýnek překrytý fixou apod. Ale co mě nejvíce dostane, když jede vedle mě starý passat nebo oktáva 1,9 a já jí neujedu. 1,9 Táhne do 160 a pak už se jí nechce. 2.0 do 200. Ale to nevyužijete na českých cestách ani dálnicích. Tohle je směšné. O 26 kw více a je to spíše na škodu. Spotřebu mám mimo město, když jedu normálně 90 na pětku 4,8-5.0. Ale mám 2.0 a šestku. při 110-130 spotřeba do 6 litrů. Když si budete chtít zajezdit 7-7,5. Město 7,5-8 při zahřátým motoru. Jinak 9. Mám výbavu o něco lepší, než Elegance bez Xenonů. CHYBA!!! Světla úplně na h*vno v noci. A na to,že mám škodovku mám drahou pojistku a z toho roku když nepočítám RS nejdražší díly z řady oktávie. Proto... NEKUPUJTE 2.0 Od škodovky, VW a Audi. JE to koncern a opravdu je neumí dělat. Slabý výkon a jdou do kytek. Narval jsem do auta takových peněz a nikdy nevíte, s čím auto přijde, že je nutnost něco udělat jako jobovka. Jednoho problému se zbavím a druhý nastane. A takový kolotoč mám po 2 roky a to se o to starám. Co je potřeby vyměnit udělám. Výměny oleje dle výrobce origo každých 10k km s olejovým a palivovým filrem. A další ... Chcete oktávu? Berte 1,9, ať I nebo II.

    Klady:
    -Přehledný palubní počítač
    -Přehledný středový panel
    -Obrovský kuft ,ale v hatcbacku se hodně špatně leze dozadu!
    Zápory:
    -Drahé díly
    -Špatná viditelnost u halogenových světel za mokra, deště a v noci
    -Sedačky nepohodlné na delší cestování nad 50 km.
    -Odchází v pravidelnosti škrtící klapka a někdy i EGR ventil ( drahé)
    -Vačka na motor ,ale záleží na modelu ( u mě zatím ne)
    -Spojka ( Dvouhmota a setrvačník)
    -Vstřiky jsou hodně choulostivé na nečistoty v naftě. Na mém autě byly již broušeny už 3x a 2x byly broušeny i sedla hlavy motoru, měněny šrouby, těsnění. Často dochází k rozkočení vstřiku)
    -Od odlétávajícího štěrku od předních kol mi začíná odpadávat lak na prazích jako kdyby tam byla koroze ( Velký zápor)
    -Problémy opakovaný s Řídící jednotkou motoru
    -Odešel kompresor na klimatizaci
    -Jsou brutálně slyšet tlumiče, ač pérují dobře kupodivu zadní, u kterých není zatím výměna nutná
    -Co vytknu oproti konkurenci je absence chytání rádia v ČR, Pořád to šumí a je nutnost ladit, pokud nejsem ve velkých městech jako Praha, Brno a HK
    -Spotřeba versus výkon na tento typ motoru je opravdu velká

    spysniper, 11.09.2017 v 12:26 záporná recenze

  • Souhlas s názorem 44sturm44

    Pokud je dobrá karoserie - tak se mechanické věci vyplatí opravit (motory 1.9 SDI,TDI 66/81 kW),protože to byly opravdu povedené a nenáročné stroje,ač už jsou to pomalu veteráni - ale fungují spolehlivě při minimálních nákladech,to o novějších bohužel nelze říci,dělají čím dál hůř - auta už nejsou na delší leta,ale spotřebáky .

    montrehusa, 08.07.2017 v 11:49 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání