Aktuální nabídka inzerátů Škoda Octavia

Zkušenosti majitelů s Škoda Octavia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Fajn auto

    Jezdí sem a tam, do rádia se dá pustit hudba z mobilu, do kufru se vejde kočárek. Doporučuji.

    _che, 07.07.2020 v 15:26 kladná recenze

  • zázraky

    fakt super jak malo maji najeto auta z bazaru DOVOZAUTA Pečky

    Klady:
    nestocene poctivky

    breny.r, 12.05.2020 v 22:19 neutrální recenze

  • octavia 1,6-75 kw benzin

    pri 2000 otacek me to skubalo zavada byla zapalovaci civka a kabely a pak na nouzovy rezim to jelo 8 zavad to ukazovalo plynovy pedal jsem vymenil ale byla to zavada cidlo vackoveho hridele a ted to jede bez problemu

    bilekarpaty, 30.04.2020 v 04:00 neutrální recenze

  • Oct.I 1,6 benzin 2004 - cukání

    Mě to cuká při zahřátém motoru a při jízdě s tzv. lehkou nohou. Studený start i jízda O.K, jízda pod plynem taky, ale jak se to zahřeje a ustálím rychlost tak to začne trhat, nehledě na otáčky. Jakoby to začalo jak vypne sytič a ochudí se směs. Poprvé jsem to zaznamenal po návratu ze servisu, kde byla odpojená baterka. Časem se s tím elektronika asi nějak srovnala a na čas byl klid. Pak byla baterie odpojena zase, už se to ale nespravilo.Svíčky jsou vyměněné, klapka zkontrolovaná. Je pravda, že nějaký čas jsem jezdil na benzín od Hypernovy (cena). Teď už mám cca 10 nádrží Benzinu s aditivem VIF a nelepší se to. Někde jsem četl, že by to mohl být zakarbonovaný motor. Ono už to má EGR. Že karbon do sebe vstřebává benzin a dělá paseku v regulaci bohatosti směsi. Máte někdo podobné příznaky?

    250michal, 29.03.2020 v 19:26 neutrální recenze

  • Cukani motoru

    To cukani muze delat cokoliv. Jednu vychytavku jsem vyzkousel u auta jiny znacky. A kupod j vu pomohla. Pokud u stare benzinove oktavky blbly svicky, davaly se tam misto NGK alternativni Brisky a bylo po starosti. Delali to tak udajne i autorizaky. Snad to pomuze. Pokud tam mate psane origo NGK, pozor na ne, ja to do FCA taky uz nedavam, protoze podobne chovani motoru jak je uvedeno nize jsem zaznamenal taky a uz to nedela. Cistil jsem taky klapku.

    vjonak1, 23.03.2020 v 20:19 neutrální recenze

  • 1,5 TSI

    Co to zkusit vyzkouset u prodejce. To skubani zkouseli odstranit prprogramovanim, ale udajne bez podstatneho zlepseni. Je to motor, ktery chodil v Havalu. Negativum vidim v odpojovani valcu a ten atkinson. Naproti 2,0 TSI ma kombivstrik ( nezanasi se motor karbonem) a je mnohem lepsi. Samozrejme jsou lepsi motory, ale ty nedavaji do skodovek. Absolutne nechapu, proc se zde nekdo zabyva upravou elektroinstalace, proc si to nekdo kupuje, kdyz to nechce.

    vjonak1, 19.03.2020 v 16:49 neutrální recenze

  • SKODA OCTAVIA DOTAZ

    dibry den ma octavku 1,6-74 kw rok 2004 najeto 297 000km na tachometru a je to jeste stoceno asi o 80 000km,me to skubalo u 2000 otacek vymenil svicky vservixe ale zavada byla zapalovaci civka a zapalovaci kabely uz to jede dobre,pak jsem mel zavadu vyhazovalo to nouzovy rezim 8 zavad to ukazovalo plnovy pedal jsem vymenil zvrakoviste ale porad to vyhazovalo ale nakonec to bylo cidlo vackoveho hridele a uz to jede dobre.

    bilekarpaty, 05.03.2020 v 05:08 neutrální recenze

  • 1.5 tsi v octavii

    Zdravím, zvažuji koupi O IV 1.5 tsi. Nevite, jak to má koncern momentálně s těmito motory? Zhruba pred rokem za studena poskubavali. A ptát se prodejce je asi zbytečný... popř. jakou jinou motorizaci zvolit. Diky za rady. Pepa

    pepapirner, 02.03.2020 v 16:44 neutrální recenze

  • vynechávání motoru

    Jo a to cukání občas dělá asi v zapalování cívka proti detonačnímu klepání motoru ,,,,měl jsem na staré škodovce podobný problem,,časem se mě motor uplně zastavil ,,ale po zchladnutí normálně pokračoval..

    vaclav396, 20.02.2020 v 21:44 neutrální recenze

  • pro davida

    Mám nabijení v pořádku ,,dává při světlech na volnoběh 14.65,,,ale to jsem věděl ,,to jenom tehdy když je baterka polonabitá,,jakmile dosáhne baterka asi 12.4,,až 12.5,,tak už prestává nabíjet ,,jen při sundání nohy z plynu,,to dává až 16V ,,takže když vyjedu s plně nabitou baterkou 12.8Va ujedu třeba po dálnici 300km tak doma po asi dvou hodinách má 12.6V.Tak funguje intel.řízené nabíjení. Proto baterky po třech letech odcházejí ,,,,,já protože často dobijím nabíječkou ,tak mě baterka drží už čtvrtý rok .Proto chci až se baterka uplně podělá tak koupit padesátku a nějaký autoelektrikář by mě to snad předělal na klasické dobíjení,,jestli to bude technicky možné. Moc se tomu nediv a zjisti si že to tak opravdu funguje ,,,je to ta nová legistlativa o usporách ,,,,,totéž jako stop.start,,,,,,,,,,,,,,,,

    vaclav396, 20.02.2020 v 21:36 neutrální recenze

  • Pro Radka

    Povím to asi takto,tyto motory mají již plně elektronickou škrtící klapku, ta se nastavuje sama podle teploty motoru a dalších věcí co napoví řídící jednotka motoru.Pak je také háklivá na jakýkoliv přisávání vzduchu a váhy vzduchu samé, ale to už by měla zakročit jednotka a mělo by to vidět na Vagu a bude se hlásit kontrolka motoru.To kolísání otáček někdy kolísá od 1000 do 1200 a nejde to uklidnit,pak se to musí řešit,špatně se s tím jezdí,je tu pak vysoká spotřeba,takto se to chová nestandartně.Pokud vám to klesne na 850 a drží to,tak v tom nevidím nic zlého,oni se ty elektronický klapky chovají drobek jinak než ty s plynovým lankem od začátku výroby.Někdy se to řeší vyčištěním klapky a novým základním nastavením,pomáhá i smazázani nastřádaných chybových hodnot v řídící jednotce motoru.Proč jsem ptal na ty starty,u te své krásky jsme viděl velký rozdíl při otočení klíčku na hned a pak po pozhásínání kontrolek,motor šel stabilně bez kolísání a hlavně se s tím hned jinak jelo.Mějte se David

    davidstrnadek, 17.02.2020 v 08:39 neutrální recenze

  • Pro davidstrnadek

    S tím volnoběhem se mi zdá že sem tam kolísá, ale nic hrozného. A zdá se mi že když jedu a a pustím plyn, tak otáčky klesnou až tak za 2 sekundy. To nevím co znamená. Nechávám vždy zhasínat

    radek.dunaj, 16.02.2020 v 19:05 neutrální recenze

  • Pro Radka

    Pokud jste tam dal svíčky ty co tam mají opravdu být,tak nebude žádná špatná,osobně to vidím na pořádné palivo a musí to chodit,ještě se optám jak vám drží volnoběh,nekolísají otačky,další věc,jak startujete,nechate pozhasínat kontrolky,pak otočíte nebo do toho jdete hned.

    davidstrnadek, 16.02.2020 v 18:31 neutrální recenze

  • Pro davidstrnadek

    Děkuji za radu. :) No možná v tom palivu něco bude, protože už mi někdo něco podobného říkal. Je pravda že netankuji pravidelně benzín na jedné pumpě a to aditiva určitě vyzkouším - dobrej tip. Svíčky jsou všechny nový, ale je možné že třeba jedna může být vadná, nebo tak něco v těch kabelech.Mrknu na to. Děkuji za názor

    radek.dunaj, 16.02.2020 v 18:19 neutrální recenze

  • Pro Radka

    Dobrý večer,měl jsem tourku 2010 1.6 75kw,najeto 20000km,auto nové,to sápaní jsem také pozoroval,když jsem natankoval palivo jinde než jsem tankoval,možná shoda náhod nebo nevím,po natankování doma jsem problém odstranil,další věc jak tam máte dlouho svíčky a jak na tom jsou kabely ke svíčkám.Nastartujte v noci a jukněte pod kapotu, jestli se tu nejiskří.Možná by nebylo od věci zkusit tam nalit aditiva pro benzín a vzít lepší palivo a zvednout tomu drobek chuť do života.David

    davidstrnadek, 16.02.2020 v 17:52 neutrální recenze

  • Škoda Octavia Dotaz!

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat mám jedničkovou škodu Octavii 1.6 - rok 2005..benzín. Mám jeden problém, někdy mi auto trhá (cuká) a je jedno jestli jedu na 2 nebo na 5 a mám 2000 otáček nebo 5000 otáček. Co 14 dní jezdíme dlouhou trasu cca 300 km a trhne nám to třeba 1x a pak jedem na zpět a udělá to třeba 10x. Někdy najedeme i 500 km a neudělá to ani jednou a někdy jedete jenom 20 km a udělá to 4x a je to takové cuknutí (trhnutí) ,někdy v intervalech- jednou někdy 2x a někdy to dělá třeba 50m v kuse.Jako bych se snažil skoro stojící rozjíždět na dvojku. Přirovnal bych to k tomu, jako bych neměl otáčky a zkoušel se rozjet na dvojku. Nechápu to jednu dobu nám to dělalo pořád i 30x za 100 ujetých kilometrů, tetka třeba jenom párkrát za 100 km. Byl sem i u technika a měl to na diagnostice a nic nenašel, tak jestli by někdo měl z něčím podobným problém, nebo někdo by o tom vědět víc, budu rád za každé info a předem děkuji

    radek.dunaj, 16.02.2020 v 17:13 neutrální recenze

  • Pro Václava

    Zeptám se, kolik Vám dává alternátor se zapnutými světly a nastartovaným motorem, pokud 14.43 je vše v pořádku.Jak to měříte , máte měřák v zapalovači, tyto věci nejsou přesné, nebo klasický měřák na tyto hodnoty, předpokládám, že máte vše v pořadku,auto máte zánovní, to inteligentní dobíjení je tak ohledně stop startu,do toho bych se vůbec nepouštel a hlavně neřešil.Ty co to vymysleli tak to tak k něčemu dali, má to tu svoji funkci a opodstatnění.Ještě se zeptám stalo se vám někdy, že jste vůbec nenastartoval nebo že to bylo na hraně otočení.Děkuji David

    davidstrnadek, 03.02.2020 v 09:16 neutrální recenze

  • pro Davida

    Vůbec mě nejde o ,,stop,,start,,,ale že je na něj napojeno nějak ,intel.dobíjení,,toho bych se chtěl nějak,,inteligentně,, zbavit To co mě tady Davide připomínáte dávno vím ,,ta baterka 69AH je dost předimenzovaná ale stejně je pořád poloprázdná,,12.1 až 12.4 V je pořád málo na běžný provoz.Proto doma dobijím abych baterce prodloužil život. Jezdím tak průměrně,,přes týden jen po městě ale výkend vždy někam dál V létě bylo auto na Balkáně ,,až u Krymu,,,,takže malým ježděním to není.Nabíjení dává nejvíc když jedu bez plynu ,,,ale nejde jezdit pořád s nohou sundanou z plynu .Asi to bude chtít dost odborný zásah v řídící jednotce na což by měli zlatý český ručičky časem přijít .Nechci prostě vyhazovat za tři roky tak silnou a velkou baterku.

    vaclav396, 02.02.2020 v 20:17 neutrální recenze

  • Pro Václava

    Človíčku,pokud si koupíte auto se start stopep,tak to tam prostě máte,je tu tlačítko,kterým si ho můžete po startu vypnout,pak vám to nebude zhasínat motor na křižovatce,to že si myslíte, že to trápí baterku a startér není pravda,baterku máte silnější více odolnou,je tu jiný starter a hlavně jiný alternátor na dobíjení,pak je tu úplně jiný kabelový svazek k baterce,alternátoru,startéru.To že dobijíte baterku v domnění, že se Vám zdá přichcíplá,ji ničíte,jestli Vám vydrží 4 roky buďte rád,dnes už to není taková hitparáda spolehlivosti co vydrželo vše jako dříve.Máme v práci baterky lionky,tak to do nich mohu hrnout klidne v pulce vybytí,jsou na to přizpůsobené.Z minulích recenzí si říkám,že málo to auto větráte,nic ve zlém,ale drobek mu prohánějte koně,jinak vas bude trapit kupa nesmyslů,které jsou navěšené na těch dnešních pekáčích a jsou tam úplně k prdu,to mě věřte Václave.Mějte se David

    davidstrnadek, 31.01.2020 v 15:20 neutrální recenze

  • odpojit stop.start a int. dobíjení

    Mám v autě bohužel funkční,,stop.start a inteligentní dobíjení,!!! nejvíc mě štve to inteligentní dobíjení,,,,strašně týrá baterku ,,nikdy jí pořádně nedobije a tak bud doma dobijím nabíječkou ,,nebo baterka za asi čtaři roky odejde !!!! Mám jenom nepřesné informace ,,že u baterky se odpojí kontakt ,,který zruší zároven stop.start a intel.dobíjení.Nevim bohužel co na to řídící jednotka .Tak možná někdo má lepší informace nebo konkretní řešení. Hodně věděl ,,,Montesa,,,,,,zdali ještě žije ,,,ale věřím že je mezi škodovkáři už nějaké řešení nalezené.

    vaclav396, 26.01.2020 v 11:59 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání