Aktuální nabídka inzerátů Škoda Octavia

Zkušenosti majitelů s Škoda Octavia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • pro davidstrnadek

    Ta naše stříbrná dáma se těší pevnému zdraví a věřím, že tomu tak bude i nadále a to už jí táhne 22 rok. Je to pro mě srdcovka, v rodině od nova, TDi 66kw, 432tis. km je pro ni jen fajn tréning a záběh, a každé další si spokojeně užíváme :-) Nikdy žádné vážné poruchy, jen výměna spotřebních dílů běžně opotřebených. Na motor se krom rozvodů a oleje nemuselo dosud šáhnout. Jezdí s lehkou nohou v průměru okolo 4l v létě a 4,5l v zimě (reálná od plné do plné). Jde i lehčeji, jenže to již vyžaduje více soustředění, plánování a předvídání, zde tedy mohu uvést jen osobní rekord zaznamenaný palubním počítačem na cca 50km trase (10km město, 40km dálnice) kdy jsem dosáhl na spotřebu 3,2l/100km. Na druhou stranu při velmi svižné a dravé jízdě mi průměrná spotřeba nikdy nešla přes 6l/100km. Spotřeba je tedy více než srovnatelná i s dnešními novými velmi úspornými vozy. Jen doufám, že nám ti šášové u koryt nebudou zakazovat jezdit. Nějaká nesmyslná omezení dle stáří vozu a podobně, přitom je technicky způsobilé, udržované a bez závad... Emise jsou přeci přímoúměrný množství spálenýho paliva, jezdím za málo a tedy ekologicky... Tak proč se u dieselu měří nesmyslně pod pedálem na podlaze??? Ale to už jsem hodně odbočil. Tedy přeji všem hodně šťastných kilometrů!!

    sapphi, 16.11.2018 v 01:06 neutrální recenze

  • skodovku uz nikdy vic

    Za hodne penez malo muziky .Výbava žádna konkurece je o 10 let v předu.Stále zavady.At si to němci strčí do prrr.Jedine japonec.

    Klady:
    Nejsou
    Zápory:
    Jsou a spoustu

    sonausa, 14.11.2018 v 17:03 neutrální recenze

  • Pan David

    Jak Fabii SDi,tak Oktávku TDi 81 kW pořád máme,v podstatě s tím jezdí každý z rodiny a co se týče závad - tak celkem běžné věci,pokud pominu běžný servis (oleje,filtry,rozvody,žhavičky,baterka apod.),tak nějaký čep,u Fabie se nedavno dělaly všechny brzdy,u Octavie začalo váznout naklápění turba (čímž to skákalo do nouzáku),ale vše vyřešila jeho demontáž a vyčistění,jistě jsou to pomalu veteráni,ale servis a náklady na dnešní dobu velice cenově rozumné,u dnešních aut je to o dost dražší,tudíž oba tyto vozy zůstanou v rodině na doježdění,tu Oktávku chce na mě dcera a já jelikož mi bude letos 61 už taky pokoukávám o něčem vyšším (kvůli nasedání )a pohodlnějším,padá v úvahu nějaká Q7 (s 3.0 TDi),tak uvidíme.Přeji hezkou neděli.Toník.

    tonda547, 04.11.2018 v 07:39 neutrální recenze

  • Pan Toník

    Dobrý večer,dlouho jsem tu nepsal,nereagoval na zkušenosti majitelů vozů.Pokud se nepletu,máte octávii TDi a fábii sdi,jak Vám to chodí,řešíte nějaké věci,slouží Vám to,nikdo tu nic moc nepíše,tak se ptám,mám rád stroje které fungují a není třeba na nich nic moc dvakrát řešit. Děkuji za odezvu David.

    davidstrnadek, 27.10.2018 v 20:32 neutrální recenze

  • Informace,zkušeností octavia 2 rs 125kw.cr r.v.2010

    Zdravím škodováky.Zháním informace a zkušenosti s tímto vozem, klady,zápory, spotřeba,atd.Díky za informace

    josefdlouhy1, 27.10.2018 v 18:22 neutrální recenze

  • Motor 1.9 TDi typ bls dpf

    Plno lidí se této kombinaci motoru a filtru vyhýbá,také jsou ti druzí co jim to chodí,jezdí a jsou maximálně spokojeny.Určitě bude záležet jak se k tomu kdo chová,kdo kašle na servis a trápí to, tak to bude mít ten stroj velmi těžké.Dpf filtry má kde jaký motor v této době a v pohodě jezdí.Kouknout do výfuku,jestli není plný sazí,pak ten filtr bude potřebovat údržbu či výměnu,je možné nastavit regeneraci diagnostikou,když se zpustí a nebude už pozdě. Další taková věc pro rozhodování koupě je koroze vozidla.Ty dvojky jsou extrémně na to choulostivé,auto které je pěkné dovežené z německa,tak za dva roky je tak napadeno korozí,že to je velmi těžké a hlavně finančně náročné udržet v nějakém rozumném stavu po celou dobu užívání.Koroze napadá hlavně prahy,rohy dveří a není problém najít rez třeba uprostřed dveří a vůbec na místech,kde by jste to vůbec nečekal,osobní zkušenost.Na těch autech jsou jiné záludnosti,dost často se mění klima chladič či kompresor,projetá vačka,vyvyklane vstřiky a netěsnící kroužky na nich,špatné dlouhé starty,vymačkané uložení zadních náprav atd....Abych to jen nehanil,velice solidní svezení měl jsem 1.9 TDI Bxe 77kw,plus nějaký ten koník navrh,velmi dobrá spotřeba solidní zátah. Pokud by mě to nezačalo korodovat,jezdím dál a nic neřeším,do opravy koroze a laku jsem už něchtěl investovat. Asi tak,nakupujte s rozumem a myslete na budoucí investice,které se jistě dříve či později najdou. Mějte se David.

    davidstrnadek, 27.10.2018 v 16:40 neutrální recenze

  • Octavia ll 1.9 TDi 77 kw BLS

    Chci koupit Octavii ll v TDi, kód motoru BLS s DPF. Je za slušnou cenu a tudíž zbyde i na případnou výměnu PDF. Je auto s tímto kódem motoru i přes to DPF dobrou volbou?

    srot.barbudos, 27.10.2018 v 07:44 neutrální recenze

  • Nafta nebo benzin u Octavia 1 generace

    U těchto vozů jednoznačně doporučuji pokud naftu tak stará ale osvědčená velmi úsporná a nenáročná jak na kvalitu nafty,tak na servis 1.9 TDI 66/81 kW,pokud někdo preferuje benzin,tak 1.8 20V turbo 110 kW (RS 132 kW).Plně souhlasím s názory terence 11 a davidstrnadek .

    montrehusa, 20.10.2018 v 08:53 neutrální recenze

  • Nafta nebo benzín

    Jestli se můžu připojit, tak souhlasím s panem davidemstrnadkem. Já jsem zastáncem nafty, obzvlášť v O1 tam je to jasná volba (pro mě). Sám jsem vlastnil O1 1.9 TDi 66kw ALH, ale chiplá na cca 81 kw ve výbavě Business (plná výbava) a nedám na to auto dopustit. Před koupi kontrolováno mechanikem a to je nejdůležitější. Během 5-ti letého užívání a nájezdu cca 80 tis km jsem nesáhl na díly jako: turbo, spojka dvouhmota, vstřiky, egr ap. Takže servis vyšel podobně jako benzín. Motorově to je výborné auto zrychlení, spotřeba a spolehlivost není co dodat. Negativum: málo pohodlná (tvrdá sedadla), ale asi se to dá řešit výměnou za jiná... Co se týče benzínu, tak 2.0 85 kw bych nahradil pouze 1.8 turbo 110 kw jedinný akceptovatelný benzínový motor i ceny jsou solidní nebo špička O1 RS se 132 kw ta bude ovšem dražší. Pokud bych měl volit atmosféru benzín, tak bych volil japonskou techniku... Na naftovou aféru mám názor, že nevím co si o tom myslet. Asi neřeknu nic nového. Na jednu stranu se tu řeší osobáky, už i benzín, ale nákladní, lodní a letecké motory se neřeší. Byl článek, že jedna největší loď vypouští víc emisí, jak 50 mil. osobáku. A obří boeingy toho také dost vypouští... Tím chci říct, ano Ti co podvádí, mají dostat adekvátní sankce o tom žádná, ale vozit se po lidech, kteří si za své těžce vydělané peníze koupí auto a pak dojde na omezení, zákazy ap. je na hlavu. To můj názor. Mějte se.

    terence11, 14.10.2018 v 22:45 neutrální recenze

  • A ještě jedna věc

    Proč tdi jsou věc v oběhu trhu ojetých kár i s půl milioném, protože se s tím dá jezdit úplně jinak než z benzínem,táhne nežere funguje. Kdo bude tvrdit,že je tu velký finační podíl v servisu,tak není.

    davidstrnadek, 13.10.2018 v 21:57 neutrální recenze

  • Kluci Fanda a htr11

    Co blázníte,motor 2.0 85kw byl v prodejích takový propadák,že jsi ho nikdo vůbec neobědnával,bral hodně oleje na 1000km od nova,ve fábiích se taky dával,taky problém.Kdyby to byla taková perla v motorech,proč v tom ty lidi nejezdí do dnes.Pokud ty mechanici píší nebo tvrdí,že je to nejlepší motor všech dob. Je to blbost,co tu píšete. Po bazarech nejsou,vrakoviště to berou jen na díly kromě motoru,co dodat. Je to úlet jako hrom,lidi z 10 si koupí všichni něco jiného než tuto motorizaci.

    davidstrnadek, 13.10.2018 v 21:26 neutrální recenze

  • PRO FANDU

    Fando,věř těm mechanikům -2,0L 85kw je nejlepší benzínový motor jaký v oktávce byl a pokud se normálně staráš,tak ho neojezdíš!! Milión km není problém!!

    Klady:
    neskutečný bezproblémový držák
    Zápory:
    Tento motor žádné nemá

    htr11, 08.10.2018 v 18:10 kladná recenze

  • kabaňova příšera

    To co vymyslel kabań s těmi čtyřmi světly na nikterak hezké oktávce je korunou,kterou tomu nasadil. Kdybych byl vedoucím,tak je bez peněz a nebo odchod. Teď přešel k BMW a jestli je nová trojka jeho návrhem,tak nevím,co dodat - velmi,hlavně z boku nehezké auto!!

    Klady:
    kromě jedničky ,která byla docela pěkná jsou to vzhledově průměrná vozidla s velkým,odpudivým zadním převisem a kufrem pro medvěda.
    Zápory:
    Obyčejná auta,vzhledově bez nápadu a to je škoda,protože dnes není sebemenší problém líbivé auto vyrobit.

    htr11, 08.10.2018 v 18:00 neutrální recenze

  • kilometry

    Pepo a víš proč mají všechny auta od Merkloví najeto 250000 a víc,protože v tom ty žeprácký přistěhovalci nechtějí jezdit,tak se to vozí k nám,abychom uspokojili český trh a poptávku po zánovních ojetých vozech za ruzumné euro.

    davidstrnadek, 07.10.2018 v 19:21 neutrální recenze

  • Stočený tachometr

    Mám octu2 na tachecu 250000km ,ve skutečnosti 500000km.stále svěží a v dobré kondici.Mám to v naftě,nafta je nafta.

    josefdlouhy1, 07.10.2018 v 18:26 neutrální recenze

  • Pro Fandu 47

    Ahoj kamaráde,dnes si 2.0 85kw nikdo nekupuje,u těch škodovek to bere olej a benzín a předělat to na LPG no nevím,krok vedle sorry,jen blázen to udělá.

    davidstrnadek, 07.10.2018 v 17:28 neutrální recenze

  • Benzín či nafta

    Napište

    davidstrnadek, 07.10.2018 v 17:12 neutrální recenze

  • Pan Toník,kolega Montré a další kluci s tdi či sdi

    Zdravím kluci,to co čtu o naftě v naších strojích,myslíte si,že ty naše stroje pojdou,budem je muset zafiltrovat DPF filtrem nebo co se bude dít,občas koukám na ty káry,co jedou předem mnou,hulej,regenerují filtr,tak vám nevím,co je špatně,nafta patří do kamen nebo budem jezdit na kole,ten svět se mě zdá být zvrácený. Něco tu někdo napište,u mě stále vítězí nafta,jak u vás díky.

    davidstrnadek, 07.10.2018 v 17:00 neutrální recenze

  • Octavia 2.0 85kw

    Zdravim! Nemate nekdo zkusenost s timto motorem? Spousta lidi rika, ze je to nejhorsi motor a spousta mechaniku zase,ze je to nejlepsi benzinovej motor co se do octavii daval. Spotrebu neresim je mi jasne,ze budu jezdit kolem 8l. Vyresim lpg. Kdyz tqk napiste na fanda47@seznam.cz

    fanda47, 26.09.2018 v 17:07 neutrální recenze

  • SUBBIT

    Měl jsem ten samej problém. Autorizaky chtěli měnit spoustu věcí. Zajel jsem za starším zkušeným mechanikem. Jen se usmál. Vyměnil z uhliky ve startech za pár korun a Octa chytá na první otočení.

    petr.fait, 06.09.2018 v 13:06 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání