Aktuální nabídka inzerátů Škoda Octavia

Zkušenosti majitelů s Škoda Octavia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/17902428?goFrom=list

    Na tohle auto za tu cenu tam ani nejezdete. Auto je orezle a bourane. Fusersky opravovane. Na foto jsou elektrony, ale na aute jsou plechace. Jiny pry k vozidlu nejsou. V bazaru si vas nikdo nevsima a ani vas nepozdravi. Jedine co je zajima jak jim tam lita vrtulnik.

    fanda47, 10.01.2019 v 12:44 záporná recenze

  • fabia 1, 1.4Tdi,PD, 59kW, 320 tis.km

    rozvody ve 130 tis, pak ve 220 tis km ale bez vodní pumpy, takže má nyní pumpa najeto 190tis., v těch 220 tis chip na 72kw, motor a převody bez jakéhokoliv problému, olej se nehne, v -20 na brnk,vše origo, kapotu otevírám jen, když leju glacidet a po 12tis.km měním olej!!! Spotřeba - 4.5lt, to se s ní jezdilo 2 roky pouze 5km tam a 5 zpátky, takže, chce to jen drobet štěstí a normální nohy s hlavou, SUPER auto, které když jsem slyšel, tak jsem taky nechtěl a nyní po 11letech nedám na něj dopustit

    Klady:
    auto bez investic, spotřeba, spolehlivost
    Zápory:
    na rok 2007 koroze

    pavelbus66, 03.01.2019 v 07:15 kladná recenze

  • TDi 66 kW

    Vážení, přestože jsem zde několik let nepřispíval svými názory, sděluji, že jsem si opět pořídil jako doprovodné vozidlo do rodiny opět O1 2000 66 kW. Vzal jsem si ji od syna, který byl 3 majitel. Auto má najeto poctivých 275000 km - servisní knížka, nebyly s ním žádné problémy, měl ji cca 5 let, podotýkám, že jsem měl v minulosti již 3 Octavie, a kupodivu všechny lepší výbavy. pro tuto verzi jsem se rozhodl pro - SPOTŘEBU. Koupil jsem ji za 40 tkč, nechal jsem si u dobrého kámoše (již v důchodu- automechanika) udělat - rozvody vč. pumpy, couvací senzory, brzdy, světla, sedadla-výměna z W /Golf IV, oleje a jiné náplně, mimo to tam syn nechal udělat tlumiče, kyn.čepy, baterie a jiné. Obul jsem to na nové gumy, dal tam kožený volant a řadící páku, vystlal jsem ji gumovými předložkami, včetně kufru. Jinak tam byla AC klima, TZ, plná elektrika, zamykaní zpátečky, mlhovky, orig. radiomagnetofon, malý pal. počítač - elegance na litých kolách 15´´. Celá transakce mě vyšla mimo pořizovací náklady na 45 tkč. Ještě bych chtěl zatemnit foliemi zadní skla a čeká mě nástřik předního nárazníku cca 5 tkč. Chci tím jen říci, že se dá pořídit velmi dobré auto v ceně do 100 tkč. Někteří veteráni zde již přispívají nškolik let. Děkuji jim za jejich poznatky a názory. Mimo to nyní vlastním Forda Kugu, ale tam taková vřelá konverzace nefunguje. Zdravím všechny Oktaváře Zdenda

    Klady:
    velmi solidní spotřeba 4,5-5 l/100 km
    relativně levné a dostupné ND
    hojné zkušenosti servisů s daným typem
    solidní zátah při všech rychl. stupních nad 2000 ot/min
    Zápory:
    nízký posez
    začínající koroze kufru a prahu
    malý prostor na zadních sedadlech

    zdendakuba, 21.12.2018 v 17:41 neutrální recenze

  • tdi

    Opět sdílim

    Klady:
    Spotřeba

    zdendakuba, 21.12.2018 v 17:06 neutrální recenze

  • davidstrnadek

    Nevím kolik kaček má Tonda, Nepíše že chce novou Q7. Já jen že Tonda vždy vyzdvihoval úžasnou spotřebu 1.9 Tdi a najednou tahle volba. Za sebe mohu říct, že mám peněz tak přiměřeně a nové auto bych si mohl koupit tak leda chudobku Fabii. s motorem z motorky 1.0. Proto je moje volba ojetá Škodovka s 2.0 tdi. A protože jsme už ojezdili lecos, na ten dvoulitr si nemůžeme stěžovat. Není o nic horší než 1.9. Naopak víc táhne, těch 103 kw je tam znát. a spotřeba kolem pěti vzhledem k automatickým převodovkám je slušná.

    Klady:
    spotřeba tdi
    Zápory:
    Nekvalitní kabely do dveří. Láme se to víc než u starého Passatu B5. Tam se vlastně přelomily až u sedmnáctiletého auta. U Yeti, Roomstera a Octavie po pěti letech.

    gornerstefan, 09.12.2018 v 20:17 neutrální recenze

  • Štefo

    Toníkovi je 61 je to starší člověk,proč si nedopřát nové Audi Q7 v 3.0 Tdi,Já mu to přeji,ta spotřeba tam bude jinde to máš pravdu,vži se do své kůže,kdyby jsi měl kačky co on,co by jsi jsis koupil? velký vykřičník,řekni a napiš.Toník ví co chce a to je fajn,já jsem velmi nerozhodný,nezlob se.ty korunky nemám.David

    davidstrnadek, 09.12.2018 v 12:58 neutrální recenze

  • Tonda547

    Tak hodně štěstí s tou Q7 a 3.0Tdi A že jsem tak smělý, jak se srovnáte s desetilitrovou spotřebou?

    gornerstefan, 03.12.2018 v 17:45 neutrální recenze

  • Kluci Toník,sapphi

    Musím říct, napsali jste to tu parádně od srdce a tak jak to chodí a má to chodit,nic není věčné a prostě se to musí držet při provozu a životě. Nedávno jsem měl v ruce děvče v 1.9 tdi 66kw,beruška byla půjčená, hodně za sebou, plno věcí, které se museli pořešit, aby děvče bylo schopné projít emise a stk.Za sebe řeknu i ten 66kw motor pod sukní, mazal parádně,hezký spodek,parádní chod a hlavně výborná spotřeba,mám rád stroje,které mají v sobě život a jsou spolehlivé. A teď k mému vozu,2 octávii jsem prodál a koupil si roomstra od tety Merkloví v naftě 1.6 TDI CR 77kw rok 2012,jsem mile překvapen chodem motoru,tichostí,mám najeto cca 145000km,osobně 800,uvidíme dál jak se to bude chovat se spolehlivostí.Roomstra mám třetího,první dva benzínu.Možná jsem mimo vůz,který se tu řeší,ale to nevadí,stejně se tu nic neděje,tak proč se nerozepsat. Kluci zase něco napište,ať tu neumřem nudou. Díky David

    davidstrnadek, 16.11.2018 v 15:15 neutrální recenze

  • pro davidstrnadek

    Ta naše stříbrná dáma se těší pevnému zdraví a věřím, že tomu tak bude i nadále a to už jí táhne 22 rok. Je to pro mě srdcovka, v rodině od nova, TDi 66kw, 432tis. km je pro ni jen fajn tréning a záběh, a každé další si spokojeně užíváme :-) Nikdy žádné vážné poruchy, jen výměna spotřebních dílů běžně opotřebených. Na motor se krom rozvodů a oleje nemuselo dosud šáhnout. Jezdí s lehkou nohou v průměru okolo 4l v létě a 4,5l v zimě (reálná od plné do plné). Jde i lehčeji, jenže to již vyžaduje více soustředění, plánování a předvídání, zde tedy mohu uvést jen osobní rekord zaznamenaný palubním počítačem na cca 50km trase (10km město, 40km dálnice) kdy jsem dosáhl na spotřebu 3,2l/100km. Na druhou stranu při velmi svižné a dravé jízdě mi průměrná spotřeba nikdy nešla přes 6l/100km. Spotřeba je tedy více než srovnatelná i s dnešními novými velmi úspornými vozy. Jen doufám, že nám ti šášové u koryt nebudou zakazovat jezdit. Nějaká nesmyslná omezení dle stáří vozu a podobně, přitom je technicky způsobilé, udržované a bez závad... Emise jsou přeci přímoúměrný množství spálenýho paliva, jezdím za málo a tedy ekologicky... Tak proč se u dieselu měří nesmyslně pod pedálem na podlaze??? Ale to už jsem hodně odbočil. Tedy přeji všem hodně šťastných kilometrů!!

    sapphi, 16.11.2018 v 01:06 neutrální recenze

  • skodovku uz nikdy vic

    Za hodne penez malo muziky .Výbava žádna konkurece je o 10 let v předu.Stále zavady.At si to němci strčí do prrr.Jedine japonec.

    Klady:
    Nejsou
    Zápory:
    Jsou a spoustu

    sonausa, 14.11.2018 v 17:03 neutrální recenze

  • Pan David

    Jak Fabii SDi,tak Oktávku TDi 81 kW pořád máme,v podstatě s tím jezdí každý z rodiny a co se týče závad - tak celkem běžné věci,pokud pominu běžný servis (oleje,filtry,rozvody,žhavičky,baterka apod.),tak nějaký čep,u Fabie se nedavno dělaly všechny brzdy,u Octavie začalo váznout naklápění turba (čímž to skákalo do nouzáku),ale vše vyřešila jeho demontáž a vyčistění,jistě jsou to pomalu veteráni,ale servis a náklady na dnešní dobu velice cenově rozumné,u dnešních aut je to o dost dražší,tudíž oba tyto vozy zůstanou v rodině na doježdění,tu Oktávku chce na mě dcera a já jelikož mi bude letos 61 už taky pokoukávám o něčem vyšším (kvůli nasedání )a pohodlnějším,padá v úvahu nějaká Q7 (s 3.0 TDi),tak uvidíme.Přeji hezkou neděli.Toník.

    tonda547, 04.11.2018 v 07:39 neutrální recenze

  • Pan Toník

    Dobrý večer,dlouho jsem tu nepsal,nereagoval na zkušenosti majitelů vozů.Pokud se nepletu,máte octávii TDi a fábii sdi,jak Vám to chodí,řešíte nějaké věci,slouží Vám to,nikdo tu nic moc nepíše,tak se ptám,mám rád stroje které fungují a není třeba na nich nic moc dvakrát řešit. Děkuji za odezvu David.

    davidstrnadek, 27.10.2018 v 20:32 neutrální recenze

  • Informace,zkušeností octavia 2 rs 125kw.cr r.v.2010

    Zdravím škodováky.Zháním informace a zkušenosti s tímto vozem, klady,zápory, spotřeba,atd.Díky za informace

    josefdlouhy1, 27.10.2018 v 18:22 neutrální recenze

  • Motor 1.9 TDi typ bls dpf

    Plno lidí se této kombinaci motoru a filtru vyhýbá,také jsou ti druzí co jim to chodí,jezdí a jsou maximálně spokojeny.Určitě bude záležet jak se k tomu kdo chová,kdo kašle na servis a trápí to, tak to bude mít ten stroj velmi těžké.Dpf filtry má kde jaký motor v této době a v pohodě jezdí.Kouknout do výfuku,jestli není plný sazí,pak ten filtr bude potřebovat údržbu či výměnu,je možné nastavit regeneraci diagnostikou,když se zpustí a nebude už pozdě. Další taková věc pro rozhodování koupě je koroze vozidla.Ty dvojky jsou extrémně na to choulostivé,auto které je pěkné dovežené z německa,tak za dva roky je tak napadeno korozí,že to je velmi těžké a hlavně finančně náročné udržet v nějakém rozumném stavu po celou dobu užívání.Koroze napadá hlavně prahy,rohy dveří a není problém najít rez třeba uprostřed dveří a vůbec na místech,kde by jste to vůbec nečekal,osobní zkušenost.Na těch autech jsou jiné záludnosti,dost často se mění klima chladič či kompresor,projetá vačka,vyvyklane vstřiky a netěsnící kroužky na nich,špatné dlouhé starty,vymačkané uložení zadních náprav atd....Abych to jen nehanil,velice solidní svezení měl jsem 1.9 TDI Bxe 77kw,plus nějaký ten koník navrh,velmi dobrá spotřeba solidní zátah. Pokud by mě to nezačalo korodovat,jezdím dál a nic neřeším,do opravy koroze a laku jsem už něchtěl investovat. Asi tak,nakupujte s rozumem a myslete na budoucí investice,které se jistě dříve či později najdou. Mějte se David.

    davidstrnadek, 27.10.2018 v 16:40 neutrální recenze

  • Octavia ll 1.9 TDi 77 kw BLS

    Chci koupit Octavii ll v TDi, kód motoru BLS s DPF. Je za slušnou cenu a tudíž zbyde i na případnou výměnu PDF. Je auto s tímto kódem motoru i přes to DPF dobrou volbou?

    srot.barbudos, 27.10.2018 v 07:44 neutrální recenze

  • Nafta nebo benzin u Octavia 1 generace

    U těchto vozů jednoznačně doporučuji pokud naftu tak stará ale osvědčená velmi úsporná a nenáročná jak na kvalitu nafty,tak na servis 1.9 TDI 66/81 kW,pokud někdo preferuje benzin,tak 1.8 20V turbo 110 kW (RS 132 kW).Plně souhlasím s názory terence 11 a davidstrnadek .

    montrehusa, 20.10.2018 v 08:53 neutrální recenze

  • Nafta nebo benzín

    Jestli se můžu připojit, tak souhlasím s panem davidemstrnadkem. Já jsem zastáncem nafty, obzvlášť v O1 tam je to jasná volba (pro mě). Sám jsem vlastnil O1 1.9 TDi 66kw ALH, ale chiplá na cca 81 kw ve výbavě Business (plná výbava) a nedám na to auto dopustit. Před koupi kontrolováno mechanikem a to je nejdůležitější. Během 5-ti letého užívání a nájezdu cca 80 tis km jsem nesáhl na díly jako: turbo, spojka dvouhmota, vstřiky, egr ap. Takže servis vyšel podobně jako benzín. Motorově to je výborné auto zrychlení, spotřeba a spolehlivost není co dodat. Negativum: málo pohodlná (tvrdá sedadla), ale asi se to dá řešit výměnou za jiná... Co se týče benzínu, tak 2.0 85 kw bych nahradil pouze 1.8 turbo 110 kw jedinný akceptovatelný benzínový motor i ceny jsou solidní nebo špička O1 RS se 132 kw ta bude ovšem dražší. Pokud bych měl volit atmosféru benzín, tak bych volil japonskou techniku... Na naftovou aféru mám názor, že nevím co si o tom myslet. Asi neřeknu nic nového. Na jednu stranu se tu řeší osobáky, už i benzín, ale nákladní, lodní a letecké motory se neřeší. Byl článek, že jedna největší loď vypouští víc emisí, jak 50 mil. osobáku. A obří boeingy toho také dost vypouští... Tím chci říct, ano Ti co podvádí, mají dostat adekvátní sankce o tom žádná, ale vozit se po lidech, kteří si za své těžce vydělané peníze koupí auto a pak dojde na omezení, zákazy ap. je na hlavu. To můj názor. Mějte se.

    terence11, 14.10.2018 v 22:45 neutrální recenze

  • A ještě jedna věc

    Proč tdi jsou věc v oběhu trhu ojetých kár i s půl milioném, protože se s tím dá jezdit úplně jinak než z benzínem,táhne nežere funguje. Kdo bude tvrdit,že je tu velký finační podíl v servisu,tak není.

    davidstrnadek, 13.10.2018 v 21:57 neutrální recenze

  • Kluci Fanda a htr11

    Co blázníte,motor 2.0 85kw byl v prodejích takový propadák,že jsi ho nikdo vůbec neobědnával,bral hodně oleje na 1000km od nova,ve fábiích se taky dával,taky problém.Kdyby to byla taková perla v motorech,proč v tom ty lidi nejezdí do dnes.Pokud ty mechanici píší nebo tvrdí,že je to nejlepší motor všech dob. Je to blbost,co tu píšete. Po bazarech nejsou,vrakoviště to berou jen na díly kromě motoru,co dodat. Je to úlet jako hrom,lidi z 10 si koupí všichni něco jiného než tuto motorizaci.

    davidstrnadek, 13.10.2018 v 21:26 neutrální recenze

  • PRO FANDU

    Fando,věř těm mechanikům -2,0L 85kw je nejlepší benzínový motor jaký v oktávce byl a pokud se normálně staráš,tak ho neojezdíš!! Milión km není problém!!

    Klady:
    neskutečný bezproblémový držák
    Zápory:
    Tento motor žádné nemá

    htr11, 08.10.2018 v 18:10 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání