Aktuální nabídka inzerátů Škoda Octavia

Zkušenosti majitelů s Škoda Octavia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Nafta nebo benzin u Octavia 1 generace

    U těchto vozů jednoznačně doporučuji pokud naftu tak stará ale osvědčená velmi úsporná a nenáročná jak na kvalitu nafty,tak na servis 1.9 TDI 66/81 kW,pokud někdo preferuje benzin,tak 1.8 20V turbo 110 kW (RS 132 kW).Plně souhlasím s názory terence 11 a davidstrnadek .

    montrehusa, 20.10.2018 v 08:53 neutrální recenze

  • Nafta nebo benzín

    Jestli se můžu připojit, tak souhlasím s panem davidemstrnadkem. Já jsem zastáncem nafty, obzvlášť v O1 tam je to jasná volba (pro mě). Sám jsem vlastnil O1 1.9 TDi 66kw ALH, ale chiplá na cca 81 kw ve výbavě Business (plná výbava) a nedám na to auto dopustit. Před koupi kontrolováno mechanikem a to je nejdůležitější. Během 5-ti letého užívání a nájezdu cca 80 tis km jsem nesáhl na díly jako: turbo, spojka dvouhmota, vstřiky, egr ap. Takže servis vyšel podobně jako benzín. Motorově to je výborné auto zrychlení, spotřeba a spolehlivost není co dodat. Negativum: málo pohodlná (tvrdá sedadla), ale asi se to dá řešit výměnou za jiná... Co se týče benzínu, tak 2.0 85 kw bych nahradil pouze 1.8 turbo 110 kw jedinný akceptovatelný benzínový motor i ceny jsou solidní nebo špička O1 RS se 132 kw ta bude ovšem dražší. Pokud bych měl volit atmosféru benzín, tak bych volil japonskou techniku... Na naftovou aféru mám názor, že nevím co si o tom myslet. Asi neřeknu nic nového. Na jednu stranu se tu řeší osobáky, už i benzín, ale nákladní, lodní a letecké motory se neřeší. Byl článek, že jedna největší loď vypouští víc emisí, jak 50 mil. osobáku. A obří boeingy toho také dost vypouští... Tím chci říct, ano Ti co podvádí, mají dostat adekvátní sankce o tom žádná, ale vozit se po lidech, kteří si za své těžce vydělané peníze koupí auto a pak dojde na omezení, zákazy ap. je na hlavu. To můj názor. Mějte se.

    terence11, 14.10.2018 v 22:45 neutrální recenze

  • A ještě jedna věc

    Proč tdi jsou věc v oběhu trhu ojetých kár i s půl milioném, protože se s tím dá jezdit úplně jinak než z benzínem,táhne nežere funguje. Kdo bude tvrdit,že je tu velký finační podíl v servisu,tak není.

    davidstrnadek, 13.10.2018 v 21:57 neutrální recenze

  • Kluci Fanda a htr11

    Co blázníte,motor 2.0 85kw byl v prodejích takový propadák,že jsi ho nikdo vůbec neobědnával,bral hodně oleje na 1000km od nova,ve fábiích se taky dával,taky problém.Kdyby to byla taková perla v motorech,proč v tom ty lidi nejezdí do dnes.Pokud ty mechanici píší nebo tvrdí,že je to nejlepší motor všech dob. Je to blbost,co tu píšete. Po bazarech nejsou,vrakoviště to berou jen na díly kromě motoru,co dodat. Je to úlet jako hrom,lidi z 10 si koupí všichni něco jiného než tuto motorizaci.

    davidstrnadek, 13.10.2018 v 21:26 neutrální recenze

  • PRO FANDU

    Fando,věř těm mechanikům -2,0L 85kw je nejlepší benzínový motor jaký v oktávce byl a pokud se normálně staráš,tak ho neojezdíš!! Milión km není problém!!

    Klady:
    neskutečný bezproblémový držák
    Zápory:
    Tento motor žádné nemá

    htr11, 08.10.2018 v 18:10 kladná recenze

  • kabaňova příšera

    To co vymyslel kabań s těmi čtyřmi světly na nikterak hezké oktávce je korunou,kterou tomu nasadil. Kdybych byl vedoucím,tak je bez peněz a nebo odchod. Teď přešel k BMW a jestli je nová trojka jeho návrhem,tak nevím,co dodat - velmi,hlavně z boku nehezké auto!!

    Klady:
    kromě jedničky ,která byla docela pěkná jsou to vzhledově průměrná vozidla s velkým,odpudivým zadním převisem a kufrem pro medvěda.
    Zápory:
    Obyčejná auta,vzhledově bez nápadu a to je škoda,protože dnes není sebemenší problém líbivé auto vyrobit.

    htr11, 08.10.2018 v 18:00 neutrální recenze

  • kilometry

    Pepo a víš proč mají všechny auta od Merkloví najeto 250000 a víc,protože v tom ty žeprácký přistěhovalci nechtějí jezdit,tak se to vozí k nám,abychom uspokojili český trh a poptávku po zánovních ojetých vozech za ruzumné euro.

    davidstrnadek, 07.10.2018 v 19:21 neutrální recenze

  • Stočený tachometr

    Mám octu2 na tachecu 250000km ,ve skutečnosti 500000km.stále svěží a v dobré kondici.Mám to v naftě,nafta je nafta.

    josefdlouhy1, 07.10.2018 v 18:26 neutrální recenze

  • Stáčení kilometů

    Víte,proč se ti vobejdi z bazaru a jiní soukromníci neobejdou bez stáčení tahometru,protože by chcípli hlady.

    davidstrnadek, 07.10.2018 v 17:45 neutrální recenze

  • Pro Fandu 47

    Ahoj kamaráde,dnes si 2.0 85kw nikdo nekupuje,u těch škodovek to bere olej a benzín a předělat to na LPG no nevím,krok vedle sorry,jen blázen to udělá.

    davidstrnadek, 07.10.2018 v 17:28 neutrální recenze

  • Benzín či nafta

    Napište

    davidstrnadek, 07.10.2018 v 17:12 neutrální recenze

  • Pan Toník,kolega Montré a další kluci s tdi či sdi

    Zdravím kluci,to co čtu o naftě v naších strojích,myslíte si,že ty naše stroje pojdou,budem je muset zafiltrovat DPF filtrem nebo co se bude dít,občas koukám na ty káry,co jedou předem mnou,hulej,regenerují filtr,tak vám nevím,co je špatně,nafta patří do kamen nebo budem jezdit na kole,ten svět se mě zdá být zvrácený. Něco tu někdo napište,u mě stále vítězí nafta,jak u vás díky.

    davidstrnadek, 07.10.2018 v 17:00 neutrální recenze

  • Octavia 2.0 85kw

    Zdravim! Nemate nekdo zkusenost s timto motorem? Spousta lidi rika, ze je to nejhorsi motor a spousta mechaniku zase,ze je to nejlepsi benzinovej motor co se do octavii daval. Spotrebu neresim je mi jasne,ze budu jezdit kolem 8l. Vyresim lpg. Kdyz tqk napiste na fanda47@seznam.cz

    fanda47, 26.09.2018 v 17:07 neutrální recenze

  • SUBBIT

    Měl jsem ten samej problém. Autorizaky chtěli měnit spoustu věcí. Zajel jsem za starším zkušeným mechanikem. Jen se usmál. Vyměnil z uhliky ve startech za pár korun a Octa chytá na první otočení.

    petr.fait, 06.09.2018 v 13:06 neutrální recenze

  • špatně startuje 2

    SUBBIT - mám taky Octavii I (330 000 km), ale s 81kW a rok 2000. Řešil jsem ten samý problém a ve finále stačilo vyměnit startér. koupil jsem z vrakárny do 500,- a bylo po problému.

    721554666, 04.09.2018 v 22:51 neutrální recenze

  • 1,9 TDI 81 kw

    Auto mám 8 let, používáno jako druhý vůz v rodině. Koupeno jako ojetina, Celkem bez investic, relativně spolehlivé, na kratší vzdálenosti v pohodě. Delší cesta-nepohodlné. Velký kufr-kombík. Prostor pro cestující stísněný. Motor pružný, dobrý výkon, nízká spotřeba. Vůz budu prodávat, v současné době je málo využívaný.

    Klady:
    Motor, kufr.
    Zápory:
    Stísněný prostor pro cestující,

    pp777, 04.09.2018 v 09:28 neutrální recenze

  • Octavia I 96kw

    To Subbit. Na 99% to bude vstřikovací čerpadlo...

    skodafelicianaprodej, 20.08.2018 v 19:41 neutrální recenze

  • špatně startuje

    ještě poznámka -- že by na startování mělo něco vliv typu studeny motor, nebo počasí - je to nahodilé týden startuje pěkně a pak se to zas zesere. .. dik M.

    subbit, 14.08.2018 v 23:07 neutrální recenze

  • Prosím o radu - špatně startuje

    Zdravím, potřeboval bych poradit s Octavii I - 96KW r.v 2003 nafta . Poslední dobou mi velmi špatně startuje. Začal to v zimě tak jsem preventivně koupil novou baterii, vyměnil žhaviče a dokonce jsme přetěsňovali vstřiky. Problém trvá stále. Otočím klíčkem baterka točí jak divá ale jakoby na prázdno - motor se nechce chytit. Občas začne jakoby otáčkoměr točit bez šlapaní pedálu. když už mi to nedá a hrozí vymlácení baterie tak při točení klíčkem prošlápnu plyn a občas motor naskočí a občas ani to nepomůže. Do toho někdy vyskočí kontrolka žhaviču a problikává a také kontrolka motoru a ta svítí a palubní počítač píše emise do dílny.- tyto kontrolky svítí a blikají jak kdy někdy 100 km někdy vic/min km. Má někdo podobné zkušeností nebo neví náhodou co by s tím mohlo byt ? Motor ma najeto 296000 tis. Děkuji za veškeré rady.

    subbit, 14.08.2018 v 23:05 neutrální recenze

  • Octavia Trumf 110Kw 1,4 Tsi

    Mám schizofrenní pocit, nadšení z nového auta za pěknou cenu ještě nevyprchalo ALE.....dodělával jsem originální lapače nečitot….. přední vpoho, vše jak má být, ale zadní ?!? Trochu nelícují, ale co je zásadní.... zadní podběhy u tohoto auta jsou z jakési impregnované textilie.... není to ani PLAST!!!!!!!..... tak že nyní doufám, že se takhle nešetřilo na více místech u Trumf výbavy (protože menší rapid z 2013 má i zadní platové podběhy - vlastně všechny auta co znám mají zadní podběhy minimálně z plastu) ..... budu doobjednávat zadní plastové podběhy cena bratru 1600,-Kč za oba práce..... ale tím mě tedy škodovka velmi zklamala.... jestli takhle dělají akční ceny tak potěš koště.

    Klady:
    S rozumnou hlavou a pravou nohou jde jezdit za 5,3-5,5l/100km, na běžné ježdění dobré pohodlné auto - nečekejte žádný luxus.... V základní ceně slušná výbava, a rozumná dynamika vozu....
    Zápory:
    Ošizení mechanických dílů na úkor akční ceny?!?! Nechci slevu zadarmo?

    jeniks, 01.08.2018 v 06:46 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání