Aktuální nabídka inzerátů Škoda Rapid

Zkušenosti majitelů s Škoda Rapid


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Škoda Rapid 1,2TSI 77Kw

    Mám toto auto od roku 2014, momentálně najeto 70 000Km. Dlouhodobá spotřeba 6l a to nejzdím pomalu. Běžně tahám vozejk a nebo mám na střeše rakev. Zadek auta skutečně odskakuje, ale to musíte ject po totálně rouzbité cestě a jako prase.. Přesto auto nejde do smyku a dá se dobře ukočírovat. Ani na sněhu se mne s tímto autem nepodařilo dostat do smyku, zkrátka má dobře naladěn podvozek. Ohledně parkováni: já jsem s výhledem při parkování neměl nikdy problém. Jedině když couvám s vozejkem z kopce, tak se mě občas schová za auto. Je to celkem povedené auto. Veškeré dětské nemoci jsem vyřešil v záruce ( jsou to drobnosti, které si člověk dovede vyřešit sám. Ale proč, když je auto v záruce..). Motor je dostačující, jen to chce jezdit podle citu a ne podle toho co vám radí počitač ( nutí vás motor podtáčet). Pár aut jsem už měl a nikdy jsem neměl problém s výdrží a sílou motru. Chce to si vybrat motor podel toho kolik toho najezdíte a hlavně kde. Ten kdo tady haní různé motory, buď s nima nemá zkušenost, nebo neumí řídit...

    Klady:
    Spotřeba
    Cena
    velikost kufru
    Zápory:
    loketka vs zapínání pásů a ruční brzda
    místo na kelímek

    pipinda.2, 08.11.2019 v 11:05 kladná recenze

  • Škoda Rapid 1.2, 1.0, 1,6TDI

    Tak koukám, že mnoho lidí tady hodnotí auto, se kterým moc najeto nemá, já jsem měl Rapida space 1,6tdi, se kterým jsem najel skoro 200 000,- km, motor velmi úsporný a silný, celkem spokojenost bez poruchy, dále jsem měl Rapida 1,2tsi se kterým jsem najel 120 000,- km, spotřeba byla dlouhodobá něco kolem 6l,dá se s Rapidem jezdit za 5 i za 8, záleží, jak kdo má těžkou nohu, teď mám Rapida 1.0 kde mám zatím najeto 18 000km a též je auto velmi dobré a jelikož je to můj třetí Rapid, dokážu posoudit klady i zápory tohoto auta. Budu hodnotit Rapida 1,0, které používám nyní. Někdo tady psal, že auto netopí, já vyjíždím do práce cca mezi 5 a 6 hodinou ranní, kdy jsou teploty něco kolem -5, auto fouká teplo cca po 5km, je jedno jestli je to z kopce nebo do kopce, to platí o všech mých popisovaných autech. Celkově je Rapid velmi slušné auto a Škoda obecně, mám již 9 auto od Škody a nikdy jsem s autem neměl problém, nikdy mě žádné nikde nenechalo a najeto mám celkem kolem 2 milionu km se Škodou. Ale aby jsem nepsal jen pozitiva, má auto i své mouchy, které však nebrání skoro ničemu. Pokud je loketní opěrka dole, dost špatně se zapíná bezpečnostní pás, dá se na to zvyknout, ale otravuje to, dále přihrádky na nápoje před řadící pákou, pokud máte rychlost vepředu, tedy 3 nebo 5, kafe si vezmete dost obtížně, pokud je tam rychlost vzadu, celkem to jde, ale občas si prostě také na topení zadního okna nebo sedaček ťuknu, je tam prostě málo místa. Co se týká jízdních vlastností, není to špatné, ale rozhodně nemohu souhlasit s pisatelem, který psal, že se auto v zatáčce skoro převrátí, rozhodně to není pravda, auto drží slušně, je sice pravda, že Fabia II měla podvozek lepší, ale ani u Rapida to není špatné. Mohu ubezpečit nové zájemce, že motor 1.0 který se dá dneska koupit je velmi svižný, až překvapivě silný na tak malý objem, samozřejmě, pokud jedu po dálnici 500km a chci jet svižně, spotřeba je někde kolem 8,5l, ale to se pohybujeme někde v rozmezí 160km/hod na německých dálnicích, auto i na tak daleké cesty není nejhorší, samozřejmě, 1600km je pořádná porce kilometrů, ale auto to zvládne levou zadní, měl jsem možnost jezdit takové dálky na jeden zátah se Škodou Superb, BMW 3 i třeba Honda CR-V a po takové dálce jste rozlámaný skoro ze všech aut. Celkově mohu Rapida jenom doporučit

    Klady:
    Dobrý a tichý motor, spotřeba při jízdě podle předpisů je kolem 5l, auto drží na silnici dobře a celkem jsem s Rapidem neměl nikdy žádný problém. Dobrá klimatizace, ovládání auta
    Zápory:
    Zapínání pásu když je loketní opěrka dole
    Držák na nápoje u řadící páky, mačkají se knoflíky
    Dražší doplňková výbava

    jirka.malys, 18.04.2019 v 09:46 kladná recenze

  • olej vyměna

    Mam 1.2TSI a jezdím tak 6 až 8 tis.ročně ,,,olej používám 5-30W na dva roky ,,long,,Za ty dva roky najedu asi těch 15tis.Km a tehdy bych ho chtěl měnit.Je to dobrá uvaha ,,nebo používat roční intervali s nízkym nájezdem ?????měnit každý rok když tak málo najedu mi připadá přehnané,,,,u Oktávky jsem měl ročni interval ale nedržel jsem se ho moc,,,,tak rok apůl i více ,,jak se to hodilo a auto jezdí pořád bez spotřeby oleje už 22let. Vim že olej degeneruje ,,ale je to ,,longlife,tedy dvouletý nejsem přehnaný šetřílek .jaký je Váš názor????

    vaclav396, 09.04.2019 v 22:41 neutrální recenze

  • Skoda Rapid Spaseback 1,2 tsi 66kw

    Mám jej od novoty 5.2017. Najeto 38 tkm. Po 20t km výměna oleje longlife za normální zkrácení intervalu na 15 tkm/rok. V 35 tkm opět výměna oleje. Motor je tichý, táhne perfektně na výkon a krouťák jaký má a určitě to není žádný šnek. Občas koupím aditiva a přiliju do benzínu. Spotřeba 4,2 - 4,5 Ostrava - Karviná, 5,6-6 Ostrava-Olomouc, 4,5-4,7 Ostrava-Liptovský Mikuláš, 5,6-5,9 Ostrava-Split. Většinou jezdíme ve 4 lidech a s plným kufrem. Na tachometru max. 140km/hod, ale jede i 180 za 8,5. Před vypnutím motoru při zastávce na dálnici nechávám 3-4 minuty na volnoběh zchladit. V zimě topí až po cca 10 km. Celkově jsem spokojen.

    Klady:
    Prostor na zadních sedadlech i na výšku.
    Vyhřívání předních sedadel.
    Signalizace vzdálenosti při couvání.
    Slušně velký kufr vůči velikosti auta.
    Zápory:
    Ruční brzda vs. loketní opěrka.
    Vyhřívané ostřikovače - stěrače se spustí a jedou chvíli na sucho.
    Občas při vypnutí start/stop zapnu vyhřívání sedadla spolujezdce.

    pep99, 28.03.2019 v 19:03 neutrální recenze

  • Skoda Rapid Spaceback 2016,1,2tsi,90koni.

    Vse funguje,jak ma.Dobry vykon motoru,90koni bohate staci,i na predjizdeni.Pocitove me prijde,ze ma auto pres 100koni,mozna diky turbu a ze neni tezke.Auto je pekne tiche.Dotykovi infotaiment funguje dobre.

    Klady:
    Vyborna spotreba kolem 5,5l
    Tiche auto
    Dobry motor
    Zápory:
    Kdyz se otoci foukani ventilatoru na okno,tak se automaticky spusti manualni klimatizace,ktera se pak musi vypnout.Ale to jsem cetl,ze dela u vice znacek aut.Pokud je venku kolem -10C,tak se trochu zamlzi sklo od palubni desky,ale do 1minuty po zapnuti ventilatoru to zmizi a je zase ciste.

    frannntisek, 07.02.2019 v 16:53 kladná recenze

  • Testová zkušenost

    Nebudu hejtit, celkově můžu jenom napsat něco jako - pokud to potřebujete jako přibližovadlo a neřešíte nic jiného, tak je to OK. Ovšem bych doporučoval rozebrat a odhlučnit dveře něčím podobným: https://www.2din.cz/odhlucneni-protihlukovy-material/ , jinak i ve starým fordu bronco, který lítal po Australii, to vrže míň. Jako spotřební materiál je to OK. Pro duši bych doporučil něco jiného.

    onyxfanclub, 04.02.2019 v 17:44 neutrální recenze

  • Škoda rapid 1.2tsi 77 kW

    Dobrý den, mám toto auto, rok výroby 2013 najeto cca 35 000 km, kdy mám měnit rozvody? Děkuji za odpověď

    frantisekzukal, 31.12.2018 v 08:32 neutrální recenze

  • Rapid 1.2 TSi, r.v. 2013, 77kw

    Auto mám 3 roky, nyní najeto 138000 km, vyměněny rozvody, svíčky, olej. Prostě klasika. Podvozek je trošku tvrdší, ale jinak spokojenost. Pokud někdo píše, že má velkou spotřebu, tak s tím neumí jezdit. Nejezdím jako šnek, po městě spotřeba 6,5l, dálkově 5,3l. Mám liftback, kufr skvělý, jezdíme ve 3 lidech a pohoda.

    Klady:
    svižnost jízdy
    spolehlivost motoru
    rozumné auto za slušné peníze
    Zápory:
    - rozvody řetězem - hlučný start
    - tužší podvozek
    - zamlžování oken

    romek.fiser, 30.12.2018 v 16:59 kladná recenze

  • Rapid 1.0TSI

    Auto mám již 4 měsíce a najeto mám 18t.km, mám jej od 5km. Nejhorší auto, kterým jsem kdy jezdil. Auto netopí cca 15km, pak začne nestabilně topit - pořád upravuju teplotu za jízdy. Zadní náprava je jedna velká past, kdo jezdí jak šnek to nepozná, ale v rychlejší nebo krizových situacích zadní náprava odskočí a v zatáčce se málem zabijete. Je to velmi nepohodlné auto, na dálky bolí záda. Ovládání tlačítek na spodku panelu u řadící páky navrhl idiot, při vyndání kafe z držáku zapnete vyhřívání sedaček, nebo zamknete, nebo zapnete start/stop.

    Klady:
    Je to nové auto v záruce
    Zápory:
    Spotřeba v TP 4,7 - realita při homojízdě 5,1-5,8. Normálně 6,5, při svižné přes 7L
    Netopí na začátku cesty vůbec a pak velmi nestabilně(podle toho jestli jedu do kopc nebo z kopce)
    Výkon 70kW - katastrofa, na rovině ještě stačí, ale v kopcích už nic nepřejdete a začne vír v nádrži
    Neustálý jemný opar na předním skle zevnitř-nepomáhá klima ani topení
    Kufr na první pohled velký, ale nakonec se do něj nevejde skoro nic
    Prodleva pedálu plynu a pak turba 1-2 vteřiny nebezpečná na jízdu
    Za 330t.kč jsou to vyhozené peníze, radši Dacii
    Po startstopu - nejde ihned jet, další vteřinová prodleva - už chápu ty výjezdy lidí na semaforech

    tsj613, 04.12.2018 v 13:10 záporná recenze

  • Rapid TSi vs TDi

    Rok a půl jsme měli Rapida TSi 77kW Elegance. Co se mi líbilo bylo auto jako takové, odhlučnení, chod motoru i ty jízdní vlastnosti. Ale co se mi nelíbilo je spotřeba realita vs. palubní počítač a škodovácka digitální klimatizace. Za to by měl jít ten, co to vymyslel do pekla. Celkově ale hodnotím Rapida jako slušnější I. Octavii, prostý ale učinný podvozek, s autem se dá jak jezdit normálně, tak zablbnout (17" cameloty). Nyní jsem vyměnil za TDi a tak můžu napsat rozdíly. TDi je sice o dost uspornější a lepší na řízení (TSi - nic nic a bum a tahá to), ale to je tak vše. Je to hlučnější a auto je podstatně tvrdší (těžší agregát??) JInak s TSi jsem najel 35000km bez poruchy a problémů (koupě 71000km a prodej cca 106000km)

    Klady:
    Design
    u TSi tichý motor a slušný tah
    u TDi spotřeba
    velikost kufru a prostoru pro zadní spolujezdce
    Zápory:
    digitální klimatizace
    u TSi spotřeba
    u TDi hluk

    reproboy, 30.10.2018 v 13:25 neutrální recenze

  • Diagnóza Škoda ?

    Jako sorry ale litrový tříhrnec a ještě ojetý za téměř 300tis. to může koupit jen totální ..... !A ani pěkný design to nemá a o kvalitě bakelitu ani nemluvě...

    Klady:
    Je to přece "domácí" Škodaaaaaaaa
    Zápory:
    Simply never

    zombiiik666, 21.09.2018 v 19:18 záporná recenze

  • Vyfasovali jsme ve firmě.

    Za ty peníze je to výsměch.

    Klady:
    Žádné.
    Zápory:
    Strohé laciné auto za předražené peníze.
    Lepší výbava se nevyplatí, velmi prodraží auto.
    Motory hrozné obecně, není z čeho vybrat.
    Podvozek po roce rezatej jak liška.
    Servis hrozný, snad tam pracují diletanti, opravují stylem pokus omyl.
    Kdo bude mít to auto po pěti letech, bude chudák.

    1ramon, 31.07.2018 v 00:06 záporná recenze

  • Rapid 2017

    Nesetkal jsem se ze žádnými pazvuky, či rachotem uvnitř,ani z motoru.Spokojenost.

    imros, 19.05.2018 v 11:19 kladná recenze

  • Zatim kratkodoba zkusenost

    Spaceback TSI,66kw,12/2016.,je krasny, tichy,svizny,v zatackach dobre sedi,dobre tlumeni nerovnosti,vyborna spotreba.

    Klady:
    Dobre jizdni vlastnosti
    Vyborna spotreba
    Tichy
    Zápory:
    Skodovky vseobecne radi kradou zlodeji.

    frannntisek, 17.05.2018 v 01:05 kladná recenze

  • Rozvody

    Motory nové generace TSI mají rozvody řešené řemenem,ne řetězem.Jsou to rapidy a fabie modelové ročníky od roku 2016.

    imros, 18.03.2018 v 11:05 neutrální recenze

  • V Rapidu rozvody nezlobí ani s motory E111, tj. s rozvodovým řetězem

    Jenom jsem chtěl dodat, že Rapid od samotného počátku už má motory 1.2 TSI s širším roz. řetězem (řada E111) a nebo později s řemenem(řada E211). Proto nejsou s těmito motory problémy ohledně rozvodů a špatného topení. ALE - je to opravdu lowcost až na kost, ošizený je nejen interiér, ale zejména díly jako kompresor klimatizace, silenbloky motoru a převodovky, do cca roku 2015 zůstávala voda ve dveřích, odchází plynový pedál, nebo vrže, atd atd. Je toho opravdu hodně. Navíc i ve Světě Motorů jasně deklarují, že převodovka je poddimenzována na takový výkon a točivý moment. Za stejnou cenu můžete mít dospělejší vůz u konkurence. Mě překvapuje, kolik různých pazvuků přibývá v ročním voze, co mám a v servisu si vůbec neví rady. Pětiletá zárika je fajn, ale musíte počítat s tím, že pokud vůz jede, moc vám toho neopraví :-)

    robert.paluch, 22.01.2018 v 15:53 neutrální recenze

  • re

    Takový vůz bude mít ještě rorvodový řetěz a ten budete často měnit (klidně i po 40 tisících a stojí to okolo 11000 CZK), navíc bude mít dost najeto. Hledal bych jinde....

    44sturm44, 17.01.2018 v 19:41 neutrální recenze

  • potřebuju poradit

    Do současné doby jezdím v Škoda Octávia 1.6 slx ,ale r.v. 98 a pokukuju po Škodě Rapid .Jenže teď hledám něco s menším obsahem ale pokud možno s výkonem cca 100 HP, jako mám teď.Vyděl jsem spousty krásných Rapidů s motorem 1,2 Tsi a dokonce i s 86 KW a dokonce i s šesti stupňovou převodovkou .A tak se chci zeptat ,potom co tu čtu jsou Rapidy opravdu tak špatné?? a má tedy cenu se po něm shánět?? Tento co je tu na prodej za 130000 kč se mi líbí a možná bych i do něj šel ale po tom co tu lidi píšou začínám váhat .Ještě s tímto nemám ani nejmenší zkušennost ani jsem v tom nikdy nejel ,proto se ptám

    daniel1blazek, 12.01.2018 v 19:11 neutrální recenze

  • škoda rapid

    S autem dobry,ale motor klepe po 9000 km,byl jsem v servisu,ale bohuželmně napsali,že tento zvuk neni zacada,ale projev techniky,Takže od teto doby budu poslouchat cvakave zvuky motoru.To je bida a takto se vyjádři odbornici ze ŠKODOKY PO KONZULTACI,MAM TO NA PAPIŘE.

    Klady:
    ZATIM DOBRA KASLE.
    Zápory:
    CVAKACI MOTOR A PODLE ODBORNEHO A SERVIZU ŠKODA JE TO PROJEV VYSOKOTLAKEHO ČERPADLA,TAK TO POZDRAV PANA.KDYŽ SI PŘEDSTAVIM,ŽE TO BUDE NAPOŘAD.

    trpisovsky9, 03.12.2017 v 12:36 neutrální recenze

  • filipsak

    Na co senzory, kamera je lepší. Místo kůže tam máte koženku (kvalitní kůži v tomto segmentu nečekejte), motor nemá dvouhmotu, proto po vytočení a přeřazení kope, je to líný (nemá to močovinu - uškrtili to aby to aspoň občas plnilo emise, Z nízkých aut není dobře vidět asi nikdy, tvrdý podvozky mají všechny koncerny. Není na co si ztěžovat, je to normální stav. Při normálním používání to musí jet pod 5 litrů.

    44sturm44, 12.10.2017 v 19:43 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání