Aktuální nabídka inzerátů Škoda Roomster

Zkušenosti majitelů s Škoda Roomster


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • dobrá volba

    a já si zase myslím,že nejlepší je cokoliv s HTP,jedině HTP je oč tu jde.Níže uvedený odborník jistě rád poradí.

    tonda547, 09.10.2010 v 19:24 neutrální recenze

  • špatná volba

    nejlepší je Oktávka vTDI ale musí mít namotáno alespon 200000.Níže uvedení odborníci Ti rádi poradí.

    sifoni, 06.10.2010 v 18:20 neutrální recenze

  • romster 1.9 tdi

    ahoj chlapi,koupil jsem romstra 1.9 tdi 77kw,potřeboval bych vědět co ty auta dělají a na co si dát pozor,mám najeto 65 tisíc,fakt pěkná kára,jede to velmi pěkně a když tomu šlapu na krk tak to nedostanu nad 6.5 litru a to si myslím že je docela slušný,když jedu volně tak mě ukazuje počítač taky 4.1 litru tomu ani nechci věřit,napište prosím co si o tom myslíte,děkuji Štěpán

    brasovsky, 05.10.2010 v 23:28 kladná recenze

  • Spotřeba

    No přesně tak. Já jsem bral plnou 55 l a do cíle jsem to měl 891km. Cca 50 km před cílem jsem dobíral další abych nejel na knop. Dle mého názoru je to tou rychlostí. Je pravda že z osobních aut jsem byl (až cca na 2 či 3)nejpomalejší ale já jsem jel na dovolenou a ne na okruh.

    LachoutB, 30.08.2010 v 15:53 neutrální recenze

  • Spotřeba roomster benzin

    Jo,na to si vzpomínám z roomstra 1,4...Palubní počítač ukazuje spotřebu 6,1 a na 1000 km jsem tankoval benzín za 2000 Kč...I v techničáku je spotřeba hodně optimistická na kterou se roomster dostane jede-li 500 km sám a dalších 500 je tažen na laně...

    mikecb, 29.08.2010 v 11:23 neutrální recenze

  • Spotřeba pro srovnání

    Ahojky pouze pro srovnání. Máme Room 1,6 16V Minulý týden chorvatsko 2 dospělí 2 děti a samo narvanej kufr a děti zavazadla pod nohama. Skoro celou cestu jsem to držel 110 - 120 km/h spotřeba 6,1 l/100km. Mějte se. Béďa

    LachoutB, 24.08.2010 v 17:00 neutrální recenze

  • Jirko,

    Až mě odejde čerpadlo nebo trysky u té 81 kW - seženu to starší dobré za pár šupů !,vodní pumpa a rozvody po 120 tis.km mi také rozhodně "nezrujnuje",rozhodně za to nedám ten rozdíl peněz co ušetřím na palivu oproti MPi nebo HTP,navíc jedu s bohatou rezervou výkonu,jede mi to dobře "od spodu",nemusím často přeřazovat zejména do kopce atd.,atd.,prostě pro mě věc nesrovnatelná.V klidu spím,protože "zubatá gumová kšanda" mi nedělá vůbec žádné starosti - jelikož respektuji její výměnu dle návodu výrobce,"řetízek+3x uložená klika+rozvod OHV" mi do baráku už nesmí,ano zklamal jsem se tenkrát Favoritem a to u mě zůstalo zakořeněno,naopak bezproblémové vozy byly tenkrát za bolševíka Lada 2106 (oproti opět Škoda),Peugeot 309 D atmosferák a koncernové motory VW (samozřejmě v naftě),jinak píšete správně motory TDi 66 a 81 kW jsou svým způsobem "technická vykopávka",ale osvědčené,spolehlivé a úsporné,to mi Vy,ani nikdo jiný prostě nevymluvíte,novější TDi PD bych prostě nechtěl,protože tyto přednosti mi prostě nenabídnou,všechny automobilky dělají čím dál hůř - viz Peugeot (koncern PSA),dříve atmosferák 1.9 D - nezničitelný držák,dnes nové motory ?-vesměs problémy¨,to mi jistě dáte za pravdu ?Toník.

    tonda547, 23.08.2010 v 07:31 neutrální recenze

  • ----------------

    to HTP tam nepatří.

    jiriloukotastarsi, 23.08.2010 v 00:21 neutrální recenze

  • Tondo,

    mě tyto motory nevadí,naopak.mě jen vadí ti,kteří vidí jako nejlepší možný pohon pod kapotou pouze naftu a nic jinýho.66 a 81 kW jsou dnes osvědčená klasika,ale už dalo by se říct zastaralá. jinak HTP a MPi-osvědčené motory,které při správné údržbě najedou statisíce km(toto jsem psal),ale ne,že jsou nejlepší,to tu Toníku NIKDY nezaznělo.a až vám na motoru jednou odejde čerpadlo(či jen porouchá),tak vás to bude něco stát,stejně tak jako vstřikovače.na to zřejmě dáte peníze ušetřené za palivo,že.a radši budu mít na motoru řetízek než zubatou gumu(dá-li se to tak nazvat),protože aby praskl,to už musí být.a vodní pumpu taktéž řešit nemusím.to jsou všechno peníze navíc.radši budu jezdit o nějakou korunu navíc,ale bude to poslední koruna,kterou do toho vrazím.mě jen na vás Toníku mrzí to,že jste měl před lety špatnou zkušenost,dle které hodnotíte vše ostatní(hlavně Škodovácký vývoj).a vše,co voní benzínem.a jinak-1.2 TSI není vyzkoušené,ale je to moderní motor s vodou chlazenými ložisky turba.1.4 turbo od Fiatu fungovalo před 20 lety a funguje do dneška,tak nevím proč by takto neměla fungovat 1.2 TSI.p. rasmuncla potkaly problémy,které můžou,ale nemusí potkat i vás.jinak zkuste se zamyslet nad tím,proč čím dál více automobilek dává do motoru ten váš "řetízek".když nevezmu v potaz dvouhmotový setrvačník,který se může odporoučet po pár tisících km,tak tak má vypadat ideální bezúdržbový motor-výkonný,rychlý,úsporný a hlavně spolehlivý.tot můj názor.Jirka

    jiriloukotastarsi, 23.08.2010 v 00:18 neutrální recenze

  • Pro pana Toníka

    Dobrý večer,musím říci,že jste mě odpověděl,toho si cením,nejsem tip člověka,který něco někomu rozmlouvá a podobně,každý ať si koupí co je mu po chuti.Budu se chovat neutrálně a fandím Vám pane Toníku i Vám pane Jiří,každy z Vás má svoji pravdu a tu si nenechá vzít.To TSI není opravdu tolik ověrěné než TDI to se musí nechat.Za sebe říkám 1.2 TSi 77kw v krátké fábii,velmi povedené,doporučuji povozit se.V roomstru také paráda,v Yetiku velmi tiché dinamika slabší,octávia A5 zlatý střed.A co spotřeba,u všech musíte počítat,že to je benzín na naftu to nemá,ale na druhou stranu je pro mě nafta nezajímavá můj poznatek.Ten pán co se mu to TDI nepovedlo,asi špatný kus nebo nevím co se stalo.Co se týče té 1.2 TSI v Roomsteru,vůbec nevidím problém,osobně bych po této motorizaci hned šáhnul s mím nájezdem za den 10-15km jasná volba po zkušenostech,které jsem zažil.Přeci jenom se u každého vozu může stát nečekané věci,které by normální smrtelník ani nečekál,ale o tom až jindy.Toníku a Jiří a vůbec všichni lidičky,přeji mnoho šťasných km bez poruch a hlavně nehod,ať máme motorizaci jakou koliv.Mějte se David

    DavidStrnadek, 22.08.2010 v 21:53 neutrální recenze

  • Jirko,

    Tímto se snažím odpovědět i p.DavidStrnadek,s předváděcím vozem Roomster benzín 1.2 TSI jsem se jednou svezl,turbo mu dodá jistě živost,ale výrž motoru není a nemůže být vyzkoušená jako u osvědčeného TDi 66 a 81 kW - to mi jistě dáte p.Strnádek za pravdu,jelikož (aspoň si to myslím pokud čtu Vaše recenze)znáte tyto motory dobře (narozdíl od Jirky,který jim "nemůže pořád přijít na chuť,stejně jako já motorům HTP a MPi),Jirko Vy sem nepište nesmysly - ano,litinový blok motoru má jedinou negativní vlastnost,že více zatěžuje nápravu než hliníkový - to je fakt,ale na druhou stranu má výhodu,že netrpí "kroucením",jako třeba motory koncernu PSA Citroen/Peugeot - vemte si třeba AX a 106 v 1360 D a 1527 D - s prvním celohliníkem problémy,druhý litinový blok - držák (tato auta opravuji,vím o čem mluvím),co tu Jirko tvrdíte,že budu mít já více starostí s TDi s rotačkou Bosch ?,sám jsem měl Octavii (podotýkám od starší)TDi 66 kW - měla najeto nějakých 280 tis.km a vcelku bez problémů (1x váha vzduchu,kotouče+destičky,př.tlumiče,rozvody po 90 tis.km,baterka,pneu,filtry a olej nepočítám),nyní u mé TDi 81 kW )mám od nové,najeto necelých 100 tis.km)absolutně bez problémů,ano ve 120 budu dělat rozvody vč.vodní pumpy,které Vás tak děsí - "zubatá kšanda,pro Vás hrozný problém,pokud člověk není s prominutím vyložené p.ase a rozvody udělá tak jak má být - nevidím v tom vůbec problém,narozdíl od Vašeho věčně chrastícího řetízku u absolutně (dle Vás)spolehlivého motoru 1.4 MPi. Vůbec tato diskuze začala tím,že p.rasmuncl zde napsal "TDi 66 kW velký žrout peněz co se týče údržby",kdo je zasvěcený a zná tuto problematiku - ví,že je to absurdní tvrzení. Jen pro zajímavost : Davide Strnádku jaký na to máte názor ? Díky.Toník.

    tonda547, 22.08.2010 v 12:51 neutrální recenze

  • Toníku,

    1.2 TSI-osmiventil,rozvody řetězem,turbo jako vy v naftě a přímí vstřik taktéž.u každého auta se mění:olej,svíčky,filtry a po letech baterka.jediný co by mohlo zlobit je turbo.u vás jsou rozvody řemenem a těžký litinový motor,na který trpí přední náprava.1.2 je hliníková(pokud se nepletu).myslím si Tondo,že s údržbou budete mít víc starostí vy.a spotřeba benzínu je logicky vyšší než spotřeba nafty,ale to znalí vědí.Jirka

    jiriloukotastarsi, 22.08.2010 v 12:01 neutrální recenze

  • Pro pana Toníka

    Chci zeptat jestli jste už někdy jel v 1.2 TSI 63-77kw,A jestli ano,kolik máte s tímto motorem najeto km.Já už jsem jezdil ve všech škodovkách do kterých se tento motor dává a myslím si o tom své.Teď si tady počkám co jsem napíšete!

    DavidStrnadek, 21.08.2010 v 20:41 neutrální recenze

  • rasmuncl

    Co je na motoru 1.9 TDi 66 kW tak špatného a "velký žrout peněz co se týče údržby" ?!,co jste všechno musel měnit ?,to jste jediný v širokém okruhu co to tvrdí,hnedle každý si tento motor (a 81 kW)nemůže vynachválit,co tu básníte o 1.2 Tsi ? - to teprve uvidíte,co je žrout peněz zhlediska údržby,o spotřebě nemluvě.

    tonda547, 21.08.2010 v 16:52 neutrální recenze

  • TDI jde z domu

    Chtěl bych se podělit o zkušenosti s motorem 1,9 tdi 66 kW v octavii r.v. 1999. Tenhle motor je opravdu držák, ale také velký žrout peněz co se týče údržby. Vzhledem k tomu že měsíčně najedu 2 tisíce km, tak interval návštěvy servisu je velmi krátký. Auto potřebuji pro podnikání,proto se snažím ho neustále udržovat v kondici. Kufr v provedení kombi je velký, ale na úkor zedních sedadel. Najeto poctivých 220 500 km jsem první majitel. Opravy během 10 let - snad všechny vyměnitelné části vozu mimo karosářských dílů : nikdy nebouráno. Začal jsem uvažovat o koupi nového vozu a volba po delším zvažování padla na roomstera. Obrovský a hlavně variabilní prostor. Motor 1.2 Tsi je dostačující. Kamarád ho má také podniká a je to bezva nemůže si to vynachválit. Dnes jsem ho objednal a protože mají skladem budu ho mít do 14 dnů. Provedení Style 1,2 Tsi za 328 000.- . Příplatek za tažné. Jinak dostanu ještě sadu pneumatik a metalízu zdarma protože beru sklad. Nenechte se otrávit řidičema žigulíků kteří pomlouvají auto ve kterém nikdy neseděli a možná ani sedět nebudou.

    rasmuncl, 20.08.2010 v 21:58 kladná recenze

  • Já vás též zdravím Jirko,

    jasně,trochu to bylo emotivně podáno - beru,ale na druhou stranu jsem za necelých 100 tis. km do svojeho "slavného TDi"moc nevrazil,mimo olejů,filtrů,př.destiček tak snad jen vadné čidlo tlaku oleje (baroskop),i baterka je původní,vlastně 1x obutí letní,1x zimní,ale to je vlastně spotřební zboží - to dáte do každého auta.Jinak perfektní dovolená (Split)a jak jsem psal,měl jsem průměr 4,7 (4 lidi,plně naložený,klima),to snad není vůbec špatné ?,že - co vy na to Jirko ?,mimochodem hlavní je,že jsme šťastně dojeli tam i zpět.Toník.

    tonda547, 14.08.2010 v 22:22 neutrální recenze

  • Toníku,

    vítám vás z dovolený.vaší nenávist vůči motorům HTP už znám důkladně,ale snad nechcete klesnout na úroven mikecba??jeho stupidně blbý komentář z 12.8. o něm hodně vypovídá.a budte tak laskav a zoufalce si odpuste.to spíš vy s TDI se ze zoufalství snažíte druhým namluvit,že pouze a jedinně TDI je to nejlepší možné pod kapotou mít,to ostatní je s....a.ono jezdit s papírově slabým motorem(což ve skutečnosti zaplat pánbůh není) s autem,který má 11 metráků za 6.5 litru,je velice slušný výsledek.a jako dobrý ekonom si jistě spočítáte,že to co ušetříte na palivu,to potom vrazíte do údržby toho slavného TDI.vy to víte,já to vím.nízká spotřeba není všechno.Jirka

    jiriloukotastarsi, 14.08.2010 v 21:01 neutrální recenze

  • toník

    tankování v cizině jde mimo mně, já tankuju u nás. Zůstatková cena TDI taky není o mnoho vyšší, u cca 6 let starého auta je to tak 20 000, u nového to bylo 110 000. Kdy už konečně pochopíte, že pro někoho je pořízení HTP finančně mnohem výhodnější? Spotřeba je při shodném jízdním stylu o 1 litr vyšší než u TDI, na dálnici to valím 140 na tachometru pořád, s TDI bych rychleji nejezdil. Jezdím většinou sám a nebo ve dvou, v pěti lidech jsem potřeboval jet za šest let jenom jednou a to bylo asi 30km dlouhá cesta.

    borec586, 14.08.2010 v 11:17 neutrální recenze

  • borec586

    Dovolenou jsem jel kolem 1,30 Kč/km (tankováno v cizině),HTP = hrůza,nezapomínejte na zůstatkovou cenu u TDi - ta je podstatně vyšší.Zdraví Toník.

    tonda547, 14.08.2010 v 10:36 neutrální recenze

  • mikecb

    s 1,9TDI by to zvladli tak za 1500kč, při ceně nafty cca 30kč je 1100kč na 1000km nesmysl. Rozdíl je 500 možná 600kč na 1000km. Na 100 000km by tedy ten chlapík v rádiovce ušetřil 60 000kč. Jenže to TDI je při koupi nového vozu o víc jak 100 000kč dražší. Proč by si měl tedy kupovat TDI na to svoje popojíždění, když by se muto zaplatilo třeba za 15 let??? Zkuste trochu přemýšlet, ne každý chce prosedět život za volantem a najezdit 50 000km za rok. No a i kdyby ten chlapík v rádiovce měl třeba 2,5TDI, tak se bude plížit furt stejně pomalu, to vám garantuju. V motoru to není, je to v řidiči.

    borec586, 13.08.2010 v 22:31 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání