Aktuální nabídka inzerátů Škoda Superb

Zkušenosti majitelů s Škoda Superb


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • kazdej ma rad neco jineho nekdo naftu nekdo benzin

    nafta 1,9 96 kw nebo 103 kw super motory v nafte spotreba o 4,5-7,5 litru nafty, benzin lpg zlate motory 1,8 t 110,132,165 kw spotreba 6,7-10,2 plg* 13,00 plynu me se libi ze se to da upravit na 270-330 koni po upravach spotrebou 8,5-15,7 v plynu

    srek5005, 20.03.2020 v 20:38 kladná recenze

  • Suprb 1,8t lpg

    Mám Superba 1,8t r.v. 2007 a maximální spokjenost, kupoval jsem ho jak měl ujet 145000km, nyní má 233000km z toho 81000 na lpg a funguje super. Spotřeba je do 10l pg, držák, jen běžný servis, plyn mě dělali ve F-M u firmy auta-lpg.cz, a je to bez problémů, nádrž mám na 65l lpg a dojezd na plyn přes 600km. doporučuji.

    sakalaedvard, 11.03.2020 v 03:24 kladná recenze

  • Superb III 2018 DSG 2.0TSi 162kw s DCC

    Dobrý den, vlastním tento vůz již rok, jelikož jsem ho kupoval a měl najeto 4700km a nyní mám 13000km, je předčasné ještě naplno hodnotit, to teprve čas ukáže . Nicméně mám už několik poznatků , které se můžou při výběru auta hodit. Začnu záporama, moc jich není, ale přece. Interier je krásný, povedený, jen by si zasloužil více pozornosti od výroby. Loketní opěrka řidiče, vrzala dost, stačilo vycvaknout opěrátko a vnitřnosti mezi plastem a koženkou napatlat vazelínou, je to drobnost, vím to, ale dokázalo mě to rozzuřit do běla. Dále se ozýval vibrační zvuk kolem 2000ot/min někde u spolujezdcovo dveří (měl jsem ten pocit) nakonec se ukázalo že vibrace pocházejí z palivových hadiček, která vedou v podlaze v nostníku karoserie pod spolujezdcem, vyřešeno kouskem molitanu . Někdo by to neřešil, možná ani neslyšel, ale jsem náročný a každá odchylka se musí vyřešit. Dále jsem byl zklamaný jak se ve všech superbech mlží přední světlomety v dešti, ale je to kvůli chlazení bi-xenonu, rychle se odvětrají naštěstí. Každopádně auto , je vyrobené dobře a kontrukčně povedené. Co bych naopak pochválil, je dílenské zpracování a lícování dílů. Co se motoru týče, tam je to bez výhrad, skvělý výkon a akcelerace, nechápu že někdo v dnešní době sáhne po dieselu, vubec to nedává smysl. Spotřeba ve městě 9-10litrů, mimo město 7-8 litru . Navíc tato motorizace nemá DPF, rychle to topí a motor je hned zahřátý, tichý a pěkný chod. Co se DSG týká tak klasika, někdy to řadí moc brzy, ale dá se na to zvyknout, mužete podřazovat pádlama u volantu, to je hodně dobrý. Každopádně co uplně doporučuji a má opravdu význam, nešetřete a dopřejte si podvozek s DCC , všichni vám vtloukaj do hlavy jak je to zbytečný a tak dále, ale rozhodne není, to pohodnlí je opravdu perfektni na režim Comfort i na 19" kolech. Je to uplně něco jiného než na co jsme byli zvyklí. Je to držší auto tak at se taky tak na silnici chová. Pokud se rozhodnete pro kožený interiér, nebudete litovat. Nevím čím to je, ale v létě není kúže tak rozpálená a v zimě není uplně ledová, asi jiné materiály, opravdu se není čeho bát.

    Klady:
    -s podvozkem DCC parádní pohodlí
    -motor skvělý, tichá jízda, akcelerace, rychle topí
    -dílenské zpracování
    -rozumná spotřeba
    -prostornost a kufr
    -vzhled vozu
    -pěkný interier
    Zápory:
    - na začátku rozvrzaná opěrka
    - zatím málo najeto, čas ukáže co bude dál

    ecshop, 05.11.2019 v 16:39 kladná recenze

  • skoda superb combi 2.0tdi 125 kw

    Dobry den,vlastnim tento vuz a nemenil bych. preji pekny den www.tuningvlasim.cz

    Klady:
    velikost
    spotreba
    Zápory:
    2010 uz je to celkem vzhledove stare

    autopotahy.prodejce, 26.11.2018 v 16:46 kladná recenze

  • Superb 2,5 TDI - 120 kw - r.v.2005 - automat

    Mám Superba 2,5 TDI - 120 kw - r.v.2005 a je to neskutečný držák. Motor je naprosto v pohodě. Vačky odchází na motoru 113 kw do r.v.2004. Mám najeto nyní 267 tisíc km a teprve nyní jsem měnil na přední nápravě tyčky řízení a dvě ramínka. Jinak vše pořád origoš - výfuk, tlumiče, zadní náprava atd. Mohu jen doporučit. Stačí včas měnit olej v motoru - já měním buď po 2 letech nebo 25 tisících km a dávám tam plnou syntetiku Long life. Motor drží a šlape jako hodinky. A v převodovce je nutné měnit olej po 60 tisících km. To že v servisu tvrdí je že to doživotní náplň je nesmysl. Stačí tomu autu dát trochu péče a je to naprostý a skvělý auto.

    Klady:
    pohodlí, spolehlivost, držák
    kdyby ho vyráběli , tak si ho koupím v této motorizaci a výbavě jako nový
    opravy a díly nejsou drahé a jsou dostupné - opravit to umí v každém servise
    nemá filtr pevných částic
    Zápory:
    žádné - snad jen spotřeba - jezdím v průměru za 8,6 litru nafty. Ale mě to nevadí, protože to zase jede a já se s ním moc nemazlím. A kdo si pořídí opici tak musí mít na banány, že?

    rkstav, 27.07.2018 v 11:58 kladná recenze

  • Škoda Superb r.v.2012 elegance 1.6 tdi

    Koupil jsem ho letos za 259 tkč.Najeto poctivých 120tkm.Po dieselgate v servisu nový sw se výkon zvedl z 77kw na 85 kw.Spotřeba v zimě 6,5l město. Mám ho jen pár měsíců,ale pro mne jako důchodce super auto.Konzervativní reprezentativní vzhled ,pohodlné auto,místo v zadu aleluja.Měl jsem předtím Octavii r.v. 2000 /1,9 tdi .Tato 1,6 Je podstatně svižnější.Spotřeba cca stejná.

    Klady:
    Repre vzhled,svižnost hodně místa v zadu ,solidní výbava,safe kessy ,vyhřívání sedaček světla xenon ,bi-xenon Ovladání telefonu i rádia z volantu a mnoho dalšího co je ve výbavě elegance.
    Zápory:
    Asi bych nepotřeboval závěsné zařízení , které je ve výbavě.Ale spíš místo toho je tam autorádio Bolero bez navi.Má sice bluetooth 6 cd hans free a mnoho dalšího.

    maracekji, 12.12.2017 v 02:20 kladná recenze

  • Superb II,1.6 TDI

    S tímto vozidlem mám pouze ty nejlepší zkušenosti, koupil jsem Superba rv. 2011 od 1. majitele při najetých 220tkm se servisní knížkou. Za cca rok a půl jsem najel něco málo přes 100tkm, zpočátku jsem měl obavy z výkonově slabšího motoru, vzhledem k hmotnosti auta a k mému vyššímu vytížení auta. Velice rychle jsem byl příjemně překvapen velice nízkou spotřebu v reálném provozu (4.2l/100km lehká noha,5.0 při normálním tempu) a celkové charakteristiky motoru. Co se týče spolehlivosti, tak vždy naprosto bez problému (pouze výměna akumulátoru, startéru a jednoho z motorků systému otevírání pátých dveří "twindoor" - mimochodem geniální věc). Při nájezdu přes 300tkm se (logicky) projevilo opotřebení spojky, brzd a rozvodů. Největší problém u tohoto konkrétního vozidla byl pouze následný prodej, a to hlavně zvýše zmíněných důvodů v kombinaci se specifikací vozu, která není z nejžádanějších na trhu, tzn. 1.6 motor manuální převodovka sedan základní výbava vysoký nájezd, což ve výsledku učinilo prodejní cenu celkem směšnou, ale pochopitelnou. Další auto je také Superb, tentokrát 2.0 TDI 125KW DSG :)

    Klady:
    provozní náklady
    n e s k u t e č n ě prostorné
    spolehlivost
    ceny náhradních dílů
    ceny ojetin
    reprezentativní design
    Zápory:
    základní výbava k pláči :(
    u motoru 1.6 TDI pozuze 5 stupňová převodovka (ač dobře zpřevovdovaná)

    mmtom, 09.11.2017 v 21:06 kladná recenze

  • Superb 1.9 96kw r.v.2002

    Superba koupil otec nového.Dnes má najeto 297800km a má stále puvodní výfuk,turbo,spojku,tlumiče!Olej měníme po 10000km,Jediné co stále měníme jsou ramena přední nápravy,to je hodně náchylné,

    Klady:
    motor PD bomba ,hlavně měnit olej
    Zápory:
    přědní náprava

    jamamoto72, 05.04.2017 v 21:24 kladná recenze

  • 96KW

    Hoši mam tdi SUPERB JEEEEEEEEEEEEEEEEE ES SUPERB

    Klady:
    tdi

    viliamdujsik, 07.03.2017 v 21:35 kladná recenze

  • 2.8 V6 LPG

    Mám Superba I. r.v.2004 kupoval jsem ojetý vůz v roce 2014 a nechal vestavět LPG od firmy ELPIGAS, v době koupi měl 134.000 km, nyní má 278.000 km. Udělány rozvody , jinak pravidelně pouze olej. Vše původní. Nyní dělány přední ramena a klouby. Motor úžasný, velká rezerva výkonu, bezproblémová jízda. Nyní je k prodeji. Spotřeba na plyn 11-12 při ceně 11-13 Kč dle ročního období. V zimě je poměr propan/butan 60/40 nebo opačně to už nevím, proto v létě je levnější.Tedy náklady cca 1,40 Kč na km !! na 193 koní velmi slušná hodnota ( ekvivalent spotřeby jako 5l benzinu či nafty ) Nyní auto na prodej. Dostávám služební vůz.Pokud by někdo měl zájem o vůz 773 504 507

    Klady:
    motor, výkon,
    nízké náklady na PHM
    dostupné levné díly,
    plynová nádrž schovaná místo rezervy, neovlivnila velikost kufru. ( vozím s sebou spray ale na delší trasu raději i rezervu )
    Zápory:
    pevná zadní nesklopná sedačka u této verze

    drozenpetr, 15.01.2017 v 09:48 kladná recenze

  • rocket1964

    Superb 1,8T mohu jen doporučit co týče spotřeby tak to je od způsoby jízdy .Měl jsem 1,8T r.v.2002 a dlouhodobá spotřeba při 70% dálnice zbytek okresky a město byla 7,6.Na pohodu v neděli odpoledne cca 200km za 6,1 ale tuhle samou trasu ostře 11,1

    Klady:
    pohodlí,spolehlivost,dostupné servisy a nd

    toskar, 30.11.2016 v 14:56 kladná recenze

  • odpověd pro filipa na dotaz superb 3.6 fsi

    Auto je super mam najeto 214000km poruchy zatím žádné,při 212000km měněny přední kotouče zimerman origo desky 6000kč spotřeba dlouhodobá 9.1l na 4500km , na popojíždění 10-12l chladný motor nemá rád kopce to si bere 20-30l,ale jízda s tímto motorem se nedá srovnávat s naftou,tento motor nemuže jezdit za6-7l,jen jednou jsem měl na 52km spotřebu 7.1l,ale to jsem na ni jel.Tento motor letí jako raketa a je to požitek.Auto mám v plné výbavě od TV až po nezávislé topení paradní věc.ani nevím kolik takové topení spotřebuje benzinu za 15minut kdyby někdo věděl a měl spočítáno at písne.Někteří píšou že tento motor si veme 12-15l to asi jezdí brzda plyn.Jsem 2 majitel motor je tichý i při 214000km nemá turbo DSG řadí perfektně necuká.Já jsem velmi spokojen tu spotřebu musíte překousnout na dálnici je ale málo aut které Vás předjedou.

    Klady:
    výbava,motor,nejsou stočené kilometry
    Zápory:
    vyšší spotřeba

    strnadel64, 21.10.2016 v 15:13 kladná recenze

  • Škoda 2.8i LPG rok výroby 2003

    Vozidlo má výborný motor (potřeba výměny po 150 tis km). Automat má také velmi dobrou kvalitu(ovšem je důležité provádět pravidelné výměny oleje). Spotřeba je ovšem pro běžného uživatele schůdná pouze v kombinaci s LPG. Superb I. generace má výborné jízdní vlastnosti v porovnání se Superbem II. generace. Je to pouze můj subjektivní názor. Samozřejmě designově je to zcela jiná kapitola. Důležité je, aby vozidlo bylo řádně servisované (platí pro všechny automobily).

    Klady:
    - bezpečnost
    - jízdní vlastnosti
    - úsporný provoz na LPG
    - kvalitní motor a automatická převodovka
    - dostupné díly za rozumné ceny

    valefr, 30.06.2016 v 01:01 kladná recenze

  • Superb 2 , 125 KW, manuál

    Mám Supa 2 cca 6 let, 125 KW 2.0 TDI, manuál. Jezdí jen víkendy na chalupu a k babičkám. Průměrná spotřeba 6l, dostává kvalitní naftu a origo servis kam si přinesu své originální díly. Olej měněn po 15 tisících, nyní najeto 113t km a je na prodej. Už dorazil nový model, po pár kilometrech žádný podstatný rozdíl, jen je to kombi :) Nemám špatné zkušenosti, s manuálem a tenhle motor klidně doporučím.

    Klady:
    super svezení, hodně místa, výborné rodinné auto
    Zápory:
    kvůli psovi to měl být kombík

    marke.h, 11.04.2016 v 07:03 kladná recenze

  • Škoda Superb 2,5 V6, r.v. 2007 Laurin

    Co se týká spotřeby, tak těch 7,5 litru v průměru je zanedbatelných v poměru k ceně a četnosti oprav. Motor se chová jak stabilák, tzn. na rozběh vezme víc, na udržení rychlosti stačí málo. S tempomatem po dálnici je spotřeba mezi 5 až 6 litry na 100 Km. Není to auto na dojíždění do továrny a na nákupy, ale na dlouhé trasy v pohodlí. V opačném případě pod 9,5 litru nejdete. Jako rodinné auto na dovolenou a výlety, nebo pracovní pro OZ, managery atd., kteří nemusí držet krok s dobou a reklamou vynikající.

    r.d.oo, 20.11.2015 v 02:47 kladná recenze

  • Škoda Superb 2,5 V6, r.v. 2007 Laurin

    Po zvyknutí si na jinou anatomii sezení když srovnávám Mercedes, Volvo, Peugeot, Nissan, Mitsubischi, Hyunday, Saab, Mazda, Audi, Lexus, Bentley atd. (vše nejvyšší třídy-A8, CLS...atp.). Tak toto auto, které má najeto 203000 tisíc Km je nejspolehlivější a uživatelsky nejpříjemnější vůz, který jsem kdy zažil. Pokud mu dáte potřebný servis, tzn. olej a filtry po 10000Km, brzdové destičky a kotouče cena cca 8000Kč komplet (Starline tam nepatří). do jakékoli nafty dávám aditiva a sem tam pár deci motorového oleje dvoutaktního do nádrže abych promazal vstřikovací čerpadlo je to nezničitelné auto. Teď mě čeká výměna přední nápravy komplet cena dílů jen 3500Kč, to je levnější než stříbrné lišty do masky. Neznám levnější a spolehlivější stroj. Pak už jen kupovat auta s cenou do 10000Kč a dojíždět je nadoraz. Original navigace vynikající, jen neumí bluetooth, SD a flasch a není doteková, ale pasuje jiná a original jsem šetrně uložil doma, abych udržel hodnotu auta. Jen doporučuji náhradní lišty a nárazníky, protože každý běžný Kauflanďák si rád bouchne. Solární panel na střeše je k nezaplacení pro větrání auta v horku, nebo dobíjení baterie. Z kůže na sedačkách jsou trochu spocená záda, no méně než z plastových hadráků, ale vyřešil jsem odvětrávacími podložkami za 350 Kč kus. Na 255 šíři pneu auto neutrhnete ze silnice a vychutnat si zatáčky na okrsce rychleji než 120km je zážitek. Jen mě štvou "závodníci" kteří chtějí poměřovat síly. Mám upravenou jednotku přímo od programátora z Mladé Boleslavi a nepotřebuji si nic dokazovat, takže už dlouho jezdím podle předpisů a vím, že když potřebuji, tak 265Km/h a 200Hp mě dostane ze situace, kde je lepší šlápnout na plyn, než na brzdu. Co se týká zimy, tak se mi jezdí lépe, než s 4x4. Ač automat s elektronikou a posilovači, tak má řidič vše pod kontrolou. Místa vzadu spousta, a výhled vynikající. výborná věc je samozatmavovací zpětné zrdcátko v kabině a červené diody na střešním panelu proti oslnění. Sezení pro lidi s dlouhýma nohama bezkonkurenční. Dovolená ve Španělsku a poznávání celé Riviéry cca 6000Km bezbolestně a bez servisu. Světlá výška dostačující i pro polní cestu. Auto Vám na rozdíl od korejských, francouzských, italských a dalších aut s chutí opraví v jakémkoli servisu, ale doporučuji jen jednoho Vám známého stabilního a pečlivého mechanika. Při dodržení základních potřeb auta, včetně netočení a odpichů se studeným motorem a po námaze nechat pár minut volně běžet motor a za jízdy netočit k omezovači se dá s tímto autem ujet vzdálenost ze země na měsíc. Co se týká diagnostiky, tak neprodražuje opravy. Tento stroj doporučuji, ale pozor na 2,5L 6V do r.v. 2004, je tam problém s vačkama a lámáním ventilů.

    Klady:
    Pro člověka, který se k autu chová slušně - dokonalý stroj na dožití
    Zápory:
    Nekupovat bez servisky a ve velkých bazarech. Nechodit do značkového servisu a nekutit doma. Není pro lidi, kteří si myslí že olej je na víc, než 10 000 Km

    r.d.oo, 20.11.2015 v 02:23 kladná recenze

  • Superb 1,9TDI 96Kw super kára

    S autem mám jen kladné zkušenosti.Měl jsem ho 4roky a kromě výměny přední nápravy a alternátoru jsem jen pravidelně měnil olej a tankoval kvalitní naftu.Nemohu si vůz vynachválit.Spotřeba po Praze kolem 6,3l což na takovej koráb je bombice.Kdybych ho nemusell prodávat tak bych to neudělal bohužel jsem z rodiných důvodů musel a dodnes toho lituji.Zastávám heslo že pokud se o auto pořádně staráš a zbytečně na něm nešetříš tak ti to vrátí.

    Klady:
    Prostě pro mě úžasná a krásná kára:o)
    Zápory:
    Kromě nesmyslně drahé přední nápravy jsem na nic nepřišel.

    olafahelmut, 16.09.2015 v 22:15 kladná recenze

  • Motor 2,5 TDI - vlastní zkušenost

    Rovnou přiznávám že se Superbem zkušenost nemám, ale mám už třetí Audi A6 s tímhle motorem. První byla předohrab 110 kw, najeto ke konci přes 300 000 km . Slušný svezení i na tak těžké auto. Jezdím 90% po německých dálnicích, cestovní rychlost kolem 160 km/h, někdy i víc a spotřeba byla vždy mezi 7 - 7,5 litru. Druhá audi se stejným motorem ale 132 kw - o něco živější, rozdíl ve výkonu nebyl velký. Spotřeba stejná, když jsem ji prodával měla najeto přes půl milionu km a stále šlapala jak hodinky. No a třetí moje audi je 132 kw quattro. Teď má najeto 320 000 km a rozhodně se nechystám ji zatím prodávat. Výkon stále zhruba stejný jako obě předchozí, jen spotřeba díly trvalému pohonu všech kol je mezi 9 - 9,5 litru, ale jak napadne sníh, nemám konkurenci, takže jí to velmi rád odpustím. A závěr? Pokud nešetříte na oleji, měníte ho pravidelně (já po 15 000 km), tak vám auto dřív shnije, než by odešel motor. Skutečně nechápu proč se lidé velkých motorů bojí. Já bych si už 1,9 nekoupil. A ještě perličku nakonec - zítra jdu manželce pro tohohle superba http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/superb/16376800?goFrom=list. Má najeto 300 000, motor přede jak kotě a nebojím se toho :)))

    vaclav-buric, 06.08.2015 v 23:06 kladná recenze

  • Superb 2,8 V6 142KW r.v.2003

    Asi nejlepší auto co jsem kdy měl. Co se týká té donekonečna omílané spotřeby tak město 12l a dálnice 9-10l, dostal jsem se i na 8,9l, ale to jsem jel fakt předpisově a upřímně to se s tímto motorem moc nedá :-) Sice náklady na provoz o drobet vyšší, ale když si spočítáte kolik vrazíte ročně do stejně starého TDI tak jste v plusu. Co se týká plynu tak o tom jsem nikdy nepřemýšlel a ani nebudu...Jinak bezúdržbové auto!!! Jo a mám to v automatu, mám najeto 276 tis. a převodovka naprosto v pořádku...

    Klady:
    vše
    Zápory:
    nic

    vachousek.j, 23.09.2014 v 10:11 kladná recenze

  • Superb 1,9 TDi 96kW

    Velmi pohodlné svezení s malou spotřebou a neuvěřitelným vnitřním prostorem.

    Klady:
    Pohodlí, prostornost, spotřeba TDi, drží si cenu

    matejvozdek, 11.09.2014 v 04:44 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání