Yeti 1,8 TSI 4x4 - 118 kW
Naprosto souhlasím s : Yeti 1.8 TSI 4x4 Mám ho čtyři roky. Spotřeba mezi 8,5 až 9 litry. Nic pro šetřílky. Ale auto s tímhle motorem si kupujete pro radost z jízdy. A je fakt, když za to vezmete, lítá asfalt :) Jezdím s ním občas - velmi málo - i v terénu. Je to krtek. Občas se trochu v blátě pod vámi zavlní, ale jede a jede. Na sněhu je výborný. Nebudou vás mít rádi. Jedete jako pán v levém pruhu v ostrém stoupání v deseti centimetrech sněhu. Klady:Pohodlí, komfort, perfektně se s ním parkuje. a dále s tímto příspěvkem: Jezdil jsem s mnoha čtyřkolami : UAZ, Gazik, Hamr, Scout, Subaru Forester..... Takže kritici YETIho jsou trochu mimo mísu. Mám najeto cca 100 tisíc a bez poruchy zatím. Všechno drží jak má. Na silnici spokojenost a v terénu na to že je to SUV s haldexe4 suverém - na mokré trávě ve svahu nemá s výše uvedenými konkurenci, na sněhu naprostá pohoda na blátě jako každý podle toho jak s tím umíte. Opravdu těžký terén jako na tankodromu jsem nikdy nejezdil takže nemohu srovnávat s UVAZ a Hamr do těžkého terénu taky není takže podle mne auto až na malý kufr naprosto vyhovující spíše super. Je to pohodové a pohodlné, svižné autíčko pro radost. Na sněhu luxusní stabilita i na letních pneu- vyzkoušeno. Stěhovák ani autobus to není, pro 4 dospělé s taškami do hotelu super. Pohodlné pro seniory.
- Klady:
- Přesné řazení,
- velmi malý poloměr otáčení- otočit se na silnici žádný problém
- luxusní zátah motoru od spodních otáček jak diesel.
- Pohodlné nastupování, výhled. Na zadních sedadlech kupodivu více místa než např. v Nissanu Qashqai, který je podstatně delší. 4 chlapáci se do auta vejdou slušně. Kufr dostatečný pokud nevozím prkna na chatu nebo 5 členou rodinu se stanem na dovolenou- k tomu jsou jiná auta.
- Spolehlivost modelu - viz recenze malých SUV ( že někdo neumí pracovat se spojkou a díky silnému motoru ji spálí, je druhá věc,) a reznou všechna auta - dnes je to spotřební materiál a tahle zrovna moc ne.
- Přívěs - nepřívěs ani o něm nevíte, stabilita jízdy výborná, i s karavanem.
- Zápory:
- Není pro joudy , pro který je krátká jednička když si myslí , že ji musí točit do 4 tisíc. Převody jsou OK jen se musí trochu myslet a umět.
- Jeden zápor přeci: není na německé dálnice - nad 130 km/hod díky tvaru karoserie benzín mizí...a mizí.
mirek.sly, 26.05.2018 v 14:31 kladná recenze