Aktuální nabídka inzerátů SsangYong Rexton

Zkušenosti majitelů s SsangYong Rexton


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • DOTAZ NA - Mirka Ssangyong - děkuji

    Rád bych se zeptal (níže jsem se nedočetl) info o modelu který je výše v Brně nabízen a to kombinace motoru 2,9TD 88kw a automatické převodovky ? Jedná se o pětirychlostní ? nebo jen o čtyřrychlostní ? Lze tenno model viz inzerát doporučit ??? Klady: SsangYong Rexton 2.9 TD 4WD A/T Přidat do porovnání Nahlásit závadný inzerát Sdílet Zavřít okno Pokud se domníváte, že je tento inzerát závadný, vyberte prosím z následujících možností: Podvodný inzerát Inzerát ve špatné kategorii Cena neodpovídá stavu vozidla Video se nevztahuje k inzerátu Používá odcizené fotografie Duplicitní inzerát Cena leasingu v ceně za hotovost Jiné Jméno a příjmení * Email anuknitram@seznam.cz * Doplňující informace Zrušit a zavřít Cena: 99 900 Kč Rok výroby: 5/2003 V provozu od: 5/2003 Tachometr: 175 182 km Palivo: nafta Objem: 2 874 ccm Převodovka: automatická Klimatizace: automatická VIN: KPTG0B1DS3P065186 Prověřit najeté km Další informace o autě Motor Výkon: 88 kW (120 koní) Plní EURO: EURO 3 Historie a dokumenty První majitel: ano Servisní knížka: ano Země původu: Itálie V provozu od: 5/2003 Specifikace vozu Počet airbagů: 2 Karoserie: SUV Stav: ojeté Barva: šedá, metalíza Počet dveří: 5 Počet míst: 5 Výbava ABS el. ovládání zrcátek senzor opotřebení brzd. destiček alarm imobilizér střešní nosič automatická klimatizace kožená sedadla USB autorádio kožené čalounění uzávěrka zadního diferenciálu centrální zamykání kožené potahy vstup paměťové karty dálkové centrální zamykání litá kola vyhřívaná zrcátka dělená zadní sedadla mlhovky výškově nastavitelná sedadla dřevěné obložení parkovací senzory el. ovládání oken pohon 4 x 4 Zápory: https://www.sauto.cz/osobni/detail/ssangyong/rexton/18335951?id=18335951

    anuknitram, 19.08.2019 v 21:19 kladná recenze

  • DOTAZ NA - Mirka Ssangyong - děkuji

    Rád bych se zeptal (níže jsem se nedočetl) info o modelu který je výše v Brně nabízen a to kombinace motoru 2,9TD 88kw a automatické převodovky ? Jedná se o pětirychlostní ? nebo jen o čtyřrychlostní ? Lze tenno model viz inzerát doporučit ??? Klady: SsangYong Rexton 2.9 TD 4WD A/T Přidat do porovnání Nahlásit závadný inzerát Sdílet Zavřít okno Pokud se domníváte, že je tento inzerát závadný, vyberte prosím z následujících možností: Podvodný inzerát Inzerát ve špatné kategorii Cena neodpovídá stavu vozidla Video se nevztahuje k inzerátu Používá odcizené fotografie Duplicitní inzerát Cena leasingu v ceně za hotovost Jiné Jméno a příjmení * Email anuknitram@seznam.cz * Doplňující informace Zrušit a zavřít Cena: 99 900 Kč Rok výroby: 5/2003 V provozu od: 5/2003 Tachometr: 175 182 km Palivo: nafta Objem: 2 874 ccm Převodovka: automatická Klimatizace: automatická VIN: KPTG0B1DS3P065186 Prověřit najeté km Další informace o autě Motor Výkon: 88 kW (120 koní) Plní EURO: EURO 3 Historie a dokumenty První majitel: ano Servisní knížka: ano Země původu: Itálie V provozu od: 5/2003 Specifikace vozu Počet airbagů: 2 Karoserie: SUV Stav: ojeté Barva: šedá, metalíza Počet dveří: 5 Počet míst: 5 Výbava ABS el. ovládání zrcátek senzor opotřebení brzd. destiček alarm imobilizér střešní nosič automatická klimatizace kožená sedadla USB autorádio kožené čalounění uzávěrka zadního diferenciálu centrální zamykání kožené potahy vstup paměťové karty dálkové centrální zamykání litá kola vyhřívaná zrcátka dělená zadní sedadla mlhovky výškově nastavitelná sedadla dřevěné obložení parkovací senzory el. ovládání oken pohon 4 x 4 Zápory: https://www.sauto.cz/osobni/detail/ssangyong/rexton/18335951?id=18335951

    anuknitram, 19.08.2019 v 21:18 neutrální recenze

  • DOTAZ NA - Mirka Ssangyong

    Rád bych se zeptal (níže jsem se nedočetl) info o modelu který je výše v Brně nabízen a to kombinace motoru 2,9TD 88kw a automatické převodovky ? Jedná se o pětirychlostní ? nebo jen o čtyřrychlostní ? Lze tenno model viz inzerát doporučit ???

    Klady:
    SsangYong Rexton 2.9 TD 4WD A/T
    Přidat do porovnání Nahlásit závadný inzerát Sdílet
    Zavřít okno
    Pokud se domníváte, že je tento inzerát závadný, vyberte prosím z následujících možností:
    Podvodný inzerát
    Inzerát ve špatné kategorii
    Cena neodpovídá stavu vozidla
    Video se nevztahuje k inzerátu
    Používá odcizené fotografie
    Duplicitní inzerát
    Cena leasingu v ceně za hotovost
    Jiné
    Jméno a příjmení
    *
    Email
    anuknitram@seznam.cz
    *
    Doplňující informace
    Zrušit a zavřít
    Cena: 99 900 Kč
    Rok výroby: 5/2003
    V provozu od: 5/2003
    Tachometr: 175 182 km
    Palivo: nafta
    Objem: 2 874 ccm
    Převodovka: automatická
    Klimatizace: automatická
    VIN: KPTG0B1DS3P065186
    Prověřit najeté km
    Další informace o autě
    Motor
    Výkon: 88 kW (120 koní)
    Plní EURO: EURO 3
    Historie a dokumenty
    První majitel: ano
    Servisní knížka: ano
    Země původu: Itálie
    V provozu od: 5/2003
    Specifikace vozu
    Počet airbagů: 2
    Karoserie: SUV
    Stav: ojeté
    Barva: šedá, metalíza
    Počet dveří: 5
    Počet míst: 5
    Výbava
    ABS el. ovládání zrcátek senzor opotřebení brzd. destiček
    alarm imobilizér střešní nosič
    automatická klimatizace kožená sedadla USB
    autorádio kožené čalounění uzávěrka zadního diferenciálu
    centrální zamykání kožené potahy vstup paměťové karty
    dálkové centrální zamykání litá kola vyhřívaná zrcátka
    dělená zadní sedadla mlhovky výškově nastavitelná sedadla
    dřevěné obložení parkovací senzory
    el. ovládání oken pohon 4 x 4
    Zápory:
    https://www.sauto.cz/osobni/detail/ssangyong/rexton/18335951?id=18335951

    anuknitram, 19.08.2019 v 21:13 neutrální recenze

  • Mirek1234 Ssang.

    Nelze edit...

    Klady:
    Oprava: od 2004 jsou požívány dvouhmoťáky
    Zápory:
    Nelze edit...

    gts1000, 15.11.2016 v 22:17 kladná recenze

  • Mirek Ssangyong www.1234.cz

    Dotaz na spotřebu - - - Rextony s pětiválcem 2,9TDi 88kw 2,7XDi 121kw/137kw, mají reálnou spotřebu 10,5L nafty, staré i nové. Někdo prý dokáže jezdit za méně, ale já jezdím celkem slušně do 140km/h a nikdy jsem se pod tuto hodnotu nedostal. Je to masivní auto, karoserie na rámu, většinou tuhá zadní náprava, masivní kardany... takový malý náklaďák. Tažné zařízení až 3500kg, ale nezapomínejme, že to technicky a mechanicky není 4x dražší ojetý Land Cruiser 100 4,2TD, na kterém za 100.000kč vůbec nic neopravíte...

    Klady:
    Masivní auto za pár korun, pokud vše funguje, je to skvělé auto, ale provoz stojí peníze. Ano, jsou lidé, kteří koupí auto a pak do něj nedají korunu... už při té koupi bylo vybydlené a dojeté, co teprve při dalším prodeji. Často mi sem přiváží auta po koupi, ze zkušenosti... každý kus musí dostat servis za 30t, to je realita, pneumatiky, brzdy, výfuky, filtry ------
    Rextony do 2003 měli nezničitelné motory Mercedes Benz 2,9TD 88kw (vše pasuje ze starého Mercedesu, licence). Tyto motory zničili hlavně euro normy, protože se nedokázal dostat přes Euro III. a chyběl mu výkon. Od 2004-2006 - jsou všechny Rextony, Rodiusy s motory 2,7XDi 121kw s Common Rail Delphi. Ty měli vždy pod autem rám, tuhou zadní nápravu s připojitelným předním náhonem, nebo verze TOD = stálá čtyřkolka (obdoba haldex) ------ Od 2006 jsou Rextony II. s novým "čumákem", verze: Rexton II. 121kw a stálým pohonem AWD je nejlepším co se dělalo, už mají vypiplaný a jiný stálý AWD pohon a 18" kola (pozor od 2006 Rexton II. existuje i verze s připojitelným předním pohonem a ten nedoporučuji kupovat, rozbije se, musí se generálkovat a nelze ten systém jiným způsobem obejít - dokud funguje a pak po GO je ale spolehlivý. Od 2006 je také verze 137kw, která má vždy stálý pohon všech kol, VGT turbo, Euro IV a za plynem jede skvěle. 137kw má ale také zaní víceprvkovou zadní nápravu, zeslabené přední i zadní poloosy, diferenciály v hliníku... jde o auto o hračku čistě na silnici, taková Korejská X5, Cayenne... v terénu nemají co dělat, nemá to redukční převodovku.
    DPF to nemá, do 2004 jsou požívány dvouhmoťáky a s manuální převodovkou to není ono, automat je lepší, řadí fajn, na dálnici točí méně otáček a k autu se celkově víc automat hodí. Automaty řeším velmi často, spíš je pro mne důležité to co něj vidím vytékat za olej a co "přečtu" ze zbytků v olejové vaně, na magnetu a filtru. Doporučuji po koupi a pak každých 60.000km, trvá to hodinu a stojí to se vším všudy 3500.
    Zápory:
    Koroze rámu a nečitelné VIN u PP kola. Verze do 2003 byla poměrně odolná, 2003-2006 je na tom z korozí hůř a jako bonus šetření je tady Rexton II. od 2006, který umí mít u zadních kol rám prohnilý. Doporučuji i přes stočené kilometry, které jsou v CZ 90%, pořídit auto z Itálie (většinou krásný rám a bez koroze... vše lze opravit, ale koroze, to je konec). VIN je dost velký problém, protože STK jej umí vybrousit, očistit ocelákem, ale už se o svého platícího zákazníka nechtějí dál postarat, že by obnažené místo zatřeli vazelínou a tak to hnije tam navíc kape AC kondenzát)
    Pokud se ptáte na vstřikování, ano, umí odejít a musí se vždy kontrolovat vstřiky i čerpadlo... začíná to nenápadně, delšími ranními starty, až po nemožnost nastartovat studené auto v mrazu, snad jen přes startsplay, jak se zahřeje tak už startuje. Proč? poškozený, neprůchozí vstřikovač už nerozprašuje, ukapává, má velký přepad. Jak se to stane? Po zkušenostech... lidé si koupí funkční a startující auta a začnou jim dopřávat :) prémiové nafty, nebo příměsy a VIF sajrajty... které rozpustí sajrajt na stěnách trubek a je po vstřikovači. Za sebe tankuji obyčejnou naftu (jediné co ze světa vím, že neuškodí, ani nepomůže a použil bych, je čistič paliva od Toyota snad za 700kč). Pokud máte vstřikovače načaté, nepomůže Vám jezdit ani na 100% profesionální koncentrát čističů vstřikovačů a pod. Zub času je zub času, proto je v inzerci tolik aut s vadou vstřikování... to platí o všech značkách. VŽDY musí ven vstřiky i čerpadlo. Jen blázen namontuje nové vstřiky na staré čerpadlo, které tam může poslat rovnou vydřené piliny. Filtr paliva vždy pouze originál Delphi, protože žádná druhovýroba nemá takovou filtrovatelnost jako originál. Toto platí i o brzdách, hlavně přední... není to osobák, je to masa železa, v brzdách se tvoří a rozptyluje obrovské teplo a druhovýroba je proti originálu absolutně mimo realitu (mluvím o všech druhovýrobách), zvlášť jestli něco taháte, nebo vozíte rodinu na dálnici ----- které auto za drobné dokáže tolik služby? Žádné...

    gts1000, 15.11.2016 v 22:11 kladná recenze

  • spotreba

    mne by zajimalo jakou ma spotrebu v nafte ta 2,7 pri beznem jezdeni treba 50 na 50 mesto ,dalnice....

    breny.r, 24.04.2016 v 15:47 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání