Aktuální nabídka inzerátů Suzuki Ignis

Zkušenosti majitelů s Suzuki Ignis


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Ignis 1,3ccm, 4x4

    Auto jsme kupovali jako druhé do rodiny k Toyotě Yaris, se kterou auto můžu hodně srovnávat. Hlavním důvodem k pořízení tohoto auta byl pohon všech kol. Máme prudší výjezd k domu a s Yarisem jsem často musel couvat s nohou na podlaze. Což má žena odmítala. Tak jsme hledali levnou čtyřkolku. Co se týče vzhledu je to lehce zaoblená krabice od bot. Kvalita zpracování je spíše podprůměrná a použité materily také. Po drobné nehodě, při které žena vzala roh o svodidla, jsem se snažil vyklepat blatník. Mohu říci že lemy šli ohýbat prsty. Auto je spíše papírové, je opravdu lepší nebourat. Interier je trochu obyčejný, ale svůj účel plní. Přístrojová deska je přehledná, jen to červené podsvícení je trochu otravné, naštěstí jde snížit intenzita. Bohužel jsme auto koupili s neoriginálním rádiem, tak není možné nastavit na displeji čas (trochu nedomyšlené). Co se týče prostoru uvnitř vozu, tak ho tam příliš není. Při nastavení sedadla na max výšku, už mi nestačí ani popojet sedadlem zcela vzad. Další problém jsme měli s délkou pásů, kdy při pokusu připoutat dítě ve vajíčku jsme narazili hodně brzy na konec. To nemluvím o tom že se u spolujzdce nedá vypnout airbag. Řešili jsme to stejně jako ostatní, vyjmutím pojistky airbagů. Kufr také nepatří mezi obry, ale vzhledem k velikosti auta je lehce nadprůměrný, jen škoda že se nedají posunout zadní sedadla jako v Yarisu. Také ve večerních hodinách máte problém v kufru cokoliv najít, chtělo by to více světla. Po otočení klíčku do polohy start motor naskakuje bez problémů, jen ten zvuk startéru je jako by baterie mlela z posledního. Auto má velmi kratkou jedničku, tak se rychle rozjíždí, ale nenechte se zmást je to lenoch. Ačkoliv by papírově mělo být výrazně silnější než litrový Yaris, opak je pravdou. První týdny jsme hledal jestli mi nezůstavají viset brzdy, nebo jestli není problém v motoru. Po té jsem se svezl jiným Ignisem a bylo to stejné. Motor trochu ožívá při vyšších otáčkách, ale stejně tak ožívá jeho apetit. Když jsme u spotřeby, tak se dlouhodobě pohybovala kolem 7.5l/100km. U Yarise to bylo 5.6l/100km. Výhodou vyššího množství spáleného benzínu je to, že auto topí opravdu rychle a dobře.O něco hůře nám ovšem ofukovalo přední sklo, rohy zůstavali vždy zamlžené. Další necností tohoto auta je podvozek. Jeho jedinou výhodou je výška, takže neodřete nárazník ani velkých obrubníků. Jinak auto odskakuje, nedrží kloudně na silnici a při vyšší rachlosti je to už adrenalinový sport. Za dva roky provozu tohoto auta nás naštěstí nepotkali žádné velké problémy. Odešla lamda sonda, což místní servis Suzuki diagnostikoval 4x, než na to přišel. Zlomila se průžina. Poslední závada byla nefunkční klimatizace, což jsme ani neřešili, protože jsme auto stejně prodávali. Ostatní byli spíše drobné, ale i tak otravné problémy. Předchozí německý majitel měnil převodovku na 94000km, což byla opravdu drahá oprava. Osobně bych si toto auto znovu nekoupil. Nepřesvědčilo mě ani zpracování, ani spolehlivost, ani jízdní výkony. Jeho hlavní výhodou je jen pohon 4x4. Nechápu proč by někdo koupil toto auto pouze s předním náhonem, když je velký výběr daleko lepších aut. U mě to vyhrál Yaris na celé čáře. Jen rozdíl ve spotřebě při nájezdu kolem 20000km za rok je 12000,-. To nemluvím o zpracování, interieru a spolehlivosti.

    Klady:
    Pohon 4x4
    Topení
    Levné díly
    Zápory:
    Spotřeba
    Komfort jízdy
    Spolehlivost
    Slabý motor
    Kvalita zpracování

    vrkoslavice, 10.12.2018 v 12:04 neutrální recenze

  • Mám Ignise 1.3 -03 68 kw

    Dobrý den! Koupil jsem téměř před třemi lety ve Veselí "šedou jebku", jak bylo napsáno na klíčích... Za hrozného hukotu jsem ji odvezl do VČ a po výměně zadních ložisek se hukot zlepšil- hučí pouze spojkové ložisko. Ale ve 220 tisících se to dá skoro i čekat. Za záchranu se mi Ignis denně odměňuje bezporuchovou jízdou , nízkými náklady a celkově kladným pocitem z jeho řízení.Jedinou vážnější chybou, kterou " Soudruzi" při jeho projekci udělali, je "krátká pětka" a u nového vozu, absence 6. výdělečného rychlostního stupně. Dojezdím toto vozidlo (cca 4-5 let a budu doufat, že SOUDRUHŮM dojde , jak snížit hluk, zbytečně vysoké otáčky a samo sebou i tu spotřebu. Vždytˇ ta 6 by to "SOUDRUZI " udělala za Vás a bez jakékoli námahy. Martin

    Klady:
    Pružný motor, živé vozidlo, tahoun, dobrá stabilita,relativně dobře využitý "obestavěný prostor"
    Zápory:
    Absence 6. stupně.

    pidap, 21.06.2018 v 11:24 kladná recenze

  • ignis 4x4

    prosim o vaši skušenost jak se naseda a vyseda jsem invalidni duchodce a větší člověk 130kg a 180cm a chtěl bych vědět jestli i pro takoveho chlapa je za volantem dost mista:( a zda je vhodně do hor zpevněne cesty ale vyžši sněhova pokryvka -- na myslivost diky :)

    pepin.zhane, 17.02.2017 v 18:31 neutrální recenze

  • Ignis 1.5 4x4 r.v. 2004

    V mnoha věcech se ztotožnuji s recenzí níže, pouze co se týče odkádacích prostor není to vůbec taková katastrofa, naopak, na velikost auta je úložných prostor dost a jsou docela originálně řešeny. Před tím jsem byl zvyklí na úplně jiné typy vozů, velké, prostorné limuzíny či kombi, ale po zkušenosti s Opel Signum jsem se rozhodl již úplně jinak. Kde nic není, nemá se co kazit, samozřejmě, zatím mi odešlo jen vyhřívaní lamda sondy (po mnou najetých cca 10 tis. km, celkem má auto asi 65tis.), díky tomu svítí kontrolka motoru, ale dá se s tím jezdit, to například s výše uvedeným Oplem, byť to byla nafta (tam lambda pochopitelně není, ale je tam milion jiných pič....) nešlo, tam pokud se něco po.... muselo se to za velké peníze opravit, jinak člověk nejezdil. Vozidlo není žádný výstřelek módy a holky na něj balit nejspíš nebudete, ale určitě vás nenechá jako mnoho jiných aut s velkým množství serepetiček ve štychu. Co se jízdních vlastností týče, odpovídají kategorii, poměrně slušný je ale výkon, když se chytí pod krkem, jede svižně, spotřeba je tedy celkově vyšší, 4x4 něco vezme a výkon vzhledem k objemu též, jezdím hodně město, tak se spotřeba vyšplhá klidně k 10l, kombinovaná je cca mezi 7,5 - 8,5 litry. Což někoho může odradit, ale když si spočítáte náklady na opravy naftových agregátů, je jejich spotřeba taky úplně někde jinde než v ČR uctívaných 5 litrů nafty na 100 :-) Prostor v kabině je řešen dobře, sedadla tužší, ale i při dlouhých cestách záda nebolí, vzadu vyšší posez, takže docela místo pro nohy vzhledem k vel. vozu. Auto doporučuji tomu kdo potřebuje občas projet terénem, vyšší světlá výška (cca 18cm) je super, nikde nedrbnete a i když není tak velká jako u SUV průchodnost terénem je stejná, ne-li lepší díky velkosti a malému rozvoru náprav, i nájezdové úhly jsou obrovské, díky skoro žádným přesahům. Osobně s autem jezdím hodně terénem na ryby a každý rok na hory po Balkánu, kde jezdím cesta necesta a nemůžu si auto vynachválit, i na delší cestování to jde (ve dvou), ve více už by to pravda nebylo ono, kufr není největší, ale komu se jedná o obří kufr ani nebude o tomto autu uvažovat. Ignis je opravdu vhodný pro někoho kdo jezdí outdoor (les, makadam, bláto, sníh...) a nechce si kupovat drahé SUV a platit nákladné opravy a ještě větší spotřebu než i Ignise.

    Klady:
    světlá výška, pohon 4x4, sníh, terén bez problému
    jednoduchá technika, ale poctivá
    výhřev sedadel (má jich ale hodně málo Ignisů)
    rychle topí v zimě, rychle a dobře klimuje v létě
    levné pneu (14" 15")
    celkem dostupné díly i na vrakovišti (např. Kladno)
    přístupný motorový prostor
    výkon 1.5 73kW (100 koní), do 100 km/h dost svižné, příjemný zvuk vytočeného motoru
    nekrade se
    parkování díky délce jen 3,7 metru
    Zápory:
    spotřeba kolem 8 litrů
    na dálnici vyšší hluk v kabině, ale odpovídá třídě vozu
    tuhý podvozek, hlavně při přejezdu příčných retardérů bacha (musí se přejet velmi pomalu), jinak skočíte jak koza
    brzdy (byl jsem z předchozích aut zvyklí na lepší, Opel Signum, Peugeot ...), jinak brzdí normálně (vpředu kotouče, vzadu bubny)
    pro někoho vzhled, ale na to to nejezdí (verze 4x4 s oplastováním vypadá celkem zajímavě)
    možná bezpečnost, sice 4x airbag, ale není to žádný tank

    snuffix, 12.12.2014 v 20:03 neutrální recenze

  • Zvláštní vozidlo, ale docela dobré

    Je třeba si na něj hodně zvykat. Bohužel má převod volantu příliš dopomala a někdy i při pomalé jízdě musí člověk točit volantem jako šílenec, aby to stihnul. Po vyjmutí pojistky ABS se chová i na kluzkém pěkně, předtím hrůza - požád zapínalo ABS a prodlužovalo dráhu. Častěji praskne parkovací žárovka v levém reflektoru. Zpátečka výjimečně při zasunování zachrastí. V zatáčkách pozor na akcelerování, protože se trochu naklání a odlehčuje vnější kola - pak snadno podhrábne. Porucha ovládání voliče foukání vzduchu. Nepatří zrovna k nejúspornějším vozidlům, ale zajezdíte si - je svižné. Spotřebu moc nelze ovlivnit - záleží prostě hlavně na terénu a na provozu ve městě. Bohužel je normální, že otáčky na neutrálu zůstávají dost vysoko a je pravda, že spojka se chová záludně - jednou zabere tak, podruhé onak, potřetí motor chcípne, počtvrté podhrábne (nic pro začátečníky). Hlučnost při vyšších otáčkách docela vysoká, ale zvuk motoru je hezký. Karoserie není kdovíjak odhlučněna, takže při jízdě v mokru máte pocit pootevřených dveří. Umístění tlačítek klaksonu - to je hlavní tragédie - ještě se mi je nepodařilo nikdy včas použít, protože jsem měl vždy nějak nešikovně natočený volant. Po 100 tkm se začala rozsvěcovat kontrolka poruchy motoru - zjištěno, že je v háji katalyzátor, neřeším to - jezdím dál. Celkem v kabině nění co kam dát - kapsy ve dveřích k ničemu, otvor pro láhvce - nic se nevejde, dvě jeskyňky v palubce - dejme tomu, akorát jediná přihrádka před spolujezdcem - v ní vše na hromadě. Není kam dát desky s lejstry - se sedačky pořád lítají na zem. Pár dutin kolem náhradní pneumatiky pod zadním deklem - ale kvůli rachtání nutno balit do hadrů ap. Žádné úchyty na zavazadla vzadu - všechno poletuje v prostoru - nutná svépomoc. Něco občas klepe vzadu za řidičem - ale nikdy jsem nepřišel na příčinu. Doporučuji vysoce kvalitní zimní pneumatiky - jinak dost podrhrabuje a jde pak do smyku. Je to zábavné a rychlé auto, ale ne pro začátečníka nebo pro ženy, ani prodůchodce. Vlastně nedokážu říct pro koho - ale mám ho celkem v oblibě.

    Klady:
    - vysoká světlost, dost projede a přejede vysoké obrubníky
    - provozní spolehlivost i za mrazu
    - klimatizace brzy chladí
    - dobrý odpich, ani v kopcích nezná únavu
    - prakticky se vůbec nekradou a vypadají originálně
    - vůbec nerezne, nikde
    - vzhledem k délce se docela všude vejde a vzhledem k výšce je z něho příjemný výhled
    - jízda v něm je přes všechny zápory níže uvedené velmi zábavná, nevím, čím to je
    Zápory:
    - komfort uvnitř není kdovíjaký, sedačky jsou dost tuhé, plasty obyčejné a předměty v nich ramplují
    - při jízdě je to dost vyskákaná koza, přes hrboly ztrácí snadno kontakt s vozovkou, nic na dlouhé trasy
    - vyšší spotřeba při jízdě nad 100 km/hod, při jízddě nad 130 km/hod už drastická spotřeba
    - ve městě v provozu při krátkých couračkách kolem 7,5 l/100 km, v zimě tak 8 (podle mrazů)
    - příliš pomalý převod řízení, nutnost točit volantem přímo zběsile
    - nesmyslně a nebezpečně umístěné klaksony, člověk zatroubí jen když nechce
    - málo uložných prostor
    - tvrdá koza

    cinkl.teplice, 24.09.2014 v 13:36 neutrální recenze

  • Autosedačky

    Vejdou se do něj dozadu 3 autosedačky?

    Klady:
    a
    Zápory:
    a

    jiri.bilek85, 12.03.2014 v 17:28 neutrální recenze

  • SUZUKI IGNIS 1,3 R.V.2006

    Nyní jsme si zakoupili v bazaru toto auto a samozdřejmě až po převozu domů nás zarazilo,že poněkud více "ŽERE",tak by mě zajímalo,když se auto zahřeje na provozní teplotu,za jak dlouho klesnou otáčky při provozu na 800 při sundání nohy z pynu...díky za radu

    Zápory:
    zatím vysoká spotřeba a srží ve vysokých otáčkách:-((

    nonysek1313, 19.05.2013 v 20:11 záporná recenze

  • Ignis 1,3 r.v.2006 - spolehlivé auto

    naprosto spolehlivé auto, bez zaváhání lze říct, že jsme po celou dobu měnili jen oleje. Auto je sice tvrdší, ale dobře se s ním jezdí po našich vymletých cestách, dobře se do něj nasedá, má vyšší podvozek a to je super. Jen při mínus 30 stupních zamrzl posilovač :-)) to je asi největší závada, kterou jsme za 3 roky měli

    jarka.frgalova, 28.08.2012 v 16:25 kladná recenze

  • Ignis 1,3 2004

    Koupil jsem ho v roce 2004 možná jako jeden z prvních novější model,najel jsem 1200000km bez jediného problému,po té odešla údajně váha vzduchu,oprava za trojku a auto svištělo pořád super,potom jsem ho prodal sousedovi a ten jezdí bez poruchy dál do teď.Měnil kotouče a destičky ,jinak nic.Super auto,někomu se možná zdá tvrdší ale je to proste Cros tak se neni čemu divit.

    sykorovi1, 08.02.2012 v 14:31 kladná recenze

  • ignis 1.5 4x4

    Auto vlastním šestým rokem (70000km)a jsem s ním nad míru spokojen. Závady: urezlý drát z baterky, auto nešlo nastartavat, takže servis byl nutný,dále občas problémy s centrálním zamykáním, špatně funguval zámek u pátých dveří (po opravě v pohodě),neměnil jsem zatím ani jednu žárovku. V kopcích, kde převážně jezdím se chová skvěle (hlavně v zimě).Doporučuji.

    dvor.petr, 15.07.2011 v 23:55 kladná recenze

  • ignis 1.5 4x4

    Auto vlastním šestým rokem (70000km)a jsem s ním nad míru spokojen. Závady: urezlý drát z baterky, auto nešlo nastartavat, takže servis byl nutný,dále občas problémy s centrálním zamykáním, špatně funguval zámek u pátých dveří (po opravě v pohodě),neměnil jsem zatím ani jednu žárovku. V kopcích, kde převážně jezdím se chová skvěle (hlavně v zimě).Doporučuji.

    dvor.petr, 15.07.2011 v 23:55 kladná recenze

  • SUZUKI IGNIS

    Dobry den.Mam koupený nový v roce 2008.První problem jsem měl s topenim.Zamlžené nebo omrzlé přední okno mi nejprve rozfouká u spolujezdce a pak po dlouhé době u řidiče.U prodejce mi bylo řečeno že je ventilátor na pravé str.tak proto hmm v dnešní době nechápu.Nic moc v zimním období.Další problem jsem měl se zadníma pásama když jsem chtěl přidělat dětské autosedačky.Dvakrát vyměněný v rámci záruky a stejně nic moc.Už to radši neřešim.U deset let staré fabie bez problému ty samé sedačky jdou přidělat krásně.Řazení dobré akorát občas jde špatně zpátečka ale žádná tragedie.A má hodně citlivé řízení,stačí málo a hned je rozhozená goniometrie.Jinak vše ostatní zatim v poho.Motor šlape super.Spotřeba léto 6.5 zima o litr víc.Čekal sem o neco málo méně.

    dandulada, 05.01.2011 v 20:14 neutrální recenze

  • makač

    Mám po prvnim majiteli GL 2005 1.3 43000 najeto, nechal jsem měnit kotouče a destičky (naprosto neuvěřitelnym stylem doničené)... se spojkou mám jisté trápení - pokaždé reaguje jinym stylem a centrál mi někde neodemkne dveře u řidiče (což je docela problém :D) ale to je vše nejspíš vina toho matláčka, co s tim vyváděl přede mnou... spokojený ale jsem - maká jak může, motor svižný (rvu si vlasy, když mě předjede fábie 1.2HTP jen proto, že si jedu v klidu), průchodnost slušná a místa uvnitř kolem sebe dostatek:) menší zrcátka ubírají přehledu kolem vozu a rejd by mohl být trochu utaženější... posilovač příjemný, řazení celkem ok, ale třetí řadící stupeň někdy musim vyhledávat :D originální audio dobré ale repra naprosté chrchláky... hrozně tenké plechy, jako bývá u japonců zvykem -> stačí se opřít a máte tam jámu jak cyp... velké plus - takové auto vám nikdo nebude chtít krást ...velké - není to "kundolap" :D

    Krizenecky, 06.07.2010 v 21:11 kladná recenze

  • šikovné auto

    Máme přesně tento typ, tedy 2001, 4x4, bydlíme v kopcích, takže v zimě využijeme náhon na všechny 4,vyjede toho celkem dost.Na dálnici je taky hodně živý.Prostor OK, ale teď už budem 4, tak půjde z domu a koupíme subaru outback. Jinak dobrý, spolehlivý vozidlo!

    Chodovsky, 28.02.2010 v 16:51 kladná recenze

  • Ignis 1,3 benzín 2005

    Je to dobré a spolehlivé auto. Že by bylo bůhvíjak živé mi sice nepřijde, ale asi to bude tím, že více jezdím Mazdou 6 2,0 a srovnávat dvoulitr s 1,3 nejde. Co ale u Ignise obdivuji a asi na tom má hlavně zásluhu časování ventilů VVT, jeho sílu. Z pětky není třeba moc podřazovat, pokud zrovna není nějaký prudší kopec a na plyn se taky nemusí moc šlapat. Jinak na svou délku je v něm docela dost místa a není problém, aby vzadu seděl člověk s výškou přes 180cm a místa bude mít dost. Je to dané výškou auta. Kufr není moc vysoký, což je asi dáno tím, že se toto auto dělá i s náhonem 4x4 a karoserie je jistě stejná, ale na délku i šířku kufr ujde. Je spousta aut s menším kufrem.Jedinou výhradu mám k tlačítkům houkačky umístěným na volantu o které se mi při rychlejším točení volantem občas podaří zavadit a tak třeba při parkování na parkovišti si občas zahoukám. Jinak si ale zatím na Ignis nemůžeme ztěžovat a můžeme ho doporučit.

    frantisek.j, 17.02.2010 v 17:45 kladná recenze

  • Pro mirdabez

    Je tam řetěz.

    Lubofoto, 08.12.2009 v 12:42 neutrální recenze

  • DOTAZ

    chtěl bych se zeptat,jestli má Ignis rozvodák,nebo řetěz

    mirdabez, 30.11.2009 v 18:50 neutrální recenze

  • zatím nejspolehlivější auto,co jsem měl...

    mám skoro 5 let,kupoval jsem nové,ted najeto 88500km,bez jediného problému,ani žárovku jsem ještě neměnil,jen dvakrát brzdový destičky a jednou kotouče....pravidelně po 15000km měním olej....jednoduchý,nenáročný auto...spokojenost

    bilas.h, 23.11.2009 v 00:49 kladná recenze

  • IGNIS 1,3 benzin, r. 2005, 69 kW

    Jezdím nyní v zimě, couračky tak 4 km a spotřeba ve městě kolem 8 litrů. Je to logické, samé rozjíždění a zpočátku sytič. Takže těm pohádkám o 6 litrech ve městě moc nevěřím a už vůbec ne v zimě, stačí sledovat spotřebu na počítači (rozjezd kolem 20 l, do stoupání kolem 12 l ap). Ale je to skvělé auto, až moc živé, při rozjíždějí se musí opatrně, aby nepodhráblo, plyn je až moc divoký, zpátečka je také dost nepříjemně rychlý převod, už jsem parkoval klidněji, ale i tak, výborné auto, tiché, svižné a pohodlné. Akorát si člověk zvyká, než pohledem či pohmatem pozná, zda má zařazen neutrál, páka má dost krátký chod. Zpátečku je třeba řadit zásadně dost bezprostředně po sešlápnutí spojky, jinak občas nezapadne. Na hrbolech si zaskáčete, příčné prahy - to je něco, ale jinak sedí v zatáčkách pěkně. Osobně nejhůře hodnotím umístění tlačítek pro klakson - v krizové chvíli je prostě nenajdete a plácáte marně po volantu - tedy pokud nejste chroničtí troubiči, ale to asi i u jiných aut. Na 6000 otáčkách se automaticky a docela překvapivě podtrhne výkon, což překvapí, ale zase to chrání motor (jenom jsem to párkrát zkusil). Má příjemně vysoký posez a motor nemá dunivý zvuk. Koupil bych si ho znovu. Myslím, že předchozí typy měly akorát lepší odkládací přihrádky vpředu (ty otevřené regálky už zde nejsou).

    cinkl.teplice, 18.11.2009 v 20:34 kladná recenze

  • IGNIS

    Mám Ignise již 3rpoky bez jedinného problému. Jezdím denně většinou couračky a spotřeba nepřesahne 6 litrů. Pohodlný ,svižný bezproblémoví společník.

    poorladislav, 19.10.2009 v 17:57 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání