Aktuální nabídka inzerátů Suzuki Jimny

Zkušenosti majitelů s Suzuki Jimny


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Suzuki JImny

    Asi jsem z jiné planety, ale měl jsem už mnoho cca 7 značek tereňáků... Jimny mohu vřele doporučit jako druhé auto třeba na hory. Je to prostě malý borec ! Všechno vyjede, vším projede, Závějím sněhu a neprotažené cestě se jen směje. Ty zprvu pošklebující se chytrolíny a pak protažené ksichyty ve zpětném zrcátku stojí za to :-) Koupíte kvalitní pneu a nechává všechny ty trapně se prokluzující Patroly, Pajera apod dál se mořit v závěji ...Mám ho právě jako druhé auto na horách a nenechám na něj dopustit. Sjezd zledovatělé cesty se stává zábavou díky tomu jak ho díky tomu, že je prcek máte stále pod kontrolou. Jako rodinné auto mám Jeep Wrangler 2014. Ten má své limity u Jimnyho jsem je ještě nenašel.. :-D

    Klady:
    Super do sněhu
    Otočí se na pětníku
    Výborná ovladatelnost v nouzové situaci
    Předěláním na LPG jezdíte skoro zadarmo
    Zápory:
    Nesmí se zanedbat ochranna spodku
    Jízda max do 110km, ale víc se od něj ani nečeká
    Nevím..

    kubver, 18.01.2018 v 14:11 kladná recenze

  • Převodka řízení

    Zkušenosti jsou vcelku dobré. Při koupi staršího si dejte velký pozor, aby nádržka hydrauliky byla plná a pak se skloňte u předního kola a zkontrolujte převodku řízení. Nesmí být mokrá od oleje. Je li, hned požadujte slevu 25 000 což stojí nejlevnější nová jako náhradní díl. Opravit jde jen velmi těžko a repas stojí kolem 10 000. Je zajímavé, že servisy Suzuki mají na stejný díl rozdílné ceny. Venkov oněch 25 000, Suzuki Horní Počernice 56 198 Kč. Dost slušná zlodějina ne?

    Klady:
    Vyšplhá všude, na 4x4 dobrá spotřeba i s vlekem, vypadá dobře
    Zápory:
    Je malý a uvnitř není moc pohodlí. Dost skáče a na dálkové cesty jen v nejnutnějším případě. Údajně není žádné umění ho dostat ne kluzkém povrchu na bok nebo na střechu. Dokázal bych si u něj představit lepší brzdy. Máme ho ale rádi a dobře slouží!

    stonjek, 07.12.2016 v 10:23 neutrální recenze

  • Pohon přední nápravy

    Nemůžu zařadit přední pohon. Poraďte mi co s tím. Kontrolka zařazení 4WD bliká. Když pohybu s hnacím kardanem, tak se pohne i hnaný kardan. Diky za radu.

    Klady:
    Malý, obratný.
    Zápory:
    Redukované rychlosti by mohly být pomalejší.

    jan.vavrecka, 23.10.2016 v 20:39 neutrální recenze

  • Přírůstek

    Auto mám několik hodin r. 2009 a hned se vyskytlo pár drobností a tak prosím o radu co s tím. Vedle tachometru vlevo dole mě svítí žluté světlo a na volnoběh jde motor nepravidelně a hůře chytá. Setkal se s tím někdo, a jak to řešil? Děkuji za odpověď! R. S.

    Klady:
    Hezké praktické, údajně ůsporné, projede všude
    Zápory:
    Málo místa a dost nepohodlí

    stonjek, 20.07.2016 v 17:53 kladná recenze

  • Naprostý souhlas!

    V posledním přízpěvku níže pan Stepe má pravdu ve všem. Nutno kontrolovat, sem tam očistit, podvozek pochopitelně mít ošetřený, neb nová auta toto nemají uděláno ideálně. Mazat často koule u předních kol ať jsou stále stříbrné, nikdy nesmí zreznout. Mazat čepy a vše co je na podvozku v pohybu. Raději nebrodit i když to auto umí skvěle. Kapaliny jen ty co výrobce doporučuje. Auto koupit nové, nebo si jej nechat prověřit a nechat řádně prohlédnout na rampě vlastním odborníkem, neb všechna auta z dovozu jsou spravené bouračky v ideálním případě jen malé ťukandy plechů, každé mělo nějaký defekt. Před koupí před lety jsem obešel dost prodejců, prozkoumal osobně a přesně každému řekl co auto mělo za klempířinu a kde. Musím uznat, že někde to uměli velmi dobře spravit, ale do stavu nového vozu to nikdy ani nejde, vždy to jde poznat a to i když je svár zabroušen a pod lakem (stačí jen emulze s práškem do kopírky a magnety a je to jasné...). Idální je nový vůz i když i použitý výborně spravený lze se štěstím sehnat a udělá totéž jako nový, jen je levnější. Zde ještě zopakuji, že jiné auto bych nechtěl, protože když započtu i náklady na tuto čtyřkolku jako ručení (pro Prahu, tedy vyšší sazba), pojištění, spotřeba, tak jiné co splní požadované za stejný peníz bych nesehnal. Jo a parkování kdekoliv není problém i když je všude plno, pro Jimnyho se místo najde. Mám 185 cm a 100 kg a rozhodně na místě řidiče nepociťuji nějakou nepříjemnou těsnost, jde o to si vše seřídit, najít si polohu a to je vše. Těsněji tam je, ale nic co by nějak vadilo, nad hlavou a u pravého kolena mám dokonce víc místa než v jiných i velkých vozech. Sedačku mám pravda maximálně dozadu, za mě si již dospělý nesedne, jen dítě. Je to mrštné spolehlivé auto pro zkušenější a opatrné řidiče, neměnil bych. Při vlhku či sněhu a zapnutém jen zadním náhodu dávejte VELKÝ POZOR!!!

    pc.data, 27.01.2015 v 12:09 kladná recenze

  • Jimny ano,ale pozor !

    Měl jsem "Jima" 7 let od novoty a sloužil celkem v pohodě.Musíte se ale o něj starat víc,než o běžný osobní vůz.Tedy pokud chcete aby sloužil dobře a dlouho.Proč potřebuje větší péči je snad celkem jasné.Stačí pohled na podvozek a potom do servisního manuálu.U nového auta je dobré ještě před první zimou ošetřit nástřikem podvozek a dutiny.Po zimě rezaví téměř před očima !Nebrat auta z dovozu,které jsou téměř 100% ně křapky se zastříkanou rzí na podvozku !Nebrat 1.5 DDiS !Tenhle francouzký křáp v tomhle autě je hotová tragédie.Opak tvrdí pouze,kdo nemá zkušenost,nebo kdo se ho naopak potřebuje zbavit.

    stepe, 27.01.2015 v 10:55 neutrální recenze

  • recenze Autosalon Jimny

    Zde celkem solidně pravdivá recenze v CZ: http://www.youtube.com/watch?v=vS9bCNT9JlE Jak tam ale mluví o tom, že pokud bychom vypnuli motor při zapínání 4WD-L, tak se prý auto celé zablokuje a už se nerozjedeme. Dovoluji si tvrdit, že to není pravda, auto normálně nastartuji a vše funguje, pokud motor chcípne. Pokud auto bylo vypnuto a mělo 4x4 či 4x4 s redukcí, tak se vše při novém startu samo zařadí (mluvím o svém modelu 2011). Osobní zkušenost, benzínový motor, Jimny Ranger 2011. Dále pokud je motor zahřátý a běží na volnoběh (benzínová verze), tak otáčky jsou velmi nízké (cca 750 ot./min.) a při malé kubatuře motoru uvnitř nejde motor takřka slyšet a omylem se mě stalo, že jsem ve spěchu začal startovat!!! Nezničil se pastorek startéru nic, auto vydalo zvuk, ale nepodobný startování a řekl bych, že se ani startovat nepokusilo. Toto přesně před lety udělal kolega také omylem u nové Škody Felicie provedení pickup a ihned se zcela odporoučel startér, auto jsme museli pak pokaždé roztlačovat. Starter vrčel ale nestartoval. Při opravě tohoto bylo zjištěno, že pastorek na startéru je zcela na kaši. Felicie i dle zvuku startovala do již nastartovaného motoru. Jimny model 2011 vydal něco jako vystražný zvuk a nejen dle mne startovat do již nastartovaného motoru nejspíš odmítl. I po tomto omylu běžně Jimnýk startuje, jako by se nic nestalo. Felicie po takovém omylu ihned zkolabovala, nešla nastartovat klíčkem, jedině roztlačením. Myslím, že ti Japonci mysleli na vše. A zde je krátký příklad použití 4x4 s redukcí http://www.youtube.com/watch?v=gAc9v1MXkCU , pohon tedy tvrdě rozdělen na nápravy 50:50. Auto nemá mezinápravový diferenciál. Zapínat toto tedy výhradně jen tam, kde je snížena trakce, jinak jsou přetěžovány všechny součásti pohonu, hrozí předčasné opotřebení, vymačkání převodů a případně i prasknutí některé ze součástí pohonu. Příkladů a návodů na zcela výjimečně kompaktní a dokonalé auto Jimny je na YouTube mraky ve všech jazycích. I to samo mluví o kvalitách tohoto malého velkého vozu se kterým jsem roky denně moc spokojen. Auto bych neměnil a koupil znova, mám jen výborné zkušenosti.

    pc.data, 18.11.2014 v 13:45 neutrální recenze

  • Reakce na příspěvek Marnet:

    Dobrý den a naprosto Vás chápu. Pravda je, že Jimny je velmi drahý, za cenu co stojí bych koupil i dvě nová menší obyč. malá tzv. městská auta s náhonem jen na přední kola. Protože jsem taková auta měl a nepřejte si vědět kolik starostí, potíží a jaké riziko jsem podstupoval, když jsem s nima chtěl S VOZÍKEM i bez něj dělat co nutně potřebuji (zahrada, stavba, příroda, výlety...). To nemluvím o tom, že mnoho věcí tyto auta nezvládly a pokud, tak špatně a při každém rozjezdu rozryly zahradu a spojky a také měnit spojku není žádná láce. U těchto silničních aut spojka nic nevydrží. Řekl jsem si a dost, když jsem uvíznul s pracně naloženým vozíkem na vlastní zahradě na mírném travnatém svahu, neustále mě neschopnost těchto aut jen zdržovala, každý rozjezd byl trauma zda to vůbec auto zvládne, pochopitelně se přední kola často za vlhka hrabala, spojka trpěla, byl to děs. Zvažoval jsem VELMI DLOUHO jaké auto a zda jeté či nové a nakonec jsem dle zkušeností nechtěl na tomto šetřit, neb nemám čas se v autě neustále hrabat, z toho jsem již vyrostl. Auto mě musí sloužit mnohem více, než já jemu, nikoliv naopak! Zvažoval jsem pochopitelně i Nivu (novou, jetiny byly všude děsné), Niva se mě líbila do chvíle, než jsem byl v ní, to nostalgické dýchnutí SEDMDESÁTÝCH LET minulého století!!! Děkuji nechci, zažil jsem. OPRAVDU I NOVÁ NIVA má kliky dveří, páčky pod volantem aj. stejné jako Lady let sedmdesátých!!! Ano díly má Niva velmi levné, zjišťoval jsem na Koněvovce (jsem z Prahy). A ještě násobně (!!!) levněji jdou prý sehnat na Ukrajině, zjistil jsem na Lada klubu z Internetu. Niva díly potřebuje a to často, viz. různé diskuse o těchto autech. JIMNY má díly drahé, nicméně jdou sehnat i levněji a to celkem bez potíží, mnoho lidí tyto díly vozí ze zrušených aut z ciziny, stačí se podívat na Sbazar, Aukro či jiné inzeráty. Nicméně pokud člověk auto používá normálně a neblbne s ním bezúčelně jako hlupák, tak Vám garantuji že osobně dobře znám 6 lidí, kteří mají Jimnyho kolem 10-14 let, starají se o něj, mažou na přední nápravě klouby i koule u kol, stříkají tu a tam podvozek, měněj kapaliny a TO JE VŠE, NIKDY žádnej díl nebyl třeba, někteří nimrodi měli dříve Nivu, také se starali a měli potíže stále. Dnes mají Jimnyho a jsou doslova vysmátí. Tyto zkušenosti i rady od těchto známých mě přesvědčili, abych koupil Jimnyho. Jinak jsem chtěl novou krátkou Nivku, ale po tom co jsem viděl a vyslechl majitele, tak jedině Jimnyho. Niva je jistě skvělé auto pro fandu značky co nemá jiné koníčky a rád se v autě stále hrabe a jak řekl jeden kamarád, Niva je super levnej a výkonnej PRACOVNÍ STROJ do lesa, JIMNY je auto, které kraluje v pohodě i na silnici (kromě dálnice, což mě nevadí). Zavolejte si do kdejakého ZNAČKOVÉHO (drahého) servisu Suzuki a tam Vám tak jako mě řeknou, že toto auto takřka NEZNAJÍ, protože se neporouchává, tedy pokud jej nezboříte sám. Asi i proto jsou díly drahé, ale existuje mnoho dílů z druhé ruky a druhovýroba za nižší ceny. Zaráží mě třeba známá, má Jimnyho myslím skoro 14 let, je již trochu omšelý, jezdí denně a její Jimny je funkční, maká i s vozíkem a nikdy žádný problém. Pokud hodláte cca 85 % jízd dělat na silnici, tak jedině Jimny, pokud 85 % jízd terén a těžký terén, tak myslím, že by Nivka byla lepší i když více žere, ale je zase o polovinu levnější. Pokud chcete stroj do lesa, něco jako malý traktor a hodláte jej udřít za max. 5 let, tak jedině Niva. Pokud chcete auto na práci i běžné věci, které všude zaparkuje a nevypadá vůbec zle a hodláte jej jezdit co to půjde (jako já), tak Jimny je jasná volba. Osobně jsem s Jimnýkem tak spokojen, že minimum je 15 let co jej hodlám mít, Byl drahý, věřím, že minimálně tuto dobu bude sloužit, tak jak to vidím u jiných. Za ty 4 roky mám najeto 36 tisíc km a stále mě jeho řízení naplňuje radostí, jak je skvělý a již neexistuje obava zda se rozjedu či zda to či ono vyjedu. Vyjedu vše co potřebuji, sice pomalu je-li vozík těžký, ale v pohodě. Nedokazuji si nic nesmyslným rasováním auta v terénu a vodě tak je je často vidět na youtube, auto dělá jen to co je skutečně třeba. Spotřeba je uvedena od výrobce dá se říci přesně. S nákladem a městským popojížděním na semaforech je ještě o několik deci větší. Při delší cestě a nezávodění je o poznání nižší, hooodně záleží na rychlosti a nákladu. Kromě Nivy neznám žádné tak obratné 4x4 auto s redukcí, kterou výrazně potřebuji. Jimny nemá tedy konkurenci a proto je tak drahý, nedá se nic dělat. Jinak odpověděl jsem Vám kolik mám najeto km, dále auto mělo 2x měněno olej a filtr oleje, jinak JE VŠE PŮVODNÍ, naprosto vše!!! Dokonale spolehlivé auto, světla svítí, žádná žárovka nepraskla, klakson troubí, stěrače stírají. Univerzální pneu jsou také původní!!! Jen jsem VČERA prohodil kola, zadní jsem dal na předek a přední na zadek, aby se ojížděly stejně, neb zadní se ojíždějí rychleji jak přední, protože přední pohod zapojuji jen když je to třeba a na kluzkém povrchu. Vlastně jen na takovém povrchu je to třeba (a doporučeno), člověk se až diví co auto jen se zadníma vyjede. Ano jezdím na jedněch pneu celoročně, Praha a její okolí nemá tolik sněhu co hory a nikdy jsem neměl problémy. Na kluzku 4x4 je super, chce to cvik. Jo a někdo psal jak auto MOC skáče atp. VELICE velký vliv má tlak v pneu. Ze začátku jsem to hustil jako každé auto a bylo to tvrdé, pak jsem to nahustil dle doporučení výrobce méně na stanovený tlak a nastala výrazná změna komfortu jízdy, neustřeluje a tlumí více. Ladnost velkých limuzín to ale není, ale zase velká limuzína nezvládá to, co jimny mimo asfalt. Jinak malá slabá auta jsou brzdou na semaforech, ALE převodovka je u Jimnyho tak vtipně krátká, že i jeho slabý (na ručení nejlevnější) motor dokáže být vždy první při akcelaci z nuly na kdejaké silnici, zátah to má, ale potom i spotřeba roste, chce to klidnou jízdu a vše ladně a pak se není potíž bez vozíku dostat vždy mezi 7 a 8 litrů na 100 km. S vozíkem a terénem s redukcí a městským provozem je to vždy mezi 8 a 9-ti litry na sto. Na autě mám tónovaná skla fólií SunTech, protože čirá skla moc nekryla obsah kufru, s těmito skly je to super i na pohled, dále se auto v létě nepřehřívá a v zimě moc neprochladne, fólie i izoluje, drží teplo v zimě a v létě nedovolí pronikání tepla, tyto fólie doporučuji velmi. Jo a stále vozím na střeše hliníkové robustní příčníky, prý to zvyšuje spotřebu, ale asi to nebude tak horké. Jednak se mě to líbí, auto je vyšší a zvyšuje to tuhost celého kokpitu, kdybych se nedej Bože převrátil na bok či střechu. A hlavně pokud něco musím rychle naložit jako žebřík či pár prken, tak nepotřebuji vozík a rovnou to hned dám na střechu. Dlouho jsem přemýšlej jaké auto pro naše účely pořídit, nutnost byl podvozek vysokej, 4x4, otočení se na pětníku (což v zimě smykem z fleku je i pravda), redukce a spolehlivost, Jimny byla jasná volba. Zaparkujte si Jimnyho vedle Nivky, sedněte do obou a koukněte do motoru obou a pochopíte to hned. Sklopení jednoho zadního opěráku u Nivky nebylo možné, což je třeba pro mě problém, nev v zadu vozím malou dcerku a druhé zadní sedadlo je stále sklopené a supluje tak celkem velký a vysoký kufr. Prostor nám nikdy nechyběl a pokud, tak mám nosič na střechu, nosič na tažné (super věc, je-li nákladu málo) a také solidní přívěs za tažné. Vše o čem jsem psal a všichni moji známí co mají tento vůz, tak vše se týkalo verze BENZÍNOVÉ. Všichni až na jednu majitelku, která má provedení gabriolet, tak všichni ostatní mají klasické tří dveřové provedení. Nikdo si na toto auto nestěžuje, naopak, tak jako i já tvrdí, že lepší nepoznal, je to jedinečný vůz, jedinečných schopností. Nutno ale umět jezdit, zadní náhon a přehuštěná kola, mokro a těžká noha na plynu za volantem v zatáčce, to je jistota solidního smyku. Trénoval jsem to úmyslně na velké ploše, abych věděl co a jak. Převod volantu je velký, tedy nutno více otáčet a to i když auto má spolehlivý posilovač. Chci říci, že pokud dostanete smyk, tak jej v klidu srovnáte JEN POKUD pojedete do max. 30 km za hod. Při vyšší rychlosti tak rychle manévrovat volantem nelze a vše je pak dílo náhody. Ale takto se bude chovat každé lehké krátké auto se zadním náhonem, není to žádná chyba. Pokud se projedete v hadroletu, tak tam je to snad ještě 50 x výraznější. Tedy vše v klidu a v zatáčkách na mokru a ledu pomalu a nepřidávat!!! Je to super vůz a i po letech bych jiný nechtěl. Pěkný den nejen fandům těchto báječných vozů.

    pc.data, 03.11.2014 v 11:10 neutrální recenze

  • Jimny

    Předposlední příspěvek od pc.data. je zajímavý,ovšem,jak zmiňuje koupil si Jimnyho nového.Můj otec měl vždy nové auto,tak vím o čem píši.Já se bohužel vždy musel spokojit s ojetinou,proto mne hlavně zajímá cena náhradních dílů a spolehlivost.Pisatel nenapsal kolik zatím s Jimnym najel kilometrů.Moc rád bych si přečetl jeho reakce po 8 a více letech provozu(samozřemě pokud bude toto auto,takovou dobu mít).Měl jsem téměř 4 roky Ladu Niva a dost mne zklamala(zejména ohledně koroze a spolehlivosti).Jimnyho vidím na silnicích v posledních letech mnohem častěji než Nivu.Zpracováním bude někde jinde než Niva,ale zaráží mne cena některých náhradních dílů např.rameno přední nápravy stojí okolo 20-22 tis.Kč!S protikorozivní ochranou na tom bude lépe než Niva,ale záruka na prorezivění karoserie 6 let mi nepřipadá nic moc v porovnání s jinými vozy.

    marnet, 31.10.2014 v 23:33 neutrální recenze

  • doplnění

    Sklopením předního opěradla komplet docílíte max. velmi pohodlného ergonomického sedu s nataženýma nohoma osoby se 180 cm. Osoba zadkem musí sedět na zadním sedadle a nohy má na sedáku a sklopeném opěráku sedadla předního. Dopručuji sklopit více dozadu i zadní opěrák pro ještě větší pohodlí. Toto nastavení je možno běžně udělat v řádu několika sec. Pokud leh, tak nohy jedině dát na palubní desku pod čelní sklo. Pokud ale zásadní úprava pro 180 cm tělo ke spánku, tak jedině zcela odstranit sedadlo spolujezdce i zadní sedák s jedním opěradlem, ideálně vykuchat zcela i zadní sedák s oběma opěradly (jinak je to úzké). Připevnit k podlaze desku vodorovně suplující lůžko a pak 180 cm osoba se vejde, ale lůžko je úzké. Viděl jsem někde na webu nástavbu na střechu Jimnyho pro safari, nástavba byla rozkládací a po rozložení se na střeše vyloupl malý stan pro 2 osoby. To je jen doplnění k tomu co jsem zapomněl minule napsat. Pěkný den.

    pc.data, 17.10.2014 v 13:03 kladná recenze

  • reakce na DOTAZ níže

    Auto mám řadu let (zelený Ranger 2011, koupen nový) a neměnil bych, je to pracant a vše kolem něj je nesdělitelné, nutno zažít. Auto na těžkou práci s těžkým vozíkem v mizerném terénu a povrchu. Auto pro relax a zábavu, které si člověk na sebe oblékne jako dobře padnoucí sako, super prostorný vůz vůz pro jednoho, výjímečně pro dva, zcela výjimečně pro tři a pokud se člověk zcela vzdá kufru (neb jedno trvale sklopené zadní sedadlo supluje kufr), tak zcela naprrrosto výjimečně je to auto pro max. čtyři pasažéry bez zavazadel, jedině že by zavazadlo měli na klíně... Nezaznamenal jsem za ty roky žádný zásadní zápor. Nicméně tu a tam bych něco zlepšil, ale to nemá cenu sdělovat, neb vše něco stojí a třeba malý kufr je proto, aby byl velký zadní nájezdový úhel. Redukce a rychlosti je propočtena tak, aby vyšly přijatelných rozměrů diferenciály a převodovka. Auto je krátké kvůli výhodnému přechodovému úhlu atp. Když započítám co vše bych ideálně rád, tak mě vychází z toho Jeep Wrangler, který stojí násobně více a to i jeho ručení, pojištění i provoz. Jimnýk je spolehlivým kompromisem všeho. Při tahání TĚŽKÉHO nákladu (i s vozíkem 1-1,5 tuny) jde znát slabý motor, malá váha vozu. Redukce by mohla být ještě více do pomala, opět pochopí to až uživatel jenž na zpátečku do travnatého kopce couvá s těžkým vozíkem a musí manévrovat mezi stromy a skalami. Motor benzín točí až do 6,5 tisíc otáček, což v praxi nepoužívám nikdy. S těžkým nákladem často musím používat otáčky ve kterých je maximální kroutící moment, tj. 4,1 tisíc ot. Pokud někdo netahá vozík a jezdí v autě především sám, tak je to super dokonalé silné auto do pohody i nepohody. Pokud s ním pracuje a tahá náklad i po špatném povrchu, je to skvělý dříč, jenž podvozkem, redukcí i motorem bude využit často až na 100 % schopností.

    Klady:
    Vyjede vše co člověk těžko výjde.
    Tahač těžkých nákladů, sice pomalu, ale zvládá vše, kde jiná auta končí, neb se nerozjedou do kopce či na kluzké trávě.
    Skvělé manévrovací schopnosti, všude se vejde.
    Dříč k nezaplacení i skvělý parťák pro oddech.
    Velice líbivý, kdekoliv s ním člověk je, všude jej kvitují a líbí se moc všem.
    Nízké ručení, spolehlivost, bezporuchovost, nenáročnost, robustnost na velmi špatných cestách v lese i staveništi...
    Při řízení má vše pod kontrolou řidič, žádná automatika. Pokud není řidič bezmozek, auto dá na zadek jakémukoliv rádobyteréňáku.
    Zápory:
    Žádné, neb vše má smysl a jedno je vykoupeno druhým. Kufr nemá, ALE zase díky tomu má velký nájezdový úhel vzadu atp.
    Dobrý by byl silnější motor, redukce více do pomala, uzávěrka diferenciálů a mezinápravový diferenciál. To ale ocení jen ten, kdo tahá či hlavně couvá do nezpevněného svahu s těžkým vozíkem. Pro běžné užití pro 1-2 lidi super auto zcela bez záporů.

    pc.data, 17.10.2014 v 12:45 kladná recenze

  • DOTAZ

    Chlapi da se v Jimny udelat lužková uprava pro jednu osobu (180cm) ??? Děkuji za odpověd

    pkv5, 05.09.2014 v 21:33 záporná recenze

  • Jimny - dělník do lesa

    Mám ho na práci v lese. Motorizace 1,3 benzin, r.v. 2001, najeto 135tis. po druhém majiteli, vínová barva. V zimně se trochu točí, ale na vyškrábání se z příkopu je tam redukce a 4x4. Bez náhonu na všechny 4 nebrat. Velký nilovník těchto strojů má stránky: www.samurai.terenaky.cz Malá recenze je i tady: www.aaaauto.cz/cz/recenze/suzuki-jimny/article.html?id=32839

    Klady:
    auto na zimu jak vyšité
    dělník do lesa
    otočí se na pětníku
    samonosný rám, takže i když všechno shnije tak jedete dál:-)
    Zápory:
    malé auto pro jednoho
    né na velké vzdálenosti
    ach ta spotřeba

    5samic, 23.01.2014 v 18:29 kladná recenze

  • 1.5 DDiS tragédie ??

    P.S.: a v CZ auta s tímto motorem samozřejmě v nabídce Suzuki byly.Jen se málo prodávaly,protože byly proti benz. verzím dražší o cca 100 000 kč !!!!!!!!!!

    w650, 08.12.2013 v 17:08 neutrální recenze

  • 1.5 DDiS tragédie ??

    Z předních kol nemá proč téct olej,leda by ho někdo do kloubů nalel.Patří tam vazelína.. Snad jen přes gufera z diferenc.Kolik mohou stát dvě gufera?Výměna po 5000km?Něco je špatně uděláno.K motoru.Ano je to "francouz",dílů tedy habafuk,ale ne přes Suzuki s xx %přirážkou.Otázkou je kolik měl Váš motor-auto skutečně natočeno.Počítejte min. 2x tolik,než je na tacho.Ano souhlasím, že téměř každý dovezený Jim je havarovaný.Tedy nevěřte,že ne a žádajte foto auta před opravou.Bouchnuté dveře a odřený blatník není ještě taková tragédie.Tady se však běžně skláda jednou auto ze dvou.A bouraných je jich fakt hodně,protože s malým rozvorem a poháněným lehkým zadkem se po kluzkém opravdu špatně jezdí.Tedy,ještě než vjedu na led,sníh ,tak tam dám 4WD.

    w650, 08.12.2013 v 17:02 neutrální recenze

  • Pro p. cufulinga.

    """"sami neodjedete - měl jsem zapnuté všechno, včetně 4WD-L - kola ve vzduchu se točily a bylo to k ničemu - Lada Niva v tomto ohledu není lepší"""" - TOTO TVRZENÍ JE NESMYSL. Niva má také némá špéry na nápravách, navíc menší zkřižitelnost. Je to spíše o článku mezi sedaldem a volantem, pak Jimny jede všude! Špéry na nápravách mají jen některé offy. Většiná má jen uzávěrku mezinápravového difu (NIva) nebo připojení předku na trvdo-poho náprav 50/50 (Jimny). Co se týká pneu na Jimnýka jsou ideální ATčka - Izzardy, Crosscontakty.... PS: 4WD-L je redukce PSII: Jezdím obojím, tak vím, co ketré auto dokáže. Jimny vede!! Jimny Pro upřesnění

    pozemekzmena, 07.12.2013 v 23:53 kladná recenze

  • 1.5 ddis - tragédie

    Kupujte to jen v benzínu s originálním motorem 1.3, ten Renault v tom je tragickej, zlatý starý diesely, který jezdily na všechno. Taky jsem už jednou měnil čerpadlo a vstřiky, dnes bych se toho rád zbavil a čekám na nějakého troubu, který to koupí. Děsně se na tom podělává nějaký ventil tlaku či co, diagnostika stále hlásí nízký tlak paliva. Startování až na pátý pokus, při větším přidání plynu vynechává motor a svítí červená, z výfuku jde černý kouř. Filtry jsou nové. Neberu žádnou pochybnou naftu u supermarketů nebo zemědělců. Z předních kol teče olej - oprava a výměna každých 5000 km. A ano, je to bouračka z Německa z bazaru klasicky nabízená jako skoro nové auto.

    Klady:
    Dostane se téměř všude, ale jak už tu někdo popisuje jen se dvěma druhy protektorů Vraník 80% terén (truck 2000) a 100% terén (T3)
    Zápory:
    I v malé rychlosti na mokru či nedejbože lehčí námraze tomu děsně ujíždí zadek, dostat hodiny není vůbec žádný problém, stačí málo i při zapnutí 4x4, pokud se vám to stane, je auto prakticky neovladatelné a hrozí, že to už nesrovnáte
    Prakticky všechny auta zde nabízená jsou bouračky z Německa i když se tváří, že jsou domácí
    Modely s Renaultem uvnitř se sem snad nikdy nedovážely, takže i v servisech s tím mají pramalé zkušenosti a opravy mohou zkazit či odfláknout
    Vše na tato auta se objednává v Německu - každá drobnost příšerně předražená, ještě se na to musí čekat než to přijde
    Absence uzávěrek diferenciálu přední a zadní nápravy, pokud máte ve vzduchu např. pravé zadní a levé přední kolo, musejí vás vytáhnout, sami neodjedete - měl jsem zapnuté všechno, včetně 4WD-L - kola ve vzduchu se točily a bylo to k ničemu - Lada Niva v tomto ohledu není lepší

    cufuling, 29.09.2013 v 16:35 záporná recenze

  • jimny 1,3

    maly velky off road

    Klady:
    jízda terenem
    obratnost
    kvalita celeho auta
    když ma pneu VRANIK nezná slovo neprojede
    Zápory:
    jízda po silnici
    optimální rychlost tak 70km/h

    klimamartin2, 14.07.2013 v 20:47 kladná recenze

  • poradte

    panove mam takovej dotaz. kolega jsi koupil tu to autičko 1.3 16v, 60kw, a nemužeme najit merku na motorovej olej, je tam vubec? dekuji

    gabinikol2, 01.04.2013 v 16:56 neutrální recenze

  • Proč nebrat 1.5 ddis ??

    Recenze od "kalkan" je skutečně osobní a zavádějící.Je zcela logické,že měnit 3x vstřiky během pár tisíc km není zcela normální.Buď vám opravovali (špatně) stále dokola jedny a ty samé vstřiky,nebo jste prostě "sem tam" natankoval skutečně špatnou naftu (možná i s vodou).Zvlášť,když píšete,že jste jezdil někde do Turecka,nebo Ukrajinu.A tenhle systém je na kvalitu paliva skutečně háklivý (holt to není zetor).O výměně oleje v motoru max. po 15 tis. km se ani snad nemá smysl zmíňovat (důležité pro turbo a vstřik.čerp.).Tyto motory tahají renault clio,takže pokud někdo shání info o motoru K9K,tak ať se podívá na recenzi u tohoto vozu.Spotřeba u Jimnyho s tímto motorem se pohybuje 5,6-6 l po silnici.Ale jinak chápu,že po takovýchto problémech se vstřikovací soustavou je jednoduché zavrhnout jakoukoliv značku auta.

    w650, 22.11.2012 v 18:42 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání