Aktuální nabídka inzerátů Suzuki Samurai

Zkušenosti majitelů s Suzuki Samurai


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Nejlepší

    Mrzí mě,že jsem ho nevzal hned jak byla možnost ho koupit.Díky manželce.

    Klady:
    .Obratný spotřeba tak akorát.Vyjede všude,Nenechte jej sednout na břicho.
    Zápory:
    Malý ,ale i to má své výhody.V

    vapohe, 18.02.2018 v 23:23 neutrální recenze

  • Dylema

    Prosím mám dylema zda si mam koupit Samurae nebo Vitaru?Cenově jsou skoro stejný.Poradí mne někdo co je lepší?

    jaraspevacek, 17.11.2012 v 19:41 neutrální recenze

  • samurai

    Nejlevnější, nejlepší, nejspolehlivější a nejmenší. Je to užasný pomocník do nepohody. Je trošku nepohodlný ale lepší než pěší chůze. Kdo vyzkouší ten neprohloupí.

    Klady:
    Nízká cena. Nízké provozní náklady na urovni škoda 120. Vynikajíci v terénu, ve sněhu prostě všude kde břichoplazky končí tak tohle teprve začíná. Spotřeba záleži na váze nohy od 8l do 15l v zápřahu.
    Zápory:
    Občasná rez na nepodstatných místech (blatníky)

    tom7705, 26.06.2012 v 18:31 kladná recenze

  • Samurai 1,3

    Auto má přívětivou velikost do městského provozu i do terénu. Skvělě se s ním tak zajíždí mezi zaparkovaná auta nebo například pro parkování mezi stromy v lese, když jdete na houby. Právě pro tu druhou vlastnost je velmi oblíben myslivci a dřevorubci. Auto je díky své robusní konstrukci vhodné i do těžkého terénu. Ne nadarmo tak obsazuje přední příčky v různých terénních závodech typu trial apod. Díky své nízké spotřebě - já mívám okolo 9 litrů dlouhodobou spotřebu (60 % zimní provoz v horském terénu 30 % město 10 % delší štreky). Autem se dá pohodlně dojet do hor na lyže a tam pak využít jeho skvělé vlastnosti třeba například k dostání se zcela zasněženou cestou k lesní chatě. Moje žena auto používá převážně k těmto účelům. Bratr má Samuraie dva. Jednoho pro práci v lese a druhého na ježdění do práce. Co ten jeho první dokáže se špalkovými gumami od Vraníka si nechte zdát, nebo koukněte na youtube co japonský hradina dokáže. Brácha má ten do lesa s plachtou vzadu. Je to nic moc v dešti. Prostě tam sákne, ale skvěle tam naložíte motorovou pilu, sekačku, zimní frézu, 10 pytlů cementu, kubík metrového dřeva nebo jiné potřebné krámy. Ne však všechno najednou, není to vejtřaska! Tu měl brácha taky. Samurai je ovšem do terénu pohotovější a obratnější. Vejtra sice umí hodně, ale Sámoš je Sámoš. Motoricky je vhodnější ta jednatrojka. Brácha má i verzi litrovou a není to to pravý vořechový. Prostě to netáhne a v terénu potřebujete občas nějaký ten hup přeskočit. Do terénu je pak libůstkou posilovač řízení. Lze ho buď dokoupit kompletní za cca 10 000 Kč na bazarech a nebo při hodně velkém štěstí ho mít jako nadstandardní výbavu od výrobce. Když pak Sámoše osadíte triálovými vraníky na šestnáctkovejch kolech s podložkama (abyste nešourali o podběh) dá hodně práce točit 4× 20 kilama kol zleva do prava při úhybných manévrech v těžkém terénu i se zmíněným posilovačem. Skvělá je u Samuraie hmotnost - je prostě malá. Není pak problém při zapadnutí v nedostupném terénu auto vyprostit jiným, s pohonem čtyř kol a do terénu, navijákem, nebo jednoduše jen "hupcukem". S žádnou z uvedených možností neuspějete u "dospěláka" jakým je Ladncruiser či Humer. I s traktorem jsme měli kolikrát co dělat s Foresterem v bahně 100 metrů od asfaltky. Samurai je prostě kultovní klasika, kterou musíte alespoň na pár zimních měsíců vlastnit.

    Klady:
    Spotřeba, obratnost, nízká hmotnost pevný rám, odpojitelný přední náhon, redukce s uzavřeným "mezidiferákem" výkon u 1,3 litrové motorizace, levné díly, levné gumy, dobré křížení do terénu, nízká spotřeba 7/8,6/9 /10,6 (dálka, střed, město, terén), pěkného bezpapíráka prodáte i za třicet - na chatu na dříví nebo pluhování sněhu.
    Zápory:
    tažné do 750 kg, nedotažená dieselová verze pro vyznavače olejů do kamen, kosmetické rezivění, které sice nekazí pevný robusní rám, ale nepřidá na vzhledu. klasicky hnijí prahy, lemy blatníků a A sloupek, dále nádrž a její držák a podběhy zadních kol - to pak v pořadí, jak jsem napsal.

    tiskem, 29.02.2012 v 02:19 kladná recenze

  • Dotaz

    Chci si koupit Samurae,chtěl bych se zeptat jestly je lepší karburátr nebo stříkačka??A jak se to lyší na spotřebě?

    jaraspevacek, 25.01.2012 v 22:54 neutrální recenze

  • suzuki

    Jsem vyzkoušel za 4roky tří .od litru po 1.3i a diesel koza na silnici větší spotřeba kolem 13 a u dieslu praskají převodovky

    ffocas, 04.12.2011 v 21:29 neutrální recenze

  • chci kontakt

    Dobry den , souhlasim s Mildou 287 a prosim o jeho kontakt se mnou

    v.chyba, 14.03.2010 v 12:08 neutrální recenze

  • samurai 1,3i 52kw

    model 1993 spotřeba reálná kombinace silnice +polní a lesní cesty okolo 8,5 l/100, velká spolehlivost a nenáročnost na udržbu.

    milda287, 28.02.2010 v 17:45 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání