Aktuální nabídka inzerátů Suzuki SX4

Zkušenosti majitelů s Suzuki SX4


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • rozvody

    lidi drazí mám jen dotaz ohledně rozvodů na benzínu 1,6...řetěz nebo řemen ?díky za info.Tom

    willy.tom, 12.07.2017 v 14:08 neutrální recenze

  • SX4 1.6VVT 81kW 2014

    Koupeno nové v lednu 2015 za slušné peníze, navíc metalíza, denní svícení, mlhovky a origo alu kola SUZUKI 16" (předešlé auta 2x OPEL CORSA, ŠKODA FABIA I, OCTAVIA II a nyní YETI a CITIGO). Auto jsem prodal v červnu, mělo hodně malých negativ s kterými jsem se nezžil, v té době mělo najeto cca 10000 km. Jako velké plus považuji motor s dostatečným výkonem, skvělým zvukem a dobrou sopotřebou. Počítač mi ukazoval průměrnou spotřebu 6,0 l/100km, skutečnost dle tankování o 8% více se zimníma gumama 15" až o 12% více. Místo pro řidiče je dostačující i pro vysoké postavy (já 195 cm). Cose týká kvality zpracování tak mám velké výhrady k použitým plastům jak v interiéru tak v exterieru, plasty jsou měkké a snadno se poškrábou, krytí středních sloupků bylo poškrábané na obou stranách více jak u FABIE s 300000 km, zadní kryty blatníků byly ve spodní části úplně rozedřené od odlétavajících kamínků, navíc plasty smrdí tak, že jsem to musel přebijet nějakou voňkou. Co se týká interiéru tak mi vadil tvrdý věnec volantu, nestejná výška pedálů, klepání pedálu brzdy a zavazející horní kryt nad pedály(asi mám moc velké nohy). Dale mi vadilo to, že nejde ovládat palubní počítač za jízdy, že blinkry někdy samy nevypnou protože vypíncí ozubení je mos hrubé, že nejdou vyjmout zadní sedačky, už z výroby nelícují některé plasty (schránka u spolujezdce), že je měkká podlahy v kufru, že u nového auta vržou panty zadních dveří, že se špatně zavírají páté dveře (nevhodně umístěné madlo) a že existuje jen málo doplňků a příslušenství, které je navíc drahé. Co se týká vnějšího exteriéru tak jsem byl překvapen z jak tenkého plechu auto je, při leštění se prohýbá plech přední kapoty. Co se týká jízdních vlastností, tak ty jsou na úrovni aut z devadesátých let, řízení je nepřesné, při couvání klepe zadní náprava a co je nejhorší je funkce spojky, která špatně dotlačuje, tak že když si chcete pořádně zajezdit třeba na ecce homu tak při brždění motorem do zatáček se mi stalo několikrát, že spojka nedopla a já brzdil i očima abych s tim něco udělal. Při dotazu v Suzuki mi bylo řečeno, že to SX4 dělá a že mají hodně oprav spojek což mě docela udivilo u auta co v TÜV reportu je vždy do dvacátého místa. To by tak bylo asi vše, já jsem tu spoustu drobností neskous a auto prodal v AAA za stejnou cenu jak jsem ho koupil (auto si dobře drží cenu), aspoň mám nějakou zkušenost s jiným autem než je OPEL a ŠKODA. Zkušenost dáván neutrální, protože to co vadí mě někomu vadit nemusí.

    Klady:
    skvělý motor včetně zvukového projevu
    dobrá spotřeba
    vzhled oplastovaného modelu
    nízká cena práce v servisu
    Zápory:
    nepřesné řízení
    při couvání klepe zadní náprava
    nedopíná spojka
    klepe pedál brzdy
    nestejná výška pedálů
    zavazí plast nad pedály
    měkké a smrdící plasty, rychle se poškrábou
    plasty nelícují a mají otřepy
    tvrdý věnec volantu (klouže)
    tenké nebo měkké plechy (prohýbají se při doteku)
    počítač nelze ovládat za jízdy
    počítač ukazuje spotřebu paliva o cca 10% nižší
    hrubá automatika vypínání blinrů
    nelze vyjmout zadní sedačky
    měkká podlaha v kufru
    špatně se zavírají páté dveře, nevhodně umístěné madlo
    vržou panty dveří (asi chtějí jen namazat, nevím, dodo neřeším)
    velmi skromná nabídka doplňků a příslušenství
    vysoká cena doplňků a příslušenství

    faculty, 12.12.2015 v 17:59 neutrální recenze

  • sx4/ fiat sedici

    Vlastním auto 3 roky,najeto cca100 000km. Úžasné vozidlo ,denně v těžkém terénu,funguje velmi spolehlivě. Motor 2.O MULTIJET. Spotřeba vyšší než uvádí výrobce ,díky jízdě v terénu. Uváděnou nízkou spotřebu lze dosáhnout v horkém létě ,letní gumy a dlouhá trasa po okrscích a to i svižnější jízdou kterou 99 Kw motor velmi rád podbízí. Veškerá elektronika absolutně bez závad. Čtyřkolka spíná perfektně a uzávěrka,která je ve vozidlech instalována je nesmírným pomocníkem při rozjezdech do prudkého kopce v bahně nebo promočené travnaté louce s přívěsným vozíkem. Takže při denních pojížd´kách terénem a cesty do práce,nákupy přiznávám spotřebu léto 5,8l a vzimě 6,3 l nafty při poměru terén / silnice 30/7ˇ% a to i se zimníma pneumatikama v letním období.Na silnicích do kopce s častým řazením lze s motorem významně konkurovat díky velkému kroutivému momentu a výkonu.

    Klady:
    rychlé auto
    dobrá spotřeba
    světlá výška podvozku
    v terénu provádí neskutečné kousky,které těžké terenní vozidla nezvládají
    cena
    funkce 4x4
    Zápory:
    menší kufr

    rnetopil, 28.01.2015 v 18:52 kladná recenze

  • palouku

    buď uveď celou infor,aci a nebo tu neopruzuj, já asi do sx4 půjdu, takže zatím nemohu hodnotit

    jirik50, 07.11.2014 v 17:27 neutrální recenze

  • Pro palouk

    Který konkrétní bazar máš na mysli? Po SX4 se poohlížím a tvůj příspěvek je mi pouze na dvě věci

    nnyky, 08.10.2014 v 22:32 neutrální recenze

  • pozor

    Toto auto bylo havarované na předek a celkem dost !!! Tak jako většina aut v tomto bazaru

    palouk, 01.10.2014 v 14:08 záporná recenze

  • 1.6

    Máme ho doma už 6 let, vozidlo za tu dobu bez větších závad (nikdy nepojízdné). Jezdí s ním děda (stará škola) ví jak pečovat o vůz. Jezdí za 6-7litrů. V zimě se vydrápe všude a k zahradě nám vede taky jen polní cesta... Investice pouze do spotřebních dílů tzn. brzdové destičky, výměna oleje...bez závad, bez koroze (není garážované a myté jen ručně).

    Zápory:
    Na dálnici chybí 6tý stupeň (ale to většině aut), stejně nejezdím víc než 100-110... je krize a roste pak spotřeba (stejně se potkáme všichni na první světelné...)
    Párkrát nás dost naštvali v servise (vozidlo kupované nové za cenu přes 550tis) a stejně se objevili drobnosti které chybí do 100% bezva auta - rádio hraje slušně, ale je to děsnej zmetek a když srovnám s 15let starým audiem v Mits Galant tak hrůza.

    suhej, 05.07.2013 v 17:07 kladná recenze

  • weert

    antikorozní ochranou je zinkovaný plech a žárově zinkovaná nosná ocel vozidla. Pokud tedy neproškrábnete až do železa (pod zinkovou vrstvu), nezačne korodovat nic ani po odstraněné vrstvě laku. To samé platí o bratru FIAT Sedici, je to to samé vozidlo. A nutno podotknout, že spolupráce Fiat a Suzuki byla v tomto ohledu povedená.

    proskleno, 19.03.2013 v 15:57 neutrální recenze

  • Pozink?

    Nevíte někdo jak je na tom SX4 s antikorozní úpravou v porovnání s ostatními? Je karoserie pozinkovaná?

    weert, 14.03.2013 v 19:17 neutrální recenze

  • Suzuki SX4 1,9 DDiS alias Fiat SEDICI 1.9 JTD 4x4, 88 kW

    Velmi mě toto auto překvapilo. Když jsem do něj nasedal, tak jsem čekal něco jako neohrabané a líné auto. Ale opak je pravdou. Řídil jsem už mnoho aut, ale toto mě přímo nadchlo, taková opravdu hračka na silnici. Bezvadná funkce čtyřkolky, zátah lineární bez extrémního turbo-efektu. Spotřeba na 120 koňovýho nafťáka nijak špatná. Při dlouhých cestách vzhledem k 6-ti stupňovému manuálu 4,8 l/100 km. Ve městě do sedmi litrů a maximálka 210 km/h na budíku. Ještě bych se vyjádřil k některým přispívajícím tady. Ne všechny vozy tohoto typu se vyráběly v Maďarsku. Od poloviny roku 2007 nebo 2008 se rozjela výroba i v Japonsku, neboť evropská továrna nestíhala vyrábět. Rozdíl mezi zpracováním v těchto dvou zemích je prý v kvalitě montovaného interiéru (maďarský měl vrzat a skřípat). Ale upřímně - měl jsem v ruce maďarskou verzi a ani hláska, ani prasknutíčko. Vůz z r. 2007 má nyní najeto 130.000 km a nový majitel je stále nadšený. Nutno podotknout, že konstrukci vozidla mají na svědomí japonští inženýři, motory jsou dodávané od Fiata (1,9 a 2,0 JTD). Pokud si však hodláte pořídit tento vůz, dbejte opatrnosti, v mnoha případech při prodeji v autobazaru naleznete vozidla se stočenými kilometry a kolikrát přemrštěnými cenami. Pokud chcete mít jistotu, poohlídněte se po vozidle tohoto typu na západ od našich hranic, vyjdou levněji a nemají stočené km. Každému rád poradím, pomůžu s dovozem nebo kompletně celý dovoz zařídím. Kontakt: proskleno@seznam.cz

    Klady:
    4x4 je s vyspělou technikou jedna z nejlepších a nejúčinnějších,
    auto hravé,
    živé,
    s příznivou cenou
    Zápory:
    Nedůvěra a zakořeněné mýty mají za následek nedocenění tohoto vozu

    proskleno, 22.02.2013 v 22:34 neutrální recenze

  • 1.6 ddis

    Po 2 a půl letech jsem zjistil že stačí nechat vyměnit lanovody k převodovce a kvalty tam jdou sami.jinak s autem veliká spokojenost.žádné závady až na ty lanka.Když se človek naučí využívat motor jak má tak se dá jezdit v létě i za 4,5L na 100km v zimě za 5 L.

    basl4, 29.01.2013 v 16:06 kladná recenze

  • 1.6 ddis

    Auto mám 1.5 roku.Ohledně motoru 1.6 ddis je to motor původem od PSA výkon 66 kw jezdí super,spotřeba v létě 5.5l,v zimě 6.1 dle palubního počítače.S autem jsem celkem spokojený až na jednu věc a tou jsou slabé synchrony na 1 a 2 převodovém stupni a tím pádem ztuhlé řazení v zimě a to nemluvě o podřazování z 3 na 2.Jinak jízdní vlastnosti jsou až překvapivě skvělé na to jak je auto vysoké.Místa v autě dostatek až na kufr ten je malý.

    Basl4, 10.02.2012 v 21:28 neutrální recenze

  • Oprava

    Těch 31000 km bylo celkem od nákupu auta a ve výpočtu jsem dal na hodnoty počítače v autě. Jak je vidět, nevykazuje spotřebu úplně přesně. Proto jsem si za rok 2011 vedl přesnou evidenci. Takže to je již úplně přesná spotřeba.

    ivan.tomasek, 04.01.2012 v 07:50 neutrální recenze

  • Roční spotřeba

    Zimní období mi trochu u SX41,6 4x4 zvedlo spotřebu,ale i tak při najetí 28506 km mám průměrnou spotřebu 6,73 l na 100 km za rok 2011. Tím opravuje 6,1 v letním období.

    ivan.tomasek, 04.01.2012 v 07:46 kladná recenze

  • SX4 4x4

    Ten kdo se nedostane pod 8 litrů s 1,6 tak ať si vyndá s boty cihlu. Já jezdil se 3kodou Fabia Kombi 1,4 za 5,1 l a s SX4 jezdím za 6,2 l (najeto 31000 km) a rozhodně brzda nejsem. Chce se to naučit používat plyn. Plyn, brzda, plyn není to pravé ořechové!

    ivan.tomasek, 11.11.2011 v 13:43 neutrální recenze

  • Suzuki sx4 r.v. 2011

    Mám auto SUZUKI SX4 obsah 1,5 a 82kw pouze dva měsíce a najeto 5000km.tak nemůžu moc hodnotit.Ale jízda v něm je super,drží stopu,při jízdě do 110km/h.je spotřeba 5,8l.do 130km/h.je 6,3l.Až při razantní jízdě je nad 7l.Uvnitř je při jízdě krásný klid,motor reaguje okamžitě,akcelerace super.Zatím je plná spokojenost.Jen při přeřazování je slyšet mírné lupkání od řadící páky.Uvidíme,co řeknou při servisní prohlídce.

    jidasil, 08.11.2011 v 13:33 neutrální recenze

  • Zajímá mě...1,6 DDiS ????

    moc by mě zajímalo, kde se v SX4 val motor 1,6 DDiS, když se nemá ani vyrábět v tomto provedení(viz. Info o modelu) podle všeho je motorizace pouze 1,5-1,6 benzín a 1,9 DDiS (nafta), Má někdo prosím jiné, podrobnější informace? Děkuji

    G.Uzak, 27.10.2011 v 23:38 neutrální recenze

  • Suzuki sx4 1,5

    Auto vlastním od r.2006 má najeto cca 127000km,nikdy žádný problém ani závada,vše funguje bez problémů což o autech která jsem měl před tím nemohu říci.

    57beda, 02.09.2011 v 12:19 kladná recenze

  • Suzuki SX4 1,6

    Uvedené autíčko vlastním 2 roky a nebyl s ním jediný problém.Spotřeba okolo 7 L, výborné jízdní vlastnosti, v zimě i když to není 4-kolka, bez problémů.Dále používám Škodu Octávii II.,neustálé problémy se žárovkami, což u Suzuki nevím co je.Ani nezmiňuji poměr cena a výbava např.se Škodou Yetti v základní výbavě s motorizací 1,2.

    j.benes73, 01.09.2011 v 21:47 kladná recenze

  • Přátelé

    Vy si pletete Subaru se Suzuki,Subaru je na jiném foru

    janruman, 19.08.2011 v 20:31 záporná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání