Aktuální nabídka inzerátů Suzuki Vitara

Zkušenosti majitelů s Suzuki Vitara


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Čekal jsem víc.

    Moje zkušenost je velmi krátká. Jezdili jsme s CHKO po horách s tímhle autem a musím říct, že větší žebřiňák jsem nezažil. Snad Nivu, ale ta byla houpavější a netřískala. Každá nerovnost se přenášela do prostoru pro posádku a ten vnitřní prostor taky nic moc, teda provedení, takový fórový. Při představě, že jedeme s dětskama do HR tak na zadních sedadlech musí být utrpení. Opěrka hlavy, která začíná mezi lopatkami, to je masakr. Byl jsem rád, že jsem z auta vypadl. Rozhodně jsem čekal, že tereňák bude líp žehlit nerovnosti, hloupé díry v asfaltu a jízda jak na domácím traktoru.

    thehall, 15.05.2017 v 21:02 záporná recenze

  • 4X4

    pro brenyr. Vitara má tři jízdní režimy, Auto-v tomhle režimu je to předokolka, pokud je potřeba, zadní náprava se připojí sama, režim Sport -čistá předokolka, auto jde lépe za plynem, režim Snow-trvalý pohon 4X4 a potom ještě elektronická uzávěrka. Jednotlivé režimi lze přepínat za jízdy (žádné omezení rychlosti). Uzávěra by se měla dávat když vozidlo stojí a funguje jen s režimem Snow a pokud ji zapomenete vypnout, tak se při rychlosti nad 60 km sama vypne

    hapyny, 08.03.2017 v 19:17 neutrální recenze

  • Suzuki Vitara 1,4 Boosterjet 4x4, 103 kW

    Po roce užívání špičkové auto (viz.příspěvek ze dne 26.3.2016), najeto 13 000 km, bez závady, s průměrnou spotřebou 6,5 l/100 km, při čemž nejméně 85% najeto po Praze. Má výborné jízdní vlastnosti i ve špatných klimatických podmínkách (viz.letošní zima) Za ty peníze lze každému doporučit.

    Klady:
    -výborná akcelerace, zejména v režimu "sport", řidiči Oktávek to někdy nemůžou rozdejchat !
    -motor je přeplňován elektrickým kompresorem, při čemž do 1500 ot. je nevyužitý stlačený vzduch
    odváděn (odfukován)mimo motor
    -motor prakticky netrpí žádným turbo efektem a táhne pěkně od spodu

    jan.kamis, 18.02.2017 v 12:57 kladná recenze

  • řazení

    prosim vas vitaráci,,napište jak se řadi a do jaké rychlosti 4x4,,pří prokluzovaní a za jizdy tam mužu napalit 4x4?,nebo musi auto zastavit a přiřadit pohon vsech kol v klidu?co na asvaltu,,?v terenu si kola proklouzmou a najdou stopu ale pevnej povrch,?nenasel jsem odpoved tak se obracim na skušene vitaraky, vsem dik breny

    breny.r, 30.10.2016 v 21:27 neutrální recenze

  • Suzuki Vitara 1.6 DDiS 4x4 rv.2015

    Auto jsem koupil nové v srpnu 2015. Není žádný obr ale ten kdo nepotřebuje vagon bude spokojen. Kufr je fakt prcek oproti např. octavii. Co se týče pohodlí posádky tak octavie o 100% prohrává. Motor 1.6 DDiS se pěkně vytáčí a zátah už v 1650ot/min(bez režimu sport) je příjemný. Při režimu sport jde auto dravě za plynem a vy jen rychle řadíte (nemá smysl motor zbytečně vytáčet nad 2250ot/min) kvalty jdou od spodu. Při zařazeném 6 stupni a rychlosti 95Km/h jsou otáčky cca 1700ot/min. V těchto otáčkách má motor slušný krouťák a to 320Nm. Spotřeba v pohodě padá pod 5 L /100km ( kombinovaná). Na to že je to docela hranaté auto jel jsem s ním 215Km/h a ještě by to šlo výš. V zimně jsem otestoval 4x4 je to opravdu pecka jak vše pěkně pracuje. Auto jsem koupil v plné výbavě dojezdová sada s příslušenstvím a to v ceně vozu. V mém případě to byla láska na první svezení. Pro rodinu s dětmi to auto není. Já jsem už jen s manželkou a nám plně dostačuje.

    Klady:
    Spotřeba, 4x4 , pohodlné sezení, jízdní vlastnosti, pro mě pěkný design
    Zápory:
    Přední stěrače, tvrdší plasty

    bhirt, 29.06.2016 v 22:28 kladná recenze

  • Suzuki Vitara 1.6 4x4

    Mám tohle autíčko od ledna a najeto mám asi 7 tisíc kilometrů. Motor 1.6 je poctivá atmosféra, která šlape tak jak má, je tichá, kultivovaná. V téhle výbavě a ve verzi 4x4x máte k dispozici několik jízdních režimů. Auto-tento režim je úsporný odezva na plyn není moc rychlá, ale auto jede v pohodě. V režimu sport je auto mnohem živější a jizda s ním je zábavná. Vitara je pohyblivá, pohodlná, dobře drží stopu, prostorná, spotřeba se ustálila na 5.8 l Naturalu. V nejvyšší verzi je slušně vybavená a za 500 tisíc není mnoho aut na trhu, které pořídíte v téhle výbavě a ve verzi 4x4. Nekteré věci, ale musíte autu odpustit, plasty uvnitř nic moc (vím, že na plasty to nejezdí), ale nic nevrže, ale tyčinka, kterou ovládáte palubní počítač je snad z 90 let minulého století. Ale pokud se vám tohle auto líbí, tak tyhle drobnosti přežijete :-) za mě mohu je doporučit.

    Klady:
    -super desing auta
    -tichý a úsporný motor
    -pohodlné a prostorné auto
    - dobrá výbava
    -
    Zápory:
    -je dodáváno bez dojezdového kola
    -plasty v interiéru
    -multilink v autě pouze v angličtině

    hapyny, 27.05.2016 v 21:29 kladná recenze

  • Suzuki Vitara 1,4 Boosterjet 4x4, 103 kW

    Mám jej poměrně krátce, ale i za krátkou dobu jej musím hodnotit velmi dobře. Měl jsou před tím několik aut, většinou s turbodieselovými motory o výkonech 103-100 kW, ale musím říct, že Vitara s tímto motorem se jim z hlediska dynamiky, výkonu a jízdního komfortu zcela vyrovná, a to i s celkem velmi příznivou spotřebou benzínu. Na rozdíl od těch různých "expertů", co v televizi vyslovují pochyby nad tím, zda byly pro interiér použity vhodné materiály a zda se tam hodí to červené prošití a doplňky, musím říct, že vše je ve vysoké kvalitě a ovládací prvky v místech tam, kde je člověk intuitivně hledá. Přes svůj sportovní charakter je velmi pohodlné, dobře se ovládá , má výborné jízdní vlastnosti jak na silnici, tak i mimo ní. Všem, kdo hledají vozidlo tohoto charakteru, mohu jen doporučit i vzhledem k velmi dobré ceně přesto, že je dodáváno pouze v nejvyšší výbavě.

    Klady:
    - velmi povedený motor dodává potřebnou dynamiku a výkon
    - má kompaktní rozměry, dobře se hodí i pro jízdu i ve městě a díky parkovacím doplňkům snadno
    zaparkují i ženské
    - má poměrně malou hmotnost a velmi dobrou spotřebu
    - dobře sedí v zatáčkách na silnici i v terénu
    Zápory:
    - je dodáváno zásadně bez nouzového dojezdového kola a zvedáku i když je v kufru na něj místo,
    u SUV to vidím jako dost zásadní problém.
    - lze to řešit objednávkou jako další příslušenství u prodejce vozidla- dodává se cca za 8.500,--Kč
    - nebo na internetu za 4000,-- Kč (lze použít náhradní dojezdové kolo od Suzuki SX4) a cca
    600-1000,-- Kč za samostatný zvedák
    - POZOR : do úložného místa v kufru se nevejde plnohodnotné kolo

    jan.kamis, 25.03.2016 v 15:33 kladná recenze

  • Vitara X-90

    Toto auto si koupil z důvodu nízké ceny můj švagr, nejspíše v návalu optimismu. Což o to, po polňačkách se s ním dá jezdit, ale jakmile se objevíte v civilizaci, tak žádné sebezapření vás v autě neudrží, tak často je terčem posměchu. Nedávno jsem si to připoměl když ho ukazovali v Top Gearu jako jedno z nejnemožnějších aut světa.

    Klady:
    Nízká cena, málo místa potřebného na parkování.
    Zápory:
    Image, image, image. Navíc to opravdu není auto na nic jiného než na hraní, pokud si člověk dodělá plachtovou nástavbu aby to vypadalo aspoň jako dospělejší tereňáček. A že se do toho nedá nic naložit je zcela zjevné.

    prototypb, 16.04.2015 v 01:58 záporná recenze

  • Vitara 2.0D

    Auto jezdí za 6-7 litrů nafty s minimálními náklady na údržbu. V terénu vyjede cokoliv a ani ta malá světlost nevadí. Jede totiž po rámu jako na saních :-) Motor od Isuzu je trvalka a bezporuchový, ale nečekejte od něj závodní tempo. Nad 100km/h začne žrát i 10 litrů, ale s tímhle autem stejně nikdo předpokládám moc po dálnici jezdit nebude. Novější modely s motorem Renault už prý tak spolehlivé nejsou a ty úplně nové s integrovaným rámem už jsou SUV a ne OFFroad. Jedinou výraznou slabinou je koroze, hlavně pod plasty lemujícími karoserii. Ta moje má najeto skoro 300tis. a doufám, že ještě nějaký ten kubík dřeva z lesa odveze :-)

    mw01, 24.04.2014 v 17:02 kladná recenze

  • Výška

    Výška Vitary dle TP je 1,665 m . My zase máme jiný problém. Na Vitaře 1.6 typ ET odešla automatická třístupňová převodovka a auto jezdí pouze dozadu. Všude se píše o snadnosti shánění dílů. Zdá se ale, že zrovna tahle převodovka představuje problém. Nevíte o ní někdo?

    davcerven, 12.11.2013 v 15:21 neutrální recenze

  • Dotaz - výška vozu

    Rád bych se zeptal na výšku vozu Suzuki Vitara , mam futra garáže ve výšce cca 175cm , tak se ptám za by mi tím to otvorem projela.

    lukyn88, 03.11.2013 v 16:50 neutrální recenze

  • Vitara 1,6 16V

    toto auto jsem vymenil za nissan TerranoII 2,4l, proto jsem se bal zda bude mit dosti sili na vyjezd kopcu se stoupanim i vice nez 100%, ale jak se ukazalo zbytecnetoto auticko ne jenze to vyjede ale dokonce i bez redukce, takze vykonu ma dostatecne a rozlozeni vahy je take lepsi,zkratka se ukazala Vitara jako hodne slusny OFF. Auto jsem pritahl z nemecka kde stalo na trave asi 5let o tom svedcila koroze spodku, takze sem ji nechal odstranit auto vystrikal BODDyckem koupil novy svicky kabely, nechal vymenit oleje a remeny i rozvody, sehnal jsem vyfuk s katikem za 2000kc komplet, a musim rict ze auto je ted v poradku a vesele si jezdim a spotreba okolo 8litru ale ja jezdim vetsinu polni a lesni cesty a po ranu mesto takze si myslim ze spotreba je hodne dobra

    Klady:
    spolehlivost
    obratnost
    prostupnost
    dostupnost dilu jak novych, tak z vrakoviste( sezene se uplne vsechno)
    provozni naklady(jsou minimalni
    Zápory:
    jen misto ve vnitr by mohlo byt vetsi

    polacek123456, 07.09.2012 v 07:17 kladná recenze

  • Motor

    Prosím, chci se zeptat na zkušenosti s motorem :) či je to nesmrtelný motor nebo poruchový.

    zilam, 16.08.2012 v 21:13 neutrální recenze

  • dotaz

    Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak je to s vytápěním Vitary s plátěnou střechou. Chci si tuto verzi pořídit ale mám obavy jak je to s vytápěním v zimě. Děkuji za odpověď. Tonda.

    tonda.rybar, 16.04.2012 v 22:11 neutrální recenze

  • Vitara 2,0 V6

    Zdravím. Kdo píše že tenhle model jezdí za 6 litrů tak lže, protože bere nejmín 9 litrů. Mam ji,tak vím o čem mluvím! Moje jezdí na cestě za desítku, ale nedám na ni dopustit.Je to super tahoun! Pavel.

    valas.pavel, 12.01.2012 v 20:34 neutrální recenze

  • Odpověď jízní vlastnosti

    Zdravím mám vitaru long r.v. 97 to že se vám zdá že uskakuje zadek je normální stejně jako u všech tereních automobilů s pevným rámem. Naprosto stejný pocit sem měl v kamarádově Jeepu.

    Ondra.Soukal, 07.11.2011 v 11:57 neutrální recenze

  • Mám zájem o vitaru

    Dobrý den mám zájem o koupi vitary nevíte někdo oněkom kdo by prodal slušnou za rozumnej peníz děkuji

    JanKuda, 27.10.2011 v 14:40 neutrální recenze

  • Suzuki Vitara - Automat

    Jinak opravdu bezproblemové a spolehlivé auto, a dost vydrží.

    drozd.vl, 25.06.2011 v 07:50 neutrální recenze

  • Suzuki Vitara - Automat

    Byl jsem majitelem této konkrétní Vitary, spokojenost jak na silnici, tak i v terénu. Až na tu spotřebu,8 až 11 litu, skutečně má automat vyšší spotřebu, není jako u manuálu.

    drozd.vl, 25.06.2011 v 07:44 neutrální recenze

  • rám

    vitara má rám stejně jako samurai nebo jimny

    fis, 03.04.2011 v 14:08 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání