Aktuální nabídka inzerátů Toyota Corolla Verso

Zkušenosti majitelů s Toyota Corolla Verso


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Dovoz

    Je dobré vědět, že Němci a Holanďané auta ojedou co to jenom jde. V přímořských oblastech je na autách "mořská sůl ze vzduchu" znát = koroze ocelových neošetřených dílů. V Rakousku se hodně solí, a Italové využívají na ježdění každou příležitost. Auta z Itálie jsou sice většinou bez koroze "jako nová" ale po mechanické stránce je to podstatně horší. A Taliáni běžně ročně najedou prý až 30.000 km, a to nejenom po dálnicích. Holt italský temperament autům moc nesvědčí. V posledních dvou letech, kdy se snažím sehnat nějaké to levné ale zato spolehlivé autíčko, veškerá dovezená auta jsou... "po starém pánovi" (to by ještě celkem ušlo), po mladé paní... nebo po ženě středních let.

    vystruzniky, 23.10.2019 v 12:56 neutrální recenze

  • Porucha

    Zkuste vyčistit nádrž, palivový filtr a koukněte taky na paliv. čerpadlo. Na tyto "poruchy" je občas podobná reakce. Než to dáte do rukou mechanikům. :)

    vystruzniky, 23.10.2019 v 12:40 neutrální recenze

  • Toyota Verso 2,2 D4D

    Muze mi tu prosim nekdo pomoct se zavadou motoru.Auto super az na to,ze mi po prekroceni 4 000 otacek hodi nouzovy rezim .Po znovu nastartovani jede bez problemu do te doby nez se otackomer dostane pres tech 4 000.otacek.Dik.

    zigi.33, 26.03.2018 v 21:31 neutrální recenze

  • Reakce na nepravdivou RECENZI zadavatele - cots !

    Toyota Corolla Verso 1.8 VVTI

    Klady:
    Vážený pane ,
    pravděpodobně jste si spletl náš inzerát s vozidlem jiným , neboť naše vozidlo má uvedené VIN správně zadané a nemá ve výbavě 2x kamera jak uvádíte ! Dle námi uvedeného VIN můžete dohledat historii jak u Autorizovaného prodejce Toyota tak u společnosti Cebia která tyto informace nabízí !!! Doporučil bych Vám opatrnost při vkládání rezenzí a rozvahu než něco napíšete !!!
    S pozdravem Autocentrum H2CAR

    m.humeni, 05.10.2017 v 13:24 kladná recenze

  • Toyota Corolla Verso 1.8, 7 míst, 2x kamera!!

    Toyota Corolla Verso 1.8, 7 míst, 2x kamera!! Výše uvedený inzerát uvádí neplatné VIN na dotaz Vám sdělí že VIN platí, v žádné autorizovaném servisu nejsou schopní VIN v systémech najít. Jednání prodávajícího dosti zvláštní! Vůz havarovaný zřejmě i se stočenými KM.

    cots, 16.08.2017 v 14:10 záporná recenze

  • Corola Verso 2.0 D

    Zdravím všechny příznivce značky, potřeboval bych poradit s výběrem motorizace. Nemám zkušenost a proto se obracím na Vás, nevím, jaký je motor 2.0 D 66 KW. Mám možnost koupit tenhle vůz r.v 2002 najeto 170000km se serviskou a po prvním majiteli, ale o tom motoru nic nevím. Byl bych moc vděčný za zkušenosti.

    jajablaa, 27.03.2017 v 14:55 neutrální recenze

  • Toyota Corolla Verso 2,0 D-4D-1995 cm3-diesel,r.v. 2002

    Prozatím zkušenosti velmi dobré.Průměrná spotřeba v zimě 5,1 litrů.Výborné starty,na diesla dobře topí.Velmi kvalitní zpracování.Nízké ceny náhradních dílů,Výborný motor.Velmi dobře spracovaný interier.Variabilita sedaček.

    Klady:
    Kvalitní auto,výborné spracování.Výborný motor.V zimě při dojíždění do zaměstnání nákupy-(krátké popojíždění po městě za nákupy) jízdy s rodinou vychází průměrná spotřeba 5,1 litrů na 100 km.A to jsemn ještě neměnil olej.Auto má údajně 151000 km.Překvapilo mě,že na Toyotu jsou poměrně levné náhradní díly!Např. ramena přední 1100,- kč,čep TRW 350,- kč,brzdové kotouče zadní od 350,- kč,přední tak od 550,- kč,přední světlomet 1270,- kč-(komplet) ,výfuk od 1300,- kč ,naftový filtr od 97,- kč apod.Výborné rodinné auto.Velmi dobrá variabilita sedaček,mnoho přihrádek.Např. i u spolujezdců v podlaze apod.
    Zápory:
    Sedačky by mohli být na evropské poměry trochu širší.Polohování opěradla sedadla by taky mohlo být vyřešeno líp.Uvítal bych jemnější nastavení.Auto bylo dovezeno z Rakouska.Podlaha OK,ale přední nápravnice a ramena poměrně hodně orezlé.V Rakousku hodně solí!!!

    vvojtadvorak, 02.12.2016 v 22:44 kladná recenze

  • spotřeba 2.2 D-CAT s výkonem 130 kW

    zdravím Vás... :) jsem hrdým majitelem vozu Toyota Corolla Verso 2.2 D-CAT 130 kW, r.v. 2007 , najeto 164.000 km

    Klady:
    domnívám se, že tu chybí recenze od člověka, který jezdí rozumně a ne stylem brzda plyn :)
    vozidlo mám 2 měsíce a jezdím různě dlouhé vzdálenosti ovšem bez dálnice ...
    Již jsem 3x tankoval plnou nádrž a spotřeba se neustále pohybuje pod hranicí 6,3 l/100 km.
    Tuto hodnotu palubního PC jsem si ověřil vypočítáním při dotankování plné nádrže a spotřeba
    souhlasila. Je to velice prostorné auto se skvělou spotřebou a poměrem cena/výkon.
    Zápory:
    turbo se chvilku nadechuje, ale pak to stojí za to :)

    exnumik, 05.08.2016 v 19:29 kladná recenze

  • start motoru d4d

    doporučuji zkontrolovat žhaviče určitě bude některý ze 4 špatný a co je důležité u tohoto motoru nestartujte v mrazu hned jak zhasne kontrolka žhavení ,počkejte až cvakne žhavící relé jeto cca 12sekund po zhasnutí kontrolky protože žhaviče po tuto dobu ještě dobíhájí a tedy prohřívají studený prostor ve válcích.to cvaknutí určitě rozeznáte chce to jen poslouchat.Tato rada ovšem platí za předpokladu že je vše ostatní vpořádku.

    horak.prestavlky, 21.03.2016 v 18:59 neutrální recenze

  • Toyota corolla verso 2,0

    Jsem vlastníkem asi rok a půl. Jsem nad míru spokojen až na letošní zimu. Jak se oběvili mrazi , trvá cca 7vteřin než studený motor nastartuje. Po zahřátí je vše v pořádku a opětovné startování proběhne bez potíží. baterka je OK. Rád bych věděl zda má někdo podobné skušenosti a čím to je.

    zdenekhouser, 05.01.2016 v 23:40 neutrální recenze

  • D4D 2.2 100kW, 2006

    Po 3 letech provozu a 40 000 km jsou zkušenosti kolem provozu auta více než pozitivní. Obrovské plus je variabilita prostoru, ve složení 3 dospělí a 2 děti v autosedačkách jsme zvládli bez problémů rodinnou dovolenou (3. dospělý vzadu uprostřed trochu skromněji). Kufr není nijak velký na délku, ale hodně prostoru přidává svou výškou. Navíc posunováním/sklápěním sedadel v druhé řadě se dá docílit, že se to tam prostě vleze. Po sklopení zadních řad vzniká rovná plocha, obrovský prostor objemově - jediná nevýhoda, že poměrně krátký. Když se dají přední sedadla plně dopředu nadoraz, tak aby bylo možné řídit, pak lze naložit cca 180-190 cm předměty (aneb 2 metrovou postel nepřevezete). Auto zažilo 2x kompletní stěhování a musím dát palec hore. Hodně píšu o prostoru, mám dvě malé děti, přeprava kočárku a dětského jízdního kola nebo nejrůznější kombinace dětského vybavení i zavazadel na denním pořádku a vždy to nakonec nějak vleze. Měl jsem dva menší osobáky (Corolla hatback, Fabia kombi) a tam se prostě některé věci nevlezou. Pohodlí řidiče hodnotím velmi kladně, auto je mírně vyšší, dobrý přehled v provozu. Z vybavení funguje vše jak má, akorát mě zlobila jedna žárovka potkávacího světla dokud jsem nekoupil nějakou pořádnou - drahou, od té doby pokoj. U rádia mě hodně schází možnost přehrávání MP3. Manželka si auto také velmi oblíbila, ale říká, že se jí řídí trochu ztuha (točení volantem, řazení). Auto má obrovský poloměr zatáčení - parkování skoro vždy na 2x, při otáčení na vozovce to chce vždy pořádně vybrat místo kde to půjde. Motor D4D 2.2 100 kW je mírně humpolácký zvukovým projevem. Po nastartování jako traktor, po zahřátí značně lepší, ale hlučí. Zato síly má vždycky dost. Takový tahoun, není to raketa, ale prostě mu nikdy nedojde dech, ani když je auto naloženo až k prasknutí. Má poměrně krátkou 1 a doteď mám někdy problém, že to chce prostě na 1 rozjet a hned vrazit za 2, žádné vytáčení. Trochu méně se hodí do města - asi jako většina nafťáků, je to takové uskákanější (i když denně město jezdím), na okreskách a dálnicích takový koráb. Sportovat se s ním úplně nedá, ale svižná jízda v pořádku. A teď to co zajímá každého asi nejvíce. Spotřeba: pokud se na okresce budu hlídat pak se dá jezdit za 5,5l, Pokud budu poskakovat v létě se zapnutou klimou po městě pak 8l. Každopádně dlouhodobě mi to vychází na 6.5l/100km počítáno kalkulačkou nikoli palubním počítačem, který ve všech autech víceméně kecá. Když to shrnu kolem a kolem pak ohledně auta 9/10 hvězdiček a šel bych do něj zase. U nafty ale pozor na jednu a to velmi zásadní věc.. hodně aut v naftě má problém s těsněním pod hlavou. Nebudu to tady rozebírat dopodrobna, ani nejsem odborník abych to dokázal popsat. Týká se to nejen Corolla Verso, ale i Avensisů nebo RAV4. Jednoho dne začne mizet chladící kapalina, auto špatně topí nebo hůře jede, může se zvýšit spotřeba.. prasklé (přifouknuté) těsnění pod hlavou. Musí se vyndat celý motor, nechat přebrousit hlavy, vyměnit těsnění oprava od 25 000 do 50 000 podle závažnosti stavu a taky zda se jedná o značkový/neznačkový servis Toyota. Každopádně ne každý automechanik tohle umí udělat. Proč to píšu, tahle závada mě také potkala a byl jsem rázem delší čas bez auta kvůli opravě a následně o 30 000,- Kč při jeho vyzvednutí. Nějak jsem to u Toyoty nečekal, ale po začtení se do českých nebo zahraničních automobilových diskuzních fór jsem zjistil, že se jedná o typickou závadu těchto motorů. Toyota o tom ví a svého času prováděla garanční opravy zdarma. Bohužel dneska už musíte počítat s tím, že si zaplatíte z vlastní kapsy. Když to shrnu je to ale perfektní auto a šel bych do něj zase. Bohužel v benzínu jich moc na výběr není a v naftě lze očekávat problémy, které jsem popisoval.

    Zápory:
    Svého času byl diesel 2.2 D-CAT extratřída – s výkonem 130 kW a točivým momentem 400 N.m patřil k nejsilnějším čtyřválcům svého druhu, navíc přinesl do osobních vozů revoluční systém čištění spalin kombinací filtru DPF (využívajícího k dodávce regenerační dávky nafty pátý vstřikovač) a katalyzátoru SCR pro redukci oxidů dusíku.
    Motor na sebe nejdříve upozornil abnormální kouřivostí při regeneraci, později častějšími závadami vstřikovačů a EGR ventilů a nakonec i tlakováním do vodního okruhu. To se stane poté, co se příliš tuhé těsnění pod hlavou doslova „zamačká“ do hlavy válců i bloku motoru.
    V počáteční (bohužel zvenčí často nepozorovatelné) fázi závady lze dosedací plochy ještě zarovnat, motor intenzivně tlakující do sání si už žádá celý nový polomotor za ukrutné peníze. Tento problém se týká nejen 2.2 D-CAT, ale i méně výkonných verzí 2.2 D4-D ze stejných let výroby (2005 až 2009). Více na: http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/ch-52664#articleStart#utm_medium=selfpromo

    maroha, 04.01.2016 v 13:27 kladná recenze

  • Zkušenosti majitele Corolla Verso D4D 2.2 100 kW, r. 2006

    Po 3 letech provozu a 40 000 km jsou zkušenosti kolem provozu auta více než pozitivní. Obrovské plus je variabilita prostoru, ve složení 3 dospělí a 2 děti v autosedačkách jsme zvládli bez problémů rodinnou dovolenou (3. dospělý vzadu uprostřed trochu skromněji). Kufr není nijak velký na délku, ale hodně prostoru přidává svou výškou. Navíc posunováním/sklápěním sedadel v druhé řadě se dá docílit, že se to tam prostě vleze. Po sklopení zadních řad vzniká rovná plocha, obrovský prostor objemově - jediná nevýhoda, že poměrně krátký. Když se dají přední sedadla plně dopředu nadoraz, tak aby bylo možné řídit, pak lze naložit cca 180-190 cm předměty (aneb 2 metrovou postel nepřevezete). Auto zažilo 2x kompletní stěhování a musím dát palec hore. Hodně píšu o prostoru, mám dvě malé děti, přeprava kočárku a dětského jízdního kola nebo nejrůznější kombinace dětského vybavení i zavazadel na denním pořádku a vždy to nakonec nějak vleze. Měl jsem dva menší osobáky (Corolla hatback, Fabia kombi) a tam se prostě některé věci nevlezou. Pohodlí řidiče hodnotím velmi kladně, auto je mírně vyšší, dobrý přehled v provozu. Z vybavení funguje vše jak má, akorát mě zlobila jedna žárovka potkávacího světla dokud jsem nekoupil nějakou pořádnou - drahou, od té doby pokoj. U rádia mě hodně schází možnost přehrávání MP3. Manželka si auto také velmi oblíbila, ale říká, že se jí řídí trochu ztuha (točení volantem, řazení). Auto má obrovský poloměr zatáčení - parkování skoro vždy na 2x, při otáčení na vozovce to chce vždy pořádně vybrat místo kde to půjde. Motor D4D 2.2 100 kW je mírně humpolácký zvukovým projevem. Po nastartování jako traktor, po zahřátí značně lepší, ale hlučí. Zato síly má vždycky dost. Takový tahoun, není to raketa, ale prostě mu nikdy nedojde dech, ani když je auto naloženo až k prasknutí. Má poměrně krátkou 1 a doteď mám někdy problém, že to chce prostě na 1 rozjet a hned vrazit za 2, žádné vytáčení. Trochu méně se hodí do města - asi jako většina nafťáků, je to takové uskákanější (i když denně město jezdím), na okreskách a dálnicích takový koráb. Sportovat se s ním úplně nedá, ale svižná jízda v pořádku. A teď to co zajímá každého asi nejvíce. Spotřeba: pokud se na okresce budu hlídat pak se dá jezdit za 5,5l, Pokud budu poskakovat v létě se zapnutou klimou po městě pak 8l. Každopádně dlouhodobě mi to vychází na 6.5l/100km počítáno kalkulačkou nikoli palubním počítačem, který ve všech autech víceméně kecá. Když to shrnu kolem a kolem pak ohledně auta 9/10 hvězdiček a šel bych do něj zase. U nafty ale pozor na jednu a to velmi zásadní věc.. hodně aut v naftě má problém s těsněním pod hlavou. Nebudu to tady rozebírat dopodrobna, ani nejsem odborník abych to dokázal popsat. Týká se to nejen Corolla Verso, ale i Avensisů nebo RAV4. Jednoho dne začne mizet chladící kapalina, auto špatně topí nebo hůře jede, může se zvýšit spotřeba.. prasklé (přifouknuté) těsnění pod hlavou. Musí se vyndat celý motor, nechat přebrousit hlavy, vyměnit těsnění oprava od 25 000 do 50 000 podle závažnosti stavu a taky zda se jedná o značkový/neznačkový servis Toyota. Každopádně ne každý automechanik tohle umí udělat. Proč to píšu, tahle závada mě také potkala a byl jsem rázem delší čas bez auta kvůli opravě a následně o 30 000,- Kč při jeho vyzvednutí. Nějak jsem to u Toyoty nečekal, ale po začtení se do českých nebo zahraničních automobilových diskuzních fór jsem zjistil, že se jedná o typickou závadu těchto motorů. Toyota o tom ví a svého času prováděla garanční opravy zdarma. Bohužel dneska už musíte počítat s tím, že si zaplatíte z vlastní kapsy. Když to shrnu je to ale perfektní auto a šel bych do něj zase. Bohužel v benzínu jich moc na výběr není a v naftě lze očekávat problémy, které jsem popisoval.

    Klady:
    variabilní prostor, silný motor, člen rodiny :-)
    Zápory:
    poruchové D4D, hlučnější motor, kratší délka zavazadlového prostoru

    maroha, 04.01.2016 v 13:25 kladná recenze

  • 1,8 VVT-i r.v.2004

    Zdravím všechny co ještě přemýšlejí. I já jsem řešil toto dilema a proto se s Váma podělím o zkušenost. Po narození potomka jsem musel vyměnit vozidlo v domácnosti. Vlastnil jsem Audi A2 (auto ženy) jinak jezdím škodou octávia II. Jen tak na okraj A2-ky bych se jinak nikdy nevzdal - kdo se nesvezl a nepoznal krásu hliníkového kompozitu nepochopí. A teď k tématu. Cca 3/4 roku jsem neustále na internetu v různých kavárnách, blocích apod. zkoumal názory na auto, které mělo mít následující parametry: klasická atmosférická motorizace bez jakýchkoliv "udělátek" na vyšší výkon apod., 7 míst, samostatné 3 sedadla ve druhé řadě, 6-7 sedadlo schované v podlaze kufru a automatická klimatizace. Po dlouhém výběru a postupném vyřazování adeptů jako, opel zafira (špatné benzínové motory), mazda 5, vw touran, kia carens, chevrolet orlando mi zůstal ve výběru vůz Toyota Corolla verso. Musím podotknout, že pro japonce ( i když se verzo vyrábělo v Turecku) jsem měl slabost, hlavně kvůli spolehlivosti, kterou každý mnou dotázaný vlastník vozu chválil. Původně jsem dokonce pokukoval i po novějších faceliftech, ale cenová relace byla zbytečně vysoko. Mnou koupený japonský jedinec byl vůz z roku 2004 s první registrací v Německu a u nás po prvním majiteli. U výbav Toyoty je to v celku jednoduché, protože i v základu je postačující. Mnou vybraná verze byla SOL - nejvyšší možná. Jediné co nebylo součástí vozu jsou parkovací senzory, či kamera. Prolustroval jsem ho Cebií a vydal pro něj. Nehleděl jsem na nějakou tu cestovní lišaj na kráse vozu a koukal po technických záležitostech, které můžete omrknout. Vše bylo v pořádku tak jsem si je odvezl dom. Schválně jsem nepsal po prvních dojmech, ale až po nějakém tom měsíci co mám z vozem najeto. Motor: 1,8 VVTi není žádný sportovec, ale ostudu neudělá. Radost z jízdy dostává motorizace při vyšších otáčkách, kdy dostává sportovnějšího ducha. Chvíli jsem si zvykal na bezklíčové startování tlačítkem, kdy jsem pořád chtěl otáčet klíčky, ale zvykl jsem si. Spotřeba dlouhodobá (měřeno systémem plná-plná, né podle počítače) je 7,2 l/100 km. Motor je kvalitně odhlučněn. Hlavní deviza, žádné turba a další nesmysly a rozvodový řetěz. Exteriér: je to každého věc, mně osobně se líbí to, že to není žádný výstřelek techniků. Prostě taková normální karoserie, která zapadne do davu. Interiér: Velice pohodlné rodinné vozidlo. Při mých rozměrech 192 cm a 125 kg si pohodlně sednu na všech sedadlech. 6-7 sedadlo beru jako příležitostní pro děti, v případě nouze i dospělý vydrží 100 km. Při použití 6 a 7 sedačky se kufr zmenší na minimum. Pro přepravu objemnějších nákladů se dají sedačky sklonit a udělá se rovná plocha. Přední sedadlo spolujezdce se však nedá 100% sklopit, tudíž nepřevezete delší předmět. Jinak vše je přehledné na svém místě, schází mi trochu odkládací plocha pro zadní sedadla na sedadlech řidiče a spolujezdce. Výbava: automatická klima bez výhrad, tempomat bez výhrad, rádio - nemá usb konektivitu a mp3, automatické stěrače, airbagy i v bočních sloupcích, super jsou všechny sedadla samostaně posuvná a nastavitelná a další standardní prvky. Podvozek: příjemný, nemá rád příčné rýhy či retardéry, není tak měkký jako u francouzské konkurence, spokojenost, trochu menší poloměr zatáčení. Závady: žádné, jen vlastní chybou jsem ukroutil poloosu To je stručné shrnutí základních vlastností a postřehů.

    Klady:
    Kvalita vozu i přes jeho stáří, malá poruchovost (skoro žádná)
    Zápory:
    Trochu hůře se shánějí díly z druhovýroby, drahé originální autodíly (ale ty budou dle mého potřeba jen velice zřídka)

    trabukowski, 14.11.2015 v 22:31 kladná recenze

  • Vlastním D4D 100kw r.v.2006

    Jsem naprosto spokojen,byl to dovoz na objednávku.Při dovozu mělo auto 240 000 km,vše sedělo se servisní knihou a podle intervalů.Je to dost kilometrů čehož jsem se obával,po 2 letech provozu mám 270 000 a bez závad.Kromě navigace plná výbava.Nemusíte řešit žádné rozvody,má to řetěz-podle výrobce doživotní,filtry jsou cenově okolo 400kč/ks. ať už palivový,olejový,vzduchový,kabinový-v autoriz.serv.Když tomu autu pravidelně dáte co potřebuje-filtry,olej,kvalitní naftu tak to nemá chybu.V létě ve městě 6,3l a mimo město 5,4l jak prd.Na dálnici při rychlosti 160km-5,4l.Pohodlný a tichý vůz na to,že to je diesel,ne jak ty uchrochtany Škodovky.Nemám jedinou výtku.Perfektní rodinné MPV s kufrem pro kočárek a spostou odkládacího prostoru všude v autě.

    Klady:
    Je to prostě TOYOTA !!!
    Zápory:
    při 270 000km žádné

    j.knapino, 30.10.2015 v 20:31 kladná recenze

  • Vcelku dobre ale pozor na 2.2 D4D

    Celkem dobré auto, ale pozor na problémy s motory 2.2 D4D (100kW i 130kW) a 2.0 D4D (93 kW) do r.v. 2009. Často u nich dochází k tlakování do chladícího systému, následná oprava je nákladná. Těchto závad často využívají překupníci s auty, kteří tuto vadu zamaskují a pak prodávají auto jako že je naprosto v pořádku (např. Zdeněk Hromada z ČB). Takže při koupi pozor na usazeniny ve vyrovnávací nádržce a hladinu chladící kapaliny. Pokud je hladina míň než stanoví výrobce, dejte si pozor!!!

    Zápory:
    Problémy s motory 2.2 D4D a 2.0 D4D (93 kW)

    m.trajer, 25.08.2015 v 22:56 záporná recenze

  • Pozdrav všem Toyoťákům

    Vlastním Corollu Verso asi od roku 2005, mám najeto 205tis Km a pár malých problémů jsem již řešil. výměna klapky pod hrdlem tankovacího otvoru za 500Kč, a čidlo, které má na starost stabilizaci auta 2000Kč použité. Ve 140tis Km jsem auto předělal na LPG a průměrná spotřeba plynu 9l, což při ceně cca 17 Kč/l je paráda. Ve 190tis Km nové kotouče a destičky cena 5800Kč Vše uvádím včetně práce v neautorizovaném servise. V servise Toyota jen čidlo a klapka. Jelikož mám automat tak jsem ve 150tis Km měnil spojku a řadící člen( v rámci svolávací akce Toyoty vše zdarma). Autičko stále slouží a již mám novou Toyotku, takže corolla Verso je již málo využívaná, ale nemohu na ni dopustit. Pokud máte nějaké dotyzy ohledně tohoto auta tak Vám rád zotpovím vaše případné dotazy. Mám 1.8vvti automat 7sedadel. radeks30@seznam.cz

    Klady:
    prostorný, spolehlivý, úsporný LPG.
    Zápory:
    Draší origo díly

    radeks31, 08.12.2014 v 21:24 kladná recenze

  • Zkušenost s JOCAR

    Vážení chtěl jsem zakoupit vůz toyota corolla verso u společnosti JOCAR s.r.o. vůz inzerují na tomto odkazu(http://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/corolla-verso/14264177?goFrom=list). Protože vůz již dlouho hledám několikráte jsem volal a byl jsem ujištěn o špičkovém stavu. Jaké bylo moje překvapení když jsem dojel. Nic ubožejšího jsem vskutku ještě neviděl. Vůz na fotkách vypadl ok. A přesto že jsem zmínil že pojedu 180km nic mi neřekl o skutečném stavu vozu. Vůz byl havarován, stav vozu opravdu odpuzující. Prostě jsem byl velice zklamán nejen vozem ale hlavně přístupem. Varuji všechny - buďte velmi obezřetní.

    Zápory:
    Šílené jednání, vůz v naprosto zuboženém stavu technickém i estetickém, vůz havarovaný.

    cots, 04.09.2014 v 17:48 záporná recenze

  • DOTAZ....

    JAK JE TO S FILTREM PEVNÝCH ČÁSTIC U DIESELOVÝCH MOTORU,ODKDY SE ZAČALY U TĚCHTO VOZU MONTOVAT ??JE PRAVDA ,ŽE U MOTORIZACE 2.2 D-4D JE TENTO FILTR SOMOČISTÍCÍ A NAPOŘÁD ?? DĚKUJI ZA VEŠKERÉ ODPO......MILAN

    milanlavicky, 08.07.2014 v 09:00 neutrální recenze

  • Jaký benzinak na lpg

    Mate někdo zkušenosti s toyoty na lpg který motor je větší držák 1,8,2.,0 , nač si dat majzla při koupi ojetiny dík jan

    jan.ganay, 06.06.2014 v 13:26 neutrální recenze

  • toyota corolla verso 02

    auto vlastním 8 let jsem sním naprosto spokojen mám ho v naftě spotřeba v zimě 7.5 L město léto 5 L náklady brzdy rozvody tlumiče čepy filtry olej no proste Toyota můžu vřele doporučit

    Klady:
    malé provozní náklady
    Zápory:
    v zimě při nastartování za studena má motor do zahřátí vyší otáčky

    toyotabrno66, 09.05.2013 v 07:49 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání