Aktuální nabídka inzerátů Toyota Verso

Zkušenosti majitelů s Toyota Verso


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Toyota Verso 1.8 benzin, manuál, 2013 rok

    Auto jsem koupil s 50 tis/km Zvláštní sednout z dieslového Passatu do benzínové Toyky. Více řadím. Klidněji jezdím. Toto vozidlo vás zklidní, není se kam hnát, jedu si krajem jako pán ve velkém křesle.

    Klady:
    Vysoký sed
    Velký vnitřní prostor
    Skvělá světla
    Start tlačítkem je výborný
    Motor pecka
    Spotřeba 6.5 l s normální jízdou
    Benzín - nefta je do traktoru
    Rovná podlaha vzadu, bez středového tunelu je super
    Zápory:
    Drobnosti, jako nepodsvícená tlačítka otevírání dveří a ovládání zrcátek
    Automatické zamykání dveří je otrava, ale nemá cenu to rušit, protože při vypnutí baterie to naskočí zpět do původního nastavení
    Většina vás bude podezírat, že je to malý Yaris
    V kufru chybí háček na tašky
    Divný display palubního počítače, jak ze 20 let starého Mitsubishi
    Nemůžu si pořád zvyknout na umístění budíků na středu.
    Malá nádrž, ale s velikou rezervou, když bliká dojezd nula, je tam ještě na 100 km dojezdu - ozkoušeno.
    Ovládání výhřevu sedaček, tragicky umístěné
    Designově je zadek slabší oproti předku, který je super.
    Poznámka: kokoti - mlhovky se používají, až pokud je viditelnost menší, než 50 metrů a v osvětleném městě je to totální blbost, mám vás plný zrcátko a při špatném světle čelně taky nic moc. Přemýšlejte a kupte si raději lepší vonící stromeček, když už máte potřebu tunit.

    vencajetel, 11.12.2016 v 11:10 kladná recenze

  • Toyota Verso 1,6 valvematic 97 kw

    Tak jsem se nedávno stal šťastným majitelem toyoty verso s motorem 1,6 valvematic 97 kw a jak napovídá slůvko šťastným :), tak moje dosavadní zkušenosti s tím to autem jsou jen a jen pozitivní. Kupovali jsme ji s manželkou ojetou s cca 90 tisíci km, stáří 4 roky. Co mě ke koupi tohoto vozu zlákalo je jeho prostornost a již příslovečná spolehlivost, toyota verso se ve všech kategoriích statistik spolehlivosti zcela bezpečně drží mezi prvními pěti. Na hodnocení spolehlivosti je ještě brzy, přece jen máme najeto asi 1500 km, ale to už je dost na to, abych mohl zhodnotit, jak na mě působí tohle auto uživatelsky. Prostornost, prostornost a ještě jednou prostornost:)...to je hlavní klad tohoto auta, a to zejména pro cestující v kabině, všude je spousta místa a nikdo se nebude cítit stísněný a dokonce i vzadu se usadí celkem pohodlně 3 dospělí, což se dá v dnešní době říci o málokterém autě...když tedy pominu koráby typu espace, sharan a podobně. Kufr má dostatečných 484 litrů, pro rodinnou dovolenou zcela v pohodě a komu by to bylo málo, tak stačí nezatahovat roletku a jsme na nějakých 600 a něco a to jsem "zapomněl" na cca 100 litrů pod podlážkou, kam se spolehlivě vleze povinná výbava a i dvě menší tašky. Co se týká posezu cestujících, tady taky bez připomínek, sedadla vpředu i vzadu jsou dostatečně dimenzovaná a vypadají fakt bytelně, nejsou to takové skořápky, jak dnes často vídáme. V autě je spousta odkládacích prostor, před spolujezdcem 2 kastlíky, menší horní na drobnosti typu brýle, doklady, peněženka a spodní větší třeba na pití, protože obě tyhle schránky jsou klimatizované. Co se týká ovladatelnosti, auto je vyšší, ale v zatáčkách se skoro nenaklání a docela dobře se v zatáčkách vodí a drží stopu. Ale je potřeba k jízdě přistupovat přece jen rozvážněji, jednak je to založením rodinné auto a kdo chce závodit, tak si pořídí něco nižšího a sportovnějšího a jednak váží přes 1,5 tuny a ta hmotnost je přece jen při rychlejším nájezdu do zatáček znát tím, že auto není úplně jisté. Neodskakuje ani se nehrne ze zatáčky ven, spíše je to můj subjektivní pocit, že to prostě autu nedělá dobře. Kde je auto jako ryba ve vodě je relaxovaná jízda v rámci rychlostních limitů, to je pak fakt velká pohoda si pustit rádio a jen tak si plout krajinou i městem, protože v autě je fakt tichoučko, nic nevrže, motor skoro neslyšíte a jen při vyšších rychlostech je slyšet trochu hluku od vzduchu...auto je přece jen vysoké a široké, takže to není žádný velký kráječ vzduchu. A na závěr něco k motoru, má kolem 130 koní a 160 nm kroutící moment, vše naleznete až ve vyšších otáčkách kolem 6 tisíc. Motor je stará poctivá japonská atmosféra, která se nechá točit až do 6,5 tisíce otáček. Někde jsem četl, že tenhle motor je na tohle auto příliš slabý...normální řidiče dodržující limity mohu pořešit, že to vůbec není pravda, pro normální jízdu není třeba motor točit více jak 2,5 - 3 tisíce otáček a úplně v pohodě nejste žádnou brzdou provozu. Co je úžasný a pořád se toho nemohu nabažit, je neskytečná pružnost toho motoru, bez jakéhokoliv brblání a nebo dokonce cukání si nechá líbit jízdu i mezi 1000-1500 otáčkami, jen si tak ševelí, že si chvílemi připadám, jakobych jel v hybridu na elektřinu a nemá problém po rovině i do mírného kopečka si jen tak broukat. Převodovka, která řadí lehce a přesně, je zpřevodovaná tak, že v tachometrových 60 točí na šestku právě 1500 otáček a není problém ustálenou rychlostí jet i po městě na šestku, ale zcela normálně jezdím na pětku, což prospívá spotřebě a motoru to fakt nevadí. Jinak šestku řadívám kolem 70-80, to je v nějakých 2000 otáčkách a v pohodě si poradí i s menším kopečkem. Do většího kopečka je nutno být rozjetej, ale stejně počítejte, že budete muset podřadit až na čtyřku nebo i trojku, záleží, kolik vás v autě pojede...přece jen plné auto váží přes 2 tuny a je to znát hlavně do kopců. Jinak, když budete potřebovat něco předjet, pro tohle auto s tímto motorem žádný problém, jen je nutný podřadit na trojku nebo i na dvojku (nechá se vytočit zhruba k tachometrové stovce) a to pak motůrek jen zabzučí jak ve formuli a předjetí je dílem okamžiku i na dost krátkou vzdálenost. A na závěr snad jen spotřeba, ta mě fakt příjemně překvapila a i jízdami po městě a občasným výletem k 6,5 tisíci otáček, když si chci trochu zařádit nebo potřebuji předjíždět, se ustálila na 6,2 litru, což mi přijde fakt super...jak jsem už psal, neploužím se, jezdím podle limitů, nejsem brzdou provozu, ale snažím se využívat setrvačnosti auta, předvídat a zbytečně to nehonit, když to stejně nemá žádný efekt...takže za mě s tímto autem jednoznačná spokojenost.

    Klady:
    Vnitřní prostor, brzdy, řazení, motor, spotřeba
    Zápory:
    Zatím jsem žádný nenašel, i tolik propíraný prý nudný design se mi líbí:)

    komisarios, 01.03.2015 v 20:57 kladná recenze

  • Příspěvek

    Koupeno duben 2013, vzhledem ke krátké době je hodnocení samozřejmě velmi dobré, uvidíme dále. Najeto cca 14700 km, po cca 4000-5000 km auto viditelně ožilo. Motor 1,8l - dlouhodobá spotřeba 7,2 litrů.

    Klady:
    osvědčená kvalita
    dlouhodobá spolehlivost
    motor který mi vyhovuje - prostý turba apod.
    robustnost
    vhodně dimenzované brzdy
    prostornost
    Zápory:
    menší kufr

    strojirna10, 23.10.2013 v 20:04 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání