Aktuální nabídka inzerátů Volkswagen Caddy

Zkušenosti majitelů s Volkswagen Caddy


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Má někdo zkušenost s 1,4 i ?

    Pro manželku hl. na ježdění kolem domu, ale aby jsme s nim dojeli i do chorvatska

    Klady:
    rodiné auto
    Zápory:
    slabý motor?

    maierova.mon, 07.03.2018 v 15:51 neutrální recenze

  • 2.0 SDI nesmrtelný pracant ale pozor na převodovku

    Mám Caddy 2.0 sdi, kód BOJ, rv.2004 dovezl jsem si ji z Belgie a měla najeto 85 000 km. Po šesti letech provozu mám najeto 347 000 km, olej měnim po 15 000 km a nedolévám nic . Dělal jsem rozvody po 100 000, ramena, výfuk a měnila se klapka a čidlo zpětného ventilu. Jinak nic. Až minulý týden, bez jakéhokoliv předchozího signálu ( nepřesné řazení, změna zvuku při vyšlápnuté spojce) se vysypalo dvojložisko do převodovky. kód HFN. Slušná paseka. Náhradní org. díly 20 000,- a stejně by to nebylo ono. Takže originální nová po slevě 63 000,- :)). A repas 23 000 - 30 000,- a nejsou. Kdo uvažujete o koupi tohoto velmi praktického vozu s tímto nesmrtelným motorem, neváhejte ve 300 000 km vyndat převodovku a vyměnit dvojložisko. Ušetříte čas a to druhy.

    red.sox, 19.08.2017 v 12:34 kladná recenze

  • WV. Caddy 1.9. 77kw 2005 Life 7 mist najeto 220000 km

    Koupil jsem si toto auto pro služební ale i soukromé účely .Po koupi se mě zdálo dosti houpavé a uskakovalo na nerovných úsecích v zatáčkách,Tak jsem se nechal vyměnit tlumiče a přední péra,v zadku jsou listové a nebylo třeba je měnit.A světe div se ,vše pominulo .Co se týče motorizace doporučuji tento motor 1.9 tdi ,77 kw , Je to rychlík na delší trasy , nikde se nebelhá ,kopce vyjede na to ta ta. Vyměnil jsem výfuk a udělal rozvody a zadní brzdy. V budoucnu mě ještě čeká spojka. A to je z oprav vše .Jinak bych řekl hodně prostorný interiér a kufr .Brzdy mají velkou účinnost a jsou citlivé,řazení je dobré jen se nesmí rychle řadit .pak se ozvou zuby v převodovce ,hold to není závodní auto . Co se týče spotřeby cca 6,5 l na 100 km,

    Klady:
    Prostor, spotřeba, motor Tdi.
    Je dobré si připlatit a koupit tuto motorizaci je spolehlivá
    Zápory:
    Musí se hlídat koroze předních blatníku v místě kde jsou panty dveří
    Při nastartování nesvítí palubka,musí se rozsvítit světla.

    michal.62, 27.12.2016 v 18:56 kladná recenze

  • Má někdo zkušenost s 1.6 tdi?

    Chceme koupit Caddy maxi a v nabídce je momentálně 1,6tdi 75kw, má někdo zkušenosti s tímto vozem,motorizací,poruchami atd..? Děkuji

    Klady:
    nemám zkušenost
    Zápory:
    nemám zkušenost

    samplee, 03.04.2016 v 16:29 neutrální recenze

  • Doporučení

    Zdravím, Caddy je můj oblíbený model užitkového vozu. Když jsem se rozhodoval, jestli koupit, nebo ne, pomohla mi firma http://www.dodavky-express.cz - na par dni jsem si u nich auto pronajmul a vse bez problemu, nyni jedno vlastnim. :)

    struzzo, 21.03.2016 v 19:11 kladná recenze

  • VW Caddy 1,6 MPi LPG

    sháněl jsem před pár lety Caddynu s málo najetými km s diesslem, jenže většina měla hodně najeto nebo dovoz se stočenými km, tak jsem si vyrazil do Německa sám, našel jsem přesně podle představ roční Caddynu s 15.000 rozbití přední světlo a přední blatník, ale 1,6 MPi. Učarovala mě, tak jsem jí vzal a provedl přestavbu na LPG. Přestavba Tartarini LPG s OBDE II sice vyšla na 32000,--- ale musím uznat, že jsem chybu neudělal. Za 4 roky mám s LPG ujeto další 80000 km, bez jediné závady, vše dosud původni original. Spotřeba bez započítaného benzinu na studené starty vychází 1,4-1,5 Kč/km. Není to brzda provozu zase je fakt, že to není letadlo, ale jízdní pohoda, prostor a nákladový prostor vše vynahradí.

    Klady:
    Poctivé zpracování, prostor, jednoduchost
    Zápory:
    Neotevíratelná boční okénka v kufru, vozím psy, takže by se vyklápěcí hodila, nemožnost domontovat střešní okno

    kh.email, 19.03.2016 v 11:57 kladná recenze

  • Caddy Life 1.6 MPi

    Nedavno jsem koupil pro manzelku Caddy Life 1.6 benzin, 2009, jelikoz jezdi hlavne kolem baraku, nemelo smysl uvazovat nad naftou, CNG, nebo LPG nechtela, tak zbyly pouze dve moznost - 1.4 16V , nebo 1.6 MPi. S tou 1.4 si to nedokazu predstavit, to je motor tak do Pola, max Golfa, tak jsem zvolil 1.6 , vyber maly, ale mel jsem stesti, sehnal jsem edici Style, pekne vybavena - central s dalkovym, palubni pocitac, tempomat, el. zrcatka, automaticka dualni klima, vyhrivane vyskove stavitelne predni sedacky, senzor svetel, destovy senzor, parkovaci senzory, AUX, USB, velke dotykove radio, handsfree, mlhovky. Ma najeto 140 000 a motor slape jak hodinky, neni to zadna raketa, ani brzda provozu, spotreba 7 - 9,5 , s cimz se dalo pocitat, ale slavne TSI na tom neni lepe, navic tenhle motor je jeste stara poctiva prace a neco vydrzi. Optimalni cestovni rychlost je do 120 km/h - motor toci 3000 otacek, pri 140 toci 4000 , to uz pak moc zere

    Klady:
    Kvalita zpracovani, pohodlna a na dodavku i ticha jizda, kotouce i vzadu, uzitna hodnota, spoustu odkladacich mist, vyborny vyhled na sechny strany, velka zpetna zrcatka, obrovsky kufr, vyborna ergonomie
    Zápory:
    Jen ta spotreba, ale s tim se musi u tak velkeho auta pocitat, chybi calouneni kolem oken v prostoru pro zadni pasazery, v kufru mi to nevadi

    sparky.david, 13.01.2016 v 22:11 kladná recenze

  • Caddy Maxi 1.6i

    Zdravím, našel by se zde někdo se zkušenostmi s Caddynou s motorem 1.6 MPi v provedení Maxi? Je motor pro to auto použitelný a s jakou cca průměrnou spotřebou jezdí? Chci benzín, normálně bych koupil 2.0 CNG, ale nejbližší CNG pumpa je 50Km, což bohužel tuto možnost staví do nereálných... Díky Marek PS: ještě pokud by měl někdo Caddy 1.6i s přestavbou na LPG-zkušenosti.

    maraml, 19.02.2015 v 14:50 neutrální recenze

  • Dobr večer.

    Nevíte něco o tom že by měl nový model Caddy šest rychlostí? U konkurence je to již delší dobu.

    jiri.kostraba, 14.05.2014 v 21:29 neutrální recenze

  • Caddy 2.0 LIFE CNG

    Auto jsem si přivezl před dvěma lety z Německa. První auto na plyn a rozhodlo jednak to, že mi kousek od domu postavili plničku a pak to, že má velmi slušný dojezd cca 480KM na plyn, což už je OK. Navíc originální zástavba od výrobce jako je VW mi dávala záruku, že bude vše OK. A ono je. 1) náklady na provoz. Jezdím za 5kg plynu na 100km, t.j. 1,- Kč na km. Neplatím silniční daň, CNG je osvobozeno. Servis oleje po 30000tis - CNG nelikviduje olej v motoru tak jako benzin, nebo nafta. 1x měsíčně přijde faktura od P. Plynárenské. Žádné ztracené stvrzenky... 2) Univerzálnost auta je dokonalá. Náklad. prostor není nijak omezen (bomby jsou pod autem) a je velký - tři kola a tři lidi bagáž jako fík. Auto je přiměřeně komfortní a pohodlné. Máme projetou Itálii a Švédsko ve ctyřech a ani na dlouhých štrekých si ani vzadu nikdo nestěžoval. Dvouzonová automatická klimatizace potěší....

    Klady:
    Spotřeba plynu, kvalita VW
    Zápory:
    Není to žádný rychlík, jen sada na lepení, namísto rezervy

    sluzebnimail, 07.01.2014 v 17:36 kladná recenze

  • Caddy life 1,9 Tdi 77kW

    Auto jsem kupoval v prosinci 2004 a prodal jsem jej v říjnu 2010.V té době mělo najeto 190 000km.Spotřeba při svižné jízdě nepřekročila 7,5lt.klidná jízda dle předpisů do 6,5lt.Bylo jedno jestli jsem jel sám nebo auto bylo naložené.Jelo pořád stejně.Občas praskla žárovka v hlavním světlometu,tak 2-3 za rok.Při 90 000km začal občas mírně vibrovat spojkový pedál a od začátku, pokud člověk nepodřadil a auto se "dusilo"v nízkých otáčkách,jakoby poskakovalo.To se mi ale stalo tak jednou za půl roku.Pedál spojky vibroval taky jednou za půl roku,pak jednou za čtvrt,pak jednou za měsíc.Všechno toto ukazovalo na vadný dvouhmotový setrvačník.nejsem znalec,takže jsem tuto závadu nerozpoznal a autorizovaný servis také ne.Ale to byli maxi diletanti,takže se není čemu divit.Dvouhmoťák vyměnil gařážový opravář zároveň se spojkou.Cena 25000kč.Při výměně rozvodů ten samý opravař ztratil sponu od hadice k turbu-nebo k něčemu taakovému,nadradil to slabým drátkem.Takže to jednou prasklo a auto najednou nejelo.Hadici jsem dal zpět,upevnil a jezdil až do prodeje.to byly veškeré závady . Šel bych do něj znova .velké,pohodlné,2 lidé v něm přespali.

    mira.kolin, 21.05.2013 v 13:35 neutrální recenze

  • Caddy 1,2 TSI

    Dobrý den nevíte někdo jakou má spotřebu Caddy s motorem 1,2 TSI dík

    condor.tdm, 13.05.2013 v 21:15 neutrální recenze

  • VW Caddy 1,9TDi Live

    Nevím, jestli pro některé tazatele nebude pozdě, ale našel jsem tuto rubriku až dnes, tak se omlouvám za zpoždění. Měl jsem tu možnost jezdit cca 1/2 roku s 5ti místnou verzí Combi N1 55kW. Nejprve jsem byl nadšený, ale po cca 15.tis km jsem trochu začal shledávat mírná negativa nikterak však nebránící případnému dalšímu nákupu i soukromě, protože jsem vůz obdržel jako služební. Hlavním negativem byl slabší motor (55kW) s krátkou převodovkou. Ale auto jezdilo s hlediska výkonu nezáludně plné nebo prázdné. Což vidím spíše jako zase plus. Nemusíte myslet na to, jestli jste naložení nebo s plným přívěsem a víte, jestli se do předjíždění můžete vrhnout nebo ne. Ale po cca 4 měsících jsem dostal díky personálním změnám ve firmě verzi Live TDi1,9-77kW. A pánové (případně dámy), to je skutečně jiná písnička. Delší převodovka s vyšším výkonem, ideální polykač kilometrů jak na okrsce, tak i na dálnici. A protože jsme od přírody s kolegou zvědaví, postavili jsme auta vedle sebe a začali porovnávat rozdíly. "Livka" je neskutečně tichá oproti Combi verzi a na motorizaci v tento moment nesejde. Především v zadní části jsou všechny plechové části zakryty plasty, pod kterými se ještě ukrývají tlumící hmoty. Srovnání hluku je pocitově asi takové, že tam, kde s Livkou frčíte 140km po dálnici a posloucháte polohlasně rádio, tam stěží s Combi stovkou a rádio rozhodně hlasitěji. Když tedy chcete jet českým dálničním limitem s verzí Combi N1 speciál, jak zní správné označení, moc si se spolucestujícími nepopovídáte. A nebo si prostě procvičíte hlasivky. Dále pak nevím jak, ale Livka je prostě měkkčí. Combi i s 5ti sedačkama poskakuje mnohem více přesto, že obě verze mají na zadní nápravě shodné provedení pérování s půleliptickými pery s tlumiči. Známá měla "4kový" Golf TDi 66kW a komfort jízdy byl pro mne shodný s Livkou. První Combi jsem odvážel od prodejce, druhé byla předváděčka ze SRN s 15.tis km na tachu. Oba vozy máme ve firmě dodnes a v podstatě bez zaváhání jezdí doposud. Já i kolega máme přibližně shodný stav - cca 150.tis km. Již jsme měnili dle plánu rozvody a občas nějakou prkotinu za pár kaček, která však nikdy neznamenala zastavení vozu s případným odtahem. Moje Livka nemá ani po takovém natočení km známky opotřebení v přední části interiéru. V zavazadelníku již však každodení zatěžování znát je, ale protože mám stále originální kryt, takže to není vidět :-). Mimochodem když jsme u krytu zavazadelníku, každý víkend jej vyndávám a nandávám a to je opruz. Ale zase to má opět výhodu. Můžete na něj hodit nějakou tu drobnost (bundu, prospekt, kytku, ...). Kolíky pro usazení jsou pogumované a tato guma již bere pomalu za své, ale kolíky drží. A to se mi o ten dekl již několikrát celkem ztěžka opřel kdejaký zákazník. Auto mne oslovuje natolik, že již pokukuji po verzi Maxi :-) Samozřejmě, že vím o daleko luxusnějších vozech obdobné velikosti, ale pro můj účel užívání vozu (přes týden referentský vůz převážející téměř denně kusy želez a krabic, o víkendu po střechu naložený hudebními nástroji pro kapelu) je naprosto ideální. Vřele doporučuji - a to obě verze, ale samozřejmě záleží na prioritách ... V každém případě však volte verzi s posuvnými křídly na obou stranách. Zadní dveře bych také doporučoval spíše křídlové, protože když začnete věci v kufru štosovat v "mojí" verzi s výklopnou zádí, chybí něco, co by některé věci udrželo "nahoře"u stropu. A gumycuky vše nezachrání a hlavně to otravuje.

    Klady:
    Prostor - spousta místa pro pasažéry, tak i obrovský zavazadelník, pohodová jízda, spotřeba okolo 7l (k dané velikosti vozu vnímám pozitivně), odolný interiér v přední části, motor 77kW s plynulým tahem, zadní posuvné dveře otevírající opravdu velký prostup do vozu, v době této recenze průběh 150.tis km a bez problémů
    Originální rádio VW s dvěma tunery - špička. V soukromém Roomsteru máme Dance a to je opravdu běs (na příjem signálu), výkonné klima (mám černou barvu a opravdu spolehlivě vychladí i při 30°C)
    Máme s kolegou i štěstí na "neztrátu" oleje, jezdíme od výměny k výměně a ani dcl nedolíváme
    Ve 150.tis ještě původní tlumiče, kuláky, manžety - oba vozy
    Spotřeba v mé verzi Live se 77kW i při svižnějším dálničním tempu na hranici limitu vozu (samozřejmě na neomezených německých dálnicích) nejde přes 8l. A věřte, že se ručička na tachu celkem bez větších problémů udrží okolo 180km/h. Dle navigace ale jedete asi okolo 165-170 km/h. Ale i to beru jako plus.
    Oba vozy se stářím přes 4 roky a ani ťuk po nějaké korozi.
    Zápory:
    Nelze zcela vyjmout druhá řada sedadel, naštěstí má aretaci položených opěráků a tak se dá tato plocha využít jako "stůl" na další zavazadla. Když je zcela "přetočíte" k předním, spíše to vadí. V mé verzi chybí aretace, takže padají zpět. Kolega aretace má, ale ta zase překáží. Tedy ztrácí body variabilita. Pokukoval jsem po nových vozech - r.2011 a tam již lze sedačky zcela vyjmout. Proč až nyní ??? Ptám se "Volkswagene"? :-)
    Zřídka se ozve pazvuk z interiéru z různých míst, nikterak rušivý, ale jednou to ťukne a pak o tom zase nevíte
    Já na Live jsem měl někdy okolo 80.tis problém s jakýmsi čidlem, výměna na záruku (dle sdělení techniků by to však normálně stálo okolo 15.000,-Kč)
    Oba s kolegou (já Live, on Combi) cca po 110.tisk km výměna tyček stabilizátorů na zadní nápravě, ale nákladově nic drastického - v řádech stokorun plus práce
    Ve 120.tis km plánované rozvody. V mém případě ve značkovém servisu společně s kotouči a destičkami a tedy s tím souvisejícími věcmi částka 25.000,-Kč.
    Trochu houpavější v zatáčkách, přeci jen vyšší stavba je na platformě golfu znát. Ale zase opět nic drastického, protože když jde do tuhého standardní ESP slušně funguje
    Námi užívané motory (já 77kW a kolega 55kW) čerpadlo/tryska přeci jen oproti comonrailové konkurenci klapavější, ale ta spolehlivost této koncepce ... :-)
    Velká zrcadla jsou super - hlavně na couvání s plně naloženým autem, ale od 60km/h prostě sviští.

    matous.mane, 19.03.2012 v 22:34 kladná recenze

  • Franta.Bohacek

    Dobrý večer,děkuji za cenné informace,kamarád mě také říká ať si vemu TDI 55/77kw. Nikdy mě to auto tolik nezaujalo,ale když vidím toho místa v zadu a v kufru,tak to vidím na jasného favorita,denně najedu 5km do prace a zpět,nákupy a další věci,žena jezdí také,ten benzín nevím,měl jsem ho do teď,tak bych to chtěl zkusit s naftou. Koukal jsem na DE a pár pěkných kousků tu je,co by stály za zvážení,chtěl bych 2008/9,2/šoupačky v provedení kombi ten má zakrytované zadní podběhy v kufru. Ceny takových to vozů lezou k 250000kč. Děkuji moc.Mějte se David

    DavidStrnadek, 15.12.2011 v 20:43 neutrální recenze

  • VW Caddy 2,0SDi - 2006

    Tohleto auto jsem jezdil nějaký čas jako služební vůz, zdědil jsem ho asi rok staré. Najel jsem s ním cca 50000Km a za tu dobu se nic nepokazilo, bylo to klasické VW, tedy běžné vlastnosti, nic záludného, žádná velká negativa ani pozitiva, neurazí-nepotěší. Motor 2,0SDi/51kW je dle mého názoru vhodný výhradně do města, má nepochopitelně krátkou převodovku a je velmi hlučný, to je mimochodem problém celého vozu, především v zadní části čekejte malý horor. Samozřejmě že plechová bedna je horší než verze LIVE s 5ti místy, tam je lepší odhlučnění. Spotřeba nebyla nijak oslňující, neřekl bych že jde o superlevný provoz (cca 6,5litru). Rozhodně doporučuji verzi TDi, která má vesměs i vyšší výbavu, nižší spotřebu a především rozumný výkon. Pokud je problém s cenou, volte na kratší vzdálenosti benzín za nižší pořizovací náklady.

    Franta.Bohacek, 15.12.2011 v 18:10 neutrální recenze

  • Díky za rady

    Dobrý den přátelé,sice fandím škodovkám,ale Caddy jsem mě začal docela líbit,moc toho nevím o těchto vozech tak bych chtěl požádat a o pár informací. 1.Jaký motor,co to SDI 51kw,ježdění po městě do práce pár km 2.co spolehlivost,díly,spotřeba u nafty 3.chci 2 /šoupačky 4.mám jedno vyhlídlé,ale má přepážku,mohu ji demontovat a odstranit folie z bočních zadních oken,nebudu popotahován na stk a hlavně policií. Děkuji za každou informaci. P.s do teď jsem měl samí benzín.David

    DavidStrnadek, 14.12.2011 v 16:36 neutrální recenze

  • Caddy TDi 2006

    Nejdříve jsem byl na pochybách přece jen 55kw nic moc.Celkem mě to ale překvapilo zas to takový lenochod nebyl.Navíc jsem to vylepšil čipem spadla spotřeba a celkem lítá....Jinak motor naj cca 200tis a krom rozvodů oleje žádné velké investice.

    autolh, 08.12.2011 v 18:32 kladná recenze

  • dotaz

    dobrý den.Mám dotaz ,jdou položit sedačky v caddy aby se tam dalo spát?děkuji.

    mirasovi, 24.09.2011 v 22:32 neutrální recenze

  • kadyna je fajn

    Mám kadynu s motorem 55kW, se švihadlama na předních oknech, zrcátka manuální... a to jsou tak všechny slabiny tohoto konkrétního auta. Klima spolehlivá, přesná převodovka, obrovský kufr, spousta mazaně ukrytých schránek na různé věci (auto aspoň vypadá prázdné a neláká lapky), pohodlné ježdění kolem komína, na dálnici je to lenochod, ale 130km/h frčí s rezervou. Mám najeto 150.000km s průměrem 6,5l a nevím co je servis. Naprosto spolehlivé auto pro podnikání i rodinu. Jednoznačně palec nahoru!

    kvacul, 18.12.2010 v 22:46 kladná recenze

  • caddy je dobré

    mám už druhé Caddy, první SDI, tedˇTDI 77 kW.prostorné, rychlé, malá spotřeba, mám kolem 6,4 l/100 km,v zimě pomáhá ASR, ESP a vyhřívané sedačky.je na práci i na vlný čas, či rodinu. místa vzadu víc nez v lekcteré limuzíně.jen škoda přeposilovaného řízení

    kamelievyskov, 28.09.2010 v 19:27 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání